quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:53 schreef CassElliot het volgende:
Edman, fijn dat de punctie goed is gegaan. Succes met het wachten op de uitslag
Jagar, fijn dat de Duutser nu ook 'on board' isEn dat je hier komt meetypen
Wij maakten de cosleeper ook kort op in het begin. Ik hang er deze keer voor de kraam wel een bordje op dat ze er echt af moet blijven, omdat ik het zelf wil opmakenToen ze meer ging bewegen hebben we haar in zo'n superschattig wollen slaapzakje gelegd
Kijk dan
![]()
oh my cass, nu moet ik ook zo'n slaapzakje voor de mijne!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waar kan ik die krijgen?
dad fijn dat alles goed lijkt mbt het niersysteem! Toch weer een opluchting lijkt me.
en pannenkoek ook weer goedgekeurd![]()
spannend!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Jongens![]()
ik ben gestript
![]()
![]()
Einde update
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
[..]
[..]
Kom me vergezellen!![]()
Welke zonquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:50 schreef Crumpette het volgende:
Nu zit ze te gnorfen met een biertje in de zon natuurlijk om onze![]()
![]()
's
![]()
![]()
Anti-climaxquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh, nee! Ik deed expres 2erbij, ik ben niet zwanger! Maar een derde ooit is niet uitgesloten bedoel ik
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:02 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alhoewel het overdag nu ookal meer begint te komen!leuk he
Shoppennnn!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb geen jurkjes haha vreselijk.
Moet over anderhalve week wel naar een bruiloft. Tijd om iets te bestellen nu.
Ja, ik ben ook erg verbaasd. Ik kwam een mooie jongens- en meisjes naam tegen, en hij zei meteen: "Ja, deze zijn mooi!". Nu staat de jongensnaam (inclusief tweede naam) gewoon al vast!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:09 schreef LuDann het volgende:
Duman 2 namen al! Wat goed! Naar aanleiding daarvan zeg ik net tegen mijn man dat wij ook maar eens wat moeten verzinnen. Geen idee nog.![]()
Ik doe aan minimaal 3 jaar tussen ieder kind! Maar wellicht kom ik hier ooit nog.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
[..]
[..]
Kom me vergezellen!![]()
Proost!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:08 schreef Franny_G het volgende:
Maar goed, geen zon maar dus wel bier?.
.
Wedstrijdje doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef Nolita het volgende:
dat is idd fijn op tijd Duman! Hier tot 36 weken over de 1ste naam gedaan.
De krampen blijven elkaar toch wel opvolgen hier...geen idee wat ik ervan moet denken. Douche/bad heeft het niet laten stoppen iig, maar voelt ook nog niet als het echte werk, wel als vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |