abonnement Unibet Coolblue
pi_172816728


Hier vind je de OP.


Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 31 juli 2017 @ 21:25:54 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172816802
Bedankt Klaas
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 31 juli 2017 @ 21:28:24 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172816904
quote:
Edit je post toch niet de hele tijd lul, ik probeer dat eerste filmpje te kijken.

Wel mooi dat soort clich compilaties.
- Overdreven lange intro met random shots: check
- Irritante technomuziek: check
- Overdreven editting: check
- Matige acties op het goeie moment afknippen zodat het een goede actie lijkt: check
- Goede acties eindeloos herhalen: check
pi_172816971
Sven heeft nog eens een ex vriendinnetje van de middelbare school van mij gedate.

Kwam hem toen nog wel eens tegen op verjaardagen.
  maandag 31 juli 2017 @ 21:37:03 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172817187
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sven heeft nog eens een ex vriendinnetje van de middelbare school van mij gedate.

Kwam hem toen nog wel eens tegen op verjaardagen.
Had ie toen ook al een bochel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172817385


Hier bewijs dat hij echt zijn handtekening heeft gezet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172817425
Is Hamer als rechtsback niet gewoon een beter alternatief als Diks? Diks is voetballend nog slechter dan Nelom...
pi_172817467
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Hier bewijs dat hij echt zijn handtekening heeft gezet.
Is er al een interview geweest waarin hij heeft aangegeven hoeveel hij wel niet heeft ingeleverd?
pi_172817521
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Is er al een interview geweest waarin hij heeft aangegeven hoeveel hij wel niet heeft ingeleverd?
Begint deze grap nog niet een beetje te vervelen?
pi_172817558
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Begint deze grap nog niet een beetje te vervelen?
Het is geen grap http://www.dumpert.nl/med(...)geld_ingeleverd.html
pi_172817668
quote:
Staan z'n 5 eigen doelpunten ook in die filmpjes?

Nee, serieus, ik hoop dat hij weer z'n oude niveau haalt en zich daarna weer verder doorontwikkeld want in dat geval is het een prima verdediger en geduchte concurrent voor Botteghin.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 31 juli 2017 @ 21:59:21 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172817746
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Is Hamer als rechtsback niet gewoon een beter alternatief als Diks? Diks is voetballend nog slechter dan Nelom...
Ik denk dat Diks met vertrouwen niet zo'n hele verkeerde voetballer is. Mensen oordelen weer veel te snel.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:00:23 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172817777
Wel leuk dat Berghuis graag voor Feyenoord wil spelen. Beter dan zo'n droeftoeter als Luckassen. Kan je toch 10x beter Berghuis erbij hebben.
2000 light years from home
pi_172817823
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Begint deze grap nog niet een beetje te vervelen?
Nee.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172817824
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk dat Diks met vertrouwen niet zo'n hele verkeerde voetballer is. Mensen oordelen weer veel te snel.
Ik oordeel op de oefenwedstrijden die ik heb gezien. Tegen Freiburg deed Hamer 10 minuten mee en heb hem toen meer goede ballen zien geven dan Diks in 80 minuten. Diks heeft natuurlijk meer ervaring en is verdedigend waarschijnlijk beter.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:11:09 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172818078
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 31 juli 2017 @ 22:12:00 #18
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172818100
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:00 schreef Merkie het volgende:
Wel leuk dat Berghuis graag voor Feyenoord wil spelen. Beter dan zo'n droeftoeter als Luckassen. Kan je toch 10x beter Berghuis erbij hebben.
Ik denk inderdaad ook dat Berghuis een iets betere optie is voor die rechtsbuiten positie :P
pi_172818101
Ik denk ook niet dat Diks een positie heeft waardoor hij, zelfs als Hamer het beter doet op de trainingen, altijd in de basis zal blijven. Als Hamer werkelijk meer laat zien dan zullen ze Diks echt wel naar de bank verhuizen.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:12:39 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172818113
quote:
Prachtig artikel ja _O_
pi_172818138
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Staan z'n 5 eigen doelpunten ook in die filmpjes?

Nee, serieus, ik hoop dat hij weer z'n oude niveau haalt en zich daarna weer verder doorontwikkeld want in dat geval is het een prima verdediger en geduchte concurrent voor Botteghin.
En ook een speler die Feyenoord een hoop geld kan opleveren.

Maar dan moet hij wel 2 seizoenen fit gaan blijven en weer zijn nivo halen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172818163
quote:
Met trainer Giovanni van Bronckhorst besprak Beltman dat er flink gesproeid moest worden om een ‘snel veld’ te creren. ‘Kunstgrasploegen zijn niet gewend om op stiften, lange noppen, te voetballen.’ Het sorteerde effect. Direct: ‘Die Te Wierik ging zo mooi onderuit na 40 seconden. Maar dan moet die gekke Katwijker nog wel de bal zo in de hoek schieten. Dat hele moment sloeg nergens op. We zaten nog niet eens op onze stoel en het was al 1-0. Nou, nou, nou.’

:D _O_
pi_172818177
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Is er al een interview geweest waarin hij heeft aangegeven hoeveel hij wel niet heeft ingeleverd?
Dit begint vermoeiend te worden.
pi_172818446
quote:
Gaaf artikel :D
Feyenoord Rotterdam
pi_172818472
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wel mooi dat soort clich compilaties.
- Irritante technomuziek: check

:') !

Tevens is Berghuis zijn contract nu in Amsterdam aan het vieren.

Ik was alleen net te laat met vragen of ie salaris heeft moeten inleveren ;(
  maandag 31 juli 2017 @ 22:42:05 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172818947
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dit begint vermoeiend te worden.
Dat was het twee dagen geleden al
pi_172818985
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat was het twee dagen geleden al
Zeg er dan wat van.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:48:53 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172819139
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Zeg er dan wat van.
Dit topic zit niet te wachten op nog meer onderling gekibbel.
pi_172820075
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit topic zit niet te wachten op nog meer onderling gekibbel.
Noemde jij mij nou LUL in post nr 4

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172823328
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dit begint vermoeiend te worden.
De komst van Berghuis wordt breed gedragen in alle geledingen van de club.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172823341
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Noemde jij mij nou LUL in post nr 4

[ afbeelding ]
:Y :Y :Y

Heeftie ongelijk dan ?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172823377
Dit is trouwens wel 1 van de lekkerste transferperiodes die ik in m'n leven meemaak.

GeelGod _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172823393
quote:
Prachtig _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172823589
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:27 schreef Divje het volgende:

[..]

De komst van Berghuis wordt breed gedragen in alle geledingen van de club.
Geledingen van de club

?????????????????????????????

Wtf

Moet ik dit serieus nemen dat een transfer gedragen moet worden door alle geledingen van de club. 90 procent van die gasten hebben er geen reet verstand van. Bepaalde zaken lopen echt uit de hand bij Feyenoord

Heel dat verhaal van RVC is ook lachwekkend. Paar ouwe bejaarde opaas die zich met transfers willen bemoeien. Die gasten hebben er helemaal geen fuck verstand van. Die gasten moeten gewoon hun bek houwen en zich alleen bemoeien met benoemen van personeel die niets met voetbal te maken hebben of er indirect er mee te maken hebben.

Als er succes is dan wil iedereen zich overal mee bemoeien.....kunnen ze zich lekker profileren. Weg met die geledingen 8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:48:05 #35
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_172823831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geledingen van de club

?????????????????????????????

Wtf

Moet ik dit serieus nemen dat een transfer gedragen moet worden door alle geledingen van de club. 90 procent van die gasten hebben er geen reet verstand van. Bepaalde zaken lopen echt uit de hand bij Feyenoord

Heel dat verhaal van RVC is ook lachwekkend. Paar ouwe bejaarde opaas die zich met transfers willen bemoeien. Die gasten hebben er helemaal geen fuck verstand van. Die gasten moeten gewoon hun bek houwen en zich alleen bemoeien met benoemen van personeel die niets met voetbal te maken hebben of er indirect er mee te maken hebben.

Als er succes is dan wil iedereen zich overal mee bemoeien.....kunnen ze zich lekker profileren. Weg met die geledingen 8)7
Gast _O- Je lijkt wel ongesteld. Gisteren zit je de hele tijd op de telegraaf t kankeren, en nu ga je los op de RvC nadat ik Zipportal wil plagen met een veelgehoorde uitspraak van van Geel.

Man man man.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172823840
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Gast _O- Je lijkt wel ongesteld. Gisteren zit je de hele tijd op de telegraaf t kankeren, en nu ga je los op de RvC nadat ik Zipportal wil plagen met een veelgehoorde uitspraak van van Geel.

Man man man.
:W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172823870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:W
:W

Ga dit eens lezen http://www.ad.nl/nederlan(...)-feyenoord~a288ab92/

Benieuwd wat jouw ideen zijn.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172824023
hierbij jou stukje

quote:
1. Gebrek aan ervaring

ANP
Veel wordt dit seizoen opgehangen aan Karim El Ahmadi, de nieuwe aanvoerder van Feyenoord. En dat is logisch. De 32-jarige middenvelder is bij uitstek de leider, binnen en buiten de Kuip. Maar met het vertrek van Dirk Kuyt (gestopt), Eljero Elia (Basaksehir), Terence Kolongo (AS Monaco) en Rick Karsdorp (AS Roma) heeft de Rotterdamse club nogal wat ingeleverd.

1. Gebrek aan ervaring
Vier basisspelers om precies te zijn, met de daarmee gepaard gaande ervaring. Een zorgwekkend gegeven. Niet eens zozeer in de eredivisie, waar vrijwel elk team een jeugdige inborst heeft. Vooral met het oog op de Champions League, waarvoor eind deze maand wordt geloot. Kan Feyenoord op het allerhoogste Europese niveau een goed figuur slaan met Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps en Sofyan Amrabat, jongens die vooral ervaring hebben met het voetbal in de eredivisie?

2. Ontbreken boegbeeld
In het verlengde daarvan: Feyenoord snakt naar de komst van Robin van Persie, met wie nu al maanden contact is over een rentree in de Kuip, maar die - vooral vanwege zijn salaris - niet weg lijkt te komen bij het Turkse Fenerbahe. De voormalige aanvoerder van het Nederlands elftal zou bij uitstek een voortrekkersrol kunnen vervullen in het jonge elftal van de landskampioen, dat in de Champions League een boegbeeld nodig heeft met internationale allure. Althans, wat de Feyenoorders zelf betreft. Veelzeggend zijn de opmerkingen van St. Juste, Haps en El Ahmadi, die openlijk de wens uitspreken dat Van Persie terugkeert op de plek waar hij groot werd.

3. Gebrek aan goals
Natuurlijk, het waren maar oefenpotjes, de duels met SC Freiburg (1-0 verlies) en Real Sociedad (1-0 winst). Maar om nu te zeggen dat Feyenoord in die wedstrijden de ene na de andere kans creerde? Niet echt. Zonder Kuyt, Elia en ook nog zonder Berghuis - vorig seizoen gezamenlijk goed voor 28 treffers - waren de Rotterdammers amper gevaarlijk. Avontuurtjes van met name Jean-Paul Botius daargelaten in beide wedstrijden. Niet toevallig stond de aanvaller zondag tegen Real Sociedad samen met Haps aan de basis van de 1-0 van Nicolai Jrgensen. Dat geeft in elk geval wat vertrouwen voor het duel van komende zondag met Vitesse, de strijd om de Johan Cruijff Schaal.

4. Kampioensstress
Zelf is coach Giovanni van Bronckhorst nonchalant onder de nieuwe werkelijkheid die hij teweeg heeft gebracht bij Feyenoord. De club waarmee hij in twee seizoenen respectievelijk de KNVB-beker en de landstitel won. Sterker: hij vindt dat Feyenoord het te allen tijde aan zijn stand verplicht is om voor een tweede kampioenschap op een rij te strijden. Een logische uitspraak voor een echte sportman, alleen is die missie wel minder vanzelfsprekend dan supporters van de club zouden willen.

Het verschil in begroting met Ajax en PSV is nog altijd groot. De vraag is hoe spelers en publiek reageren als de prestaties achterblijven bij de verwachtingen.
Ik vind het 1 van de domste stukjes van het ad die ze de laatste tijd geschreven hebben.

Het is niets anders dan een domme excuusverhaal.

Ontbreken van ervaring? hoe komen die gasten erbij??? Feyenoord heeft de meest ervaren ploeg van de eredivisie. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd het hoogste is in de eredivisie.

ontbreken boegbeeld? hahahahahahaha wat een kleuterschoolnivo. Het gebeurd allemaal op het veld. je kan met 10 boegbeelden hebben maar daar win je echt geen wedstrijden mee. Gio had onze boegbeeld vorig seizoen gewoon op de bank gezet. ..want hij snapte ook wel dat je met namen geen prijzen gaat winnen.

Gebrek aan goals? zijn die gasten achterlijk ofzo? Jorgensen is er nog steeds, toornstra is er nog steeeds, berghuis is er nog steeds, En Boetius was gewoon een scorende speler in de tijd dat hij bij Feyenoord speelde.

Kampioenstress en dan beginnen die gasten over begroting te zeiken....wat een luverhaal...vorig was de begroting ook een stuk minder. Hebben ze niets beters. Feyenoord heeft de afgelopen 20 jaar waarschijnlijk nog nooit ze een brede selectie gehad met zoveel goede spelers als komend seizoen.....

Kortom een heel groot jankverhaal met alleen non-feiten.

wtf is die Dennis van Bergen .....kan beter gaan soliciteren bij de donald duck...wat een onzin schrfijt deze man.....

Feyenoord heeft 1 grote internationale boegbeeld: Gio ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 01-08-2017 09:31:34 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172824435
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:08 schreef Divje het volgende:

[..]

:W

Ga dit eens lezen http://www.ad.nl/nederlan(...)-feyenoord~a288ab92/

Benieuwd wat jouw ideen zijn.
Ervaring genoeg. Ook bij de aankopen. Zo'n Haps heeft al bijna 30 Europese potjes gespeeld. Ik denk dat het qua goals ook wel meevalt. Je mist Kuyt wel behoorlijk in dat opzicht, maar Botius zal het vertrek van Elia in dat opzicht aardig kunnen compenseren denk ik.

De druk.. die is minder dan vorig jaar denk ik. De druk was meer dan 15 jaar opgebouwd. Tuurlijk moet je alsnog voor het kampioenschap gaan, maar als je het niet haalt is het 1 seizoen niet gelukt i.p.v. vele jaren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172824554
Verdomd. Klaas, ik ben het met je eens :)
Al had ik dat deze keer wel verwacht.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172824593
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:20 schreef klaasweetalles het volgende:
hierbij jou stukje

[..]

Ik vind het 1 van de domste stukjes van het ad die ze de laatste tijd geschreven hebben.

Het is niets anders dan een domme excuusverhaal.

Ontbreken van ervaring? hoe komen die gasten erbij??? Feyenoord heeft de meest ervaren ploeg van de eredivisie. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd het hoogste is in de eredivisie.

ontbreken boegbeeld? hahahahahahaha wat een kleuterschoolnivo. Het gebeurd allemaal op het veld. je kan met 10 boegbeelden hebben maar daar win je echt geen wedstrijden mee. Gio had onze boegbeeld vorig seizoen gewoon op de bank gezet. ..want hij snapte ook wel dat je met namen geen prijzen gaat winnen.

Gebrek aan goals? zijn die gasten achterlijk ofzo? Jorgensen is er nog steeds, toornstra is er nog steeeds, berghuis is er nog steeds, En Boetius was gewoon een scorende speler in de tijd dat hij bij Feyenoord speelde.

Kampioenstress en dan beginnen die gasten over begroting te zeiken....wat een luverhaal...vorig was de begroting ook een stuk minder. Hebben ze niets beters. Feyenoord heeft de afgelopen 20 jaar waarschijnlijk nog nooit ze een brede selectie gehad met zoveel goede spelers als komend seizoen.....

Kortom een heel groot jankverhaal met alleen non-feiten.

wtf is die Dennis van Bergen .....kan beter gaan soliciteren bij de donald duck...wat een onzin schrfijt deze man.....

Feyenoord heeft 1 grote internationale boegbeeld: Gio ^O^
Een van de zoveel stukjes waarin eigenlijk een artikel verzonnen moet worden om de krant te vullen. Dan krijg je dit soort nietszeggende onzin.
pi_172825035
Van Drongelen praat met HSV, zou toch jammer zijn als we die mislopen.
blablablabla
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:32:25 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172825168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:27 schreef Elan het volgende:
Van Drongelen praat met HSV, zou toch jammer zijn als we die mislopen.
Volgens mij is de club daar ook helemaal niet mee bezig meer. Was de tweede op de lijst als Juste niet zou komen heb ik het idee
Laffe huichelaar
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:32:39 #45
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172825171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:27 schreef Elan het volgende:
Van Drongelen praat met HSV, zou toch jammer zijn als we die mislopen.
Niet echt. De posities centraal achterin zijn al dubbel bezet, en daarnaast hebben we ook Knoester nog die als een groot talent wordt gezien.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_172825205
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij is de club daar ook helemaal niet mee bezig meer. Was de tweede op de lijst als Juste niet zou komen heb ik het idee
Hij is linksback toch? Nelom out, Drongelgod in.
blablablabla
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:34:53 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172825214
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een van de zoveel stukjes waarin eigenlijk een artikel verzonnen moet worden om de krant te vullen. Dan krijg je dit soort nietszeggende onzin.
En dan Klaas die op die onzin reageert, dan weet je helemaal zeker dat er bytes verspeeld worden.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:35:26 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172825221
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij is linksback toch? Nelom out, Drongelgod in.
Nope. Centrale verdediger.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:42:22 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172825349
Vak Z blijf tijdens groepsfase @ChampionsLeague gesloten: overige vakken wel geopend. Netten blijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:45:18 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172825397
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:46:52 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172825422
quote:
Voor vak Z worden geen netten gehangen, maar dit vak zal leeg blijven.

Verplaatsing
Omdat vak Z leeg blijft, kunnen seizoenkaarthouders van dit vak niet hun eigen plaats terugkopen. Naast de seizoenkaarthouders op vak Z is er nog een aantal seizoenkaarthouders op de vakken BB, EE, JJ, M, N, NN en K dat om uiteenlopende redenen niet de eigen plaats kan terugkopen
Wat is dat dan? Stadionverboden of zo?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:49:43 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172825468
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172825471
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:27 schreef Elan het volgende:
Van Drongelen praat met HSV, zou toch jammer zijn als we die mislopen.
RTV Rijnmond meldt dat Sparta een bod van Feyenoord op van Drongelen heeft geweigerd.

Het bod was 1,2 miljoen euro.

Van drongelen vertrekt nu naar HSV voor 3 miljoen euro.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172825502
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nope. Centrale verdediger.
Ah, als Beek eindelijk eens fit zou worden zitten we inderdaad goed in de centrale verdedigers.
blablablabla
pi_172825530
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

RTV Rijnmond meldt dat Sparta een bod van Feyenoord op van Drongelen heeft geweigerd.

Het bod was 1,2 miljoen euro.

Van drongelen vertrekt nu naar HSV voor 3 miljoen euro.
Zijn nog niet akkoord toch? Sparta vraagt tussen de 3-4 miljoen voor hem las ik op VI net.
blablablabla
pi_172825557
Erg jammer van die netten, maar wel een beetje beter dan afgelopen jaar.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:57:23 #57
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172825602
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is dat dan? Stadionverboden of zo?
Denk dat die kaarten naar de UEFA moeten voor bobo's en sponsoren.

Verder wel prima opgelost dit jaar, zo hadden ze het vorig jaar ook moeten (en kunnen) doen. Dat Feyenoord maatregelen neemt is logisch aangezien tientallen mensen zich niet realiseren dat je geen aanstekers, munten en zelfs mobieltjes op het veld mag gooien, maar vorig jaar voelde het wel heel erg dubbelop. De prijs van de tickets valt me ook wel mee, had ze duurder verwacht (het is niet veel duurder dan vorig jaar volgens mij).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:58:07 #58
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172825614
Beter, was al bang dat X, W, en Y weer leeg moesten blijven.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:03:43 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172825713
3 mil mag best van mij
Laffe huichelaar
pi_172825721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn nog niet akkoord toch? Sparta vraagt tussen de 3-4 miljoen voor hem las ik op VI net.
Volgens mij ook nog niet, maar dat is wat Rijnmond meldt.

Maar sowieso vind ik de vraagprijs van Sparta buiten alle proporties.

Zo'n van Drongelen is momenteel hooguit 2 miljoen waard, en dat vind ik al aan de hoge kant.

Die inflatie van transferbedragen neemt echt belachelijke vormen aan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172826217
Zin in zaterdag man!

Feyenoord _O_
pi_172826340
We worden wel weer uitgeknepen. Goedkoopste kaarten 96 euro, duurste 207 euro.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:47:59 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172826614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:37 schreef H.FR het volgende:
We worden wel weer uitgeknepen. Goedkoopste kaarten 96 euro, duurste 207 euro.
Mwah. 32 euro per wedstrijd. Tijdens de EL was dat 28 of zo. Ik vind het acceptabel.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172826941
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij ook nog niet, maar dat is wat Rijnmond meldt.

Maar sowieso vind ik de vraagprijs van Sparta buiten alle proporties.

Zo'n van Drongelen is momenteel hooguit 2 miljoen waard, en dat vind ik al aan de hoge kant.

Die inflatie van transferbedragen neemt echt belachelijke vormen aan.
maar ondertussen leg je wel mooi 6 miljoen neer voor haps
pi_172826986
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mwah. 32 euro per wedstrijd. Tijdens de EL was dat 28 of zo. Ik vind het acceptabel.
Normaal zijn de goedkoopste kaarten rond de 22 euro toch? In de losse verkoop. Dan zijn ze nu per stuk 50% duurder, en dat is het 'voordelige' tarief omdat je blind kaarten voor 3 wedstrijden koopt. Ik vind het een hoop geld. Het is tevens 1/3e van de seizoenkaart. Dus voor 1 CL pot heb je 6 Eredivisie potten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:10:37 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172827223
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Normaal zijn de goedkoopste kaarten rond de 22 euro toch? In de losse verkoop. Dan zijn ze nu per stuk 50% duurder, en dat is het 'voordelige' tarief omdat je blind kaarten voor 3 wedstrijden koopt. Ik vind het een hoop geld. Het is tevens 1/3e van de seizoenkaart. Dus voor 1 CL pot heb je 6 Eredivisie potten.
Ja als je het zo bekijkt is het wel duur.

Ook gezien de vakken die allemaal dicht gaan en aan een stoelendans onderhevig zijn.

• Z dicht vanwege maatregelen
• EE & JJ dicht vanwege verplicht vrijstellen voor extra uitsupporters
• Verplaatsing gezinsvakken F, H, P, PP, DD, CC en OO

Voor mensen van Z kan het dus een hele dure aangelegenheid worden je kaart terug te kopen. Je wordt dan min of meer verplicht plaats te nemen op de duurdere vakken met prijzen die op kunnen lopen tot 80% van de aanschaf van je SCC? Als jij op CC of OO terecht komt betaal je volgens mij 207 euro?

Of gaat Feyenoord straks dezelfde prijzen hanteren die mensen op Z oorspronkelijk zouden betalen als Z gewoon open zou zijn?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172827295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja als je het zo bekijkt is het wel duur.

Ook gezien de vakken die allemaal dicht gaan en aan een stoelendans onderhevig zijn.

• Z dicht vanwege maatregelen
• EE & JJ dicht vanwege verplicht vrijstellen voor extra uitsupporters
• Verplaatsing gezinsvakken F, H, P, PP, DD, CC en OO

Voor mensen van Z kan het dus een hele dure aangelegenheid worden je kaart terug te kopen. Je wordt dan min of meer verplicht plaats te nemen op de duurdere vakken met prijzen die op kunnen lopen tot 80% van de aanschaf van je SCC? Als jij op CC of OO terecht komt betaal je volgens mij 207 euro?

Of gaat Feyenoord straks dezelfde prijzen hanteren die mensen op Z oorspronkelijk zouden betalen als Z gewoon open zou zijn?
Goede vraag. Ik denk dat ze de 'vakprijs' hanteren, maar het zou ze sieren als ze voor deze mensen een 'normale' prijs hanteren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172827358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef Adames het volgende:

[..]

maar ondertussen leg je wel mooi 6 miljoen neer voor haps
Als je die 3 miljoen voor van Drongelen afzet tegen de 6 miljoen voor Haps dan is van Drongelen echt vl te duur (zeker omdat 6 miljoen voor Haps al geen koopje is).

Van drongelen is net 18 jaar. Komt net kijken. Heeft het n seizoen aardig gedaan, en zou dan meteen hetzelfde moeten kosten als bijvoorbeeld Botteghin gekost heeft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172827396
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij ook nog niet, maar dat is wat Rijnmond meldt.

Maar sowieso vind ik de vraagprijs van Sparta buiten alle proporties.

Zo'n van Drongelen is momenteel hooguit 2 miljoen waard, en dat vind ik al aan de hoge kant.

Die inflatie van transferbedragen neemt echt belachelijke vormen aan.
Oerdom van hem om naar HSV te gaan. Je hebt een vol seizoen bij een degradatieclub in NL gespeeld....ga naar een Nederlandse subtoppers of middenmoter met wat Europees voetbal en speel je daar in de basis totdat de Nederlandse top komt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_172827411
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je die 3 miljoen voor van Drongelen afzet tegen de 6 miljoen voor Haps dan is van Drongelen echt vl te duur (zeker omdat 6 miljoen voor Haps al geen koopje is).

Van drongelen is net 18 jaar. Komt net kijken. Heeft het n seizoen aardig gedaan, en zou dan meteen hetzelfde moeten kosten als bijvoorbeeld Botteghin gekost heeft.
Als HSV 3 miljoen wil betalen voor Van Drongelen is de vraagprijs toch niet te hoog? :P
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:27:58 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172827566
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik denk dat ze de 'vakprijs' hanteren, maar het zou ze sieren als ze voor deze mensen een 'normale' prijs hanteren.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172827645
Makkelie scheidsrechter bij Johan Cruijff Schaal

http://www.ad.nl/nederlan(...)jff-schaal~a8636da2/
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:46:17 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172827961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:31 schreef Zipportal het volgende:
Makkelie scheidsrechter bij Johan Cruijff Schaal

http://www.ad.nl/nederlan(...)jff-schaal~a8636da2/
Moet hij weten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172828311
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prijs per vak gewoon dus. Kost mij 135 euro, 35% v/d SCC prijs.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172828790
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prijs per vak gewoon dus. Kost mij 135 euro, 35% v/d SCC prijs.
Ik denk dat het voor elk vak ongeveer 35% is. N ook: 595 voor SC en 207 voor CL PP.
BFF met GGMM
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:27:31 #76
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172828846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor elk vak ongeveer 35% is. N ook: 595 voor SC en 207 voor CL PP.
Zo veel is dat nou ook weer niet toch? Het is de eerste keer groepsfase Champions League in 15 jaar en misschien wel de laatste keer gezien de veranderingen aan de opzet
pi_172829421
Triest dat Z nog steeds dicht blijft.
Wat betreft de prijzen snap ik het ergens wel, ze kunnen de Kuip wel twee keer uitverkopen..
#12 is not for sale!
pi_172829506
Lucas Woudenberg waarschijnlijk naar SC Heerenveen.

Geen idee of het om verkoop of verhuur gaat, maar ik verwacht verkoop.

Hopelijk vangen we er een behoorlijk bedrag voor, maar dat zal wel niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:58:56 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172829563
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Lucas Woudenberg waarschijnlijk naar SC Heerenveen.

Geen idee of het om verkoop of verhuur gaat, maar ik verwacht verkoop.

Hopelijk vangen we er een behoorlijk bedrag voor, maar dat zal wel niet.
Feyenoord wilde toch alleen verhuren? Misschien is Heerenveen wel overstag gegaan of zit er een optie tot koop aan vast
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:02:08 #80
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172829625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Feyenoord wilde toch alleen verhuren? Misschien is Heerenveen wel overstag gegaan of zit er een optie tot koop aan vast
Of in ruil voor Samba Larsson _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172829834
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Lucas Woudenberg waarschijnlijk naar SC Heerenveen.

Geen idee of het om verkoop of verhuur gaat, maar ik verwacht verkoop.

Hopelijk vangen we er een behoorlijk bedrag voor, maar dat zal wel niet.
Alles naar Heerenveen gaat voor een vriendenprijsje dus zal wel voor 3/4 ton zijn
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:19:06 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172830033
http://www.feanonline.nl/(...)j-sc-heerenveen.html

Volgens Voetbal International wordt de verdediger definitief overgenomen van Feyenoord en tekent hij een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.

Koop dan blijkbaar ja.
pi_172830185
Hopelijk zit er wel een forse doorverkoopclausule of terugkoopclausule in. Ik zie het toch wel in die jongen zitten hoor.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:26:56 #84
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172830207
Top voor Woudenberg. Misschien niet goed genoeg voor Feyenoord, maar bij NEC was het een leuk backie ^O^
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:29:57 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172830265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:25 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk zit er wel een forse doorverkoopclausule of terugkoopclausule in. Ik zie het toch wel in die jongen zitten hoor.
Ik denk ook dat ie het prima gaat doen. Maar hoe vaak hebben we nou een speler makkelijk laten gaan die vervolgens een topper werd elders in de Eredivisie?

Ik kan alleen Janssen bedenken en die heeft bij ons nooit het eerste elftal gehaald. Een Schenkeveld, Achahbar, Sleegers ed laten in ieder geval erg weinig zien.
pi_172830297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ie het prima gaat doen. Maar hoe vaak hebben we nou een speler makkelijk laten gaan die vervolgens een topper werd elders in de Eredivisie?

Ik kan alleen Janssen bedenken en die heeft bij ons nooit het eerste elftal gehaald. Een Schenkeveld, Achahbar, Sleegers ed laten in ieder geval erg weinig zien.
Oh, elders in de Eredivisie zei je.

Ik wilde Ruud Vormer aanhalen. Maar dat is dan ook de enige die ik kan bedenken volgens mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:34:57 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172830421
Succes Woudenberg jammer dat je bij ons geen eerlijke kans hebt gekregen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:35:27 #88
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172830437
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh, elders in de Eredivisie zei je.

Ik wilde Ruud Vormer aanhalen. Maar dat is dan ook de enige die ik kan bedenken volgens mij.
En kwam ook niet uit de jeugd van Feyenoord. Al is dat misschien niet echt relevant.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:36:05 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172830460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh, elders in de Eredivisie zei je.

Ik wilde Ruud Vormer aanhalen. Maar dat is dan ook de enige die ik kan bedenken volgens mij.
Vormer heeft nog behoorlijk veel wedstrijden gespeeld en was niet goed genoeg. Zou nu ook niet in de basis staan.
2000 light years from home
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:37:40 #90
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172830499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh, elders in de Eredivisie zei je.

Ik wilde Ruud Vormer aanhalen. Maar dat is dan ook de enige die ik kan bedenken volgens mij.
Vormer is alsnog wel een goed voorbeeld. Het was ook niet echt nodig om het te beperken tot de Eredivisie.

Met een beetje graven kom ik nog op Lazovic, maar dat is al veel te lang geleden. Ik denk dat na Vormer Mokotjo en Leerdam het nog het best hebben gedaan en dat is onder ons niveau
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:38:57 #91
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172830530
Vormer doet het wel echt uitstekend bij Brugge en die zijn toch niet slechter dan Feyenoord?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:46:28 #92
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172830723
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:38 schreef Wicky15 het volgende:
Vormer doet het wel echt uitstekend bij Brugge en die zijn toch niet slechter dan Feyenoord?
Ik hoop wel dat wij het iets beter doen in de CL dan zij als we zo'n poule krijgen :P
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:04:43 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172831190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zo veel is dat nou ook weer niet toch? Het is de eerste keer groepsfase Champions League in 15 jaar en misschien wel de laatste keer gezien de veranderingen aan de opzet
40 euro per kaart, best redelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172831427
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:38 schreef Wicky15 het volgende:
Vormer doet het wel echt uitstekend bij Brugge en die zijn toch niet slechter dan Feyenoord?
Voor wie had je Vormer de afgelopen twee jaar laten spelen?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_172831482
Dat vormer het nu goed doet in belgie wil niet zeggen dat hij goed zou doen bij Feyenoord op dit moment.

Het is echt zo een mooi weer voetballertje. Volgens mij had hij ook gewoon kuipvrees. Beetje teveel individualistische speler. Loopt veel te veel met de bal. vertraag veel te veel het spel. Veel te veel balverlies.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172831497
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Succes Woudenberg jammer dat je bij ons geen eerlijke kans hebt gekregen.
Hij is net te licht voor Feyenoord, al kun je dat van een Nelom eigenlijk ook stellen.
blablablabla
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:41:00 #97
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172831932
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:16 schreef Cara het volgende:

[..]

Voor wie had je Vormer de afgelopen twee jaar laten spelen?
Dat zeg ik helemaal niet.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:41:33 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172831944
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat vormer het nu goed doet in belgie wil niet zeggen dat hij goed zou doen bij Feyenoord op dit moment.

Het is echt zo een mooi weer voetballertje. Volgens mij had hij ook gewoon kuipvrees. Beetje teveel individualistische speler. Loopt veel te veel met de bal. vertraag veel te veel het spel. Veel te veel balverlies.
Deze beschrijving past eerder bij de Vilhenna van 2 jaar geleden. :D

Vormer liep niet teveel met de bal en had een redelijk hoge passing accuracy volgens mij
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:42:51 #99
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172831974
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Deze beschrijving past eerder bij de Vilhenna van 2 jaar geleden. :D

Vormer liep niet teveel met de bal en had een redelijk hoge passing accuracy volgens mij
Indd, volgens mij liep die echt niet met de bal.

Zeg ook niet dat hij beter is dan El Ahmadi of Vilhena, maar volgens mij zoals hij nu speelt bij Brugge had die niet misstaan bij Feyenoord.

Maar het is niet dat ik elke week Brugge kijk dus kan het mis hebben :7
pi_172831991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Deze beschrijving past eerder bij de Vilhenna van 2 jaar geleden. :D

Vormer liep niet teveel met de bal en had een redelijk hoge passing accuracy volgens mij
Op dat vilhena verhaal ga ik niet eens in want dat heb ik al een keer gepost hier....

Waarom is Vormer volgens jou dan mislukt bij Feyenoord? want hij is keihard mislukt in de kuip....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:47:20 #101
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172832082
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op dat vilhena verhaal ga ik niet eens in want dat heb ik al een keer gepost hier....

Waarom is Vormer volgens jou dan mislukt bij Feyenoord? want hij is keihard mislukt in de kuip....
Vormer had n probleem en dat was dat die Clasie voor zich had :+
pi_172832112
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Vormer had n probleem en dat was dat die Clasie voor zich had :+
Vormer speelt in de belgische competitie en die is slechter dan de Nederlandse...

Eenoog is koning in het land der blinden.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:50:27 #103
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172832164
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Vormer had n probleem en dat was dat die Clasie voor zich had :+
Precies. Was rond die tijd met afstand de beste wisselspeler die we hadden, terwijl in het veld nog spelers als Immers, Nelom en Mulder rondliepen ;(
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:54:21 #104
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172832282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vormer speelt in de belgische competitie en die is slechter dan de Nederlandse...

Eenoog is koning in het land der blinden.... :)
Brugge zal niet veel met Feyenoord schelen. Competitie zal wel iets minder zijn ja.
pi_172832671
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:54 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Brugge zal niet veel met Feyenoord schelen. Competitie zal wel iets minder zijn ja.
Ok ik ga jou geloven...

binnenkort speelt hij dus in italie engeland of spanje (8>
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:11:56 #106
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172832737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ok ik ga jou geloven...

binnenkort speelt hij dus in italie engeland of spanje (8>
Als jij dat uit mijn tekst haalt ben je echt debiel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:12:26 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_172832747
Jammer, liever Nelom weg dan Woudengod
pi_172832788
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Als jij dat uit mijn tekst haalt ben je echt debiel.
Dat haal ik inderdaad uit jou tekst

Hij speelt voortreffelijk bij brugge volgens jou en dus zou hij ook meekunnen bij Feyenoord. Al onze middenvelders acht ik in staat om in die competities mee te kunnen voetballen. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172832951
De witte keniaan
pi_172833252
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Vormer had n probleem en dat was dat die Clasie voor zich had :+
Dit.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:47:42 #111
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172833426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat haal ik inderdaad uit jou tekst

Hij speelt voortreffelijk bij brugge volgens jou en dus zou hij ook meekunnen bij Feyenoord. Al onze middenvelders acht ik in staat om in die competities mee te kunnen voetballen. :)
El Ahmadi heeft het al bij Aston Villa niet kunnen laten zien Klaas. Vilhena kan vast wel mee bij een middenmotor in Itali ofzo ja.

Er is een verschil tussen goed genoeg zijn voor Feyenoord en in een topcompetitie mee kunnen. Ik zeg ook nergens dat die beter is dan El Ahmadi of Vilhenna. :)
pi_172833614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vormer speelt in de belgische competitie en die is slechter dan de Nederlandse...

Eenoog is koning in het land der blinden.... :)
Alsof jij ook maar iets van de Belgische competitie volgt.
pi_172833625
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Vormer had n probleem en dat was dat die Clasie voor zich had :+
Maar volgens Klaas was Clasie maar een kutspeler dus moet Vormer wel een enorm slechte speler zijn.
pi_172833630
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:47 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

El Ahmadi heeft het al bij Aston Villa niet kunnen laten zien Klaas. Vilhena kan vast wel mee bij een middenmotor in Itali ofzo ja.

Er is een verschil tussen goed genoeg zijn voor Feyenoord en in een topcompetitie mee kunnen. Ik zeg ook nergens dat die beter is dan El Ahmadi of Vilhenna. :)
Karim heeft in 2 seizoenen engeland in totaal 52 wedstrijden gespeeld. :o

Als je de beste speler in belgie bent en je wordt nog niet gescout door italie engeland of spanje is er wat ernstig mis goser....de scouts zijn niet blind in de meeste gevallen. Ik zie net ook dat hij maar 19 wedstrijden gespeeld heeft in de belgische competitie vorig seizoen.

Vormer heeft helemaal niets bijzonders...

i rest my case
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:58:28 #115
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172833636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar volgens Klaas was Clasie maar een kutspeler dus moet Vormer wel een enorm slechte speler zijn.
Klaas snapt er niks van.
pi_172833641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar volgens Klaas was Clasie maar een kutspeler dus moet Vormer wel een enorm slechte speler zijn.
clasie en vormer vergelijken is helemaal debiel

vormer is een aanvallende spelmaker en clasie een verdedigende middenvelder..

Dat hij zogenaamd door clasie uit het elftal is gespeeld is helemaal een lachwekkend verhaal hier
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172833665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat haal ik inderdaad uit jou tekst

Hij speelt voortreffelijk bij brugge volgens jou en dus zou hij ook meekunnen bij Feyenoord. Al onze middenvelders acht ik in staat om in die competities mee te kunnen voetballen. :)
Ligt er maar aan wat je verstaat onder 'meekunnen'. Vormer is gewoon captain bij Brugge en is onomstreden de man op het middenveld. Die zou ook bij Feyenoord prima op zijn plek zijn, zeker met zijn schot/vrije trap. Dat ontbreekt bij ons wel op het middenveld.
pi_172833668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat je verstaat onder 'meekunnen'. Vormer is gewoon captain bij Brugge en is onomstreden de man op het middenveld. Die zou ook bij Feyenoord prima op zijn plek zijn, zeker met zijn schot/vrije trap. Dat ontbreekt bij ons wel op het middenveld.
hij heeft zijn kans in de kuip al gehad en hopeloos gefaald
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172833685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Karim heeft in 2 seizoenen engeland in totaal 52 wedstrijden gespeeld. :o

Als je de beste speler in belgie bent en je wordt nog niet gescout door italie engeland of spanje is er wat ernstig mis goser....de scouts zijn niet blind in de meeste gevallen. Ik zie net ook dat hij maar 19 wedstrijden gespeeld heeft in de belgische competitie vorig seizoen.

Vormer heeft helemaal niets bijzonders...

i rest my case
Wie zegt dat hij de beste speler in Belgi is? Hij is afgelopen seizoen wel derde geworden in de Gouden Schoen verkiezing, dus behoort gewoon tot de betere spelers. Belgi is echt niet zo'n enorm veel slechter competitie meer als Nederland hoor, niveau lijkt juist wat meer naar elkaar toegekropen te zijn de laatste paar jaar.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:04:37 #120
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172833727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Karim heeft in 2 seizoenen engeland in totaal 52 wedstrijden gespeeld. :o

Als je de beste speler in belgie bent en je wordt nog niet gescout door italie engeland of spanje is er wat ernstig mis goser....de scouts zijn niet blind in de meeste gevallen. Ik zie net ook dat hij maar 19 wedstrijden gespeeld heeft in de belgische competitie vorig seizoen.

Vormer heeft helemaal niets bijzonders...

i rest my case
El Ahmadi is zeker teruggekomen vanwege zijn voorliefde voor Feyenoord en het fantastische salaris.
pi_172833730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

clasie en vormer vergelijken is helemaal debiel

vormer is een aanvallende spelmaker en clasie een verdedigende middenvelder..

Dat hij zogenaamd door clasie uit het elftal is gespeeld is helemaal een lachwekkend verhaal hier
Vormer speelde gewoon centraal verdedigend op het middenveld bij Roda en ook bij Feyenoord. Je maakt jezelf weer belachelijk.
pi_172833734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij de beste speler in Belgi is? Hij is afgelopen seizoen wel derde geworden in de Gouden Schoen verkiezing, dus behoort gewoon tot de betere spelers. Belgi is echt niet zo'n enorm veel slechter competitie meer als Nederland hoor, niveau lijkt juist wat meer naar elkaar toegekropen te zijn de laatste paar jaar.
belgische competitie stelt geen drol voor, al de betere spelers zijn inmiddels allemaal vertrokken.]

Het is echt allemaal hotsenknostse voetbal wat je in nederland bij de hoofdklasse amateurs ziet....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172833738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hij heeft zijn kans in de kuip al gehad en hopeloos gefaald
Joe
pi_172833747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

belgische competitie stelt geen drol voor, al de betere spelers zijn inmiddels allemaal vertrokken.]

Het is echt allemaal hotsenknostse voetbal wat je in nederland bij de hoofdklasse amateurs ziet....
mag ik vragen hoe jij de wedstrijden ziet, want ze worden in Nederland niet uitgezonden?
pi_172833750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vormer speelde gewoon centraal verdedigend op het middenveld bij Roda en ook bij Feyenoord. Je maakt jezelf weer belachelijk.
nu moet ik helemaal lachen...

vormer is een spelmaker ....die weet helemaal niet wat verdedigen is......dat is ook 1 van de redenen waarom hij niet meer opgesteld werdt.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:06:47 #126
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172833759
Stop nou jongens _O-
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:07:58 #127
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172833776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:06 schreef hhh38 het volgende:
Stop nou jongens _O-
Gelijk heb je.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:09:24 #128
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172833802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

mag ik vragen hoe jij de wedstrijden ziet, want ze worden in Nederland niet uitgezonden?
Ziggo heeft ze toch?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172833816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

mag ik vragen hoe jij de wedstrijden ziet, want ze worden in Nederland niet uitgezonden?
ik verspil geen tijd aan belgische voetbal....ik weet wel hoe het eruit ziet want het is al 100 jaar hetzelfde..

Alleen Anderlecht heeft een periode gehad dat het aardig voetbalde...toen speelde Enzo Scifo daar nog..maar ik betwijfel of jij ooit van die naam heb gehoord....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172833818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nu moet ik helemaal lachen...

vormer is een spelmaker ....die weet helemaal niet wat verdedigen is......dat is ook 1 van de redenen waarom hij niet meer opgesteld werdt.....
Joeloeloe
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172833852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik verspil geen tijd aan belgische voetbal....ik weet wel hoe het eruit ziet want het is al 100 jaar hetzelfde..

Alleen Anderlecht heeft een periode gehad dat het aardig voetbalde...toen speelde Enxo Scifo daar nog..maar ik betwijfel of jij ooit van die naam heb gehoord....
Aha, ja het voetbal is verder ook niet veranderd. :D Is goed Klaas. _O-
pi_172833866
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Aha, ja het voetbal is verder ook niet veranderd. :D Is goed Klaas. _O-
Nee het belgische voetbal zal nooit veranderen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172833869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee het belgische voetbal zal nooit veranderen.
Bedankt Nostradamus.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:13:06 #134
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172833872
Klaas weet echt alles :o
pi_172833880
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bedankt Nostradamus.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172833955
quote:
Even lachen allemaal.
pi_172833984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Even lachen allemaal.


zo ik ga even wat anders doen :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:22:22 #138
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172834021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo ik ga even wat anders doen :)
Lijkt me verstandig
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:13:48 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172836312
Verdonk weg, Woudenberg weg

Nelom blijft dus _O_

Lord Nelom
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:18:00 #140
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_172836403
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:13 schreef Caland het volgende:
Verdonk weg, Woudenberg weg

Nelom blijft dus _O_

Lord Nelom
https://www.facebook.com/Lord-Nelom-1443881342577086/?ref=br_rs
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:19:46 #141
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_172836441
Nelom plekje in selectie 2017/2018


Lord Nelom _O_
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:55:59 #142
357045 Grifte
Feijenoord
pi_172838562
Veel Arischer ga je ze niet krijgen :')

Succes, hoop dat ie het daar gaat maken.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:04:40 #143
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172838759
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:55 schreef Grifte het volgende:
Veel Arischer ga je ze niet krijgen :')

Succes, hoop dat ie het daar gaat maken.
Valt qua uiterlijk niet op tussen die Scandinavirs daar. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_172839745

Kostas _O-

Zijn periode bij Feyenoord is dus inmiddels niet meer dan 'een omweg' :').
pi_172840015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Scrummie het volgende:

Kostas _O-

Zijn periode bij Feyenoord is dus inmiddels niet meer dan 'een omweg' :').
Haha! Wat een klapmongeaul...
Abracadabra, tapate guarra!
pi_172840069
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Scrummie het volgende:

Kostas _O-

Zijn periode bij Feyenoord is dus inmiddels niet meer dan 'een omweg' :').
Dat terwijl die in deze documentaire Feyenoord nog helemaal ophemelt (wat ze voor hem en zijn moeder hebben gedaan toen zij nog niet zolang in Nederland waren). :')

'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172840106
Hamas, hamas Kostas!

Nee, begrijpelijke keuze als je anders bij ADO of Excelsior onder de lat moet gaan staan. Hij kan daar, als het iets zo boeien, ook niet zeggen dat hij meer een Feyenoorder is (geworden).
pi_172840122
Wat maken mensen zich druk om Lamprou. Gozer is al lang weg en zal me echt worst wezen wat hij in 't verleden heeft lopen bazelen. :')
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:52:23 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172840292
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat terwijl die in deze documentaire Feyenoord nog helemaal ophemelt (wat ze voor hem en zijn moeder hebben gedaan toen zij nog niet zolang in Nederland waren). :')

Ja, dat kan toch ook volledig los van elkaar staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172840445
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat kan toch ook volledig los van elkaar staan.
Nou, in dat geval verdient Feyenoord wel iets meer credits en is het niet zomaar 'een omweg' geweest maar cruciaal voor zijn carrire.

Al snap ik ook wel dat je dat niet zo gaat zeggen in je presentatie bij Ajax. :P

Dus het zal met de overgevoeligheid te maken hebben wat betreft zijn overstap naar Ajax en zijn hypocrisie dat me dwars zit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172840641
Hij kan toch gewoon zeggen dat ie een tijd bij Feyenoord heeft gespeeld :'). Dit komt gewoon over alsof hij bewust het hele woord Feyenoord niet wil zeggen, beetje kansloos. Verder moet hij het uiteraard helemaal zelf weten, en hoop voor 'm dat wat hij wil lukt daar; in de picture komen in het buitenland. Logisch dat ie dit verkiest boven weer een jaar degradatiestrijd.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:16:14 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172840960
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:46 schreef Typisch het volgende:
Hamas, hamas Kostas!

Nee, begrijpelijke keuze als je anders bij ADO of Excelsior onder de lat moet gaan staan. Hij kan daar, als het iets zo boeien, ook niet zeggen dat hij meer een Feyenoorder is (geworden).
Ik snap niet dat ie naar Ajax gaat als 3e keeper. Het lijkt me juist fijn om als keeper aan de slag te moeten bij mindere clubs. Dan heb je ook wat te doen. Het lijkt mij gewoon een financile afweging.

Werd zijn contract bij Willem II niet verlengd?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:20:29 #153
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172841100
Nooit begrepen die Lamprou. 1,76 :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:20:47 #154
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172841109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ie naar Ajax gaat als 3e keeper. Het lijkt me juist fijn om als keeper aan de slag te moeten bij mindere clubs. Dan heb je ook wat te doen. Het lijkt mij gewoon een financile afweging.

Werd zijn contract bij Willem II niet verlengd?
Hij wou zelf toch niet bijtekenen dacht ik?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_172841401
Verdonk naar NEC op huurbasis.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:39:52 #156
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172841680
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Verdonk naar NEC op huurbasis.
3 linksbacks lozen in n transferperiode en we hebben er nog steeds 3 _O_

Dit is wel een stap achteruit ten opzichte van die verhuur aan PEC, terwijl ie wel vaak speelde daar. Wilde geen enkele Eredivisieclub hem hebben?
pi_172841837
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

3 linksbacks lozen in n transferperiode en we hebben er nog steeds 3 _O_

Dit is wel een stap achteruit ten opzichte van die verhuur aan PEC, terwijl ie wel vaak speelde daar. Wilde geen enkele Eredivisieclub hem hebben?
nu deze man nog lozen en we zijn van een hoop spelers af die niets bij Feyenoord te zoeken hebben

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172842206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nu deze man nog lozen en we zijn van een hoop spelers af die niets bij Feyenoord te zoeken hebben

[ afbeelding ]
Kan ook op CV spelen. Wel handig voor de bank.
pi_172842284
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kan ook op CV spelen. Wel handig voor de bank.
ja een paar oefenpotjes op die positie en jij neemt het serieus?

Totaal ongeschikt als CV. Wint 0,0 luchtduels of gewone duels....

Vandaar dat Feyenoord ook wat belangstelling had voor die spartaan .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172842417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja een paar oefenpotjes op die positie en jij neemt het serieus?

Totaal ongeschikt als CV. Wint 0,0 luchtduels of gewone duels....

Vandaar dat Feyenoord ook wat belangstelling had voor die spartaan .....
Volgens mij speelt hij bij Peru geregeld als CV.
pi_172842439
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens mij speelt hij bij Peru geregeld als CV.
Jij kan ook waarschijnlijk bij Peru in de basis komen

Ik hoop echt niet dat Gio die gast maar 1 keer als CV gaat opstellen...dan eet ik echt een schoen op....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:08:02 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172842544
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

3 linksbacks lozen in n transferperiode en we hebben er nog steeds 3 _O_

Dit is wel een stap achteruit ten opzichte van die verhuur aan PEC, terwijl ie wel vaak speelde daar. Wilde geen enkele Eredivisieclub hem hebben?
3 linksbaks lozen en nog altijd opgescheept zitten met Lord Nelom :{
Woudenberg kan er cht geen kanker van.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172842566
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

3 linksbaks lozen en nog altijd opgescheept zitten met Lord Nelom :{
Woudenberg kan er cht geen kanker van.
Ik denk dat Woudenberg bij een club als Heerenveen heel goed kan zijn. Voor Feyenoord komt hij wat tekort.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172842731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat Woudenberg bij een club als Heerenveen heel goed kan zijn. Voor Feyenoord komt hij wat tekort.
Alsof er zoveel kwaliteitsverschil is tussen Heerenveen en Feyenoord
pi_172842894
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alsof er zoveel kwaliteitsverschil is tussen Heerenveen en Feyenoord
Ja, 21 punten en tegendoelpunten verschil.
#12 is not for sale!
pi_172842925
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alsof er zoveel kwaliteitsverschil is tussen Heerenveen en Feyenoord
_O- Oke Lenny.
pi_172843407
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alsof er zoveel kwaliteitsverschil is tussen Heerenveen en Feyenoord
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172844720
Tapia is van origine inderdaad een verdediger, bij Twente pas op het middenveld terecht gekomen dacht ik.

Vind het echt een prima backup, ondanks zijn nonchanlante houding.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 00:55:08 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_172844766
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alsof er zoveel kwaliteitsverschil is tussen Heerenveen en Feyenoord
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:48:30 #170
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172846546
NEEEEEE GAAT LORD NELOM ONS VERLATEN??

check zn insta:

https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/293992/jxl9dXa8.png
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:54:04 #171
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172846600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:48 schreef PIETR het volgende:
NEEEEEE GAAT LORD NELOM ONS VERLATEN??

check zn insta:

https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/293992/jxl9dXa8.png
Barca toch?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:57:14 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172846620
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:54 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Barca toch?
Schijnt dat ze een aardig deel van die transfersom van Neymar willen gebruiken om Nelom voor de neus van Real Madrid en Bayern Munchen weg te kapen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_172846657
quote:
Simon Gustafson speelt komend seizoen op huurbasis voor Roda JC. De middenvelder kwam amper meer aan spelen toe bij Feyenoord. Afgelopen seizoen stond de Rotterdamse club vanaf speelronde n bovenaan in de competitie Giovanni van Bronckhorst had dus geen reden om te wisselen. ''En dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen.''
''Geloof me, we hebben het hele seizoen door discussies gehad,'' vervolgt Simon Gustafson in gesprek met Voetbal International. ''Ook bij de andere trainers heb ik mijn situatie verschillende keren aangekaart. Maar niet alles laat zich oplossen zoals jij dat voor ogen hebt. Intussen voelde ik mezelf steeds beter worden.''

''Heerenveen was geen incident, dat wist ik zeker. Zo belangrijk kon ik ook in een rks wedstrijden zijn voor Feyenoord. Ik snakte ernaar dat te mogen bewijzen. Natuurlijk had ik op meer krediet gehoopt, maar wat kon ik beginnen? Feyenoord bleef goed spelen en winnen. Ik was af en toe gefrustreerd en kwaad, dat is logisch.''

Er gingen geluiden dat Gustafson niet lekker in zijn vel zat en terug wilde naar Zweden. ''Totale bullshit. Ik depressief? Nog niet eens een beetje. Maar ik ken de geruchten wel, hoor. Ze zijn verspreid door mensen die afgingen op mijn uitstraling, zonder ooit iets aan me te vragen.''

''Over mij is vorig seizoen op tv bijvoorbeeld beweerd dat ik heimwee had, door iemand die me nooit ook maar iets heeft gevraagd. Vind ik hilarisch. Dat zoiets kn. Verder hecht ik er geen waarde aan. Als publiek figuur zul je altijd mikpunt zijn van vaak ongefundeerde meningen.''
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 09:08:17 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172846731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mad.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172847392
quote:
6s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mad.
ja de media :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172848154
quote:
Tonny Vilhena volgt Wijnaldum-route richting topclub

Omdat hij begint aan zijn zevende seizoen in het eerste bij Feyenoord wordt nog weleens vergeten dat Tonny Vilhena pas 22 jaar is. Wat is het plafond van de international?

Tonny Vilhena was drie weken eerder zeventien jaar geworden toen trainer Ronald Koeman hem acht minuten voor tijd liet invallen in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. Het was een tactische wissel. Feyenoord stond met 2-1 achter en Vilhena kwam op het veld voor de meer verdedigend ingestelde Kelvin Leerdam. In de stand kwam overigens geen verandering.

Een maand later mocht Vilhena invallen voor Jordy Clasie om de laatste negentien minuten van het duel met PSV mee te doen. Het waren de eerste stappen van een jong talent dat werd beschouwd als een kind van de club. Tonny Vilhena was nog maar zes jaar toen hij van VDL uit Maassluis naar Feyenoord ging. Hij werd jeugdinternational en na zijn invalbeurten onder Ronald Koeman groeide hij al snel uit tot een basisspeler. Normaal gesproken gaat het daarna in een rechte lijn omhoog, maar onder trainer Fred Rutten verloor Vilhena zijn basisplaats en moest hij bedelen om een goed contract. Het was een moeilijke tijd, waarin zelfs Ajax met belangstelling de ontwikkelingen volgde, omdat de club uit Amsterdam wl heilig overtuigd was van de kwaliteiten van de jonge Feyenoorder.

Vilhena raakte op een zijspoor, voerde moeizame onderhandelingen over een nieuw contract en werd zelfs door het eigen publiek uitgefloten toen steeds meer berichten naar buiten kwamen dat hij weigerde bij te tekenen terwijl de buitenlandse belangstelling toenam. Tonny Vilhena negeerde echter een aanbieding van Internazionale en stuurde de voorzitter van Sampdoria naar huis.

Die club had met Feyenoord een akkoord bereikt voor, ik geloof vier miljoen euro. Ik was in feite al verkocht en iedereen tevreden, behalve ik. Mijn moeder had net te horen gekregen dat ze ernstig ziek was, mijn hoofd stond helemaal niet naar een transfer. Het was mijn goed recht nee te zeggen, maar de Italianen namen er geen genoegen mee. Hun voorzitter kwam zelfs naar Nederland om me op te halen. Ik vond dat ik die man zelf moest vertellen dat ik het niet zag zitten. Het was onbeschoft geweest als ik een ander het had laten zeggen. Ik ben toen naar het Novotel in Rotterdam gereden.
vi.nl


[ Bericht 1% gewijzigd door klaasweetalles op 02-08-2017 10:23:44 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:34:43 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172848549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Abrupt einde aan het verhaal zeg Klaas
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172848597
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Abrupt einde aan het verhaal zeg Klaas
quote:
VI PRO - VOOR WIE DE DIEPTE ZOEKT

PRO is het platform van VI dat de belangrijkste bijzaak in het leven de aandacht geeft die het verdient. Op PRO is meer ruimte voor diepgang. We komen met analyses over tactieken van toptrainers en schrijven verhalen over meeslepende taferelen uit de kelder van het profvoetbal. Zodat we zowel het hoofd als het hart van de voetbalfanaat weten te raken.

Lid worden van PRO
Inloggen
succes!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:38:20 #179
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172848641
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kopieer het dan niet _O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172848706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Kopieer het dan niet _O-
als je de rest wil lezen ga je maar lekker naar pro1
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172849474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als je de rest wil lezen ga je maar lekker naar pro1
kopieer dan ff hele verhaal:p
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172851123
Dat kapsel van de Neel :')
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:53:35 #183
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172851429
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 08:48 schreef PIETR het volgende:
NEEEEEE GAAT LORD NELOM ONS VERLATEN??

check zn insta:

https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/293992/jxl9dXa8.png
Hij is gewoon op de training ;(
pi_172851712
quote:
6s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mad.
:D
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:19:33 #185
277865 Sejt
Ondertitel
pi_172851983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:18 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

kopieer dan ff hele verhaal:p
Klaas heeft geen goede bronnen.

quote:
Tonny Vilhena volgt Wijnaldum-route richting topclub

Omdat hij begint aan zijn zevende seizoen in het eerste bij Feyenoord wordt nog weleens vergeten dat Tonny Vilhena pas 22 jaar is. Wat is het plafond van de international?

Tonny Vilhena was drie weken eerder zeventien jaar geworden toen trainer Ronald Koeman hem acht minuten voor tijd liet invallen in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. Het was een tactische wissel. Feyenoord stond met 2-1 achter en Vilhena kwam op het veld voor de meer verdedigend ingestelde Kelvin Leerdam. In de stand kwam overigens geen verandering.

Een maand later mocht Vilhena invallen voor Jordy Clasie om de laatste negentien minuten van het duel met PSV mee te doen. Het waren de eerste stappen van een jong talent dat werd beschouwd als een kind van de club. Tonny Vilhena was nog maar zes jaar toen hij van VDL uit Maassluis naar Feyenoord ging. Hij werd jeugdinternational en na zijn invalbeurten onder Ronald Koeman groeide hij al snel uit tot een basisspeler. Normaal gesproken gaat het daarna in een rechte lijn omhoog, maar onder trainer Fred Rutten verloor Vilhena zijn basisplaats en moest hij bedelen om een goed contract. Het was een moeilijke tijd, waarin zelfs Ajax met belangstelling de ontwikkelingen volgde, omdat de club uit Amsterdam wl heilig overtuigd was van de kwaliteiten van de jonge Feyenoorder.

Vilhena raakte op een zijspoor, voerde moeizame onderhandelingen over een nieuw contract en werd zelfs door het eigen publiek uitgefloten toen steeds meer berichten naar buiten kwamen dat hij weigerde bij te tekenen terwijl de buitenlandse belangstelling toenam. Tonny Vilhena negeerde echter een aanbieding van Internazionale en stuurde de voorzitter van Sampdoria naar huis.

Vilhena: ‘Die club had met Feyenoord een akkoord bereikt voor, ik geloof vier miljoen euro. Ik was in feite al verkocht en iedereen tevreden, behalve ik. Mijn moeder had net te horen gekregen dat ze ernstig ziek was, mijn hoofd stond helemaal niet naar een transfer. Het was mijn goed recht nee te zeggen, maar de Italianen namen er geen genoegen mee. Hun voorzitter kwam zelfs naar Nederland om me op te halen. Ik vond dat ik die man zelf moest vertellen dat ik het niet zag zitten. Het was onbeschoft geweest als ik een ander het had laten zeggen. Ik ben toen naar het Novotel in Rotterdam gereden.’

‘Die voorzitter viel me meteen om mijn nek. “Tonny, we vliegen samen naar Genua en tekenen een mooi contract”. Ik heb hem toen eerlijk verteld dat ik niet wilde, dat ik niet kn. Hij bleef aandringen: “Natuurlijk wel, kom mee, we gaan n!” Ik zei dat het voor mij onmogelijk was. Uiteindelijk begreep-ie het wel. Hij vertelde dat-ie respect voor me had dat ik het hem eerlijk was komen vertellen’, aldus Vilhena.
Uiteindelijk was het Giovanni van Bronckhorst die een belangrijke rol speelde in de beslissing van Vilhena om te blijven bij Feyenoord en bij te tekenen. In zijn eerste moeilijke seizoen 2015/16 besloot de coach namelijk om Vilhena ondanks zijn aflopende contract toch op te stellen. Vilhena: ‘Van Bronckhorst kwam naar me toe in de week voor de bekerwedstrijd tegen Ajax. Hij ging me ineens opstellen, Special Project. Voor mij was dat een enorme kans en ook een beloning. Ik heb zelf nooit gewanhoopt, niet in de zin dat ik er met mijn aflopende contract maar niks meer aan deed. Het was juist het tegenovergestelde. Ik wist en voelde dat ik geen basis-speler ging worden, dus om toch niveau en ritme te houden, mst ik goed en scherp trainen. Van Bronckhorst heeft dat blijkbaar opgemerkt. Na die eerste wedstrijd tegen Ajax verdween ik weer even uit de basis, maar twee weken later stond ik er opnieuw in, want Ajax was weer de tegenstander. Toen speelde ik tegen Nemanja Gudelj en ging het weer goed. Vanaf FC Groningen-uit, vlak voor Kerst, ben ik niet meer uit de ploeg geweest. Of ja, een keertje, thuis tegen Roda JC toen Renato Tapia begon. Voor de rest voelde ik me weer basisspeler van Feyenoord. En bekroop mij steeds meer het gevoel dat ik hier nog lang niet klaar was.’

‘De trainer heeft mij eind vorig seizoen bij hem thuis uitgenodigd, gewoon om eens te praten. Dat voelde heel goed. Van Bronckhorst raakte me. Hij zei eigenlijk niets eens iets geks of heel bijzonders, hij vertelde gewoon op een goede, rustige manier dat het voor mijn ontwikkeling beter was als ik nog een jaar of twee bij Feyenoord zou blijven. Maar het ging me niet eens om de inhoud, wel om de moeite die hij heeft genomen. Hij gaf mij het gevoel dat hij cht wilde dat ik bleef. Mijn ambitie is altijd geweest dat ik op een goede manier afscheid wilde nemen van Feyenoord. Het is mijn club, ik speel er sinds mijn achtste jaar, de band is ontzettend hecht. Is dan een half jaar goed spelen een goed afscheid? Vergeet niet dat ik anderhalf seizoen bijna niet had gespeeld, dat was ook de voornaamste reden dat ik mijn aflopende contract niet wilde verlengen. Ik verdween onder Fred Rutten uit de basis en vorig jaar begon ik ook niet als echte vaste kracht. Er was simpelweg geen perspectief.’
Vorig seizoen volgde de sportieve beloning. Feyenoord werd voor het eerste sinds 1999 weer kampioen van Nederland en de tandem Karin El Ahmadi-Tonny Vilhena was de motor van Feyenoord. Vilhena zag het allemaal bevestigd worden in een uitnodiging voor Oranje. De middenvelder werd voor het eerst in 2013 opgeroepen zonder een minuut te spelen. In de zomer van 2016 kreeg hij echter zijn eerste speelminuten tegen Oostenrijk, daarna volgden ook interlands tegen Belgi, Itali en Marokko.

HEDEN/KWALITEITEN EN TEKORTKOMINGEN

Hoewel Tonny Vilhena vastligt tot 2020 in Rotterdam wil dat niet zeggen dat hij dat contract ook zal uitdienen. Ook deze zomer is er ondanks dat langdurige contract weer belangstelling van ploegen uit de Europese topcompetities. Dat is uiteindelijk niet zo vreemd. Vilhena is pas 22 jaar, een van de drijvende krachten van de landskampioen van Nederland en de echte kenners herkennen de potentie meteen. Na de 1-0 overwinning van vorig seizoen in de Europa League tegen Manchester United krijgt hij complimenten van Jos Mourinho (‘you did well’) en Paul Pogba (‘you are very strong, my friend’). Misschien is Vilhena al zo lang een onderdeel van de inboedel in Rotterdam, dat hij kritischer wordt benaderd. Maar Vilhena is gewoon net zo oud als bijvoorbeeld Bilal Basaikoglu en Renato Tapia die nog worden gezien als talenten. Wat zijn de kwaliteiten en tekortkomingen van Vilhena?

Macht over de bal

Volgens Instat, het bedrijf dat alle afgelegde meters van de spelers en balomwentelingen in kaart brengt, is de lange pass een van de onderdelen die Tonny Vilhena het best beheerst. Moeiteloos transporteert hij de bal van links naar rechts om het spel te verplaatsen, terwijl hij in staat is vanaf het middenveld zijn mede-spelers in de diepte te lanceren. Die gave traptechniek zie je ook terug in zijn schoten van afstand waarmee hij inmiddels al een aardige reputatie heeft opgebouwd. Zo maakte hij in het seizoen 2015/16 nog een weergaloze goal in de uitwedstrijd tegen AZ. Toch blijkt uit het kader dat doelpunten van Vilhena vooral een bonus zijn.

Op het middenveld heeft hij voornamelijk een rol als controleur en aanjager, iemand die bepalend is voor het spel, maar niet voor het directe resultaat. Enkele seizoenen geleden zagen mensen nog weleens een toekomstige nummer 10 in Vilhena, maar de Feyenoorder is niet iemand die in staat is met een individuele actie zichzelf of een ploeggenoot vrij te spelen. Daarvoor mist hij de subtiele techniek van de passeeractie of een steekpass. Vilhena is ook geen beste kopper.
In verdedigend opzicht heeft Vilhena wel een wapen dat hij technisch subliem uitvoert: de tackle. Vilhena beheerst als geen ander de gave om met een tackle de bal te veroveren. Dat is natuurlijk ook een kwestie van mentaliteit en inzicht, maar tegelijkertijd ook van techniek.

Techniek

Balbehandeling, algemeen: 8
Dribbelen/drijven/passeren: 7
Aanvallende capaciteit (onder meer schieten, afronden): 7
Verdedigend capaciteit (onder meer tackles, ballen veroveren, dekken): 9
Koppen: 4
Passes, lang: 9
Passes, kort: 8

Spelintelligentie

Het spel van Tonny Vilhena kenmerkte zich in zijn eerste seizoenen door een enorme actie-radius. Overal waar de bal was, probeerde Vilhena te zijn. Dat had het vervelende nadeel dat hij vaak niet was op de positie waar hij behoorde te zijn. Als controleur moest hij de balans bewaken in de ploeg, maar in zijn ijver om overal ballen te veroveren en iedere ploeggenoot te helpen, schoot dat er nog weleens bij in. De komst van Karim El Ahmadi, enkele jaren geleden, leek aanvankelijk ten koste te gaan van Vilhena omdat die zijn basisplaats verloor.

Maar uiteindelijk was het juist El Ahmadi die zorgde voor rust en evenwicht in het spel van de druistige Vilhena. De ervaren El Ahmadi nam Vilhena bij de hand en bracht hem het besef bij dat hij moest beginnen met gedisciplineerd vanuit zijn taak te spelen. Als controlerende middenvelder behoorde hij in de eerste plaats het cement tussen verdediging en aanval te vormen. In balbezit aanspeelbaar zijn voor verdedigers en buitenspelers aan het werk zetten en voortdurend de restverdediging in de gaten houden wanneer de bal zou worden verloren. En bij balverlies moest hij de onderlinge afstanden controleren en ballen veroveren.

Het is de basis om anderen beter te laten spelen. In de laatste twee seizoenen is er een meer volwassen Vilhena te zien, die niet langer vanuit zijn eigen taak speelt, maar steeds meer in de gaten heeft hoe zijn eigen ploeg staat en wat er nodig is in een wedstrijd om zijn ploeg te helpen.

Natuurlijk is hij daarin nog geen Edgar Davids, Mark van Bommel of Nigel de Jong, maar dat is ook niet mogelijk op 22-jarige leeftijd. Nigel de Jong was als supertalent bij Ajax ook een speler die iedere bal onder de voetzool haalde en voortdurend maar wilde laten zien hoe goed hij wel niet was. Pas na zijn transfer naar HSV uit Hamburg ging er een knop om en werd hij de zakelijke middenvelder die als een terrir de balans bewaakte en zo uitgroeide tot een topspeler voor Manchester City, AC Milan en Oranje. Topvoetballers weten niet alleen wat ze kunnen, maar vooral ook wat ze niet kunnen. Vilhena zit nog volop in dat proces en maakt grote vorderingen.

Tactisch inzicht

Visie aan de bal/creativiteit: 7
Inzicht: 7
Spel zonder bal: 8
Combinatievermogen/aanspeelbaarheid: 8
Spel tussen de linies: 7

Wil om te winnen

Of een speler zich doorontwikkelt en beter wordt, heeft niet alleen te maken met zijn tactische en technische kwaliteiten. In de voetbaltop hebben veel spelers het juist om een andere reden gehaald: mentaliteit. De honger en ambitie om voortdurend je eigen plafond omhoog te tillen. Die wil is sterk aanwezig bij Vilhena. Reeds vanaf jonge leeftijd traint hij voor zichzelf om meer inhoud te krijgen. Zowel in het krachthonk, maar ook met een individuele trainer schaaft hij aan zijn techniek. Het vertaalt zich op het veld in een enorme wil om te winnen. Het is iets dat medespelers als eerste herkennen. Toen Ronald Koeman aan zijn spelersgroep vertelde dat de zeventienjarige Vilhena zou gaan beginnen, keek spits John Guidetti hem vragend aan. Koeman daarover: ‘Ik vroeg: “Ben je het er niet mee eens, John?” Maar Guidetti vertelde dat hij juist blij was, omdat hij tijdens trainingen ook wel zag dat we met Tonny echt niet minder werden.’

Toen Karim El Ahmadi zich jaren weer meldde bij Feyenoord kreeg hij bij de eerste training meteen ruzie met Vilhena. De aanwinst werd getackeld door Vilhena en ging meteen verhaal halen. De jeugdspeler deed echter geen stap opzij. Sindsdien is er wederzijds veel respect. El Ahmadi: ‘Tonny is voor niets of niemand bang. Het is echt fijn samenspelen met hem. Tonny is nog zo jong, maar zo oersterk. Hij heeft een ongekende mentaliteit, kan maar blijven gaan, blijven buffelen en daarbij is hij ook nog eens een goede voetballer.’

Vilhena is de eerste speler die je als trainer/coach op het wedstrijdformulier zet als er gewonnen moet worden. Om de simpele reden dat je weet dat hij nooit zal verzaken. En eigenlijk is dat opmerkelijk omdat Vilhena nog maar 22 jaar is. Spelers van die leeftijd worden normaliter gehekeld door de oudere spelers omdat ze nog niet de mentale hardheid en volwassenheid hebben ontwikkeld die horen bij het topvoetbal.

Karakter

Wil om bal te veroveren: 9
Wil om bal op te eisen: 8
Moed, fysiek: 9
Moed, mentaal: 9
Energiek: 9
Leider: 6
Communicatie: 6
Teamspeler: 8

Op 26 oktober 2016 speelde Feyenoord een bekerduel met Excelsior en gebeurde er iets opmerkelijks. Tonny Vilhena ontbrak vanwege een liesblessure. Bij andere spelers is afwezigheid door blessures vrij normaal, maar bij Tonny Vilhena was het de eerste keer in zes seizoenen dat fysieke klachten hem aan de kant hielden. Vilhena is geen voorzichtige speler. Integendeel, hij gaat elk duel aan alsof het zijn laatste is. Toch is hij zelden of nooit geblesseerd, wat alles zegt over zijn fysiek. Vilhena is niet snel, maar wel altijd in beweging. Door zijn scherpte zorgt hij er altijd voor op het veld nooit te laat te komen. Zijn investeringen in extra training betalen zich uit.

Fysiek/inhoud

Snelheid/explosiviteit: 6
Scherpte/agressiviteit: 8
Mobiliteit/actie-radius: 8
Kracht: 8

TOEKOMST/PERSPECTIEF

Waar ligt de toekomst van Vilhena? Volgens zijn contract ligt die tot 2020 in Rotterdam, maar in het voetbal zijn contracten er vooral om een afkoopsom vast te stellen. Feit is dat Tonny Vilhena met zijn 22 jaar al zes seizoenen Eredivisie-voetbal in de benen heeft. Juist in topwedstrijden heeft hij aangetoond uit het juiste hout te zijn gesneden waardoor er iedere transferperiode weer belangstelling is van clubs uit de Bundesliga, Premier League en de Serie A.

Wat zou het juiste podium zijn voor hem? Vorig seizoen was Vilhena een van de drijvende krachten bij de landskampioen, het komende seizoen zal hij juist op een podium als de Champions League moeten aantonen dat hij toe is aan de volgende stap. Dat is het niveau bij uitstek waar scouts van de clubs uit de topcompeties zijn prestaties op waarde kunnen schatten. Als Vilhena ook op dat podium aantoont een bepalende rol te kunnen spelen, dan kan directeur Martin van Geel rustig de telefoontjes afwachten van de belangstellende clubs. Dan wordt het vooral ook inschatten voor Vilhena waar hij het best tot zijn recht zal komen. De Feyenoorder is nog op een leeftijd waar hij iedere week zal moeten spelen om zich te ontwikkelen. Wie kijkt bij absolute topclubs, kan inschatten dat Vilhena daar nu voornamelijk op de bank terecht zal komen. Wat dat betreft ligt de route van een andere ex-Feyenoorder eerder voor de hand, Georginio Wijnaldum beleefde een topseizoen in de Eredivisie bij PSV voordat hij koos voor Newcastle United, waar hij iedere week in een topcompetitie kon spelen. Met die achtergrond was een stap naar een topclub als Liverpool wel uitstekend te maken.
I love my mispoken words.
pi_172852097
TLDR
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_172852247
#TeamTonny _O_
pi_172852293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef Scrummie het volgende:
#TeamTonny _O_
pi_172852345
Eigenlijk is ons "geluk" dus gewoon geweest dat de moeder van Tonny ziek werd. Anders was hij waarschijnlijk naar Itali vertrokken :{ .

Waren we ook geen kampioen geworden hoogstwaarschijnlijk, best bizar.
blablablabla
pi_172852420
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef Scrummie het volgende:
#TeamTonny _O_
Dit.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:40:50 #191
277865 Sejt
Ondertitel
pi_172852437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is ons "geluk" dus gewoon geweest dat de moeder van Tonny ziek werd. Anders was hij waarschijnlijk naar Itali vertrokken :{ .

Waren we ook geen kampioen geworden hoogstwaarschijnlijk, best bizar.
Butterfly effect.
I love my mispoken words.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:41:04 #192
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_172852442


Zonder Kazims wijze raad was Tonny nooit zo ver gekomen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_172852608
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is ons "geluk" dus gewoon geweest dat de moeder van Tonny ziek werd. Anders was hij waarschijnlijk naar Itali vertrokken :{ .

Waren we ook geen kampioen geworden hoogstwaarschijnlijk, best bizar.
Of onze 'pech' dat Rutten trainer werd en het niet zag zitten in Vilhena.
pi_172852707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Of onze 'pech' dat Rutten trainer werd en het niet zag zitten in Vilhena.
Die kwam wel met het gouden idee Karsdorp als rechtsback te zetten, en Koeman bleef die klungelige hagenees opstellen.
Gio zijn enige manco so far is dat hij aan Nelom blijft vasthouden als tweede keus.
blablablabla
pi_172852787
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kwam wel met het gouden idee Karsdorp als rechtsback te zetten, en Koeman bleef die klungelige hagenees opstellen.
Gio zijn enige manco so far is dat hij aan Nelom blijft vasthouden als tweede keus.
Rutten stelde Immers ook gewoon op toch? Zou toch zweren dat Gio Immers er past naast heeft gezet.

En Nelom is niet Gio's manco. Schijnbaar is wat er achter zit nog slechter, dus is er maar weinig keus.
pi_172852934
Vilhena is net als Wijnaldum en Klaassen inderdaad een goed voorbeeld. Hebben zelfs in de eredivisie hoogte en dieptepunten gehad en door die ervaring gaan ze het wel redden in het buitenland
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172852952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Rutten stelde Immers ook gewoon op toch? Zou toch zweren dat Gio Immers er past naast heeft gezet.

En Nelom is niet Gio's manco. Schijnbaar is wat er achter zit nog slechter, dus is er maar weinig keus.
Op nummer 10 was Vilhena in die tijd ook gewoon bijzonder matig. Immers of Vilhena was lood om oud ijzer (in elk geval in 2014 en op de 10 positie)
blablablabla
pi_172852955
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kwam wel met het gouden idee Karsdorp als rechtsback te zetten, en Koeman bleef die klungelige hagenees opstellen.
Gio zijn enige manco so far is dat hij aan Nelom blijft vasthouden als tweede keus.
Houd toch eens je muil over Nelom man. :') Er is niks beters binnen de huidige selectie, hoe is dat Gio's fout?
pi_172853015
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Houd toch eens je muil over Nelom man. :') Er is niks beters binnen de huidige selectie, hoe is dat Gio's fout?
We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel.
Of wordt jij blij van Nelom?
blablablabla
pi_172853067
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel.
Of wordt jij blij van Nelom?
Nee, ik word ook niet blij van Bilal. Maar in een Nederlandse selectie zitten nou eenmaal wat mindere goden. Die eeuwige focus op die gasten is gewoon enorm treurig en onnodig.
pi_172853097
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Komt die naar PSV ja?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 14:12:48 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172853098
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, ik word ook niet blij van Bilal. Maar in een Nederlandse selectie zitten nou eenmaal wat mindere goden. Die eeuwige focus op die gasten is gewoon enorm treurig en onnodig.
Spelers zo als Nelom Vermeer en Bilal zijn prima reservespelers niet meer dan dat .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172853169
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, ik word ook niet blij van Bilal. Maar in een Nederlandse selectie zitten nou eenmaal wat mindere goden.
Wat een zwak argument zeg :D .
Nelom is een enorm zwakke schakel en moet per direct vervangen worden. Dat ziet een blinde nog.

Overigens ben ik de laatste die hem (ook hier) zal verdedigen, omdat hij gewoon n van de Feyenoord-speler is. Maar je moet niet weer een nieuw seizoen beginnen met Nelom vorig seizen echt belachelijk slechte wedstrijden gekend.
blablablabla
pi_172853206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een zwak argument zeg :D .
Nelom is een enorm zwakke schakel en moet per direct vervangen worden. Dat ziet een blinde nog.

Overigens ben ik de laatste die hem (ook hier) zal verdedigen, omdat hij gewoon n van de Feyenoord-speler is. Maar je moet niet weer een nieuw seizoen beginnen met Nelom vorig seizen echt belachelijk slechte wedstrijden gekend.
Jij wil het overige budget besteden aan een RESERVE linksback? :?

Dat is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen en die ligt nou eenmaal niet bij de reserve back. Dan kun je het wel erg vervelend vinden allemaal, maar dat is de situatie.
pi_172853212
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Spelers zo als Nelom Vermeer en Bilal zijn prima reservespelers niet meer dan dat .
Gelukkig wordt Vermeer weer eerste keeper. :)
pi_172853230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Op nummer 10 was Vilhena in die tijd ook gewoon bijzonder matig. Immers of Vilhena was lood om oud ijzer (in elk geval in 2014 en op de 10 positie)
Wacht ff, discussiren we nu ineens over Immers f Vilhena?
pi_172853269
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij wil het overige budget besteden aan een RESERVE linksback? :?

Dat zeg ik helemaal nergens :? .
blablablabla
pi_172853271
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wacht ff, discussiren we nu ineens over Immers f Vilhena?
Elan trekt er graag random dingen bij als hij het in een discussie een beetje moeilijk heeft.
pi_172853311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wacht ff, discussiren we nu ineens over Immers f Vilhena?
Vilhena speelde onder sliske op 10. Dus als jij het hebt over het wel of niet opstellen van hem dan voeren we inderdaad die discussie hier :) .
blablablabla
pi_172853340
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Elan trekt er graag random dingen bij als hij het in een discussie een beetje moeilijk heeft.
Aldus de man die graag anderen woorden in de mond legt :D Reageer anders even op mijn vorige reactie op jouw post. Geen dank.
blablablabla
pi_172853370
Ik begrijp er niet zoveel meer van.

pi_172853467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal nergens :? .
Hoe wil je hem dan vervangen :?
pi_172853580
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus de man die graag anderen woorden in de mond legt :D Reageer anders even op mijn vorige reactie op jouw post. Geen dank.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal nergens :? .
"We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel."

Hoe is dit geen budget vrij maken voor een reserve linksback? :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 14:33:28 ]
pi_172853586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:27 schreef Max23 het volgende:

[..]

Hoe wil je hem dan vervangen :?
:')
Wat geld uitgegeven aan een (reserve) linksback is natuurlijk iets anders dan het resterende budget besteden aan een speler.
blablablabla
pi_172853599
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 augustus 2017 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal nergens :? .
"We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel."

Hoe is dit geen budget vrij maken voor een reserve linksback? :?
[/quote]
Lekker bezig man
blablablabla
pi_172853618
Als Elan vergeet wat hij twee posts geleden heeft getypt is het wel een beetje klaar natuurlijk. :{
pi_172853715
Je kunt voor 1-2 miljoen best een reserve linksback kopen die beter is dan Nelom.
Lijkt mij in elk geval in elk geval geen overbodige luxe.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 augustus 2017 @ 14:39:38 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172853728
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gelukkig wordt Vermeer weer eerste keeper. :)
Spreek je over een paar maanden als we vijfde staan door een onrustige verdediging.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172853773
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

"We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel."

Hoe is dit geen budget vrij maken voor een reserve linksback? :?
Man man man.
Jij zegt letterlijk: het resterende budget uitgeven aan een linksback. Dat lijkt me wat overdreven.
blablablabla
pi_172853797
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Spreek je over een paar maanden als we vijfde staan door een onrustige verdediging.
Vermeer was tegen Sociedad al weer lekker als vanouds aan het grabbelen, wat een clown is het toch
blablablabla
pi_172853893
Welnee, het verschil tussen Vermeer en Jones is hooguit 5%. De verschillen zitten hooguit in nuances.

Ik mag hopen dat Gio zo verstandig is om voor Vermeer te kiezen. Want qua kwaliteit maakt het nauwelijks verschil maar waar Jones zich prima zou kunnen schikken in een reserverol, lijkt het mij volkomen begrijpelijk als Vermeer besluit weg te willen bij een reserverol. Vervolgens kunnen we dan weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Bovendien vertegenwoordigd Vermeer nog restwaarde van meerdere miljoenen (die met een goed seizoen nog toeneemt).

Mensen vergeten nogal gauw, maar het eerste seizoen van Vermeer hier was gewoon prima.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:51:48 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172853999
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, het verschil tussen Vermeer en Jones is hooguit 5%. De verschillen zitten hooguit in nuances.

Ik mag hopen dat Gio zo verstandig is om voor Vermeer te kiezen. Want qua kwaliteit maakt het nauwelijks verschil maar waar Jones zich prima zou kunnen schikken in een reserverol, lijkt het mij volkomen begrijpelijk als Vermeer besluit weg te willen bij een reserverol. Vervolgens kunnen we dan weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Bovendien vertegenwoordigd Vermeer nog restwaarde van meerdere miljoenen (die met een goed seizoen nog toeneemt).

Mensen vergeten nogal gauw, maar het eerste seizoen van Vermeer hier was gewoon prima.
Het tweede seizoen ook.

Het is een ander soort keeper dan Jones, maar de voordelen wegen wat mij betreft wel op tegen de nadelen. Zeker als je zoals jij zegt z'n transferwaarde en bereidheid om 2e keeper te zijn in acht neemt.
pi_172854426
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, het verschil tussen Vermeer en Jones is hooguit 5%. De verschillen zitten hooguit in nuances.

Ik mag hopen dat Gio zo verstandig is om voor Vermeer te kiezen. Want qua kwaliteit maakt het nauwelijks verschil maar waar Jones zich prima zou kunnen schikken in een reserverol, lijkt het mij volkomen begrijpelijk als Vermeer besluit weg te willen bij een reserverol. Vervolgens kunnen we dan weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Bovendien vertegenwoordigd Vermeer nog restwaarde van meerdere miljoenen (die met een goed seizoen nog toeneemt).

Mensen vergeten nogal gauw, maar het eerste seizoen van Vermeer hier was gewoon prima.
Welnee, Vermeer is te paniekerig voor de goal. Dat is het verschil. Over Jones hoorde je heel het seizoen niets, alleen de wedstrijd NEC en Zwolle uit ging hij niet lekker.
pi_172854428
Lamprou naar ajax... Zou er ook een pop opgehangen worden? :X
pi_172854452
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:19 schreef Sejt het volgende:

[..]

Klaas heeft geen goede bronnen.

[..]

goede rapportcijfers :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172854468
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:16 schreef Vasion het volgende:

[..]

Welnee, Vermeer is te paniekerig voor de goal. Dat is het verschil. Over Jones hoorde je heel het seizoen niets, alleen de wedstrijd NEC en Zwolle uit ging hij niet lekker.
De eerste paar seizoenen was Vermeer echt niet zo paniekerig voor de goal hoor.

Jones viel ook wat te verwijten uit tegen Utrecht en uit tegen Ajax wat mij betreft.

Volgens mij hebben een hoop mensen (begrijpelijk overigens, dus geen verwijt) last van een selectief geheugen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172854494
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel.
Of wordt jij blij van Nelom?
volgens mij is heel europa op zoek naar goede linksbacks op dit moment. 020 heeft er ook problemen mee. We mogen blij zijn dat we haps hebben kunnen binnenhalen. Maar het wordt een beetje lastig om 2 hele goede linksbacks te hebben bij Feyenoord. Nelom is de ideale backop op dit moment.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172854545
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De eerste paar seizoenen was Vermeer echt niet zo paniekerig voor de goal hoor.

Jones viel ook wat te verwijten uit tegen Utrecht en uit tegen Ajax wat mij betreft.

Volgens mij hebben een hoop mensen (begrijpelijk overigens, dus geen verwijt) last van een selectief geheugen.
Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
pi_172854580
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:24 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
Hopelijk vertrekt hij dit seizoen al. Vermeer is geen degelijke stabiele keeper. Hij heeft soms spectaculaire reddingen en dan roept iedereen dat het een wereldkeeper is terwijl hij net zo vaak blundert.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172854611
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:24 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
Tegen Freiburg speelde Jones, daar stond Jones inderdaad te grabbelen.

Tegen Sociedad speelde Vermeer inderdaad nogal onzeker.

Maar de keren dat Vermeer heeft staan grabbelen bij Feyenoord zijn maar zeer zeldzaam. Voorbeelden van een grabbelende Vermeer bij Feyenoord moet je met een loep zoeken.

Maar aan je post te zien komt je voorkeur vooral voort uit je afkeer vanwege zijn achtergrond.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172854618
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, het verschil tussen Vermeer en Jones is hooguit 5%. De verschillen zitten hooguit in nuances.

Ik mag hopen dat Gio zo verstandig is om voor Vermeer te kiezen. Want qua kwaliteit maakt het nauwelijks verschil maar waar Jones zich prima zou kunnen schikken in een reserverol, lijkt het mij volkomen begrijpelijk als Vermeer besluit weg te willen bij een reserverol. Vervolgens kunnen we dan weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Bovendien vertegenwoordigd Vermeer nog restwaarde van meerdere miljoenen (die met een goed seizoen nog toeneemt).

Mensen vergeten nogal gauw, maar het eerste seizoen van Vermeer hier was gewoon prima.
Dat dikgedrukte: hoezo? Omdat Jones ouder is? Ergens zou het natuurlijk volkomen belachelijk zijn om de keeper die nt kampioen is geworden te laten banken.

Vermeer is overigens altijd paniekerig met hoge ballen, Jones duidelijk niet. Jones is wat minder van het meevoetballen maar daar heb ik me niet aan gestoord verleden jaar.

Ik zou echt voor Jones kiezen.
pi_172854640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tegen Freiburg speelde Jones, daar stond Jones inderdaad te grabbelen.

Tegen Sociedad speelde Vermeer inderdaad nogal onzeker.

Maar de keren dat Vermeer heeft staan grabbelen bij Feyenoord zijn maar zeer zeldzaam. Voorbeelden van een grabbelende Vermeer bij Feyenoord moet je met een loep zoeken.

Maar aan je post te zien komt je voorkeur vooral voort uit je afkeer vanwege zijn achtergrond.
Moeten we weer al die youtube videootjes tevoorschijn halen met de blunders van vermeer :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172854676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte: hoezo? Omdat Jones ouder is? Ergens zou het natuurlijk volkomen belachelijk zijn om de keeper die nt kampioen is geworden te laten banken.

Vermeer is overigens altijd paniekerig met hoge ballen, Jones duidelijk niet. Jones is wat minder van het meevoetballen maar daar heb ik me niet aan gestoord verleden jaar.

Ik zou echt voor Jones kiezen.
Omdat hij naar Feyenoord is gekomen om te spelen, en niet om op de bank te zitten.

Ik verwacht dat hij niet een seizoen op de bank wil zitten, en in dat geval dus op zoek gaat naar een andere club. Ik zou dat volkomen begrijpen van hem.

Laten we de kwaliteitsverschillen niet groter maken dan ze zijn, die zijn echt hooguit 5%.

Door Jones te laten keepen creer je een nieuw keepersprobleem (omdat je dan waarschijnlijk dus opnieuw opzoek kan naar een andere keeper).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172854686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Moeten we weer al die youtube videootjes tevoorschijn halen met de blunders van vermeer :)
Blunders bij Ajax ja.

Bij Feyenoord heeft hij hooguit 1 of 2 keer geblunderd (ik kan ze eerlijk gezegd niet eens voor de geest halen in Feyenoord dienst).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172854717
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:24 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
Misschien moet je er een artikeltje over schrijven?
pi_172854736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tegen Freiburg speelde Jones, daar stond Jones inderdaad te grabbelen.

Tegen Sociedad speelde Vermeer inderdaad nogal onzeker.

Maar de keren dat Vermeer heeft staan grabbelen bij Feyenoord zijn maar zeer zeldzaam. Voorbeelden van een grabbelende Vermeer bij Feyenoord moet je met een loep zoeken.

Maar aan je post te zien komt je voorkeur vooral voort uit je afkeer vanwege zijn achtergrond.
Terwijl Jones, in het kampioensjaar, ook gewoon meerdere malen verantwoordelijk was voor een tegen goal. PEC-uit, Ajax-uit, Utrecht-uit. Om er maar drie uit te lichten.

Als Vermeer dat was overkomen had Vasion die vast benoemd, maar nu niet. Opvallend. :o
pi_172854750
Ik zit een samenvatting te kijken van AZ- Feyenoord van 2 jaar geleden, misschien kan iemand mij even uitleggen wat er daar allemaal misging _O-

blablablabla
pi_172854778
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij is heel europa op zoek naar goede linksbacks op dit moment. 020 heeft er ook problemen mee. We mogen blij zijn dat we haps hebben kunnen binnenhalen. Maar het wordt een beetje lastig om 2 hele goede linksbacks te hebben bij Feyenoord. Nelom is de ideale backop op dit moment.......
Nelom de ideale backup noemen. :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:36:53 #239
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172854789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
Ik zit een samenvatting te kijken van AZ- Feyenoord van 2 jaar geleden, misschien kan iemand mij even uitleggen wat er daar allemaal misging _O-

Dat was midden in die dramatische reeks waarin het hele team dramatisch speelde, wat wilde je precies zeggen hiermee?
pi_172854805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Blunders bij Ajax ja.

Bij Feyenoord heeft hij hooguit 1 of 2 keer geblunderd (ik kan ze eerlijk gezegd niet eens voor de geest halen in Feyenoord dienst).
Laten we al zijn blunders vergeten. Dat kan helemaal niet natuurlijk :)

Hij heeft nu een heel seizoen niet meer op topnivo gekeept en Jones wel.
Het straalde van Vermeer gewoon af dat hij gewoon onzeker is door deze concurrentiestrijd.

Ik heb het al eerder getypt hier. Keepers moet je geen concurrentie strijd aandoen, dan gaat het fout. Feyenoord heeft zich in een hele moeilijke situatie gemanoeuvreerd met deze situatie en dit zal dit seizoen misschien wel is punten kunnen gaan kosten.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172854818
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat was midden in die dramatische reeks waarin het hele team dramatisch speelde, wat wilde je precies zeggen hiermee?
Niks, maar ik verbaas me oprecht over wat er allemaal verkeerd ging. Met name die verdediging is echt bizar.
blablablabla
pi_172854888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nelom de ideale backup noemen. :')
kloptt

bij gebrek aan beter is hij de ideale backup
heeft met het prijskaartje te maken of wil jij nog een back halen van 6 mijoen? en die dan op de bank zetten?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:41:58 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172854895
quote:
Schuurman kampte met virusinfectie: ''Ik heb wel een jasje uitgedaan''
woensdag 2 augustus 2017 15:16

Jari Schuurman hoopt over een week of twee weer helemaal fit te zijn. Vlak voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen, in de laatste week van juni, werd de jonge Feyenoorder namelijk geveld door een virusinfectie, het zogenaamde rotavirus. ''Ik heb wel een jasje uitgedaan,'' kijkt de aanvallende middenvelder terug op de periode dat hij er beroerd aan toe was.

''Ik heb anderhalve week koorts en diarree gehad en ik moest veel overgeven,'' aldus Schuurman die zelfs een dagje in het ziekenhuis werd opgenomen, in gesprek met zijn management Teamwass. ''Op een gegeven moment ging het maar niet beter, dus toen hebben ze in het ziekenhuis een aantal tests uitgevoerd. Gelukkig mocht ik diezelfde dag wel alweer naar huis.''

De ziekte kostte hem een groot deel van de voorbereiding: hij moest bijvoorbeeld het trainingskamp van Feyenoord in Oostenrijk aan zich voorbij laten gaan: ''En dat terwijl ik in de vakantie heel hard gewerkt had en topfit was. Ik schat dat ik nu weer op zeventig procent zit. Ik doe, sinds een week, ook weer grote delen van de training met de spelersgroep mee. Ik hoop dat ik met een paar weken weer helemaal fit ben.''

Schuurman, die op 18 juli voor het eerst weer trainde, heeft inmiddels al weer in twee oefenwedstrijden speelminuten gemaakt. ''Ik heb vorige week een kwartier meegedaan tegen het Engelse Plymouth Argyle en afgelopen zondag heb ik een half uur gespeeld tegen FC Den Bosch. En als ik echt weer fit ben, hoop ik natuurlijk op meer kansen in het eerste van Feyenoord. Daar ben ik momenteel mee bezig. Ik wil me bij Feyenoord laten zien en dat kan nu gelukkig weer.''
Toch zonde voor hem dat ie een belangrijk deel van de voorbereiding heeft gemist. Ik denk nog steeds dat het een groot talent is, hopelijk kunnen we hem af en toe wat minuten geven.
pi_172855015
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat hij naar Feyenoord is gekomen om te spelen, en niet om op de bank te zitten.

Ik verwacht dat hij niet een seizoen op de bank wil zitten, en in dat geval dus op zoek gaat naar een andere club. Ik zou dat volkomen begrijpen van hem.

Laten we de kwaliteitsverschillen niet groter maken dan ze zijn, die zijn echt hooguit 5%.

Door Jones te laten keepen creer je een nieuw keepersprobleem (omdat je dan waarschijnlijk dus opnieuw opzoek kan naar een andere keeper).
Maar Jones is hier wel gekomen om de bank warm te houden?

De beste (in ogen van Gio) moet gewoon spelen, los van sentimenten. Als dat problemen oplevert los je die maar op. En ik zou, in dat specifieke geval, gewoon Bijlow als 2e man neerzetten.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:53:24 #245
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172855137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toch zonde voor hem dat ie een belangrijk deel van de voorbereiding heeft gemist. Ik denk nog steeds dat het een groot talent is, hopelijk kunnen we hem af en toe wat minuten geven.
Met lekker naar Excelsior gaan, of verhuren aan Jong Ajax.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172855154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

kloptt

bij gebrek aan beter is hij de ideale backup
heeft met het prijskaartje te maken of wil jij nog een back halen van 6 mijoen? en die dan op de bank zetten?
Je kunt ook een speler halen voor niet zo'n debiel bedrag die beter is dan Nelom hoor.
Prijsklasse Ter Avest van Twente of dat joch dat recent van PEC naar Groningen is verkast.

Zolang Haps fit is en blijft maakt het ook eigenlijk geen moer uit, maar punt is dat je gewoon met Nelom moet stoppen. Die kan het niveau per definitie niet aan.
blablablabla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:54:56 #247
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172855164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar Jones is hier wel gekomen om de bank warm te houden?

De beste (in ogen van Gio) moet gewoon spelen, los van sentimenten. Als dat problemen oplevert los je die maar op. En ik zou, in dat specifieke geval, gewoon Bijlow als 2e man neerzetten.
Aankomend seizoen:
1e keeper: Jones (meer zekerder)
2e keeper: Vermeer (bekerwedstrijden)
3e keeper: Bijlow

2018/2019 Vermeer weg, dan moet Bijlow er staan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172855167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kunt ook een speler halen voor niet zo'n debiel bedrag die beter is dan Nelom hoor.
Prijsklasse Ter Avest van Twente of dat joch dat recent van PEC naar Groningen is verkast.

Zolang Haps fit is en blijft maakt het ook eigenlijk geen moer uit, maar punt is dat je gewoon met Nelom moet stoppen. Die kan het niveau per definitie niet aan.
Ter Avest. :D Ja, die heeft wel laten zien potentie te hebben.

Ofzo.

Waarom jezelf in al die gekke bochten wringen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 15:55:16 ]
pi_172855171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

kloptt

bij gebrek aan beter is hij de ideale backup
heeft met het prijskaartje te maken of wil jij nog een back halen van 6 mijoen? en die dan op de bank zetten?
Bij gebrek aan beter ben jij ook de ideale backup.
pi_172855194
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter ben jij ook de ideale backup.
mee eens
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172855276
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ter Avest. :D Ja, die heeft wel laten zien potentie te hebben.

Ofzo.

Waarom jezelf in al die gekke bochten wringen?
Hij is jong, talentvol en door nog een jaar contract dus waarschijnlijk niet de 6 miljoen waar klaas het over heeft. Volgens Opta Sports (na Kongolo) een van de betere linksbacks van vorig seizoen.

Maar ik begrijp ergens wel dat jij dan liever voor zekerheid kiest door vast te houden aan Nelom, waarvan je in elk geval zeker weet dat hij het niveau niet aan kan _O_ .
blablablabla
pi_172855353
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij is jong, talentvol en door nog een jaar contract dus waarschijnlijk niet de 6 miljoen waar klaas het over heeft. Volgens Opta Sports (na Kongolo) een van de betere linksbacks van vorig seizoen.

Maar ik begrijp ergens wel dat jij dan liever voor zekerheid kiest door vast te houden aan Nelom, waarvan je in elk geval zeker weet dat hij het niveau niet aan kan _O_ .
Een talentvolle back komt wel effe naar De Kuip om achter Haps plaats te nemen, ja. :') Goede backs komen niet voor de bank naar De Kuip. Nee, ook geen talentvolle.

Wat is er nu zo moeilijk aan te begrijpen dat het schier onmogelijk is een talentvolle gast te halen met het vooruitzicht achter Haps (of Kongolo hiervoor) op de bank plaats te nemen? Als je als links of rechts back een beetje kan ballen kun je al snel een stap maken naar een club die je wl perspectief biedt op een basisplek.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 16:10:44 ]
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:08:17 #253
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172855489
Ter Avest is ook gewoon een rechtsback dus ik snap het sowieso niet.
pi_172855614
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een talentvolle back komt wel effe naar De Kuip om achter Haps plaats te nemen, ja. :') Goede backs komen niet voor de bank naar De Kuip. Nee, ook geen talentvolle.

Wat is er nu zo moeilijk aan te begrijpen dat het schier onmogelijk is een talentvolle gast te halen met het vooruitzicht achter Haps (of Kongolo hiervoor) op de bank plaats te nemen? Als je als links of rechts back een beetje kan ballen kun je al snel een stap maken naar een club die je wl perspectief biedt op een basisplek.

We hebben komend seizoen een behoorlijk druk schema, dus voldoende (lees dubbele) bezetting is noodzakelijk. Speeltijd zal geen probleem worden.
Je weet nu al dat Nelom komend seizoen hoe dan ook gewoon weer best wat speeltijd gaat krijgen, en dat is geen prettig vooruitzicht .
blablablabla
pi_172855659
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij is jong, talentvol en door nog een jaar contract dus waarschijnlijk niet de 6 miljoen waar klaas het over heeft. Volgens Opta Sports (na Kongolo) een van de betere linksbacks van vorig seizoen.

Maar ik begrijp ergens wel dat jij dan liever voor zekerheid kiest door vast te houden aan Nelom, waarvan je in elk geval zeker weet dat hij het niveau niet aan kan _O_ .
Feyenoord gaat echt niet nog een linksback halen. Als er nog een speler gehaald wordt dan is het een aanvaller. Dat is mede afhankelijk van het resultaat van ajax vanavond. Als ajax eruit ligt dan heeft Feyenoord 5 miljoen meer te besteden

Het probleem Nelom kan alleen opgelost worden door een jeugdspeler die doorbreekt.....dat weet iedereen bij Feyenoord.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172855660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Aankomend seizoen:
1e keeper: Jones (meer zekerder)
2e keeper: Vermeer (bekerwedstrijden)
3e keeper: Bijlow

2018/2019 Vermeer weg, dan moet Bijlow er staan.
Zou ik voor tekenen :).
pi_172855687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:13 schreef Elan het volgende:

[..]

We hebben komend seizoen een behoorlijk druk schema, dus voldoende (lees dubbele) bezetting is noodzakelijk. Speeltijd zal geen probleem worden.
Je weet nu al dat Nelom komend seizoen hoe dan ook gewoon weer best wat speeltijd gaat krijgen, en dat is geen prettig vooruitzicht .
Net als vorig seizoen. Kampioen dit dat.
pi_172855701
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord gaat echt niet nog een linksback halen. Als er nog een speler gehaald wordt dan is het een aanvaller. Dat is mede afhankelijk van het resultaat van ajax vanavond. Als ajax eruit ligt dan heeft Feyenoord 5 miljoen meer te besteden

Het probleem Nelom kan alleen opgelost worden door een jeugdspeler die doorbreekt.....dat weet iedereen bij Feyenoord.
Het is te hopen dat ze het aan durven met Malacia.
blablablabla
pi_172855743
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:13 schreef Elan het volgende:

[..]

We hebben komend seizoen een behoorlijk druk schema, dus voldoende (lees dubbele) bezetting is noodzakelijk. Speeltijd zal geen probleem worden.
Je weet nu al dat Nelom komend seizoen hoe dan ook gewoon weer best wat speeltijd gaat krijgen, en dat is geen prettig vooruitzicht .
Heb je al eens onderzocht hoeveel potjes er verloren zijn met Nelom tegenover de wedstrijden van Kongolo op de back vorig jaar?

Als je dat eens doet kun je misschien echt een punt maken. :)
pi_172855811
Ik ben ook geen fan van Nelom overigens. Maar zijn positie in deze selectie is onbelangrijk genoeg om het gewoon zo te laten. Bovendien komt Malacia eraan, dus die zal Nelom's plek wel over gaan nemen binnen niet al te lange tijd.
pi_172855839
Feyenoord twitterde op woensdag 02-08-2017 om 16:19:41 Pech voor Kenneth Vermeer: hij is minimaal twee maanden uitgeschakeld vanwege een peesblessure aan zijn hand.➡️… https://t.co/Uegksadi9z reageer retweet
pi_172855846
Nou. Die discussie is afgelopen
pi_172855853
Haha, einde discussie Vermeer/Jones. Jonesgod.

Gaan we nu weer een 3e rangs Zweed halen?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:23:23 #264
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172855855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:22 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op woensdag 02-08-2017 om 16:19:41 Pech voor Kenneth Vermeer: hij is minimaal twee maanden uitgeschakeld vanwege een peesblessure aan zijn hand.➡️… https://t.co/Uegksadi9z reageer retweet
_O-

Ik ben blij :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172855873
neeeeeeeeeee
kampioenschap, weg
pi_172855884
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:24 schreef Typisch het volgende:
neeeeeeeeeee
kampioenschap, weg
:D
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 16:24:20 #267
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_172855889
Balen voor Kenneth.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:25:02 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172855911
Wel sneu voor Vermeer zelf. Die jongen weet dat hij nu gewoon het hele jaar weer mag banken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172855913
jesus

zitten we hier discussie te voeren

en dan dit

ik vind het wel zielig voor kenneth :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172855931
Dit vind ik echt zuur voor hem man. :'(
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_172855949
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je al eens onderzocht hoeveel potjes er verloren zijn met Nelom tegenover de wedstrijden van Kongolo op de back vorig jaar?

Als je dat eens doet kun je misschien echt een punt maken. :)
Het zou wat zijn als hij ook nog eens hoogstpersoonlijk voor nederlagen zou zorgen met zijn gepruts :D .
blablablabla
pi_172855982
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:22 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op woensdag 02-08-2017 om 16:19:41 Pech voor Kenneth Vermeer: hij is minimaal twee maanden uitgeschakeld vanwege een peesblessure aan zijn hand.➡️… https://t.co/Uegksadi9z reageer retweet
Vasion nu:

blablablabla
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 16:30:18 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172856067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Haha, einde discussie Vermeer/Jones. Jonesgod.

Gaan we nu weer een 3e rangs Zweed halen?
Hopelijk halen ze Hanson :)
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_172856072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als hij ook nog eens hoogstpersoonlijk voor nederlagen zou zorgen met zijn gepruts :D .
Dit dacht ik al. :)
pi_172856086
Voor die twee maanden zullen ze Bijlow wel gewoon doorschuiven lijkt mij.
pi_172856108
vermeer verkopen elk jaar gebleseert heb je niks an
pi_172856137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:22 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op woensdag 02-08-2017 om 16:19:41 Pech voor Kenneth Vermeer: hij is minimaal twee maanden uitgeschakeld vanwege een peesblessure aan zijn hand.➡️… https://t.co/Uegksadi9z reageer retweet
Das wel sneu :D
pi_172856168
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Das wel sneu :D
Pff.. Einde Vermeer dus.
Gio gaat niet over 2 maanden nog weer switchen (tenzij Jones opeens zwak begint te keepen of zelf geblesseerd raakt).

Wel triest voor hem.
pi_172856172
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hopelijk halen ze Hanson :)
Dat zou een meesterzet zijn. Geelgod.
pi_172856183
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij is jong, talentvol en door nog een jaar contract dus waarschijnlijk niet de 6 miljoen waar klaas het over heeft. Volgens Opta Sports (na Kongolo) een van de betere linksbacks van vorig seizoen.

Maar ik begrijp ergens wel dat jij dan liever voor zekerheid kiest door vast te houden aan Nelom, waarvan je in elk geval zeker weet dat hij het niveau niet aan kan _O_ .
Het is een rechtsback _O- _O-
pi_172856222
Erg voor Vermeer en heel jammer voor ons, want die trage Jones begon steeds meer te grabbelen.
pi_172856316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het is een rechtsback _O- _O-
Bij jong oranje speelt hij linksback, wat een prutsers daar _O- _O-
blablablabla
pi_172856386
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij jong oranje speelt hij linksback, wat een prutsers daar _O- _O-
Nu snap ik dat jong oranje nooit wat presteert.
pi_172856453
Ajax heeft nu wel net op tijd Lamprou opgepikt _O-
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:43:37 #285
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172856455
Vermeer ;(

Dat is wel next level pech, hoop dat ze hem na die twee maanden in ieder geval regelmatig wedstrijden geven. Misschien zelfs Europees + beker.

Al is Jones denk ik geschikter als we dichtbij onze eigen goal moeten verdedigen
pi_172856471
Lullig voor die jongen. Wel een goed moment voor het team. Midden in het seizoen is vervelender.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172856576
MikosGouka twitterde op woensdag 02-08-2017 om 16:32:58 Hahn was natuurlijk al weg, dus er moet weer een keeper worden aangetrokken/gehuurd. Alleen Jones, Bijlow en Ten Ho… https://t.co/l4mka7xO7k reageer retweet
blablablabla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:49:52 #288
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_172856608
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:48 schreef Elan het volgende:
MikosGouka twitterde op woensdag 02-08-2017 om 16:32:58 Hahn was natuurlijk al weg, dus er moet weer een keeper worden aangetrokken/gehuurd. Alleen Jones, Bijlow en Ten Ho… https://t.co/l4mka7xO7k reageer retweet
Is dat een hersenspinsel van die Gouka of baseert hij het daadwerkelijk ergens op? Bijlow lijkt me toch een prima back-up, zeker als Vermeer "maar" 2 maanden geblesseerd is.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:52:22 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_172856680
Nooit meer Vermeer
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:52:47 #290
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172856691
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het is een rechtsback _O- _O-
Echt he. Zei ik net ook al. Wat een gek
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:53:38 #291
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172856717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is dat een hersenspinsel van die Gouka of baseert hij het daadwerkelijk ergens op? Bijlow lijkt me toch een prima back-up, zeker als Vermeer "maar" 2 maanden geblesseerd is.
Indd. Zit je dadelijk weer met 4 keepers :')

Wat een onzin.
pi_172856720
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:52 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Echt he. Zei ik net ook al. Wat een gek
Je ziet wel weer wie de kenners zijn ;)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:55:34 #293
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172856756
Beetje vertrouwen in Bijlow, nondeju.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_172856758
Nou dit bespaart Vermeer mooi de afgang van verkozen worden tot tweede keeper
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_172856826
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Indd. Zit je dadelijk weer met 4 keepers :')

Wat een onzin.
Lekker reservekeeper met 0 competitie-ervaring. Goed idee man.
blablablabla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:00:45 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172856866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:23 schreef satecl het volgende:

[..]

_O-

Ik ben blij :)
debiel
Laffe huichelaar
pi_172856879
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

debiel
Mad
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:02:13 #298
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172856896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker reservekeeper met 0 competitie-ervaring. Goed idee man.
Zeg jij maar niks meer over goede ideen :)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:02:40 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172856908
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mad
Word ik wel mad van ja, mensen die blij zijn als onze spelers geblesseerd raken.
Laffe huichelaar
pi_172856937
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Word ik wel mad van ja, mensen die blij zijn als onze spelers geblesseerd raken.
Je hebt de post van je (ex?) frontpage- collega net even gemist zeker :') .
blablablabla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:06:05 #301
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172856980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt de post van je (ex?) frontpage- collega net even gemist zeker :') .
Heb ik inderdaad niet gelezen. Het hele topic teruglezen gaat me wat te ver, ik lees terug tot ik iets gevonden heb om over te kankeren :)

Zelfs Captain Nelom ben ik niet blij mee als ie geblesseerd raakt. Als ie weg gaat wel natuurlijk, maar dat terzijde
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')