abonnement Unibet Coolblue
pi_173460320
Uitgerekende data:

2017

22 augustus: ***littledrummergirl***

7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage (jongen)

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria
31 oktober: LadyS

3 november: DevilsAndDust (meisje)
24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)


2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader]

2 maart: Kimpossible
5 maart: Songeur
11 maart: D.U.M.A.N.
15 maart: SilverSjoiis (tweeling)
15 maart: Little Miss Naughty
27 maart: Mabawa.

1 april: DonnaRush

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Songeur op 29-08-2017 20:12:57 ]
pi_173460775
Ik sloot af met een goede echo *O*

Nog aanpassingen voor de op?
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:57:27 #3
382129 crew  Donna
pi_173461226
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:32 schreef Songeur het volgende:
Ik sloot af met een goede echo *O*

Nog aanpassingen voor de op?
Ja, mijn uitgerekende datum van 1 april (misschien wordt het nog eind maart, maar voor nu is het 1 april). *O*
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:59:01 #4
382129 crew  Donna
pi_173461260
LeSage er zijn zelfs al mei baby's in de maak. Ik ben nu ruim 9 weken, dus als je nu een positieve test hebt zitten we alweer ergens in mei!

Gelukkig vliegt de tijd (ondanks m'n misselijkheid) wel snel voorbij. Geloof dat ik ook wel een beetje kan genieten zo nu en dan. Helemaal als ik m'n buik `s avonds niet meer in kan houden. O+
pi_173461963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:57 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja, mijn uitgerekende datum van 1 april (misschien wordt het nog eind maart, maar voor nu is het 1 april). *O*
Done!
pi_173462127
LeSage, nooit geweten dat trek in pannenkoeken een voorteken kon zijn :P ? Dan zou hij wel vroeg zijn, misschien lekkerder als het dan morgen is en niet met de hitte van vandaag.

Songeur, wat fijn een goede echo! Wat blijft het een wondertje he? O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:56:56 #7
382129 crew  Donna
pi_173462238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:41 schreef Songeur het volgende:

[..]

Done!
Dankjewel. Gefeliciteerd met je goede echo, heel fijn!
pi_173462337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:59 schreef DonnaRush het volgende:
LeSage er zijn zelfs al mei baby's in de maak. Ik ben nu ruim 9 weken, dus als je nu een positieve test hebt zitten we alweer ergens in mei!
inderdaad hier volgens de kalender een meibaby :D
pi_173462416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:32 schreef Songeur het volgende:
Ik sloot af met een goede echo *O*

*O* *O*

CE ook plopjes O+ O+
pi_173462613
/klaagpost

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173463207
voor de goede echo van songeur en de tuimelbabyvan caselliot *O* *O*

Elleska welkom, gefeliciteerd!

bella:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer goedgekeurd. Ook wat meer uitleg gehad over het proberen vd natuurlijke bevalling dat was wel fijn. Ze legde uit dat de placenta wss gaat bloeden tijdens de bevalling, maar dat het hoofdje van het kindje door de druk deze bloeding wss tegengaat. De kleine is al weken zover als kan ingedaald, maar kan niet zo diep door de placenta. Ze zijn op het ergste voorbereid maar wanneer alles goed verloopt mogen we na de bevalling meteen naar huis. Dat hoop ik zo! O+
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:58:45 #12
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_173463423
Mijn nichtje had hyperemesis gravidarum, is zo'n 10 kilo afgevallen tijdens haar zwangerschappen. Maar haar kindjes zijn gewoon gezond :) en je bent pas 20 weken toch? Het meest kom je toch aan de in de 2e helft, dus misschien komt het nog.
Dus, niet schuldig voelen, je kan er niets aan doen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_173463479
Bovenaan :o

Niet meer voorkruipen nu he dames }:| :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173463942
Skittles nog gefeliciteerd *G*
pi_173464110
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 15:14 schreef BellaaElisa het volgende:
/klaagpost

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonzus was ook te licht tijdens haar zwangerschap. Die at ook gewoon maar bleef vrij dun. Had ook een hele kleine buik toen ze toch al aardig richting de eindstreep was.
Ze scheen de baby ook nogal 'achterin' te dragen ofzo. Kindje was gewoon gezond. :)
Zou mij niet te druk maken. Jij weet zelf dat je goed eet. Lichaam kan gewoon raar doen én ze is nog maar je eerste hè. :)
pi_173464449
Plopjes voor CE, wat mooi! O+

Bella, als jij van jezelf weet dat je goed eet, dan zou ik proberen daaraan vast te houden. Het kindje pakt echt wel wat zij nodig heeft, wees maar niet bang. :*

Goede echo voor songeur! *O*

LeSage, ik overleg net met mijn man of hij restjes van gisteren wil opmaken omdat ik zin heb pannenkoeken. :P Wist niet dat het ook een voorteken kon zijn, maar toevallig is het wel!

Ldg, je kunt natuurlijk ook gewoon gaan bevallen..... ;) ;) :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173464474
Hmm, pannenkoeken. :9
pi_173464887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Bovenaan :o

Niet meer voorkruipen nu he dames }:| :D
Eens met Nanuke! :Y

Ik heb al maanden 31-8 in mijn hoofd, nergens op gebaseerd. Op dit moment denk ik dan ook dat het toch gewoon september gaat worden.
pi_173465335
Bedankt voor je lieve reactie, Nanuke :)

En *O* voor de goede echo van Songeur!
pi_173465687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:51 schreef rena het volgende:
LeSage, nooit geweten dat trek in pannenkoeken een voorteken kon zijn :P ? Dan zou hij wel vroeg zijn, misschien lekkerder als het dan morgen is en niet met de hitte van vandaag.

Songeur, wat fijn een goede echo! Wat blijft het een wondertje he? O+
Nee, pannenkoeken zijn toch net als ananasharten? ;)

Heerlijke middag gehad, vriendin nodigde S. en mij uit om in het zwembadje te spelen, kon ik lekker in de schaduw zitten ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173465752
Plopjes voor CE. O+.
Ik las ook over rust bij Nanuke, fijn!

Verder probeer ik na twee weken Italië en sporadisch bijlezen/reageren maar gewoon weer aan te haken. Vandaag controle gehad bij de verloskundige. De vakantie heeft me blijkbaar goed gedaan, want mijn buik was 8 cm gegroeid in 3 weken. _O- . Geen wonder dat het vaak zo ongemakkelijk voelt. Daarnaast bleek de baby Rhesus-d positief (en ik negatief), dus er is ook een spuit ingejast. Ook het geboorteplan besproken. De verloskundige was heel blij toen ik vertelde dat ik van plan was op de eetkamertafel te bevallen. :Y) .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173465765
Bellaa, de kleine komt niet zo snel iets tekort hoor. En andere mensen moet je lekker laten praten :) vooral rot dat je zo ziek bent steeds ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173467228
CE plopjes O+

Wauw DaD, goed gegroeid!

Goede echo voor Songeur, yay!

Hier vanmiddag weer een echo gehad. Een bewegend klein minimensje O+ Kwam, zoals ik ergens wel verwachtte, nog niet aan de 10 weken. Dus volgende week vrijdag weer een echo voor officieel termijn. Wel alvast counseling gehad. Bloeddruk helaas wel richting te hoog dus die volgende week ook extra op laten meten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mabawa. op 29-08-2017 19:44:18 ]
pi_173467392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:32 schreef Songeur het volgende:
Ik sloot af met een goede echo *O*

Nog aanpassingen voor de op?
Yes! Mijn ud mag naar 15-3 :)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173468069
Alles gelezen en er blijft echt niks hangen :') hele dag training gehad, dus ik geloof dat mijn max. aan nieuwe info al bereikt was ofzo...

*O* voor alle goede echo's en controles, dat blijft toch altijd zo'n fijne geruststelling O+

Rhesus-verhaal wordt bij mij morgen ook extra bloed voor geprikt, maar dan Rheses c en daar is helaas geen prik voor, dus hopelijk blijkt dat niet van toepassing hier.

Verder begin ik wel echt steeds meer te merken dat ik zwanger ben (als in: moeite met sokken/schoenen, tegen dingen aanbotsen met m'n buik, etc. :D ), maar verder prijs ik mezelf vooral gelukkig dat het allemaal nog relatief makkelijk gaat zolang ik op tijd rustig aan doe :)
Oh, en sorry aan alle zonaanbidders, maar wat ben ik blij dat dat warme weer morgen weer klaar is zeg! :@ Ik kan er op het moment echt slecht tegen :{
Edit: al klaag ik vanaf morgen net zo hard over de regen, dat snappen jullie wel toch? :D


Al daalde m'n vertrouwen in mijn medemens gisteren wel weer tot een dieptepunt toen een bomvolle treincoupé collectief de andere kant op keek om maar niet op te hoeven staan -O- :{w
Ik verwacht echt niet dat iedereen meteen overeind vliegt ofzo, maar in elk geval even informeren of een overduidelijk(!) zwangere vrouw misschien wil zitten is toch geen hele rare verwachting, of ligt dat echt aan mij? :?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:49:55 #26
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173468728
Morgen eindelijk de vruchtwaterpunctie, en dan nog wachten tot maandag. Zenuwslopend! We houden de moed erin maar de kans is klein dat het nog goed zit.

Vraagje: hier in belgie dient mijn vriendin te bevallen indien we voor een abortus moeten gaan. Tot hoeveel weken kan een 'normale' abortus in nederland?

Ze is nu 15 weken zwanger
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:08:33 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_173469199
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:49 schreef EDMAN- het volgende:
Morgen eindelijk de vruchtwaterpunctie, en dan nog wachten tot maandag. Zenuwslopend! We houden de moed erin maar de kans is klein dat het nog goed zit.

Vraagje: hier in belgie dient mijn vriendin te bevallen indien we voor een abortus moeten gaan. Tot hoeveel weken kan een 'normale' abortus in nederland?

Ze is nu 15 weken zwanger
wat ik er over kan vinden kan dat tot 22 weken. Maar ik denk dat je arts je daar het beste over kan voorlichten mochten jullie daar voor kiezen. Een abortus bij die termijn is namelijk geen sinecure. Ik zal niet in details treden verder maar op internet is daar wel e.e.a. over te vinden.
Sterkte, ik hoop echt dat jullie de keuze niet hoeven te maken :*
disclaimer
pi_173469333
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:49 schreef EDMAN- het volgende:
Morgen eindelijk de vruchtwaterpunctie, en dan nog wachten tot maandag. Zenuwslopend! We houden de moed erin maar de kans is klein dat het nog goed zit.

Vraagje: hier in belgie dient mijn vriendin te bevallen indien we voor een abortus moeten gaan. Tot hoeveel weken kan een 'normale' abortus in nederland?

Ze is nu 15 weken zwanger
Volgens mij kan het wel langer hier via een abortuskliniek. Is ook maar de vraag of je dat wilt. Het is namelijk niet niks en er is natuurlijk reden dat ze je vriendin willen laten bevallen.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:39:10 #29
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173470093
Uiteraard krijgen we maandag, zeggen zij, de uitslag. Maar door de vele tegenstrijdige berichten die we telkens krijgen zijn we wat sceptisch. We gaan sowieso een gesprek aan met de gynaecoloog na de uitslag, mocht deze voor ons negatief zijn. Mijn vriendin is vooral echt bang voor een eventuele bevalling of wat het ook mag zijn :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173471505
Een curettage wordt doorgaans tot 13 weken uitgevoerd. Daarna is het inderdaad een bevalling.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:39:11 #31
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173471687
Edman, wat een rotsituatie. Ik hoop op het beste voor jullie. En voor wb een abortus: realiseer je alsjeblieft dat er bij een curretage weinig overblijft om afscheid van te nemen. Zonder al te veel in te gaan op de details, is de wijze die het ziekenhuis aanbiedt ook zo met reden en in die zin belangrijk voor de verwerking.

Ik hoop dat het jullie allemaal bespaard mag blijven :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:54:20 #32
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173472038
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:39 schreef Kimpossible het volgende:
Edman, wat een rotsituatie. Ik hoop op het beste voor jullie. En voor wb een abortus: realiseer je alsjeblieft dat er bij een curretage weinig overblijft om afscheid van te nemen. Zonder al te veel in te gaan op de details, is de wijze die het ziekenhuis aanbiedt ook zo met reden en in die zin belangrijk voor de verwerking.

Ik hoop dat het jullie allemaal bespaard mag blijven :*
Ik hoop dat ook zeker. Vwb verwerking en afscheid: ik neem aan dat wij eventuele 'overblijfselen' niet krijgen te zien toch? We hebben hem sowieso al een naam gegeven en als het fout gaat geven we hem een plekje. Het is zo onrealistisch en als man al helemaal. Ik zit erbij om haar hand vast te houden, maar wat ik meemaak is niks vergeleken met haar op dit moment.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:06:33 #33
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173472287
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:54 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik hoop dat ook zeker. Vwb verwerking en afscheid: ik neem aan dat wij eventuele 'overblijfselen' niet krijgen te zien toch? We hebben hem sowieso al een naam gegeven en als het fout gaat geven we hem een plekje. Het is zo onrealistisch en als man al helemaal. Ik zit erbij om haar hand vast te houden, maar wat ik meemaak is niks vergeleken met haar op dit moment.
Bij een curretage waarschijnlijk niet, tenzij je dat uitdrukkelijk verzoekt. Bij een vaginale bevalling is er 'gewoon' een kindje dat je kunt vasthouden als je dat wilt. Hoe klein ook.

Het zijn allemaal geen dingen waar je over na wilt denken.. Nogmaals sterkte ;(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:21:16 #34
269689 crew  Viv
pi_173472571
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef EDMAN- het volgende:
Mijn vriendin is vooral echt bang voor een eventuele bevalling of wat het ook mag zijn :(
Er zijn wel meer abortusbehandelingen bij 15+ weken dan een bevalling, bijvoorbeeld bij deze kliniek maar misschien ook dichter bij huis:
SPOILER: Bevat omschrijvingen van abortusbehandelingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan dan ook ervoor kiezen om in slaap gebracht te worden zodat ze de ingreep niet meemaakt. Hopelijk is het allemaal niet nodig, maar misschien geeft deze informatie wat rust voor nu. Heel veel sterkte!
pi_173472722
Skittles, gefeliciteerd. :*
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:30:03 #36
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173472726
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:21 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Er zijn wel meer abortusbehandelingen bij 15+ weken dan een bevalling, bijvoorbeeld bij deze kliniek maar misschien ook dichter bij huis:
SPOILER: Bevat omschrijvingen van abortusbehandelingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan dan ook ervoor kiezen om in slaap gebracht te worden zodat ze de ingreep niet meemaakt. Hopelijk is het allemaal niet nodig, maar misschien geeft deze informatie wat rust voor nu. Heel veel sterkte!
Thanks
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173472966
Edman hopelijk is het niet nodig! Laat je vrouw/vriendin wel met iemand er over praten. Het is een heftige ervaring om mee te maken, evt de huisarts? Vruchtwaterpunctie is ook niet zomaar iets. Sterkte! :*
pi_173473020
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173475338
Goedemorgen!

Edman, heel veel sterkte vandaag. Dit zijn de vraagstukken waar je niet over wilt nadenken als je een tweede streepje ziet ;(. Ik hoop toch dat de uitslag goed is maandag en jullie nachtmerrie voorbij is :*

Bella

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaa twist, ik heb dus gisteren een mevrouw in de tram uitgekaffert omdat ze op de stoeltjes voor zwangeren/oudjes zat. Ik vond dat ze uit zichzelf moest opstaan en zij vond dat ik het moest vragen :+. Moraal van het verhaal; ga niet in discussie met zwangere vrouwen op warme zomerdagen o|O.

Ik ben geslaagd voor de glucose tolerantietest trouwens! *O*
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:36:31 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173475556
Laatst vroeg mij een oudere dame of ik wilde zitten. Ik had mijn handen op mijn buik vanwege buikpijn en voelde me niet helemaal jofel, dus een wit snoetje. Alleen ben ik dus niet zwanger...auw.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 09:38:22 #41
382129 crew  Donna
pi_173475581
Veel sterkte EDMAN en vrouw. :*

Mijn schoonzus 'moest' hier in Nederland met 15-16 weken ook gewoon bevallen, maar dat was omdat de artsen de baby wilden onderzoeken.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:39:07 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_173475590
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:36 schreef Tink89 het volgende:
Laatst vroeg mij een oudere dame of ik wilde zitten. Ik had mijn handen op mijn buik vanwege buikpijn en voelde me niet helemaal jofel, dus een wit snoetje. Alleen ben ik dus niet zwanger...auw.
vroeg ze dan of je wilde zitten omdat ze dacht dat je zwanger was of vroeg ze gewoon of je wilde zitten omdat je er doodziek uit zag? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 30-08-2017 09:46:42 ]
disclaimer
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:54:43 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173475854
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vroeg ze dan of je wilde zitten omdat ze dacht dat je zwanger was of vroeg ze gewoon of je wilde zitten omdat je er doodziek uit zag? :+
Helaasch...
Ze vroeg het pas aan nadat ik me omgedraaid had met de tekst 'Ach kind, ik zie het nu pas, gefeliciteerd. Wil je zitten?'
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173476083
*O* voor de goede echo van Mabawa!

Edman veel sterkte vandaag en de komende dagen.

LDG hoe gaat het daar? Nog stripperdates gepland staan of zijn die niet meer nodig!?
pi_173476221
Edman, wat een rotsituatie. :* Heel veel sterkte de komende dagen, ook voor je vrouw.

Ik werd net gebeld door t ziekenhuis of de draaipoging verplaatst kon worden naar vanmiddag omdat het nogal druk was op de bevalkamers. Nog ietsje langer in spanning dus.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173476396
Heel veel sterkte, Edman! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173476425
Gisteren voor het eerst gehad dat mensen me hun zitplaats aanboden, in twee verschilende treinen waar het zo druk was dat ik moest staan (ik ging naar de Efteling). Ha! Nou had ik ook wel een jurkje aan waarin ik er knalzwanger uitzag, maar tot nu toe nog geen enkele keer gehad en gisteren meteen twee keer achter elkaar! *)
Wel gewoon blijven staan trouwens, want nergens last van, maar toch was het aardig :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173477081
Nou dat dus inderdaad, het aanbod alleen is al fijn :Y

Weer goedgekeurd bij de vk :s)
Kleine groeit goed, hartslag was prima, mijn bloeddruk nog steeds laag en bloed geprikt voor het rhesus verhaal.
Over 3 weken groeiecho; ben wel benieuwd hoe groot onze kleine man dan al is O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173477249
O hai! :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of het gaat lukken om hier een beetje mee te lezen en schrijven met de drukte thuis maar ik ga het wel proberen, ook om het voor mezelf in die eerste weken wat echter te maken en ik wil bewust proberen te genieten van wat waarschijnlijk de laatste keer gaat zijn dat ik dit alles mee mag maken :).

Evt meelezers die mij irl kennen, sssttt :+
pi_173477369
Wat leuk Lot, van harte gefeliciteerd! *O*. (Je foto doet het alleen niet, even ergens anders uploaden.)

Het aanbod van een zitplaats is wel fijn, ja. Ik had op vakantie het tegenovergestelde: we moesten ergens twintig minuten wachten en er was nog één vrije zitplek. Daar liep ik naartoe, maar net voor ik er was schoot er een kerel (gewoon een jonge vent) voor me langs en hij ging op die stoel zitten. :'). Een andere vrouw die het zag gebeuren bood me vervolgens wel haar zitplaats aan, maar die heb ik niet aangenomen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173477497
Wij waren een weekendje weg naar Krakau. Heb wel bijgelezen maar er is niet zo veel blijven hangen. Ik las iets over een goede echo voor Donna en gefeliciteerd Elleska en L0t met de zwangerschap! :)

Bella, is het een idee dat je het gewicht met je verloskundige bespreekt? Zij kunnen je waarschijnlijk wel geruststellen over de groei en het gewicht van jullie baby.
Van tijdens de zwangerschap ken ik het gelukkig niet, maar ik heb ook vaak ondergewicht gehad. Daar kun je best wel vervelende opmerkingen over krijgen weet ik uit ervaring. En ook zonder zwangerschap is het echt niet leuk om telkens gevraagd te worden door dezelfde mensen of je wel genoeg eet. ;(
Mijn buik brengt me ook weleens aan het twijfelen hoor, de ene keer vraag ik me af of hij niet te groot wordt en de andere keer juist of hij wel genoeg groeit. Eigenlijk komt dat altijd doordat ik mezelf met anderen van dezelfde termijn wil vergelijken. ;)

De dagen in Krakau waren loodzwaar. Vreselijk last van mijn bekken gehad door al het lopen maar ik wou nou eenmaal overal naartoe. :@
Op een of andere manier was het ook niet in me opgekomen dat je in een mijn een heel eind trap zou moeten lopen. Op de heenweg hoorden we al dat er 380 treden zouden zijn en daarna nog eens zoiets maar dan verspreid. Ik was wel als snelste beneden want ik liep voorop. :+
Gisteren was het fysiek wel echt op en kon ik wel huilen van de pijn dus ik ben heel blij om weer thuis te zijn.

In een hele lange toiletrij werd ik trouwens ook voorgelaten door een grote groep. Het was niet heel nodig maar wel fijn want de taxi stond te wachten. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 augustus 2017 @ 11:40:15 #52
269689 crew  Viv
pi_173477817
L0t, gefeliciteerd!

Ik heb me er in m'n vorige zwangerschap ook over verbaasd dat terwijl ik 40+ weken zwanger was er niemand meer voor me opstond in de metro. Kon ik ook rustig staan, maar toch.
pi_173477864
L0t, gefeliciteerd! Wat tof!
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 11:51:19 #55
382129 crew  Donna
pi_173477892
L0t gefeliciteerd! *O*

En welkom Jagär!
pi_173477931
L0t wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_173478027
L0t, gefeliciteerd! *O*

Pannenkoek, dat zijn ook wel pittige dagen zo zeg! Nu lekker thuis bijkomen van vakantie ;)

Mensen die niet opstaan :N Ik mocht laatst in Duitsland bij een tankstation zelfs voor bij de wc, maar ik hoefde niet heel nodig, dus heb bedankt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173478100
Gefeliciteerd L0t!
pi_173478141
Dankjewel! O+

Openbaar vervoer vermijd ik zoveel mogelijk, dus hoop deze keer ook geen last te hebben van dat soort taferelen :+
pi_173478248
Lot! Wauw! Wat onwijs leuk! O+ O+ O+

Nog zo'n klein blond meisje of een klein jongetje erbij! Gefeliciteerd!

En ik zie nu ook dat Skittles is bevallen! *O* gefeliciteerd!
pi_173478411
Lot, gefeliciteerd! *O*

En Jagar ook weer zwanger! *O* *O*

Wat leuk al die nieuwe aanwas. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173478650
lot gefeliciteerd!! En jagar ook las ik in het andere topic! *O*

Pannenkoekenmix dat klinkt als een heftige vakantie met al dat (trap)lopen terwijl je zwanger bent. Hopelijk is de pijn snel weer over!
pi_173478670
*hangt slingers in topic op*
Eén van mijn favo CUL-chicks hier! O+ Een dikke :* voor Jagar!

En L0t uiteraard ook hartstikke van harte *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173478716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 15:01 schreef Elleska het volgende:

[..]

inderdaad hier volgens de kalender een meibaby :D
Oh wat leuk! :o Van harte gefeliciteerd! *O* Dat ging toch sneller dan je verwacht had, of niet?
pi_173478739
quote:
11s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:18 schreef L0t.. het volgende:
O hai! :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of het gaat lukken om hier een beetje mee te lezen en schrijven met de drukte thuis maar ik ga het wel proberen, ook om het voor mezelf in die eerste weken wat echter te maken en ik wil bewust proberen te genieten van wat waarschijnlijk de laatste keer gaat zijn dat ik dit alles mee mag maken :).

Evt meelezers die mij irl kennen, sssttt :+
Lot ook van harte gefeliciteerd! *O*
pi_173478747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef Nolita het volgende:
*O* voor de goede echo van Mabawa!

Edman veel sterkte vandaag en de komende dagen.

LDG hoe gaat het daar? Nog stripperdates gepland staan of zijn die niet meer nodig!?
Morgen laatste stripperdate :{ nu drie gehad en die waren allemaal niet gelukt (en pijnlijk :( :{) omdat het zwikkie nog niet gerijpt was en ze er dus niet bij konden. Maandag 41,6 dus dan weer n afspraak om evt. inleiden ect te plannen. Beetje meh, mja, niks aan te doen verder :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173478763
Nog steeds geen aanwas voor een januaribaby! Het is eenzaam in de lijst. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173478785
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Morgen laatste stripperdate :{ nu drie gehad en die waren allemaal niet gelukt (en pijnlijk :( :{) omdat het zwikkie nog niet gerijpt was en ze er dus niet bij konden. Maandag 41,6 dus dan weer n afspraak om evt. inleiden ect te plannen. Beetje meh, mja, niks aan te doen verder :)
Bluh! :* Nou, dan maar gewoon duimen dat je koter ineens tóch besluit er een beetje vaart achter te zetten :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173478815
Ik las nog over de plopjes van CE, maar verder is er weinig blijven hangen vrees ik. Supertof CE! Ik voel nog steeds niks. :P

Ik heb gisteren de wortelkanaal behandeling gehad en die viel op zich mee gelukkig. Ik ben alleen doodziek geworden van de Tramadol. -O- Ik heb gisteren de hele dag knallende koppijn gehad en 10 uur aan 1 stuk overgegeven. Echt fijn als je net een wortelkanaalbehandeling hebt gehad. :') Ik heb altijd wel last van bijwerkingen van dit medicijn maar nog nooit zo erg, wat een ramp. :X Na een KS krijg je hetzelfde spul, nou, nooit meer. Hopelijk bestaat er een alternatief.

Ik voel me nog steeds ontzettend beroerd. Zo even naar de verloskundige, ik wil even zeker weten dat de baby ut nog doet. Vast wel hoor, die hebben hier doorgaans weinig last van, maar toch.
pi_173478832
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Bluh! :* Nou, dan maar gewoon duimen dat je koter ineens tóch besluit er een beetje vaart achter te zetten :)
als ie maar n beetje van mijn impulsieve aard heeft komt dat misschien nog wel goed :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173478857
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef minilot het volgende:
Nog steeds geen aanwas voor een januaribaby! Het is eenzaam in de lijst. :+
Misschien als ik 5 weken over tijd ga maar dat ben ik eigenlijk niet van plan :P

Lot en Jagar, gefeliciteerd met de zwangerschap! *O*

Twist weer goedgekeurd *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173478869
LDG, vorige zwangerschap hing de dreiging van een inleiding ook boven mijn hoofd. Zou op vrijdag (41+2) controle hebben en eventueel zou er al gestart worden met inleiden. En toen braken op donderdagavond mijn vliezen en beviel ik diezelfde nacht nog.
Point is: er is nog tijd genoeg om spontaan te bevallen :*

Oh bah Lu. Ik snap dat je nu even langs de vk wil hoor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173478875
LuDann, wat een heftige reactie :o Misschien toch allergisch voor dat spul? Beterschap!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173478877
Huh wut, Jagar ook zwanger? Dat heb ik helemaal gemist! Wat tof, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_173478900
Bring in the annanassen, pannenkoeken ,seks ,drukpunten en chilipepers *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173478922
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:40 schreef LuDann het volgende:
Ik las nog over de plopjes van CE, maar verder is er weinig blijven hangen vrees ik. Supertof CE! Ik voel nog steeds niks. :P

Ik heb gisteren de wortelkanaal behandeling gehad en die viel op zich mee gelukkig. Ik ben alleen doodziek geworden van de Tramadol. -O- Ik heb gisteren de hele dag knallende koppijn gehad en 10 uur aan 1 stuk overgegeven. Echt fijn als je net een wortelkanaalbehandeling hebt gehad. :') Ik heb altijd wel last van bijwerkingen van dit medicijn maar nog nooit zo erg, wat een ramp. :X Na een KS krijg je hetzelfde spul, nou, nooit meer. Hopelijk bestaat er een alternatief.

Ik voel me nog steeds ontzettend beroerd. Zo even naar de verloskundige, ik wil even zeker weten dat de baby ut nog doet. Vast wel hoor, die hebben hier doorgaans weinig last van, maar toch.
Oh blugh, is het nu weer n beetje gestopt :*? Neem lekker even je rust als het kan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 12:48:50 #77
382129 crew  Donna
pi_173478930
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Bring in the annanassen, pannenkoeken ,seks ,drukpunten en chilipepers *O*
Schijnbaar werken Lemon Drop cupcakes ook.

Moet je nog wel even bakken. :')
pi_173478984
Lot gefeliciteerd *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:35 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh wat leuk! :o Van harte gefeliciteerd! *O* Dat ging toch sneller dan je verwacht had, of niet?
Dankje :)
ja veel sneller. ik was er net aan gewend dat ik legaal in het streepjestopic mocht meeposten. het voelt een beetje als voordringen.
pi_173479048
L0t en Jagar, wat ontzettend tof! O+ Gefeliciteerd! *O*

Minilot, da's wel bizar ja, nog steeds helemaal alleen in januari :D

LuDann wat heftig joh :o Hoop dat je je snel beter voelt! :*

Mijn baby trollt me }:| hij gaat steeds zo tekeer dat ik m'n hele buik zie bewegen, maar telkens als ik het wil filmen, stopt-ie uiteraard :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173479059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:48 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Schijnbaar werken Lemon Drop cupcakes ook.

Moet je nog wel even bakken. :')
ach, het is niet dat ik veel beters te doen heb :') :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173479108
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef twist02 het volgende:
L0t en Jagar, wat ontzettend tof! O+ Gefeliciteerd! *O*

Minilot, da's wel bizar ja, nog steeds helemaal alleen in januari :D

LuDann wat heftig joh :o Hoop dat je je snel beter voelt! :*

Mijn baby trollt me }:| hij gaat steeds zo tekeer dat ik m'n hele buik zie bewegen, maar telkens als ik het wil filmen, stopt-ie uiteraard :')
dat filmen was bij mij ook een meerdagenproject _O- uiteindelijk n keer n groot glas zoete limonade gemaakt en gedronken als eerste op de dag, en toen ging ie partyen van de suikerkick :') :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173480076
L0t en jäger gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_173480156
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:54 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ik hoop dat ook zeker. Vwb verwerking en afscheid: ik neem aan dat wij eventuele 'overblijfselen' niet krijgen te zien toch? We hebben hem sowieso al een naam gegeven en als het fout gaat geven we hem een plekje. Het is zo onrealistisch en als man al helemaal. Ik zit erbij om haar hand vast te houden, maar wat ik meemaak is niks vergeleken met haar op dit moment.
Edman, ik hoop alsnog op de best mogelijke uitkomt voor jullie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk allereerst op het best mogelijke scenario voor jullie. Heel veel sterkte met afwachten!
pi_173480236
En gefeliciteerd voor L0t en Jagar, welkom!! *O* *O*

LuDann, ben je inmiddels al naar de VK geweest?

Ik heb het idee soms plopjes in de buik te voelen, maar het zouden ook heel goed onrustige darmen kunnen zijn :')
pi_173480277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:46 schreef OliviaIsTaken het volgende:
En gefeliciteerd voor L0t en Jagar, welkom!! *O* *O*

LuDann, ben je inmiddels al naar de VK geweest?

Ik heb het idee soms plopjes in de buik te voelen, maar het zouden ook heel goed onrustige darmen kunnen zijn :')
Hoera! Plopjes kunnen heel goed hoor. CE heeft ze en ikke ook O+ *O*
pi_173480310
quote:
11s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:18 schreef L0t.. het volgende:
O hai! :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of het gaat lukken om hier een beetje mee te lezen en schrijven met de drukte thuis maar ik ga het wel proberen, ook om het voor mezelf in die eerste weken wat echter te maken en ik wil bewust proberen te genieten van wat waarschijnlijk de laatste keer gaat zijn dat ik dit alles mee mag maken :).

Evt meelezers die mij irl kennen, sssttt :+
O+ Wat awesome! *O* gefeliciteerd!!!
pi_173480367
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:47 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Hoera! Plopjes kunnen heel goed hoor. CE heeft ze en ikke ook O+ *O*
Dan hou ik het gewoon op plopjes :D Hallo baby!
pi_173480548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef minilot het volgende:
Nog steeds geen aanwas voor een januaribaby! Het is eenzaam in de lijst. :+
Ik produceer hopelijk ook 2 januari-kindjes! ;)

Gefeliciteerd Jagar en Lot! O+ *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_173480551
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Bring in the annanassen, pannenkoeken ,seks ,drukpunten en chilipepers *O*
Bak een appeltaart, heeft hier geholpen haha :7
pi_173481321
jeetje Ludann wat een reactie op medicatie! Dat je je maar snel weer beter voelt.

LDG ik ga voor je duimen dat het morgen wel lukt om te strippen en je iig voor maandag je kindje in je armen hebt. :*

Nanuke hopelijk een succesvolle niet al te vervelende draaipoging vanmiddag!
pi_173482174
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:59 schreef Flav het volgende:

[..]

Bak een appeltaart, heeft hier geholpen haha :7
weet je dat echt al zoveel mensen dat tegen me gezegd hebben :o misschien is het stiekem iets! Wie weet waggel ik straks naar de ap als het ooit nog droog wordt hier
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173482179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:36 schreef Nolita het volgende:
jeetje Ludann wat een reactie op medicatie! Dat je je maar snel weer beter voelt.

LDG ik ga voor je duimen dat het morgen wel lukt om te strippen en je iig voor maandag je kindje in je armen hebt. :*

Nanuke hopelijk een succesvolle niet al te vervelende draaipoging vanmiddag!
Thnx :* hoop t zo!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173483529
Zo, ik ben weer thuis. Hij had zelf al besloten dat op de kop toch beter lag. O+ Zelfs al een beetje ingedaald, dus de kans dat hij nóg weer draait is niet zo groot. En de verloskundige drukte me nog even een keer op het hart dat zelfs als hij wel nog draait, ook dan een natuurlijke bevalling nog een optie is. Toch fijn dat iemand daar dan even bij stilstaat, al is t maar even. Eenmaal weer in ons dorp terug werd ik door schoonmama om het te vieren op een ijscoupe getrakteerd. Mijn dag is goed zo. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 16:20:35 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173483586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Nanuke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Hij had zelf al besloten dat op de kop toch beter lag. O+ Zelfs al een beetje ingedaald, dus de kans dat hij nóg weer draait is niet zo groot. En de verloskundige drukte me nog even een keer op het hart dat zelfs als hij wel nog draait, ook dan een natuurlijke bevalling nog een optie is. Toch fijn dat iemand daar dan even bij stilstaat, al is t maar even. Eenmaal weer in ons dorp terug werd ik door schoonmama om het te vieren op een ijscoupe getrakteerd. Mijn dag is goed zo. :)
*O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173483663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Nanuke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Hij had zelf al besloten dat op de kop toch beter lag. O+ Zelfs al een beetje ingedaald, dus de kans dat hij nóg weer draait is niet zo groot. En de verloskundige drukte me nog even een keer op het hart dat zelfs als hij wel nog draait, ook dan een natuurlijke bevalling nog een optie is. Toch fijn dat iemand daar dan even bij stilstaat, al is t maar even. Eenmaal weer in ons dorp terug werd ik door schoonmama om het te vieren op een ijscoupe getrakteerd. Mijn dag is goed zo. :)
O+ *O* *O*
pi_173484199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:46 schreef OliviaIsTaken het volgende:
En gefeliciteerd voor L0t en Jagar, welkom!! *O* *O*

LuDann, ben je inmiddels al naar de VK geweest?

Ik heb het idee soms plopjes in de buik te voelen, maar het zouden ook heel goed onrustige darmen kunnen zijn :')
Ik twijfel ook heel erg. :o Lees overal dat het echt niet kan, maar zo voelt het stiekem wel. :o

@ L0t; gefeliciteerd. :*

[ Bericht 4% gewijzigd door arvensis op 30-08-2017 17:00:24 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_173484557
Wat fijn Nanuke! Heb je gemerkt dat hij gedraaid is of was het een verrassing voor je?
Maar super, nu kun je dus 100% genieten!
pi_173484642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef twist02 het volgende:
Mijn baby trollt me }:| hij gaat steeds zo tekeer dat ik m'n hele buik zie bewegen, maar telkens als ik het wil filmen, stopt-ie uiteraard :')
Mijn dame ook, van de week was ze superdruk en ik dacht laat ik eens proberen het te filmen en dan gaat ze natuurlijk net een dutje doen :P Ook als ze dan eens druk is en ik tegen manlief zeg voel nu eens is het ineens complete rust daarbinnen :') De eerste vorm van rebelleren denk ik maar haha.

Gisteravond was ik naar de film en tijdens de actiescenes was ze ook superaanwezig, hoop niet dat ik haar bang gemaakt heb :o

Nanuke, wat superfijn dat hij is teruggedraaid! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173485113
Oh Nanuke, wat heerlijk! En zelfs al een beetje ingedaald, super!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173485318
Nanuke wat fijn! *O*

Rena, jij ook al zo'n dwarse! :D

En een *O* voor alle al-dan-niet-plopjes! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173485325
Mijn VK belde net, de baby is rhesus positief dus ik mag binnenkort een prik komen halen. Ben wel blij dat ze dat zo goed in de gaten houden allemaal :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173485984
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:10 schreef Nolita het volgende:
Wat fijn Nanuke! Heb je gemerkt dat hij gedraaid is of was het een verrassing voor je?
Maar super, nu kun je dus 100% genieten!
Hij was wel een aantal dagen geleden mijn buik flink aan het verbouwen geweest, dus ik had hoop. Maar gezien hij daarnaast niet veel (of niet voelbaar) schopt, had ik ook mijn twijfels. Echt superfijn. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173485993
En nog even een paar *O* *O* *O* voor de nieuwe aanwas!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 19:20:50 #104
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173487318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Edman, ik hoop alsnog op de best mogelijke uitkomt voor jullie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk allereerst op het best mogelijke scenario voor jullie. Heel veel sterkte met afwachten!
Thanks voor dat bericht! En de rest ook, helpt altijd

De punctie ging goed gelukkig en wederom te horen gekregen dat echt alles er goed uitziet. Vrijdag, uiterlijk maandag, bericht terug. We blijven positief :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173487670
Wat is het toch een nare situatie Edman! Ik hoop voor jullie dat je voor het weekend bericht hebt.
pi_173487757
Baby gewoon uit zichzelf gedraaid, Nanuke wat fijn! Zo'n draaipoging lijkt me echt pijnlijk namelijk.

*O* voor de nieuwe aanwas Lot en Jagar en natuurlijk voor de plopjes van OT!

ldg: ik hoop voor je dat inleiden niet nodig zal zijn en je gewoon spontaan ineens gaat bevallen deze week! Die dagen na je uitgerekende datum duren gewoon eeuwig.
pi_173487784
Oh wat fijn Nanuke, vast een opluchting!

Edman, wat een achtbaan zitten jullie in zeg! Goed dat jullie positief kunnen blijven, ik duim met jullie mee :)
pi_173488237
Wat een goed nieuws, Nanuke!
Edman, de duimen blijven draaien voor goed nieuws voor jullie. Sterkte!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 19:56:45 #109
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_173488253
L0t wat leuk!! Gefeliciteerd! O+
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 20:21:35 #110
382129 crew  Donna
pi_173488905
Hadden jullie ook zo snel een avondbuik? Overdag kan ik m'n buik nog net 'niet zwanger' plat genoeg krijgen, maar `s avonds bolt 'ie op als een malle.

Echt zo weird.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173490092
Strekte edman :*

Herkenbaar Donna, zodra het kon ging hier thuis de broek uit :D
En op het werk natuurlijk de broek vastmaken met een elastiekje.
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 21:01:16 #112
382129 crew  Donna
pi_173490140
Ik zou het liefst de hele rits los doen haha. Heb gelukkig nog een broek die goed (laag) zit.
pi_173490289
Bedankt voor alle felicitaties! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:12 schreef Svane het volgende:
Lot! Wauw! Wat onwijs leuk! O+ O+ O+

Nog zo'n klein blond meisje of een klein jongetje erbij! Gefeliciteerd!

En ik zie nu ook dat Skittles is bevallen! *O* gefeliciteerd!
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef Mineola het volgende:

[..]

O+ Wat awesome! *O* gefeliciteerd!!!
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef Spees_Eend het volgende:
L0t wat leuk!! Gefeliciteerd! O+
Kom me vergezellen! *O* ;)
pi_173490359
Herkenbaar hoor Donna, maar na 2 zwangerschappen bieden mijn buikspieren überhaupt geen enkele weerstand meer aan opgeblazen darmen :'). Ik had ze natuurlijk kunnen trainen maar ain't nobody got time for that :{w
pi_173490373
Haha ja de avondbuik herkenbaar. Inmiddels is ie overdag ook zichtbaar maar 's avonds veel groter.
pi_173490405
Mn buik is echt huge Donna en niet meer in te houden. 's Avonds inderdaad nog erger. Het valt hier niet meer te verbergen. :X

Fijn dat het goed gig Edman. Hopelijk krijgen jullie vlug de best mogelijke uitslag :*

Gedraaide baby *O* wat fijn Nanuke!
pi_173491390
@ Donna: daarom jurkjes dragen. O+
Ik heb er ook last van. 's Avonds en 's ochtends als ik op sta vooral. Overdag valt het wel mee (denk ik :@ ).
Protège moi de mes désirs.
pi_173491434
Oh, en volgens mij hebben wij gewoon opeens zowel een meisjes- als een jongensnaam die we beiden geweldig vinden. :o En dat na veel geruzie. :')
Nu even een mooie bijpassende naam zoeken bij beiden. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173491741
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Donna: daarom jurkjes dragen. O+
Ik heb er ook last van. 's Avonds en 's ochtends als ik op sta vooral. Overdag valt het wel mee (denk ik :@ ).
Bij mij ook. Alhoewel het overdag nu ookal meer begint te komen! :D leuk he O+
  woensdag 30 augustus 2017 @ 22:06:55 #120
409579 LuDann
All the way
pi_173491887
Posten jullie nu zo snel of ben ik zo sloom? :o

Bij de VK bleek alles goed met de baby. Gelukkig. :) Verder veel geslapen vandaag en pas rond 18 uur erachter gekomen dat ik nog best een hoop werk moet voorbereiden voor morgen. Mijn gevoel voor tijd ligt danig overhoop. :') Maar ben nu klaar. *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef rena het volgende:
LuDann, wat een heftige reactie :o Misschien toch allergisch voor dat spul? Beterschap!
Geen echte allergie geloof ik, maar gewoon veel last van de bijwerkingen, daar ben ik bij dit medicijn kennelijk gevoelig voor. Ik heb er normaal gesproken al last van maar mijn zwangerschap kan dat erg versterkt hebben volgens de VK.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 22:09:36 #121
409579 LuDann
All the way
pi_173491975
Nanuke, wat fijn dat ie gedraaid is! *O*

Echte avondbuik ja, had ik ook al snel Donna. Echt beginnetje. O+

Duman 2 namen al! Wat goed! Naar aanleiding daarvan zeg ik net tegen mijn man dat wij ook maar eens wat moeten verzinnen. Geen idee nog. :@

Edman, hopelijk snel de uitslag. Ik duim dat hij goed is. Sterkte met wachten weer.
pi_173491999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! O+

[..]


[..]


[..]

Kom me vergezellen! *O* ;)
Lot gaaf O+

En ik wil je heel graag komen vergezellen.... Maar qua planning mag ik pas vanaf november ervoor gaan ;)
pi_173492719
Lot gefeliciteerd *O*, wat leuk dat je ook weer zwanger bent!

Nanuke fijn dat de kleine weer gedraaid is.

Edman sterkte met afwachten, hopelijk positief nieuws.

Ludann, heftige bijwerking zo voor je.

Donna al een echt buikje te zien in de avond.

Mabawa en Donna, fijn dat jullie een goede echo hadden.

Voelt nog een beetje illegaal om hier te posten, maar volgens de test mag het, helaas namen daarna de kwaaltjes af, wat mij wat onzeker maakt, maar goed afwachten tot de echo. Geen bloed is goed, houd ik mij nu maar aan vast.
pi_173496867
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Sethiwe het volgende:
Voelt nog een beetje illegaal om hier te posten, maar volgens de test mag het, helaas namen daarna de kwaaltjes af, wat mij wat onzeker maakt, maar goed afwachten tot de echo. Geen bloed is goed, houd ik mij nu maar aan vast.
Een streep is een streep, ik feliciteer je gewoon alvast! :) *O* Hoe lang wachten op de echo?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173496909
Hier intussen nu zowat 23 weken. Van wat de babykamer moet worden heb ik wel helemaal één doos alvast van kamer naar zolder gebracht. :') #teamsloom

Nou ja. Uk gaat in eerste instantie toch bij ons op de slaapkamer wegens knus en fijn, dus geen haast.

Daarover gesproken, we twijfelen ngo een beetje tussen ledikantje gewoon los in dezelfde ruimte, of in eerste instantie een co-sleeper. Dat laatste klinkt wel relaxed voor bij borstvoeding geven op verzoek, wat min of meer de bedoeling lijkt te gaan worden.

Heeft iemand van jullie er toevallig ervaring mee, of wellicht een linkje naar een goeie, betrouwbare lijst met voor- en nadelen? Ik wil me erover inlezen maar raak online een beetje de weg kwijt tussen de tegen elkaar blèrende fans en tegenstanders. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173497201
Mini, wij gebruiken een IKEA-ledikant als co-sleeper. Gewoon één zijkant eraf halen. Kun je daarna door blijven gebruiken. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173497236
Wij net als dad, deze;
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10248519/

Een spijlen kant eruit, plankje er wel in en met lijmklemmen aan t bed gemaakt :D

Eventueel extra gaatjes erin maken zodat het gelijke hoogte als je bed is, opgerolde handdoeken naast het matrasje zodat het matrasje aansluit op je eigen matras en klaar :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173497256
+1 op DaD en Tombo, met spanbanden aan boxspring bevestigd en op een palet gezet voor juiste bedhoogte
pi_173497285
Kijk. Drie positieve reviews kort na elkaar. Hoppa. :)
Wat zijn jullie nuttig! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173497313
Enneh, omdat dat natuurlijk meteen al een handig groot bedje is waar zo'n koter tot ruime peuterleeftijd in kan, maakten jullie dat dan bij pasgeboren babyformaat zo klassiek 'kort op', of baby gewoon in zo'n kekke slaapzak?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173497323
Als ik hiervoor beter in het babyn00bvragentopic wezen moet, schop me daar gerust naartoe hoor. Maar tot dusver vind ik één OUD-topic al wennen genoeg. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173497471
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:49 schreef minilot het volgende:
Enneh, omdat dat natuurlijk meteen al een handig groot bedje is waar zo'n koter tot ruime peuterleeftijd in kan, maakten jullie dat dan bij pasgeboren babyformaat zo klassiek 'kort op', of baby gewoon in zo'n kekke slaapzak?
Er is een babytopic en baby voor dummies topic maar mij maakt het niet uit dat er hier ook dat soort vragen voorbij komen :)

Wij begonnen met klassiek kort opgemaakt. Maar baby bleek beter te slapen met een puckababy inbakerslaapzak en tegen die tijd was het al vrij warm weer, dus toen alleen een laken eroverheen. Vanaf dat ze kon rollen en we bang waren dat ze met haar hoofd onder haar laken terecht zou komen hebben we alleen nog maar een slaapzak aangegeven. En nu gaat ze haar hele bed door dus een laken/deken zou geen zin hebben :D
pi_173497497
Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren, dat zijn er veel zo ineens! *O*

En heel veel sterkte voor Edman, ik hoop op de best mogelijke uitkomst voor jullie :*
pi_173497503
Na vandaag nog maar 2 weken werken en dan verloffffff!!!! *O*
pi_173497701
Hier ook een cosleeper, maar dan een die ook als wiegje en later als bankje kan worden omgebouwd. Momenteel heb ik m alleen als wieg staan, want ons bed is nu 87 cm hoog, en no way dat ik daar een cosleeper naast zet. En inderdaad kort opgemaakt, maar gezien de kraam niet eens is wezen kijken bij onze spullen heb ik geen idee of dat handig/goed is. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173497737
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:21 schreef Nanuke het volgende:
Hier ook een cosleeper, maar dan een die ook als wiegje en later als bankje kan worden omgebouwd. Momenteel heb ik m alleen als wieg staan, want ons bed is nu 87 cm hoog, en no way dat ik daar een cosleeper naast zet. En inderdaad kort opgemaakt, maar gezien de kraam niet eens is wezen kijken bij onze spullen heb ik geen idee of dat handig/goed is. :+
De kraam trekt op dag 1 waarschijnlijk toch alles van het bed af om het zo op te dekken als volgens protocol zou moeten :7
pi_173497769
Nog een team cosleeper hier, met gewoon een Ikea ledikant *O*
pi_173497792
Mini, een cosleeper is echt handig. Al sliep T in het begin ook veel op onze buik terwijl wij half in bed zaten. Als je de ruimte ervoor hebt zou ik voor zo'n ikea ledikant gaan. Die ruimte hadden wij niet, dus we hebben een kleinere co-sleeper. Die staat nu nog steeds naast m'n bed, want het is zo'n handig groot nachtkastje :@

T sliep vanaf een maand of 2 in slaapzakjes ofzo, omdat hij zich steeds onder de dekens uitwurmde. Hier in Dld gaan babies trouwens van dag 1 in een slaapzak....

Jonge jonge jonge, ik kan nog helemaal niet geloven dat ik nu weer hier mee mag posten. Het zakt nog niet helemaal, dat ik weer zwanger ben. Vanmorgen een digitale test gedaan, die was ook positief, en zei 1-2 weken. Denk dat ik zaterdag of zondag 4 weken ben.

Ik rammel echt voor weer zo'n kleine baby. Vind het bijna nog leuker, want nu weet ik een beetje wat er komen gaat...
pi_173497842
Edman, fijn dat de punctie goed ging en alles er oké uitzag, hopelijk vrijdag de uitslag voor jullie!

minilot hier had ik dezelfde twijfel en heb uiteindelijk ook een ikea ledikant gekocht (sundvik) met het idee dat als een soort cosleeper toch handiger lijkt we een zijkant eruit halen net als degenen hier voor me beschreven.

miss-C die 2 weken zijn vast zo voorbij, goed vooruitzicht!

Hier slecht geslapen ivm buikkrampen de hele nacht. Normaal zorgt een grote boodschap in de ochtend voor verlichting, maar vanochtend niet. Ik verwacht niet dat dit verder iets betekent, maar dan mogen de buikkrampen ook wel wegblijven.
pi_173497956
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

De kraam trekt op dag 1 waarschijnlijk toch alles van het bed af om het zo op te dekken als volgens protocol zou moeten :7
Dat denk ik ook. :D Maar het staat zo leuk en fijn en ik heb het filmpje op hun facebook gevolgd!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173498191
Edman, fijn dat de punctie goed is gegaan. Succes met het wachten op de uitslag :*

Jagar, fijn dat de Duutser nu ook 'on board' is ;) En dat je hier komt meetypen O+

Wij maakten de cosleeper ook kort op in het begin. Ik hang er deze keer voor de kraam wel een bordje op dat ze er echt af moet blijven, omdat ik het zelf wil opmaken ;) Toen ze meer ging bewegen hebben we haar in zo'n superschattig wollen slaapzakje gelegd O+ Kijk dan O+ :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door CassElliot op 31-08-2017 09:58:57 ]
Make your own kind of music.
pi_173498258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! O+

[..]


[..]


[..]

Kom me vergezellen! *O* ;)
Jonge, wakker jij mijn gerammel anders nog even aan -O- Ik had nèt bedacht dat twee ook gewoon heel leuk is. En toenemende vrijheid en zo ook. Maar mini's he. O+ Zucht.
pi_173498359
Hier ook n sundvik ledikantje naast t bed :Y we hebben er nog niet aan geklust omdat het bed nu nog op klossen staat. Als we weer geland zijn kijken we wel even of we de zijkant eraf halen of dat we die erin laten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173498391
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:59 schreef Mineola het volgende:

[..]

Jonge, wakker jij mijn gerammel anders nog even aan -O- Ik had nèt bedacht dat twee ook gewoon heel leuk is. En toenemende vrijheid en zo ook. Maar mini's he. O+ Zucht.
Een 3e zal zo leuk zijn O+
pi_173498438
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Een 3e zal zo leuk zijn O+
o|O

Misschien kun je dat ook even aan mijn man vertellen?
pi_173498492
Cass. O+. Hebben ze ook zulke slaapzakjes met mouwen?

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis, waar we de echo hadden vanwege de verdenking op een dubbel niersysteem bij de SEO. De gynaecoloog zag echter niets afwijkends, evenals de kindernefroloog die ook nog even meegekeken heeft. Bij de rechternier zitten hoogstens heel kort even twee leiders naar de blaas die al heel snel één worden, maar dat is volkomen normaal. Als we het zeker willen weten om het hele verhaal af te sluiten, kunnen we een echo laten maken als de baby ongeveer een maand oud is, maar dit heeft in ieder geval geen enkel gevolg voor de bevalling of de periode direct erna. Fijn!
Verder is ze exact P50 nu qua gewicht. Mijn gemiddelde kind. :D. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173498553
Ik had ook een co-sleeper gekocht, ware het niet dat we het wiegje van vriend hebben. Dus die staat lekker tegen mijn bed aan O+ Opnieuw bekleed en ik vind het idee zo romantisch dat mijn zonen in hetzelfde wiegje slapen als hun papa :')
Hier ook eerst kort opmaken, een tijdje ingebakerd (januari, dus koud genoeg voor hydrofiel, laken en deken) en daarna een slaapzak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door jullie gerammel rammel ik nu al voor een derde, terwijl nummer 2 er nog niet eens is :') alleen die zwangerschap is zo jammer.. -O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173498571
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:53 schreef CassElliot het volgende:
Edman, fijn dat de punctie goed is gegaan. Succes met het wachten op de uitslag :*

Jagar, fijn dat de Duutser nu ook 'on board' is ;) En dat je hier komt meetypen O+

Wij maakten de cosleeper ook kort op in het begin. Ik hang er deze keer voor de kraam wel een bordje op dat ze er echt af moet blijven, omdat ik het zelf wil opmaken ;) Toen ze meer ging bewegen hebben we haar in zo'n superschattig wollen slaapzakje gelegd O+ Kijk dan O+ :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 10:30:07 #149
382129 crew  Donna
pi_173498762
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Donna: daarom jurkjes dragen. O+
Ik heb er ook last van. 's Avonds en 's ochtends als ik op sta vooral. Overdag valt het wel mee (denk ik :@ ).
Ik heb geen jurkjes haha vreselijk.

Moet over anderhalve week wel naar een bruiloft. Tijd om iets te bestellen nu. :{w
pi_173498779
Wat fijn dat jullie echo goed is D&D. ^O^

Donna, ik had ook al snel 's avonds een dikkere buik en trok dan lekker mijn joggingbroek aan. :P

Cass niet teveel van zulke foto's hoor, straks rammelt de baby er te vroeg uit. O+

Vanochtend waren we de verloskundige helemaal vergeten, wij dachten dat we nog konden uitslapen op de allerlaatste vrije dag. :@ Tien minuten voor tijd gingen er herinneringen op de telefoons aan en we waren dus ook vijf minuten te laat. Maakte niet uit, we moesten nog steeds wachten.
De baby is weer goedgekeurd, hij is goed gegroeid, alles netjes volgens gemiddelde en met een goede hartslag. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173499625
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:53 schreef CassElliot het volgende:
Edman, fijn dat de punctie goed is gegaan. Succes met het wachten op de uitslag :*

Jagar, fijn dat de Duutser nu ook 'on board' is ;) En dat je hier komt meetypen O+

Wij maakten de cosleeper ook kort op in het begin. Ik hang er deze keer voor de kraam wel een bordje op dat ze er echt af moet blijven, omdat ik het zelf wil opmaken ;) Toen ze meer ging bewegen hebben we haar in zo'n superschattig wollen slaapzakje gelegd O+ Kijk dan O+ :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh my cass, nu moet ik ook zo'n slaapzakje voor de mijne! O+. Waar kan ik die krijgen?

dad fijn dat alles goed lijkt mbt het niersysteem! Toch weer een opluchting lijkt me.

en pannenkoek ook weer goedgekeurd :)
pi_173499771
Jongens :D *O* ik ben gestript :D *O*

Einde update :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173499830
En nu hopen dat het iets doet LDG! Succes!

Dad wat fijn dat alles goed is.

Ohh CE O+ O+
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 11:30:35 #154
382129 crew  Donna
pi_173499864
Goed nieuws DAD, wat fijn!

En een stripper voor LDG, hopelijk helpt het!
pi_173499873
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Jongens :D *O* ik ben gestript :D *O*

Einde update :+
spannend!

DaD, wat goed van de fijne echo. En wat leuk, een meisje!
pi_173499960
jaaaa LDG!! *O*
pi_173500017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! O+

[..]


[..]


[..]

Kom me vergezellen! *O* ;)
:+ , klinkt aanlokkelijk :+
  donderdag 31 augustus 2017 @ 11:42:33 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_173500102
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:+ , klinkt aanlokkelijk :+
??? :o
disclaimer
pi_173500123
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

??? :o
+1?!?! :o
pi_173500136
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:44 schreef Crumpette het volgende:

[..]

+1?!?! :o
+23456

??
pi_173500229
Nu zit ze te gnorfen met een biertje in de zon natuurlijk om onze :o :o :o 's :') O+
pi_173500384
Ik haat cliffhangers }:|
pi_173500466
Huh, nee! Ik deed expres 2 :+ erbij, ik ben niet zwanger! Maar een derde ooit is niet uitgesloten bedoel ik :D
pi_173500490
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:50 schreef Crumpette het volgende:
Nu zit ze te gnorfen met een biertje in de zon natuurlijk om onze :o :o :o 's :') O+
Welke zon ;(
  donderdag 31 augustus 2017 @ 12:05:48 #165
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_173500518
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh, nee! Ik deed expres 2 :+ erbij, ik ben niet zwanger! Maar een derde ooit is niet uitgesloten bedoel ik :D
Anti-climax ;(
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_173500543
-O-
pi_173500709
Spannend, LDG! *O*
pi_173501062
LDG: gestript. *O* Laat de baby maar komen!

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:02 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Bij mij ook. Alhoewel het overdag nu ookal meer begint te komen! :D leuk he O+
Ja! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb geen jurkjes haha vreselijk.

Moet over anderhalve week wel naar een bruiloft. Tijd om iets te bestellen nu. :{w
Shoppennnn! :9

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:09 schreef LuDann het volgende:

Duman 2 namen al! Wat goed! Naar aanleiding daarvan zeg ik net tegen mijn man dat wij ook maar eens wat moeten verzinnen. Geen idee nog. :@
Ja, ik ben ook erg verbaasd. Ik kwam een mooie jongens- en meisjes naam tegen, en hij zei meteen: "Ja, deze zijn mooi!". Nu staat de jongensnaam (inclusief tweede naam) gewoon al vast! :o Voor de meisjesnaam wil ik nog een mooie tweede naam vinden. O+
Zo raar. Nu voelt het al echter. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_173501195
dat is idd fijn op tijd Duman! Hier tot 36 weken over de 1ste naam gedaan :D.

De krampen blijven elkaar toch wel opvolgen hier...geen idee wat ik ervan moet denken. Douche/bad heeft het niet laten stoppen iig, maar voelt ook nog niet als het echte werk, wel als vervelend.
pi_173501346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! O+

[..]


[..]


[..]

Kom me vergezellen! *O* ;)
Ik doe aan minimaal 3 jaar tussen ieder kind! Maar wellicht kom ik hier ooit nog. ;) dan moet jij dus nog voor 4 gaan!

En spees! Jij spanningsopbouwer!
pi_173501541
Zelfs bij het teruglezen lees ik het echt niet zoals jullie _O- maar gezien de posts en appjes ligt dat eerder aan mij dan aan de rest vermoedelijk. No HCG here, move along! :+
pi_173501618
Maar goed, geen zon maar dus wel bier? :P . *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_173501644
quote:
11s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:08 schreef Franny_G het volgende:
Maar goed, geen zon maar dus wel bier? :P . *O* .
Proost! :Y)
pi_173501655
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef Nolita het volgende:
dat is idd fijn op tijd Duman! Hier tot 36 weken over de 1ste naam gedaan :D.

De krampen blijven elkaar toch wel opvolgen hier...geen idee wat ik ervan moet denken. Douche/bad heeft het niet laten stoppen iig, maar voelt ook nog niet als het echte werk, wel als vervelend.
Wedstrijdje doen 8-)?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173501665
Spees -O- -O- -O-
pi_173501698
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wedstrijdje doen 8-)?
Is het bij jou begonnen?
pi_173501737
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Is het bij jou begonnen?
dunno :) t boeltje is n beetje krampig, maar kan ook gewoon door t strippen komen of door t idee dat t misschien wel kan gaan beginnen :o :D.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173501796
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:12 schreef L0t.. het volgende:
Spees -O- -O- -O-
Sorry! Ik schipper nog steeds tussen het de ene dag best graag willen en de volgende dag denken "waarom zou ik mezelf nog meer drukte aandoen" :D

Maar wie weet!

Ik ben heel benieuwd of je nog zo'n hoogblond meisje krijgt of dat het een klein broertje wordt O+
pi_173501912
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wedstrijdje doen 8-)?
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173502112
Wat veel nieuwe zwangeren *O*

En spannend bij LDG en Nolita, goed topic dit :D

Misschien leuk voor anderen ook, mijn dochter heeft als baby superveel met de knuffeltjes van Snoozebaby geknuffeld. Lekker zacht en veel labeltjes etc eraan. En er is nu best flinke kortingen!
https://www.babysupershop(...)e/sort-direction/asc

[ Bericht 40% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 31-08-2017 13:46:52 ]
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_173502201
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:49 schreef minilot het volgende:
Enneh, omdat dat natuurlijk meteen al een handig groot bedje is waar zo'n koter tot ruime peuterleeftijd in kan, maakten jullie dat dan bij pasgeboren babyformaat zo klassiek 'kort op', of baby gewoon in zo'n kekke slaapzak?
hier een slaapzak in t begin omdat ze de dekens van zich af schopte :+
Maar met die warmte lag ze onder een grote hydrofiel of gewoon zonder, tegen het naar beneden schuiven had ik een wigvormig kussen (eigenlijk bedoeld om haar schuin te laten liggen want heul verkouden meteen :') ) aan het voeteneind gelegd :7

[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 31-08-2017 13:52:15 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173502248
Nolita en LDG, spannend!!
LDG, ik had na het strippen ook de hele dag vervelende krampen, die stopten om 6 uur, dus was ik mega teleurgesteld en toen begon om 9 uur het echte werk, dus het kan zomaar doorzetten hoor!
En misschien doet dit voorwerk al wel de eerste cm's.

DaD, wat fijn van de goede echo O+

Goedgekeurd door de vk net. Behalve ijzer dan, was toch nog aan de lage kant, dus staaltabletten.
En vanmiddag omeprazol ophalen, hopelijk stopt het maagzuur dan een beetje.
De vk wist alleen niet hoe hij lag, want ze voelde vanalles aan alle kanten. Zo voelt het voor mij zelf ook, ik kan er ook weinig van maken :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173502265
Spannend LDG en Nolita!
Hier waren het ook eerst krampen die een aantal uur later toch in weeen overgingen, hoop het voor jullie :D *O*
pi_173502382
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Wedstrijdje doen 8-)?
game on!

ik ga zometeen toch maar eens bellen om te vragen wat wijsheid is. Ik heb de opdracht te bellen wanneer ik denk dat het begonnen is en dat vind ik nog best lastig bepalen op dit moment.
Tijdens de kramp/wee weet ik het haast zeker, tussendoor niets aan de hand. Nu om de 3,5 minuut; 50 sec...soms over de minuut.
pi_173502451
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:58 schreef Nolita het volgende:

[..]

game on!

ik ga zometeen toch maar eens bellen om te vragen wat wijsheid is. Ik heb de opdracht te bellen wanneer ik denk dat het begonnen is en dat vind ik nog best lastig bepalen op dit moment.
Tijdens de kramp/wee weet ik het haast zeker, tussendoor niets aan de hand. Nu om de 3,5 minuut; 50 sec...soms over de minuut.
bellen kan altijd toch? Als je een beetje n ritme kan ontdekken lijkt dat me een goed begin :Y plus, dan weten ze vast waar ze aan toe zijn daar, dat vinden ze vast ook fijn ^O^

Zet m op *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173502469
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:58 schreef Nolita het volgende:

[..]

game on!

ik ga zometeen toch maar eens bellen om te vragen wat wijsheid is. Ik heb de opdracht te bellen wanneer ik denk dat het begonnen is en dat vind ik nog best lastig bepalen op dit moment.
Tijdens de kramp/wee weet ik het haast zeker, tussendoor niets aan de hand. Nu om de 3,5 minuut; 50 sec...soms over de minuut.
ik zou ook maar bellen! Om de 3.5 minuut is best frequent!
pi_173502491
Ja bellen! :D
pi_173502597
Dat dus Nolita, bellen maar!
Succes! *O* :%
pi_173502798
Succes Nolita! :%

En LDG, zet het bij jou ook door?
pi_173503074
Wow, spannend hier! En inderdaad, dat is toch al best frequent Nolita :D Succes dames!! *O* *O*

Ik ben weer goedgekeurd :) Lengte baarmoedermond was helemaal in orde en we hebben de kleine (jongen, denken we) lekker zien spartelen. Fijn hoor :)
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:05:44 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_173503583
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:58 schreef Nolita het volgende:

[..]

game on!

ik ga zometeen toch maar eens bellen om te vragen wat wijsheid is. Ik heb de opdracht te bellen wanneer ik denk dat het begonnen is en dat vind ik nog best lastig bepalen op dit moment.
Tijdens de kramp/wee weet ik het haast zeker, tussendoor niets aan de hand. Nu om de 3,5 minuut; 50 sec...soms over de minuut.
ja dat is wel begonnen hoor :+ en nee, tussen weeën door voel je godzijdank weinig :D succes! :%
disclaimer
pi_173503669
Nolita en LDG, spannend!! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173503687
Nolita O+ succes! *O* :%

LDG hoe staat het er voor bij jou? :D
pi_173503795
Hier alleen wat lame kramp, ik denk dat nolita gaat winnen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173503937
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier alleen wat lame kramp, ik denk dat nolita gaat winnen :D
Je maakt het wel spannend hoor. Ben je niet stiekem gewoon al bezig? :% :+
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:25:54 #196
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173503968
Babies otw *O* O+ Succes ladies!

Ik durf het haast niet te schrijven na de moeilijke berichten van Edman, maar wij kregen vanochtend een goede NIPT terug: dat is toch een pak van mijn hart.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173504359
Ooo, realtime bevallingsupdates! Dat wordt veel op F5 drukken. :7 Spannend! Succes!
*O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173504385
Opluchting hè Kim? :Y Fijn!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173504600
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:25 schreef Kimpossible het volgende:
Babies otw *O* O+ Succes ladies!

Ik durf het haast niet te schrijven na de moeilijke berichten van Edman, maar wij kregen vanochtend een goede NIPT terug: dat is toch een pak van mijn hart.
O+

En dan nu de vraag.. weten jullie wat voor 'smaakje' jullie krijgen?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:03:03 #200
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173504734
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:56 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

O+

En dan nu de vraag.. weten jullie wat voor 'smaakje' jullie krijgen?
Mogen ze in NL niet rapporteren bij de NIPT, dus we hebben er niet naar gevraagd. Volgende week woensdag 18u meer, hoop ik! Zo nieuwsgierig..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173504800
Hey eh dames. Jullie gaan me niet ineens op de eerste plek zetten he. Dat is nog niet de bedoeling! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173505102
Zet hem op dames *O* :%

Nolita: onregelmatige weeën bleken bij mij tot twee keer toe ook echte weeën.
pi_173505322
Succes dames!
Ik hoop voor je dat vandaag echt de dag wordt voor je LDG. *O*

Heel fijn Kim dat jullie Nipt goed is. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173506021
Oeh baby's are coming! O+ *O* Succes dames! ^O^

*O* voor goede NIPTs en controles!
OIT is jullie vermoeden puur een gevoel of zagen jullie iets op de echo? :D

LeSage staalpillen-boks! Heb zo'n hekel aan die dingen hè? :{
Maar ben er gelukkig alweer bijna vanaf!

En verder ben ik het alweer kwijt -O-
Dat slechte geheugen gaat weer over toch hè? :'( normaal gesproken ben ik echt een wandelende encyclopedie van nutteloze feitjes en herinneringen, maar moet op het moment echt alles opschrijven :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 17:44:11 #205
382129 crew  Donna
pi_173506868
Ik hoop het maar twist. Ik kan niet eens naar de supermarkt voor 3 dingetjes, want ik vergeet er 2.
En dan zet ik het in m'n app.
Vergeet ik in m'n app te kijken.
pi_173510230
Ben benieuwd hoe het met de persende vrouwen gaat!
Kim, supergoed nieuws *O*

Twist, we dachten allebei iets te zien op de echo :D Aan de andere kant, zoveel verstand hebben we er natuurlijk niet van dus het kan net zo goed een stuk voet geweest zijn natuurlijk ;) Maar toch, het zal me verbazen als het een meisje blijkt te zijn....

En staalpillen, is dat net zo vies als dat het klinkt?
pi_173510887
Ben benieuwd of het augustus- of septemberbaby's gaan worden. *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_173511340
Wat een goed nieuws Kim!! O+

Baby's onderweg, spannend *O*

Ohhh ik heb nu al zo'n zin in de bevalling *;
pi_173511486
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:16 schreef Nolita het volgende:

[..]

oh my cass, nu moet ik ook zo'n slaapzakje voor de mijne! O+. Waar kan ik die krijgen?

Deze is van Disana! Ze zijn er ook van Popolini / Iobio :) En DaD, Cosilana heeft een fijn wollen slaapzakje met mouwtjes en voor deze slaapzakjes kun je een soort speciale vestjes kopen.

Ohh ik lees over bijna babies O+ Succes allebei O+
Make your own kind of music.
pi_173511732
Kim wat fijn van de goeie nipt!

Spannend, baby's onderweg! Ben heel benieuwd *O*

Twist wat is dat gatenkaasgeheugen herkenbaar! Normaal onthou ik alles. Nu hadden we vandaag met dagje weg ineens geen buggy of draagdoek bij ons voor mijn net 2 jarige...

Hier een heerlijk dagje efteling gehad O+ Ben nu helemaal kapot, en ontzettend last van mijn bekken. Begint vroeg al deze keer.

Als iemand van de nieuwe aanwas trouwens in de OP wil hoor ik dat graag!
pi_173512481
Jagär en L0t nog gefeliciteerd! *O*

En versche baby's in aantocht!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 23:47:13 #212
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173517765
Kunnen we al los op de beschuiten met muisjes? O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_173519416
Awww, geen updates nog!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173519448
Fijn dat dat slechte geheugen herkenbaar is ;)
Herken het niet zo erg van de eerste en hoop dat het snel weer over is!

Ben inderdaad ook wel benieuwd of het augustus of september baby's zijn geworden / gaan worden :Y
Minilot en venco, dat lijkt me bij jullie ook zo maf; dat je gewoon het geboortejaar nog maar af moet wachten! :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173519485
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:13 schreef twist02 het volgende:
Minilot en venco, dat lijkt me bij jullie ook zo maf; dat je gewoon het geboortejaar nog maar af moet wachten! :D
Ha, dat realiseer ik me dus nu pas voor het eerst! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_173519689
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat realiseer ik me dus nu pas voor het eerst! :D
:D ! _O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173519934
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat realiseer ik me dus nu pas voor het eerst! :D
No way! :D
Protège moi de mes désirs.
pi_173520101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:13 schreef twist02 het volgende:
Fijn dat dat slechte geheugen herkenbaar is ;)
Herken het niet zo erg van de eerste en hoop dat het snel weer over is!

Ben inderdaad ook wel benieuwd of het augustus of september baby's zijn geworden / gaan worden :Y
Minilot en venco, dat lijkt me bij jullie ook zo maf; dat je gewoon het geboortejaar nog maar af moet wachten! :D
Tja, die setjes Born in 2017 laat ik maar mooi even liggen. :+
Maar ik heb sterk het gevoel dat het rond de 20-22 dec. gaat gebeuren. :)
pi_173520115
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de persende vrouwen gaat!
Kim, supergoed nieuws *O*

Twist, we dachten allebei iets te zien op de echo :D Aan de andere kant, zoveel verstand hebben we er natuurlijk niet van dus het kan net zo goed een stuk voet geweest zijn natuurlijk ;) Maar toch, het zal me verbazen als het een meisje blijkt te zijn....

En staalpillen, is dat net zo vies als dat het klinkt?
Vroeger waren die dingen echt smerig om in te nemen. :r
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 09:16:29 #220
382129 crew  Donna
pi_173520460
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat realiseer ik me dus nu pas voor het eerst! :D
Whaaaaa, haha.

Ik vind het al maf dat ik nog niet weet in welke maand mijn uitgerekende datum gaat vallen.
pi_173520497
Hoe gaat het nu met de misselijkheid, Donna (dat was jij toch? Of begint de zwangerschapsdementie ook bij mij toe te slaan...)?

Verder hoop ik dat er inmiddels flink wordt geknuffeld met baby's :) En Edman misschien vandaag de uitslag, heel spannend! Ik duim nog steeds :)
pi_173520518
Ben benieuwd of er al 2 babies bij zijn!

Ik denk dat mijn UD zo rond de 10 mei is. Als resultaten uit het verleden garantie geven voor de toekomst beval ik zeker in mei, en waarschijnlijk veel later.

Mijn oma was 20 mei jari, dat zou wel leuk zijn.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 09:24:23 #223
382129 crew  Donna
pi_173520564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:18 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Hoe gaat het nu met de misselijkheid, Donna (dat was jij toch? Of begint de zwangerschapsdementie ook bij mij toe te slaan...)?
Nee je bent nog niet dement hoor!

Het gaat op en af. Ik moet sowieso iedere ochtend spugen, maar afgelopen woensdag ook ineens 's avonds na wat inspanning. Hele nacht een rauwe keel gehad en beroerd geweest, fantastisch.
Anyway, dat moet ik dus niet meer doen.
Ik ben nog steeds non-stop misselijk, maar merk dat ik wel meer goede momenten heb waar het medium misselijkheid is en dat die momenten ook langer duren. Misschien is het moment aangebroken dat m'n lichaam een beetje begint te wennen, ben dit weekend 10 weken.

Ik heb ergens gelezen dat tussen week 9 en 11 de hormonen op z'n ergst 'knallen' en daarna stabiliseren.
pi_173520587
Die setjes laat ik sowieso liggen, Venco ;)

De staalpilletjes die ik heb gekregen zijn mega klein, geloof niet dat ik daar last van krijg. Alleen eventuele bijwerkingen, maar daar is het nu nog te vroeg voor. Gisteren ook voor het eerst de omeprazol gehad en sindsdien geen maagzuur gehad *O* ik lag om half 10 al op de bank te slapen en heb de hele nacht doorgeslapen! Wat een verademing :D

Ik ben zo benieuwd of er al babyknuffels worden uitgedeeld bij LDG en Nolita!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173520594
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:24 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nee je bent nog niet dement hoor!

Het gaat op en af. Ik moet sowieso iedere ochtend spugen, maar afgelopen woensdag ook ineens 's avonds na wat inspanning. Hele nacht een rauwe keel gehad en beroerd geweest, fantastisch.
Anyway, dat moet ik dus niet meer doen.
Ik ben nog steeds non-stop misselijk, maar merk dat ik wel meer goede momenten heb waar het medium misselijkheid is en dat die momenten ook langer duren. Misschien is het moment aangebroken dat m'n lichaam een beetje begint te wennen, ben dit weekend 10 weken.

Ik heb ergens gelezen dat tussen week 9 en 11 de hormonen op z'n ergst 'knallen' en daarna stabiliseren.
Ai, dat klinkt nog steeds niet fijn! Hoop voor je dat het na de 11 weken inderdaad beter wordt!
pi_173520857
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

No way! :D
Way! Ik geloof niet dat datums mij bovenmatig interesseren :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173520892
En aaaaa, nog steeds geen nieuws van de twee koplopers in dit topic! Spanning en sensatie!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173521176
Ze hebben goed geluisterd. :7 Plek 3 vind ik wel prima voor nu, bovenaan is toch echt nog een beetje ver van mijn bed.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173521935
Het blijft verdacht stil :7
pi_173521980
Ik heb dus nog vrijwel alle kleding van mijn zoon vanaf zijn geboorte bewaard en ben nu een lijst aan het maken en uitzoeken wat ik heb en ook voor onze dochter kan gebruiken.
Maar sommige hartstikke leuke en neutrale dingen hebben spuugvlekken die er nooooit meer uitgaan. :')
Dat ga ik echt onze baby niet aantrekken. :@
Wel zonde. -O-
pi_173522154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:13 schreef twist02 het volgende:
Fijn dat dat slechte geheugen herkenbaar is ;)
Herken het niet zo erg van de eerste en hoop dat het snel weer over is!

Ben inderdaad ook wel benieuwd of het augustus of september baby's zijn geworden / gaan worden :Y
Minilot en venco, dat lijkt me bij jullie ook zo maf; dat je gewoon het geboortejaar nog maar af moet wachten! :D
Hier wordt t n september baby ;) ergo, nog geen baby
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173522173
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Hier wordt t n september baby ;) ergo, nog geen baby
September is dan ook een prachtige maand :) Gaat het goed met je?
pi_173522184
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Hier wordt t n september baby ;) ergo, nog geen baby
Ach, septemberbaby's zijn leuker. 😊 hoe gaat het met de pijnen die je voelde?
Protège moi de mes désirs.
pi_173522693
2 september is een prachtige dag LDG O-)

Kotsmisselijk zijn maar 4 haringen eten, ik kan dat 8-) stiekem zou ik er nog meer willen
pi_173522966
Ben vergeten uit te stappen op mijn station :') _!
Ik heb echt slaap nodig, jeetje.
Protège moi de mes désirs.
pi_173523077
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:05 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

September is dan ook een prachtige maand :) Gaat het goed met je?
jawel hoor, tussen t krampen (en t baren van de moeder aller slijmproppen ooit) vannacht gewoon lekker kunnen slapen :Y. Net is de vlos even langs gekomen en heeft nog n extra rondje strippen gedaan :P je kunt het maar vast gedaan hebben voor t weekend.
(plus maandag is 41,6 dus doorverwijzen naar de gyn en als dat niet hoeft ben ik een happy mens)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173523103
nou, aan de bitterlemon dan maar, ldg! En ananasharten. En pannenkoeken. En nog even flink het bed in duiken met je man. En traplopen. En motorolie drinken.
pi_173523211
Succes LDG, jullie kleintje laat wel op zich wachten. :D

Die vergeetachtigheid is wel herkenbaar. Mijn lief zei gisteren nog dat zijn rol nu al veranderd is, want hij kan er niet meer op rekenen dat alles goed geregeld is. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173523608
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jawel hoor, tussen t krampen (en t baren van de moeder aller slijmproppen ooit) vannacht gewoon lekker kunnen slapen :Y. Net is de vlos even langs gekomen en heeft nog n extra rondje strippen gedaan :P je kunt het maar vast gedaan hebben voor t weekend.
(plus maandag is 41,6 dus doorverwijzen naar de gyn en als dat niet hoeft ben ik een happy mens)
Mooi! Fijn dat je nog goed hebt kunnen slapen ook, je zal je energie nog hard nodig als de bevalling doorzet :)
pi_173523689
Ldg, ik vind dat je slijmprop de weg voor kind vrij heeft gemaakt. Kom maar baby!

quote:
3s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Succes LDG, jullie kleintje laat wel op zich wachten. :D

Die vergeetachtigheid is wel herkenbaar. Mijn lief zei gisteren nog dat zijn rol nu al veranderd is, want hij kan er niet meer op rekenen dat alles goed geregeld is. :@
Dat zou hier echt reden tot onredelijke hormonale bui zijn als man dat zegt. _O-

Gister werd ik ook boos. Hij zei dat ik erbij stond en ernaar keek terwijl ik juist op mijn tempo aan het helpen was. Ik ben boos weggestormd. Met 15km/h zo in m'n eentje een steile Spaanse berg op. Ik was tien minuten eerder bij het huisje dan hij en toen hij aankwam was ik weer enigszins afgekoeld.
Nu heb ik spierpijn. :') Hormones.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_173523901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
nou, aan de bitterlemon dan maar, ldg! En ananasharten. En pannenkoeken. En nog even flink het bed in duiken met je man. En traplopen. En motorolie drinken.
goeie tip dat laatste _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173523911
Maareehm nolita O-)??
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 12:50:41 #243
382129 crew  Donna
pi_173523916
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

goeie tip dat laatste _O-
Heb je die Lemon Drip cupcakes nou al in de oven staan? :P
pi_173523933
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Heb je die Lemon Drip cupcakes nou al in de oven staan? :P
nee haha, ik kreeg instant diabetes toen ik t recept zag _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173524019
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

goeie tip dat laatste _O-
ja man.

Weet je wat zo'n gek idee is? Als alles goed gaat met mijn zwangerschap kom ik over een maand of 9 bij de babietjes kijken. En dan is jouw baby al 9 maanden en reusachtig. Die kan dan vast zitten, en bijna mee op de fiets en krijgt vast voedsel....
pi_173524037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja man.

Weet je wat zo'n gek idee is? Als alles goed gaat met mijn zwangerschap kom ik over een maand of 9 bij de babietjes kijken. En dan is jouw baby al 9 maanden en reusachtig. Die kan dan vast zitten, en bijna mee op de fiets en krijgt vast voedsel....
:D

Ik ben n beetje bang dat ie nu al reusachtig is aangezien hij maar geen genoeg kan krijgen van zn all inclusive verblijf _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173524510
Hahaha, Kris, zo herkenbaar. Dat is precies hoe het hier ook gaat. En ik weet dan zelf dondersgoed dat het hormonaal is, maar toch...

LDG, je hebt gewoon een heel tof babyhuis gebouwd daarbinnen. Ik duim nog even verder dat er vandaag of morgen een baby'tje gaat komen bij je!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173525044
sorry voor het voorkruipen ldg!

Gisteren uiteindelijk om 21:00 bevallen van onze dochter O+. 2946 gram en 46 cm (vandaag nagemeten door de vk op 48 trouwens). Naam denk ik nog even over na of ik m ga delen ivm herkenbaarheid :@
Bij binnenkomst ziekenhuis om 15:30 had ik 4-5 cm, dus was toch echt al begonnen :'). Snel gegaan allemaal, maar voel me prima. Geen complicaties meer met de placenta en vannacht lekker thuis gekomen. Ben nu vooral aan het genieten van ons meisje. O+
pi_173525081
Gefeliciteerd, Nolita! Snel gegaan, uiteindelijk.

Veel plezier met het leren kennen van je meisje!
pi_173525092
Oh Nolita, gefeliciteerd! Goed dus dat je toch de VK had gebeld :D Geniet van elkaar!
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:55:31 #251
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_173525106
Wat fijn Nolita, gefeliciteerd! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:55:42 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_173525111
Van harte gefeliciteerd nolita! En wat fijn dat de placenta uiteindelijk geen problemen opleverde!
disclaimer
pi_173525125
Gefeliciteerd Nolita! *O*
Het was dus wel het echte werk :D geniet van je meisje!
pi_173525133
Gefeliciteerd Nolita! *O*
pi_173525189
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef Nolita het volgende:
sorry voor het voorkruipen ldg!

Gisteren uiteindelijk om 21:00 bevallen van onze dochter O+. 2946 gram en 46 cm (vandaag nagemeten door de vk op 48 trouwens). Naam denk ik nog even over na of ik m ga delen ivm herkenbaarheid :@
Bij binnenkomst ziekenhuis om 15:30 had ik 4-5 cm, dus was toch echt al begonnen :'). Snel gegaan allemaal, maar voel me prima. Geen complicaties meer met de placenta en vannacht lekker thuis gekomen. Ben nu vooral aan het genieten van ons meisje. O+
Dus het was toch echt begonnen :D fijn dat je al n heel stuk op gang was toen je eenmaal in t ziekenhuis kwam *O* van harte gefeliciteerd :*

Eneehm np hoor ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_173525210
gefeliciteerd *O*
pi_173525248
Gefeliciteerd!!! *O* O+
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:06:53 #258
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_173525316
Gefeliciteerd Nolita! *O*
pi_173525365
Gefeliciteerd Nolita!
pi_173525378
Gefeliciteerd Nolita *O*
pi_173525429
Gefeliciteerd, Nolita! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173525833
Hele tas vol.
Protège moi de mes désirs.
pi_173526064
Gefeliciteerd Nolita *O*
pi_173526070
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Hele tas vol.
Lekker bezig! Bij ons is de eerste zak al gesneuveld :D
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:52:57 #265
382129 crew  Donna
pi_173526122
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] Hele tas vol.
*Vanavond naar Kruidvat*
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:53:07 #266
382129 crew  Donna
pi_173526127
Gefeliciteerd Nolita!! *O*
pi_173526136
Gefeliciteerd Nolita!
pi_173526242
Gefeliciteerd Nolita *O*
pi_173526544
Gefeliciteerd met je dochter Nolita *O* Geniet ervan.
pi_173526651
Gefeliciteerd Nolita O+ Wat fijn dat er geen complicaties meer zijn opgetreden! Geniet van je meisje :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_173526697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:49 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Lekker bezig! Bij ons is de eerste zak al gesneuveld :D
Lekker! :9 Heb 4 zakken met chocoladekruidnoten. Ben ik wel even zoet mee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

*Vanavond naar Kruidvat*
Rennen! :9
Protège moi de mes désirs.
pi_173526816
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Ldg, ik vind dat je slijmprop de weg voor kind vrij heeft gemaakt. Kom maar baby!

[..]

Dat zou hier echt reden tot onredelijke hormonale bui zijn als man dat zegt. _O-

Gister werd ik ook boos. Hij zei dat ik erbij stond en ernaar keek terwijl ik juist op mijn tempo aan het helpen was. Ik ben boos weggestormd. Met 15km/h zo in m'n eentje een steile Spaanse berg op. Ik was tien minuten eerder bij het huisje dan hij en toen hij aankwam was ik weer enigszins afgekoeld.
Nu heb ik spierpijn. :') Hormones.
Ik weet niet waar mijn hormonen heen zijn want ik word juist minder snel boos. Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik tegenwoordig weet dat mijn suiker weleens dipt en dat zijn klassieke momenten waarop ik minder kan hebben. Nou vang ik het op met dextro's. Etenstijd blijft wel een lastig moment, zeker als het ook nog heet wordt in de keuken, dan heb ik maar weinig nodig om letterlijk te koken. Daarna is het snel weer goed want dan word ik geserveerd. :@
Mijn lief kan zich niet in vinden in waarschuwingen van andere mannen voor de hormonen. Hij vindt me een stuk stabieler, of dat beweert hij in ieder geval waar ik bij ben. ;) ~O>

Overigens zou ik in jouw situatie wel boos worden en net zo hard die berg op gaan. Dat ik soms wat vergeet vind ik niet zo erg maar mijn verminderde mobiliteit is echt niet grappig. :%
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_173527388
Proficiat met je dochter Nolita! *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:22:28 #274
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173527729
Resultaten van de vruchtwaterpunctie binnen,,,,

VALS POSITIEF! De baby is gezond! Niet te geloven, slapen al 3 weken slecht en de laatste nachten niets. Ze gaan nu onderzoeken of de huisarts of het labo een fout hebben gemaakt met de nip test. De geneticus snapte er niks van, kerngezond. Terwijl we 2 NIPT afwijkingen hadden

Man wat een opluchting

[ Bericht 0% gewijzigd door EDMAN- op 01-09-2017 17:00:43 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:22:41 #275
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173527736
En proficiat met je dochter! :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:25:45 #276
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_173527787
Edman *O* wauw wat een goed nieuws!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_173527790
Wauw EDMAN, wat een fantastisch nieuws! Wat ongelofelijk fijn. Hopelijk nu verder een zorgeloze zwangerschap, het is jullie gegund!
pi_173527870
Nolita gefeliciteerd! *O*

En Edman, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk lukt het straks weer een beetje te genieten van de zwangerschap, jullie hebben wel wat rust verdiend.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 16:30:59 #279
382129 crew  Donna
pi_173527897
Jeetje EDMAN, ik ben zo blij voor jullie. Dit is wel een hele dikke felicitatie waard. Van harte! O+
pi_173527901
Geweldig, Edman!!
Protège moi de mes désirs.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 16:32:15 #281
382129 crew  Donna
pi_173527932
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Rennen! :9
Vanavond koopavond hier. Dus daarna lekker op de bank met ijskoude chocolademelk en choco kruidnootjes en Netflix.
pi_173527936
Nokia gefeliciteerd met jullie meisje! *O* O+
Wat fijn dat er geen complicaties waren!

Edman wat een fantastisch nieuws! O+ *O*
Wauw, wat een bizarre rollercoaster moet dat geweest zijn ja! :o jeetje zeg, kan me voorstellen dat hier nog even over nagepraat wordt.
Super nieuws, maar pas wel een beetje op jullie zelf, want kan me voorstellen dat de echte spanning er nu juist pas uitkomt! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_173527999
Nolita van harte gefeliciteerd!! Heerlijk genieten van je roze wolk! O+ O+
pi_173528007
oh Edman, wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd!
pi_173528058
Wat een goed topic zo! Gefeliciteerd EDman met de goede uitslag! *O*

En Nolita, je dochter is er! *O*

Ik ging met tegenzin even liggen (vanavond naar een vriend, en bang dat ik anders daar geen energie voor heb) zonder een wekker te zetten. Want ja, ik zou toch vast niet slapen. 2 uur later schrik ik wakker, en no way dat ik nu zin heb om uit bed te komen. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173528135
Wowww Edman!!! :o Wat een fantastisch nieuws en wat bizar joh!! Gefeliciteerd!! *O*
pi_173528220
Edman en partner wat een geweldig nieuws. *O* *O* gefeliciteerd. Hele fijne zwangerschap verder, want dat hebben jullie na al die onzekerheid wel verdient :* Hebben ze jullie als goedmaker verteld wat het gaat worden ?
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:50:13 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173528304
Wow, wat fijn Edman!

[teruginlurkmodus]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173528391
Gefeliciteerd Nolita! *O* O+

En yes! Wat een opluchting Edman! Wat fijn! O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:54:45 #290
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_173528396
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:46 schreef Waterdruppel het volgende:
Edman en partner wat een geweldig nieuws. *O* *O* gefeliciteerd. Hele fijne zwangerschap verder, want dat hebben jullie na al die onzekerheid wel verdient :* Hebben ze jullie als goedmaker verteld wat het gaat worden ?
Dat wisten we al van de NIPT uitslag :)
Een jongen

Ja, meteen maar pampers gekocht, aanbieding. Om het te vieren :D

Thanks allemaal! Al kunnen we het nog niet geloven. Nu duimen dat de komende maanden goed gaan
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173528420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vanavond koopavond hier. Dus daarna lekker op de bank met ijskoude chocolademelk en choco kruidnootjes en Netflix.
Oh damn you! Nu wil ik dit ook :9~
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_173528480
Geweldig Edman, wauw! *O* gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, ik hoop van harte dat jullie nu fijn van de zwangerschap kunnen genieten.
pi_173528543
Wow Edman, wat een goed nieuws! Waar de hoop denk ik zo goed als verdwenen was, nu dit mooie bericht krijgen. Wat een achtbaan moet dat zijn!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 1 september 2017 @ 17:04:49 #294
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_173528611
Ooooh Edman! Ik heb er kippenvel van! Wat geweldig! O+ *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 1 september 2017 @ 17:05:48 #295
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_173528632
Wow Edman wat een super goed nieuws!! Hopelijk een verder onbezorgde zwangerschap vanaf nu!
pi_173528969
Edman wat super! *G*

Nolita, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
pi_173529123
Edman en Edvrouw, gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Neem jullie tijd om de afgelopen periode te verwerken en ik hoop dat jullie ontzettend kunnen genieten van de rest van de zwangerschap!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_173529136
Edman wat bizar, wat geweldig!
pi_173529142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vanavond koopavond hier. Dus daarna lekker op de bank met ijskoude chocolademelk en choco kruidnootjes en Netflix.
Klinkt goed. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173529603
Edman wat een goed nieuws!
pi_173529774
Edman, wat een super fijn nieuws! *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 1 september 2017 @ 18:15:13 #302
149959 SQ
snelle trees
pi_173529776
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
Resultaten van de vruchtwaterpunctie binnen,,,,

VALS POSITIEF! De baby is gezond! Niet te geloven, slapen al 3 weken slecht en de laatste nachten niets. Ze gaan nu onderzoeken of de huisarts of het labo een fout hebben gemaakt met de nip test. De geneticus snapte er niks van, kerngezond. Terwijl we 2 NIPT afwijkingen hadden

Man wat een opluchting
wat fantastisch zeg!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')