Oh wacht, ik pak ff mijn wallet er bij.....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je moet ff lid worden van z'n inside clubje (a 0,25 BTC fee), dan krijg je alle details.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:17 schreef Cyanide- het volgende:
Ik stop ook altijd 1BTC in coins waar ik verontrustende dingen over hoor.
1 BTC is niet echt veel om ergens in te stoppen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat slaat echt als kut op dirk
Zeggen dat je iets verontrustend vind, maar er wel BTC in stoppen (ook al is het er maar 1) en als dan iemand je vraagt wat je dan zo verontrustend vindt, wil je het niet delen of kun je het niet delen.
hehe..doe foto van je zusjequote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:08 schreef fukforce het volgende:
Net poffertjes gemaakt je weet zelluf trader lifestyle
het principe is dat je geld hebt gemaakt !!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef Faeroer het volgende:
ING kan het niet hebben dat een klant geld maakt met crypto wat zijn dit voor NSB praktijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu schijnt ING ook te kunnen bepalen wat zakelijk is en niet zakelijk gevaarlijke praktijken![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef Faeroer het volgende:
Ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker inflatie pakken met je fiatquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef richolio het volgende:
BTC is saai. Ik sta FIAT, maar weet ff niet wat ik moet doen.
Al je fiat opdelen in de top 20 qua marketcap natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef richolio het volgende:
BTC is saai. Ik sta FIAT, maar weet ff niet wat ik moet doen.
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Voor de mensen die redelijk wat Lisk hebben, niet vergeten het op de Lisk wallet te zetten, je aan te melden op liskelite.com en dan stemmen op de mensen die daar staan.
Ze keren hun reward uit aan de mensen die op hen gestemd hebben. Reken 1000 lisk ongeveer 10 lisk die je per maand er bij krijgt, best lekker passief inkomen (met de huidige koers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |