quote:
Op vrijdag 1 september 2017 12:33 schreef Krisvc het volgende:Ldg, ik vind dat je slijmprop de weg voor kind vrij heeft gemaakt. Kom maar baby!
[..]
Dat zou hier echt reden tot onredelijke hormonale bui zijn als man dat zegt.
Gister werd ik ook boos. Hij zei dat ik erbij stond en ernaar keek terwijl ik juist op mijn tempo aan het helpen was. Ik ben boos weggestormd. Met 15km/h zo in m'n eentje een steile Spaanse berg op. Ik was tien minuten eerder bij het huisje dan hij en toen hij aankwam was ik weer enigszins afgekoeld.
Nu heb ik spierpijn.

Hormones.
Ik weet niet waar mijn hormonen heen zijn want ik word juist minder snel boos. Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik tegenwoordig weet dat mijn suiker weleens dipt en dat zijn klassieke momenten waarop ik minder kan hebben. Nou vang ik het op met dextro's. Etenstijd blijft wel een lastig moment, zeker als het ook nog heet wordt in de keuken, dan heb ik maar weinig nodig om letterlijk te koken. Daarna is het snel weer goed want dan word ik geserveerd.
Mijn lief kan zich niet in vinden in waarschuwingen van andere mannen voor de hormonen. Hij vindt me een stuk stabieler, of dat beweert hij in ieder geval waar ik bij ben.
Overigens zou ik in jouw situatie wel boos worden en net zo hard die berg op gaan. Dat ik soms wat vergeet vind ik niet zo erg maar mijn verminderde mobiliteit is echt niet grappig.