Ah hebben we jou ook weer.quote:
Ah, die dans heb ik gemist bij mijn danslessen vrees ik.quote:
Nee hoor, niets mis met bi-vrouwen. Verre van zelfsquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Myrr het volgende:
Excuus voor m'n reactie verder hoor, het is alleen best vervelend dat iedere keer wanneer er iets bi-gerelateerd is, terwijl je gewoon echt bi bent en dat niet iets is omdat iedereen het ineens is (wat overigens ook bij mij een ergerpunt is), dit soort mensen bijhand moeten doen.
En nu ben ik een in de hoek gedreven relneef.
Nothing to see here, move along peoplequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:50 schreef yats het volgende:
Stelletje ramptoeristen hier, ga gewoon weer tinderenOk! *start tinder op*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wanneer mag ze proevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondag zingt mijn match een liedje voor me.
Zij heeft haar naam al in pepernoten gekregen.
Weet niet. Eerst bijles, met een Big Mac en ze wil nog een keer naar een pannenkoekschip.quote:
Haar naam in chocoladeletters is ook leuk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondag zingt mijn match een liedje voor me.
Zij heeft haar naam al in pepernoten gekregen.
Klinkt als een fijnproefsterquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weet niet. Eerst bijles, met een Big Mac en ze wil nog een keer naar een pannenkoekschip.
Klinkt als het begin van een relatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weet niet. Eerst bijles, met een Big Mac en ze wil nog een keer naar een pannenkoekschip.
Ja klopt. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar naam in chocoladeletters is ook leuk.
Dit is het resultaat van slap ouwehoeren. Die Big Mac is een lang verhaalquote:
Nou, ik zal je zeggen: DOE HET NIET...... je moet praten met mensen enzo...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog spannende verhalen daarvan?
[..]
Zou tussen liggen
Ik doe niet anders, dat zou je nu toch wel een beetje kunnen wetenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van slap ouwehoeren. Die Big Mac is een lang verhaal
We zullen zienquote:
We've all been there young friendquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We zullen zien
En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
Nu een vrouw vinden die dat ook kan, yats. Installeer Tinder en zet je beste foto's erop.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, dat zou je nu toch wel een beetje kunnen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |