ja, 10quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef _--_ het volgende:
Weet iemand misschien waarom Bitcoin langzaam naar boven schiet?
Geen idee, het hoort sneller te gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef _--_ het volgende:
jinx! koers klapt alweer naar benedenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef _--_ het volgende:
idd, ik heb de duivel wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:02 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
jinx! koers klapt alweer naar beneden
Classic _--__--_quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:02 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
jinx! koers klapt alweer naar beneden
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja i know heb ze gekocht op onder de 2 euro dus hold ze sowieso en hebben goede paper. Maar dacht dat je iets speciaals bedoelde
Welnee, moest lachen dat precies toen je het zei het weer naar beneden ging.quote:
Waar zijn die dingen te verhandelen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
WTC is wellicht weer een Antshares/Neo gevalletje.
Binancequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar zijn die dingen te verhandelen?
Binance, en over paar dagen KuCoinquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar zijn die dingen te verhandelen?
Idiotenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 15:46 schreef kthxbye het volgende:
https://twitter.com/wavesplatform/status/916297988074504193
Nee, anders maken ze het even nog wat overzichtelijker. Manmanman. En het is al zo'n zooitje. Ook echt brengen als een "grote stsp voorwaarts richting decentralisatie". Ze zijn volgens mij gewoon het zat om alle "echte" coins handmatig te verifiėrenIk ga er maar weer eens wat Waves uitgooien denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |