Iets minder seksistisch mag ook wel, vriend.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Al deze whiteknightsIk maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk té blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Voornamelijk hodlen met af en toe wat traden gaat mij het beste af. Daytraden is veel te stressvol en voor die grijpstuivers is het het niet waard.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu een maandje of twee voornamelijk aan het hodlen en niet meer (day)traden.
Het werpt zijn vruchten nog niet bepaald af.Qua fiat sta ik wel in de plus, maar in btc dik in de min.
Misschien toch weer wat gaan traden.
Ik heb op een gegeven moment in één maand weken gehad met x10 en x5 van mijn gehele portfolio. Dan wil het wel motiveren.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Voornamelijk hodlen met af en toe wat traden gaat mij het beste af. Daytraden is veel te stressvol en voor die grijpstuivers is het het niet waard.
Nice, welke coins waren dat?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment in één maand weken gehad met x10 en x5 van mijn gehele portfolio. Dan wil het wel motiveren.
Maar stressvol is het zeker wel. Daarom ben ik er ook weer even mee gestopt.
Baal nog steeds van het missen van Neo/ANS, zag die coin een maand of twee geleden voorbij hobbelen en heb het laten lopen. Dat had pas echt leuk kunnen worden.
XRP, VIA en LTC bijvoorbeeld heb ik heerlijk op meegelift. Maar ook een Waves zat ik bij toen het nog onder de $0.50 zat.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nice, welke coins waren dat?
Kijk eens naar Walton
glazenbol.jpgquote:Op vrijdag 8 september 2017 01:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hmm ik heb GNT gedumpt op 10k sats en een buyorder gezet op 7,2k sats. Als ik de koers zo bekijken op Blockfolio lijkt ie wat support te gaan vinden op +- 80k sats. Staat een buy wall van 9 BTC op 8500 sats.
Wat denken de experts? Daalt ie nog wat door?
Wat de experts denken is niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hmm ik heb GNT gedumpt op 10k sats en een buyorder gezet op 7,2k sats. Als ik de koers zo bekijken op Blockfolio lijkt ie wat support te gaan vinden op +- 80k sats. Staat een buy wall van 9 BTC op 8500 sats.
Wat denken de experts? Daalt ie nog wat door?
Is ook zo, is ook zo. Ik herinner me dat ik in andere gevallen soms te snel terugkocht en de koers alsnog verder daalde, meestal gaat dat niet in een paar uur maar in een paar dagen. Ik laat mijn order wel staan en kijk of ie de komende dagen aangetikt wordt. Zo niet, zoek ik inderdaad een andere coin.quote:Op vrijdag 8 september 2017 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat de experts denken is niet zo belangrijk.
Wat wil je met GNT? Weer opnieuw bij 10k verkopen of langer hodlen? Zijn er andere coins op je radar die eventueel meer rendement op kunnen leveren die ook een solide plan hebben?
Bij twijfel: gooi een dobbelsteen en laat het lot beslissen.
Of hodl gewoon alles in BTC, maar dat is saai.
Ik heb te vroeg verkocht dan blijkbaar...quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:20 schreef roislecxe het volgende:
Morgenvroeg wakker worden met XVG op 350sat
Neehoor, want het is gelul dat verge op 350 sat staat.quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb te vroeg verkocht dan blijkbaar...![]()
.
Ik zag het op Trex jaquote:Op vrijdag 8 september 2017 07:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neehoor, want het is gelul dat verge op 350 sat staat.
Zit je op een VPN ofzo? Zelf hoef ik dat maar eens in de paar weken doen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 07:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het op Trex ja.
Overigens mag die IP-verificatie daar wel uitgezet worden van mij... inloggen is irritant geworden op Bittrex met elke keer die melding en e-mail moeten openen en nogmaals inloggen....
Nee. Gewoon thuis op de wifi... maar eens kijken of desktop dat probleem ook heeft.quote:Op vrijdag 8 september 2017 07:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zit je op een VPN ofzo? Zelf hoef ik dat maar eens in de paar weken doen.
Niet. Hodl.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef genakt het volgende:
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
Nee domste wat je kan doen. Heb eind juni ook 90% van portofolio verkocht. Beste wat ik ooit heb gedaan.quote:
Mag ik je glazen bol lenen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:10 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee domste wat je kan doen. Heb eind juni ook 90% van portofolio verkocht. Beste wat ik ooit heb gedaan.
Waarom vraag je het hier dan nog? Je weet het toch altijd zeker door je glazen bol.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:10 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee domste wat je kan doen. Heb eind juni ook 90% van portofolio verkocht. Beste wat ik ooit heb gedaan.
ja idd, met de vorige hardfork is het idd flink gedaald.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef genakt het volgende:
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |