Huisdieren hebben we niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef Suikertante het volgende:
Het is zo mooi ook
Het trekt wel haren aan en enthousiaste huisdieren.
Morgen hebben ze 20% korting en gratis verzenden!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]![]()
In mijn woonplaats zit een Zara Home, ik wil 'm wel voor je halen en verzenden met DHL 4 you, dat kan voor ¤5,-Of PostNL natuurlijk, maar is duurder.
Ben er van de week geweest, ze hebben niet zo'n grote collectie, maar een aantal dekentjes herkende ik sowieso van de site.
misschien wat meer de wit op grotere vlakken terug laten komen. Dan oogt hij misschien minder "heftig"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:49 schreef -Spring het volgende:
Ik zal morgen nog ff een daglichtfoto maken. :
Ik vind 'm wel mooi juist. Ik weet niet hoe de rest van de kamer wordt, maar iets aards (of somber, hoe jij het noemt) als dit kan wel heel mooi zijn juist.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:41 schreef -Spring het volgende:
Ik vind m mooi, burdie!
Ik ben een ledikantdeken aan het maken voor op de meidenkamer straks. Eentje die past bij de kast die straks in mint gekrijtverfd wordt. En bij L's roze overload, daar had ik de kleuren op uitgezocht. Maar ik vind m nu toch best somber worden. Wat vinden jullie?
[ link | afbeelding ]
Erg gaaf! Maar wel prijzig inderdaad..quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Www.bolletjeskleed.nl
Het wordt gemaakt door vrouwen in Nepal. Het is ook niet echt goedkoop! Maar vriend vond het zo gaaf en je steunt er gelijk de mensen in Nepal mee.
Ik vind hem heel mooi. Maar inderdaad een beetje donker. Meer voor de winter.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:41 schreef -Spring het volgende:
Ik vind m mooi, burdie!
Ik ben een ledikantdeken aan het maken voor op de meidenkamer straks. Eentje die past bij de kast die straks in mint gekrijtverfd wordt. En bij L's roze overload, daar had ik de kleuren op uitgezocht. Maar ik vind m nu toch best somber worden. Wat vinden jullie?
[ link | afbeelding ]
Je hebt een speciaal bitje om schroefkopjes te kunnen laten verzinkenquote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Spring, ik vind m erg mooi! Denk dat het in een kamer die verder licht is met veel roze en wit, juist heel mooi staat!
Zelf loop ik tegen een probleem aan: bovenop 2 appelkistjes hebben we een plank mdf geschroefd, maar de schroefkopjes zakken niet diep genoeg. Nu kan er dus geen zeil op de plank. Hoe zouden jullie dit oplossen?
Ik boor altijd het gat een millimeter in met een boortje in het formaat van de schroefkop, werkt ookquote:Op zondag 15 februari 2015 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh ja die hebben we volgens mij wel!! Nooit geweten dat die daarvoor was!![]()
Misschien een beetje Spuit 11, maar http://www.polydaunshop.nl/ heeft nu alle dekentjes 2e gratisquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:32 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek een warme, blauwe ledikantdeken. Liefst niet effen en niet van fleece. En liever ook niet te duur....
Wie weet iets?
Vandaag de dekentjes binnen gekregen en ik vind het heel fijne dekentjes! Lekker zacht, niet te dik maar wel warm genoeg. Ik ben er blij mee. Dus een tip voor dames die nog zoekenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Misschien een beetje Spuit 11, maar http://www.polydaunshop.nl/ heeft nu alle dekentjes 2e gratisOf de kwaliteit iets is weet ik niet, ik heb vrijdag wat besteld en nog niets gezien/gehoord ervan, maar het is wel een betrouwbare, wat langzamere winkel.
Soeverein gebruiken. Of verzinkboor. Dan ligt de kop gelijk aan het hout of dieper (als je doorboort).quote:Op zondag 15 februari 2015 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Spring, ik vind m erg mooi! Denk dat het in een kamer die verder licht is met veel roze en wit, juist heel mooi staat!
Zelf loop ik tegen een probleem aan: bovenop 2 appelkistjes hebben we een plank mdf geschroefd, maar de schroefkopjes zakken niet diep genoeg. Nu kan er dus geen zeil op de plank. Hoe zouden jullie dit oplossen?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:05 schreef AwayTL het volgende:
burd, wil jij mijn huis inrichten?
Je komt altijd met zulke leuke dingen!
Minimalist nursery is wel cool!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef faptist het volgende:
Lamb,
Dat heb ik dus ook.
Van die mega grote bedjes en stijlen die hier gewoon niet zo passen. Echt Amerikaans en dat past gewoon niet bij me.
Ik zoek dus ook op mint of op kleur maar dan nog niet de 'dat is hem' ofzo.
Misschien komt het omdat ik zelf ook nog niet weet wat ik wil.
Aan de ene kant wil ik een rustige kamer, maar aan de andere kant zou ik er ook graag iets in terug zien van onze geek kant. Alleen comics zijn zo schreeuwerig qua kleur dus dat vind ik dan weer niet zo geslaagd.
Ik heb de hemnes commode met 8 lades en het oude familiewiegje van wit geverfd riet met een rood wit geblokte bekleding. Afgewerkt met een klein kanten randje. Heel lief, maar wel erg bepalend.
Ik hou van posters zoals bij ps ik hou van jou met het alfabet erop enzo, van leuke printjes met vosjes en een beetje de Pippi Langkous uitstraling.
Zo moeilijk!
Kan ook voor een meisje toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind de maanposter ook positief naar nerd neigen
[ afbeelding ]
Oh, hij heeft een snor. Dat was ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de lange muur (tegenover het raam) komen sowieso nog muurstickers (sterren in wit-grijs-paars), en verder witte meubeltjes en hier en daar nog wat paarse accenten![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:11 schreef twist02 het volgende:
Klussen in het kamertje is eindelijk klaar!Vandaag de allerlaatste dingetjes afgewerkt (plinten en koplatten enzo), dus het inrichten kan beginnen!
Wat een heerlijk beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de lange muur (tegenover het raam) komen sowieso nog muurstickers (sterren in wit-grijs-paars), en verder witte meubeltjes en hier en daar nog wat paarse accentenof eigenlijk einde van de klus...
Ik ben benieuwd als het helemaal vol staat wat het dan in zijn geheel gaat zijn.
leuk leuk!Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lamb29 op 18-02-2015 21:03:47 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik kijk voor inspiratie vaak op Nederlandse blogs, zoals &SUUS, Zilverblauw, Met Melk en Suiker, Femkeido en Coos-je. Die hebben vaak ook eigen Pinterests, die je dan ook weer kunt volgen. Ik pin eigenlijk al jaren en had een verborgenbaby-bord. Eén van die dingen die ik al eeuwen geleden heb gepint en nu gekocht is deze Ingela poster:
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |