Ziggo heeft ze toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe jij de wedstrijden ziet, want ze worden in Nederland niet uitgezonden?
ik verspil geen tijd aan belgische voetbal....ik weet wel hoe het eruit ziet want het is al 100 jaar hetzelfde..quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe jij de wedstrijden ziet, want ze worden in Nederland niet uitgezonden?
Joeloeloequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nu moet ik helemaal lachen...
vormer is een spelmaker ....die weet helemaal niet wat verdedigen is......dat is ook 1 van de redenen waarom hij niet meer opgesteld werdt.....
Aha, ja het voetbal is verder ook niet veranderd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik verspil geen tijd aan belgische voetbal....ik weet wel hoe het eruit ziet want het is al 100 jaar hetzelfde..
Alleen Anderlecht heeft een periode gehad dat het aardig voetbalde...toen speelde Enxo Scifo daar nog..maar ik betwijfel of jij ooit van die naam heb gehoord....
Nee het belgische voetbal zal nooit veranderen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aha, ja het voetbal is verder ook niet veranderd.Is goed Klaas.
Bedankt Nostradamus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee het belgische voetbal zal nooit veranderen.
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo ik ga even wat anders doen
https://www.facebook.com/Lord-Nelom-1443881342577086/?ref=br_rsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:13 schreef Caland het volgende:
Verdonk weg, Woudenberg weg
Nelom blijft dus
Lord Nelom
Veel Arischer ga je ze niet krijgentwitter:scHeerenveen twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 14:46:29Welkom @LucasWoudenberg! 🔵⚪️⚽️ #WijzijnscHeerenveen https://t.co/2TZwuvnO0z
reageer retweet
Valt qua uiterlijk niet op tussen die Scandinaviërs daar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:55 schreef Grifte het volgende:
Veel Arischer ga je ze niet krijgentwitter:scHeerenveen twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 14:46:29Welkom @LucasWoudenberg! 🔵⚪️⚽️ #WijzijnscHeerenveen https://t.co/2TZwuvnO0z[ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Succes, hoop dat ie het daar gaat maken.
Haha! Wat een klapmongeaul...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Kostas
Zijn periode bij Feyenoord is dus inmiddels niet meer dan 'een omweg'.
Dat terwijl die in deze documentaire Feyenoord nog helemaal ophemelt (wat ze voor hem en zijn moeder hebben gedaan toen zij nog niet zolang in Nederland waren).quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Kostas
Zijn periode bij Feyenoord is dus inmiddels niet meer dan 'een omweg'.
Ja, dat kan toch ook volledig los van elkaar staan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat terwijl die in deze documentaire Feyenoord nog helemaal ophemelt (wat ze voor hem en zijn moeder hebben gedaan toen zij nog niet zolang in Nederland waren).
Nou, in dat geval verdient Feyenoord wel iets meer credits en is het niet zomaar 'een omweg' geweest maar cruciaal voor zijn carrière.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch ook volledig los van elkaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |