abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172854468
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:16 schreef Vasion het volgende:

[..]

Welnee, Vermeer is te paniekerig voor de goal. Dat is het verschil. Over Jones hoorde je heel het seizoen niets, alleen de wedstrijd NEC en Zwolle uit ging hij niet lekker.
De eerste paar seizoenen was Vermeer echt niet zo paniekerig voor de goal hoor.

Jones viel ook wat te verwijten uit tegen Utrecht en uit tegen Ajax wat mij betreft.

Volgens mij hebben een hoop mensen (begrijpelijk overigens, dus geen verwijt) last van een selectief geheugen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172854494
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan zijn derde seizoen in, hij kan toch gewoon aangeven het niet in Nelom te zien zitten en om een vervanger te vragen bij Van Geel.
Of wordt jij blij van Nelom?
volgens mij is heel europa op zoek naar goede linksbacks op dit moment. 020 heeft er ook problemen mee. We mogen blij zijn dat we haps hebben kunnen binnenhalen. Maar het wordt een beetje lastig om 2 hele goede linksbacks te hebben bij Feyenoord. Nelom is de ideale backop op dit moment.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172854545
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De eerste paar seizoenen was Vermeer echt niet zo paniekerig voor de goal hoor.

Jones viel ook wat te verwijten uit tegen Utrecht en uit tegen Ajax wat mij betreft.

Volgens mij hebben een hoop mensen (begrijpelijk overigens, dus geen verwijt) last van een selectief geheugen.
Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
pi_172854580
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:24 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tegen Freiburg zag ik hem al grabbelen als een malle, kijk wie er praat over selectief geheugen. En dat van meerwaarde over zn leeftijd is toch geen reden om hem te moeten opstellen, die vent is een jood die zelfs de jodenploeg heeft gejood, die loopt gewoon weg als z'n contract verlopen is.
Hopelijk vertrekt hij dit seizoen al. Vermeer is geen degelijke stabiele keeper. Hij heeft soms spectaculaire reddingen en dan roept iedereen dat het een wereldkeeper is terwijl hij net zo vaak blundert.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_172854611
quote:

[..]

Tegen Freiburg speelde Jones, daar stond Jones inderdaad te grabbelen.

Tegen Sociedad speelde Vermeer inderdaad nogal onzeker.

Maar de keren dat Vermeer heeft staan grabbelen bij Feyenoord zijn maar zeer zeldzaam. Voorbeelden van een grabbelende Vermeer bij Feyenoord moet je met een loep zoeken.

Maar aan je post te zien komt je voorkeur vooral voort uit je afkeer vanwege zijn achtergrond.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172854618
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, het verschil tussen Vermeer en Jones is hooguit 5%. De verschillen zitten hooguit in nuances.

Ik mag hopen dat Gio zo verstandig is om voor Vermeer te kiezen. Want qua kwaliteit maakt het nauwelijks verschil maar waar Jones zich prima zou kunnen schikken in een reserverol, lijkt het mij volkomen begrijpelijk als Vermeer besluit weg te willen bij een reserverol. Vervolgens kunnen we dan weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Bovendien vertegenwoordigd Vermeer nog restwaarde van meerdere miljoenen (die met een goed seizoen nog toeneemt).

Mensen vergeten nogal gauw, maar het eerste seizoen van Vermeer hier was gewoon prima.
Dat dikgedrukte: hoezo? Omdat Jones ouder is? Ergens zou het natuurlijk volkomen belachelijk zijn om de keeper die nét kampioen is geworden te laten banken.

Vermeer is overigens altijd paniekerig met hoge ballen, Jones duidelijk niet. Jones is wat minder van het meevoetballen maar daar heb ik me niet aan gestoord verleden jaar.

Ik zou echt voor Jones kiezen.
pi_172854640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar de keren dat Vermeer heeft staan grabbelen bij Feyenoord zijn maar zeer zeldzaam. Voorbeelden van een grabbelende Vermeer bij Feyenoord moet je met een loep zoeken.

Maar aan je post te zien komt je voorkeur vooral voort uit je afkeer vanwege zijn achtergrond.
Moeten we weer al die youtube videootjes tevoorschijn halen met de blunders van vermeer :)
pi_172854676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte: hoezo? Omdat Jones ouder is? Ergens zou het natuurlijk volkomen belachelijk zijn om de keeper die nét kampioen is geworden te laten banken.

Vermeer is overigens altijd paniekerig met hoge ballen, Jones duidelijk niet. Jones is wat minder van het meevoetballen maar daar heb ik me niet aan gestoord verleden jaar.

Ik zou echt voor Jones kiezen.
Omdat hij naar Feyenoord is gekomen om te spelen, en niet om op de bank te zitten.

Ik verwacht dat hij niet een seizoen op de bank wil zitten, en in dat geval dus op zoek gaat naar een andere club. Ik zou dat volkomen begrijpen van hem.

Laten we de kwaliteitsverschillen niet groter maken dan ze zijn, die zijn echt hooguit 5%.

Door Jones te laten keepen creëer je een nieuw keepersprobleem (omdat je dan waarschijnlijk dus opnieuw opzoek kan naar een andere keeper).
pi_172854686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Moeten we weer al die youtube videootjes tevoorschijn halen met de blunders van vermeer :)
Blunders bij Ajax ja.

Bij Feyenoord heeft hij hooguit 1 of 2 keer geblunderd (ik kan ze eerlijk gezegd niet eens voor de geest halen in Feyenoord dienst).
pi_172854717
quote:

[..]

Misschien moet je er een artikeltje over schrijven?
pi_172854736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Terwijl Jones, in het kampioensjaar, ook gewoon meerdere malen verantwoordelijk was voor een tegen goal. PEC-uit, Ajax-uit, Utrecht-uit. Om er maar drie uit te lichten.

Als Vermeer dat was overkomen had Vasion die vast benoemd, maar nu niet. Opvallend. :o
pi_172854750
Ik zit een samenvatting te kijken van AZ- Feyenoord van 2 jaar geleden, misschien kan iemand mij even uitleggen wat er daar allemaal misging _O-

blablablabla
pi_172854778
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij is heel europa op zoek naar goede linksbacks op dit moment. 020 heeft er ook problemen mee. We mogen blij zijn dat we haps hebben kunnen binnenhalen. Maar het wordt een beetje lastig om 2 hele goede linksbacks te hebben bij Feyenoord. Nelom is de ideale backop op dit moment.......
Nelom de ideale backup noemen. :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:36:53 #239
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172854789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
Ik zit een samenvatting te kijken van AZ- Feyenoord van 2 jaar geleden, misschien kan iemand mij even uitleggen wat er daar allemaal misging _O-

Dat was midden in die dramatische reeks waarin het hele team dramatisch speelde, wat wilde je precies zeggen hiermee?
pi_172854805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Blunders bij Ajax ja.

Bij Feyenoord heeft hij hooguit 1 of 2 keer geblunderd (ik kan ze eerlijk gezegd niet eens voor de geest halen in Feyenoord dienst).
Laten we al zijn blunders vergeten. Dat kan helemaal niet natuurlijk :)

Hij heeft nu een heel seizoen niet meer op topnivo gekeept en Jones wel.
Het straalde van Vermeer gewoon af dat hij gewoon onzeker is door deze concurrentiestrijd.

Ik heb het al eerder getypt hier. Keepers moet je geen concurrentie strijd aandoen, dan gaat het fout. Feyenoord heeft zich in een hele moeilijke situatie gemanoeuvreerd met deze situatie en dit zal dit seizoen misschien wel is punten kunnen gaan kosten.....
pi_172854818
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat was midden in die dramatische reeks waarin het hele team dramatisch speelde, wat wilde je precies zeggen hiermee?
Niks, maar ik verbaas me oprecht over wat er allemaal verkeerd ging. Met name die verdediging is echt bizar.
blablablabla
pi_172854888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nelom de ideale backup noemen. :')
kloptt

bij gebrek aan beter is hij de ideale backup
heeft met het prijskaartje te maken of wil jij nog een back halen van 6 mijoen? en die dan op de bank zetten?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:41:58 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172854895
quote:
Schuurman kampte met virusinfectie: ''Ik heb wel een jasje uitgedaan''
woensdag 2 augustus 2017 15:16

Jari Schuurman hoopt over een week of twee weer helemaal fit te zijn. Vlak voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen, in de laatste week van juni, werd de jonge Feyenoorder namelijk geveld door een virusinfectie, het zogenaamde rotavirus. ''Ik heb wel een jasje uitgedaan,'' kijkt de aanvallende middenvelder terug op de periode dat hij er beroerd aan toe was.

''Ik heb anderhalve week koorts en diarree gehad en ik moest veel overgeven,'' aldus Schuurman die zelfs een dagje in het ziekenhuis werd opgenomen, in gesprek met zijn management Teamwass. ''Op een gegeven moment ging het maar niet beter, dus toen hebben ze in het ziekenhuis een aantal tests uitgevoerd. Gelukkig mocht ik diezelfde dag wel alweer naar huis.''

De ziekte kostte hem een groot deel van de voorbereiding: hij moest bijvoorbeeld het trainingskamp van Feyenoord in Oostenrijk aan zich voorbij laten gaan: ''En dat terwijl ik in de vakantie heel hard gewerkt had en topfit was. Ik schat dat ik nu weer op zeventig procent zit. Ik doe, sinds een week, ook weer grote delen van de training met de spelersgroep mee. Ik hoop dat ik met een paar weken weer helemaal fit ben.''

Schuurman, die op 18 juli voor het eerst weer trainde, heeft inmiddels al weer in twee oefenwedstrijden speelminuten gemaakt. ''Ik heb vorige week een kwartier meegedaan tegen het Engelse Plymouth Argyle en afgelopen zondag heb ik een half uur gespeeld tegen FC Den Bosch. En als ik echt weer fit ben, hoop ik natuurlijk op meer kansen in het eerste van Feyenoord. Daar ben ik momenteel mee bezig. Ik wil me bij Feyenoord laten zien en dat kan nu gelukkig weer.''
Toch zonde voor hem dat ie een belangrijk deel van de voorbereiding heeft gemist. Ik denk nog steeds dat het een groot talent is, hopelijk kunnen we hem af en toe wat minuten geven.
pi_172855015
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat hij naar Feyenoord is gekomen om te spelen, en niet om op de bank te zitten.

Ik verwacht dat hij niet een seizoen op de bank wil zitten, en in dat geval dus op zoek gaat naar een andere club. Ik zou dat volkomen begrijpen van hem.

Laten we de kwaliteitsverschillen niet groter maken dan ze zijn, die zijn echt hooguit 5%.

Door Jones te laten keepen creëer je een nieuw keepersprobleem (omdat je dan waarschijnlijk dus opnieuw opzoek kan naar een andere keeper).
Maar Jones is hier wel gekomen om de bank warm te houden?

De beste (in ogen van Gio) moet gewoon spelen, los van sentimenten. Als dat problemen oplevert los je die maar op. En ik zou, in dat specifieke geval, gewoon Bijlow als 2e man neerzetten.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:53:24 #245
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172855137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toch zonde voor hem dat ie een belangrijk deel van de voorbereiding heeft gemist. Ik denk nog steeds dat het een groot talent is, hopelijk kunnen we hem af en toe wat minuten geven.
Met lekker naar Excelsior gaan, of verhuren aan Jong Ajax.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172855154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

kloptt

heeft met het prijskaartje te maken of wil jij nog een back halen van 6 mijoen? en die dan op de bank zetten?
Je kunt ook een speler halen voor niet zo'n debiel bedrag die beter is dan Nelom hoor.
Prijsklasse Ter Avest van Twente of dat joch dat recent van PEC naar Groningen is verkast.

Zolang Haps fit is en blijft maakt het ook eigenlijk geen moer uit, maar punt is dat je gewoon met Nelom moet stoppen. Die kan het niveau per definitie niet aan.
blablablabla
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:54:56 #247
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_172855164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar Jones is hier wel gekomen om de bank warm te houden?

De beste (in ogen van Gio) moet gewoon spelen, los van sentimenten. Als dat problemen oplevert los je die maar op. En ik zou, in dat specifieke geval, gewoon Bijlow als 2e man neerzetten.
Aankomend seizoen:
1e keeper: Jones (meer zekerder)
2e keeper: Vermeer (bekerwedstrijden)
3e keeper: Bijlow

2018/2019 Vermeer weg, dan moet Bijlow er staan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_172855167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kunt ook een speler halen voor niet zo'n debiel bedrag die beter is dan Nelom hoor.
Prijsklasse Ter Avest van Twente of dat joch dat recent van PEC naar Groningen is verkast.

Zolang Haps fit is en blijft maakt het ook eigenlijk geen moer uit, maar punt is dat je gewoon met Nelom moet stoppen. Die kan het niveau per definitie niet aan.
Ter Avest. :D Ja, die heeft wel laten zien potentie te hebben.

Ofzo.

Waarom jezelf in al die gekke bochten wringen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 15:55:16 ]
pi_172855171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

kloptt

Bij gebrek aan beter ben jij ook de ideale backup.
pi_172855194
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter ben jij ook de ideale backup.
mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')