abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173485325
Mijn VK belde net, de baby is rhesus positief dus ik mag binnenkort een prik komen halen. Ben wel blij dat ze dat zo goed in de gaten houden allemaal :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_173485984
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:10 schreef Nolita het volgende:
Wat fijn Nanuke! Heb je gemerkt dat hij gedraaid is of was het een verrassing voor je?
Maar super, nu kun je dus 100% genieten!
Hij was wel een aantal dagen geleden mijn buik flink aan het verbouwen geweest, dus ik had hoop. Maar gezien hij daarnaast niet veel (of niet voelbaar) schopt, had ik ook mijn twijfels. Echt superfijn. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173485993
En nog even een paar *O* *O* *O* voor de nieuwe aanwas!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_173487318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:42 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Edman, ik hoop alsnog op de best mogelijke uitkomt voor jullie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezegd hebbende hoop ik natuurlijk allereerst op het best mogelijke scenario voor jullie. Heel veel sterkte met afwachten!
Thanks voor dat bericht! En de rest ook, helpt altijd

De punctie ging goed gelukkig en wederom te horen gekregen dat echt alles er goed uitziet. Vrijdag, uiterlijk maandag, bericht terug. We blijven positief :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_173487670
Wat is het toch een nare situatie Edman! Ik hoop voor jullie dat je voor het weekend bericht hebt.
pi_173487757
Baby gewoon uit zichzelf gedraaid, Nanuke wat fijn! Zo'n draaipoging lijkt me echt pijnlijk namelijk.

*O* voor de nieuwe aanwas Lot en Jagar en natuurlijk voor de plopjes van OT!

ldg: ik hoop voor je dat inleiden niet nodig zal zijn en je gewoon spontaan ineens gaat bevallen deze week! Die dagen na je uitgerekende datum duren gewoon eeuwig.
pi_173487784
Oh wat fijn Nanuke, vast een opluchting!

Edman, wat een achtbaan zitten jullie in zeg! Goed dat jullie positief kunnen blijven, ik duim met jullie mee :)
pi_173488237
Wat een goed nieuws, Nanuke!
Edman, de duimen blijven draaien voor goed nieuws voor jullie. Sterkte!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 19:56:45 #109
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_173488253
L0t wat leuk!! Gefeliciteerd! O+
  Moderator/colorchick woensdag 30 augustus 2017 @ 20:21:35 #110
382129 crew  Donna
pi_173488905
Hadden jullie ook zo snel een avondbuik? Overdag kan ik m'n buik nog net 'niet zwanger' plat genoeg krijgen, maar `s avonds bolt 'ie op als een malle.

Echt zo weird.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173490092
Strekte edman :*

Herkenbaar Donna, zodra het kon ging hier thuis de broek uit :D
En op het werk natuurlijk de broek vastmaken met een elastiekje.
  Moderator/colorchick woensdag 30 augustus 2017 @ 21:01:16 #112
382129 crew  Donna
pi_173490140
Ik zou het liefst de hele rits los doen haha. Heb gelukkig nog een broek die goed (laag) zit.
pi_173490289
Bedankt voor alle felicitaties! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:12 schreef Svane het volgende:
Lot! Wauw! Wat onwijs leuk! O+ O+ O+

Nog zo'n klein blond meisje of een klein jongetje erbij! Gefeliciteerd!

En ik zie nu ook dat Skittles is bevallen! *O* gefeliciteerd!
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef Mineola het volgende:

[..]

O+ Wat awesome! *O* gefeliciteerd!!!
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef Spees_Eend het volgende:
L0t wat leuk!! Gefeliciteerd! O+
Kom me vergezellen! *O* ;)
pi_173490359
Herkenbaar hoor Donna, maar na 2 zwangerschappen bieden mijn buikspieren überhaupt geen enkele weerstand meer aan opgeblazen darmen :'). Ik had ze natuurlijk kunnen trainen maar ain't nobody got time for that :{w
pi_173490373
Haha ja de avondbuik herkenbaar. Inmiddels is ie overdag ook zichtbaar maar 's avonds veel groter.
pi_173490405
Mn buik is echt huge Donna en niet meer in te houden. 's Avonds inderdaad nog erger. Het valt hier niet meer te verbergen. :X

Fijn dat het goed gig Edman. Hopelijk krijgen jullie vlug de best mogelijke uitslag :*

Gedraaide baby *O* wat fijn Nanuke!
pi_173491390
@ Donna: daarom jurkjes dragen. O+
Ik heb er ook last van. 's Avonds en 's ochtends als ik op sta vooral. Overdag valt het wel mee (denk ik :@ ).
Protège moi de mes désirs.
pi_173491434
Oh, en volgens mij hebben wij gewoon opeens zowel een meisjes- als een jongensnaam die we beiden geweldig vinden. :o En dat na veel geruzie. :')
Nu even een mooie bijpassende naam zoeken bij beiden. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_173491741
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Donna: daarom jurkjes dragen. O+
Ik heb er ook last van. 's Avonds en 's ochtends als ik op sta vooral. Overdag valt het wel mee (denk ik :@ ).
Bij mij ook. Alhoewel het overdag nu ookal meer begint te komen! :D leuk he O+
  woensdag 30 augustus 2017 @ 22:06:55 #120
409579 LuDann
All the way
pi_173491887
Posten jullie nu zo snel of ben ik zo sloom? :o

Bij de VK bleek alles goed met de baby. Gelukkig. :) Verder veel geslapen vandaag en pas rond 18 uur erachter gekomen dat ik nog best een hoop werk moet voorbereiden voor morgen. Mijn gevoel voor tijd ligt danig overhoop. :') Maar ben nu klaar. *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef rena het volgende:
LuDann, wat een heftige reactie :o Misschien toch allergisch voor dat spul? Beterschap!
Geen echte allergie geloof ik, maar gewoon veel last van de bijwerkingen, daar ben ik bij dit medicijn kennelijk gevoelig voor. Ik heb er normaal gesproken al last van maar mijn zwangerschap kan dat erg versterkt hebben volgens de VK.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 22:09:36 #121
409579 LuDann
All the way
pi_173491975
Nanuke, wat fijn dat ie gedraaid is! *O*

Echte avondbuik ja, had ik ook al snel Donna. Echt beginnetje. O+

Duman 2 namen al! Wat goed! Naar aanleiding daarvan zeg ik net tegen mijn man dat wij ook maar eens wat moeten verzinnen. Geen idee nog. :@

Edman, hopelijk snel de uitslag. Ik duim dat hij goed is. Sterkte met wachten weer.
pi_173491999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! O+

[..]

[..]

[..]

Kom me vergezellen! *O* ;)
Lot gaaf O+

En ik wil je heel graag komen vergezellen.... Maar qua planning mag ik pas vanaf november ervoor gaan ;)
pi_173492719
Lot gefeliciteerd *O*, wat leuk dat je ook weer zwanger bent!

Nanuke fijn dat de kleine weer gedraaid is.

Edman sterkte met afwachten, hopelijk positief nieuws.

Ludann, heftige bijwerking zo voor je.

Donna al een echt buikje te zien in de avond.

Mabawa en Donna, fijn dat jullie een goede echo hadden.

Voelt nog een beetje illegaal om hier te posten, maar volgens de test mag het, helaas namen daarna de kwaaltjes af, wat mij wat onzeker maakt, maar goed afwachten tot de echo. Geen bloed is goed, houd ik mij nu maar aan vast.
pi_173496867
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:38 schreef Sethiwe het volgende:
Voelt nog een beetje illegaal om hier te posten, maar volgens de test mag het, helaas namen daarna de kwaaltjes af, wat mij wat onzeker maakt, maar goed afwachten tot de echo. Geen bloed is goed, houd ik mij nu maar aan vast.
Een streep is een streep, ik feliciteer je gewoon alvast! :) *O* Hoe lang wachten op de echo?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173496909
Hier intussen nu zowat 23 weken. Van wat de babykamer moet worden heb ik wel helemaal één doos alvast van kamer naar zolder gebracht. :') #teamsloom

Nou ja. Uk gaat in eerste instantie toch bij ons op de slaapkamer wegens knus en fijn, dus geen haast.

Daarover gesproken, we twijfelen ngo een beetje tussen ledikantje gewoon los in dezelfde ruimte, of in eerste instantie een co-sleeper. Dat laatste klinkt wel relaxed voor bij borstvoeding geven op verzoek, wat min of meer de bedoeling lijkt te gaan worden.

Heeft iemand van jullie er toevallig ervaring mee, of wellicht een linkje naar een goeie, betrouwbare lijst met voor- en nadelen? Ik wil me erover inlezen maar raak online een beetje de weg kwijt tussen de tegen elkaar blèrende fans en tegenstanders. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')