Schaarbaar? Wat is een 'geen ijsje in de stad eten' date?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Myrr het volgende:
Kan vrijdag een date hebben, maar ik durf niet.Het is geen samen een ijsje eten in de stad date.
Hosseltijd is long gone, ben al bijna drie jaar braaf aan het doen. Praat me moed in.
Huh, je hebt toch een vriend? Of is het open relatie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Myrr het volgende:
Kan vrijdag een date hebben, maar ik durf niet.Het is geen samen een ijsje eten in de stad date.
Hosseltijd is long gone, ben al bijna drie jaar braaf aan het doen. Praat me moed in.
Scharen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Schaarbaar? Wat is een 'geen ijsje in de stad eten' date?
Klopt, maar date is met een vrouw. Niet open verder.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Huh, je hebt toch een vriend? Of is het open relatie?
Ok, de deur staat op een kier open dus...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, maar date is met een vrouw. Niet open verder.
Haha, ik denk dat ik haar kant op ga gezien onze douchecabine nog steeds niet neergeplant is (staat nu een campingdouche, fucking voor lul en van tevoren samen douchen isquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, de deur staat op een kier open dus...
Nog spannende verhalen daarvan?quote:
Zou tussen liggenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, maar date is met een vrouw. Niet open verder.
Bespaar jezelf het trauma.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef Myrr het volgende:
Ik twijfel alleen of ze dik(kig) is.![]()
Misschien eerst maar op whatsapp en foto's wisselen.Mensen moeten duidelijke fullbody pics zetten niet alleen maar selfies.
![]()
Dan moet je duidelijk communiceren. Overigens is snapchat beter ervoor (hoewel ik de app zelf niet heb, maar zie het nogal eens voorbij komen).quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef Myrr het volgende:
Ik twijfel alleen of ze dik(kig) is.![]()
Misschien eerst maar op whatsapp en foto's wisselen.Mensen moeten duidelijke fullbody pics zetten niet alleen maar selfies.
![]()
Hoezo?Je kan toch gewoon om een foto vragen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk communiceren. Overigens is snapchat beter ervoor (hoewel ik de app zelf niet heb, maar zie het nogal eens voorbij komen).
Je bent leuk, you can do it!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Myrr het volgende:
Beetje meer heb ik overigens geen moeite mee, heb een keer een chick gedaan die echt maat 40 ofzo had en die was wel lekker duwbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Bespaar jezelf het trauma.
Gewoon normale foto's haha, maar goede tip.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk communiceren. Overigens is snapchat beter ervoor (hoewel ik de app zelf niet heb, maar zie het nogal eens voorbij komen).
Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent leuk, you can do it!Gewoon zonder verwachtingen ingaan en proberen er wat gezelligs van te maken.
Maar wat wordt het dan? Partnerruil, 1-op-1 of een trio?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebbendus fuck gezelligheid hahahaha.
Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me.![]()
Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch.
Haha nee dit is een vrouw, en wordt alleen vrouw vrouw. Probeer eigenlijk een kwartet te regelen (zonder ruil) maar na drie keer falen ben ik daar maar terughoudend in geworden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar wat wordt het dan? Partnerruil, 1-op-1 of een trio?
En pas op voor de " vrouwen" die dus een man, travo of trans zijn
O wacht. In dat geval lijkt een full body foto zeker niet teveel gevraagd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het wordt een pure seksdate gezien we beiden een vriend hebbendus fuck gezelligheid hahahaha.
Even serieus, ik weet niet hoe het op Tinder Hetero Department gaat maar binnen vijf zinnen beginnen ze al over seks te lullen tegen me.![]()
Niet dat ik dat erg vindt want ik ben niet op zoek naar een bak koffie, maar toch.
Zou wat wezen als het een of andere geile rukker isquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar wat wordt het dan? Partnerruil, 1-op-1 of een trio?
En pas op voor de " vrouwen" die dus een man, travo of trans zijn
Eerst whatsappen en de 'steek drie vingers op' fotocheck uiteraard. Bij twijfel briefje met naam. Maar we hebben 8 dezelfde interesses dus het zal wel een echt profiel zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou wat wezen als het een of andere geile rukker is
Jaloers wij moeten eerst moeite doen enzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op het hetero department gaat het anders. Alhoewel dat vast niet voor iedereen zo is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat valt bij jou toch wel mee?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaloers wij moeten eerst moeite doen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |