abonnement Unibet Coolblue
pi_148909100
En hier weer verder :s)
pi_148909194
Nog even mijn laatste post uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ja hč, het is wel belangrijk om iets te doen met de kleur van de meubels in de accessoires of gordijnen. Ik zit me nu opeens af te vragen of dat gelige/houtkleurige van de meubels wel mooi is met wat vergrijsder lichtgroen. Bij de vloer past het sowieso wel, het vult elkaar nu mooi aan. Nu hangen er goudgele gordijnen met soort bloemenweefsel erin (uit 't huis van mijn opa en oma, nog uit de kinderkamer van mijn vader :D) maar dat was een noodoplossing, ze zijn niet echt mooi meer. Ik ga maar even zo'n kleurenstrip van verfkleuren bij de bouwmarkt halen binnenkort.

En handige site Limone, kende 'm niet.
Mooie plannen met je kast Elamanilo, geeft die roze verf een dekkend resultaat op donker hout?
pi_148909972
We hebben ook een grondverf, die gaat er eerst op en dan daarna de roze er overheen. We hebben de kast heel voorzichtig uit elkaar gehaald zodat we overal goed bijkunnen, we willen het echt netjes doen :) We hebben ook een oude Chinese kast, die hebben we destijds gewoon hoppa geverfd, terwijl ie midden in de kamer stond, zonder schuren of iets. Dat dekte toen in 2 keer (mintgroen), de kast was echt heel donker.
pi_148910177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:02 schreef Minarosa het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n held met kleuren en inrichtingen, dus vroeg me af wat jullie ideeën zouden zijn. We willen graag een babykamer met mintgroen, beetje die retrokleur/vergrijsd, als thema. Nu twijfel ik of we de muur in die kleur zouden verven of dat we eerder gordijnen in die kleur ophangen (of allebei). Welke kleuren staan daar verder nog mooi bij? Ik dacht zelf aan okergeel of aubergine, maar ook weer niet te veel aubergine want het wordt een jongen, hoewel we geen stereotype jongenskamer willen. Het mag allemaal best rustig blijven. We gaan over een jaartje waarschijnlijk ook verhuizen dus ik ben niet van plan om superveel uit te geven aan de babykamer, maar gordijntjes, leuke accessoires en andere spullen hebben we toch nodig :)

Deze kleur groen, maar dan niet het behang: [ afbeelding ]

Of misschien iets groener: [ afbeelding ] vind ik mooi.

Verdere details: de kast en commode zijn van eikenhout, deze kleur: [ afbeelding ]

En de vloer is van laminaat, deze kleur: [ afbeelding ]
Een lichte mint/vergrijsde groen kan prima op de muur of op een kast/ander groot voorwerp. Het is een hele neutrale kleur en mijn ervaring is (met onze kast in die kleur) dat het echt _overal_ bij past! Een neutrale kleur, maar toch een echte kleur. Wat ik zelf heel mooi erbij vind zijn rood, roze (zowel fel als licht), oranje, andere groene tinten, maar ook felgeel en turquoise passen mooi.
Je kunt deze kleur groen als een soort 'grijs' gebruiken qua neutraliteit, dus hoe je dat zou combineren, kan bijna ook allemaal met mintgroen.
Het is wel leuk, als je veel pastellen of lichte kleuren gebruikt, om er ook 1 uitspringer tussen te zetten, dus 1 felrood lampje op de kast bijv.
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:59:04 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148919525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar ik zie nu net in de Xenosfolder van die slingers staan :D
Ik heb er vanmiddag een gekocht, bedankt! *O*
KuikenGuppy
pi_149063874
Ik ben benieuwd naar de kasten :)
Schudden voor gebruik
pi_149064803
Ik ben ook benieuwd of het lukt bij iedereen. Wij zijn de eerste delen geschuurd dit weekend. Het wordt bij ons echt een project voor de komende maanden, want het heeft geen haast en we hebben ook nog geen beslissing genomen over de kleur....
pi_149067422
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil voor E een speelgoedopberg/zithoekje maken van appelkistjes
Is het nog gelukt, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!

En ik ben ook benieuwd naar dreumestafels/-bureautjes/werkhoekjes. Heeft iemand er iets bijzonders van gemaakt, nog leuke tips? Ik zag deze kruidenrekjes van IKEA, dat soort ideetjes vind ik tof!




Ik ben op MP aan 't kijken naar een leuk tafeltje, en denk dat ik hem toch maar tegen de enige rechte muur ga plaatsen zodat niet alle stiften achter het tafeltje rollen enzo. Dat biedt perspectief voor een leuk hoekje O+
pi_149068316
Ik kan die kruidrnrekjes nooit vinden bij de ikea :(
Schudden voor gebruik
pi_149068381
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan die kruidrnrekjes nooit vinden bij de ikea :(
Ze zijn online te bestellen, misschien is dat een optie?
pi_149068385
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan die kruidrnrekjes nooit vinden bij de ikea :(
Ikea bij ons in de buurt liggen ze net na alle voorbeeldkeukens. Dus niet op de accessoire-afdeling maar echt nog bij alle keukens. Dus na de kookplaten, vaatwassers, ladefrontjes, handgrepen e.d.

Edit: en wat Suiker zegt ;). Online bestellen....
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 11:44:39 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149068610
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan die kruidrnrekjes nooit vinden bij de ikea :(
en vragen aan het personeel is geen optie?
ze schijnen nogal eens uitverkocht te zijn
  maandag 26 januari 2015 @ 11:47:36 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149068689
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:55 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Is het nog gelukt, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!

En ik ben ook benieuwd naar dreumestafels/-bureautjes/werkhoekjes. Heeft iemand er iets bijzonders van gemaakt, nog leuke tips? Ik zag deze kruidenrekjes van IKEA, dat soort ideetjes vind ik tof!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik ben op MP aan 't kijken naar een leuk tafeltje, en denk dat ik hem toch maar tegen de enige rechte muur ga plaatsen zodat niet alle stiften achter het tafeltje rollen enzo. Dat biedt perspectief voor een leuk hoekje O+
Ik weet niet hoe scheef jullie muren zijn, maar kan je niet iets maken met een opstaand hoofdbord met een gordijn er achter waardoor een tentje/holletje ontstaat? O+
KuikenGuppy
pi_149068789
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe scheef jullie muren zijn, maar kan je niet iets maken met een opstaand hoofdbord met een gordijn er achter waardoor een tentje/holletje ontstaat? O+
Ik snap helemaal niet wat je bedoelt :D maar eigenlijk zou de tafel of onder de trap komen, of tegen een muur van zo'n 1,20 en daarboven wordt het schuin. Dus een tentje maken is niet echt mogelijk, boven zou dat wel kunnen maar ons huis is erg klein dus dat is denk ik nadelig voor de ruimte :@
Ik hou wel van hutten en tenten hoor O+

Misschien wordt het wel gewoon een prikbord boven een oud bureautje, maar dan dacht ik: misschien heeft iemand een bijzonder leuk prikbord gemaakt of een ander idee zoals dat lint met knijpers eraan ofzo. Ben gewoon benieuwd!
  maandag 26 januari 2015 @ 11:55:12 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149068858
Ik ben al ijverig aan het googlen om een voorbeeld plaatje te vinden, maar volgens mij heeft niemand zoiets :+.
Moet het een leeshoekje of een speelhoekje worden? Of beiden? ;)
KuikenGuppy
pi_149069460
Meer een bureautje om aan te duplo'en, met de kassa te spelen, tekenen, boekje lezen, dus echt een werkplekje/tafeltje!
pi_149070564
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:36 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ikea bij ons in de buurt liggen ze net na alle voorbeeldkeukens. Dus niet op de accessoire-afdeling maar echt nog bij alle keukens. Dus na de kookplaten, vaatwassers, ladefrontjes, handgrepen e.d.

Edit: en wat Suiker zegt ;). Online bestellen....
ik zal eens kijken bij online bestellen idd, dat is een goede tip, Suiker O+
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. :@

Ze liggen niet net na de keukens. Daar liggen alle rekjes voor kruiden, maar niet deze }:|
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en vragen aan het personeel is geen optie?
ze schijnen nogal eens uitverkocht te zijn
Ja, dat kan ook nog. Maar het is in Breda bij de keukenafdeling echt vaak zo druk. Ik heb dan geen zin meer in lang wachten.

Ik kan mij voorstellen dat ze uitverkocht zijn. Ik zie ook steeds nergens ruimte in het schap voor ze :D

Naja komt wel eens. Ik wil er minstens twee voor in de logeerkamer voor bij het stapelbed :D Dus nog niet zo heel veel haast.
Schudden voor gebruik
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 14:56:21 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149073905
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 12:59 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik zal eens kijken bij online bestellen idd, dat is een goede tip, Suiker O+
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. :@

Ze liggen niet net na de keukens. Daar liggen alle rekjes voor kruiden, maar niet deze }:|

[..]

Ja, dat kan ook nog. Maar het is in Breda bij de keukenafdeling echt vaak zo druk. Ik heb dan geen zin meer in lang wachten.

Ik kan mij voorstellen dat ze uitverkocht zijn. Ik zie ook steeds nergens ruimte in het schap voor ze :D

Naja komt wel eens. Ik wil er minstens twee voor in de logeerkamer voor bij het stapelbed :D Dus nog niet zo heel veel haast.
ik heb ze zelf ook (als kruidenrek) en heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om ze te kopen want ze waren of niet leverbaar of niet te vinden.
pi_149073992
Ik denk dat mijn vriendin ze in Utrecht heeft gekocht. Maar op de website kun je de voorraad checken toch?







Zoiets wil ik dus O+ Ik wacht eerst maar even af wat voor tafeltje we kopen.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:02:05 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149074093
Waar komt dat bij jullie in huis, Suiker? Heb je toevallig een fotootje van hoe F's stukje huis er nu uit ziet? Ik ben altijd zo onder de indruk van jullie gepuzzel op minimale ruimte, terwijl het er (iig op foto's) heel ruimtelijk en rustgevend uitziet O+.
KuikenGuppy
pi_149074391
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:02 schreef Burdie het volgende:
Waar komt dat bij jullie in huis, Suiker? Heb je toevallig een fotootje van hoe F's stukje huis er nu uit ziet? Ik ben altijd zo onder de indruk van jullie gepuzzel op minimale ruimte, terwijl het er (iig op foto's) heel ruimtelijk en rustgevend uitziet O+.
Dank je! O+
Mijn foto is deze keer niet zo gunstig zie ik, maar het geeft wel een idee.
SPOILER: Zo:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:12:40 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149074441
Meneer de uil O+. Leuk plekje heeft 'ie daar! Ik ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken :D!
KuikenGuppy
pi_149074580
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:12 schreef Burdie het volgende:
Meneer de uil O+. Leuk plekje heeft 'ie daar! Ik ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken :D!
Hij heeft ook nog steeds z'n "kamer"/verdiepinkje hoor, maar dat is onveranderd sinds hij daar ging slapen. Dit is zoals je ziet een plekje in de woonkamer :)
  maandag 26 januari 2015 @ 15:19:42 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149074652
Ooh, ik dacht al dat hij in de koekenpan sliep tegenwoordig :P.
KuikenGuppy
pi_149074801
:P

Ik heb nu dus het keukentje weggehaald en ik vind het maar niks :')
Ik ga hem terugzetten en bedenken hoe ik op een andere plek een hoekje kan maken :s)

[ Bericht 65% gewijzigd door Suikertante op 26-01-2015 15:31:32 ]
pi_149077448
Wat een mooie kast hebben jullie zeg O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149089303
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef pinquit het volgende:
Wat een mooie kast hebben jullie zeg O+
Dank je! Tis gewoon een Ivar van Ikea, maar dan lichtgroen geschilderd :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:32:43 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149355569
Ik zoek een warme, blauwe ledikantdeken. Liefst niet effen en niet van fleece. En liever ook niet te duur... :+.
Wie weet iets?
KuikenGuppy
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:35:14 #29
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149411298
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:32 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek een warme, blauwe ledikantdeken. Liefst niet effen en niet van fleece. En liever ook niet te duur... :+.
Wie weet iets?
Zara Home heeft behoorlijk wat blauwe dekens voor minder dan 40 euro.
http://www.zarahome.com/nl/nl/bed/dekens-c1294057-zhkidsnl.html
Effen, met patroon, en effen maar met ingeweven patroon.

No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_149411857
Nohjahhh, waarom wist ik niet dat ZARA een homecollectie had? :o wat een geweeeeldige dekens O+



O+ O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149411937
Oh my goood, ik moet ALLESCH :9~
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149425262
Suiker, ben heel benieuwd naar jullie hoekje! En van LadyBlack ook!

Wij hebben nu dit:


De plank erachter:


En in het hoekje staat nu ook een boomstronk met Nijntje lamp erop, die was er nog niet toen ik de foto nam.

In de groene kast gaan we een plank leegruimen voor de puzzels e.d.

Verder vind ik dit echt heel leuk:


Maar ik weet dan nog niet waar ik dat kan zetten hier :')
Of inderdaad zo'n ribba plank aan de muur waar wat boekjes in kunnen staan..

En ik wil ook nog een keukentje, dat komt dan ergens bij onze keuken te staan.
pi_149426193


Deze klok hebben we vd week gekocht. We gaan zoon een hele nieuwe kamer geven.
pi_149426337
Jullie plaatsen erg leuke foto's. Kan ik inspiratie op doen :+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 20:55:23 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149431549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:35 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Zara Home heeft behoorlijk wat blauwe dekens voor minder dan 40 euro.
http://www.zarahome.com/nl/nl/bed/dekens-c1294057-zhkidsnl.html
Effen, met patroon, en effen maar met ingeweven patroon.

[ afbeelding ]
Super leuk spul!!! Thanx :D
KuikenGuppy
pi_149433769
Dat tafeltje elamanilo! Zo leuk <3

Wij zijn nu op een verkoop of verbouw kruispunt.. Hoogstwaarschijnlijk gaat het verbouwen worden.
In dat geval mag ik tzt ook weer helemaal los op O's kamer O+

Zo'n werkplekje zou ik ook heel tof vinden...


En zo'n stoel zou ik bij een leeshoekje willen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_149437337
Morgen verf halen om te starten in onze babykamer O+

Daarna de meubeltjes bij mijn zus ophalen zodat we die een verse lik verf kunnen geven en dan los met de aankleding *O*

Wat een leuke dekentjes heb ik voorbij zien komen (niet te lang gekeken naar de link, want dan wil ik alles leeg kopen :P )

Wat een schattig hoekje met het theeserviesje. Waar rust die plank op? Een stapel oude tijdschriften?
Schudden voor gebruik
  zaterdag 7 februari 2015 @ 03:51:07 #38
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149440501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:00 schreef Lamb29 het volgende:
Dat tafeltje elamanilo! Zo leuk <3

Wij zijn nu op een verkoop of verbouw kruispunt.. Hoogstwaarschijnlijk gaat het verbouwen worden.
In dat geval mag ik tzt ook weer helemaal los op O's kamer O+

Zo'n werkplekje zou ik ook heel tof vinden...
[ afbeelding ]

En zo'n stoel zou ik bij een leeshoekje willen
[ afbeelding ]
Wij hebben zo'n stoel! Een originele. Staat nu in de woonkamer, maar gaat straks naar de babykamer.
Ze hebben bij babypark een minivariant. En maar iets van 40 euro. Die vond ik ook schattig om te zien!!!
pi_149442407
Hoe is het met de kast verf projecten?

Ik heb mijn kast nu geschuurd en helemaal schoongemaakt. Het is blank hout en klaar om te verven. Nu bedacht ik me: beitsen. Dat is veel makkelijker. Maar... Is het mooi...? (Twijfel twijfel)
Wat denken jullie?

Editie: tot nu toe zie ik geen overtuigende plaatjes als ik google. To be continued.
Met een meidenkwartet
pi_149443308
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:
Hoe is het met de kast verf projecten?

Ik heb mijn kast nu geschuurd en helemaal schoongemaakt. Het is blank hout en klaar om te verven. Nu bedacht ik me: beitsen. Dat is veel makkelijker. Maar... Is het mooi...? (Twijfel twijfel)
Wat denken jullie?

Editie: tot nu toe zie ik geen overtuigende plaatjes als ik google. To be continued.
Ons kast-project is gestart maar we zijn nog niet zo ver als jij.
Als je beitst en het resultaat valt tegen, kun je dan weer schuren en opnieuw verven? Dan valt het te proberen!
pi_149444986
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:00 schreef Lamb29 het volgende:
Dat tafeltje elamanilo! Zo leuk <3

Wij zijn nu op een verkoop of verbouw kruispunt.. Hoogstwaarschijnlijk gaat het verbouwen worden.
In dat geval mag ik tzt ook weer helemaal los op O's kamer O+

Zo'n werkplekje zou ik ook heel tof vinden...
[ afbeelding ]

En zo'n stoel zou ik bij een leeshoekje willen
[ afbeelding ]
Ohh dat tafel ideetje is ook leuk! Met schoolbord(verf) erachter!
Ik ga op ons balkon een stuk muur schoolborden :))

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:
Hoe is het met de kast verf projecten?

Ik heb mijn kast nu geschuurd en helemaal schoongemaakt. Het is blank hout en klaar om te verven. Nu bedacht ik me: beitsen. Dat is veel makkelijker. Maar... Is het mooi...? (Twijfel twijfel)
Wat denken jullie?

Editie: tot nu toe zie ik geen overtuigende plaatjes als ik google. To be continued.
Onze kast is voor een groot gedeelte geschuurd en sommige geschuurde delen zijn al in de grondverf. Van de week de rest schuren en in de grondverf en daarna de kleurverf eroverheen.
We hebben de kast uit elkaar gehaald trouwens. En op een website waar ze opgeknapte kasten verkopen heb ik wat inspiratie vandaan gehaald wb de binnenkant. De deuren verven we in z'n geheel (binnen en buiten zijde), de planken verven we ook en de rest van de binnenkant blijft hout/onbewerkt. De zijkanten van de kast verven we dus alleen aan de buitenzijde, de achterkant en bovenkant van de kast laten we gewoon onbewerkt.

Beitsen weet ik ook niet eigenlijk, blijf je dan niet de houtnerf zien? Of heb je ook hele dekkende beits? Of dekkend incl. houtnerfstructuur? In geval van dat laatste, is dat misschien ook wel heel mooi?

Wij hebben nu gekozen voor een matte lak, ik hou van mat <3
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:00:18 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149448080
Ohhhh suiker wat een toffe plaatjes! Ben erg benieuwd wat t bij jullie in huis wordt!

Hier vlot t niet zo :') Vriend heeft net de kratjes en de plank aan elkaar gezet, nu nog zeil aan de binnenkant en ergens een plankje fabrieken :)
Ohja en bakken zoeken om t speelgoed in te doen. Die leuke van de ikea passen er precies niet in :(
pi_149448742
*O* De verf is in huis *O*

Net niet-wit-wit voor het houtwerk en een mooie kleurtje voor op de muren die ik als het erop zit natuurlijk deel ;)

We hebben zitten kijken voor een fris kleurtje die we leuk kunnen combineren met roze, bruin, grijs, blauwige tinten.. dus we kunnen dan nog alle kanten op O+

* Stippelrientje is rete enthousiast! :D
Schudden voor gebruik
  maandag 9 februari 2015 @ 12:43:01 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149504901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:35 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Zara Home heeft behoorlijk wat blauwe dekens voor minder dan 40 euro.
http://www.zarahome.com/nl/nl/bed/dekens-c1294057-zhkidsnl.html
Effen, met patroon, en effen maar met ingeweven patroon.

[ afbeelding ]
Wil ik bestellen... verzendkosten: ¤19,99 -O-.
KuikenGuppy
pi_149505028
Er zit nu een foutje in de site van Zara waardoor je niet kan ophalen in de winkel, maar als dat is opgelost dan kun je er ook voor kiezen om het op te halen in Amsterdam.
  maandag 9 februari 2015 @ 12:52:38 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149505141
Dat is denk ik opgelost, want ik kon ervoor kiezen, maar Amsterdam is hier ook niet om de hoek.
KuikenGuppy
  maandag 9 februari 2015 @ 15:09:19 #47
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149508847
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wil ik bestellen... verzendkosten: ¤19,99 -O-.
8)7
In mijn woonplaats zit een Zara Home, ik wil 'm wel voor je halen en verzenden met DHL 4 you, dat kan voor ¤5,- :) Of PostNL natuurlijk, maar is duurder.
Ben er van de week geweest, ze hebben niet zo'n grote collectie, maar een aantal dekentjes herkende ik sowieso van de site.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:56:00 #48
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149564938

Zo gaat het leeshoekje er uit zien op de babykamer.
Ok, er moeten nog gordijnen komen en er komen aan de muur plankjes waar boeken op komen te staan.
  woensdag 11 februari 2015 @ 11:11:24 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149565271
Dat vloerkleed is tof O+!
KuikenGuppy
pi_149566557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:56 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het leeshoekje er uit zien op de babykamer.
Ok, er moeten nog gordijnen komen en er komen aan de muur plankjes waar boeken op komen te staan.
Dat kleed! Wat super gaaf
pi_149567439
Waar is dat kleed van?
  woensdag 11 februari 2015 @ 12:47:22 #52
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149567723
Www.bolletjeskleed.nl
Het wordt gemaakt door vrouwen in Nepal. Het is ook niet echt goedkoop! Maar vriend vond het zo gaaf en je steunt er gelijk de mensen in Nepal mee.
pi_149567940
Het is zo mooi ook O+
Het trekt wel haren aan en enthousiaste huisdieren.
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:45:35 #54
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149569537
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef Suikertante het volgende:
Het is zo mooi ook O+
Het trekt wel haren aan en enthousiaste huisdieren.
Huisdieren hebben we niet.
En we scheren ons dan maar kaal ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:47:17 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149645353
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:09 schreef Mariposas het volgende:

[..]

8)7
In mijn woonplaats zit een Zara Home, ik wil 'm wel voor je halen en verzenden met DHL 4 you, dat kan voor ¤5,- :) Of PostNL natuurlijk, maar is duurder.
Ben er van de week geweest, ze hebben niet zo'n grote collectie, maar een aantal dekentjes herkende ik sowieso van de site.
Morgen hebben ze 20% korting en gratis verzenden!
KuikenGuppy
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:22:33 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149657899
Ik heb zojuist deze besteld *O*.


KuikenGuppy
pi_149678596
Ik vind m mooi, burdie!

Ik ben een ledikantdeken aan het maken voor op de meidenkamer straks. Eentje die past bij de kast die straks in mint gekrijtverfd wordt. En bij L's roze overload, daar had ik de kleuren op uitgezocht. Maar ik vind m nu toch best somber worden. Wat vinden jullie?

pi_149678732
Het ziet er een beetje donker en flets uit.. maar dat kan geheel door de foto zelf komen.
Wel al een lekker eind op weg! O+
Schudden voor gebruik
pi_149678879
Ik zal morgen nog ff een daglichtfoto maken. :
pi_149679361
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:49 schreef -Spring het volgende:
Ik zal morgen nog ff een daglichtfoto maken. :
misschien wat meer de wit op grotere vlakken terug laten komen. Dan oogt hij misschien minder "heftig"
Schudden voor gebruik
pi_149681229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:41 schreef -Spring het volgende:
Ik vind m mooi, burdie!

Ik ben een ledikantdeken aan het maken voor op de meidenkamer straks. Eentje die past bij de kast die straks in mint gekrijtverfd wordt. En bij L's roze overload, daar had ik de kleuren op uitgezocht. Maar ik vind m nu toch best somber worden. Wat vinden jullie?

[ link | afbeelding ]
Ik vind 'm wel mooi juist. Ik weet niet hoe de rest van de kamer wordt, maar iets aards (of somber, hoe jij het noemt) als dit kan wel heel mooi zijn juist.
pi_149685818
Ik vind m ook best leuk hoor!
pi_149687876
Vind het juist mooi dat het niet zo fel is qua kleuren. ondanks het best wel drukke patroon is het toch redelijk rustig zo. :). Mooi dekentje zo.
pi_149688544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Www.bolletjeskleed.nl
Het wordt gemaakt door vrouwen in Nepal. Het is ook niet echt goedkoop! Maar vriend vond het zo gaaf en je steunt er gelijk de mensen in Nepal mee.
Erg gaaf! Maar wel prijzig inderdaad..
pi_149689629
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:41 schreef -Spring het volgende:
Ik vind m mooi, burdie!

Ik ben een ledikantdeken aan het maken voor op de meidenkamer straks. Eentje die past bij de kast die straks in mint gekrijtverfd wordt. En bij L's roze overload, daar had ik de kleuren op uitgezocht. Maar ik vind m nu toch best somber worden. Wat vinden jullie?

[ link | afbeelding ]
Ik vind hem heel mooi. Maar inderdaad een beetje donker. Meer voor de winter.
  zondag 15 februari 2015 @ 14:41:26 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149692484
Oeh Spring, ik vind m erg mooi! Denk dat het in een kamer die verder licht is met veel roze en wit, juist heel mooi staat!

Zelf loop ik tegen een probleem aan: bovenop 2 appelkistjes hebben we een plank mdf geschroefd, maar de schroefkopjes zakken niet diep genoeg. Nu kan er dus geen zeil op de plank. Hoe zouden jullie dit oplossen?
pi_149692572
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Spring, ik vind m erg mooi! Denk dat het in een kamer die verder licht is met veel roze en wit, juist heel mooi staat!

Zelf loop ik tegen een probleem aan: bovenop 2 appelkistjes hebben we een plank mdf geschroefd, maar de schroefkopjes zakken niet diep genoeg. Nu kan er dus geen zeil op de plank. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Je hebt een speciaal bitje om schroefkopjes te kunnen laten verzinken :Y

De middelste van het plaatje:
  zondag 15 februari 2015 @ 14:50:30 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149692761
Oooooh ja die hebben we volgens mij wel!! Nooit geweten dat die daarvoor was! :D _O_
pi_149693286
Weer wat geleerd ^O^ in de koffers met bitjes zit deze heel vaak ja :Y
pi_149720514
Ik vind het ook een heel mooi dekentje Spring, en denk dat het in een kamertje met veel roze-meiden-geweld juist prachtig zal zijn, die iets rustiger kleurtjes.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_149720634
Ik vind het mooi zo spring. Ik hou niet van dat schreeuwerige...
een wit lakentje eronder en een witte of roze hoes om her matras en dan ziet het er al heel anders uit. Je kunt altijd even proberen hoe het eruit ziet als je dat zo bij elkaar houdt.
:)
  maandag 16 februari 2015 @ 11:41:48 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149721636
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh ja die hebben we volgens mij wel!! Nooit geweten dat die daarvoor was! :D _O_
Ik boor altijd het gat een millimeter in met een boortje in het formaat van de schroefkop, werkt ook :).

Spring, ik vind 'm ook mooi juist, denk dat dit heel mooi staat bij het rozegeweld!
KuikenGuppy
pi_149741408
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:32 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek een warme, blauwe ledikantdeken. Liefst niet effen en niet van fleece. En liever ook niet te duur... :+.
Wie weet iets?
Misschien een beetje Spuit 11, maar http://www.polydaunshop.nl/ heeft nu alle dekentjes 2e gratis :) Of de kwaliteit iets is weet ik niet, ik heb vrijdag wat besteld en nog niets gezien/gehoord ervan, maar het is wel een betrouwbare, wat langzamere winkel.
pi_149766341
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:27 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Misschien een beetje Spuit 11, maar http://www.polydaunshop.nl/ heeft nu alle dekentjes 2e gratis :) Of de kwaliteit iets is weet ik niet, ik heb vrijdag wat besteld en nog niets gezien/gehoord ervan, maar het is wel een betrouwbare, wat langzamere winkel.
Vandaag de dekentjes binnen gekregen en ik vind het heel fijne dekentjes! Lekker zacht, niet te dik maar wel warm genoeg. Ik ben er blij mee. Dus een tip voor dames die nog zoeken :)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:49:17 #75
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149768492
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Spring, ik vind m erg mooi! Denk dat het in een kamer die verder licht is met veel roze en wit, juist heel mooi staat!

Zelf loop ik tegen een probleem aan: bovenop 2 appelkistjes hebben we een plank mdf geschroefd, maar de schroefkopjes zakken niet diep genoeg. Nu kan er dus geen zeil op de plank. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Soeverein gebruiken. Of verzinkboor. Dan ligt de kop gelijk aan het hout of dieper (als je doorboort).
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:53:25 #76
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149768646
Hai allemaal,
Waar kijken jullie voor inspiratie qua babykamer? Pinterest snap ik, maar met
Welke zoekterm?

Ik heb het idee dat ik verkeerd zoek ofzo, want ik vind niet wat ik wil.
Eigenlijk zoek ik een soort lookbook met mooie kamertjes.
Bij de h&m home zie ik af en toe ook leuk ingerichte kamers maar dan zie je bijv alleen het bed ofzo.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:40:01 #77
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_149770452
Eigenlijk gewoon alles van boys nursery en boys room gepind, dan gekeken wat er bij elkaar past en toen gekeken wat er met de Nederlandse winkels mogelijk was...

En vriend had de kleur van de babykamer uitgezocht, dus daar moest ik het dan maar mee doen :P .

En hier je ideeen voorleggen/ kleuren. Vind dat ze hier altijd met verrassende plaatjes komen.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_149770474
Ik zoek meestal op nursery mint of iets in die richting en dan kom ik via allerlei pagina's wel bij leuke dingen uit.
pi_149772068
Nadeel van Nursery op pinterest zoeken is dat je vaak van die heel 'Amerikaanse' kamertjes te zien krijgt. Ik zoek meestal op losse woorden, boy's room, girls room gecombineerd met een kleur ed.
Wanneer je een plaatje vind dat je aanstaat kun je ook naar beneden scrollen en daar zie je dan een hoop 'in dezelfde categorie'
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 17 februari 2015 @ 21:57:21 #80
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149776603
Lamb,
Dat heb ik dus ook.
Van die mega grote bedjes en stijlen die hier gewoon niet zo passen. Echt Amerikaans en dat past gewoon niet bij me.

Ik zoek dus ook op mint of op kleur maar dan nog niet de 'dat is hem' ofzo.
Misschien komt het omdat ik zelf ook nog niet weet wat ik wil.

Aan de ene kant wil ik een rustige kamer, maar aan de andere kant zou ik er ook graag iets in terug zien van onze geek kant. Alleen comics zijn zo schreeuwerig qua kleur dus dat vind ik dan weer niet zo geslaagd.

Ik heb de hemnes commode met 8 lades en het oude familiewiegje van wit geverfd riet met een rood wit geblokte bekleding. Afgewerkt met een klein kanten randje. Heel lief, maar wel erg bepalend.

Ik hou van posters zoals bij ps ik hou van jou met het alfabet erop enzo, van leuke printjes met vosjes en een beetje de Pippi Langkous uitstraling.
Zo moeilijk!
pi_149786816
Weet je of het een jongen of meisje wordt faptist?

Bij wat jij noemt lijkt de combinatie grijs/wit met rood me wel iets. Rode muur misschien, 'stoerder' dan mint maar ook niet meteen schreeuwerig. Of juist grijs als je het rustig wil houden, maar dan met een rood kastje erin? Je kunt het verder aankleden met rode ruitjes, rood met witte stippen, etc

Die comics kun je terug laten komen in posters misschien, kan al heel simpel door mooie plaatjes af te laten drukken en in te lijsten.

Op apartment therapy kun je ook random mooie kamertjes vinden.
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:41:37 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149787244
Faptist, ik zou het rood-witte van de wieg niet laten meebepalen in het kamertje. Zo'n wieg slaapt ze maximaal drie maanden in en misschien besluit je in de kraamweek wel om die wieg naast je bed te zetten... Kuiken heeft iig nooit met de wieg op zijn eigen kamertje geslapen.
KuikenGuppy
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:59:30 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149787656
Geek kan je ook terug laten komen in niet-schreeuwerige kleuren...






KuikenGuppy
  woensdag 18 februari 2015 @ 12:05:15 #84
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_149789097
O+ burd, wil jij mijn huis inrichten?

Je komt altijd met zulke leuke dingen!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_149789299
Of zoiets ergens neer hangen ;)

  woensdag 18 februari 2015 @ 12:18:47 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149789450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:05 schreef AwayTL het volgende:
O+ burd, wil jij mijn huis inrichten?

Je komt altijd met zulke leuke dingen!
:D
Met unlimited budget wel :+.

Wat is btw een goede hoogte voor een bureautje/tafeltje voor een dreumes?
KuikenGuppy
pi_149789603
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef faptist het volgende:
Lamb,
Dat heb ik dus ook.
Van die mega grote bedjes en stijlen die hier gewoon niet zo passen. Echt Amerikaans en dat past gewoon niet bij me.

Ik zoek dus ook op mint of op kleur maar dan nog niet de 'dat is hem' ofzo.
Misschien komt het omdat ik zelf ook nog niet weet wat ik wil.

Aan de ene kant wil ik een rustige kamer, maar aan de andere kant zou ik er ook graag iets in terug zien van onze geek kant. Alleen comics zijn zo schreeuwerig qua kleur dus dat vind ik dan weer niet zo geslaagd.

Ik heb de hemnes commode met 8 lades en het oude familiewiegje van wit geverfd riet met een rood wit geblokte bekleding. Afgewerkt met een klein kanten randje. Heel lief, maar wel erg bepalend.

Ik hou van posters zoals bij ps ik hou van jou met het alfabet erop enzo, van leuke printjes met vosjes en een beetje de Pippi Langkous uitstraling.
Zo moeilijk!
Minimalist nursery is wel cool!

[ Bericht 10% gewijzigd door Blobloving88 op 18-02-2015 12:27:17 (Pompompom) ]
No Blob, no glory
pi_149789625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef Blobloving88 het volgende:

[..]


Hoi. :7 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149789667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoi. :7 .
:@ |:( Hoi...
No Blob, no glory
pi_149790739
Ik vind de maanposter ook positief naar nerd neigen O+


Oh, hij heeft een snor. Dat was ik vergeten.
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:15:46 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149790900
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind de maanposter ook positief naar nerd neigen O+

[ afbeelding ]
Oh, hij heeft een snor. Dat was ik vergeten.
Kan ook voor een meisje toch? O+
KuikenGuppy
pi_149792057
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kan ook voor een meisje toch? O+
Haha ja, maar ik ben wel een beetje voorbij de snorren eigenlijk!
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:55:13 #93
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149795627
Ik kijk voor inspiratie vaak op Nederlandse blogs, zoals &SUUS, Zilverblauw, Met Melk en Suiker, Femkeido en Coos-je. Die hebben vaak ook eigen Pinterests, die je dan ook weer kunt volgen. Ik pin eigenlijk al jaren en had een verborgen :@ baby-bord. Eén van die dingen die ik al eeuwen geleden heb gepint en nu gekocht is deze Ingela poster:
.

Verder staat er nog een oude commode op ons te wachten, die ik mint wil verven. En een familie-wieg, en dat wordt het wel zo'n beetje qua meubels in het kleine kamertje.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_149800150
Klussen in het kamertje is eindelijk klaar! *O* Vandaag de allerlaatste dingetjes afgewerkt (plinten en koplatten enzo), dus het inrichten kan beginnen! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lange muur (tegenover het raam) komen sowieso nog muurstickers (sterren in wit-grijs-paars), en verder witte meubeltjes en hier en daar nog wat paarse accenten :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_149800577
Dat wordt vast een mooi kamertje! Lekker rustige kleuren.
pi_149801488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:11 schreef twist02 het volgende:
Klussen in het kamertje is eindelijk klaar! *O* Vandaag de allerlaatste dingetjes afgewerkt (plinten en koplatten enzo), dus het inrichten kan beginnen! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lange muur (tegenover het raam) komen sowieso nog muurstickers (sterren in wit-grijs-paars), en verder witte meubeltjes en hier en daar nog wat paarse accenten :)
Wat een heerlijk begin O+ of eigenlijk einde van de klus...

Ik ben benieuwd als het helemaal vol staat wat het dan in zijn geheel gaat zijn.
leuk leuk!
Schudden voor gebruik
pi_149805253
Leuk behangetje Twist!

En oeh Geek babykamertje O+ Dat klinkt nu al erg leuk..
Ik pinterest eens mee... Mijn dochter van 4 wil graag een superhelden kamer tzt ;)


Zo leuk... Mijn dochter 'volgt' nu samen met papa de comic serie the unbeatable Squirrel Girl.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.






[ Bericht 21% gewijzigd door Lamb29 op 18-02-2015 21:03:47 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_149807556
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik kijk voor inspiratie vaak op Nederlandse blogs, zoals &SUUS, Zilverblauw, Met Melk en Suiker, Femkeido en Coos-je. Die hebben vaak ook eigen Pinterests, die je dan ook weer kunt volgen. Ik pin eigenlijk al jaren en had een verborgen :@ baby-bord. Eén van die dingen die ik al eeuwen geleden heb gepint en nu gekocht is deze Ingela poster:
[ afbeelding ].
O+ .

Deze hangt boven het bedje van I.solde en ze vindt de poster zo leuk! Als ik haar uit haar bedje haal, is het wijzen en lachen. Hoop dat het bij jullie net zo'n succes is!

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149807802
Lamb wat een leuke ideeën O+
pi_149846214
Ik vind dit lampjes met die bolletjes hulzen zo leuk O+
Echter kan ik die niet zo goed vinden, daarom HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLUP!!!! :@ :*
Schudden voor gebruik
  donderdag 19 februari 2015 @ 23:29:09 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149846350
IKEA toch? Ze heten Solvinden.
HEMA heeft ze denk ik ook, en ik heb ze zelf ooit bij kruidvat gekocht.
KuikenGuppy
pi_149846641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:23 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik vind dit lampjes met die bolletjes hulzen zo leuk O+
Echter kan ik die niet zo goed vinden, daarom HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLUP!!!! :@ :*
Cotton ball lights heten ze. Diverse aanbieders online.

Die bedoelje toch?
Kwak
pi_149846719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:11 schreef twist02 het volgende:
Klussen in het kamertje is eindelijk klaar! *O* Vandaag de allerlaatste dingetjes afgewerkt (plinten en koplatten enzo), dus het inrichten kan beginnen! :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lange muur (tegenover het raam) komen sowieso nog muurstickers (sterren in wit-grijs-paars), en verder witte meubeltjes en hier en daar nog wat paarse accenten :)
Sjieke kamer hoor, nu al :D
pi_149853834
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Cotton ball lights heten ze. Diverse aanbieders online.

Die bedoelje toch?
de snoer kerstverlichting met een bolletje van garen/katoen eromheen zeg maar.. :D

ik ga eens zoeken op die naam! Thanks.
Schudden voor gebruik
pi_149853847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:29 schreef Burdie het volgende:
IKEA toch? Ze heten Solvinden.
HEMA heeft ze denk ik ook, en ik heb ze zelf ooit bij kruidvat gekocht.
is dat voor mij?

ik heb ze nog nooit bij de ikea of bij de hema gezien :@
Schudden voor gebruik
pi_149853961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

is dat voor mij?

ik heb ze nog nooit bij de ikea of bij de hema gezien :@
http://www.cottonballshop.nl
pi_149854134
quote:
JA *O* diejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O*

Happy!! :*:*
Schudden voor gebruik
pi_149854295
En die zijn idd ook bij de Hema!
Weet niet zeker meer maar volgens mij ook wel eens bij de Xenos gezien.

(En anders raad ik je aan als je nog vrienden/familie hebt die richting Azië gaan, volop verkrijgbaar daar op straat/ in shopjes)
  vrijdag 20 februari 2015 @ 13:28:10 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149855418
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:23 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

is dat voor mij?

ik heb ze nog nooit bij de ikea of bij de hema gezien :@
Ja? IKEA solvinden, kan je zo op de site opzoeken.
Maar je hebt al wat gevonden zie ik.
KuikenGuppy
pi_149855492
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja? IKEA solvinden, kan je zo op de site opzoeken.
Maar je hebt al wat gevonden zie ik.
Oh ja die. Ik heb ze eens gehad voor in de tuin, maar die zijn van papier/kunststof.
Bedankt voor de tip. Ze lijken erop, maar de cottonballs zijn meer wat ik bedoelde :D
Schudden voor gebruik
pi_149926158
Dit weekend alle meubeltjes in elkaar gezet! *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog wat kleur toevoegen d.m.v. muurstickers en gordijnen enzo :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 22 februari 2015 @ 19:25:26 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_150061462
Netjes, twist! Net echt al! :P

Ik vergeet jullie steeds te bedanken voor de reacties op het dekentje. Ik ben toch doorgegaan en hij wordt idd best leuk. Volgende keer zou ik wel geen of wat mindee grijs gebruiken, maar goed. :)

pi_150061527
In deze kleur ga ik trouwens die grote houten kast schilderen en N. haalt zondag een mat grijze klepbank op. Dus mss staat het straks wel allemaal erg mooi bij elkaar.

  donderdag 26 februari 2015 @ 11:22:47 #115
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_150061580
Mooie kleur verf, spring! Zo'n/die kleur wil ik ook gebruiken voor de commode.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:53:56 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_150062509
Ah spring, nu gaat het hier toch wel jeuken om ook de CAL deken te maken, wat wordt ie mooi!

Maar ik heb al zoveel dekens :')
disclaimer
pi_150062582
Spring, ik vind m erg mooi! Ik hou niet heel erg van de standaard zoete kinderkleuren voor in de kinderkamer, dit is heerlijk rustig O+
pi_150177551
Vanmiddag eindelijk tijd om de laatste stickers op te plakken..





♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_150227519
Vicks wat een ontzettend toffe kamer heeft jouw kleine dame! Ik vind dat bed zo hoog in de lucht echt zo gaaf. Het is daarboven ook echt zo'n knus plekje nu. O+
pi_150228624
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vicks wat een ontzettend toffe kamer heeft jouw kleine dame! Ik vind dat bed zo hoog in de lucht echt zo gaaf. Het is daarboven ook echt zo'n knus plekje nu. O+
ik vind het elke keer weer geweldig. Ik zou ook wel zo'n bed willen hebben :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_150229172
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik vind het elke keer weer geweldig. Ik zou ook wel zo'n bed willen hebben :D
+1 :D
pi_150384880
Wij zijn ook geslaagd voor het kamertje! Deze stijl worden de meubeltjes:

pi_150385657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wij zijn ook geslaagd voor het kamertje! Deze stijl worden de meubeltjes:

[ afbeelding ]
Precies degene die mijn man het mooiste vindt!! Ik twijfel nog tussen effen wit of icm hout.
Mooie keuze!!
pi_150419835
Oh wauw, die Frozen stickers O+ m'n nichtje van 6 zou die kamer nooit meer uit willen! ;)

Hier vanmiddag ook eindelijk de muurstickers geplakt, ben er echt heel blij mee! O+



Iets minder random en speels dan vooraf bedacht, maar de autist in mij kreeg de overhand :@
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_150419965
Leuk gedaan Twist O+
pi_150421820
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:28 schreef twist02 het volgende:
Oh wauw, die Frozen stickers O+ m'n nichtje van 6 zou die kamer nooit meer uit willen! ;)

Hier vanmiddag ook eindelijk de muurstickers geplakt, ben er echt heel blij mee! O+

[ afbeelding ]

Iets minder random en speels dan vooraf bedacht, maar de autist in mij kreeg de overhand :@
mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_150555506
Wat ontzettend leuk twist!
pi_150555524
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef twist02 het volgende:
Dit weekend alle meubeltjes in elkaar gezet! *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog wat kleur toevoegen d.m.v. muurstickers en gordijnen enzo :)
Wij hebben dezelfde meubels! Heel erg fijn en mooi spul O+ En wat tof met de sterren zo! O+
pi_150555984
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 07:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Wij hebben dezelfde meubels! Heel erg fijn en mooi spul O+ En wat tof met de sterren zo! O+
Tof! Mooie serie is het he! :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_150673695
Mooi zacht zo die kleuren samen Twist!

En Faptist? :D Ben je er al uit?

Ik ben wat voorbarig maar ook al volop aan het pluizen voor een superhelden/geek kamer voor mijn nu 4.5 jarige. Deze zomer gaan we verbouwen en daarna is haar kamer aan de beurt. Ze heeft nu een sprookjeskamer en roept nu een jaar ongeveer dat ze een superhelden kamer wil. Benieuwd of dat over een half jaar nog zo is :D Maar ach dan hielt het zoeken mij van de straat..

Mijn vader kan verdienstelijk fotograferen ;) Dus deze zomer gaan we maar eens zo'n serie maken om in te lijsten
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 15 maart 2015 @ 19:55:48 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150673738
Wat gaaaaf O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150731680
Wat is dat een leuk kamertje zo voor Tess!

Leuke meubeltjes gezien met dat wit en hout O+

Toffe sterren op de muur gezien!

Wat een leuke serie voor een superheldenkamer ik ben benieuwd wanneer het zover is en wat jullie ervan gaan maken.
Schudden voor gebruik
pi_150731984
Hier komt er ook eindelijk schot in de babykamer. We waren dan wel vlot gestart, maar alles op het gemakje ;)

We hebben de oude meubeltjes van mijn zus en zwager gehad (die behoorlijk afgeleefd eruit zagen. Butsen, krassen, deuken en meer van die dingen. Dus goed plamuren, schuren, plamuren, schuren, grondverf, toch maar weer plamuren en schuren en gronden :9 en nu eindelijk gestart met de lak! O+


Het is appeltjeswit (niet spierwit maar ook niet creme kleurig ofzo). Zelf niet de naam verzonnen of bedacht dat deed de verffabrikant :P De kleur van de muur is mintgroenig en dat is op alle muren van de kamer. Rechts van de foto is een groot raam (afgeplakt met kranten nu) waar we bezig zijn geweest om een soort schoen te maken om de lelijke vensterbank heen). Plafond is spierwit en daar zitten ook al de plinten :9 Happy kraamzorg-intake straks ;)

Het bedje en de commode zijn zo goed als klaar (commode alleen de deurtjes nog lakken). Nu de rest nog. :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_150732207
Happy hormones stippel! Wat een mooie kleur op de muur O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:48:38 #135
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150733729
Happy hormonen!
Heel erg leuk kamertje zo.

Lamb,
Ik ga nu even voor een redelijk neutraal kamertje, maar denk dat er uiteindelijk gewoon wat geek/nerd spullen aan worden toegevoegd.
Ze krijgt nu al een hoop fandom kleding, haha.
Is het slecht van me dat ik baal dat ik niet naar dutch comic con kan? Of ik moet nog niet bevallen zijn natuurlijk... Haha

Vandaag de gordijnen besteld. Heb heel lang niet kunnen kiezen.
Selvaria had namelijk hele leuke met vosjes van esprit dus toen ben ik die site in de gaten gaan houden.
Ik ben een mega polkadot fan dus toen ik de gordijnen met gekleurde vlekjes zag was ik eigenlijk gelijk verliefd. Alleen dat geld... Soms moeilijk om uit te geven.
Vandaag een tegoedbon ontvangen via de mail en er toch maar voor gegaan.
Leuk leuk!
Dus ook voor mij: happy hormones!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:50:26 #136
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150735459
Iemand hier een naamslinger laten maken en dan vooral waar? Leek me een leuk kraamkadootje, maar zoveel aanbod.... Ik wil een slinger van stof. . Is voor mijn mini nichtje O+
Met een meidenkwartet
pi_150745989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Happy hormones stippel! Wat een mooie kleur op de muur O+
Heb je het knutseldingetje van mijn meneer om de lichtknop gespot? Ik had gezegd dat zoiets mij heel grappig leek, want lelijk ouderwetse lichtknop. Was ik hem ineens een tijd kwijt en vond ik hem in de schuur aan de knutsel O+

Happy hormones indeed!
Schudden voor gebruik
pi_150746063
quote:
Die link doet het niet bij mij :D

Fijn dat je een tegoedbon ontving!
Schudden voor gebruik
pi_150746850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:02 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Heb je het knutseldingetje van mijn meneer om de lichtknop gespot? Ik had gezegd dat zoiets mij heel grappig leek, want lelijk ouderwetse lichtknop. Was ik hem ineens een tijd kwijt en vond ik hem in de schuur aan de knutsel O+

Happy hormones indeed!
Ja O+ Leuk detail!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:41:53 #141
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150747802
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef faptist het volgende:
Ik ga nu even voor een redelijk neutraal kamertje, maar denk dat er uiteindelijk gewoon wat geek/nerd spullen aan worden toegevoegd.
Ze krijgt nu al een hoop fandom kleding, haha.
Had je al gezien dat Next momenteel een superhero/comic thema bij de newborn (jongens)kleding heeft?

Supertof :D
pi_150748033
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef faptist het volgende:
Happy hormonen!
Heel erg leuk kamertje zo.

Lamb,
Ik ga nu even voor een redelijk neutraal kamertje, maar denk dat er uiteindelijk gewoon wat geek/nerd spullen aan worden toegevoegd.
Ze krijgt nu al een hoop fandom kleding, haha.
Is het slecht van me dat ik baal dat ik niet naar dutch comic con kan? Of ik moet nog niet bevallen zijn natuurlijk... Haha

Vandaag de gordijnen besteld. Heb heel lang niet kunnen kiezen.
Selvaria had namelijk hele leuke met vosjes van esprit dus toen ben ik die site in de gaten gaan houden.
Ik ben een mega polkadot fan dus toen ik de gordijnen met gekleurde vlekjes zag was ik eigenlijk gelijk verliefd. Alleen dat geld... Soms moeilijk om uit te geven.
Vandaag een tegoedbon ontvangen via de mail en er toch maar voor gegaan.
Leuk leuk!
Dus ook voor mij: happy hormones!
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Zal ik maar niet zeggen dat ik weekendtickets heb en op loopafstand woon? ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_150748208
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef Cathmar het volgende:
Iemand hier een naamslinger laten maken en dan vooral waar? Leek me een leuk kraamkadootje, maar zoveel aanbod.... Ik wil een slinger van stof. . Is voor mijn mini nichtje O+
Bij kiddycolors! Zelf kleuren gekozen (even gemaild).
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:55:03 #144
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150758397
Mousemickey en lamb..
waarom pesten jullie me zo.

*checkt gelijk de site van next
* maakt wishlist voor man die sowieso naar dcc gaat.

Oh en dat vogelhuisje. Super leuk bedacht!
pi_150766280
Die kast verbouwen we nog een beetje en krijgt een nieuwe lik verf. Plank hoogte aanpassen van de onderste en zulks zodat bad standaard daar in kan. Verder een beetje pimpen aan de binnenkant, want dat heb ik in elke kamer dus zover gedaan en dat bevalt goed.
Daar komt de schommelstoel voor te staan en plankje aan de muur met pronkkastjes en zulks waar de voorleesboekjes komen te staan. Het vogelhuisje komt als het goed is te rusten op een plank en ik ben al bezig met knuffeltjes en prulletjes te ontwerpen, maken of zoeken in winkels :D

Strakjes maar eens wagen aan de raamkozijnen schuren en schoonmaken :D
Schudden voor gebruik
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:12:21 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150766910
Ohhh dat vogelhuisje O+ ik hou van zulke details
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150768327
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Mineola het volgende:

[..]

Bij kiddycolors! Zelf kleuren gekozen (even gemaild).
Top. Danku!
Met een meidenkwartet
pi_151163578
van:


naar:


Er moeten nog wat kleine dingetjes in gebeuren zoals de drempel aflakken en een stukje zeil of tapijt op de vloer van de kast. En dan nog de deur aflakken aan de buitenkant.

Het badje en standaard en dekentjes en beddegoed komen hier in.
Er voor is een soort lees/kroel/voed hoekje in ontwikkeling O+ De beren zijn oude knuffelberen van toen wij zo klein waren O+


De vloer is van het weekend gelegd O+ En ook de plinten 8-) De gordijnen zijn even uitgehangen, zodat ik als ik zin heb ze kan afspelden op de juiste lengte ^^,

Zo happy dat we van het weekend flink hebben geklust!

[ Bericht 3% gewijzigd door Stippelrientje op 29-03-2015 19:05:10 ]
Schudden voor gebruik
pi_151163667
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:51 schreef Stippelrientje het volgende:
van:
[ afbeelding ]

naar:
[ afbeelding ]

Er moeten nog wat kleine dingetjes in gebeuren zoals de drempel aflakken en een stukje zeil of tapijt op de vloer van de kast. En dan nog de deur aflakken aan de buitenkant.

Het badje en standaard en dekentjes en beddengoed komen hier in.
Er voor is een soort lees/kroel/voed hoekje in ontwikkeling O+
[ afbeelding ]

De vloer is van het weekend gelegd O+ En ook de plinten 8-) De gordijnen zijn even uitgehangen, zodat ik als ik zin heb ze kan afspelden op de juiste lengte ^^,

Zo happy dat we van het weekend flink hebben geklust!
O+ O+

Dat vogelhuisje om het lichtknopje O+
S. 2014
J. 2016
  zondag 29 maart 2015 @ 18:55:24 #150
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151163696
Stippel ziet er lleuk uit zo!
pi_151169921
Thanks O+
Schudden voor gebruik
  zondag 29 maart 2015 @ 21:59:26 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_151172556
Ik vind het érg mooi stippel, maar is het niet rete onhandig om een stoel vķķr je kast te hebben staan?
disclaimer
pi_151189220
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het érg mooi stippel, maar is het niet rete onhandig om een stoel vķķr je kast te hebben staan?
Die gaat alleen open als we het bed verschonen en of het badje pakken (als die erin staat)
Dus ik denk dat het wel meevalt :D
Schudden voor gebruik
pi_151198350
Zo mooi en leuk dat het eigenlijk zonde is dat de deur het grootste deel van de tijd dicht zit.... Is het geen optie om de deur weg te halen, zodat het meer een nis wordt ipv een kast? Desnoods alleen met een schot (ofzo) voor het onderste deel?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_151224730
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef elvy het volgende:
Zo mooi en leuk dat het eigenlijk zonde is dat de deur het grootste deel van de tijd dicht zit.... Is het geen optie om de deur weg te halen, zodat het meer een nis wordt ipv een kast? Desnoods alleen met een schot (ofzo) voor het onderste deel?
Wij hebben daar ook nog even over gedacht, maar ik erger mij al snel aan rommeltjes en dan is een open kast niet rustig genoeg :@
Nu kunnen we gewoon steeds blij worden als we de kast opentrekken ;)
Schudden voor gebruik
pi_151264257
Dat is natuurlijk ook weer waar @stippelrientje!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_151265923
Hier gaan we wel zo'n nis maken op de kamer van zoon. Volgende week woensdag wordt zn nieuwe bed en kast bezorgd.
pi_151265942
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier gaan we wel zo'n nis maken op de kamer van zoon. Volgende week woensdag wordt zn nieuwe bed en kast bezorgd.
Oh wat leuk! Ik ben benieuwd naar foto's!
Schudden voor gebruik
pi_151266060
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:10 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Ik ben benieuwd naar foto's!
Het wordt niet heel spectaculair hoor. We halen gewoon de deur weg. Het is wel de bedoeling dat er een leuk printje behang in de kast komt, maar we weten nog niet of we dat nu doen of volgend jaar.

Dus eigenlijk zoiets als wat jullie hebben, alleen dan zonder deur

We krijgen een grote zolderverboywing in juli, waar de centen naartoe gaan..

Hoe dan ook.. Zoons nieuwe kamer moet wel wat leuk gemaakt worden natuurlijk. :+
pi_151266337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:13 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Het wordt niet heel spectaculair hoor. We halen gewoon de deur weg. Het is wel de bedoeling dat er een leuk printje behang in de kast komt, maar we weten nog niet of we dat nu doen of volgend jaar.

Dus eigenlijk zoiets als wat jullie hebben, alleen dan zonder deur

We krijgen een grote zolderverboywing in juli, waar de centen naartoe gaan..

Hoe dan ook.. Zoons nieuwe kamer moet wel wat leuk gemaakt worden natuurlijk. :+
Dat is met een inbouwkast of een losse kast?

Behangetjes in kasten vind ik echt leuk. Dit was van restjes behang wat wij al ergens anders hadden gebruikt. Verf op de muren is die we over hadden van de kinderkamer muren. Low budget of creatief verbouwen is juist tof O+
Schudden voor gebruik
pi_151266402
quote:
Handig die lades eronder.
Dat gaat een tof kamertje worden! Succes met de verbouwingen :D
Schudden voor gebruik
pi_151266598
Die kast met behang is de inbouwkast. Er zit een inboywkast in de kamer met ondiepe schappen. Niet handig voor kleding etc.

Wij dachten dat daar leuke spulletjes in konden. Spaarpot.. Boekjes etc.

En dan die witte kast voor zn kleding etc.

Misschien vind ik hier ergens ook nog wel goedkoop een leuk printje behang.
pi_151336364
We zijn begonnen! De deur is al weg.. Na de eerste laag behang uit de kast weg te hebben gehaald, kwamen we dit tegen!

  vrijdag 3 april 2015 @ 19:19:49 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_151336500
Nou, daar heb je je leuk printje behang :D
disclaimer
pi_151336536
:D Lekker bezig!!

Hier is de kogel door de kerk! We gaan verbouwen halverwege mei.
In k&w net een topic aan gemaakt..

Maar ik mag dus ook echt serieus gaan nadenken over een nieuwe kamer voor O.
Haar kamer is wel de laatste in het verbouwrijtje maar ze is zelf al helemaal enthousiast en wil nog steeds heel graag een superheldenkamer.

Als jullie dus leuke dingen tegen komen schroom vooral niet om ze te delen!
We gaan niet voor een klassiek primaire kleuren superheldenkamer, zacht gezellig maar toch stoer zijn wel sleutelwoorden..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151336595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef Lamb29 het volgende:
:D Lekker bezig!!

Hier is de kogel door de kerk! We gaan verbouwen halverwege mei.
In k&w net een topic aan gemaakt..

Maar ik mag dus ook echt serieus gaan nadenken over een nieuwe kamer voor O.
Haar kamer is wel de laatste in het verbouwrijtje maar ze is zelf al helemaal enthousiast en wil nog steeds heel graag een superheldenkamer.

Als jullie dus leuke dingen tegen komen schroom vooral niet om ze te delen!
We gaan niet voor een klassiek primaire kleuren superheldenkamer, zacht gezellig maar toch stoer zijn wel sleutelwoorden..
oeh! :9 morgen ff speuren O+ (en ff je topic in mn AT zetten O+ wat leuk!!)
:)
pi_151340637
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, daar heb je je leuk printje behang :D
_O- niks meer aan doen
pi_151340675
Lamb ben benieuwd. Zal later daar ook s kijken
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:11:04 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151354374
Na vier jaar bij ons op de kamer te hebben geslapen krijgt Olivier een eigen kamer en mag ik eindelijk een kamertje voor hem inrichten *O*

Het is ongeveer 4 bij 2,5m dus 10m2 en pas aan het eind van het jaar klaar dus we hebben nog even ;) Topic voor het huis ga ik zo ook aanmaken in K&W (al is dat gewoon een standaard nieuwbouw woning).

We zijn samen al aan het loeren naar plaatjes op internet. Eén muur gaan we behangen en aan de hand daarvan nog een muur in één kleur schilderen denk ik en de rest wit. Vloer moeten we nog uitzoeken maar ik verwacht een houtlook in ieder geval.

O. is zelf erg weg van dit plaatje:


Ik vind deze ook wel erg leuk


Verder heb ik nog wel honderd ideeën voor leuke hoekjes in de kamer dus sommige moet ik op zolder uitvoeren denk ik :D

Ik twijfel tussen een zit/lees hoek zoals dit



Of juist op de grond zoals dit


Kortom ideeën en keuzes genoeg en input is welkom!
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:40:21 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151356241
Leuke ideeen, lazy! Ben erg benieuwd hoe het wordt!

Ik kom hier even om meningen vragen... Wij hebben thuis een kantoor van ongeveer 4x6 meter, en de kamer van kuiken is ongeveer 4x4 meter, met één gedeeltelijk schuine wand. Met het oog op een potentieel tweede kuiken hebben we ruimte nodig. Wat zouden jullie doen, kantoor inkrimpen en naar kuikens kamer verplaatsen en van het oude kantoor twee aparte kinderkamers maken, of kuiken zijn kamer laten delen?
Note: zowel mijn man als ik werken minimaal 1 dag per week op dit kantoor, en er zijn plannen om binnen een paar jaar te verhuizen.
KuikenGuppy
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:51:27 #173
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151356465
Super leuk, lazi! Dat 1e plaatje is zeker van Ferm Living? Zo leuk (en duur helaas)! Ga je topic ook volgen!

Burdie, ik kan niet inschatten hoe veel ruimte jullie voor het kantoor nodig hebben, maar ik zou de kamers omwisselen. 8m2 per kinderkamer lijkt me best klein en schuine wanden maakt het altijd wat lastiger met indelen van de ruimte.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:03:07 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151356667
Ik weet niet hoeveel ruimte je nodig hebt voor thuiswerken maar mijn eerste idee is kamers om wisselen en dan splitten.
Echter is die eerste jaren 8m2 ook voldoende voor die mini's. Pas als ze naar school gaan en met vriendjes gaan spelen is wat ruimer gewenst.
Maar met oog op verkoopbaarheid van je huis zou ik de grote kamer toch splitsen omdat twee kamers van 12m2 aantrekkelijker zijn dan twee van 8m2.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:33:50 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151357441
De kleine kamer zou ik dan niet splitsen, dan zouden ze gewoon een kamer moeten delen ;)
We puzzelen nog ff verder!
KuikenGuppy
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:41:03 #176
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151357627
De grootste kamer laten delen <3 en de kleinere kamer als kantoor!
pi_151357766
Misschien is het toch wat lastig om een baby een kamer te laten delen met een peuter? Het zou ook nog een idee kunnen zijn om een nieuwe baby gewoon zolang op je eigen slaapkamer te houden. Als je daar zin in hebt tenminste en als er voldoende ruimte is daar. Als je toch op een redelijke termijn wilt gaan verhuizen, zou ik zelf dat als optie zien.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151360174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:11 schreef laziness het volgende:
Na vier jaar bij ons op de kamer te hebben geslapen krijgt Olivier een eigen kamer en mag ik eindelijk een kamertje voor hem inrichten *O*

Het is ongeveer 4 bij 2,5m dus 10m2 en pas aan het eind van het jaar klaar dus we hebben nog even ;) Topic voor het huis ga ik zo ook aanmaken in K&W (al is dat gewoon een standaard nieuwbouw woning).

We zijn samen al aan het loeren naar plaatjes op internet. Eén muur gaan we behangen en aan de hand daarvan nog een muur in één kleur schilderen denk ik en de rest wit. Vloer moeten we nog uitzoeken maar ik verwacht een houtlook in ieder geval.

O. is zelf erg weg van dit plaatje:
[ afbeelding ]

Ik vind deze ook wel erg leuk
[ afbeelding ]

Verder heb ik nog wel honderd ideeën voor leuke hoekjes in de kamer dus sommige moet ik op zolder uitvoeren denk ik :D

Ik twijfel tussen een zit/lees hoek zoals dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of juist op de grond zoals dit
[ afbeelding ]

Kortom ideeën en keuzes genoeg en input is welkom!
Ik heb hem op de grond! Kleine vindt het heerlijk om tussen de kussens en knuffels te kruipen en alle boeken door te bladeren :D

Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_151368927
Die robots zijn echt geweldig Lazi!

Hoe groot wordt zijn kamer? Op de grond vind ik er het gezelligste uit zien. (erg leuk Unicorn!)
Of misschien een soort ruime stoel waar je samen in kan kruipen om ook voor te lezen?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151369186
Op de grond zou ik ook doen lazi! Is nog steeds een wens om dat hier voor elkaar te krijgen, al weet ik niet waar enzo, want er zijn meer leuke ideeen dan ruimte in dit huis, zeg maar. Maar ik vind het zo leuk knus, lijkt me een fijne plek om te lezen/knuffelen/loungen/de koprol oefenen O+

Burdie, ik zou het af laten hangen van wanneer je denkt dat de baby naar een eigen kamer gaat. Als dat pas is als de baby een jaar oud is, dan zijn jullie misschien al verhuisd? (Wij hebben voor nr3 ook geen kamer over, maar hier worden er kamers gedeeld als nr3 er aan toe is - wie dan bij wie gaat ligt nog open- tot die tijd ligt ze bij ons).
pi_151386413
Wat een toffe hoekjes ideeën zeg!
Schudden voor gebruik
  zondag 5 april 2015 @ 14:29:20 #182
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151387146
Ja, op de grond, met van die matraskussens!
pi_151387231
Ik zou ook voor kussens op de grond gaan! Net zoals bij de bovenburen van Puk van de Petteflet O+
pi_151387728
Hier hebben ze toffe vloerkussens ♡ ♡ ♡


http://www.psikhouvanjou.(...)tzakken-en-matrassen





:)
pi_151388121
Met een stevig matras kan je ook een hut bouwen :D
pi_151396463
Leuk zeg al die zit/leeshoekjes.

Hier gaat de kinderkamer verbouwing toch wat groter worden. Man wil t nu meter goed doen en niet dat we over een jaar weer bezig zijn op die kamer.

In de kamer zit er koof van 1,5 m ofzo op grond. Man had bedacht om daar een weg van te maken. (gewoon donkergrijs met witte strepen in t midden) en dan kan L daarop spelen met zijn auto's.


Burdie, lastig.
Ik zou denk ik kantoor naar de kleine kamer doen en dan de andere kamer delen. Eventueel iets van n afscheiding maken.

[ Bericht 48% gewijzigd door gestreeptestoel op 05-04-2015 19:55:41 ]
  zondag 5 april 2015 @ 19:52:20 #187
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151396516
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:50 schreef mignonne het volgende:
Hier hebben ze toffe vloerkussens ♡ ♡ ♡


http://www.psikhouvanjou.(...)tzakken-en-matrassen


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Ja die had ik al gezien. Ik vind ze super tof maar ze zijn best prijzig en zonder hoes. Ik vind ze te mooi voor een hoes maar dan ziet het er binnen no time niet meer uit vrees ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151399682
Oh das idd best prijzig! En een ikea babymatras en dan zelf een hoes eromheen maken?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151399845
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja die had ik al gezien. Ik vind ze super tof maar ze zijn best prijzig en zonder hoes. Ik vind ze te mooi voor een hoes maar dan ziet het er binnen no time niet meer uit vrees ik.
ye eens. Kan die stof er helemaal niet vanaf? Daar is ook niet echt heel erg over nagedacht eigk dan.
Maar idd wat lamb zegt, kun je niet wat met babymatrasjes ofzo? Als jij voor stof en band zorgt dan kan ik wel zo'n hoes voor je in elkaar draaien hoor, das niet zo lastig.
:)
pi_151400425
Snap ik het nou niet? :@. Er staat bij die matraskussens toch dat de hoes afneembaar en wasbaar is?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151400874
Oh ja idd... zover had ik nog niet gelezen ;)
Maar nog met babymatrasjes kun je wel echt je eigen stofjes kiezen!

Heeft iemand misschien voorbeelden van grote oppervlakte kamers?
Ik zit nu al te puzzelen hoe ik O's straks behoorlijk grote vierkante kamer ga inrichten zonder dat er in het midden zo'n groot leeg vlak komt.

Plaatje bij het praatje:
Ze gaat van dit kleine kamertje naar onze grote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 65% gewijzigd door Lamb29 op 05-04-2015 21:42:59 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151401771
Oh verrek! :D zo ver had k dus niet gelezen. Maar goed, ze zijn wel vrij aan de prijs. Hoewel ik wel denk dat als ongeveer 3 meter leuke stof haalt voor een hoes, en een matras, dat je grofweg ner zoveel kwijt bent.
:)
pi_151401981
Lamb, onze kamertjes zijn meer rechthoekig, maar ik vind dat een kleedje op de vloer de boel al best wel 'breekt' zeg maar. Bij A. Hebben we zo'n schapenvelletje liggen en bij E. een zelfgehaakte groene ronde. Misschien dat je daar wat mee kunt.
:)
pi_151402005
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef Lamb29 het volgende:
Oh das idd best prijzig! En een ikea babymatras en dan zelf een hoes eromheen maken?
wij hadden vroeger thuis idd (oude) ledikant matrasjes als multifunctionele zitkussens. een zelfgemaakte en wasbare stoffen hoes eromheen. met molton achtig iets aan de binnenzijde van de hoes omdat er nog wel eens drinken ofzo overheen ging.

ik vond ze als kind geweldig *O*
2 stoelen, daarop een matras, aan de voorzijde een matras en we hadden een hut :)
of de matrassen gewoon rechtop zetten en er een deken overheen als dak.
owja met een matras de trap af glijden wat altijd fout ging _O-

had ik al gezegd dat zithoekjes met matrassen geweldig zijn?? O-)
pi_151402153
Ws blijft die grote schuifkast daar staan en verven we het groene deurdeel.
Zit nu dus te overwegen om een expedit ervoor te zetten zodat je een soort 'inloopkastje' krijgt waar dan meteen al haar speelgoed/beddengoed/dekens/verkleedkleding enzenz in de bakken kunnen.
En haar bed dan weer tegen de expedit aan.

Zo krijg je heel veel bergruimte en een wat meer knusse ruimte? Teminste ;) Dat denkt mijn hoofd nu maar weet nog niet of het juist weer zonde van de ruimte is.



Wat denken jullie? Zonde van de ruimte of juist knus/gezellig/bergruimteopleverend?

[ Bericht 25% gewijzigd door Lamb29 op 05-04-2015 21:59:10 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 5 april 2015 @ 22:29:27 #196
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151404133
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snap ik het nou niet? :@. Er staat bij die matraskussens toch dat de hoes afneembaar en wasbaar is?
Ah zo ver was ik ook nog niet :D Het oogde vrij vast genaaid.
Ze blijven wel duur :P maar dank voor de opheldering!

Ipv babymatras dacht ik eerder aan foam met een hoes er om?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151427857

Dit vind ik ook wel heel leuk!


Deze stoel vind ik zo tof... Iemand een idee waar die te vinden is? Zeker heel prijzig?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151428093
Is dat niet de Eames Rocker? Dat eerste plaatje is idd heel tof!
:)
pi_151428242
Eames idd, de echte zijn prijzig maar je kunt voor 100 euro prima lijkende neppers krijgen, ook in kleurtjes. Even google aanslingeren :)
pi_151428264
Dat is idd de Eames rocker. Vrij prijzig vind ik, maar er zijn tal van Eames-lookalikes op de markt hoor :)
pi_151428287
Oh, ik typte tegelijk met Mineola :+
pi_151428751
Kijkkk thanks :D Nepperds klinkt interessant!

Enne.. iemand nog goeie opmerkingen over dat plattegrondje? Ik twijfel enorm of het een goede zet is of niet.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151428871
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:21 schreef Lamb29 het volgende:
Kijkkk thanks :D Nepperds klinkt interessant!

Enne.. iemand nog goeie opmerkingen over dat plattegrondje? Ik twijfel enorm of het een goede zet is of niet.
geen idee eigenlijk. Knus is op zich wel fijn, maar het lijkt me dat je dan maar een fractie grotere kamer gaat krijgen voor haar. Net wat je zelf wilt, is het de bedoeling dat ze straks veel op de eigen kamer gaat spelen ofzo dan zou ik zelf wellicht voor iets groter gaan.
:)
pi_151429028
Kan een expedit idd altijd nog later erin zetten als er teveel loze ruimte komt nadat alles wat erin moet erin staat....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151441935
Meurnings.

Met 31 weken zwangerschap vonden wij het ook wel eens tijd worden om te beginnen. :+


Van dit:


Naar:
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:49:04 #206
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151442016
Geweldig!!! O+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151442017
Wauw Spring! Heel mooi!! O+ En wat een werk he, zo'n kast opknappen.
pi_151442068
Dank je! Viel reuze mee juist! Ik heb luiewijvenkrijtverf. ♡ Naast schuren en ontvetten heb ik m niet voorbehandeld. En twee lagen krijtverf waren genoeg om m dekkend te krijgen. Ik was binnen twee middagjes klaar dus. :D
pi_151442093
Geweldig Spring, héél erg mooi O+ O+
:)
pi_151443138
Prachtig!
pi_151447071
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef -Spring het volgende:
Dank je! Viel reuze mee juist! Ik heb luiewijvenkrijtverf. ♡ Naast schuren en ontvetten heb ik m niet voorbehandeld. En twee lagen krijtverf waren genoeg om m dekkend te krijgen. Ik was binnen twee middagjes klaar dus. :D
Oh, ik heb pas een buffetkast zo opgeknapt maar ik vond het een pokkewerk :'). Maar heb wel gegrondverfd eerst.

Maaarrrrr, het resultaat is het zeker waard. Wil voor de nieuwe kamer van J. straks ook zo'n soort kast als die van jou gaan opknappen O+.
pi_151447770
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef -Spring het volgende:
Dank je! Viel reuze mee juist! Ik heb luiewijvenkrijtverf. ♡ Naast schuren en ontvetten heb ik m niet voorbehandeld. En twee lagen krijtverf waren genoeg om m dekkend te krijgen. Ik was binnen twee middagjes klaar dus. :D
Super resultaat!!

Mag ik vragen naar de 'luiewijvenkrijtverf', welke heb je gebruikt? Klopt het dat het lichtblauw is? Heb je misschien merk en kleurnummer? Man wil onze kast lichtblauw en is helemaal weg van jullie resultaat!
pi_151447959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh, ik heb pas een buffetkast zo opgeknapt maar ik vond het een pokkewerk :'). Maar heb wel gegrondverfd eerst.

Maaarrrrr, het resultaat is het zeker waard. Wil voor de nieuwe kamer van J. straks ook zo'n soort kast als die van jou gaan opknappen O+.
Ik heb onze buffetkast ook gedaan, en hier was het wel lastig vanwege raampjes etc idd. Een rechttoe-rechtaan kast is dan simpeler. Grondverf doe ik sowieso nooit :@
pi_151448369
Lamb, lastig. Hier ook gewoon n rechthoekige kamer. Ik zou gewoon beginnen en idd. Zo'n kast kan altijd nog. Die stoel is wel leuk!

Spring, leuk opgeknapt!
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:26:24 #215
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151448656
Spring, die is mooi opgeknapt! En die kleur vind ik erg mooi <3

Wij hebben de kast die we gingen opknappen echt helemaal uit elkaar gehaald, dat was ook nodig om hem te herstellen op sommige plekken (stukken hout die los waren en verlijmd moesten worden bijv.). We hebben het meteen maar heel netjes aangepakt en hem geverfd terwijl ie uit elkaar was. De hele buitenkant is geverfd, de binnenkant van de deuren en de legplanken ook, de rest van de binnenkant niet. We hebben eerst geschuurd om de bestaande laklaag, die half afgebladderd was, te verwijderen. Toen grondverf en toen twee lagen kleur. Er zaten ook 1001 ornamenten op die met een kwast geverfd moesten worden. Het was echt een hele klus, maar wel mooi resultaat. Nu ligt kleine Pluis te slapen, zometeen zal ik ook eens een foto maken van het eindresultaat!
pi_151454087
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef Malteser het volgende:

[..]

Super resultaat!!

Mag ik vragen naar de 'luiewijvenkrijtverf', welke heb je gebruikt? Klopt het dat het lichtblauw is? Heb je misschien merk en kleurnummer? Man wil onze kast lichtblauw en is helemaal weg van jullie resultaat!
Het is de Brocante Green van Kinderjuweeltjes, winkeltje in Middelburg. Ik vind m idd ook meer lichtblauw dan groen.

Ze hebben geen actieve webwinkel meer, maar via google kun je nog wel op de site komen http://www.kinderjuweeltj(...)iendelijke-verf.html

Ik kan eventueel wel een blik voor je halen en opsturen. :)
pi_151463235
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:

[..]

Het is de Brocante Green van Kinderjuweeltjes, winkeltje in Middelburg. Ik vind m idd ook meer lichtblauw dan groen.

Ze hebben geen actieve webwinkel meer, maar via google kun je nog wel op de site komen http://www.kinderjuweeltj(...)iendelijke-verf.html

Ik kan eventueel wel een blik voor je halen en opsturen. :)
Dat is een lief aanbod! Dank! Mochten we er gebruik van willen maken, dan laat ik je wat weten.
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:07:14 #218
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151463463
Ik moet nodig naar de kringloop om een opknapkast te vinden zie ik al. Online vind ik niks naar mijn zin en al die opknappers zijn hartstikke tof O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151477033
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Kan een expedit idd altijd nog later erin zetten als er teveel loze ruimte komt nadat alles wat erin moet erin staat....
kwam dit plaatje tegen en moest aan jouw opstelling denken :D

:)
  woensdag 8 april 2015 @ 13:43:09 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151481817
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:

[..]

Het is de Brocante Green van Kinderjuweeltjes, winkeltje in Middelburg. Ik vind m idd ook meer lichtblauw dan groen.

Ze hebben geen actieve webwinkel meer, maar via google kun je nog wel op de site komen http://www.kinderjuweeltj(...)iendelijke-verf.html

Ik kan eventueel wel een blik voor je halen en opsturen. :)
die kleur lijkt wel veel op de 'Early Dew' van Flexa, daar hebben wij twee muren van onze slaapkamer mee geverfd. Dat zit een beetje tussen grijs, blauw en groenig in, maar net hoe het licht erop valt. Misschien heeft Flexa zo'n kleur dus ook wel in een verfsoort die geschikt is voor op zo'n kast.
in de haak.
pi_151485423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef trui het volgende:

[..]

die kleur lijkt wel veel op de 'Early Dew' van Flexa, daar hebben wij twee muren van onze slaapkamer mee geverfd. Dat zit een beetje tussen grijs, blauw en groenig in, maar net hoe het licht erop valt. Misschien heeft Flexa zo'n kleur dus ook wel in een verfsoort die geschikt is voor op zo'n kast.
Dank voor de tip!
pi_151486975
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

kwam dit plaatje tegen en moest aan jouw opstelling denken :D

[ afbeelding ]
:D toevallig had ik die gisteren al gepind! Idd leuk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151487009
I vind het een leuke opstelling lamb,lekker speels!

Die Early Dew O+
pi_151487028
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:38 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

:D toevallig had ik die gisteren al gepind! Idd leuk!
noh! ben ik allemaal dubbele plaatjes aan t spammen vandaag :D
nouja ik vond hem wel leuk iig.
:)
  woensdag 8 april 2015 @ 18:00:21 #225
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151489177
Hier nog even onze kringloopkastmetamorfose:



Nu bezig met de slaapkamer inrichten, nieuw bed maken, en zulks <3
pi_151489287
Mooooi Ela O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 8 april 2015 @ 18:22:40 #227
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151489604
Dankje :) Ben er zelf ook blij mee!
  woensdag 8 april 2015 @ 21:13:07 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151496232
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

kwam dit plaatje tegen en moest aan jouw opstelling denken :D

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik mijn man ooit zo gek krijg een muur zwart te maken... maar wat is dat een gaaf effect zeg! :D O+
KuikenGuppy
  woensdag 8 april 2015 @ 21:37:17 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151497265
Ik ben 'm bij rondjes pinterest ook al regelmatig tegen gekomen zo'n krijtbord muur. Maar ben een beetje bang dat het er dan de helft van de tijd zo uit ziet met de typische schoolbord waas en dat kan mijn perfectionistische kant niet aan :@



[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 08-04-2015 21:46:39 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151497363
En al dat stof van het krijt wat op de grond ligt. Ik denk er ernstig aan dat sofie dr krijtbord zomaar kwijt raakt bij de verhuizing.... O-)
*poef* nu is het weg
pi_151497436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef laziness het volgende:
Ik ben 'm bij rondjes pinterest ook al regelmatig tegen gekomen zo'n krijtbord muur. Maar ben een beetje bang dat het er dan de helft van de tijd zo uit ziet met de typische schoolbord waas en dat kan mijn perfectionistisch kant niet aan :@

[ afbeelding ]
Zelfs ik zou daar niet tegen kunnen :D
En er zit weinig perfectionistisch in mij
pi_151497496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zelfs ik zou daar niet tegen kunnen :D
En er zit weinig perfectionistisch in mij
+1 :+
:)
pi_151498107
Ik ben weer 2 kamers aan het inrichten. Luuk houdt zijn "babykamer" en zijn muur is blauw. Een hele mooie heldere kleur, al zeg ik t zelf.
verder wil ik t heel rustig houden. Zo prikkel arm mogelijk.

Sofie mocht zelf kiezen. Ze wilde het liefst een hele paarse kamer. Het compromis was een lange muur en het "hoekje" de rest is wit.

ze krijgt het bed van de ikea die je om kan draaien. Ze werd zelf van de week helemaal gelukkig van een stoel bij de ikea. Kan zomaar zijn dat ze die krijgt op dr kamer.


Ik word er zelf niet heel warm van, maar tis mijn kamer niet..... ;)

Op de plattegrond zie je hier het hoekje. In dit huis is het een kast. Bij Sofie is het open.
*poef* nu is het weg
pi_151498652
Mooie kleuren KJ!
Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt!
  donderdag 9 april 2015 @ 08:44:35 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151506118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hier nog even onze kringloopkastmetamorfose:

[ afbeelding ]

Nu bezig met de slaapkamer inrichten, nieuw bed maken, en zulks <3
wat een mooie kast! <3
in de haak.
  donderdag 9 april 2015 @ 09:37:48 #236
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151506944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:44 schreef trui het volgende:

[..]

wat een mooie kast! <3
Door wat mankementjes was ie maar ¤35 bij onze kringloop winkel, precies het goede formaat voor ons :) Het houtsnijwerk is ook echt prachtig en met de hand gemaakt!
  donderdag 9 april 2015 @ 09:38:36 #237
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151506965
En zo'n schoolbordenwaas, ik kan hem handle-en! Ik wil graag zo'n donker groene oldskool schoolborden kleur, buiten op een muur van ons balkon :)
  donderdag 9 april 2015 @ 09:41:22 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151507019
echt een perfect koopje dus!
in de haak.
pi_151606200
Kaatjejannie, leuk! Een hele paarse kamer zou ik ook teveel vh goede vinden!

Gisteren t behang uitgezocht en de verf voor de nieuwe kamer van zoon. Zal zo de foto ff opzoeken. Een beetje zoals Stippelrientje t heeft met die kast.
pi_151606268


Dat behang komt horinzontaal of verticaal (weten we nog niet) in de Open inbouwkast. Dat munt groene verfkleurtjr komt op een lange muur achter t bed. De rest vd kamer wordt zoals dat kleine potje. Ral9010. Met antraciet kleurige inbetween gordijnen voor t raam. (die hingen er al)
pi_151606416
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef Malteser het volgende:

[..]

Super resultaat!!

Mag ik vragen naar de 'luiewijvenkrijtverf', welke heb je gebruikt? Klopt het dat het lichtblauw is? Heb je misschien merk en kleurnummer? Man wil onze kast lichtblauw en is helemaal weg van jullie resultaat!
Volgens mij is de verf van Annie Sloan ook krijtverf die je zonder voorbehandelen kunt gebruiken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel mensen over gehoord die enthousiast waren. Dat is wel op meer plekken verkrijgbaar volgens mij (geen idee in welke kleuren).
pi_151606424
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 12:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]

Dat behang komt horinzontaal of verticaal (weten we nog niet) in de Open inbouwkast. Dat munt groene verfkleurtjr komt op een lange muur achter t bed. De rest vd kamer wordt zoals dat kleine potje. Ral9010. Met antraciet kleurige inbetween gordijnen voor t raam. (die hingen er al)
Mooi kleurtje wel gestreeptestoel, is dat ook de Early Dew?
pi_151606617
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Mooi kleurtje wel gestreeptestoel, is dat ook de Early Dew?
Volgens mij heet deze kleur iets van "mint /munt (groen)"

Ik lig in bed, geen zin on nu naar beneden Te lopen

:6 ;)

Ooh het is munt 1080

Heb beide kleuren ff opgezocht, de Early dew is denk ik echt wat donkerder/grijzer

En komen we ER net achter dat we helemaal geem 9010 op de muren hebben, maar 9001. Morgen maar ff ruilen

[ Bericht 2% gewijzigd door gestreeptestoel op 12-04-2015 13:19:58 ]
pi_151642038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:22 schreef elamanilo het volgende:
Dankje :) Ben er zelf ook blij mee!
Dat kan ik mij voorstellen! Mooi die kast O+
Schudden voor gebruik
pi_151642153
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 12:42 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kaatjejannie, leuk! Een hele paarse kamer zou ik ook teveel vh goede vinden!

Gisteren t behang uitgezocht en de verf voor de nieuwe kamer van zoon. Zal zo de foto ff opzoeken. Een beetje zoals Stippelrientje t heeft met die kast.
Exact "ons" behang O+
Wij hebben dat op meerdere plekken in ons huis en nog altijd O+ als we er naar kijken.
Het zit al 2 jaar in onze slaapkamer, 2 jaar in mijn inbouwkledingkast, een jaar bij de trap en een half jaar bij de woonkamer, een klein muurtje op mijn knutselzolder en nu in de inbouwkast van onze wurm en nog altijd O+

Hoop dat jullie er ook zo blij van worden en blijven als wij.
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat
Schudden voor gebruik
pi_151643885
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Volgens mij is de verf van Annie Sloan ook krijtverf die je zonder voorbehandelen kunt gebruiken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel mensen over gehoord die enthousiast waren. Dat is wel op meer plekken verkrijgbaar volgens mij (geen idee in welke kleuren).
Thanks!
pi_151644470
Nu we de geslachtsbepalende echo hebben gehad ga ik me ook maar een beetje bezig houden met de aankleding van de slaapkamer voor ons meisje. En eigenlijk heb ik wel wat tips en inspiratie nodig.

Het is zo dat de baby bij ons op de kamer komt omdat we geen aparte slaapkamer hebben. We hebben nu een gigakledingkast staan die we uit elkaar gaan halen en waar een kleiner voor terug komt. Wel hebben we een groot bed 180/210 die blijft. We hebben nu zelf het idee om het STUVA-ledikantje van de IKEA te kopen omdat deze lades heeft. Opbergruimte is echt iets wat we zoveel mogelijk moeten creëren. Ook een commode zoeken we met zoveel mogelijk opbergruimte.

Hier een plattegrondje van de kamer. en de plek waar wij nu het bed en de kast in gedachten hebben: Groen is het bed, blauw de kast, donkergrijs is het raam, lichtgrijs de verwarming en wit is de deur!



Misschien hebben jullie een compleet andere indeling in gedacht als dat wij hebben. Dus ik ben benieuwd naar jullie tips en ideeen. Bed en de kast zijn op schaal er in getekend dus de maten kloppen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151644670
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:49 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Exact "ons" behang O+
Wij hebben dat op meerdere plekken in ons huis en nog altijd O+ als we er naar kijken.
Het zit al 2 jaar in onze slaapkamer, 2 jaar in mijn inbouwkledingkast, een jaar bij de trap en een half jaar bij de woonkamer, een klein muurtje op mijn knutselzolder en nu in de inbouwkast van onze wurm en nog altijd O+

Hoop dat jullie er ook zo blij van worden en blijven als wij.
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat
Jullie behang lijkt op de foto is meer kleur te hebben of zie ik dat verkeerd? Je had deze in ieder geval in verschillende tinten. We wilden eerst iets totaal anders, maar toen kwam de verkoopster aan met dit. Toen ze de rol Open rolde vondrn we t toch wel mooi!
  maandag 13 april 2015 @ 14:13:36 #249
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151644702
@Joycie88

Ik zou denk ik jullie bed onder het raam zetten, een kwartslag gedraaid, dan heb je meer muren 'over' om je kast/ commode/ledikant te plaatsen. Babybedje bij het raam lijkt me ivm tocht ook niet fijn, en voor de verwarming ook zeker niet (te warm, en verbrandingsgevaar als ze iets groter zijn)
pi_151644709
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 14:12 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Jullie behang lijkt op de foto is meer kleur te hebben of zie ik dat verkeerd? Je had deze in ieder geval in verschillende tinten. We wilden eerst iets totaal anders, maar toen kwam de verkoopster aan met dit. Toen ze de rol Open rolde vondrn we t toch wel mooi!
Nee hoor, het is dezelfde. In combinatie met de kleur ernaast lijkt het feller.
We hebben overal een andere tint op de muren en overal lijkt hij anders, maar toch hetzelfde :D
Schudden voor gebruik
pi_151644728
Ik zou het bed een kwartslag draaien en richting raam zetten en dan de kleding kast naast het bed. Dan heb je het hoekje naast de deur wat je als babyhoekje kan inrichten. Evt zou je de eerste tijd ledikantje en kledingkast kunnen ruilen zodat je de kleine dicht naast je hebt?
pi_151644783
Ik vind dat alleen de ruimte bij de verwarming zo loos.. Op dit moment hebben wij nooit de verwarming aan. Weet niet of dat wel gaan gebeuren als de kleine er is.. Tocht heb ik ook over zitten te denken.

Ons raam begint ook al erg laag, dus ik kan daar ook geen commode tegen aanzetten bijvoorbeeld.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151644820
Joycie, in de opstelling die je nu hebt staat het ledikantje altijd in 'de loop'. Ik zou zelf liever een hoekje maken. Hoe weet ik nu zo even snel niet, maar er is hier vast genoeg inspiratie.
Met een meidenkwartet
pi_151644948
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef Cathmar het volgende:
Joycie, in de opstelling die je nu hebt staat het ledikantje altijd in 'de loop'. Ik zou zelf liever een hoekje maken. Hoe weet ik nu zo even snel niet, maar er is hier vast genoeg inspiratie.
Ik hoop het ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 april 2015 @ 14:34:53 #255
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151645318
Joycie, ik bedoel zoiets, of past dat niet, kledingkast naast de deur? Als je kiest voor schuifdeuren, heb je wat meer ruimte.

pi_151645415
Na aanleiding van jullie ideeen heb ik hem nu zo..



De kast pas net niet tussen de deur en de muur dat is 120 ongeveer namelijk en de kast die we op het ook hebben is 150 breed...

En dan is rood het ledikant en paars de commode
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 april 2015 @ 14:42:19 #257
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151645500
Mijn ervaring is dat het heel prettig is ledikant en commode naast elkaar te hebben, of tegenover met korte afstand er tussen. Anders 'loop' je met baby door de hele kamer heen... In het begin niet zo erg, maar als ze 10+ kg gaan wegen toch minder leuk.

Misschien een smallere kledingkast? Of beide tegen de rechterwand, kast in de onderhoek, commode ernaast (en dan een smallere commode kiezen). Hoe groot is dan je loopruimte tussen jullie bed en de commode?
pi_151645540
Een halve meter gok ik zo...

Een smallere kledingkast zit er denk ik niet in.. We moeten er namelijk alles in kwijt ook beddengoed e.d.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 april 2015 @ 14:50:00 #259
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151645724
Heeft jullie bed ruimte eronder? J's nieuwe bed heeft dekenlades. Kun je veel zooi in kwijt, beddengoed, ondergoed, pyjama's (en in J's geval speelgoed ;)). Of van die platte ikea bakken met wieltjes die je er onder kunt schuiven...
pi_151645807
Nee boxspring.. hebben we echt over nagedacht toendertijd :'( :7
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 april 2015 @ 14:53:21 #261
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151645835
Wij hebben ook een boxspring, maar die hele platte ikea bakken (20 cm hoog dacht ik) zouden er denk ik wel onder passen. Misschien de moeite van het meten waard?
  maandag 13 april 2015 @ 14:56:43 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_151645932
Ik zou de schommelstoel echt skippen in deze situatie en daar bergruimte voor nemen.
Ik heb nu geen tijd want op kantoor, maar dit is echt mijn specialiteit dus wil wel een tekening wagen. Wat zijn de exacte afmetingen?
disclaimer
pi_151646040
Ik zou wel t bed draaien zoals op de laatste geplaatste foto
  maandag 13 april 2015 @ 15:01:23 #264
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151646065
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee boxspring.. hebben we echt over nagedacht toendertijd :'( :7
Wij gaan dus een nieuw bed kopen (kleiner), zodat onze kledingkast ook in onze kamer past. En dan idd een bed met lades eronder. Ik weet niet of dat een optie is, maar qua bergruimte lijkt het me wel ideaal.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151646074
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou de schommelstoel echt skippen in deze situatie en daar bergruimte voor nemen.
Ik heb nu geen tijd want op kantoor, maar dit is echt mijn specialiteit dus wil wel een tekening wagen. Wat zijn de exacte afmetingen?
De kamer is 310 bij 360-370 ongeveer. Bed 180x210 en de kledingkast 150x60. Ben benieuwd!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 april 2015 @ 15:03:21 #266
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151646113
Joycie, is er budget voor een evt extra kast(je) met lades oid voor in de linkerhoek (voor de verwarming)? Dan is een smallere kledingkast misschien wel een optie, en past het net wat lekkerder...

Je hebt alleen deze slaapkamer denk ik he? Geen plek om de kledingkast uberhaupt ergens anders kwijt te kunnen? (op de gang ofzo...)
pi_151646129
quote:
11s.gif Op maandag 13 april 2015 15:01 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wij gaan dus een nieuw bed kopen (kleiner), zodat onze kledingkast ook in onze kamer past. En dan idd een bed met lades eronder. Ik weet niet of dat een optie is, maar qua bergruimte lijkt het me wel ideaal.
Financieel zie ik dat niet zo zitten. We moeten de kast als vervangen. Nu echt een bakbeest van 3 meter breed dus die laten is geen optie. En we hebben dus laatst best een duur bed aangeschaft ook ivm rug van vriend en omdat 140 met zijn 2tjes wat krap werd. Dus eigenlijk is het bed vervangen geen optie. De lengte van het bed hebben we sowieso ook nodig.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151646162
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:03 schreef mousemicky het volgende:
Joycie, is er budget voor een evt extra kast(je) met lades oid voor in de linkerhoek (voor de verwarming)? Dan is een smallere kledingkast misschien wel een optie, en past het net wat lekkerder...

Je hebt alleen deze slaapkamer denk ik he? Geen plek om de kledingkast uberhaupt ergens anders kwijt te kunnen? (op de gang ofzo...)
Nee op de gang hebben we laatst een vakkenkast geplaatst omdat we eigenlijk in de woonkamer ook al opbergruimte te kort hebben ;)
Budget voor evt een ladenkast is er wel. Heb ik ook aan zitten denken..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 april 2015 @ 15:09:42 #269
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151646254
Of nog zo'n ikea vakkenkast met mandjes/ lades erin (zo een van 2x5, smal en hoog). Niet duur, flexibel, kan veel zooi in.
pi_151646500
voor de verwarming iets op wieltjes? bijvoorbeeld de bovengenoemde vakkenkast maar kan misschien ook met een ladenkast. mocht je de verwarming een keer aan willen hebben schuif je de kast voor het raam.

en dan toch een kledingkast van 120 ipv 150cm. scheelt veel ruimte als de kast gewoon aan de wand naast de deur past.
pi_151646681
Heb net gemeten en de wand naast de duur zonder verwarming is 1 meter.. En de wand bij de verwarming 120.. Heb ze door elkaar gehaald :( De hoogte van het raam is 80 cm daar zou evt nog een kast onder kunnen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151648951
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb net gemeten en de wand naast de duur zonder verwarming is 1 meter.. En de wand bij de verwarming 120.. Heb ze door elkaar gehaald :( De hoogte van het raam is 80 cm daar zou evt nog een kast onder kunnen.
Heb je ruimte voor de brede Hemnes van Ikea (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10239280/)? Die is 160cm breed. Wij hebben de smalle versie daarvan altijd als commode gehad, en dat werkt prima. Kun je een deel gebruiken voor de kleine, en een deel voor je eigen spullen.
pi_151650889
Je bed rechts in de hoek, ledikantje er dwars op waar je normaal het nachtkastje hebt staan, de kledingkast aan je voeteneind en voor het raam de hemnes? Die is 15 cm te hoog, maar dan kan je hem evt. wel richting de verwarming zetten en dan in de hoek leuke plankjes ophangen voor wat spullen ?
  maandag 13 april 2015 @ 17:36:52 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151651149
Planken aan de muur is ook fijn voor spullen ja!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151675255
Mijn pronkkastje (was eens een workshop bij karwei... die rot georganiseerd was.... "die maak ik thuis dan wel af of zo") eindelijk eens voorzien van een stukje behang (binnen) en verf (buiten)

Ik vind het behangetje O+ want liefde voor haken en breien :D Ook zag ik net een linkje van een poppetje, waarvan ik het patroon niet had en dacht zo iets maak ik wel eens zelf. Die had ik gisteren afgerond :D
Zit er aan te denken om er nog een grotere broer voor te maken.

Het pronkkastje (overigens een rechthoek met puntdakje) komt waarschijnlijk aan de muur te hangen of we zetten hem weg op een plank. Ik ben daar nog niet helemaal over uit :D

Schudden voor gebruik
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:33:45 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151675303
O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151878409
Ik ben op zoek naar een toffe tipi voor O's kamer straks. Ze heeft een schuine muur op haar kamer en het lijkt mij ideaal om zo deels dat hoekje te kunnen benutten.

Die van Psikhouvanjou zijn tof maar best aan de prijs. Iemand een site waar ze leuker geprijsd zijn?
Zoek een simpele sfeervolle witte...... of zwart witte of evt iets met pasteltintje.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151879348
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:14 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een toffe tipi voor O's kamer straks. Ze heeft een schuine muur op haar kamer en het lijkt mij ideaal om zo deels dat hoekje te kunnen benutten.

Die van Psikhouvanjou zijn tof maar best aan de prijs. Iemand een site waar ze leuker geprijsd zijn?
Zoek een simpele sfeervolle witte...... of zwart witte of evt iets met pasteltintje.
Kijk eens op marktplaats bij verkoper Tipi to play. Dat ziet er wel leuk uit en ook redelijk betaalbaar. Mss vind je dat wat :).
  dinsdag 21 april 2015 @ 06:27:10 #279
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151882156
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:14 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een toffe tipi voor O's kamer straks. Ze heeft een schuine muur op haar kamer en het lijkt mij ideaal om zo deels dat hoekje te kunnen benutten.

Die van Psikhouvanjou zijn tof maar best aan de prijs. Iemand een site waar ze leuker geprijsd zijn?
Zoek een simpele sfeervolle witte...... of zwart witte of evt iets met pasteltintje.
Van Kidsdepot zijn ze ¤80.
http://kidsdepot.nl/product/wieber-tipi-tent-3/ (meer kleuren beschikbaar, zie site)
Nog steeds heel veel geld vind ik. Is dit niet vrij makkelijk zelf te maken?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151901277
Die van kidsdepot vond ik niet zo leuk... Tipiforkids wel :) En dichtbij dus geen verzendkosten!

En idd :( zou heel graag vriendjes zijn met draad en naald maar het zou echt een afschuwelijk scheve tipi worden :(
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151901868
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:33 schreef Lamb29 het volgende:
Die van kidsdepot vond ik niet zo leuk... Tipiforkids wel :) En dichtbij dus geen verzendkosten!

En idd :( zou heel graag vriendjes zijn met draad en naald maar het zou echt een afschuwelijk scheve tipi worden :(
Tuurlijk kan je dat joh!
Zelfs ik krijg nog het e.e.a. in elkaar op de naaimachine :+
pi_151902028
;) Moet je wel een naaimachine hebben :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151902103
Heeft iemand hier ook een lichtsnoer van cottonballs? Wat voor licht komt daar af? Is dat heel fel of wel gezellig zacht?
  dinsdag 21 april 2015 @ 19:59:26 #284
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151902315
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heeft iemand hier ook een lichtsnoer van cottonballs? Wat voor licht komt daar af? Is dat heel fel of wel gezellig zacht?
Gezellig zacht. Wij gebruikten een snoer als nachtlamp bij de voedingen in de nacht, het is dus zeker geen fel licht
pi_151902630
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:59 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Gezellig zacht. Wij gebruikten een snoer als nachtlamp bij de voedingen in de nacht, het is dus zeker geen fel licht
Oh, mooi!

Had je hem in de eerste periode dan de hele nacht aan?
  dinsdag 21 april 2015 @ 20:12:54 #286
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151902761
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Oh, mooi!

Had je hem in de eerste periode dan de hele nacht aan?
Nee, dat niet. Daar is ie dan weer wel te 'fel' voor. We knipten m aan bij een voeding. Overigens hebben we ook een snoer in de woonkamer (ter indicatie, slechte foto vanaf m'n plek op de bank :+)



het zijn kerstlampjes met zo'n bolletje er om heen, hoe lichter van kleur het bolletje hoe meer licht eraf komt :)
pi_151902869
Ok, tnx! Ziet er leuk uit!
pi_151902963
Welke kleuren wil je, IMA? Ik heb nog witte en roze liggen waar ik niets mee doe.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151903027
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke kleuren wil je, IMA? Ik heb nog witte en roze liggen waar ik niets mee doe.
De wit/grijstinten of wit/natuurtinten denk ik! Ik heb geen idee of roze straks van toepassing is ;)
pi_151906536
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:50 schreef Lamb29 het volgende:
;) Moet je wel een naaimachine hebben :D
Kom je m hier maken :P
pi_151906688
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Kom je m hier maken :P
Deal :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151972160
Lieve medemama's, Ik zie hier vaak ontzettend toffe behangetjes voorbij komen, en ik vroeg mij af of jullie daar misschien nog stukjes van over hebben?!

Mijn moeder heeft haar oude poppenhuis aan mijn dochter gegeven, maar hij moet eerst helemaal opgeknapt worden, heel tof project, O+ en gelukkig heb ik daar ook nog meer dan genoeg tijd voor, maar ik ben dus op zoek naar leuke behangresten.

Uiteraard gewoon tegen verzendkosten,
S. 2014
J. 2016
pi_151989735
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

De wit/grijstinten of wit/natuurtinten denk ik! Ik heb geen idee of roze straks van toepassing is ;)
Oh ja. :+. Maar mocht je witte en roze willen, dan heb ik ze!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151993188
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lieve medemama's, Ik zie hier vaak ontzettend toffe behangetjes voorbij komen, en ik vroeg mij af of jullie daar misschien nog stukjes van over hebben?!

Mijn moeder heeft haar oude poppenhuis aan mijn dochter gegeven, maar hij moet eerst helemaal opgeknapt worden, heel tof project, O+ en gelukkig heb ik daar ook nog meer dan genoeg tijd voor, maar ik ben dus op zoek naar leuke behangresten.

Uiteraard gewoon tegen verzendkosten,
Ik ben geen mama, maar ik heb lavendelpaars met wat bloemen liggen en steigerhout groen. Ik weet niet of dat wat is? En ook niet hoeveel je nodig hebt ;)
pi_151994181
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben geen mama, maar ik heb lavendelpaars met wat bloemen liggen en steigerhout groen. Ik weet niet of dat wat is? En ook niet hoeveel je nodig hebt ;)
Leuk!! En alles is welkom :)
S. 2014
J. 2016
pi_151995373
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja. :+. Maar mocht je witte en roze willen, dan heb ik ze!
^O^
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:06:05 #297
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_151996122
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lieve medemama's, Ik zie hier vaak ontzettend toffe behangetjes voorbij komen, en ik vroeg mij af of jullie daar misschien nog stukjes van over hebben?!

Mijn moeder heeft haar oude poppenhuis aan mijn dochter gegeven, maar hij moet eerst helemaal opgeknapt worden, heel tof project, O+ en gelukkig heb ik daar ook nog meer dan genoeg tijd voor, maar ik ben dus op zoek naar leuke behangresten.

Uiteraard gewoon tegen verzendkosten,
Ik heb nog wel paarsblauw met lichtblauw. Weet niet hoe groot de stukken zijn, maar je hebt ook redelijke stukken voorbeeldbehang bij de bouwmarkt :) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_151997042
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:06 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik heb nog wel paarsblauw met lichtblauw. Weet niet hoe groot de stukken zijn, maar je hebt ook redelijke stukken voorbeeldbehang bij de bouwmarkt :) .
Ik kom echt nooit bij de bouwmarkt... :@
Paarsblauw klinkt tof!
S. 2014
J. 2016
pi_152022162
Wij hebben hier zometeen steigerhout behang net groene tinten. Geen idee of er wat van overblijft.

De slaapkamer begint wat te lijken hoor. We zijn druk aan t schilderen. We hoppen morgen of maandag klaar te zijn met al t schilderen!
  zondag 26 april 2015 @ 12:17:14 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152035652
Jaaa ik ben natuurlijk al vanaf dag 1 aan het pinteresten naar kinderkamers O+ En ondanks dat ik donderdag geslachtsecho heb, kan ik er maar niet mee stoppen :')

Ik ben vooral op zoek naar een behangetje, voor 1 muur. De rest van de kamer is wit, maar ik wil deze ene muur heel graag lekker gekleurd, liefst vrij hard van kleur en een motief dat niet heel erg lijkt op een motief (alsin dat t steeds terugkomt) maar meer random lijkt.
Dit lijkt vrij onmogelijk om voor een basisprijsje te krijgen merk ik al :') Maar heeft er iemand wellicht tips? Mag voor jongens én meisjes, ik wil t toch wel meer richting 1 van de twee als ik weet wat t wordt :D

Ik vind dit heel supergaaf bijvoorbeeld O+


en dit (meisje dan wel)


Ik hou heel erg van geel, rood, groen en oranje O+ Maar blauw mag er ook wel zijn :P
Het rotte is dus met plaatjes dat je veel rollen nodig hebt omdat t moet aansluiten enzo :')

Mja wat ik dus eigenlijk zoek is webshops of fysieke winkels waar dit soort behangetjes (en evt accesoires O+ ) te krijgen zijn :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152036202
Ik heb advies nodig.. Wij hebben op de eerste verdieping drie slaapkamers die alle drie nog compleet verbouwd moeten worden. Wij slapen tijdelijk in de voorste slaapkamer, dat is de middelste qua grootte. Zie mijn onderschrift voor t plattegrondJe. Deze kamer wordt als laatste aangepakt. Nou was het de bedoeling dat de middelste de babykamer werd. Puur omdat we in de toekomst een tweede kindje willen en ik niet wil dat de oudste het gevoel heeft dat hij ruimte moet maken voor een broertje of zusje.

Andere optie is echter de kleinste kamer klaarmaken als standaard baby kamer (grijs met kleuraccenten voor het geslach, nu dus blauw en stel dat de tweede en meisje is met roze tinten)

Wat is wijsheid? In hoeverre vind een kindje van twee of drie het vervelend om zijn vertrouwde kamertje uit te moeten vanwege een broertje of zusje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')