SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2017 19:06 schreef Toto69 het volgende:
Buy! Buy! Sell! Sell!
Wow, buying and selling?!De noobs moeten van de echten onderscheiden worden hSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Bittrex voor de hoeveelheid coins, Poloniex voor de sicke interface / grafieken, ook redelijke hoeveelheid coins, Kraken voor EUR deposits / withdrawals (die hebben helaas een aantal ordertypes verwijderd; je kan geen stop loss bijv. (verkopen als het onder een bepaalde koers daalt)).quote:Op donderdag 7 september 2017 18:49 schreef June. het volgende:
Waar handelen jullie? Zie hier coins voorbij komen die ik op kraken niet kan kopen.
Jou klacht over coinbase lees je best veel, mijn ervaring is echter anders.quote:Op donderdag 7 september 2017 19:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Coinbase ben ik in principe helemaal van weg, EUR laten terugstorten duurt veel te lang
Zou het niet weten, gebruik coinbase in principe al vanaf mijn begin (halfjaar geleden), en dan stond een withdraw dezelfde dag nog meestal op mijn rekening. Ook met het versturen van Crypto lees je vaak dat het lang duurt. Verifieren duurde echt lang tijdens de ETH piek (begrijpelijk, maar ok), en tijdens grote dalingen werd je wallet simpelweg geblokkeerd. Verder zijn de fees ook niet echt mals, dat is echt wel 4%. Volgens mij betaal je gewoon voor de simpelheid, en kunnen ze het maken. Ook dat ze geen BCH ondersteunen sierde ze niet echt (ook al zijn ze er op teruggekomen, dat was anders namelijk een enorme bedrijfswinst geweest).quote:Op donderdag 7 september 2017 19:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jou klacht over coinbase lees je best veel, mijn ervaring is echter anders.
Zal het aan de bank liggen?
Verifieren sowieso een drama bij exchanges. ff een extra bittrex aanmaken en je bent zo een week of wat veder.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zou het niet weten, gebruik coinbase in principe al vanaf mijn begin (halfjaar geleden), en dan stond een withdraw dezelfde dag nog meestal op mijn rekening. Ook met het versturen van Crypto lees je vaak dat het lang duurt. Verifieren duurde echt lang tijdens de ETH piek (begrijpelijk, maar ok), en tijdens grote dalingen werd je wallet simpelweg geblokkeerd. Verder zijn de fees ook niet echt mals, dat is echt wel 4%. Volgens mij betaal je gewoon voor de simpelheid, en kunnen ze het maken. Ook dat ze geen BCH ondersteunen sierde ze niet echt (ook al zijn ze er op teruggekomen, dat was anders namelijk een enorme bedrijfswinst geweest).
die recyclen we elke maand?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat met m'n beetje speelgeld drie dagen achter elkaar met TRIG en dat werkte prima,
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 12:23 schreef Greys het volgende:
Ben ik nog steeds de enige met TRIG hier?
quote:Op donderdag 7 september 2017 15:11 schreef Greys het volgende:
Gisteravond laat ging ik slapen en zag (ondanks dat m'n Blockfolio alert het voor de zoveelste keer weer eens niet deed) dat TRIG echt een stuk hoger stond dus ik dacht 'hoezee, ik verkoop de helft van wat ik heb en dan koop ik morgen in de dip weer terug!'.
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:07 schreef Greys het volgende:
Jezus TRIG gooit er even een ATH uit. Ja ja wrijf het me maar in hoor dat ik te vroeg verkocht
Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:48 schreef Greys het volgende:
TRIG is de top 100 van coinmarketcap binnengekomen.
Haha hoe heb je al die quotes zo snel gevonden of ben je de topics door gegaan?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jesus, is er geen huishoudbeurs voor je om te bezoeken ofzo?
Het is ook een slowchat he :pquote:Op donderdag 7 september 2017 21:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha hoe heb je al die quotes zo snel gevonden of ben je de topics door gegaan?
Grey's gebruikt fok een beetje als haar dagboek denk ik en ze zoekt vooral bevestiging bij anderen of wat ze doet goed is. Ze zit pas net in crypto dacht ik. Ach ja daar maakt iedereen zich wel eens schuldig aan toch..
Doe eens rustig.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe niet zo neerbuigend man, nergens voor nodig. Ik kan niet over alle coins meelullen omdat ik weinig speelgeld heb en voornamelijk als beginner met TRIG rommel. En dus voornamelijk daarover jubel en post. Vrij logisch. Is dat nou serieus iets waar je je zo aan stoort? Sneu.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beetje eensquote:Op donderdag 7 september 2017 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Rustig meissie, denk aan je bloeddruk.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo neerbuigend man, nergens voor nodig. Ik kan niet over alle coins meelullen omdat ik weinig speelgeld heb en voornamelijk als beginner met TRIG rommel. En dus voornamelijk daarover jubel en post. Vrij logisch. Is dat nou serieus iets waar je je zo aan stoort? Sneu.
Ik heb ook gepost met vragen over orderbooks en mensen bedankt voor hun uitleg etc. Snap niet waar je dit voor nodig vind. Maar als jij jezelf er beter door voelt om anderen af te zeiken ga je gang.![]()
Je hebt gelijk. Tis het niet waard.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rustig meissie, denk aan je bloeddruk.
Al deze whiteknightsquote:Op donderdag 7 september 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
Ah nou ik dacht dat het een SC was en ik post alleen over crypto dingen. En veel meer mensen 'dagboeken' hier. Kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet. Heb vaak zat dingen gepost met vragen over andere dingen. Maar h, stoor je vooral aan me.
Eens.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Al deze whiteknightsIk maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Hou je neerbuigende gedoe en je oordelen maar voor je verder. Beter voor iedereen.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Al deze whiteknightsIk maak gewoon een valide punt, dit is niet het Tina forum. Ik erger me er kapot aan ja. Je doet gewoon letterlijk t blij, als de coins je te spannend worden, ga dan lekker iets anders doen, een breiwerkje oid.
Gast, ga lekker wat anders doen als het je zo stoort. Dit is een SC.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Goede oude tijd.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:29 schreef roislecxe het volgende:
Als je je hieraan al stoort, je had 400 topics terug eens mee moeten kijken. Dat was pas chaos dag in dag uit.
Feit dat we die nog bij naam kennen betekent dat het inderdaad vrijwel trol-loos was.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goede oude tijd.
En het beste: geen zeikstralen
Wel trollen als crashbangboom, maar ach.
"kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet"quote:Op donderdag 7 september 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
Ah nou ik dacht dat het een SC was en ik post alleen over crypto dingen. En veel meer mensen 'dagboeken' hier. Kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet. Heb vaak zat dingen gepost met vragen over andere dingen. Maar h, stoor je vooral aan me.
En al je posts verwijderd zien wordenquote:Op donderdag 7 september 2017 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Feit dat we die nog bij naam kennen betekent dat het inderdaad vrijwel trol-loos was.
Gekkigheid van Toto met z.s.m een topic volknallen binnen 50 seconden ofzo![]()
En dan nog falen met het record.
Wij zijn meer de lurkers geworden volgens mij inmiddelsquote:Op donderdag 7 september 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En al je posts verwijderd zien worden
Later mochten notaire spammers vrij hun gang gaan voor 4000 posts op een dag.
#teamlurkquote:Op donderdag 7 september 2017 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij zijn meer de lurkers geworden volgens mij inmiddels
Maar het topic staat al sinds #1 open. (op inmiddels de 3e laptop in de tussentijd maar goed)
Zit je nog ergens in of wacht je op de crash van BTC naar 300 of de Crash van ETH naar 0,008?
Hier gaat het ook wel oke, inderdaad omdat toch alles groen is de laatste maand, dan kunnen wij zelfs weinig fout doen.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#teamlurk
#bringbackBIT
#ETH
Ik ben zowaar goed bezig de laatste tijd. Niet zo heel lastig als alles groen is, maar h, winst is winst.
Als die SDK eenmaal uitkomt... Dit wordt hugequote:Op donderdag 7 september 2017 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
Interview van vandaag met Max Kordek over Lisk.
Lisk gaat doorbreken in Zuid-Korea! (of een beetje)
Haha klinkt alsof jij juist jaren geleden heel actief in crypto was. Blijkbaar is het dan toch waar dat niet iedereen miljonair wordt met crypto. Aangezien je morgen gewoon moet werken. Toch wel geinig, velen denken dat het een eitje is om flink geld te verdienen in crypto.:P Of heb je er nooit serieus geld ingestoken?quote:Op donderdag 7 september 2017 23:49 schreef roislecxe het volgende:
Maar ik geloof het wel weer. Zo maar es naar bed. De tijden dat het hier nog feest was om 4:00 in de ochtend zijn ook een beetje voorbij
En morgen werken enzo dus ja.
Ik heb er 80 euro ingestoken om precies te zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha klinkt alsof jij juist jaren geleden heel actief in crypto was. Blijkbaar is het dan toch waar dat niet iedereen miljonair wordt met crypto. Aangezien je morgen gewoon moet werken. Toch wel geinig, velen denken dat het een eitje is om flink geld te verdienen in crypto.:P Of heb je er nooit serieus geld ingestoken?
En @nattekat. Ik zie heel vaak posts van jou voorbij komen wat mij doet vermoeden dat je al lang bezig bent in crypto maar erg veel pech hebt? Constant? En er geen knaak aan verdiend? Of loop je de boel gewoon altijd te flessen haha.?
Dan is dat kinderachtige gezeik over huishoudbeurs en breiwerkjes ook niet nodig lijkt me.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"kennelijk alleen irritant als een vrouw het doet"
Nee
Mooi dat mijn reacties 'gemodereerd' worden en jij al je tina-posts maar mag blijven blaten. 8 keer op een dag jouw nietszeggende tientjeswerk posten met je TRIG shitcoin voegt helemaal niets toe aan dit topic. Blijf lekker hangen in je slachtofferrolquote:Op vrijdag 8 september 2017 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is dat kinderachtige gezeik over huishoudbeurs en breiwerkjes ook niet nodig lijkt me.
Paar weken geleden zat ie al te piepen dat ik te veel smilies gebruik. Dat paste ik nog aan ook. En nu doe ik weer 'te blij'. Pleur op zeg. Ik zit in een SC, ik post ontopic en wie me te blij vindt: bite me en ga ergens anders de postpolitie uithangen. Negeer me dan gewoon ipv voor een ander te bepalen hoe zij/hij mag posten en overal aan storen. Lijkt me fair.
En ontopic:
Op de helft met Project Hele Bitcoin.
(blij, ja.)
Volgens mij zit je erg vast in een dalende coinquote:Op vrijdag 8 september 2017 00:24 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Mooi dat mijn reacties 'gemodereerd' worden en jij al je tina-posts maar mag blijven blaten. 8 keer op een dag jouw nietszeggende tientjeswerk posten met je TRIG shitcoin voegt helemaal niets toe aan dit topic. Blijf lekker hangen in je slachtofferrol
Het is toch een laagdrempelig openbaar forum.... ?!?!?!?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:24 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Mooi dat mijn reacties 'gemodereerd' worden en jij al je tina-posts maar mag blijven blaten. Blijf lekker hangen in je slachtofferrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |