abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151266337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:13 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Het wordt niet heel spectaculair hoor. We halen gewoon de deur weg. Het is wel de bedoeling dat er een leuk printje behang in de kast komt, maar we weten nog niet of we dat nu doen of volgend jaar.

Dus eigenlijk zoiets als wat jullie hebben, alleen dan zonder deur

We krijgen een grote zolderverboywing in juli, waar de centen naartoe gaan..

Hoe dan ook.. Zoons nieuwe kamer moet wel wat leuk gemaakt worden natuurlijk. :+
Dat is met een inbouwkast of een losse kast?

Behangetjes in kasten vind ik echt leuk. Dit was van restjes behang wat wij al ergens anders hadden gebruikt. Verf op de muren is die we over hadden van de kinderkamer muren. Low budget of creatief verbouwen is juist tof O+
Schudden voor gebruik
pi_151266402
quote:
Handig die lades eronder.
Dat gaat een tof kamertje worden! Succes met de verbouwingen :D
Schudden voor gebruik
pi_151266598
Die kast met behang is de inbouwkast. Er zit een inboywkast in de kamer met ondiepe schappen. Niet handig voor kleding etc.

Wij dachten dat daar leuke spulletjes in konden. Spaarpot.. Boekjes etc.

En dan die witte kast voor zn kleding etc.

Misschien vind ik hier ergens ook nog wel goedkoop een leuk printje behang.
pi_151336364
We zijn begonnen! De deur is al weg.. Na de eerste laag behang uit de kast weg te hebben gehaald, kwamen we dit tegen!

vrijdag 3 april 2015 @ 19:19:49 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_151336500
Nou, daar heb je je leuk printje behang :D
disclaimer
pi_151336536
:D Lekker bezig!!

Hier is de kogel door de kerk! We gaan verbouwen halverwege mei.
In k&w net een topic aan gemaakt..

Maar ik mag dus ook echt serieus gaan nadenken over een nieuwe kamer voor O.
Haar kamer is wel de laatste in het verbouwrijtje maar ze is zelf al helemaal enthousiast en wil nog steeds heel graag een superheldenkamer.

Als jullie dus leuke dingen tegen komen schroom vooral niet om ze te delen!
We gaan niet voor een klassiek primaire kleuren superheldenkamer, zacht gezellig maar toch stoer zijn wel sleutelwoorden..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_151336595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef Lamb29 het volgende:
:D Lekker bezig!!

Hier is de kogel door de kerk! We gaan verbouwen halverwege mei.
In k&w net een topic aan gemaakt..

Maar ik mag dus ook echt serieus gaan nadenken over een nieuwe kamer voor O.
Haar kamer is wel de laatste in het verbouwrijtje maar ze is zelf al helemaal enthousiast en wil nog steeds heel graag een superheldenkamer.

Als jullie dus leuke dingen tegen komen schroom vooral niet om ze te delen!
We gaan niet voor een klassiek primaire kleuren superheldenkamer, zacht gezellig maar toch stoer zijn wel sleutelwoorden..
oeh! :9 morgen ff speuren O+ (en ff je topic in mn AT zetten O+ wat leuk!!)
:)
pi_151340637
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, daar heb je je leuk printje behang :D
_O- niks meer aan doen
pi_151340675
Lamb ben benieuwd. Zal later daar ook s kijken
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:11:04 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151354374
Na vier jaar bij ons op de kamer te hebben geslapen krijgt Olivier een eigen kamer en mag ik eindelijk een kamertje voor hem inrichten *O*

Het is ongeveer 4 bij 2,5m dus 10m2 en pas aan het eind van het jaar klaar dus we hebben nog even ;) Topic voor het huis ga ik zo ook aanmaken in K&W (al is dat gewoon een standaard nieuwbouw woning).

We zijn samen al aan het loeren naar plaatjes op internet. Eén muur gaan we behangen en aan de hand daarvan nog een muur in één kleur schilderen denk ik en de rest wit. Vloer moeten we nog uitzoeken maar ik verwacht een houtlook in ieder geval.

O. is zelf erg weg van dit plaatje:

Ik vind deze ook wel erg leuk

Verder heb ik nog wel honderd ideeën voor leuke hoekjes in de kamer dus sommige moet ik op zolder uitvoeren denk ik :D

Ik twijfel tussen een zit/lees hoek zoals dit

Of juist op de grond zoals dit

Kortom ideeën en keuzes genoeg en input is welkom!
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:40:21 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151356241
Leuke ideeen, lazy! Ben erg benieuwd hoe het wordt!

Ik kom hier even om meningen vragen... Wij hebben thuis een kantoor van ongeveer 4x6 meter, en de kamer van kuiken is ongeveer 4x4 meter, met één gedeeltelijk schuine wand. Met het oog op een potentieel tweede kuiken hebben we ruimte nodig. Wat zouden jullie doen, kantoor inkrimpen en naar kuikens kamer verplaatsen en van het oude kantoor twee aparte kinderkamers maken, of kuiken zijn kamer laten delen?
Note: zowel mijn man als ik werken minimaal 1 dag per week op dit kantoor, en er zijn plannen om binnen een paar jaar te verhuizen.
KuikenGuppy
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:51:27 #173
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151356465
Super leuk, lazi! Dat 1e plaatje is zeker van Ferm Living? Zo leuk (en duur helaas)! Ga je topic ook volgen!

Burdie, ik kan niet inschatten hoe veel ruimte jullie voor het kantoor nodig hebben, maar ik zou de kamers omwisselen. 8m2 per kinderkamer lijkt me best klein en schuine wanden maakt het altijd wat lastiger met indelen van de ruimte.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:03:07 #174
244125 laziness
pi_151356667
Ik weet niet hoeveel ruimte je nodig hebt voor thuiswerken maar mijn eerste idee is kamers om wisselen en dan splitten.
Echter is die eerste jaren 8m2 ook voldoende voor die mini's. Pas als ze naar school gaan en met vriendjes gaan spelen is wat ruimer gewenst.
Maar met oog op verkoopbaarheid van je huis zou ik de grote kamer toch splitsen omdat twee kamers van 12m2 aantrekkelijker zijn dan twee van 8m2.
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:33:50 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151357441
De kleine kamer zou ik dan niet splitsen, dan zouden ze gewoon een kamer moeten delen ;)
We puzzelen nog ff verder!
KuikenGuppy
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:41:03 #176
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151357627
De grootste kamer laten delen <3 en de kleinere kamer als kantoor!
pi_151357766
Misschien is het toch wat lastig om een baby een kamer te laten delen met een peuter? Het zou ook nog een idee kunnen zijn om een nieuwe baby gewoon zolang op je eigen slaapkamer te houden. Als je daar zin in hebt tenminste en als er voldoende ruimte is daar. Als je toch op een redelijke termijn wilt gaan verhuizen, zou ik zelf dat als optie zien.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151360174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:11 schreef laziness het volgende:
Na vier jaar bij ons op de kamer te hebben geslapen krijgt Olivier een eigen kamer en mag ik eindelijk een kamertje voor hem inrichten *O*

Het is ongeveer 4 bij 2,5m dus 10m2 en pas aan het eind van het jaar klaar dus we hebben nog even ;) Topic voor het huis ga ik zo ook aanmaken in K&W (al is dat gewoon een standaard nieuwbouw woning).

We zijn samen al aan het loeren naar plaatjes op internet. Eén muur gaan we behangen en aan de hand daarvan nog een muur in één kleur schilderen denk ik en de rest wit. Vloer moeten we nog uitzoeken maar ik verwacht een houtlook in ieder geval.

O. is zelf erg weg van dit plaatje:
[ afbeelding ]

Ik vind deze ook wel erg leuk
[ afbeelding ]

Verder heb ik nog wel honderd ideeën voor leuke hoekjes in de kamer dus sommige moet ik op zolder uitvoeren denk ik :D

Ik twijfel tussen een zit/lees hoek zoals dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of juist op de grond zoals dit
[ afbeelding ]

Kortom ideeën en keuzes genoeg en input is welkom!
Ik heb hem op de grond! Kleine vindt het heerlijk om tussen de kussens en knuffels te kruipen en alle boeken door te bladeren :D

Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_151368927
Die robots zijn echt geweldig Lazi!

Hoe groot wordt zijn kamer? Op de grond vind ik er het gezelligste uit zien. (erg leuk Unicorn!)
Of misschien een soort ruime stoel waar je samen in kan kruipen om ook voor te lezen?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151369186
Op de grond zou ik ook doen lazi! Is nog steeds een wens om dat hier voor elkaar te krijgen, al weet ik niet waar enzo, want er zijn meer leuke ideeen dan ruimte in dit huis, zeg maar. Maar ik vind het zo leuk knus, lijkt me een fijne plek om te lezen/knuffelen/loungen/de koprol oefenen O+

Burdie, ik zou het af laten hangen van wanneer je denkt dat de baby naar een eigen kamer gaat. Als dat pas is als de baby een jaar oud is, dan zijn jullie misschien al verhuisd? (Wij hebben voor nr3 ook geen kamer over, maar hier worden er kamers gedeeld als nr3 er aan toe is - wie dan bij wie gaat ligt nog open- tot die tijd ligt ze bij ons).
pi_151386413
Wat een toffe hoekjes ideeën zeg!
Schudden voor gebruik
  zondag 5 april 2015 @ 14:29:20 #182
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151387146
Ja, op de grond, met van die matraskussens!
pi_151387231
Ik zou ook voor kussens op de grond gaan! Net zoals bij de bovenburen van Puk van de Petteflet O+
pi_151387728
Hier hebben ze toffe vloerkussens ♡ ♡ ♡

http://www.psikhouvanjou.(...)tzakken-en-matrassen

pi_151388121
Met een stevig matras kan je ook een hut bouwen :D
pi_151396463
Leuk zeg al die zit/leeshoekjes.

Hier gaat de kinderkamer verbouwing toch wat groter worden. Man wil t nu meter goed doen en niet dat we over een jaar weer bezig zijn op die kamer.

In de kamer zit er koof van 1,5 m ofzo op grond. Man had bedacht om daar een weg van te maken. (gewoon donkergrijs met witte strepen in t midden) en dan kan L daarop spelen met zijn auto's.

Burdie, lastig.
Ik zou denk ik kantoor naar de kleine kamer doen en dan de andere kamer delen. Eventueel iets van n afscheiding maken.

[ Bericht 48% gewijzigd door gestreeptestoel op 05-04-2015 19:55:41 ]
  zondag 5 april 2015 @ 19:52:20 #187
244125 laziness
pi_151396516
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:50 schreef mignonne het volgende:
Hier hebben ze toffe vloerkussens ♡ ♡ ♡

http://www.psikhouvanjou.(...)tzakken-en-matrassen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja die had ik al gezien. Ik vind ze super tof maar ze zijn best prijzig en zonder hoes. Ik vind ze te mooi voor een hoes maar dan ziet het er binnen no time niet meer uit vrees ik.
pi_151399682
Oh das idd best prijzig! En een ikea babymatras en dan zelf een hoes eromheen maken?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151399845
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja die had ik al gezien. Ik vind ze super tof maar ze zijn best prijzig en zonder hoes. Ik vind ze te mooi voor een hoes maar dan ziet het er binnen no time niet meer uit vrees ik.
ye eens. Kan die stof er helemaal niet vanaf? Daar is ook niet echt heel erg over nagedacht eigk dan.
Maar idd wat lamb zegt, kun je niet wat met babymatrasjes ofzo? Als jij voor stof en band zorgt dan kan ik wel zo'n hoes voor je in elkaar draaien hoor, das niet zo lastig.
pi_151400425
Snap ik het nou niet? :@. Er staat bij die matraskussens toch dat de hoes afneembaar en wasbaar is?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151400874
Oh ja idd... zover had ik nog niet gelezen ;)
Maar nog met babymatrasjes kun je wel echt je eigen stofjes kiezen!

Heeft iemand misschien voorbeelden van grote oppervlakte kamers?
Ik zit nu al te puzzelen hoe ik O's straks behoorlijk grote vierkante kamer ga inrichten zonder dat er in het midden zo'n groot leeg vlak komt.

Plaatje bij het praatje:
Ze gaat van dit kleine kamertje naar onze grote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 65% gewijzigd door Lamb29 op 05-04-2015 21:42:59 ]
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151401771
Oh verrek! :D zo ver had k dus niet gelezen. Maar goed, ze zijn wel vrij aan de prijs. Hoewel ik wel denk dat als ongeveer 3 meter leuke stof haalt voor een hoes, en een matras, dat je grofweg ner zoveel kwijt bent.
pi_151401981
Lamb, onze kamertjes zijn meer rechthoekig, maar ik vind dat een kleedje op de vloer de boel al best wel 'breekt' zeg maar. Bij A. Hebben we zo'n schapenvelletje liggen en bij E. een zelfgehaakte groene ronde. Misschien dat je daar wat mee kunt.
pi_151402005
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:04 schreef Lamb29 het volgende:
Oh das idd best prijzig! En een ikea babymatras en dan zelf een hoes eromheen maken?
wij hadden vroeger thuis idd (oude) ledikant matrasjes als multifunctionele zitkussens. een zelfgemaakte en wasbare stoffen hoes eromheen. met molton achtig iets aan de binnenzijde van de hoes omdat er nog wel eens drinken ofzo overheen ging.

ik vond ze als kind geweldig *O*
2 stoelen, daarop een matras, aan de voorzijde een matras en we hadden een hut :)
of de matrassen gewoon rechtop zetten en er een deken overheen als dak.
owja met een matras de trap af glijden wat altijd fout ging _O-

had ik al gezegd dat zithoekjes met matrassen geweldig zijn?? O-)
pi_151402153
Ws blijft die grote schuifkast daar staan en verven we het groene deurdeel.
Zit nu dus te overwegen om een expedit ervoor te zetten zodat je een soort 'inloopkastje' krijgt waar dan meteen al haar speelgoed/beddengoed/dekens/verkleedkleding enzenz in de bakken kunnen.
En haar bed dan weer tegen de expedit aan.

Zo krijg je heel veel bergruimte en een wat meer knusse ruimte? Teminste ;) Dat denkt mijn hoofd nu maar weet nog niet of het juist weer zonde van de ruimte is.

Wat denken jullie? Zonde van de ruimte of juist knus/gezellig/bergruimteopleverend?

[ Bericht 25% gewijzigd door Lamb29 op 05-04-2015 21:59:10 ]
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 5 april 2015 @ 22:29:27 #196
244125 laziness
pi_151404133
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snap ik het nou niet? :@. Er staat bij die matraskussens toch dat de hoes afneembaar en wasbaar is?
Ah zo ver was ik ook nog niet :D Het oogde vrij vast genaaid.
Ze blijven wel duur :P maar dank voor de opheldering!

Ipv babymatras dacht ik eerder aan foam met een hoes er om?
pi_151427857

Dit vind ik ook wel heel leuk!

Deze stoel vind ik zo tof... Iemand een idee waar die te vinden is? Zeker heel prijzig?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151428093
Is dat niet de Eames Rocker? Dat eerste plaatje is idd heel tof!
pi_151428242
Eames idd, de echte zijn prijzig maar je kunt voor 100 euro prima lijkende neppers krijgen, ook in kleurtjes. Even google aanslingeren :)
pi_151428264
Dat is idd de Eames rocker. Vrij prijzig vind ik, maar er zijn tal van Eames-lookalikes op de markt hoor :)
pi_151428287
Oh, ik typte tegelijk met Mineola :+
pi_151428751
Kijkkk thanks :D Nepperds klinkt interessant!

Enne.. iemand nog goeie opmerkingen over dat plattegrondje? Ik twijfel enorm of het een goede zet is of niet.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151428871
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:21 schreef Lamb29 het volgende:
Kijkkk thanks :D Nepperds klinkt interessant!

Enne.. iemand nog goeie opmerkingen over dat plattegrondje? Ik twijfel enorm of het een goede zet is of niet.
geen idee eigenlijk. Knus is op zich wel fijn, maar het lijkt me dat je dan maar een fractie grotere kamer gaat krijgen voor haar. Net wat je zelf wilt, is het de bedoeling dat ze straks veel op de eigen kamer gaat spelen ofzo dan zou ik zelf wellicht voor iets groter gaan.
pi_151429028
Kan een expedit idd altijd nog later erin zetten als er teveel loze ruimte komt nadat alles wat erin moet erin staat....
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151441935
Meurnings.

Met 31 weken zwangerschap vonden wij het ook wel eens tijd worden om te beginnen. :+

Van dit:

Naar:
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:49:04 #206
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151442016
Geweldig!!! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151442017
Wauw Spring! Heel mooi!! O+ En wat een werk he, zo'n kast opknappen.
pi_151442068
Dank je! Viel reuze mee juist! Ik heb luiewijvenkrijtverf. ♡ Naast schuren en ontvetten heb ik m niet voorbehandeld. En twee lagen krijtverf waren genoeg om m dekkend te krijgen. Ik was binnen twee middagjes klaar dus. :D
pi_151442093
Geweldig Spring, héél erg mooi O+ O+
pi_151443138
Prachtig!
pi_151447071
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef -Spring het volgende:
Dank je! Viel reuze mee juist! Ik heb luiewijvenkrijtverf. ♡ Naast schuren en ontvetten heb ik m niet voorbehandeld. En twee lagen krijtverf waren genoeg om m dekkend te krijgen. Ik was binnen twee middagjes klaar dus. :D
Oh, ik heb pas een buffetkast zo opgeknapt maar ik vond het een pokkewerk :'). Maar heb wel gegrondverfd eerst.

Maaarrrrr, het resultaat is het zeker waard. Wil voor de nieuwe kamer van J. straks ook zo'n soort kast als die van jou gaan opknappen O+.
pi_151447770
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef -Spring het volgende:
Super resultaat!!

Mag ik vragen naar de 'luiewijvenkrijtverf', welke heb je gebruikt? Klopt het dat het lichtblauw is? Heb je misschien merk en kleurnummer? Man wil onze kast lichtblauw en is helemaal weg van jullie resultaat!
pi_151447959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh, ik heb pas een buffetkast zo opgeknapt maar ik vond het een pokkewerk :'). Maar heb wel gegrondverfd eerst.

Maaarrrrr, het resultaat is het zeker waard. Wil voor de nieuwe kamer van J. straks ook zo'n soort kast als die van jou gaan opknappen O+.
Ik heb onze buffetkast ook gedaan, en hier was het wel lastig vanwege raampjes etc idd. Een rechttoe-rechtaan kast is dan simpeler. Grondverf doe ik sowieso nooit :@
pi_151448369
Lamb, lastig. Hier ook gewoon n rechthoekige kamer. Ik zou gewoon beginnen en idd. Zo'n kast kan altijd nog. Die stoel is wel leuk!

Spring, leuk opgeknapt!
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:26:24 #215
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151448656
Spring, die is mooi opgeknapt! En die kleur vind ik erg mooi <3

Wij hebben de kast die we gingen opknappen echt helemaal uit elkaar gehaald, dat was ook nodig om hem te herstellen op sommige plekken (stukken hout die los waren en verlijmd moesten worden bijv.). We hebben het meteen maar heel netjes aangepakt en hem geverfd terwijl ie uit elkaar was. De hele buitenkant is geverfd, de binnenkant van de deuren en de legplanken ook, de rest van de binnenkant niet. We hebben eerst geschuurd om de bestaande laklaag, die half afgebladderd was, te verwijderen. Toen grondverf en toen twee lagen kleur. Er zaten ook 1001 ornamenten op die met een kwast geverfd moesten worden. Het was echt een hele klus, maar wel mooi resultaat. Nu ligt kleine Pluis te slapen, zometeen zal ik ook eens een foto maken van het eindresultaat!
pi_151454087
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef Malteser het volgende:

[..]

Super resultaat!!

Mag ik vragen naar de 'luiewijvenkrijtverf', welke heb je gebruikt? Klopt het dat het lichtblauw is? Heb je misschien merk en kleurnummer? Man wil onze kast lichtblauw en is helemaal weg van jullie resultaat!
Het is de Brocante Green van Kinderjuweeltjes, winkeltje in Middelburg. Ik vind m idd ook meer lichtblauw dan groen.

Ze hebben geen actieve webwinkel meer, maar via google kun je nog wel op de site komen http://www.kinderjuweeltj(...)iendelijke-verf.html

Ik kan eventueel wel een blik voor je halen en opsturen. :)
pi_151463235
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:

[..]

Het is de Brocante Green van Kinderjuweeltjes, winkeltje in Middelburg. Ik vind m idd ook meer lichtblauw dan groen.

Ze hebben geen actieve webwinkel meer, maar via google kun je nog wel op de site komen http://www.kinderjuweeltj(...)iendelijke-verf.html

Dat is een lief aanbod! Dank! Mochten we er gebruik van willen maken, dan laat ik je wat weten.
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:07:14 #218
244125 laziness
pi_151463463
Ik moet nodig naar de kringloop om een opknapkast te vinden zie ik al. Online vind ik niks naar mijn zin en al die opknappers zijn hartstikke tof O+
pi_151477033
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef Lamb29 het volgende:
Kan een expedit idd altijd nog later erin zetten als er teveel loze ruimte komt nadat alles wat erin moet erin staat....
kwam dit plaatje tegen en moest aan jouw opstelling denken :D

woensdag 8 april 2015 @ 13:43:09 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151481817
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:27 schreef -Spring het volgende:

[..]

die kleur lijkt wel veel op de 'Early Dew' van Flexa, daar hebben wij twee muren van onze slaapkamer mee geverfd. Dat zit een beetje tussen grijs, blauw en groenig in, maar net hoe het licht erop valt. Misschien heeft Flexa zo'n kleur dus ook wel in een verfsoort die geschikt is voor op zo'n kast.
in de haak.
pi_151485423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef trui het volgende:

[..]

die kleur lijkt wel veel op de 'Early Dew' van Flexa, daar hebben wij twee muren van onze slaapkamer mee geverfd. Dat zit een beetje tussen grijs, blauw en groenig in, maar net hoe het licht erop valt. Misschien heeft Flexa zo'n kleur dus ook wel in een verfsoort die geschikt is voor op zo'n kast.
Dank voor de tip!
pi_151486975
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D toevallig had ik die gisteren al gepind! Idd leuk!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_151487009
I vind het een leuke opstelling lamb,lekker speels!

Die Early Dew O+
pi_151487028
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:38 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

:D toevallig had ik die gisteren al gepind! Idd leuk!
noh! ben ik allemaal dubbele plaatjes aan t spammen vandaag :D
nouja ik vond hem wel leuk iig.
  woensdag 8 april 2015 @ 18:00:21 #225
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151489177
Hier nog even onze kringloopkastmetamorfose:

Nu bezig met de slaapkamer inrichten, nieuw bed maken, en zulks <3
pi_151489287
Mooooi Ela O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 8 april 2015 @ 18:22:40 #227
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151489604
Dankje :) Ben er zelf ook blij mee!
  woensdag 8 april 2015 @ 21:13:07 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151496232
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik mijn man ooit zo gek krijg een muur zwart te maken... maar wat is dat een gaaf effect zeg! :D O+
KuikenGuppy
  woensdag 8 april 2015 @ 21:37:17 #229
244125 laziness
pi_151497265
Ik ben 'm bij rondjes pinterest ook al regelmatig tegen gekomen zo'n krijtbord muur. Maar ben een beetje bang dat het er dan de helft van de tijd zo uit ziet met de typische schoolbord waas en dat kan mijn perfectionistische kant niet aan :@

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 08-04-2015 21:46:39 ]
pi_151497363
En al dat stof van het krijt wat op de grond ligt. Ik denk er ernstig aan dat sofie dr krijtbord zomaar kwijt raakt bij de verhuizing.... O-)
*poef* nu is het weg
pi_151497436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef laziness het volgende:
Ik ben 'm bij rondjes pinterest ook al regelmatig tegen gekomen zo'n krijtbord muur. Maar ben een beetje bang dat het er dan de helft van de tijd zo uit ziet met de typische schoolbord waas en dat kan mijn perfectionistisch kant niet aan :@

[ afbeelding ]
Zelfs ik zou daar niet tegen kunnen :D
En er zit weinig perfectionistisch in mij
pi_151497496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zelfs ik zou daar niet tegen kunnen :D
En er zit weinig perfectionistisch in mij
+1 :+
pi_151498107
Ik ben weer 2 kamers aan het inrichten. Luuk houdt zijn "babykamer" en zijn muur is blauw. Een hele mooie heldere kleur, al zeg ik t zelf.
verder wil ik t heel rustig houden. Zo prikkel arm mogelijk.

Sofie mocht zelf kiezen. Ze wilde het liefst een hele paarse kamer. Het compromis was een lange muur en het "hoekje" de rest is wit.

ze krijgt het bed van de ikea die je om kan draaien. Ze werd zelf van de week helemaal gelukkig van een stoel bij de ikea. Kan zomaar zijn dat ze die krijgt op dr kamer.

Ik word er zelf niet heel warm van, maar tis mijn kamer niet..... ;)

Op de plattegrond zie je hier het hoekje. In dit huis is het een kast. Bij Sofie is het open.
*poef* nu is het weg
pi_151498652
Mooie kleuren KJ!
Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt!
  donderdag 9 april 2015 @ 08:44:35 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151506118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hier nog even onze kringloopkastmetamorfose:

[ afbeelding ]

Nu bezig met de slaapkamer inrichten, nieuw bed maken, en zulks <3
wat een mooie kast! <3
in de haak.
  donderdag 9 april 2015 @ 09:37:48 #236
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151506944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:44 schreef trui het volgende:

[..]

wat een mooie kast! <3
Door wat mankementjes was ie maar ¤35 bij onze kringloop winkel, precies het goede formaat voor ons :) Het houtsnijwerk is ook echt prachtig en met de hand gemaakt!
  donderdag 9 april 2015 @ 09:38:36 #237
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151506965
En zo'n schoolbordenwaas, ik kan hem handle-en! Ik wil graag zo'n donker groene oldskool schoolborden kleur, buiten op een muur van ons balkon :)
  donderdag 9 april 2015 @ 09:41:22 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151507019
echt een perfect koopje dus!
in de haak.
pi_151606200
Kaatjejannie, leuk! Een hele paarse kamer zou ik ook teveel vh goede vinden!

Gisteren t behang uitgezocht en de verf voor de nieuwe kamer van zoon. Zal zo de foto ff opzoeken. Een beetje zoals Stippelrientje t heeft met die kast.
pi_151606268

Dat behang komt horinzontaal of verticaal (weten we nog niet) in de Open inbouwkast. Dat munt groene verfkleurtjr komt op een lange muur achter t bed. De rest vd kamer wordt zoals dat kleine potje. Ral9010. Met antraciet kleurige inbetween gordijnen voor t raam. (die hingen er al)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')