Zara Home heeft behoorlijk wat blauwe dekens voor minder dan 40 euro.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:32 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek een warme, blauwe ledikantdeken. Liefst niet effen en niet van fleece. En liever ook niet te duur....
Wie weet iets?
Super leuk spul!!! Thanxquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zara Home heeft behoorlijk wat blauwe dekens voor minder dan 40 euro.
http://www.zarahome.com/nl/nl/bed/dekens-c1294057-zhkidsnl.html
Effen, met patroon, en effen maar met ingeweven patroon.
[ afbeelding ]
Wij hebben zo'n stoel! Een originele. Staat nu in de woonkamer, maar gaat straks naar de babykamer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:00 schreef Lamb29 het volgende:
Dat tafeltje elamanilo! Zo leuk <3
Wij zijn nu op een verkoop of verbouw kruispunt.. Hoogstwaarschijnlijk gaat het verbouwen worden.
In dat geval mag ik tzt ook weer helemaal los op O's kamer
Zo'n werkplekje zou ik ook heel tof vinden...
[ afbeelding ]
En zo'n stoel zou ik bij een leeshoekje willen
[ afbeelding ]
Ons kast-project is gestart maar we zijn nog niet zo ver als jij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:
Hoe is het met de kast verf projecten?
Ik heb mijn kast nu geschuurd en helemaal schoongemaakt. Het is blank hout en klaar om te verven. Nu bedacht ik me: beitsen. Dat is veel makkelijker. Maar... Is het mooi...? (Twijfel twijfel)
Wat denken jullie?
Editie: tot nu toe zie ik geen overtuigende plaatjes als ik google. To be continued.
Ohh dat tafel ideetje is ook leuk! Met schoolbord(verf) erachter!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:00 schreef Lamb29 het volgende:
Dat tafeltje elamanilo! Zo leuk <3
Wij zijn nu op een verkoop of verbouw kruispunt.. Hoogstwaarschijnlijk gaat het verbouwen worden.
In dat geval mag ik tzt ook weer helemaal los op O's kamer
Zo'n werkplekje zou ik ook heel tof vinden...
[ afbeelding ]
En zo'n stoel zou ik bij een leeshoekje willen
[ afbeelding ]
Onze kast is voor een groot gedeelte geschuurd en sommige geschuurde delen zijn al in de grondverf. Van de week de rest schuren en in de grondverf en daarna de kleurverf eroverheen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:55 schreef Cathmar het volgende:
Hoe is het met de kast verf projecten?
Ik heb mijn kast nu geschuurd en helemaal schoongemaakt. Het is blank hout en klaar om te verven. Nu bedacht ik me: beitsen. Dat is veel makkelijker. Maar... Is het mooi...? (Twijfel twijfel)
Wat denken jullie?
Editie: tot nu toe zie ik geen overtuigende plaatjes als ik google. To be continued.
Wil ik bestellen... verzendkosten: ¤19,99quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Zara Home heeft behoorlijk wat blauwe dekens voor minder dan 40 euro.
http://www.zarahome.com/nl/nl/bed/dekens-c1294057-zhkidsnl.html
Effen, met patroon, en effen maar met ingeweven patroon.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wil ik bestellen... verzendkosten: ¤19,99.
Dat kleed! Wat super gaafquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:56 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het leeshoekje er uit zien op de babykamer.
Ok, er moeten nog gordijnen komen en er komen aan de muur plankjes waar boeken op komen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |