abonnement Unibet Coolblue
pi_154070329
Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.



Elke zaterdag vanaf uur 21:10 op Nederland 1.
Vorige topics: Topicreeks: Ik vertrek

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:46:15 #2
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154070343
Deze aflevering komt me niet bekend voor. :N
pi_154070346
Genoeg geld dus saaie uitzending. -O-
pi_154070380
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef SPIRO het volgende:
Deze aflevering komt me niet bekend voor. :N
Is herhaling...genoeg geld...spreken Italiaans...geen echte tegenslag... -O-
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:50:32 #5
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154070470
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is herhaling...genoeg geld...spreken Italiaans...geen echte tegenslag... -O-
Ach,is toch niks op.
pi_154070471
Si hihihihihihi

Ook alle twee zo'n sjaaltje :')
pi_154070520
Zij lijkt op die jakhals van DWDD.
pi_154070702
Ik vertrek wordt saaier en saaier. Net als de Staatsloterij moeten zij ook voor hun kijkers 6 garanties bieden :(

1 Ze hebben geen cent om hun kont te krabben
2 Het plan/project is op minstens 2 punten gedoemd te mislukken (vergunningen, locaties, ex-eigenaren etc etc)
3 Kinderen willen niet mee of vervelen zich er kapot
4 Spreken de taal amper
5 Zijn geen klussers
6 Hebben gewoon niets voorbereid

Dan krijgen we weer top televisie !
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 22:03:52 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_154070763
Ik heb deze nog niet gezien :) eens kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_154070877
Lachen wat af hoor die twee
pi_154070892
Katten O+ O+
  zaterdag 4 juli 2015 @ 22:10:58 #12
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154070926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:01 schreef Meike26 het volgende:
Ik vertrek wordt saaier en saaier. Net als de Staatsloterij moeten zij ook voor hun kijkers 6 garanties bieden :(

1 Ze hebben geen cent om hun kont te krabben
2 Het plan/project is op minstens 2 punten gedoemd te mislukken (vergunningen, locaties, ex-eigenaren etc etc)
3 Kinderen willen niet mee of vervelen zich er kapot
4 Spreken de taal amper
5 Zijn geen klussers
6 Hebben gewoon niets voorbereid

Dan krijgen we weer top televisie !
RT RT RT.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154255937
Vandaag de herhaling van een familie in Luxemburg, die overigens nogal graag drinkt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_154256064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag de herhaling van een familie in Luxemburg, die overigens nogal graag drinkt.
Genoeg water zo te zien :P
pi_154256095
En toch zou ik dit ook wel willen, mijn eigen camping/hotel in Luxemburg.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:53:17 #16
318507 Jester65
Stay frosty
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:54:20 #17
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154256153
Nog iets gemist?Kom net thuis van het werk en deze had ik ook nog niet gezien.
pi_154256218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:54 schreef SPIRO het volgende:
Nog iets gemist?Kom net thuis van het werk en deze had ik ook nog niet gezien.
Rivier zorgt voor water overlast. Een dochter is mee 1 zoon en dochter niet
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:57:50 #19
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154256234
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:57 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

Rivier zorgt voor water overlast. Een dochter is mee 1 zoon en dochter niet
Oké,Dank je Badr.
pi_154256338
Jeetje. Aan de ene kant vindt ik het hilarisch, aan de andere kant in en in triest.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:05:57 #21
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154256415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:03 schreef Barwara het volgende:
Jeetje. Aan de ene kant vindt ik het hilarisch, aan de andere kant in en in triest.
Volgens mij zijn deze mensen alweer in Nederland,ik had zo iets gelezen meende ik.
pi_154256487
O jammer voor ze. Aardige mensen maar iets naief.
pi_154256521
Goeie jopen heeft die dochter
pi_154256536
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
Goeie jopen heeft die dochter
Zeker! :P
pi_154256588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:03 schreef Barwara het volgende:
Jeetje. Aan de ene kant vindt ik het hilarisch, aan de andere kant in en in triest.
De camping waar je elk jaar heen gaat overnemen is behoorlijk hilarisch ja :D
pi_154256623
Overal frikandellen ^O^
pi_154256658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:11 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

De camping waar je elk jaar heen gaat overnemen is behoorlijk hilarisch ja :D
Ja, normaal gesproken duiken dat soort plannen op in een kroeg als je veel gedronken hebt. Dat je dan besluit om die tent over te nemen. Meestal zijn die plannen wel weer verdwenen als je weer nuchter bent.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_154256726
Website van de camping is dood ;(
pi_154256790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:05 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Volgens mij zijn deze mensen alweer in Nederland,ik had zo iets gelezen meende ik.
Volgens de Facebookpagina zitten ze er nog steeds :)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_154259395
Zo jammer dat er geen nieuwe afleveringen zijn!! :(
pi_154259623
Gaat erg goed met de camping:

quote:
Ondertussen ons derde seizoen, het hoogseizoen is aangebroken en het weer werkt lekker mee. We voelen ons hier echt thuis en zijn ondertussen goed geïntegreerd in Luxemburg, maar beseffen ons nog dagelijks hoe mooi en rustig het hier eigenlijk is.

Ons huis in Nederland is vorig jaar verkocht. Mandy, onze oudste dochter, woont ondertussen ook in Luxemburg en heeft een fulltime baan in het restaurant vooraan onze camping. Sharon gaat nog naar school in en heeft haar talenkennis ondertussen flink uitgebreid! Ian is nog bezig met zijn studie in Nederland, maar is tijdens zijn vakanties of weekenden ook vaak hier. Ook oma maakt het prima en is onlangs nog in Luxemburg geweest met de verjaardag van Bertie. Dit met dank aan de neef van Bertie, wiens vrouw ontzettend goed voor oma zorgt.

Vele ontwikkeling op de camping! Zo hebben we dit jaar geïnvesteerd in de aanschaf van glasvezel en een nieuw wifi-systeem, maar ook in twee nieuwe unieke accommodaties; de Leafs. Bovendien zijn er nu vijf safaritenten en krijgen we leuke reacties op onze afwasservice, een droge en schone vaat in vijf minuten! De reacties en de gezelligheid van onze gasten maakt ook dat we ons werk met nog meer plezier doen! Dit jaar hebben we zelfs een Zoover Award in ontvangst mogen nemen (top 5 campings in Luxemburg).

Dankbaar voor het feit dat ons avontuur tot dusver positief verloopt en kijken hoopvol uit naar de toekomst.
Familie Vermeulen

www.umgritt.castlegarden.lu
pi_154259763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:52 schreef Dave83 het volgende:
Zo jammer dat er geen nieuwe afleveringen zijn!! :(
in de zomer iets nieuws verwachten :')
pi_154269676
Tof ik gun het deze mensen van harte *O*
  roze zondag 12 juli 2015 @ 15:39:25 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154270791
Ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Zit schijnbaar een gezin hier uit Emmen bij die naar Hongarije vertrekt. Mijn dierenarts komt er ook in voor O+


[ Bericht 38% gewijzigd door Ama op 12-07-2015 15:46:02 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_154448269
Weer herhaling, vanaf 1 augustus 10 jaar ik vertrek. Zal wel een soort "hoe is het nu met?" zijn.
Hopelijk met Henka en André :D
pi_154448287
quote:
2s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Zit schijnbaar een gezin hier uit Emmen bij die naar Hongarije vertrekt. Mijn dierenarts komt er ook in voor O+
[ afbeelding ]
Goed kapsel :')
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 22:00:25 #37
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154448390
ik wil nieuwe afleveringen :Y)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_154449059
Waar zitten ze nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2015 @ 01:06:03 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154453741
Het Hongarije-stel. Cipier en secretaresse kopen flink stuk grond voor huisjes. Einde gemist, zal wel goed gegaan zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154454757
quote:
99s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:06 schreef Cynix ® het volgende:
Het Hongarije-stel. Cipier en secretaresse kopen flink stuk grond voor huisjes. Einde gemist, zal wel goed gegaan zijn.
Zij boeren goed :)
http://www.avrotros.nl/ik(...)ge-en-hellen-streur/
pi_154471353
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:56 schreef tralalala het volgende:
Weer herhaling, vanaf 1 augustus 10 jaar ik vertrek. Zal wel een soort "hoe is het nu met?" zijn.
Hopelijk met Henka en André :D
Helaas geen Henka en André :(

In '10 jaar Ik Vertrek' blikken bekende fans terug op hun favoriete uitzending. Paul de Leeuw, Chantal Janzen, Richard Groenendijk, Tineke Schouten, Coen en Sander, Marga van Praag, Bert Visscher, Veldhuis & Kemper, Joop Braakhekke en Jeroen van der Boom delen, vanaf zaterdag 1 augustus op NPO 1, hun meest memorabele uitzending.

Wat was hun verhaal en hoe is het afgelopen met hun buitenlandse avontuur?

Aflevering 1 (1-8-2015 - Paul de Leeuw)
Paul de Leeuw kijkt Ik Vertrek tijdens zijn cardiotraining en geeft toe net iets harder te gaan rennen als er weer eens een waterleiding knapt. ‘Ik heb enorm veel bewondering en respect voor iedereen die de stap zet, want ik heb het nog nooit gedurfd' , aldus Paul de Leeuw. Het verhaal over Erica en Martien die met hun dochters Montana en Maxime naar Frankrijk vertrokken, is hem vooral bijgebleven. In het gehucht Thénioux kochten zij een even reusachtig als vervallen kasteel. Niet alleen de onmogelijke uitdaging die het echtpaar aanging, maakte indruk; vooral de geaardheid van Martien was het gesprek van de dag. Negen jaar na hun vertrek ziet hun leven er heel anders uit en reageert Martien op alle commotie.

Aflevering 2 (8-8-2015 - Marga van Praag)
Marga van Praag kijkt trouw, maar als het haar te spannend wordt, vlucht ze naar de keuken. Toch heeft ze maar weinig feeling met de ambities van de emigranten. Het verhaal over Ronald en Anneke die met hun vier kinderen naar het Oostenrijkse Maria Alm vertrokken om daar een pannenkoekenrestaurant te beginnen, maakte diepe indruk op Marga. Terwijl de familie bouwde aan een nieuwe toekomst, werd er bij Anneke borstkanker geconstateerd waaraan ze uiteindelijk overleed. Hoe is het zeven jaar later met de familie?

Aflevering 3 (15-8-2015 - Chantal Janzen)
Chantal Janzen vindt Ik Vertrek echt smullen geblazen. Ze blijft zelfs tijdens optredens op de hoogte door de sms’jes van haar echtgenoot. Hoewel ze zichzelf niet direct onder de doelgroep schaart, vindt Chantal de aflevering over familie Dierick die een naturistencamping begon, het allerleukst. De camping in het Zuid-Franse Castellane werd een doorslaand succes. Negen jaar later is alles anders. Na 27 jaar huwelijk heeft Annemiek voor een ander leven gekozen.

Aflevering 4 (22-8-2015 - Richard Groenendijk)
Richard Groenendijk kijkt trouw en leeft gewoonlijk volop mee. Onder andere met de familie Hoek uit Heemskerk. De wens om altijd samen te zijn met elkaar én hun drie volwassen zoons, was de belangrijkste motivatie voor Corrie en Jan om naar het Tsjechische Luze te vertrekken. Eenmaal daar bleek hun duurbetaalde boerenhoeve in slechte staat. Toen na de verbouwing de boekingen ook nog eens uitbleven, kwam hun droom op losse schroeven te staan. Met pijn in het hart zetten ze hun bedrijf in de verkoop. Ze konden enkel nog hopen op een wonder. Acht jaar later is de grote vraag of ze de gedroomde doorstart hebben kunnen maken.

Aflevering 5 (29-8-2015 - Tineke Schouten)
Met een zus in Brussel, een dochter in Miami en een neef in Oeganda kan Tineke Schouten zich een leven in het buitenland wel voorstellen. De favoriete aflevering van Tineke gaat over Alwin en Bionda Boerkamp en hun zoons Mike, Robbie en Jim. Ze vertrokken naar het pittoreske Montefiore dell’ Aso, begonnen een Bed & Breakfast en leefden hun droom. Na de uitzending ontvingen ze honderden e-mails van bewonderaars die een leven wilden net zoals zij. Want wie droomt er nu niet van een Italiaanse villa met zwembad en diners aan lange tafels onder de olijfbomen? Leven zij negen jaar later nog steeds la dolce vita?

Aflevering 6 (5-9-2015 - Bert Visscher)
Bert Visscher kijkt naar zijn favoriete programma gepaard met de nodige opwinding. Naar de aflevering over familie Hobbelen, die met hun behoorlijk grote huisvarken Kliko, naar Hongarije vertrok, keek hij vol verwondering. De boerderij die het stel voor 10.000 euro op de kop tikte, was namelijk niet voorzien van een WC, stromend water, elektriciteit of andere basisvoorzieningen. Menig kijker dacht dat hun Hongaarse droom geen lang leven beschoren was. Kunnen zij zichzelf tien jaar later nog altijd redden? Hoe zou het gaan met Kliko? Knort hij nog vrolijk in het rond of is hij – zoals Bert Visscher vreest- verdwenen in de goulash?

Aflevering 7 (12-9-2015 - Veldhuis & Kemper)
Ik Vertrek was voor Veldhuis & Kemper ooit inspiratie voor hun theatershow. Het verhaal van Ton en Ricky die in 2007 naar Brazilië vertrokken, is hen het meest bijgebleven. Pal aan het strand wilden ze een super-de-luxe resort met restaurant bouwen; een plan waar het Braziliaanse Bos en Duinbeheer al snel een stokje voor stak . Strijdlustig schakelde het stel over van plan B naar plan C, maar de Braziliaanse overheid bleef hen dwarsbomen. De nieuwkomers stonden machteloos. Zeven jaar later bezoeken we hen opnieuw. Hebben ze, zeven jaar later, hun dromen alsnog waargemaakt?

Aflevering 8 (19-9-2015 - Joop Braakhekke)
Als restaurateur ziet Joop Braakhekke de gastronomische ambities van sommige emigranten met lede ogen aan. Tegelijkertijd heeft hij veel respect voor mensen die doorzetten. Zo ook Bart en Christa uit Deventer. Vol goede moed vertrokken ze naar het Franse La Bourboule om daar een schattig hotelletje over te nemen. Eenmaal daar bleek echter dat de gesloten koopovereenkomst ongeldig was en waren ze in één klap 81.000 euro armer. Toch lieten ze het hoofd niet hangen en maakten ze een doorstart. Hoe gaat het nu, zeven jaar later, met Bart en Christa?

Aflevering 9 (3-10-2015 - Coen en Sander)
Coen en Sander gaan er elke zaterdagavond lekker voor zitten en twitteren er vervolgens op los. Van Paula en Peter die naar het Deense Hals vertrokken, waren ze diep onder de indruk. Hoewel Paula en Peter onderweg op heel wat taalkundige problemen stuitten én ze bij moesten beunen voor extra inkomsten, werd hun natuurcamping ‘Nature Ferie’ een waar paradijsje. Drie jaar na hun vertrek is de vraag of ze inmiddels kunnen leven van de camping?

Aflevering 10 (17-10-2015 - Jeroen van der Boom)
Jeroen van der Boom zingt altijd vrolijk mee met de begintune en mist geen aflevering. Zijn aflevering gaat over familie Oosterbaan die het Noord-Hollandse Limmen voor het Tsjechische Krásný Dvůr verruilde. Ze noemen zichzelf de grootste pechvogels allertijden, want werkelijk alles wat tegen kon zitten, zat tegen. Ze werden aangevallen door valse honden en hun campingveld bleek onbruikbaar. Toen ze uiteindelijk toch een prachtig, nieuw dak op hun boerenhoeve wisten te zetten, kwam Orkaan Emma om het in één klap weer weg te blazen. Gelukkig gaven de Oosterbaantjes niet zo snel op en lukte het – na jaren knokken- om hun camping te realiseren. Nu acht jaar later is te zien of ze hun Tsjechische droom in leven wisten te houden.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2015 @ 20:58:22 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154471613
Ik heb eigenlijk weinig zin in BN-ers, die ten eerste zelf waarschijnlijk geen enkele aflevering hebben gezien, en ten tweede vooral zichzelf belangrijk vinden. De aflevering is alleen een alibi om wat self-promotie te doen. Zul je zien dat ze er ook nog flink doorheen tetteren. Nee, ik sla even over, denk ik. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 19 juli 2015 @ 21:42:00 #43
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154472964
quote:
99s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig zin in BN-ers, die ten eerste zelf waarschijnlijk geen enkele aflevering hebben gezien, en ten tweede vooral zichzelf belangrijk vinden. De aflevering is alleen een alibi om wat self-promotie te doen. Zul je zien dat ze er ook nog flink doorheen tetteren. Nee, ik sla even over, denk ik. :{
Idd, BN-ers zijn nooit een goed idee voor tv-programma's; het is pure zelfbevlekking..
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 21:44:43 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_154473056
Ja leuk Bert Visscher hatseflats :r en Jeroen laatikeennummerverkloten vd Boom :r

Ik pas ook. Had liever een hoe gaat het met gezien (en inderdaad met Hanka en Andre!).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2015 @ 22:24:54 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154474283
Aflevering 9 is geloof ik Biodanza. Ik dacht dat dát al een topper was, maar Henka & André is dus nóg legendarischer? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154474810
Denken jullie nou echt dat het spontaan is genoemd door de BNners :O
en dat de redactie op zoek is gegaan naar de genoemde mensen?!

Het is volgens mij gescript.
De redactie heeft wat geinvesteerd in "terugvinden" van een aantal deelnemers.
En heeft daarbij met de bnners een combi gemaakt.
Zelfbevlekking zoals iemand hierboven post.
Bovenstaande tekst alleen al...is van boelevaar / sjownieuws niveau.

Desondanks zal ik kijken ondanks dat...indien thuis.
pi_154474925
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:50 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Chantal Janzen vindt Ik Vertrek echt smullen geblazen.
Ik vind Chantal smullen geblazen.

De zin 'smullen geblazen' :') ik haak af.
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2015 @ 23:19:59 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154475761
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:44 schreef AnneX het volgende:
Denken jullie nou echt dat het spontaan is genoemd door de BNners :O
Eh nee, volgens mij denkt niemand dat? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154476721
quote:
99s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
Aflevering 9 is geloof ik Biodanza. Ik dacht dat dát al een topper was, maar Henka & André is dus nóg legendarischer? :o
Ik val in herhaling maar een betere aflevering dan die van Henka & André is er niet en zal er ook nooit komen. _O_
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 00:09:13 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_154476789
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:06 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik val in herhaling maar een betere aflevering dan die van Henka & André is er niet en zal er ook nooit komen. _O_
Deze man weet! Wat een stel was dat :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154480621
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:06 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik val in herhaling maar een betere aflevering dan die van Henka & André is er niet en zal er ook nooit komen. _O_
Dit
  maandag 20 juli 2015 @ 09:40:13 #52
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154480744
Richard Groenendijk :r
Nee, dit ga ik echt niet kijken, kut BN-ers :r x1000.
opgezegd@fok.nl
pi_154633667
Zit er weer klaar voor *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154633732
Deze aflevering is een paar maandjes terug ook al op tv geweest. :')
pi_154633745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:34 schreef tralalala het volgende:
Deze aflevering is een paar maandjes terug ook al op tv geweest. :')
Oh echt?
Nog nooit gezien :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:35:03 #56
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_154633749
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:34 schreef tralalala het volgende:
Deze aflevering is een paar maandjes terug ook al op tv geweest. :')
Is het wat om te kijken?
pi_154633816
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Is het wat om te kijken?
Volgens mij was het wel een leuke aflevering ja.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:38:56 #58
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154633845
Zo stel ik mijn huwelijk ook voor.
pi_154633860
Is dit Ik Vertrek of Hotter than my daughter :?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154633917
Zielig die kleine bench :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:42:49 #61
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154633948
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:41 schreef roos85 het volgende:
Zielig die kleine bench :{
Voor die rat wat er in zit.
pi_154633972
Wat een ordinair stelletje qua smaak. :r

Ze zien er echt uit als Tokkies, maar dan met geld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:43:51 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154633981
Ingeschakeld, waar gaan ze naartoe om zonder ervaring een bar te beginnen?

Edit: ah, Spanje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154633994
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een ordinair stelletje qua smaak. :r

Ze zien er echt uit als Tokkies, maar dan met geld.
geld is al op :P
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:44:17 #65
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154633997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een ordinair stelletje qua smaak. :r

Ze zien er echt uit als Tokkies, maar dan met geld.
Eh, geld?
pi_154634022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ingeschakeld, waar gaan ze naartoe om zonder ervaring een bar te beginnen?

Edit: ah, Spanje.
Los Alcazares
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154634057
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:44 schreef Yaku het volgende:

[..]

Eh, geld?
Ja, ze reden een redelijk jonge Audi.

Al zegt dat niet alles. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:46:36 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634072
Ah, ik wou net zeggen, meestal zie je Engelsen van die domme dingen doen als op vakantie besluiten dat ze een bar (of restaurant) in Spanje willen, nu zijn het een keer Nederlanders....
Scheelt wel dat ze het overnemen van een Engelse, dat staaft m'n vooroordelen tenminste nog een beetje :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:48:50 #69
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634137
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:50:10 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_154634170
Oei oei dat gaat niet goed . Hoe kun je nou zo onbezonnen en helemaal niet geinformeerd aan zoiets beginnen?
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:50:47 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634190
En gewoon echt geen geld hebben....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154634197
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Oei oei dat gaat niet goed . Hoe kun je nou zo onbezonnen en helemaal niet geinformeerd aan zoiets beginnen?
Ze zijn zo lekker spontaan :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154634199
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Oei oei dat gaat niet goed . Hoe kun je nou zo onbezonnen en helemaal niet geinformeerd aan zoiets beginnen?
Ze beslissen alles in een uurtje, nadenken is namelijk voor arme drommels.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154634214
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Leandra het volgende:
En gewoon echt geen geld hebben....
en gewoon echt niet de taal spreken... 8)7
pi_154634237
Ze wordt hard afgezet door de oude huurders.

Maar "waar anderen 25 jaar over doen om te beslissen doen wij in een uur" zoals ze al zei. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:53:09 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:51 schreef Marieke_w het volgende:

[..]

en gewoon echt niet de taal spreken... 8)7
Ja, dat je afhankelijk bent van je kind voor de vertaling....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:53:26 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_154634257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze wordt hard afgezet door de oude huurders.

Maar "waar anderen 25 jaar over doen om te beslissen doen wij in een uur" zoals ze al zei. :P
Ja dat is echt oerstom.
pi_154634263
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat je afhankelijk bent van je kind voor de vertaling....
Kind van de huurder..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:54:16 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634276
Ah, het geschuif met verborgen geld is begonnen....
Nou is het wachten op de onthulling van de verborgen schulden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:54:28 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_154634278
We nemen even een portje en dan komt alles bij toverslag goed.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 21:55:11 #81
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634293
wat een tokkies.....Zij verpraat zich dalijk
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:55:17 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634297
Oh wacht, die knul die Spaans spreekt is niet haar zoon, maar de zoon van de oude eigenaresse....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154634301
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ah, het geschuif met verborgen geld is begonnen....
Nou is het wachten op de onthulling van de verborgen schulden....
Als je dan nog geen onraad ruikt snap je er echt niet veel van hé. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juli 2015 @ 21:56:00 #84
22592 crew  Ole
pi_154634315
Deze zijn wel heel dom zeg :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154634330
Topshow dit :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:57:27 #86
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634346
Lekker vaag
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 21:57:38 #87
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634350
onderhandelen voor dummies :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:57:54 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634357
Zo, dat was een slimme zet, zo'n beslissing in 2 nachten nemen en € 25.000 aan goodwill betalen aan de oude huurder voor het huurcontract geregeld is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juli 2015 @ 21:58:00 #89
22592 crew  Ole
pi_154634361
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:56 schreef roos85 het volgende:
Topshow dit :D
Nu al een klassieker
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154634392
Wat houdt die "goodwill" nu concreet in eigenlijk? :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:00:19 #91
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634402
De Spaanse Costa's zijn trouwens echt fokking lelijk.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:00:38 #92
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat houdt die "goodwill" nu concreet in eigenlijk? :D
in dit geval het overnemen van oude schulden _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:00:39 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat houdt die "goodwill" nu concreet in eigenlijk? :D
Meestal vooral de goede naam en klandizie die je hebt opgebouwd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juli 2015 @ 22:00:45 #94
22592 crew  Ole
pi_154634413
Welke plaats zitten ze eigenlijk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:01:11 #95
123170 alors
zlata1234
pi_154634425
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:00 schreef Ole het volgende:
Welke plaats zitten ze eigenlijk?
Los Alcazares
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:01:44 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634438
Is zij trouwens zo oud als Nico z'n moeder of heeft Nico gewoon een babyface?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154634442
Net aliens die katten.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:02:36 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634458
Nico zit ook nog op z'n Goodwill te wachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154634460
verkoop die auto....
pi_154634461
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:01 schreef Leandra het volgende:
Is zij trouwens zo oud als Nico z'n moeder of heeft Nico gewoon een babyface?
Ze is 20 jaar ouder.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juli 2015 @ 22:02:50 #101
22592 crew  Ole
pi_154634464
En dan wel in zo'n auto rijden?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154634468
Ojee klanten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:03:15 #103
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154634481
Deze maken echt alle fouten van een overname die je kan maken :')
#FreeHat
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:03:32 #104
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634490
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:02 schreef Ole het volgende:
En dan wel in zo'n auto rijden?
Zo'n tweedhands Audi TT kost een scheet en drie knikkers.
pi_154634502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:03 schreef Yaku het volgende:

[..]

Zo'n tweedhands Audi TT kost een scheet en drie knikkers.
Dit ja
pi_154634509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:01 schreef Leandra het volgende:
Is zij trouwens zo oud als Nico z'n moeder of heeft Nico gewoon een babyface?
Ze schelen meer dan 20 jaar.

Hij is zo oud als haar zoon geloof ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:04:22 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634526
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, ze reden een redelijk jonge Audi.

Al zegt dat niet alles. :P
2003..... Staat als geëxporteerd geregistreerd bij de RDW, dus ze zullen daar nog wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juli 2015 @ 22:04:45 #108
22592 crew  Ole
pi_154634539
Met het Spaans gaat het ook lekker. En dan de Spanjaarden binnen willen :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:04:48 #109
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154634541
En nog steeds niet goed Spaans spreken
#FreeHat
pi_154634543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:03 schreef Yaku het volgende:

[..]

Zo'n tweedhands Audi TT kost een scheet en drie knikkers.
Ligt aan de leeftijd hé. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154634545
Is hij nou veel ouder dan haar?

En ik twijfel steeds of hij make-up draagt..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154634558
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze schelen meer dan 20 jaar.

Hij is zo oud als haar zoon geloof ik.
Ah vandaar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:05:22 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634559
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:02 schreef Ole het volgende:
En dan wel in zo'n auto rijden?
Laatste tenaamstelling was in 2012, toen was dat ding ook al 9 jaar oud, daarbij is het een enorme kappersauto, dus echt jaloers zijn hoeft niet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:05:24 #114
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154634564
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze schelen meer dan 20 jaar.

Hij is zo oud als haar zoon geloof ik.
Die waren ook vrienden toch _O-
#FreeHat
pi_154634569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:00 schreef Yaku het volgende:
De Spaanse Costa's zijn trouwens echt fokking lelijk.
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:05:50 #116
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634570
zo zielig....NL's die in een ander land voor zichzelf willen beginnen omdat het er warm is en de zon schijnt :r alsof dat de belangrijkste criteria's zijn
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_154634574
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:05 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Die waren ook vrienden toch _O-
Ja _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154634576
Ook goed idee om tent te kopen als je geen idee hebt of er loop in zit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:06:21 #119
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634580
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laatste tenaamstelling was in 2012, toen was dat ding ook al 9 jaar oud, daarbij is het een enorme kappersauto, dus echt jaloers zijn hoeft niet ;)
Hij kleedt zich daarnaast ook nogal gay
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:06:35 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154634583
Deze had ik eerst ook gezien ja, zo'n mooi slechtlopende zaak kopen zonder ervaring of de taal te kunnen spreken :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:06:40 #121
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154634586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:06 schreef raptorix het volgende:
Ook goed idee om tent te kopen als je geen idee hebt of er loop in zit.
En dan wel betalen voor de goodwill.
#FreeHat
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 juli 2015 @ 22:08:03 #122
22592 crew  Ole
pi_154634617
En ze zijn overal zo makkelijke in..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154634620
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:06 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

En dan wel betalen voor de goodwill.
25K ook nog, ik kocht bijna tent op Keizersgracht, ook 25K toen ik ging onderhandelen ging het van 25, naar 15 naar 5, naar 0, toen wist ik het wel ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 22:08:28 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_154634626
Het is ook helemaal geen aantrekkelijk boulevardje. Beetje armoedig.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:08:38 #125
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634628
het bevalt em........Ze hebben amper klanten :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:09:10 #126
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634641
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het is ook helemaal geen aantrekkelijk boulevardje. Beetje armoedig.
Echt he? Ik weet niet waarom mensen hier in vredesnaam naar toe gaan. Zeker die Engelsen.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:09:46 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634655
Dan komen ze ineens allemaal tegelijk, goh.... je verwacht het niet rond etenstijd hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:09:56 #128
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:09 schreef Yaku het volgende:

[..]

Echt he? Ik weet niet waarom mensen hier in vredesnaam naar toe gaan. Zeker die Engelsen.
Ik snap daar ook geen reet van :N
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:10:31 #129
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:09 schreef Leandra het volgende:
Dan komen ze ineens allemaal tegelijk, goh.... je verwacht het niet rond etenstijd hè.
nou idd :Y
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_154634681
Die hamburger :') :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154634695
Jah joh een kok op de loonlijst, goed idee!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:11:40 #132
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634701
als de zaken zo goed blijven gaan kunnen ze misschien een dak voor op die TT kopen :9~
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:12:18 #133
123170 alors
zlata1234
pi_154634718
Dat eten :r
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:12:28 #134
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154634722
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:09 schreef Leandra het volgende:
Dan komen ze ineens allemaal tegelijk, goh.... je verwacht het niet rond etenstijd hè.
En dan zit er 8 man
#FreeHat
pi_154634733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef alors het volgende:
Dat eten :r
Haten op hamburgers!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:13:34 #136
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef alors het volgende:
Dat eten :r
ik zou een Subway zoeken :Y
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_154634756
Haha you gonna do all day over this glass?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:13:53 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154634766
"Ze eten je arm en drinken je rijk" heeft ze kennelijk ook nog niet begrepen, met die grote glazen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154634775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:13 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ik zou een Subway zoeken :Y
Wat een smerige toko is die Subway zeg. 1 keer goed ziek van geweest. :r
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:14:24 #140
123170 alors
zlata1234
pi_154634779
Het ziet er echt zo skeer uit daar... Wat dat betreft passen ze er prima :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_154634797
Die hont _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 22:15:20 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_154634801
En nu ook nog hoge kosten voor de hond. Gaat lekker.
pi_154634804
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:15 schreef roos85 het volgende:
Die hont _O-
Volgens mij is het een kad!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:15:37 #144
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154634805
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een smerige toko is die Subway zeg. 1 keer goed ziek van geweest. :r
Je weet wel dat er ongeveer 40000 Subways zijn?
#FreeHat
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2015 @ 22:15:47 #145
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154634808
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een smerige toko is die Subway zeg. 1 keer goed ziek van geweest. :r
tis iig beter dan die smurrie vd Mac
Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad bij de Subway
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 22:15:57 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_154634813
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:15 schreef roos85 het volgende:
Die hont _O-
Hij heeft een aambeitje de stakker.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:16:26 #147
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_154634826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:15 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

tis iig beter dan die smurrie vd Mac
Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad bij de Subway
Ik vind de Subway ook goor
Wie dit leest is gek
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:16:29 #148
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_154634828
Voordeel van de Subway is dat het voor je neus wordt voorbereid
pi_154634848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:15 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

tis iig beter dan die smurrie vd Mac
Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad bij de Subway
Geen Simit Sarayi in je buurt hebben :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154634852
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:15 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Je weet wel dat er ongeveer 40000 Subways zijn?
Ja uiteraard.

De Subways die ik hier heb bezocht oogden ronduit ranzig. Vliegen in de vitrines, overal etensresten... gewoon goor.
pi_154634904
Die laatste woorden, waren dat een eufemisme voor "eigenlijk draait het nog klote, maar we hopen dat het binnen 2 jaar nog wat wordt"? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154634939
Iemand die even de man man man gif insert?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154637941
Het gaat goed met Silvia en Nico zo te zien.
http://www.avrotros.nl/ik(...)-met-sylvia-en-nico/
pi_154639211
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:58 schreef vronie het volgende:
Het gaat goed met Silvia en Nico zo te zien.
http://www.avrotros.nl/ik(...)-met-sylvia-en-nico/
`
Respect als ze het redden!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 juli 2015 @ 13:34:40 #155
446812 apl.de.flap
"dumpertje.nl"
pi_154643710
Mijn favorieten: Niek en Marianna! Niek knuffelt bomen en Marianna stampvoet als ze haar zin niet krijgt. http://www.npo.nl/ik-vertrek/15-03-2007/TROS_1125592

En de nog wereldvreemdere familie Hoek! Die geld lenen van hun zoons om hun veel te dure bouwval te bekostigen http://www.avrotros.nl/site/gemist/item/TROS_1141348/ik-vertrek/
  maandag 27 juli 2015 @ 13:24:51 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_154672511
quote:
Paul de Leeuw trapt BN’er-serie Ik Vertrek af

Paul de Leeuw is de eerste bekende Nederlander die centraal staat in de nieuwe tv-reeks 10 Jaar Ik Vertrek. Komende zaterdag, 1 augustus, voorziet de tv-ster zijn favoriete aflevering van commentaar. Dat heeft de AvroTros laten weten. Ik Vertrek bestaat tien jaar en dat wordt gevierd met een tiendelige serie waarin BN’ers terugblikken op het programma. De Leeuw mag als groot fan de aftrap verzorgen. Hij kijkt het programma naar eigen zeggen altijd tijdens zijn cardiotraining.

Het verhaal over Erica en Martien die met hun dochters naar Frankrijk vertrokken, is De Leeuw vooral bijgebleven. In het gehucht Thénioux kochten zij een even reusachtig als vervallen kasteel. Niet alleen de onmogelijke uitdaging die het echtpaar aanging, maakte indruk; vooral de geaardheid van Martien was het gesprek van de dag.

In de andere aflevering delen Chantal Janzen, Richard Groenendijk, Tineke Schouten, Coen en Sander, Marga van Praag, Bert Visscher, Veldhuis & Kemper, Joop Braakhekke en Jeroen van der Boom hun meest memorabele uitzending met de kijker.

10 Jaar Ik Vertrek is zaterdag om 20.30 uur te zien op NPO 1.
bron
  maandag 27 juli 2015 @ 13:34:24 #157
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154672780
Boeit mij eigenlijk geen fuck wat een BN-er van een programma vindt. Dit skippen we dus maar.
En Richard Groenendijk :r x1000
opgezegd@fok.nl
pi_154689196
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:34 schreef apl.de.flap het volgende:

En de nog wereldvreemdere familie Hoek! Die geld lenen van hun zoons om hun veel te dure bouwval te bekostigen http://www.avrotros.nl/site/gemist/item/TROS_1141348/ik-vertrek/
Absurd. Volgens mij ook vrijwel geen eigen geld. Die idioten vinden het ook raar dat in een dorpje in the middle of nowhere een willekeurig gemeenteambtenaar geen Duits (wat ze zelf amper spreken) of engels spreken. Het is ook niet gezond hoe close dat gezin is :{ Het is wel een succes geworden zo te zien

http://www.navenkove.com/over-ons
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:31:19 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154825236
Begonnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_154825296
Is die intussen uit de kast?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:34:02 #161
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154825314
Ben benieuwd.
pi_154825321
Deze man is echt heel erg gay en nee ik heb het niet over Paul de Leeuw
pi_154825326
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Deze man is echt heel erg gay en nee ik heb het niet over Paul de Leeuw
zoooooo homo :D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:37:19 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_154825400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Deze man is echt heel erg gay en nee ik heb het niet over Paul de Leeuw
Overduidelijk haha :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_154825412
Zou er een grote kast in dat kasteel zitten?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:37:57 #166
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154825421
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

zoooooo homo :D
Niet te zuinig inderdaad _O-
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:39:26 #167
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154825457
Steak tartare terugsturen omdat het te rauw is _O- En vragen of het ei ook even gebakken mag worden
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:39:47 #168
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154825472
Zij zou dat blijkbaar wel lekker vinden,Ze heeft ook twee kinderen van hem.
pi_154825528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef Wave103 het volgende:
Steak tartare terugsturen omdat het te rauw is _O- En vragen of het ei ook even gebakken mag worden
Haha ik had bijna het zelfde in Parijs, toen wilde een maat ook tartare bestellen totdat er in gebrekkig Engels uitgelegd werd dat het niet gebakken werd. :D
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:45:24 #170
137949 Disana
pi_154825650
Wat een ontstellende nicht.
pi_154825680
Leuk dat twee vriendinnen dit zo toch aandurven
pi_154825721
Die vent :')
pi_154825743
Meest bizarre afkevering ooit.
Dit, dus.
pi_154825753
Frankrijk is buitenland :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:48:15 #175
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_154825760
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:39 schreef Wave103 het volgende:
Steak tartare terugsturen omdat het te rauw is _O- En vragen of het ei ook even gebakken mag worden
Ik moest hieraan denken, rauwe steak tartare:
opgezegd@fok.nl
pi_154825791
't is een drukte van geweld.. meid :o
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:50:05 #177
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_154825824
Volgensmij hadden hun toch de boel verkocht??
pi_154825837
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Meest bizarre afkevering ooit.
André en Hanka in Kreta niet gezien?
pi_154825856
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

André en Hanka in Kreta niet gezien?
_O_ _O_ _O_
pi_154825937
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

André en Hanka in Kreta niet gezien?
Ja oke, die is ook briljant!

En die slavendrijver die halverwege de aflevering ineens ziet dat ie een mijn in de achtertuin heeft.
Dit, dus.
pi_154825958
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

André en Hanka in Kreta niet gezien?
Link? Men refereert vaak naar deze aflevering maar ik heb hem nog nooit gezien :(
pi_154825961
Waarvan hebben Erica en Martien het kasteel betaald ?

( eerste 20 minuten gemist)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:53:50 #183
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154825972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

André en Hanka in Kreta niet gezien?
Met die begroting op een memootje _O_
pi_154825994
Maar is deze man nou echt de vader van die kinderen en de man van die Erica?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:55:13 #185
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826032
Zielige vrouw ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar is deze man nou echt de vader van die kinderen en de man van die Erica?
:Y
pi_154826042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

André en Hanka in Kreta niet gezien?
Haalt het nog niet bij de familie Grünewald. Beste aflevering allertijden.

Staan niet op http://ik-vertrek.startpagina.nl
pi_154826046
Hun zijn een stel? :o
pi_154826061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Wave103 het volgende:
Zielige vrouw ;(

Waarom?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:56:05 #189
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154826062
Hij zou zo een wielrenner kunnen zijn. :@
pi_154826089
http://www.chateaudelabrosse.nl En onderaan Arnaud en Marianne...
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:57:09 #191
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom?
Die moeder die zo eenzaam thuis zit
pi_154826115
ziet er wel goed uit
http://www.chateaudelabrosse.nl/
pi_154826119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:55 schreef Wave103 het volgende:
Zielige vrouw ;(

[..]

:Y
Oh wow..
pi_154826145
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:53 schreef Badr_Harry het volgende:

[..]

Link? Men refereert vaak naar deze aflevering maar ik heb hem nog nooit gezien :(
Link werkt helaas niet.
http://www.avrotros.nl/site/gemist/item/TROS_1112460/ik-vertrek/
pi_154826242
"Krijgen die mensen één badmuts? Of twee?"

:')
pi_154826243
Hebben jullie ook het idee dat die vrouw lesbisch is?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:01:21 #197
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154826269
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:53 schreef AnneX het volgende:
Waarvan hebben Erica en Martien het kasteel betaald ?

( eerste 20 minuten gemist)
Voor elke dag dat de kastdeur van Martien dicht blijft krijgen ze 10 euro, dat telt wel op!

Maar au sérieux; niet verteld geloof ik :)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:02:10 #198
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154826298
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:00 schreef Genesisfan het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat die vrouw lesbisch is?
Hij is homo, zij is lesbisch...

min keer min is plus :P
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:02:58 #199
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826330
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:53 schreef AnneX het volgende:
Waarvan hebben Erica en Martien het kasteel betaald ?

( eerste 20 minuten gemist)
Die man heeft jarenlang z'n kont verkocht achter het station
pi_154826352
Zo aan hun site te zien loopt t wel aardig zo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154826385
Geen wifi :')
pi_154826415
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef franklop het volgende:
Zo aan hun site te zien loopt t wel aardig zo
Maar met 2 andere namen op de site.. :P
pi_154826434
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:03 schreef franklop het volgende:
Zo aan hun site te zien loopt t wel aardig zo
Maar is het nog wel van hun? Op de site staat een emailadres van mmcvandalen.
pi_154826436
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Studiotje het volgende:
Geen wifi :')
Was in 2008 toch? Toen kon dat nog wel...
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:05:26 #205
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154826448
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:04 schreef Studiotje het volgende:
Geen wifi :')
Dit is een herhaling van 8 jaar geleden ofzo...toen was dat heel normaal :P
pi_154826458
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dit is een herhaling van 8 jaar gelden ofzo...toen was dat heel normaal :P
Oh ja :o

Tering, nu is het zo normaal O+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:05:44 #207
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154826460
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_154826474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar is het nog wel van hun? Op de site staat een emailadres van mmcvandalen.
ow dat mis ik dan weer :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154826477
Allemaal aan die deur hangen en vragen stellen :')
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:07:10 #210
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154826512
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar is het nog wel van hun? Op de site staat een emailadres van mmcvandalen.
Lijkt er niet op idd :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_154826550
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:06 schreef franklop het volgende:

[..]

ow dat mis ik dan weer :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154826577
Ooooh, wat errugggggg
pi_154826624
Bij elke gang moet hij dezelfde stoel terug zetten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154826631
Ik hoopte eigenlijk op een 'hoe gaat het nu met' serie. Of zou er zometeen nog een stukje komen?
Met een meidenkwartet
pi_154826639
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:10 schreef Cathmar het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een 'hoe gaat het nu met' serie. Of zou er zometeen nog een stukje komen?
Verwacht ik wel.
pi_154826655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:10 schreef Cathmar het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een 'hoe gaat het nu met' serie. Of zou er zometeen nog een stukje komen?
voila
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154826656
Oja. Kijk. Daar zat ik op te wachten.
Met een meidenkwartet
pi_154826665


[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 01-08-2015 21:11:23 ]
pi_154826710
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:11 schreef Cathmar het volgende:
Oja. Kijk. Daar zat ik op te wachten.
hij is nu wel uit de kast dan toch? :o
pi_154826717
Hij is nog gay'er geworden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:12:38 #221
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826724
De woonwinkel van z'n vriend?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:12:39 #222
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154826725
Stoppen met die poppenkast!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_154826739
Nog geen woord over dat huwelijk...
Met een meidenkwartet
pi_154826743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

hij is nu wel uit de kast dan toch? :o
Wie?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:13:05 #225
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154826746
Wat een baas _O_
pi_154826778
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een baas _O_
Die heeft binnen nu en een jaar een eigen TV programma over woninginrichting.
pi_154826786
Ik lach me suf om die vent.
Met een meidenkwartet
pi_154826800
Ze zijn uit elkaar dus.
pi_154826804
Hij was na de uitzending ook paar keer te gast bij Paul de Leeuw
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:14:21 #230
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154826807
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die heeft binnen nu en een jaar een eigen TV programma over woninginrichting.
En hij heeft een show met Geer en Goor :Y
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:14:26 #231
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826809
Die facebook van die vrouw vertelt ons dat ze een nieuwe vriend heeft, en niet aan deze aflevering heeft meegewerkt. Dus dit is het denk ik
pi_154826829
_O-
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:15:38 #233
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826846
jaaaaaaaaaaaa
pi_154826850
Iets met een man gehad. Hè hè
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154826855
uit de kast *O*
pi_154826859
Wat, hij is homo? :D
pi_154826862
He he. Kijk. Ze zijn uit elkaar.
Vind het wel mooi geregeld zo, vooral voor die kinderen.
Met een meidenkwartet
pi_154826863
Dus ze zijn nog samen, maar niet meer samenwonend..

Die gast heeft elke avond mannen over de vloer
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:16:07 #239
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_154826869
Hehe dit kon ook niet anders!
pi_154826874
Hè hè *O*
pi_154826887
Z'n riem :D Eindbaas!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154826899
Kijkwaardig?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154826908
Die inrichting, homo'er kan niet _O-
pi_154826912
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijkwaardig?
Absoluut!
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:17:00 #245
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_154826915
Ik vind hem wel echt tof haha
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:17:27 #246
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154826931
Godver, hier heeft hij een punt. :Y

Mooi dat hij voor zichzelf heeft gekozen. ^O^
pi_154826938
Morgen dan maar eens NPO aanzwengelen of staat ie er al op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154826939
Wel jammer dat hij vandaag niet kan kijken vanwege evenement :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:17:45 #249
414827 Wave103
It's not pop music
pi_154826941
Die is gegroeid
pi_154826948
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef Wave103 het volgende:
Die is gegroeid
pi_154826952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen dan maar eens NPO aanzwengelen of staat ie er al op?
Nee, is nog bezig dus 20minuten wachten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154826957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
Wel jammer dat hij vandaag niet kan kijken vanwege evenement :'(
:D
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:18:14 #253
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154826960
Aardig opgedroogd!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_154826963
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:17 schreef Wave103 het volgende:
Die is gegroeid
D'r accent is er op achteruit gegaan.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154827004
Oeps het mapje naakte mannen
pi_154827009
Wat erruggg.

Ja leuk om weer even te kijken. Komen er nog meer afleveringen?
Met een meidenkwartet
pi_154827026
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:19 schreef Cathmar het volgende:
Wat erruggg.

Ja leuk om weer even te kijken. Komen er nog meer afleveringen?
nog 9
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:20:10 #258
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154827039
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:19 schreef Cathmar het volgende:
Wat erruggg.
Echt net Geer en Goor. O+
pi_154827045
Pottoveu :D
pi_154827049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:19 schreef Cathmar het volgende:
Wat erruggg.

Ja leuk om weer even te kijken. Komen er nog meer afleveringen?
Ja, stuk of 7-8 ofzo. Allemaal met begeleiding van een BN'er

Paul de Leeuw, Coen & Sander, Jeroen van der Boom, Chantal Janzen, Marga van Praag, Richard Groenendijk, Tineke Schouten en Bert Visscher
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154827055
Top. Eens zien welke afleveringen nog komen.
Met een meidenkwartet
pi_154827064
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

. Allemaal met begeleiding van een BN'er
Heeft weinig toegevoegde waarde.
pi_154827072
Toch wel een leuke gast. _O-
pi_154827093
Paul, ksst
pi_154827103
Heerlijk toch die positiviteit van die vent. Lijkt me top vader/kennis. Altijd lol.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:22:35 #266
367000 roos94
pi_154827122
Zeer genoten.
pi_154827140
Zou die dochter doen.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:23:46 #268
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154827167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja, stuk of 7-8 ofzo. Allemaal met begeleiding van een BN'er

Paul de Leeuw, Coen & Sander, Jeroen van der Boom, Chantal Janzen, Marga van Praag, Richard Groenendijk, Tineke Schouten en Bert Visscher
Ze hadden Harm van DWHN moet uitnodigen voor die show met die Zeeuwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Van_Poppel op 01-08-2015 21:30:16 ]
pi_154827291
Wat een geweldige aflevering was dit. Leukste van allemaal wmb.
Je gaat die vent steeds meer mogen.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:28:56 #270
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154827327
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een geweldige aflevering was dit. Leukste van allemaal wmb.
Je gaat die vent steeds meer mogen.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:29:47 #271
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154827353
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:21 schreef Studiotje het volgende:
Paul, ksast
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_154827776
_O_ die man is gewéldig!! *denk zijn manier van praten hierbij* :+ Echt briljant :D zo lekker authentiek :D
pi_154827831
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
_O_ die man is gewéldig!! *denk zijn manier van praten hierbij* :+ Echt briljant :D zo lekker authentiek :D
maar met die handgebaartjes is het lastig typen
pi_154827849
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

maar met die handgebaartjes is het lastig typen
:D :+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:52:19 #275
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154827899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
_O_ die man is gewéldig!! *denk zijn manier van praten hierbij* :+ Echt briljant :D zo lekker authentiek :D
Vooral z'n stem was heel autenthiek ja.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:53:41 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154827931
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
_O_ die man is gewéldig!! *denk zijn manier van praten hierbij* :+ Echt briljant :D zo lekker authentiek :D
Meid. *insert wegwerpgebaar met handje*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154828047
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Meid. *insert wegwerpgebaar met handje*
Pas op, dat past je iets te goed :+ ;)
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:04:05 #278
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154828168
Niet gekeken. Zat Paul er nou veel doorheen te kleppen of viel het mee? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154828185
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:04 schreef Cynix ® het volgende:
Niet gekeken. Zat Paul er nou veel doorheen te kleppen of viel het mee? :?
Viel opzich wel mee. Gelukkig.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:05:45 #280
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154828209
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:04 schreef Cynix ® het volgende:
Niet gekeken. Zat Paul er nou veel doorheen te kleppen of viel het mee? :?
Ben pas halverwege de show ingeschakeld, heb hem eigenlijk niet/nauwelijks gezien...
pi_154828326
Neuh, hij introduceert de aflevering eigenlijk vooral even kort.. Had ook zonder bnners gekund deze manier van terugblikken.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:14:42 #282
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154828491
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Neuh, hij introduceert de aflevering eigenlijk vooral even kort.. Had ook zonder bnners gekund deze manier van terugblikken.
Was wat mij betreft ook beter geweest. Dan had ik ook gekeken. Misschien doe ik dat volgende week alsnog wel.
Ik heb gewoon echt geen zin in wauwelende BN-ers die alleen zichzelf belangrijk vinden. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154828554
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Was wat mij betreft ook beter geweest. Dan had ik ook gekeken. Misschien doe ik dat volgende week alsnog wel.
Ik heb gewoon echt geen zin in wauwelende BN-ers die alleen zichzelf belangrijk vinden. :N
Nou dáár hoef je iig niet bang voor te zijn :)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:12:03 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154830120
In feite leidt het alleen maar af, die introductie door een BN-er. Daarna volgt ongeveer de complete herhaling van een oude uitzending om vervolgens ook nog even een paar minuten aandacht te geven aan hoe het nu is met de betreffende mensen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_154831448
Lekker goedkoop recyclen en toch top kijkcijfers waarsch.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154836390
Makkelijke zomertijdvulling inderdaad. Paul de Leeuw had eigenlijk geen toegevoegde waarde. En dan eerst veertig minuten naar de oude uitzending kijken en dan krijg je nog een paar minuten 'hoe is het nu met'. En dan alleen maar met die Martien, want zij wilde niet. Eigenlijk totaal niet boeiend.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_154837292
Wat een recycling, gewoon de aflevering voor de vierde keer uitzenden :D :D :'(
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 11:40:31 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_154837936
Hij had wel iets raars aan z'n rechteroog, alsof z'n iris gescheurd was of zo :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_154837949
Nummer 2 best bekeken programma's gisteren. Dus geef ze 's ongelijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:48:05 #290
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154839808
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een geweldige aflevering was dit. Leukste van allemaal wmb.
Je gaat die vent steeds meer mogen.
Dat heb ik echt totaal niet, integendeel zelfs. Niet homofoob ofzo, maar dat aanwezige hoeft van mij niet zo.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:05:43 #291
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_154840152
Ik zie de uitspraak van Frank de Boer dat homo's niet op niveau voetballen in verband met hun aparte kenmerkende motoriek ineens in een heel ander licht.
Wie dit leest is gek
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:52:02 #292
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154841095
Jezus, ik las die beschrijving over dat mensen die man homo noemden, begon te kijken en ja hoor :')
Gewoon die typische homo-stem, ik blijf me nog steeds verbazen dat die stem/intonatie/klank echt zo'n standaardding is, dat kan biologisch gezien toch gewoon niet?
En op het einde toch nog even half uit de kast komen _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2015 @ 15:28:22 #293
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_154841839
Wel een beetje bedroevend dat over de huidige situatie zo snel heen wordt gewandeld.
De bnner doet in het begin even zn verhaal vervolgens de herhaling van begin tot eind over het emigreren met vervolgens nog geen 5 min over het heden........ }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2015 @ 17:14:04 #294
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154844529
Alsnog even gekeken. Leuke aflevering, maar Paul de Leeuw voegt (inderdaad) weinig toe.
Tip: Skip de BN-ers en ruim de vrijgekomen 5 minuten in voor een vers en wat langer hoe-is-het-nu-gesprekje met de vertrekkers. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_154845144
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:28 schreef Snowsquall het volgende:
Wel een beetje bedroevend dat over de huidige situatie zo snel heen wordt gewandeld.
De bnner doet in het begin even zn verhaal vervolgens de herhaling van begin tot eind over het emigreren met vervolgens nog geen 5 min over het heden........ }:|
Er was ook niet zo veel te vertellen over de huidige situatie natuurlijk. Frankrijk verlaten en gewoon weer op de oude plek in Nederland. Vrouw die ook niet mee wilde werken, dan ben je snel klaar.

Kende deze aflevering overigens niet, dus vond het wel een leuke aflevering.
  zondag 2 augustus 2015 @ 17:49:13 #296
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154845461
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen op tv?
  zondag 2 augustus 2015 @ 17:56:41 #297
14505 OProg
A Life in Music
pi_154845684
Leuk om deze weer eens te zien. :)
Mooi dat het - ondanks niet in Frankrijk - allemaal wel op zijn pootjes terecht is gekomen.

Verder snap ik niet waarom er overal en ook in toch als succesvolle concepten 'BN'ners' tevoorschijn moeten komen. Paul kan ik nog een beetje bij inkomen omdat die Martien in de uitzending had. Maar wie zit er nu te wachten op een interview met Topper Jeroen over het programma? :? :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:55:14 #298
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_154852736
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, ik las die beschrijving over dat mensen die man homo noemden, begon te kijken en ja hoor :')
Gewoon die typische homo-stem, ik blijf me nog steeds verbazen dat die stem/intonatie/klank echt zo'n standaardding is, dat kan biologisch gezien toch gewoon niet?
En op het einde toch nog even half uit de kast komen _O-
Dat is authentiek!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_154902691
De held was net bij RTL Boulevard.

Hij wil wel een real-life soap :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_154903237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:21 schreef RipCity het volgende:
De held was net bij RTL Boulevard.

Hij wil wel een real-life soap :D
Als zijn dochters ook meedoen zeg ik doen!
pi_154903652
Beetje jammer dat er deze zomer nieuwe afleveringen beloofd zijn maar die zullen dan wel in september komen hopelijk. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')