Vormer had één probleem en dat was dat die Clasie voor zich hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op dat vilhena verhaal ga ik niet eens in want dat heb ik al een keer gepost hier....
Waarom is Vormer volgens jou dan mislukt bij Feyenoord? want hij is keihard mislukt in de kuip....
Vormer speelt in de belgische competitie en die is slechter dan de Nederlandse...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vormer had één probleem en dat was dat die Clasie voor zich had
Precies. Was rond die tijd met afstand de beste wisselspeler die we hadden, terwijl in het veld nog spelers als Immers, Nelom en Mulder rondliepenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Brugge zal niet veel met Feyenoord schelen. Competitie zal wel iets minder zijn ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vormer speelt in de belgische competitie en die is slechter dan de Nederlandse...
Eenoog is koning in het land der blinden....
Ok ik ga jou geloven...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Brugge zal niet veel met Feyenoord schelen. Competitie zal wel iets minder zijn ja.
Als jij dat uit mijn tekst haalt ben je echt debiel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ok ik ga jou geloven...
binnenkort speelt hij dus in italie engeland of spanje
Dat haal ik inderdaad uit jou tekstquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn tekst haalt ben je echt debiel.
Dit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft het al bij Aston Villa niet kunnen laten zien Klaas. Vilhena kan vast wel mee bij een middenmotor in Italië ofzo ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat haal ik inderdaad uit jou tekst
Hij speelt voortreffelijk bij brugge volgens jou en dus zou hij ook meekunnen bij Feyenoord. Al onze middenvelders acht ik in staat om in die competities mee te kunnen voetballen.
Alsof jij ook maar iets van de Belgische competitie volgt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vormer speelt in de belgische competitie en die is slechter dan de Nederlandse...
Eenoog is koning in het land der blinden....
Maar volgens Klaas was Clasie maar een kutspeler dus moet Vormer wel een enorm slechte speler zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Karim heeft in 2 seizoenen engeland in totaal 52 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft het al bij Aston Villa niet kunnen laten zien Klaas. Vilhena kan vast wel mee bij een middenmotor in Italië ofzo ja.
Er is een verschil tussen goed genoeg zijn voor Feyenoord en in een topcompetitie mee kunnen. Ik zeg ook nergens dat die beter is dan El Ahmadi of Vilhenna.
Klaas snapt er niks van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar volgens Klaas was Clasie maar een kutspeler dus moet Vormer wel een enorm slechte speler zijn.
clasie en vormer vergelijken is helemaal debielquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar volgens Klaas was Clasie maar een kutspeler dus moet Vormer wel een enorm slechte speler zijn.
Ligt er maar aan wat je verstaat onder 'meekunnen'. Vormer is gewoon captain bij Brugge en is onomstreden de man op het middenveld. Die zou ook bij Feyenoord prima op zijn plek zijn, zeker met zijn schot/vrije trap. Dat ontbreekt bij ons wel op het middenveld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat haal ik inderdaad uit jou tekst
Hij speelt voortreffelijk bij brugge volgens jou en dus zou hij ook meekunnen bij Feyenoord. Al onze middenvelders acht ik in staat om in die competities mee te kunnen voetballen.
hij heeft zijn kans in de kuip al gehad en hopeloos gefaaldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je verstaat onder 'meekunnen'. Vormer is gewoon captain bij Brugge en is onomstreden de man op het middenveld. Die zou ook bij Feyenoord prima op zijn plek zijn, zeker met zijn schot/vrije trap. Dat ontbreekt bij ons wel op het middenveld.
Wie zegt dat hij de beste speler in België is? Hij is afgelopen seizoen wel derde geworden in de Gouden Schoen verkiezing, dus behoort gewoon tot de betere spelers. België is echt niet zo'n enorm veel slechter competitie meer als Nederland hoor, niveau lijkt juist wat meer naar elkaar toegekropen te zijn de laatste paar jaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Karim heeft in 2 seizoenen engeland in totaal 52 wedstrijden gespeeld.![]()
Als je de beste speler in belgie bent en je wordt nog niet gescout door italie engeland of spanje is er wat ernstig mis goser....de scouts zijn niet blind in de meeste gevallen. Ik zie net ook dat hij maar 19 wedstrijden gespeeld heeft in de belgische competitie vorig seizoen.
Vormer heeft helemaal niets bijzonders...
i rest my case
El Ahmadi is zeker teruggekomen vanwege zijn voorliefde voor Feyenoord en het fantastische salaris.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Karim heeft in 2 seizoenen engeland in totaal 52 wedstrijden gespeeld.![]()
Als je de beste speler in belgie bent en je wordt nog niet gescout door italie engeland of spanje is er wat ernstig mis goser....de scouts zijn niet blind in de meeste gevallen. Ik zie net ook dat hij maar 19 wedstrijden gespeeld heeft in de belgische competitie vorig seizoen.
Vormer heeft helemaal niets bijzonders...
i rest my case
Vormer speelde gewoon centraal verdedigend op het middenveld bij Roda en ook bij Feyenoord. Je maakt jezelf weer belachelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
clasie en vormer vergelijken is helemaal debiel
vormer is een aanvallende spelmaker en clasie een verdedigende middenvelder..
Dat hij zogenaamd door clasie uit het elftal is gespeeld is helemaal een lachwekkend verhaal hier
belgische competitie stelt geen drol voor, al de betere spelers zijn inmiddels allemaal vertrokken.]quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij de beste speler in België is? Hij is afgelopen seizoen wel derde geworden in de Gouden Schoen verkiezing, dus behoort gewoon tot de betere spelers. België is echt niet zo'n enorm veel slechter competitie meer als Nederland hoor, niveau lijkt juist wat meer naar elkaar toegekropen te zijn de laatste paar jaar.
Joequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij heeft zijn kans in de kuip al gehad en hopeloos gefaald
mag ik vragen hoe jij de wedstrijden ziet, want ze worden in Nederland niet uitgezonden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
belgische competitie stelt geen drol voor, al de betere spelers zijn inmiddels allemaal vertrokken.]
Het is echt allemaal hotsenknostse voetbal wat je in nederland bij de hoofdklasse amateurs ziet....
nu moet ik helemaal lachen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormer speelde gewoon centraal verdedigend op het middenveld bij Roda en ook bij Feyenoord. Je maakt jezelf weer belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |