Dus het was toch echt begonnenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:52 schreef Nolita het volgende:
sorry voor het voorkruipen ldg!
Gisteren uiteindelijk om 21:00 bevallen van onze dochter. 2946 gram en 46 cm (vandaag nagemeten door de vk op 48 trouwens). Naam denk ik nog even over na of ik m ga delen ivm herkenbaarheid
Bij binnenkomst ziekenhuis om 15:30 had ik 4-5 cm, dus was toch echt al begonnen. Snel gegaan allemaal, maar voel me prima. Geen complicaties meer met de placenta en vannacht lekker thuis gekomen. Ben nu vooral aan het genieten van ons meisje.
Lekker!quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:49 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Lekker bezig! Bij ons is de eerste zak al gesneuveld
Rennen!quote:
Ik weet niet waar mijn hormonen heen zijn want ik word juist minder snel boos. Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik tegenwoordig weet dat mijn suiker weleens dipt en dat zijn klassieke momenten waarop ik minder kan hebben. Nou vang ik het op met dextro's. Etenstijd blijft wel een lastig moment, zeker als het ook nog heet wordt in de keuken, dan heb ik maar weinig nodig om letterlijk te koken. Daarna is het snel weer goed want dan word ik geserveerd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:33 schreef Krisvc het volgende:
Ldg, ik vind dat je slijmprop de weg voor kind vrij heeft gemaakt. Kom maar baby!
[..]
Dat zou hier echt reden tot onredelijke hormonale bui zijn als man dat zegt.![]()
Gister werd ik ook boos. Hij zei dat ik erbij stond en ernaar keek terwijl ik juist op mijn tempo aan het helpen was. Ik ben boos weggestormd. Met 15km/h zo in m'n eentje een steile Spaanse berg op. Ik was tien minuten eerder bij het huisje dan hij en toen hij aankwam was ik weer enigszins afgekoeld.
Nu heb ik spierpijn.Hormones.
Vanavond koopavond hier. Dus daarna lekker op de bank met ijskoude chocolademelk en choco kruidnootjes en Netflix.quote:
Dat wisten we al van de NIPT uitslagquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:46 schreef Waterdruppel het volgende:
Edman en partner wat een geweldig nieuws.![]()
gefeliciteerd. Hele fijne zwangerschap verder, want dat hebben jullie na al die onzekerheid wel verdient
Hebben ze jullie als goedmaker verteld wat het gaat worden ?
Oh damn you! Nu wil ik dit ookquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Vanavond koopavond hier. Dus daarna lekker op de bank met ijskoude chocolademelk en choco kruidnootjes en Netflix.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Vanavond koopavond hier. Dus daarna lekker op de bank met ijskoude chocolademelk en choco kruidnootjes en Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |