Maatje van me gelooft er nog in, ondanks dat ik hem verrot heb gescholden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:58 schreef Afwazig het volgende:
De mensen die nu nog in Ripple geloven verdienen het ook gewoon om rekt te gaan.
Waar moet je die hodlen om btc gold te krijgen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je op 25 oktober je bitcoin hold krijg je op 1 November bitcoin gold uitbetaald.
https://twitter.com/btcgpu
Haha, doorschelden!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Maatje van me gelooft er nog in, ondanks dat ik hem verrot heb gescholden.
Zag m net in de WavesNews Telegram.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waveshaters, check deze mooi DEX interface: https://ibb.co/eboLWG
Gelukkig reeds gedumpt toen hij tijdje geleden een beetje plustequote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wat een shitcoin die Ripple
Op zich niets, maar horen dat een coin zo veel procent gestegen is nadat iemand hem gekocht heeft vind ik altijd wel leuk om te horen. Of gedaald kan ook, maar dat is minder leuk om te horen voor de ander. Ik gun iedereen zijn winstquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Niet om de discussie opnieuw aan te zwengelen. Maar percentages zeggen toch niks over iemand z'n wallets?
Ik heb ook nog wat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:46 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ripple is echt een shitcoin
Alsof de banken Ripple gaan gebruiken i.p.v. hun eigen systeem te ontwikkelen.
Ook hebben ze nog meer de de helft van alle coins zelf in voorraad en gaan ze die proberen te verkopen
[..]
Nice, lijkt wel een beetje op de tradingview layout met aan de rechterkant een watchlist erbij.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Maar dat is wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich niets, maar horen dat een coin zo veel procent gestegen is nadat iemand hem gekocht heeft vind ik altijd wel leuk om te horen. Of gedaald kan ook, maar dat is minder leuk om te horen voor de ander. Ik gun iedereen zijn winst
Hoeveel die persoon er aan verdient heeft is niet belangrijk. Als ik 100.000 euro in een coin stop kan dat heel veel verlies of winst opleveren. Veel meer dan voor iemand die er 100 euro in stopt. Toch zal de procentuele winst/verlies hetzelfde zijn en dus evenveel voldoening kunnen opleveren.
Kan niet in detail daarop ingaanquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat zijn die verontrustende dingen dan?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kan niet in detail daarop ingaan
Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar dat is wat ik bedoel.
Als iemand aangeeft dat z'n portefeuille is gestegen met 34% zegt het wel iets over het resultaat maar niet over de waarde.
Procentueel maakt het niet uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
Daarom druk je dit soort dingen toch altijd procentueel uit? Het zegt helemaal niks als ik roep 'ik heb 100 euro winst gemaakt op Lisk'. Misschien heb ik er 10.000 ingestopt en heb ik dus 1% winst...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
Tot nu toe in een Eigen wallet waar je over je Eigen private keys beschikt. Waarschijnlijk doen ook de exchanges het ook maar hier is nog geen bericht over uitgekomen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:14 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Waar moet je die hodlen om btc gold te krijgen?
Dat slaat echt als kut op dirkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kan niet in detail daarop ingaan
Je moet ff lid worden van z'n inside clubje (a 0,25 BTC fee), dan krijg je alle details.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat slaat echt als kut op dirk
Zeggen dat je iets verontrustend vind, maar er wel BTC in stoppen (ook al is het er maar 1) en als dan iemand je vraagt wat je dan zo verontrustend vindt, wil je het niet delen of kun je het niet delen.
Toch vinden veel mensen het interessant om het in geld uit te drukken. Tenminste, wel mensen die ik spreek.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:19 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Daarom druk je dit soort dingen toch altijd procentueel uit? Het zegt helemaal niks als ik roep 'ik heb 100 euro winst gemaakt op Lisk'. Misschien heb ik er 10.000 ingestopt en heb ik dus 1% winst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |