haha ja precies, eindeloos turen naar landen en hoofdsteden enzo <3 En later had ik een microscoop met echte prepareer-plaatjes enzo, mn vader de held doneerde een druppeltje bloed en ving en mug enzo voor mequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef Franny_G het volgende:
Leuk, ik heb ook van die herinneringen. Mijn broer noemde toen ik klein was altijd een naam van een land (het liefst een heel moeilijke..) en dan ging ik op de globe dat land opzoeken.
Zoiets hebben wij ook van de xenos! Heb ik in allemaal verschillende kleuren geverft. Ziet er heel gaaf uit!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef Nikooos het volgende:
Deze is onderweg hierheen
[ afbeelding ]
Ja! Had ik eerder moeten doen! Ik wilde eerst de kleine variant + kledingkast maar toch gekozen voor de grote variant en hier berg ik zijn kleding op in, zat ruimte over!quote:
Nee, dat kan idd niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je daar je aankleedkussen ook overdwars op kwijt eigenlijk? Dat vind ik namelijk het grote nadeel van commodes die eigenlijk een ladenkast zijn, die zijn niet diep genoeg.
Je kunt uiteraard aan de zijkant gaan staanquote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je daar je aankleedkussen ook overdwars op kwijt eigenlijk? Dat vind ik namelijk het grote nadeel van commodes die eigenlijk een ladenkast zijn, die zijn niet diep genoeg.
ligt aan je kamerquote:Op maandag 12 januari 2015 13:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard aan de zijkant gaan staan
Bleek toch nog te weinig te zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt aan je kamerze hebben wel lekker veel bergruimte
Wooow die dieren zijn tof! Ik heb een hele oude groenige globe met licht erin voor F, die is ook erg mooi, maar die dieren maken het wel zegquote:Op zondag 4 januari 2015 11:02 schreef Franny_G het volgende:
Ik wil nu voor op dit kastje:
deze:
[ afbeelding ]
Van Stella Nova. Iemand die 'em ook heeft misschien?
Ik hoor heel veel over tafelzielquote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wie heeft er nog een leuk adres voor tafelzeil?
Ik wil voor E een speelgoedopberg/zithoekje maken van appelkistjes, die ik aan de binnenkant ga bekleden met zeil. Heb bij Hiptafelzeil.nl wat leuke stukjes gevonden, maar misschien zijn er nog wel andere briljante webshops
Ik heb een gewone commode uit de babyzaak, en daarop past dat ook niet... Ja, met zo'n oplegding, wat ik lelijk en onpraktisch vind... Ik heb mezelf gewoon bekwaamd in het zijwaarts verschonen dusquote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wilde ik ook net als tip geven. Daar lag toen erg leuk zeil!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:58 schreef Suikertante het volgende:
Bij het stoffenspektakel stond ook een kraam met alleen maar zeil, met appeltjes bijvoorbeeldOok wat foute, maar goed gecombineerd misschien ook wel leuk.
In maart bij jou in de buurt![]()
Ik heb een commode die als commode bedoeld is, maar ik heb echt nog nooit het aankleedkussen overdwars neergelegdquote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het mezelf zo aangewend, ik krijg die luier dus gewoon niet meer netjes om van de zijkantquote:Op maandag 12 januari 2015 14:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb een commode die als commode bedoeld is, maar ik heb echt nog nooit het aankleedkussen overdwars neergelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |