Hij was wel een aantal dagen geleden mijn buik flink aan het verbouwen geweest, dus ik had hoop. Maar gezien hij daarnaast niet veel (of niet voelbaar) schopt, had ik ook mijn twijfels. Echt superfijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:10 schreef Nolita het volgende:
Wat fijn Nanuke! Heb je gemerkt dat hij gedraaid is of was het een verrassing voor je?
Maar super, nu kun je dus 100% genieten!
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Edman, ik hoop alsnog op de best mogelijke uitkomt voor jullie!Thanks voor dat bericht! En de rest ook, helpt altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk allereerst op het best mogelijke scenario voor jullie. Heel veel sterkte met afwachten!
De punctie ging goed gelukkig en wederom te horen gekregen dat echt alles er goed uitziet. Vrijdag, uiterlijk maandag, bericht terug. We blijven positief
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:12 schreef Svane het volgende:
Lot! Wauw! Wat onwijs leuk!![]()
![]()
![]()
Nog zo'n klein blond meisje of een klein jongetje erbij! Gefeliciteerd!
En ik zie nu ook dat Skittles is bevallen!gefeliciteerd!
quote:
Kom me vergezellen!quote:
Bij mij ook. Alhoewel het overdag nu ookal meer begint te komen!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Donna: daarom jurkjes dragen.![]()
Ik heb er ook last van. 's Avonds en 's ochtends als ik op sta vooral. Overdag valt het wel mee (denk ik).
Geen echte allergie geloof ik, maar gewoon veel last van de bijwerkingen, daar ben ik bij dit medicijn kennelijk gevoelig voor. Ik heb er normaal gesproken al last van maar mijn zwangerschap kan dat erg versterkt hebben volgens de VK.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef rena het volgende:
LuDann, wat een heftige reactieMisschien toch allergisch voor dat spul? Beterschap!
Lot gaafquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
[..]
[..]
Kom me vergezellen!![]()
Een streep is een streep, ik feliciteer je gewoon alvast!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Sethiwe het volgende:
Voelt nog een beetje illegaal om hier te posten, maar volgens de test mag het, helaas namen daarna de kwaaltjes af, wat mij wat onzeker maakt, maar goed afwachten tot de echo. Geen bloed is goed, houd ik mij nu maar aan vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |