abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 5 oktober 2014 @ 21:18:53 #1
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145234208


Wat is Tinder en hoe werkt het?
Tinder is een datingapp voor je mobiele telefoon. Je koppelt Tinder aan je Facebook maar wel pas met als je minimaal 50 vrienden hebt. Tinder zal nooit iets posten op je Facebook maar gebruikt wel je likes, gemeenschappelijke vrienden en foto's. Je kan de afstand, leeftijd en het geslacht naar smaak instellen en zo beginnen met swipen. Indien je iemand naar rechts swiped en hij/zij heeft jou ook naar rechts geswiped dan worden jullie een match en kunnen jullie met elkaar chatten.
De mensen die jou als eerst geliket hebben zullen vooraan komen. Als je vaak Tindert zal het minder vaak voorkomen dat je gelijk matches hebt.

Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

FAQ
Q: Kan ik een foto op Tinder zetten zonder dat iemand die op Facebook ziet?
A: Ja. Upload hem via je telefoon naar Facebook en selecteer bij wie je foto mag zien “Alleen ik”. Op Tinder zie je hem dan staan tussen mobile uploads.

Q: Ik heb iemand geliket en die had maar 2km afstand. Nu we match zijn ineens 80km. hoe kan dit?
A: Dan heeft hij/zij jou geliket op het moment dat er 2km afstand was. Bijvoorbeeld mensen die in de trein Tinderen veroorzaken dat veel. Wanneer jullie match zijn zien jullie de echte afstand omdat hij/zij op dat moment dan misschien weer thuis is of op het werk.

Q: Ik krijg geen matches, wat is er aan de hand?
A: Waarschijnlijk ben je lelijk. Of dik. Of allebei. 7.gif

Q: Worden de bio’s gelezen?
A: In eerste instantie werd er gedacht van niet maar dit blijkt eigenlijk wel zo te zijn. Je geeft matches zo een manier om ergens mee te openen.

Q: Wat voor foto’s kan ik het beste gebruiken?
A: Duidelijke selfies. Begin niet met een groepsfoto of zonnebrillen foto. Voor de dames geldt dat de negerkindjes en dolfijnen best achterwege mogen blijven. Lieve heren, als jullie zo’n vieze smerige vis hebben gevangen willen wij die alleen op ons bord zien. Niet op de Tinder foto’s.
Let op! Dit is wel een kwestie van smaak.

Q: Wat kan ik met die momenten?
A: Met momenten kan je foto’s uploaden van o.a je sport, je eten of wat je op dat moment je aan het doen bent. De meeste gebruiken het voor recente selfies, hierdoor zie je oude matches vaak alsnog een gesprek beginnen.

Q: Ik had een match en nu is hij/zij ineens uit mijn lijst. Hoe kan dit?
A: Sommige mensen swipen alles naar rechts en op het moment dat de matches binnenkomen zullen zij kieskeurig selecteren.Het kan zijn dat je haar of zijn type toch niet was en dat zij de match hebben opgeheven. Je kan dan geen contact meer opnemen.

Q: Ik krijg geen berichten of meldingen van matches binnen. Is dat normaal?
A: Tinder is heel erg buggy, er zijn regelmatig updates maar helaas nog geen verbetering, log eens een keer uit of installeer Tinder opnieuw, soms is het dan iets beter maar dit is nooit zeker te zeggen.
Heb je een leuke match en doet Tinder raar? Gebruik dat dan om zijn of haar nummer te hosselen.

Q: Waarom zijn we match maar krijg ik geen reactie op mijn berichten?
A: Misschien was je openingszin niet leuk of heeft hij/zij op dat moment al gesprekken lopen of geen zin om er 1 te starten maar wil wel de lol van het swipen. Als boven de 200 matches zit heb je geen zin om iedere keer een gesprek te starten met iedereen. Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken. Stop met huilen en ga naar de volgende.

Deel hier je (wilde) Tinder avonturen en veel plezier. 7.gif
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:19:10 #2
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145234225
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:17 schreef yats het volgende:

[..]

Kan ze niet in KPD?
Heb m'n toegang laten opheffen nadat de eerste naaktfoto van Fax verscheen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145234323
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:17 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Silk gaat echt niet onder de gordel bij Fax
:(
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:20:59 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145234324
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook je leeftijd is inderdaad. Jongeren zijn hier heel anders in, ik gaf vroeger ook geen 3 kussen aan leeftijdsgenootjes nu ik erover na denk ja :')
Als ze leuk is druk dan gewoon 1 kus op haar wang :)

Ik heb teveel meegemaakt maar ik kies ook gewoon de verkeerde mannen uit :')
Op dit moment heb ik een potentieel plakkertje alleen ga ik me dan weer afvragen wat er mis met hem is omdat alles klopt. Waarom is hij dan nog vrijgezel denk ik dan bij mezelf.
Ik vraag me dat juist andersom af :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145234326
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:17 schreef SiIk het volgende:

[..]

Vraag het aan em.
Heb ik gedaan, kreeg een heel droog antwoord terug :') Tot nu toe nog geen gekke dingen gemerkt :')

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Keer het om en vraag je zelf eens af: waarom ben ik vrijgezel?
Dat is niet zo moeilijk. Ik lig prima in de markt maar nooit voor meer en die reden speelt vooral bij de jongere.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145234344
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:19 schreef SiIk het volgende:

[..]

Heb m'n toegang laten opheffen nadat de eerste naaktfoto van Fax verscheen.
Ultieme voldoening ja :{w
pi_145234361
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, kreeg een heel droog antwoord terug :') Tot nu toe nog geen gekke dingen gemerkt :')

[..]

Dat is niet zo moeilijk. Ik lig prima in de markt maar nooit voor meer en dat speelt vooral bij de jongere mee.
Misschien is dat ook wel zijn 'probleem' :)
pi_145234430
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel zijn 'probleem' :)
Nee, hij heeft geen kind.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145234532
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ultieme voldoening ja :{w
:D
pi_145234553
quote:
12s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen kind.
Ah kijk :) Dan snap ik het bij jou en jongere mannen. Die staan daar niet om te springen inderdaad.
pi_145234591
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, kreeg een heel droog antwoord terug :') Tot nu toe nog geen gekke dingen gemerkt :')

[..]

Dat is niet zo moeilijk. Ik lig prima in de markt maar nooit voor meer en die reden speelt vooral bij de jongere.
En ouderen daten?
pi_145234604
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook je leeftijd is inderdaad. Jongeren zijn hier heel anders in, ik gaf vroeger ook geen 3 kussen aan leeftijdsgenootjes nu ik erover na denk ja :')
Als ze leuk is druk dan gewoon 1 kus op haar wang :)

Ik heb teveel meegemaakt maar ik kies ook gewoon de verkeerde mannen uit :')
Op dit moment heb ik een potentieel plakkertje alleen ga ik me dan weer afvragen wat er mis met hem is omdat alles klopt. Waarom is hij dan nog vrijgezel denk ik dan bij mezelf.
Vet raar dat je daarin zo kan veranderen als je ouder wordt, terwijl ik me (en waarschijnlijk leeftijdsgenoten ook) nu al zo volwassen voel.

Heb je ook wel eens meegemaakt dat je date gelijk op je mond ging? :')

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daten moet je ook leren. Date drie zoeken is normaler dan een awkward handje hoor
Een handje lijkt me helemaal erg. :')

Ik ken wel een potentiëel iemand om mee te daten - klasgenootje :')- , maar ik vind maar geen juist moment om het te vragen. Out of the blue vragen lijkt me niet een succes.
Hoogachtend
pi_145234701
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Een handje lijkt me helemaal erg. :')

Ik ken wel een potentiëel iemand om mee te daten - klasgenootje :')- , maar ik vind maar geen juist moment om het te vragen. Out of the blue vragen lijkt me niet een succes.
Met een klasgenootje moet het toch wel makkelijk zijn om een gesprek aan te knopen? Des noods via whatsapp of FB.
pi_145234747
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En ouderen daten?
Ik date bijna alleen maar 30+, die vind ik ook het meest aantrekkelijk om eerlijk te zijn alleen hebben we dan probleem 2, die willen vaak nog kinderen en denken dat ik dat ook wil omdat ik er al 1 heb. Echter gaat de dokter in 2015 knip knip doen en dat vinden de mannen weer te permanent. Die ik nu ook date gaf eerlijk toe dat hij ook wel kinderen zou willen maar ik was te leuk om te laten lopen. Normaliter bespreek je dit nooit binnen een aantal weken maar omdat ik al een kindje heb komt deze vraag vrij snel naar boven en ik ga er niet over liegen. Ren dan maar gelijk ipv na een paar jaar :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145234875
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Vet raar dat je daarin zo kan veranderen als je ouder wordt, terwijl ik me (en waarschijnlijk leeftijdsgenoten ook) nu al zo volwassen voel.

Heb je ook wel eens meegemaakt dat je date gelijk op je mond ging? :')

[..]

Een handje lijkt me helemaal erg. :')

Ik ken wel een potentiëel iemand om mee te daten - klasgenootje :')- , maar ik vind maar geen juist moment om het te vragen. Out of the blue vragen lijkt me niet een succes.
Ik vond mezelf ook heel volwassen toen ik jouw leeftijd had, ik heb me nog nooit zo erg vergist :')

En ja, heb ook eens een wasmachine behandeling gehad ;(

Je wordt vanzelf een stuk nuchterder als je ouder bent denk ik. Ik zou het juist out of the blue vragen. Wel eerst een normaal gesprek maar daarna gewoon ertussen "Maar even wat anders nu, heb je zin om wat te drinken" oid.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 5 oktober 2014 @ 21:30:21 #16
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145234876
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik date bijna alleen maar 30+, die vind ik ook het meest aantrekkelijk om eerlijk te zijn alleen hebben we dan probleem 2, die willen vaak nog kinderen en denken dat ik dat ook wil omdat ik er al 1 heb. Echter gaat de dokter in 2015 knip knip doen en dat vinden de mannen weer te permanent. Die ik nu ook date gaf eerlijk toe dat hij ook wel kinderen zou willen maar ik was te leuk om te laten lopen. Normaliter bespreek je dit nooit binnen een aantal weken maar omdat ik al een kindje heb komt deze vraag vrij snel naar boven en ik ga er niet over liegen. Ren dan maar gelijk ipv na een paar jaar :')
Vinden vrouwen van jouw leeftijd een jongere man dan zo'n afknapper? Gister sprak ik een 'meisje' aan in daclub. Bleek ze 30 te zijn :') _O- En ze vond me te jong. Hoewel dat ook een excuus om van me af te komen kan zijn geweest
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145234937
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met een klasgenootje moet het toch wel makkelijk zijn om een gesprek aan te knopen? Des noods via whatsapp of FB.
Ik spreek haar genoeg, maar tijdens zo'n gesprek wenden naar het uitvragen heb ik geen ervaring mee. Dat moet ik leren natuurlijk, maar uit het niets vragen komt vrij raar over, toch? Ik ga het natuurlijk wel in het echt vragen.
Hoogachtend
pi_145235036
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vinden vrouwen van jouw leeftijd een jongere man dan zo'n afknapper? Gister sprak ik een 'meisje' aan in daclub. Bleek ze 30 te zijn :') _O- En ze vond me te jong. Hoewel dat ook een excuus om van me af te komen kan zijn geweest
Nouja ik knap niet echt af op zijn leeftijd maar ik zelf werk al vast, eigen (koop)huis etc. Alles gewoon stabiel. Ik knap dus wel een beetje af op studerende en/of thuiswonende mannen en die zijn vaak jonger ja.

Wanneer er een 23/24/25 jarige is die gewoon stabiel is kan ik daar ook best voor vallen hoor.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:34:14 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145235069
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik date bijna alleen maar 30+, die vind ik ook het meest aantrekkelijk om eerlijk te zijn alleen hebben we dan probleem 2, die willen vaak nog kinderen en denken dat ik dat ook wil omdat ik er al 1 heb. Echter gaat de dokter in 2015 knip knip doen en dat vinden de mannen weer te permanent. Die ik nu ook date gaf eerlijk toe dat hij ook wel kinderen zou willen maar ik was te leuk om te laten lopen. Normaliter bespreek je dit nooit binnen een aantal weken maar omdat ik al een kindje heb komt deze vraag vrij snel naar boven en ik ga er niet over liegen. Ren dan maar gelijk ipv na een paar jaar :')
Dat is toch logisch? Niet iedereen zit erop te wachten om een kind van een ander op te voeden met alle dingen die eraan hangen.
pi_145235107
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik vond mezelf ook heel volwassen toen ik jouw leeftijd had, ik heb me nog nooit zo erg vergist :')

En ja, heb ook eens een wasmachine behandeling gehad ;(

Je wordt vanzelf een stuk nuchterder als je ouder bent denk ik. Ik zou het juist out of the blue vragen. Wel eerst een normaal gesprek maar daarna gewoon ertussen "Maar even wat anders nu, heb je zin om wat te drinken" oid.
Het blijft gewoon je hele leven doorgaan, dat je je volwassen inschat en een jaar later ':')' denkt.

Hoe reageerde je toen?

Dat zal hem denk ik wel worden. Beter dan niets doen.
Hoogachtend
pi_145235125
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Niet iedereen zit erop te wachten om een kind van een ander op te voeden.
Ik zeg nergens dat het niet logisch is, ik geef antwoord aan Straw en Art.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145235165
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Het blijft gewoon je hele leven doorgaan, dat je je volwassen inschat en een jaar later ':')' denkt.

Hoe reageerde je toen?

Dat zal hem denk ik wel worden. Beter dan niets doen.
Niet geschoten is altijd mis.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145235224
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Niet iedereen zit erop te wachten om een kind van een ander op te voeden met alle dingen die eraan hangen.
Hangt van de leeftijd van het kind af en de situatie tussen de ouders :) Ik ben 30, dus in mijn 'range' kom je vaker alleenstaande moeders tegen.
pi_145235305
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hangt van de leeftijd van het kind af en de situatie tussen de ouders :) Ik ben 30, dus in mijn 'range' kom je vaker alleenstaande moeders tegen.
+ de moeder zelf. Ik hoef echt geen nieuwe "papa" of iemand die mij financieel ondersteund. Wil gewoon lekker kroelen op de bank maar je krijgt hem er wel bij ja.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145235366
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:36 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis.
Maar hoe reageerde je nou na die zoen bij je ontmoeting?
Hoogachtend
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:41:52 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145235446
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

+ de moeder zelf. Ik hoef echt geen nieuwe "papa" of iemand die mij financieel ondersteund. Wil gewoon lekker kroelen op de bank maar je krijgt hem er wel bij ja.
Ik denk dat het te naïef is om te denken dat je zo'n iemand gaat vinden. Helemaal iemand die geen kind wil maar wel alles erbij neemt.

En dan dacht ik er zelf een paar jaar terug heel anders over,over dat soort dingen.
pi_145235453
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

+ de moeder zelf. Ik hoef echt geen nieuwe "papa" of iemand die mij financieel ondersteund. Wil gewoon lekker kroelen op de bank maar je krijgt hem er wel bij ja.
^O^
pi_145235497
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Maar hoe reageerde je nou na die zoen bij je ontmoeting?
Ik heb het meerdere malen gehad, 1x mijn gezicht weggedraaid. Andere keren gewoon maar laten gebeuren omdat ik zo flabbergasted was :')

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat het te naïef is om te denken dat je zo'n iemand gaat vinden. En ik dacht er een paar jaar terug ook anders over. Helemaal iemand die geen kind wil maar wel alles erbij neemt.
Nee hoor, want als je duidelijk mee gelezen hebt dan zie je dat ik dat niet eens aangeef. Dat ik zelfs wéét waarom mannen niet blijven. Dus voordat je gaat oordelen lees even bij.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145235612
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik date bijna alleen maar 30+, die vind ik ook het meest aantrekkelijk om eerlijk te zijn alleen hebben we dan probleem 2, die willen vaak nog kinderen en denken dat ik dat ook wil omdat ik er al 1 heb. Echter gaat de dokter in 2015 knip knip doen en dat vinden de mannen weer te permanent. Die ik nu ook date gaf eerlijk toe dat hij ook wel kinderen zou willen maar ik was te leuk om te laten lopen. Normaliter bespreek je dit nooit binnen een aantal weken maar omdat ik al een kindje heb komt deze vraag vrij snel naar boven en ik ga er niet over liegen. Ren dan maar gelijk ipv na een paar jaar :')
Heeft ook geen zin om je tijd te verdoen met iemand die er niet voor open staat. Dan misschien maar goed ook dat het snel ter sprake komt.
pi_145235952
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik heb het meerdere malen gehad, 1x mijn gezicht weggedraaid. Andere keren gewoon maar laten gebeuren omdat ik zo flabbergasted was :')

[..]

Nee hoor, want als je duidelijk mee gelezen hebt dan zie je dat ik dat niet eens aangeef. Dat ik zelfs wéét waarom mannen niet blijven. Dus voordat je gaat oordelen lees even bij.
Haha genânt :') Nog andere leuke verhalen?
Hoogachtend
pi_145235995
Sinds deze week weer leuk contact met iemand waarmee het online iig echt klikt. Alleen is ze wel het type dat niet verslaafd is aan d'r mobiel, dus het duurt soms rustig 24 uur voordat je weer een reactie krijgt.Dat is op zich niet erg, want dat zijn wel de meiden waarmee je uiteindelijk ook op date gaat en het offline ook goed klikt ipv het type meiden dat meteen reageren maar het na een week doodloopt omdat ze niks meer te vertellen hebben. Sinds gisteravond niets meer vernomen maar ze staat nog bij mijn matches... als ik komende week niks meer hoor voeg ik 'r wel toe op Facebook :P
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:53:44 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145236045
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee hoor, want als je duidelijk mee gelezen hebt dan zie je dat ik dat niet eens aangeef. Dat ik zelfs wéét waarom mannen niet blijven. Dus voordat je gaat oordelen lees even bij.
Dat je dat zelf vind wil niet zeggen dat een eventuele potentiële partner dat ook zo ziet. I don't judge, vroeger dat ik er namelijk anders over maar kan me de bezwaren wel begrijpen van die mannen.
pi_145236153
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ah kijk :) Dan snap ik het bij jou en jongere kinderloze mannen. Die staan daar niet om te springen inderdaad.
-laat maar, al helemaal uitgekauwd-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145236227
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef Deezertje het volgende:
Sinds deze week weer leuk contact met iemand waarmee het online iig echt klikt. Alleen is ze wel het type dat niet verslaafd is aan d'r mobiel, dus het duurt soms rustig 24 uur voordat je weer een reactie krijgt.Dat is op zich niet erg, want dat zijn wel de meiden waarmee je uiteindelijk ook op date gaat en het offline ook goed klikt ipv het type meiden dat meteen reageren maar het na een week doodloopt omdat ze niks meer te vertellen hebben. Sinds gisteravond niets meer vernomen maar ze staat nog bij mijn matches... als ik komende week niks meer hoor voeg ik 'r wel toe op Facebook :P
Wat een eigenaardige redenaties hou jij er toch altijd op na...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145236440
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef Deezertje het volgende:
. als ik komende week niks meer hoor voeg ik 'r wel toe op Facebook :P
:')

Als je komende week niets hoort, kan je beter met andere meiden verder gaan. Kom je uit een andere cultuur ofzo, dat je jezelf steeds zo opdringt?

Ik ben geen vrouw, maar de uitspraken die jij doet ergeren mij nu al.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145236584
quote:
4s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Als je komende week niets hoort, kan je beter met andere meiden verder gaan. Kom je uit een andere cultuur ofzo, dat je jezelf steeds zo opdringt?

Ik ben geen vrouw, maar de uitspraken die jij doet ergeren mij nu al.
Dat heb ik er dus ook bij. Dat toevoegen op fb nadat je er niks meer van hoort. Lijkt me niet bepaald dat ze daar dan op zit te wachten. Of dat mensen waarmee je amper kletst dan uiteindelijk wél degenen zijn waarmee je op date gaat omdat je elkaar dan nog wat te vertellen hebt. Huh?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:04:30 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145236616
quote:
4s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Als je komende week niets hoort, kan je beter met andere meiden verder gaan. Kom je uit een andere cultuur ofzo, dat je jezelf steeds zo opdringt?

Ik ben geen vrouw, maar de uitspraken die jij doet ergeren mij nu al.
Of gewoon direct op date vragen, meteen duidelijkheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145236648
quote:
4s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Als je komende week niets hoort, kan je beter met andere meiden verder gaan. Kom je uit een andere cultuur ofzo, dat je jezelf steeds zo opdringt?

Ik ben geen vrouw, maar de uitspraken die jij doet ergeren mij nu al.
Waarom? Niks met opdringen te maken, maar sommige meiden vergeten nou eenmaal om wat terug te sturen. Als ik dat niet zou doen zou ik nooit een date hebben. Heeft toch vaak genoeg geholpen zelf nog ff terug te mailen nadat je niks hoort.
pi_145236709
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom? Niks met opdringen te maken, maar sommige meiden vergeten nou eenmaal om wat terug te sturen. Als ik dat niet zou doen zou ik nooit een date hebben. Heeft toch vaak genoeg geholpen zelf nog ff terug te mailen nadat je niks hoort.
Ja, ''vergeten''. Uhu. Dat heb ik ook weleens inderdaad. Bij mensen die ik toch niet zo zie zitten.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145236710
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Of gewoon direct op date vragen, meteen duidelijkheid.
Kan ook.

Of gewoon voor haar deur als een hond gaan liggen en dan direkt op haar bek pakken als ze haar deur uitloopt. Meteen voor het altaar slepen. Geen halve maatregelen natuurlijk, loslopende vrouwen zijn nu eenmaal gevaarlijk op deze aardkloot!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145236726
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom? Niks met opdringen te maken, maar sommige meiden vergeten nou eenmaal om wat terug te sturen. Als ik dat niet zou doen zou ik nooit een date hebben. Heeft toch vaak genoeg geholpen zelf nog ff terug te mailen nadat je niks hoort.
Nee dat vergeten vrouwen nooit. Als ze niet reageren ben je niet interessant voor ze. Simple as.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:07:13 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145236741
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat heb ik er dus ook bij. Dat toevoegen op fb nadat je er niks meer van hoort. Lijkt me niet bepaald dat ze daar dan op zit te wachten. Of dat mensen waarmee je amper kletst dan uiteindelijk wél degenen zijn waarmee je op date gaat omdat je elkaar dan nog wat te vertellen hebt. Huh?
Na een keer of 3 aan een dood paard trekken is het ook wel een keer klaar ja :')

Hoewel ik zelf ook weleens 3 dagen niks terug zeg.
pi_145236790
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Na een keer of 3 aan een dood paard trekken is het ook wel een keer klaar ja :')

Hoewel ik zelf ook weleens 3 dagen niks terug zeg.
Krijg je die nog klaar als ze dood zijn ja?
pi_145236796
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je dat zelf vind wil niet zeggen dat een eventuele potentiële partner dat ook zo ziet. I don't judge, vroeger dat ik er namelijk anders over maar kan me de bezwaren wel begrijpen van die mannen.
Ik ook hoor, neem het ze niet kwalijk.

Maar er zit er vast wel 1 tussen en zo niet dan hebben we nog altijd de crazy cat lady starter kit 8-)
Ik ga echter niet van gedachten veranderen om aan een man te komen (dus wel nog een kleine erbij) dan maar liever alleen. Zo sta ik erin althans :)

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef Deezertje het volgende:
Sinds deze week weer leuk contact met iemand waarmee het online iig echt klikt. Alleen is ze wel het type dat niet verslaafd is aan d'r mobiel, dus het duurt soms rustig 24 uur voordat je weer een reactie krijgt.Dat is op zich niet erg, want dat zijn wel de meiden waarmee je uiteindelijk ook op date gaat en het offline ook goed klikt ipv het type meiden dat meteen reageren maar het na een week doodloopt omdat ze niks meer te vertellen hebben. Sinds gisteravond niets meer vernomen maar ze staat nog bij mijn matches... als ik komende week niks meer hoor voeg ik 'r wel toe op Facebook :P
Jij bent eng.

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Haha genânt :') Nog andere leuke verhalen?
Nou niet via Tinder maar wel wat anders :') Was denk ik toch wel de meest genante ever.

Ik had van die prachtige naaldhakken en droeg die avond een skinny jeans die ik omgerold had tot mijn kuit zodat ik een stukje bloot been had. Afijn hoewel ik lomp ben kan ik wel degelijk erg goed lopen op die dingen en alles ging prima totdat we klaar waren. We liepen de trap af en ik weet niet hoe maar ik bleef met mijn naaldhak hangen in mijn broekspijp waardoor ik viel maar ik kon me nog net vast grijpen aan de leuning alleen zat ik dus nog steeds vast met mijn naaldhak in mijn broekspijp en daar hing ik dus aan de leuning. Was dubbel zo genant omdat mijn date (liep achter mij dus stond nog boven) de slappe lach had en mij dus niet kon bevrijden want die piste zowat in zijn broek. Ik hing aar heel zielig zo van ja hé help :')

Ik zat overigens goed vast want mijn naaldhak had dus mijn jeans doorboord. Mijn jeans was stuk, ik had een schaafwond op mijn been en 1 op mijn knie en dan hebben we het nog niet eens over mijn ego op dat moment :')

Ik draag overigens nooit meer hakken op een date hierdoor :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145236853
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik ook hoor, neem het ze niet kwalijk.

Maar er zit er vast wel 1 tussen en zo niet dan hebben we nog altijd de crazy cat lady starter kit 8-)
Ik ga echter niet van gedachten veranderen om aan een man te komen (dus wel nog een kleine erbij) dan maar liever alleen. Zo sta ik erin althans :)

[..]

Jij bent eng.

[..]

Nou niet via Tinder maar wel wat anders :') Was denk ik toch wel de meest genante ever.

Ik had van die prachtige naaldhakken en droeg die avond een skinny jeans die ik omgerold had tot mijn kuit zodat ik een stukje bloot been had. Afijn hoewel ik lomp ben kan ik wel degelijk erg goed lopen op die dingen en alles ging prima totdat we klaar waren. We liepen de trap af en ik weet niet hoe maar ik bleef met mijn naaldhak hangen in mijn broekspijp waardoor ik viel maar ik kon me nog net vast grijpen aan de leuning alleen zat ik dus nog steeds vast met mijn naaldhak in mijn broekspijp en daar hing ik dus aan de leuning. Was dubbel zo genant omdat mijn date (liep achter mij dus stond nog boven) de slappe lach had en mij dus niet kon bevrijden want die piste zowat in zijn broek. Ik hing aar heel zielig zo van ja hé help :')

Ik zat overigens goed vast want mijn naaldhak had dus mijn jeans doorboord. Mijn jeans was stuk, ik had een schaafwond op mijn been en 1 op mijn knie en dan hebben we het nog niet eens over mijn ego op dat moment :')

Ik draag overigens nooit meer hakken op een date hierdoor :')
_O-

Hij heeft je daarna toch wel even verzorgd zeker? :@
pi_145236923
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Na een keer of 3 aan een dood paard trekken is het ook wel een keer klaar ja :')

Hoewel ik zelf ook weleens 3 dagen niks terug zeg.
Ja, dat ook. Maar ik bedoel maar dat Deezertje iemand zoekt waarmee het echt klikt. Even gemakshalve ervan uitgaand dat hij een vaste vriendin wil. En als het dan echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat om over te ouwehoeren in plaats van dat je heel geforceerde gesprekken op date gaat lopen voeren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145236963
Hij heeft echt de hele terug weg alleen maar gehuild van het lachen omdat hij het beeld niet kon wissen van mij daar hangend aan een leuning half op een trap kreunend om hulp. Eckte heer dat ie was :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145236981
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, dat ook. Maar ik bedoel maar dat Deezertje iemand zoekt waarmee het echt klikt. Even gemakshalve ervan uitgaand dat hij een vaste vriendin wil. En als het dan echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat om over te ouwehoeren in plaats van dat je heel geforceerde gesprekken op date gaat lopen voeren.
Klopt, maar dan moet er wel eerst een afspraak komen.
Heb vaak zat dat ik inderdaad uren kan lullen met een meid op de eerste date, dus dat is het probleem niet :) Maar sommige zien me meer als vriend dan relatiemateriaal...
pi_145237055
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Hij heeft echt de hele terug weg alleen maar gehuild van het lachen omdat hij het beeld niet kon wissen van mij daar hangend aan een leuning half op een trap kreunend om hulp. Eckte heer dat ie was :')
De hamvraag: kwam er een vervolg?
pi_145237125
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet er wel eerst een afspraak komen.
Heb vaak zat dat ik inderdaad uren kan lullen met een meid op de eerste date, dus dat is het probleem niet :) Maar sommige zien me meer als vriend dan relatiemateriaal...
Ja, maar als je al door je gespreksstof heen zit tijdens een chat, waarom zou je er dan nog mee afspreken? Voor seks, oke, maar voor meer hoef je het dan ook niet te doen. Dan levelt het kennelijk niet goed, kan gebeuren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:16:04 #51
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145237194
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Krijg je die nog klaar als ze dood zijn ja?
Dat is een spreekwoord fax ;)

quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik ook hoor, neem het ze niet kwalijk.

Maar er zit er vast wel 1 tussen en zo niet dan hebben we nog altijd de crazy cat lady starter kit 8-)
Ik ga echter niet van gedachten veranderen om aan een man te komen (dus wel nog een kleine erbij) dan maar liever alleen. Zo sta ik erin althans :)
Dat zou ik sowieso niet doen nee. Maar ik kan me voorstellen dat mannen die een toekomst willen opbouwen wellicht een kind van zichzelf willen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, dat ook. Maar ik bedoel maar dat Deezertje iemand zoekt waarmee het echt klikt. Even gemakshalve ervan uitgaand dat hij een vaste vriendin wil. En als het dan echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat om over te ouwehoeren in plaats van dat je heel geforceerde gesprekken op date gaat lopen voeren.
Ook niet altijd, maar er hoeft ook niet altijd wat gezegd te worden natuurlijk. Hoewel als iemand niet zelf komt tja, dan zou ik wel mijn conclusies trekken.

Zelf ook met match, weinig gesprek op het moment. Zit erom te denken om maar een seks opmerking te maken. Wellicht komt er dan nog wat leuks uit :P

quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Hij heeft echt de hele terug weg alleen maar gehuild van het lachen omdat hij het beeld niet kon wissen van mij daar hangend aan een leuning half op een trap kreunend om hulp. Eckte heer dat ie was :')
En gelijk heeft hij :D
pi_145237285
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
Ook niet altijd, maar er hoeft ook niet altijd wat gezegd te worden natuurlijk. Hoewel als iemand niet zelf komt tja, dan zou ik wel mijn conclusies trekken.
True, je hoeft elkaar niet plat te ouwehoeren en er kan dan ook weleens zo'n stiltemoment vallen, maar het verschil is dan wel dat het geen ''ongemakkelijke'' stiltes zijn imho.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:26:07 #53
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145237729
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

True, je hoeft elkaar niet plat te ouwehoeren en er kan dan ook weleens zo'n stiltemoment vallen, maar het verschil is dan wel dat het geen ''ongemakkelijke'' stiltes zijn imho.
Dat zeker.

Maar ik ben zelf sowieso allergisch van binnen x tijd terug reageren, als ik wat te zeggen zeg ik wat en anders later wel, of dat nou 3 dagen is of een week. En dat geldt voor haar ook natuurlijk, ze zal het vast zelf ook druk genoeg hebben.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:41:16 #54
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145238379
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

+ de moeder zelf. Ik hoef echt geen nieuwe "papa" of iemand die mij financieel ondersteund. Wil gewoon lekker kroelen op de bank maar je krijgt hem er wel bij ja.
^O^
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145238382
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De hamvraag: kwam er een vervolg?
Ja, maar wel vriendschappelijk :') Zie hem best vaak nog.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 6 oktober 2014 @ 00:47:49 #56
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_145242434
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ja, maar wel vriendschappelijk :') Zie hem best vaak nog.
hoeveel dates heb je al gehad door tinder? :D
Telkens als ik hier ben lees ik dat je weer een date gehad hebt :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 6 oktober 2014 @ 01:57:18 #57
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145243519
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik ook hoor, neem het ze niet kwalijk.

Maar er zit er vast wel 1 tussen en zo niet dan hebben we nog altijd de crazy cat lady starter kit 8-)
Ik ga echter niet van gedachten veranderen om aan een man te komen (dus wel nog een kleine erbij) dan maar liever alleen. Zo sta ik erin althans :)

[..]

Jij bent eng.

[..]

Nou niet via Tinder maar wel wat anders :') Was denk ik toch wel de meest genante ever.

Ik had van die prachtige naaldhakken en droeg die avond een skinny jeans die ik omgerold had tot mijn kuit zodat ik een stukje bloot been had. Afijn hoewel ik lomp ben kan ik wel degelijk erg goed lopen op die dingen en alles ging prima totdat we klaar waren. We liepen de trap af en ik weet niet hoe maar ik bleef met mijn naaldhak hangen in mijn broekspijp waardoor ik viel maar ik kon me nog net vast grijpen aan de leuning alleen zat ik dus nog steeds vast met mijn naaldhak in mijn broekspijp en daar hing ik dus aan de leuning. Was dubbel zo genant omdat mijn date (liep achter mij dus stond nog boven) de slappe lach had en mij dus niet kon bevrijden want die piste zowat in zijn broek. Ik hing aar heel zielig zo van ja hé help :')

Ik zat overigens goed vast want mijn naaldhak had dus mijn jeans doorboord. Mijn jeans was stuk, ik had een schaafwond op mijn been en 1 op mijn knie en dan hebben we het nog niet eens over mijn ego op dat moment :')

Ik draag overigens nooit meer hakken op een date hierdoor :')
Ben zo hard aan het lachen nu. Kan het me helemaal voorstellen. :')

Hilarisch topic uberhaupt om te lezen als je bezopen bent. _O-
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145244414
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:47 schreef Basxt het volgende:

[..]

hoeveel dates heb je al gehad door tinder? :D
Telkens als ik hier ben lees ik dat je weer een date gehad hebt :D
Aantal dates of aantal mannen? Denk dat ik toch wel rond de 30-40 zit (dates) maar vaak zat met dezelfde man. Meeste niet eens gepost. Ik schijn in de categorie serialdaters te vallen :')

Ene keer date ik trouwens zo 3 weken niet en deze week heb ik er 3 staan. Ligt ook aan m'n humeur.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145244531
UnicornFarts _O_

Door haar is dit topic wel geinig om te volgen _O_
pi_145244860
Voor echt hilarische verhalen moet je de oude datingtopics lezen _O_ Ben zo vaak helemaal stuk gegaan daar :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145244937
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Voor echt hilarische verhalen moet je de oude datingtopics lezen _O_ Ben zo vaak helemaal stuk gegaan daar :')
Geef maar even een linkje :D
pi_145248384
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Voor echt hilarische verhalen moet je de oude datingtopics lezen _O_ Ben zo vaak helemaal stuk gegaan daar :')
Second that.
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:39:51 #63
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145248494
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 08:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Voor echt hilarische verhalen moet je de oude datingtopics lezen _O_ Ben zo vaak helemaal stuk gegaan daar :')
Vooral de ervaringen van silenus. Hilarisch.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145249103
Heeft iemand daar een link van?
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:32:37 #65
416020 K44S
The bearded man
pi_145249990
Nou, iemand nog beet?

Bij mij krijg ik nauwelijks nog matches .... :(.
Wie wil er nou NIET daten met superman?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:38:45 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145250169
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
Nou, iemand nog beet?

Bij mij krijg ik nauwelijks nog matches .... :(.
Wie wil er nou NIET daten met superman?
Ik...Sorry...Ik date alleen met vrouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:40:11 #67
416020 K44S
The bearded man
pi_145250224
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:38 schreef yats het volgende:

[..]

Ik...Sorry...Ik date alleen met vrouwen.
Ik ook,daar gaat niet om :P.

Misschien app verwijderen en opnieuw installeren ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145250659
Ik heb er hier eentje die telkens momenten like't, maar niet antwoordt. Verder niet echt actief geweest door drukte. Misschien na woensdag weer eens aan de gang.

Overigens haalt het verwijderen en opnieuw installeren van de app niets uit, omdat je gewoon je account behoud. Je kun het account zelf wel verwijderen, maar als je dit een paar keer (achterelkaar) doet, kom je er helemaal niet meer in, zijn de geruchten.
Get stoned
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:00:55 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_145250805
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef Hinder het volgende:
Ik heb er hier eentje die telkens momenten like't, maar niet antwoordt. Verder niet echt actief geweest door drukte. Misschien na woensdag weer eens aan de gang.

Overigens haalt het verwijderen en opnieuw installeren van de app niets uit, omdat je gewoon je account behoud. Je kun het account zelf wel verwijderen, maar als je dit een paar keer (achterelkaar) doet, kom je er helemaal niet meer in, zijn de geruchten.
Ik heb wel eens een week gewacht en dan weer opnieuw geïnstalleerd.

Werkte wel..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:14:54 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145251317
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
Nou, iemand nog beet?

Bij mij krijg ik nauwelijks nog matches .... :(.
Wie wil er nou NIET daten met superman?
Nog steeds in gesprek met tinder dame :)

Tot nu toe houdt ze me nog vol :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:18:53 #71
416020 K44S
The bearded man
pi_145251428
quote:
6s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nog steeds in gesprek met tinder dame :)

Tot nu toe houdt ze me nog vol :')
Bij mij bloeden de gesprekken vaak dood.

Laatst een dame vanuit zuidafrika uit amsterdam.... maar die zegt inmiddels ook niets meer :')

Eigenlijk een bloed hekel aan :rokers, instagrammers en van die vage filosofische oneliners zoals : Life love laugh....

Maja..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:25:37 #72
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145251593
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef K44S het volgende:

[..]

Bij mij bloeden de gesprekken vaak dood.

Laatst een dame vanuit zuidafrika uit amsterdam.... maar die zegt inmiddels ook niets meer :')

Eigenlijk een bloed hekel aan :rokers, instagrammers en van die vage filosofische oneliners zoals : Life love laugh....

Maja..
Dat had ik hier ook een beetje dus een grappige seks/date opmerking gemaakt. Want yolo.
Ze heeft me nog niet geblokt dus dat is altijd positief :') :D

Dat heb ik al in m'n profiel staan dus dat scheelt.
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:26:59 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_145251626
quote:
11s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat had ik hier ook een beetje dus een grappige seks/date opmerking gemaakt. Want yolo.
Ze heeft me nog niet geblokt dus dat is altijd positief :') :D

Dat heb ik al in m'n profiel staan dus dat scheelt.
Wat heb je in je profiel staan ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:28:40 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145251671
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat heb je in je profiel staan ?
Dat ik niks met die bullshit heb, instgram tagjes, oneliners, blabla. ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:30:10 #75
416020 K44S
The bearded man
pi_145251721
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ik niks met die bullshit heb, instgram tagjes, oneliners, blabla. ;)
Ah, en alsnog een match :p..

Ik heb hem wat simpeler.. wie weet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:33:34 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145251825
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef K44S het volgende:

[..]

Ah, en alsnog een match :p..

Ik heb hem wat simpeler.. wie weet.
I know. Wel meerdere zelfs!

Hou er wel van om al bij voorbaat het kaf van het koren te scheiden :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:38:55 #77
416020 K44S
The bearded man
pi_145251992
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

I know. Wel meerdere zelfs!

Hou er wel van om al bij voorbaat het kaf van het koren te scheiden :)
Wat the #, ik ga het ook maar aanpassen :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145258488
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik ook,daar gaat niet om :P.

Misschien app verwijderen en opnieuw installeren ?
Misschien niet zo wanhopig doen? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:41:31 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_145258522
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien niet zo wanhopig doen? :)
trying to
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145258597
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:41 schreef K44S het volgende:

[..]

trying to
Begin met de app te deinstalleren, naar de Jumbo te lopen en een gesprek met het kaasmeisje aan te knopen over kazen. Niet haar nummer vragen, gewoon een kort praatje.
Dan ben je al 2x zo ver dan met die hele kut app :)

Of kom naar de Groningen meet, als je 25+er bent :)
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 49 Lopen met gebreken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:46:44 #81
416020 K44S
The bearded man
pi_145258711
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Begin met de app te deinstalleren, naar de Jumbo te lopen en een gesprek met het kaasmeisje aan te knopen over kazen. Niet haar nummer vragen, gewoon een kort praatje.
Dan ben je al 2x zo ver dan met die hele kut app :)

Of kom naar de Groningen meet, als je 25+er bent :)
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 49 Lopen met gebreken
Waarom is er dan een topci over :P.

23 :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145258742
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarom is er dan een topci over :P.

23 :)
Het werkt bij mensen die niet wanhopig zijn en 1x/dag op die app kijken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:47:57 #83
416020 K44S
The bearded man
pi_145258764
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het werkt bij mensen die niet wanhopig zijn en 1x/dag op die app kijken :)
F*ck, die app heeft me door :(

En jullie ook.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:49:58 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145258837
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef K44S het volgende:

[..]

F*ck, die app heeft me door :(

En jullie ook.
Gewoon, swipe alles like.
  Official ESF Kreviewer maandag 6 oktober 2014 @ 16:51:36 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145258915
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het werkt bij mensen die niet wanhopig zijn en 1x/dag op die app kijken :)
Sterker nog, ik heb deze app nog nooit gebruikt en toch heb ik een vriendin.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:52:21 #86
416020 K44S
The bearded man
pi_145258948
quote:
11s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon, swipe alles like.
Neuh, Godshand is machtig.... dus ik heb de app uit mn telefoon gegooid
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145259034
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb deze app nog nooit gebruikt en toch heb ik een vriendin.
:')

De app is geinig om je omgeving te vergroten. In je eigen dagelijkse leven zit je toch in een bepaald kringetje van studie/werk/vriendenkring/sportclub en /eventueel nog kroeg, daarbuiten zie je nooit andere mensen. Ja langs je heen in de file of in de trein maar je zal niet zo gauw andere mensen leren kennen.

Dan zijn datingsites en apps aardige aanvullingen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:54:58 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145259047
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb deze app nog nooit gebruikt en toch heb ik een vriendin.
Vertel ons je geheim :o

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Neuh, Godshand is machtig.... dus ik heb de app uit mn telefoon gegooid
Lul. Als je alles rechts swiped krijg je gegarandeerd matches...
pi_145259096
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:

Lul. Als je alles rechts swiped krijg je gegarandeerd matches...
:')

Tsja, dan krijg je matches waar je eigenlijk van schrikt :') Nee dan swipe ik liever dergelijke mensen naar links.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 16:57:33 #90
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145259139
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het werkt bij mensen die niet wanhopig zijn en 1x/dag op die app kijken :)
Oh shit ik ben dus wanhopig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:57:50 #91
416020 K44S
The bearded man
pi_145259151
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vertel ons je geheim :o

[..]

Lul. Als je alles rechts swiped krijg je gegarandeerd matches...
Klopt, .... maar wat heeft de app voor zin, als alle berichten doodbloeden.

Ik denk dat ik maar eens van mn zolder afkom.
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Tsja, dan krijg je matches waar je eigenlijk van schrikt :') Nee dan swipe ik liever dergelijke mensen naar links.
en dit
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:59:50 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145259228
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Tsja, dan krijg je matches waar je eigenlijk van schrikt :') Nee dan swipe ik liever dergelijke mensen naar links.
Er stond nergens in de voorwaarden waar ze aan moeten voldoen toch :7

quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oh shit ik ben dus wanhopig
Ik heb al een week niet gekeken, ben ik nu een baas dan?

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Klopt, .... maar wat heeft de app voor zin, als alle berichten doodbloeden.

Ik denk dat ik maar eens van mn zolder afkom.
Dan ga je naar de volgende. ;)

Whoa, gewaagd. Ik zou het niet doen.
pi_145259543
Op Tinder praat ik meer met mensen dan offline. In de sportschool zit iedereen met doppen in, evenals het OV en willen ze niet zo snel praten. Tinder is dus handiger als je mensen moeilijk aanspreekt in real life. Alleen wonen de Tinder matches nooit echt in de buurt of nou ja zijn ze niet echt goed bereikbaar en komen uit kleine gehuchten :P
pi_145259740
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:

Ik heb al een week niet gekeken, ben ik nu een baas dan?

Oppergod _O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145259794
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Op Tinder praat ik meer met mensen dan offline. In de sportschool zit iedereen met doppen in, evenals het OV en willen ze niet zo snel praten. Tinder is dus handiger als je mensen moeilijk aanspreekt in real life. Alleen wonen de Tinder matches nooit echt in de buurt of nou ja zijn ze niet echt goed bereikbaar en komen uit kleine gehuchten :P
Waar woon jezelf dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145259919
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar woon jezelf dan?
Gewoon in de stad :)
Maar de matches vaak eromheen...
pi_145260488
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon in de stad :)
Maar de matches vaak eromheen...
Welke regio?

Als ik in Amsterdam ben, zie ik merendeels Amsterdamse vrouwen op Tinder :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145263422
Hier trouwens wel een irritante bug: als ik aan het swipen ben begint ie zo ineens weer matches te zoeken terwijl ik nog niet klaar was met swipen...
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:05:14 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_145264760
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er stond nergens in de voorwaarden waar ze aan moeten voldoen toch :7

[..]

Ik heb al een week niet gekeken, ben ik nu een baas dan?

[..]

Dan ga je naar de volgende. ;)

Whoa, gewaagd. Ik zou het niet doen.
Ik heb het overleeft, vraag niet hoe.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145268396
Kan vrijdag een date hebben, maar ik durf niet. :') Het is geen samen een ijsje eten in de stad date.

Hosseltijd is long gone, ben al bijna drie jaar braaf aan het doen. Praat me moed in. *O*

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 20:23:43 ]
pi_145268603
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Myrr het volgende:
Kan vrijdag een date hebben, maar ik durf niet. :') Het is geen samen een ijsje eten in de stad date.

Hosseltijd is long gone, ben al bijna drie jaar braaf aan het doen. Praat me moed in. *O*
Schaarbaar? Wat is een 'geen ijsje in de stad eten' date?
pi_145268642
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Myrr het volgende:
Kan vrijdag een date hebben, maar ik durf niet. :') Het is geen samen een ijsje eten in de stad date.

Hosseltijd is long gone, ben al bijna drie jaar braaf aan het doen. Praat me moed in. *O*
Huh, je hebt toch een vriend? Of is het open relatie?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145268650
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:

[..]

Schaarbaar? Wat is een 'geen ijsje in de stad eten' date?
Scharen.
pi_145268666
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Huh, je hebt toch een vriend? Of is het open relatie?
Klopt, maar date is met een vrouw. Niet open verder.
pi_145268690
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klopt, maar date is met een vrouw. Niet open verder.
Ok, de deur staat op een kier open dus...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145268755
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, de deur staat op een kier open dus...
Haha, ik denk dat ik haar kant op ga gezien onze douchecabine nog steeds niet neergeplant is (staat nu een campingdouche, fucking voor lul en van tevoren samen douchen is :9~ ).
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:29:55 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145268756
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:05 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb het overleeft, vraag niet hoe.
Nog spannende verhalen daarvan?

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klopt, maar date is met een vrouw. Niet open verder.
Zou tussen liggen :9
pi_145268802
Ik twijfel alleen of ze dik(kig) is. _O-

Misschien eerst maar op whatsapp en foto's wisselen. :') Mensen moeten duidelijke fullbody pics zetten niet alleen maar selfies. }:|

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 20:31:11 ]
pi_145268909
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef Myrr het volgende:
Ik twijfel alleen of ze dik(kig) is. _O-

Misschien eerst maar op whatsapp en foto's wisselen. :') Mensen moeten duidelijke fullbody pics zetten niet alleen maar selfies. }:|
Bespaar jezelf het trauma.
Hoogachtend
pi_145268917
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef Myrr het volgende:
Ik twijfel alleen of ze dik(kig) is. _O-

Misschien eerst maar op whatsapp en foto's wisselen. :') Mensen moeten duidelijke fullbody pics zetten niet alleen maar selfies. }:|
Dan moet je duidelijk communiceren. Overigens is snapchat beter ervoor (hoewel ik de app zelf niet heb, maar zie het nogal eens voorbij komen).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:33:29 #111
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145268955
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan moet je duidelijk communiceren. Overigens is snapchat beter ervoor (hoewel ik de app zelf niet heb, maar zie het nogal eens voorbij komen).
Hoezo?Je kan toch gewoon om een foto vragen?

En meestal zie je het ook wel aan iemand zijn/haar gezicht. (mits recent dan)
pi_145269028
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Myrr het volgende:
Kan vrijdag een date hebben, maar ik durf niet. :') Het is geen samen een ijsje eten in de stad date.

Hosseltijd is long gone, ben al bijna drie jaar braaf aan het doen. Praat me moed in. *O*
Je bent leuk, you can do it! *O* Gewoon zonder verwachtingen ingaan en proberen er wat gezelligs van te maken.
pi_145269056
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Bespaar jezelf het trauma.
Beetje meer heb ik overigens geen moeite mee, heb een keer een chick gedaan die echt maat 40 ofzo had en die was wel lekker duwbaar.

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan moet je duidelijk communiceren. Overigens is snapchat beter ervoor (hoewel ik de app zelf niet heb, maar zie het nogal eens voorbij komen).
Gewoon normale foto's haha, maar goede tip.

Haar gezich is niet dikkig, alleen er is 1 foto waar ze helemaal op staat en het lijkt of ze gigakuiten heeft. Dan nog zal het hooguit 38-40 zijn maar dat is als je niet zo lang bent al wel wat vol. Ahja, tetten.
pi_145269122
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent leuk, you can do it! *O* Gewoon zonder verwachtingen ingaan en proberen er wat gezelligs van te maken.
Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebben *O* dus fuck gezelligheid hahahaha.

Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me. :{

Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 20:37:21 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:37:18 #115
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145269133
Mijn match weet het niet na mn seks/date opmerking :')

Arme meid _O-
pi_145269179
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebben *O* dus fuck gezelligheid hahahaha.

Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me. :{

Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch. :')
Maar wat wordt het dan? Partnerruil, 1-op-1 of een trio?

En pas op voor de " vrouwen" die dus een man, travo of trans zijn :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145269202
Maargoed, ik heb nog nooit echt een internetdate gehad. :') Althans, niet op zo'n korte termijn. En al helemaal niet met vrouwen, dat was altijd gewoon tijdens uitgaan hosselen, meenemen naar een after en daarna dampende seks en dan doei.

Nu is het afgesproken enzo, niets spontaans, niets van hosseltechniekjes. Gewoon zo van *dingdong* 'Hoi.', 'Hoi.', 'Nou, zullen we dan maar?'

Awwwwwwkward.
pi_145269236
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar wat wordt het dan? Partnerruil, 1-op-1 of een trio?

En pas op voor de " vrouwen" die dus een man, travo of trans zijn :P
Haha nee dit is een vrouw, en wordt alleen vrouw vrouw. Probeer eigenlijk een kwartet te regelen (zonder ruil) maar na drie keer falen ben ik daar maar terughoudend in geworden. :P
pi_145269237
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebben *O* dus fuck gezelligheid hahahaha.

Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me. :{

Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch. :')
O wacht. In dat geval lijkt een full body foto zeker niet teveel gevraagd.
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:40:06 #120
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145269240
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar wat wordt het dan? Partnerruil, 1-op-1 of een trio?

En pas op voor de " vrouwen" die dus een man, travo of trans zijn :P
Zou wat wezen als het een of andere geile rukker is _O-
pi_145269273
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou wat wezen als het een of andere geile rukker is _O-
Eerst whatsappen en de 'steek drie vingers op' fotocheck uiteraard. Bij twijfel briefje met naam. Maar we hebben 8 dezelfde interesses dus het zal wel een echt profiel zijn.

Dat fakersgedoe daar ben ik wel bekend mee. Vroeger standaard van die gasten die dan een filmpje afspeelden en niet konden zwaaien en daarna maar op zwart gingen. :') Heb ze nooit iets gegund voordat er gezwaaid werd. :W

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 20:43:35 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:01:19 #122
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145270202
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebben *O* dus fuck gezelligheid hahahaha.

Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me. :{

Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch. :')
Jaloers wij moeten eerst moeite doen enzo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:03:00 #123
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145270285
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebben *O* dus fuck gezelligheid hahahaha.

Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me. :{

Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch. :')
Op het hetero department gaat het anders. Alhoewel dat vast niet voor iedereen zo is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:04:12 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145270350
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jaloers wij moeten eerst moeite doen enzo
Dat valt bij jou toch wel mee?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:05:28 #125
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145270416
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef yats het volgende:

[..]

Dat valt bij jou toch wel mee?
Pls :') ik moet ook steeds het standaard riedeltje afdraaien

Dat directe ligt mij trouwens ook gewoon niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145270567
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Pls :') ik moet ook steeds het standaard riedeltje afdraaien

Dat directe ligt mij trouwens ook gewoon niet
Dit klinkt en is hypocriet, maar dat moet je ook niet willen toch? Een chick die zich met drie woorden het bed in laat lullen, lijkt me zo een die je in de club vraagt of ze je ff wil pijpen en het dan ook gewoon doet.

Aan de andere kant, wel lekker makkelijk. :') Hoi neuk0n? Ja ok.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 21:10:16 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:09:05 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145270607
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Pls :') ik moet ook steeds het standaard riedeltje afdraaien

Dat directe ligt mij trouwens ook gewoon niet
Niet zo klagen mort, je riep op tc nog dat je 100 matches had. Dan lukt het vast bij een van die matches wel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:10:12 #128
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145270673
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dit klinkt en is hypocriet, maar dat moet je ook niet willen toch? Een chick die zich met drie woorden het bed in laat lullen, lijkt me zo een die je in de club vraagt of ze je ff wil pijpen en het dan ook gewoon doet.
Klopt wel. Aan de ene kant wil je dat vrouwen makkelijker zijn .. Aan de andere kant hoeft het van mij niet als ze makkelijk zijn

Chicks die in club vragen of je met ze wil zoenen ofzo :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:10:53 #129
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145270713
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef yats het volgende:

[..]

Niet zo klagen mort, je riep op tc nog dat je 100 matches had. Dan lukt het vast bij een van die matches wel.
Probeer nu date voor straks te fixen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145270787
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Probeer nu date voor straks te fixen
Zet 'm op :7
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:12:28 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145270817
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Probeer nu date voor straks te fixen
Says it all...Zo moeilijk is het voor jou toch niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145270838
Nu ben ik benieuwd hoe Mort eruit ziet :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:15:15 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145270961
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dit klinkt en is hypocriet, maar dat moet je ook niet willen toch? Een chick die zich met drie woorden het bed in laat lullen, lijkt me zo een die je in de club vraagt of ze je ff wil pijpen en het dan ook gewoon doet.

Aan de andere kant, wel lekker makkelijk. :') Hoi neuk0n? Ja ok.
Niets mis mee toch.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:19:21 #134
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145271172
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef Myrr het volgende:
Nu ben ik benieuwd hoe Mort eruit ziet :P
Ze overdreven ontzettend .. Kinderachtig gedoe


Maar ik ga zo drankje doen :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145271179
Overigens zelfverzekerdheid enzo. Ik had een klasgenoot en die kerel is 2 meter lang en een meter dik, neukt toch aardig wat wijffies en die zijn niet eens lelijk. Zitten soms zelfs best knappe tussen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:26:11 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145271546
Goh, bi-vrouwen op FOK!

Wat een verrassing.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:29:12 #137
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145271710
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, bi-vrouwen op FOK!

Wat een verrassing.
Op zich wel goede hunting grounds als je trio wilt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:30:35 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145271786
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Op zich wel goede hunting grounds als je trio wilt
Sounds like a cock party.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:32:40 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145271908
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze overdreven ontzettend .. Kinderachtig gedoe

Maar ik ga zo drankje doen :)
Ik overdrijf nooit. En getuige je 'succes' klopt het wat ik zei.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:32:42 #140
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145271912
Ik heb goede scheme hiervoor. Je doet oproepje in KPD voor chick die zich bij jou en je chick wil aansluiten. Stel Myrr en uf reageren. Dan vertel je Myrr dat uf je chick is en andersom.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:33:01 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145271934
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Op zich wel goede hunting grounds als je trio wilt
Haha, lekker gek, lekker hip, lekker open-minded.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145272123
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Haha, lekker gek, lekker hip, lekker open-minded.
Rot 's op man, wtf maak jij je in godsnaam druk om andere mensen hun geaardheid en of het ratio bivrouwen op Fok. Wat verwacht je dan op een site als deze, modepoppetjes en Starbuckmeisjes? :')

Heeft verder geen fuck met lekker hip en shit te maken want dan was ik al hip in groep zeven toen ik verliefd werd. Ksst.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 21:37:51 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:38:09 #143
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145272225
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Rot 's op man, wtf maak jij je in godsnaam druk om andere mensen hun geaardheid en of het ratio bivrouwen op Fok. Wat verwacht je dan op een site als deze, modepoppetjes? :')

Heeft verder geen fuck met lekker hip en shit te maken want dan was ik al hip in groep zeven toen ik verliefd werd. Ksst.
Haal die pot augurken uit je kut, joh.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145272249
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Haal die pot augurken uit je kut, joh.
Zal doen bij je zusje, joh. En je moeder, als die nog een beetje geefbaar is, ik hou wel van milfies.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 21:39:49 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:39:34 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145272300
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zal doen bij je zusje, joh. En je moeder, als die nog een beetje geefbaar is.
Typisch een KLB'er die komt overwaaien.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145272337
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Typisch een KLB'er die komt overwaaien.
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, bi-vrouwen op FOK!

Wat een verrassing.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 21:41:27 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:41:47 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145272432
What the fuck zijn jullie onvriendelijk. Hebben jullie een sekstekort ofzo?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:42:41 #148
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145272493
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef yats het volgende:
What the fuck zijn jullie onvriendelijk. Hebben jullie een sekstekort ofzo?
Gewoon een paringsdans
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145272515
Excuus voor m'n reactie verder hoor, het is alleen best vervelend dat iedere keer wanneer er iets bi-gerelateerd is, terwijl je gewoon echt bi bent en dat niet iets is omdat iedereen het ineens is (wat overigens ook bij mij een ergerpunt is), dit soort mensen bijhand moeten doen.

En nu ben ik een in de hoek gedreven relneef. ;(

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 21:43:41 ]
pi_145272543
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, bi-vrouwen op FOK!

Wat een verrassing.
Je kon het wel erg vinden.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:43:35 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145272545
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gewoon een paringsdans
dibs op tussen die twee vrouwen had ik al :6
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:44:34 #152
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145272611
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kon het wel erg vinden.
Ah hebben we jou ook weer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:44:38 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145272619
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gewoon een paringsdans
Ah, die dans heb ik gemist bij mijn danslessen vrees ik.

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Myrr het volgende:
Excuus voor m'n reactie verder hoor, het is alleen best vervelend dat iedere keer wanneer er iets bi-gerelateerd is, terwijl je gewoon echt bi bent en dat niet iets is omdat iedereen het ineens is (wat overigens ook bij mij een ergerpunt is), dit soort mensen bijhand moeten doen.

En nu ben ik een in de hoek gedreven relneef. ;(
Nee hoor, niets mis met bi-vrouwen. Verre van zelfs O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145272665
Wtf is hier aan de hand? :p
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:47:19 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145272780
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
Wtf is hier aan de hand? :p
Nothing to see here, move along people
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145272862
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
Wtf is hier aan de hand? :p
Fittie *O*
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:50:02 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145272959
Stelletje ramptoeristen hier, ga gewoon weer tinderen :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145272982
Ben door m'n suggesties heen. :P
pi_145273004
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:50 schreef yats het volgende:
Stelletje ramptoeristen hier, ga gewoon weer tinderen :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok! *start tinder op*
pi_145273052
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:50 schreef Myrr het volgende:
Ben door m'n suggesties heen. :P
Wannabi (hihi)
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:51:31 #161
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145273057
Ik moet echt eens een nieuwe telefoon kopen :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:53:35 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145273202
Zondag zingt mijn match een liedje voor me.

Zij heeft haar naam al in pepernoten gekregen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 6 oktober 2014 @ 21:55:59 #163
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145273379
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondag zingt mijn match een liedje voor me.

Zij heeft haar naam al in pepernoten gekregen.
En wanneer mag ze proeven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:57:25 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145273496
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En wanneer mag ze proeven
Weet niet. Eerst bijles, met een Big Mac en ze wil nog een keer naar een pannenkoekschip.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145273686
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondag zingt mijn match een liedje voor me.

Zij heeft haar naam al in pepernoten gekregen.
Haar naam in chocoladeletters is ook leuk.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:01:57 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145273834
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Weet niet. Eerst bijles, met een Big Mac en ze wil nog een keer naar een pannenkoekschip.
Klinkt als een fijnproefster
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145274030
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Weet niet. Eerst bijles, met een Big Mac en ze wil nog een keer naar een pannenkoekschip.
Klinkt als het begin van een relatie. ^O^
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:07:24 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145274152
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haar naam in chocoladeletters is ook leuk.
Ja klopt. Bedankt voor de tip :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:08:02 #169
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145274176
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:01 schreef yats het volgende:

[..]

Klinkt als een fijnproefster
Dit is het resultaat van slap ouwehoeren. Die Big Mac is een lang verhaal ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:08:22 #170
416020 K44S
The bearded man
pi_145274194
quote:
11s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nog spannende verhalen daarvan?

[..]

Zou tussen liggen :9
Nou, ik zal je zeggen: DOE HET NIET...... je moet praten met mensen enzo...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:09:00 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145274226
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit is het resultaat van slap ouwehoeren. Die Big Mac is een lang verhaal ;)
Ik doe niet anders, dat zou je nu toch wel een beetje kunnen weten
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:09:39 #172
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145274258
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klinkt als het begin van een relatie. ^O^
We zullen zien :)

En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:10:46 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145274313
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We zullen zien :)

En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
We've all been there young friend
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145274338
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja klopt. Bedankt voor de tip :)
Sinterklaas is a-coming.

Nee maar leuk. Hoop dat de bijlesdate een succes wordt.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:11:37 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145274358
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik doe niet anders, dat zou je nu toch wel een beetje kunnen weten
Nu een vrouw vinden die dat ook kan, yats. Installeer Tinder en zet je beste foto's erop.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:12:30 #176
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145274398
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nu een vrouw vinden die dat ook kan, yats. Installeer Tinder en zet je beste foto's erop.
Tja...bedankt voor de tip
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:14:29 #177
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145274494
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sinterklaas is a-coming.

Nee maar leuk. Hoop dat de bijlesdate een succes wordt.
Dankje O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145274516
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We zullen zien :)

En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
Is al goed ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:16:35 #179
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145274587
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We zullen zien :)

En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:14 schreef Myrr het volgende:

[..]

Is al goed ;)
Voel de liefde O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:17:54 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_145274648
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Voel de liefde O+
Liefde..... bleghhhh :r
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145274678
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Voel de liefde O+
Ik hou van liefde *;

En even offtopic; morgen een heel ontwerpproces van drie verschillende vakken presenteren en ik heb tot nu toe vier blaadjes vol gekalkt. ;(

R.I.P.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:19:11 #182
416020 K44S
The bearded man
pi_145274712
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik hou van liefde *;

En even offtopic; morgen een heel ontwerpproces van drie verschillende vakken presenteren en ik heb tot nu toe vier blaadjes vol gekalkt. ;(

R.I.P.
Kan je een beetje lullen ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:19:16 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145274720
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef K44S het volgende:

[..]

Liefde..... bleghhhh :r
Nee hoor, het is soms het meest zure dat er is, maar vaker het mooiste dat er is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145274729
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Kan je een beetje lullen ?
Nee, ik faal in presenteren _O-
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:20:41 #185
416020 K44S
The bearded man
pi_145274796
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:19 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nee, ik faal in presenteren _O-
Hoezo? als je moeite er mee hebt en wil tips , pm me
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145274875
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoezo? als je moeite er mee hebt en wil tips , pm me
Smooth.
pi_145274896
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoezo? als je moeite er mee hebt en wil tips , pm me
Ik denk dat het een diepliggend probleem is. Ben verder vrij zelfverzekerd en ik kan ook wel prima lullen, alleen niet tijdens een presentatie. Dan klap ik dicht en raak ik het hele verhaal kwijt. Wellicht ook wel een stukje voorbereiding, maar zelfs met voorbereiding is het niets. :')
pi_145275000
Ahja, eerst dat hele proces maar even afknallen vannacht en dan ga ik in de ochtend mijn vriend wakker maken met een presentatie.

Koffietijd ;(

* Myrr *Mompelen iets over deadlines en planning doet
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:33:18 #189
416020 K44S
The bearded man
pi_145275572
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het een diepliggend probleem is. Ben verder vrij zelfverzekerd en ik kan ook wel prima lullen, alleen niet tijdens een presentatie. Dan klap ik dicht en raak ik het hele verhaal kwijt. Wellicht ook wel een stukje voorbereiding, maar zelfs met voorbereiding is het niets. :')
Als je dichtklapt zeg je dat: "Sorry, heb ff een blackout...."dan ga je even zitten en neem je slok van het een en ander en kijk je nog eens je publiek aan. Je publiek zal daar respect voor hebben :{
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145278787
TC dood? :'(
  maandag 6 oktober 2014 @ 23:36:25 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145279062
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:
TC dood? :'(
Jep
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:56:53 #192
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145282738
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:
TC dood? :'(
Net zo dood als tinder waarschijnlijk.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_145282752
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Als je dichtklapt zeg je dat: "Sorry, heb ff een blackout...."dan ga je even zitten en neem je slok van het een en ander en kijk je nog eens je publiek aan. Je publiek zal daar respect voor hebben :{
Ja, daar kom ik helaas niet mee weg haha. Het is een schoolopdracht, momentje nemen mag wel maar nonchalant een bak gaan doen hahahaha.

Heel de opdracht verkeerd begrepen, ik moet echt wat vaker naar school en dan ook bewust deelnemen aan de les in plaats van direct m'n oordoppen in te doen en soundcloud af te surfen en pas een avond van tevoren beginnen. ;(
Moet wel zeggen dat dat het best werkt bij mij en er meestal pareltjes uit voort komen. Nu dat nog kan dan, straks bij grotere projecten ga ik geheid rippen. Ohwacht, dit is een groot project.

We hoeven niet te presenteren, we moeten een heel dummy volmaken met een paar moodboards erbij en dat gewoon neerleggen en dan gaan ze er 3-4 minuten in kijken. Moet alleen wel een uiteindelijk ontwerp (keer vier, verschillende vakken) bij zitten, en ik ben nog niet eens echt uit m'n concept, en mijn A3 tekenpapier is erdoorheen. _O-

Godsamme, wordt een late dit. Wel een kleine conceptpresentatie maar dat is voor een ander vak dat ik niet zo belangrijk vind.

Tevens helemaal opgefokt, vergeten dat Ritalin en koffie samen dus echt averechts werken bij mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 02:00:49 ]
pi_145282982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, daar kom ik helaas niet mee weg haha. Het is een schoolopdracht, momentje nemen mag wel maar nonchalant een bak gaan doen hahahaha.

Heel de opdracht verkeerd begrepen, ik moet echt wat vaker naar school en dan ook bewust deelnemen aan de les in plaats van direct m'n oordoppen in te doen en soundcloud af te surfen en pas een avond van tevoren beginnen. ;(
Moet wel zeggen dat dat het best werkt bij mij en er meestal pareltjes uit voort komen. Nu dat nog kan dan, straks bij grotere projecten ga ik geheid rippen. Ohwacht, dit is een groot project.

We hoeven niet te presenteren, we moeten een heel dummy volmaken met een paar moodboards erbij en dat gewoon neerleggen en dan gaan ze er 3-4 minuten in kijken. Moet alleen wel een uiteindelijk ontwerp (keer vier, verschillende vakken) bij zitten, en ik ben nog niet eens echt uit m'n concept, en mijn A3 tekenpapier is erdoorheen. _O-

Godsamme, wordt een late dit. Wel een kleine conceptpresentatie maar dat is voor een ander vak dat ik niet zo belangrijk vind.

Tevens helemaal opgefokt, vergeten dat Ritalin en koffie samen dus echt averechts werken bij mij.
Je moet niet zoveel aan scharen en Tinder denken, dan gaat de voorbereiding sneller! o|O
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145283054
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 02:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet niet zoveel aan scharen en Tinder denken, dan gaat de voorbereiding sneller! o|O
:D

Verward en chaotisch, is wel een beetje kenmerkend voor mijn vakgebied. O-)

http://www.dumpert.nl/med(...)t_dit_intervuuu.html

Leefomgeving op het moment;



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast een sorry briefje schrijven gezien m'n vriend zo netjes had opgeruimd. :@ O-)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 04:13:36 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:00:13 #196
416020 K44S
The bearded man
pi_145287263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 02:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

:D

Verward en chaotisch, is wel een beetje kenmerkend voor mijn vakgebied. O-)

http://www.dumpert.nl/med(...)t_dit_intervuuu.html

Leefomgeving op het moment;

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast een sorry briefje schrijven gezien m'n vriend zo netjes had opgeruimd. :@ O-)
Heilige neuk!

Hoezo een chaoot
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_145287290
Ga eens elders SC-en.
Ja doei.
pi_145287766
Tinder, helemaal fantastisch. Vorige week de app geïnstalleerd en vrij snel leuke contacten gemaakt.

Alleen mijn leeftijdsradar lijkt soms storing te hebben. Vrouwen van mijn eigen leeftijd schat ik aan de hand van de foto al snel ouder.

Owja en bij afstand even schiphol meepakken natuurlijk. :7

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 11:20:02 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:14:15 #199
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145293179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 02:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

:D

Verward en chaotisch, is wel een beetje kenmerkend voor mijn vakgebied. O-)

http://www.dumpert.nl/med(...)t_dit_intervuuu.html

Leefomgeving op het moment;

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast een sorry briefje schrijven gezien m'n vriend zo netjes had opgeruimd. :@ O-)
Inderdaad ikea ja. Die bank heb ik ook, maar dan gespiegeld en blauwe stof ipv dat beige poepkleurtje.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:14:25 #200
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_145293184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ga eens elders SC-en.
Solly.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:51:03 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145296501
Gekke selfies naar elkaar sturen...check.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145299434
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Gekke selfies naar elkaar sturen...check.
Verliefd ofniedan?
Soms mis ik die beginfase wel joh. :'(

Shit, dat meisje dat wil daten is volgens mij een kekke catfish die met allemaal dezelfde soort profielen allemaal dingen van zichzelf/elkaar liked. :')

https://www.facebook.com/amira.lasmiy?fref=ts

Ik gok dat dit haar is, dacht het gisteren al en vandaag heeft ze een of andere Nicki Minaj quote moment.

Next :') ;( Enige leuke meisje tot nu toe die wel normaal+lekker is wil geen kwartet maar ook geen 1 op 1 omdat haar vriend dat dan weer niet tof vindt. ;( Laat je wijf gewoon joh, is leuk. Spelbreker. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens de hele nacht doorgehaald en nog steeds niet echt moe, wel drie hele goede beoordelingen terug gekregen. *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 17:05:17 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:11:21 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145303859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Verliefd ofniedan?
Soms mis ik die beginfase wel joh. :'(

Shit, dat meisje dat wil daten is volgens mij een kekke catfish die met allemaal dezelfde soort profielen allemaal dingen van zichzelf/elkaar liked. :')

https://www.facebook.com/amira.lasmiy?fref=ts

Ik gok dat dit haar is, dacht het gisteren al en vandaag heeft ze een of andere Nicki Minaj quote moment.

Next :') ;( Enige leuke meisje tot nu toe die wel normaal+lekker is wil geen kwartet maar ook geen 1 op 1 omdat haar vriend dat dan weer niet tof vindt. ;( Laat je wijf gewoon joh, is leuk. Spelbreker. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens de hele nacht doorgehaald en nog steeds niet echt moe, wel drie hele goede beoordelingen terug gekregen. *O*
Op zich snap ik dat wel. Je vriendin met een andere vrouw zien kan best opwindend zijn en meedoen is natuurlijk nog opwindender.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145304791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:11 schreef yats het volgende:

[..]

Op zich snap ik dat wel. Je vriendin met een andere vrouw zien kan best opwindend zijn en meedoen is natuurlijk nog opwindender.
Ja tuurlijk, zou mij ook wel wat lijken als ik een man was haha. Maar toch, dat je je vriendin de vrijheid kan geven om in een behoefte te voorzien, zonder dat jij daar zelf perse een graantje van mee hoeft te pikken, heeft ook wel weer iets. Althans, als ik een bi vriend zou hebben zou ik hem dat wel gewoon gunnen gezien ik hem niet in die behoefte kan voorzien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 19:35:45 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:39:44 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145305067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, zou mij ook wel wat lijken als ik een man was haha. Maar toch, dat je je vriendin de vrijheid kan geven om in een behoefte te voorzien, zonder dat jij daar zelf perse een graantje van mee hoeft te pikken, heeft ook wel weer iets. Althans, als ik een bi vriend zou hebben zou ik hem dat wel gewoon gunnen gezien ik hem niet in die behoefte kan voorzien.
Ik ben wel zo eerlijk om ook andersom (met een extra man erbij) niet af te keuren. Zolang ik maar niets met die andere man of hij bij mij doet dan tenminste.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145305341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:39 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben wel zo eerlijk om ook andersom (met een extra man erbij) niet af te keuren. Zolang ik maar niets met die andere man of hij bij mij doet dan tenminste.
Oh nee dat ziet 'ie dan weer niet helemaal zitten haha, helaas. :P
Daarom kwartet, dan is het eerlijk verdeeld ofzo. Ik vind 't best.

Zou je je vriendin DP'en?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:47:58 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145305400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh nee dat ziet 'ie dan weer niet helemaal zitten haha, helaas. :P
Daarom kwartet, dan is het eerlijk verdeeld ofzo. Ik vind 't best.

Zou je je vriendin DP'en?
Ik stuur wel even een DM om niet teveel offtopic te gaan en de mods me op mijn vingers tikken :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:02:10 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145305851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Verliefd ofniedan?
Soms mis ik die beginfase wel joh. :'(

Shit, dat meisje dat wil daten is volgens mij een kekke catfish die met allemaal dezelfde soort profielen allemaal dingen van zichzelf/elkaar liked. :')

https://www.facebook.com/amira.lasmiy?fref=ts

Ik gok dat dit haar is, dacht het gisteren al en vandaag heeft ze een of andere Nicki Minaj quote moment.

Next :') ;( Enige leuke meisje tot nu toe die wel normaal+lekker is wil geen kwartet maar ook geen 1 op 1 omdat haar vriend dat dan weer niet tof vindt. ;( Laat je wijf gewoon joh, is leuk. Spelbreker. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens de hele nacht doorgehaald en nog steeds niet echt moe, wel drie hele goede beoordelingen terug gekregen. *O*
Nee niet verliefd. Beetje plagen, ouwehoeren :9
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145306486
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 20:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee niet verliefd. Beetje plagen, ouwehoeren :9
Begint er op te lijken wel hoor haha.
pi_145313627
Wat valt het vrouwvleesch op tinder tegen zeg!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 22:32:16 ]
pi_145321225
Date van vanmiddag heeft afgezegd. De reden lijkt geldig (ziek), dus ik kijk 't nog wel even aan.
Get stoned
pi_145321313
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat valt het vrouwvleesch op tinder tegen zeg!
Als je op dik valt wel...

Slank is bij mij prima vertegenwoordigd :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:00:19 #213
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145322226
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat valt het vrouwvleesch op tinder tegen zeg!
Dima, ga nou niet kieskeurig zijn :')

Er zit genoeg moois op, in elke regio :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145322537
Wilt niet meer inloggen hier. Meer mensen last van?
pi_145322561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:15 schreef Deezertje het volgende:
Wilt niet meer inloggen hier. Meer mensen last van?
Nee, nu geen tijd ervoor :P

Gisteren wel een match erbij, 659 km ver. Dus ik zeg:
"659 km ;( "
Zij: "Just for 2 days" :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:51:33 #216
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145324766
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:01 schreef Hinder het volgende:
Date van vanmiddag heeft afgezegd. De reden lijkt geldig (ziek), dus ik kijk 't nog wel even aan.
Is dat dezelfde als de vorige keer, of heb je weer een nieuwe aan de haak geslagen?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145325275
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:51 schreef SiIk het volgende:

[..]

Is dat dezelfde als de vorige keer, of heb je weer een nieuwe aan de haak geslagen?
Ja, dit zou de tweede date worden met de glowgolfster. Ze woont niet zo ver hier vandaan, dus ik wilde liever weer snel afspreken, maar nu zit er inmiddels al weer twee weken tussen de eerste en een nog volgende tweede keer. Zaterdag loop ik met een wedstrijd praktisch langs d'r huis volgens mij, dus misschien is dat een optie.
Get stoned
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 18:15:16 #218
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145337320
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat valt het vrouwvleesch op tinder tegen zeg!
Dit klopt wel eigenlijk. Is veel minder dan in de beginfase. Jaar terug alweer voor mij
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145338595
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit klopt wel eigenlijk. Is veel minder dan in de beginfase. Jaar terug alweer voor mij
Laatste tijd overheersen de mooie meiden bij mij :)

Of jullie smaak is gewoon belabberd :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 19:03:41 #220
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145338653
quote:
5s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laatste tijd overheersen de mooie meiden bij mij :)

Of jullie smaak is gewoon belabberd :D
Uh mijn smaak is niets op aan te merken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145340000
ik val op lekkere geile pretty girls

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 19:35:43 ]
pi_145345385
quote:
5s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laatste tijd overheersen de mooie meiden bij mij :)

Of jullie smaak is gewoon belabberd :D
Same here. Ik klaag niet. :)

Alhoewel, die borderliner.. Wat een dramageval weer. _O-
Burning bridges gives you so much more
pi_145347128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Same here. Ik klaag niet. :)

Alhoewel, die borderliner.. Wat een dramageval weer. _O-
Vertel?

Heb een lekkere Roemeense. Blijkbaar gaan shoppen voor een EU status, heeft Brits paspoort maar woont in Amsterdam.

Ze is wel erg serieus, volgens mij hoopt ze op een huwelijk, 2 kinderen en een toelage naar haar familie binnen 3 maanden :')

Geen grap van mij komt binnen. Of ik heb geen Roemeense humor, kan ook :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145350454
Ze is stil.

Ik was niet serieus genoeg ;(


Soms he, soms is je als een klootzak gedragen zoveel leuker! Ik had natuurlijk kunnen doen alsof. Maarja, geweten... :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 23:31:29 #225
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145351252
quote:
5s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vertel?

Heb een lekkere Roemeense. Blijkbaar gaan shoppen voor een EU status, heeft Brits paspoort maar woont in Amsterdam.

Ze is wel erg serieus, volgens mij hoopt ze op een huwelijk, 2 kinderen en een toelage naar haar familie binnen 3 maanden :')

Geen grap van mij komt binnen. Of ik heb geen Roemeense humor, kan ook :)
Welke regio zit jij? Ik had laatst ook Roemeense die het niet zo leuk vond dat ik zigeunergrap maakte. Ioana heet ze
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145351361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Welke regio zit jij? Ik had laatst ook Roemeense die het niet zo leuk vond dat ik zigeunergrap maakte. Ioana heet ze
Veronica deze. Misschien familie :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:35:22 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145351386
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Veronica deze. Misschien familie :p
Ja, vast omdat het beide op een a eindigt :')
pi_145351457
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja, vast omdat het beide op een a eindigt :')
Weet ik veel.

Hoe is het met jouw Tinder dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:42:01 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145351612
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Weet ik veel.

Hoe is het met jouw Tinder dan?
Tinder zit ik eigenlijk weinig op, wel match op de app.

Maargoed gezegd dat ik haar wel alle hoeken van de kamer wou laten zien maar dat wellicht een drankje handiger was voor een eerste date, met een knipoog. (omdat ze stil was en weinig zei, want yolo, blijf ook niet dingen eruit trekken)

Reageerde ze nog op dus dat is wel ok i guess. Daarna de bal bij haar neer gelegd omdat ze het niet wist.
pi_145351675
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tinder zit ik eigenlijk weinig op, wel match op de app.

Maargoed gezegd dat ik haar wel alle hoeken van de kamer wou laten zien maar dat wellicht een drankje handiger was voor een eerste date, met een knipoog. (omdat ze stil was en weinig zei, want yolo, blijf ook niet dingen eruit trekken)

Reageerde ze nog op dus dat is wel ok i guess. Daarna de bal bij haar neer gelegd omdat ze het niet wist.
Kortom, nog geen drankje ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 23:44:17 #231
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145351676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tinder zit ik eigenlijk weinig op, wel match op de app.

Maargoed gezegd dat ik haar wel alle hoeken van de kamer wou laten zien maar dat wellicht een drankje handiger was voor een eerste date, met een knipoog. (omdat ze stil was en weinig zei, want yolo, blijf ook niet dingen eruit trekken)

Reageerde ze nog op dus dat is wel ok i guess. Daarna de bal bij haar neer gelegd omdat ze het niet wist.
Best vervelend als je er zo achteraan moet. Heb er nu een die al drie keer een andere keer wil :') Terwijl ze eerst meteen wou afspreken maar ik toen niet kon :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145351706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Best vervelend als je er zo achteraan moet. Heb er nu een die al drie keer een andere keer wil :') Terwijl ze eerst meteen wou afspreken maar ik toen niet kon :')
Gewoon niet meer achteraan lopen joh :)

Je hebt al 3x je best gedaan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 23:47:03 #233
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145351763
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon niet meer achteraan lopen joh :)

Je hebt al 3x je best gedaan.
Ja ach kan nu toch een week niet dus zie het wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:47:33 #234
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145351774
quote:
15s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kortom, nog geen drankje ;(
Nope, helaas, maar wellicht heeft ze het druk.

De bal ligt bij haar, bedoel ze kan zelf ook initiatief nemen. Anders zat vis in de zee :7

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Best vervelend als je er zo achteraan moet. Heb er nu een die al drie keer een andere keer wil :') Terwijl ze eerst meteen wou afspreken maar ik toen niet kon :')
Hou er sowieso niet van om maar te blijven trekken. Wil best moeite doen maar gegeven moment houdt het gewoon op.

3x zou het voor mij wel klaar zijn eerlijk gezegd of er moet echt een goed excuus zijn.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:30:47 #235
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145352732
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ja, dit zou de tweede date worden met de glowgolfster. Ze woont niet zo ver hier vandaan, dus ik wilde liever weer snel afspreken, maar nu zit er inmiddels al weer twee weken tussen de eerste en een nog volgende tweede keer. Zaterdag loop ik met een wedstrijd praktisch langs d'r huis volgens mij, dus misschien is dat een optie.
Ah, da's wel naar. Maar ziek zijn kan ze weinig aan doen dan. Hopen dat ze niet hetzelfde heeft als ik en zaterdag weer beter is. Maar kan best wat langer duren, zeg ik uit ervaring :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145352855
Verrek, ik heb een gesprek lopen :o
pi_145352880
Ik probeer het nu een beetje de ondeugende kant op te buigen :@ Het gaat al over borsten :9
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:45:33 #238
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145352922
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
Ik probeer het nu een beetje de ondeugende kant op te buigen :@ Het gaat al over borsten :9
Je wilde toch juist niet meer rondneuken en iets serieus? :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145352930
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
Ik probeer het nu een beetje de ondeugende kant op te buigen :@ Het gaat al over borsten :9
Bij mij gaat het alleen maar of ik mijn vrijgezellen bestaan niet zat ben en niet gijd wordt voor wat serieuzers...

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145352931
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:45 schreef SiIk het volgende:

[..]

Je wilde toch juist niet meer rondneuken en iets serieus? :')
Ja alsof dat ooit gaat gebeuren? :')
pi_145352942
Had je nou nog 'gedate' Silk?
pi_145352943
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:45 schreef SiIk het volgende:

[..]

Je wilde toch juist niet meer rondneuken en iets serieus? :')
Serieus kan altijd nog. Eerst even inrijden he?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:48:26 #243
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145352968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
Had je nou nog 'gedate' Silk?
Dagelijks.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145353032
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:48 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dagelijks.
Speelgoed telt niet
pi_145353044
quote:
6s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Serieus kan altijd nog. Eerst even inrijden he?
Nouja rondneuken hoeft niet voor me hoor. Maar ik zal het ook niet uit de weg gaan.
pi_145353098
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja rondneuken hoeft niet voor me hoor. Maar ik zal het ook niet uit de weg gaan.
Contradictio in terminis :')

Je moet de regering ingaan, doen ze zulke uitspraken ook...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145353139
quote:
13s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Contradictio in terminis :')

Je moet de regering ingaan, doen ze zulke uitspraken ook...
Nee ik bedoel meer dat ik er niet actief naar op zoek ben ofzo. Maar als iemand m'n broek open ritst zal ik d'r niet wegslaan. Zoiets zeg maar :P
pi_145353168
Ach joh weet ik veel wat ik wil :') Krijg het toch niet :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 07:40:07 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145354198
Een lagedrukgebied buiten en ook in dit topic.

Herfst ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145354341
quote:
9s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Een lagedrukgebied buiten en ook in dit topic.

Herfst ^O^
Niet met de zomer meereizen, :')
Hoogachtend
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:56:41 #251
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145354852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Niet met de zomer meereizen, :')
Oh ik wel. Maar Faxie Airlines moet van koers veranderen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:43:15 #252
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_145355582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:
Ze is stil.
Ik was niet serieus genoeg ;(
Soms he, soms is je als een klootzak gedragen zoveel leuker! Ik had natuurlijk kunnen doen alsof. Maarja, geweten... :(
Wat ik wel merk is dat ik denk van oe, deze opmerking gaat ze niet waarderen. En hop! nog een snoeiharde counter eroverheen. Zulke vrouwen. O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_145355697
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, da's wel naar. Maar ziek zijn kan ze weinig aan doen dan. Hopen dat ze niet hetzelfde heeft als ik en zaterdag weer beter is. Maar kan best wat langer duren, zeg ik uit ervaring :P
Langere tijd ziek zijn is sowieso vervelend, inderdaad. We zullen zien.
Get stoned
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:29:32 #254
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145369249
Eentje in z'n bio:
'Houd van: lange romantische strandwandeling. Houd niet van: lopen, zand, romantiek en lengtes.'
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:50:14 #255
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145373756
Nieuwe trend op Tinder: zeggen dat je je account gaat verwijderen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145374849
zit nog steeds op 1 match

volgens mij is tinder kapot bij mij ofzo
pi_145374858
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef SiIk het volgende:
Eentje in z'n bio:
'Houd van: lange romantische strandwandeling. Houd niet van: lopen, zand, romantiek en lengtes.'
Moest glimlachen. :D
pi_145375035
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moest glimlachen. :D
Werkt die shit ja? :o
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:29:43 #259
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145375245
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt die shit ja? :o
Tuurlijk.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 22:47:01 #260
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145379732
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'

'If I said you have a beautiful body, would you hold it against me?'

'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'

Kom veel leuke tegen vandaag :+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145379769
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'
'If I said you have a beautiful body, would you hold it against me?'
'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'
Kom veel leuke tegen vandaag :+
Nou wat een dijenkletsers. Ik zou er spontaan homo van worden :')
pi_145379783
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'
'If I said you have a beautiful body, would you hold it against me?'
'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'
Kom veel leuke tegen vandaag :+
Ze worden alleen zo vaak gebruikt.
Hoogachtend
pi_145379790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou wat een dijenkletsers. Ik zou er spontaan homo van worden :')
hommo :')
Hoogachtend
  donderdag 9 oktober 2014 @ 22:49:12 #264
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145379808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou wat een dijenkletsers. Ik zou er spontaan homo van worden :')
Ik vind het leuk. Maar voel je vrij om je eigen mening te hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ze worden alleen zo vaak gebruikt.
Deze kende ik allemaal nog niet :o
Al die standaard dingen zijn wel kut ja :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145379938
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Maar voel je vrij om je eigen mening te hebben.
[..]
Deze kende ik allemaal nog niet :o
Al die standaard dingen zijn wel kut ja :')
Dat zijn ook standaard dingen hoor.

Ach je mag het leuk vinden natuurlijk.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 22:58:26 #266
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145379996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn ook standaard dingen hoor.
Ach je mag het leuk vinden natuurlijk.
Oké.
Dankjewel.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145380011
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oké.
Dankjewel.
Alsjeblieft
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 9 oktober 2014 @ 22:59:45 #268
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145380045
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'

'If I said you have a beautiful body, would you hold it against me?'

'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'

Kom veel leuke tegen vandaag :+
Wat een humor
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145380351
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een humor
Kijk dit plaatje dan _O-



Hahaha :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 23:21:35 #270
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145380578
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk dit plaatje dan _O-
[ afbeelding ]
Hahaha :D
Wij begrijpen elkaar gewoon niet, denk ik.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145380881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik wel merk is dat ik denk van oe, deze opmerking gaat ze niet waarderen. En hop! nog een snoeiharde counter eroverheen. Zulke vrouwen. O+
Ze heeft mij al verwijderd :)

Ach ja, iemand die zo is, is dodelijk saai.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:38:21 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145385873
Het zal vast aan mij liggen, maar zo bijzonder of grappig vind ik die bio's ook niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145386009
Ik haat het als mensen grappig doen in hun bio. :')

Nou ja, haat is een groot woord, het zorgt er alleen wel voor dat ik direct het kruisje gebruik. Zet er gewoon in wat nodig is om te weten (woonplaats, naar wat voor feesten je gaat, of je een vriend hebt, wat je zoekt en je snapchat ter verificatie dat je echt bent).

Ik ben overigens wel weer klaar met Tinder. 14398438943 matches en bijna niemand begint zelf het gesprek :') Daarnaast is vrijwel iedereen nep in de potjesscene. ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 08:53:01 ]
pi_145386210
Ik dacht laat ik tinder nog een kans geven
Ongeveer 200 profielen doorgewerkt en 2 leuke mensen gezien

Moet je trouwens als man de zin 'work hard, play hard' toevoegen om op tinder te mogen of zo? :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145387352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:02 schreef rhubarbje het volgende:
Moet je trouwens als man de zin 'work hard, play hard' toevoegen om op tinder te mogen of zo? :?
_O-

Ja, dat is lekker hip.
pi_145387410
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt die shit ja? :o
Ik zei glimlachen, niet liken. :) Die hieronder vind ik nog slechter, maar geeft wel aan dat iemand niet super serieus is en dat is wel positief.

quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'
'If I said you have a beautiful body, would you hold it against me?'
'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'
Kom veel leuke tegen vandaag :+
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:09:03 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_145387530
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef SiIk het volgende:
Eentje in z'n bio:
'Houd van: lange romantische strandwandeling. Houd niet van: lopen, zand, romantiek en lengtes.'
Kud. _O_
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_145387558
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:50 schreef Myrr het volgende:

[..]

en je snapchat ter verificatie dat je echt bent

[..]
Oh, is dat daar voor :').
Get stoned
pi_145387593
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:11 schreef Hinder het volgende:
[..]
Oh, is dat daar voor :').
In eerste instantie wel ja ;)

Even ter verduidelijking, ik zoek alleen op andere vrouwen en er zijn vrij veel mannen die een nepprofiel aanmaken zodat ze tetten krijgen toegestuurd. Snap is dan wel handig zodat je elkaar even kunt bewijzen dat je echt bent, en daarna voor andere dingen. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 10:14:04 ]
pi_145387726
Ik heb echt geen snapchat, ik ben geen 14... Maar ik ben wel echt.
Spreek gewoon af? Of bel als het je zo hoog zit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145387772
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt geen snapchat, ik ben geen 14... Maar ik ben wel echt.
Spreek gewoon af? Of bel als het je zo hoog zit
Ik heb wel snapchat, maar ik doe er eigenlijk nooit mee. Dit in tegenstelling tot vrienden, die blijven maar sturen :D

Je kan via whats app toch ook gewoon foto's sturen? :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:55:08 #282
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145388519
Alles met snapchat in die info gaat bij mij juist bijna instant weg :')
Heb liever iets semi-grappigs waar ik een mooie opmerking over kan maken. Overigens gaan die ook echt niet allemaal naar rechts :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:11:52 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145389038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht laat ik tinder nog een kans geven
Ongeveer 200 profielen doorgewerkt en 2 leuke mensen gezien
Moet je trouwens als man de zin 'work hard, play hard' toevoegen om op tinder te mogen of zo? :?
Zo ver ik weet niet, maar ik kijk nergens meer van op.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145389050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet, maar ik kijk nergens meer van op.
yats, het was een grapje....
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:13:41 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145389095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yats, het was een grapje....
Let niet op mij, ik ben echt toe aan weekend.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145389395
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht laat ik tinder nog een kans geven
Ongeveer 200 profielen doorgewerkt en 2 leuke mensen gezien
Moet je trouwens als man de zin 'work hard, play hard' toevoegen om op tinder te mogen of zo? :?
Dat is de mannelijke variant van 'live your life like there's no tomorrow' of 'carpe diem'

:')

Ow en flauwe grappen van een ander schijnen het ook goed te doen.
pi_145389604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja ;)
Even ter verduidelijking, ik zoek alleen op andere vrouwen en er zijn vrij veel mannen die een nepprofiel aanmaken zodat ze tetten krijgen toegestuurd. Snap is dan wel handig zodat je elkaar even kunt bewijzen dat je echt bent, en daarna voor andere dingen. :P
Klopt ook geen reet van. Als ik alleen vrouwen instel, krijg ik heel veel vrouwen, waarvan in sommige bio's staat: ik wil een man die .... Wrs krijg je dus gewoon alle vrouwen in je omgeving te zien.
Als ik man en vrouw instel, krijg ik heel weinig vrouwen en inderdaad nepprofielen.

Ik word er allemaal niet echt vrolijk van.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:32:49 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145389620
Of van die bio's dat ze van alles haten wat de rest allemaal leuk vindt:

Hallo, ik stink en ik ben een naar persoon. Ik houd niet van gezelligheid en van films kijken etc.

Hihi, rebels hoor :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145389675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt ook geen reet van. Als ik alleen vrouwen instel, krijg ik heel veel vrouwen, waarvan in sommige bio's staat: ik wil een man die .... Wrs krijg je dus gewoon alle vrouwen in je omgeving te zien.
Als ik man en vrouw instel, krijg ik heel weinig vrouwen en inderdaad nepprofielen.
Ik word er allemaal niet echt vrolijk van.
Heb wat nieuws gedownload, Blendr. Komt iets echter over dan Tinder. Bij Tinder krijg ik wel gewoon bi/les, geen hetero's bij de vrouwen.

Maargoed, het meerendeel daarvan is gewoon alsnog man. :') Wel grappig, heb je twee man"vrouwen" die gematcht hebben en dan zitten ze elkaar een beetje foto's van tieten die niet van zichzelf zijn te sturen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 11:35:31 ]
pi_145389694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt ook geen reet van. Als ik alleen vrouwen instel, krijg ik heel veel vrouwen, waarvan in sommige bio's staat: ik wil een man die .... Wrs krijg je dus gewoon alle vrouwen in je omgeving te zien.
Als ik man en vrouw instel, krijg ik heel weinig vrouwen en inderdaad nepprofielen.
Ik word er allemaal niet echt vrolijk van.
of dat zijn vrouwen die mannen en vrouwen aan hebben staan en zich in hun tekst vooral op mannen richten?
Ik doe dat ook wel eens omdat ik gewoon gewend ben om 1 geslacht aan te spreken en niet steeds 'mensen' of zoiets vaags te zeggen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145389707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wat nieuws gedownload, Blendr. Komt iets echter over dan Tinder. Bij Tinder krijg ik wel gewoon bi/les, geen hetero's bij de vrouwen.
Maargoed, het meerendeel daarvan is gewoon alsnog man. :') Wel grappig, heb je twee man"vrouwen" die gematcht hebben en dan zitten ze elkaar een beetje foto's van tieten die niet van zichzelf zijn te sturen.
Oh ik ben 1 dag op blendr geweest en ik vond het juist kei nep allemaal
Veel meer dan tinder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145389720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of dat zijn vrouwen die mannen en vrouwen aan hebben staan en zich in hun tekst vooral op mannen richten?
Ik doe dat ook wel eens omdat ik gewoon gewend ben om 1 geslacht aan te spreken en niet steeds 'mensen' of zoiets vaags te zeggen
Oh, dat zou ik tamelijk debiel vinden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145389764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik tamelijk debiel vinden.
Genoeg vrouwen die wel eens een avontuurtje willen met een vrouw/nieuwsgierig zijn maar zich niet identificeren als bi
of genoeg biseksuele vrouwen die in de praktijk vooral bij mannen uitkomen en dus in hun spreektaal er niet continue rekening mee houden
En zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145389811
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die wel eens een avontuurtje willen met een vrouw/nieuwsgierig zijn maar zich niet identificeren als bi
of genoeg biseksuele vrouwen die in de praktijk vooral bij mannen uitkomen en dus in hun spreektaal er niet continue rekening mee houden
En zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen
Kun je je voorstellen dat dat voor mij wat afschrikkend werkt?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145389872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen dat dat voor mij wat afschrikkend werkt?
ja maar ik denk echt dat iemand dat 9 uit 10 keer niet bewust doet dus ik zou er gewoon overheen lezen
je komt er vanzelf wel achter hoe het precies zit als je met iemand praat toch?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145389909
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik denk echt dat iemand dat 9 uit 10 keer niet bewust doet dus ik zou er gewoon overheen lezen
je komt er vanzelf wel achter hoe het precies zit als je met iemand praat toch?
Krijg amper matches met vrouwen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145389960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Krijg amper matches met vrouwen.
ik ook maar ik denk dat er ook gewoon veel meer mannen dan (les)bi vrouwen op tinder zitten. Dus statistisch gezien niet onlogisch
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145390073
Alle matches verwijderd, en verder met een schone lei. Tweede date kan me ook gestolen worden. Wat een trieste figuren :').
Get stoned
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:59:00 #299
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145390497
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef Hinder het volgende:
Alle matches verwijderd, en verder met een schone lei. Tweede date kan me ook gestolen worden. Wat een trieste figuren :').
Zo erg? What happened?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:02:51 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145390630
Bijna dicht
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:03:02 #301
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145390638
En dicht
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:03:09 #302
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145390642
X
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:03:21 #303
206731 Mortaxx
Doomer
pi_145390650
Kut
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')