I know. Wel meerdere zelfs!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Ah, en alsnog een match :p..
Ik heb hem wat simpeler.. wie weet.
Wat the #, ik ga het ook maar aanpassenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know. Wel meerdere zelfs!
Hou er wel van om al bij voorbaat het kaf van het koren te scheiden
Misschien niet zo wanhopig doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ook,daar gaat niet om.
Misschien app verwijderen en opnieuw installeren ?
Begin met de app te deinstalleren, naar de Jumbo te lopen en een gesprek met het kaasmeisje aan te knopen over kazen. Niet haar nummer vragen, gewoon een kort praatje.quote:
Waarom is er dan een topci overquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Begin met de app te deinstalleren, naar de Jumbo te lopen en een gesprek met het kaasmeisje aan te knopen over kazen. Niet haar nummer vragen, gewoon een kort praatje.
Dan ben je al 2x zo ver dan met die hele kut app
Of kom naar de Groningen meet, als je 25+er bent
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 49 Lopen met gebreken
Het werkt bij mensen die niet wanhopig zijn en 1x/dag op die app kijkenquote:
F*ck, die app heeft me doorquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het werkt bij mensen die niet wanhopig zijn en 1x/dag op die app kijken
Gewoon, swipe alles like.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef K44S het volgende:
[..]
F*ck, die app heeft me door
En jullie ook.
Sterker nog, ik heb deze app nog nooit gebruikt en toch heb ik een vriendin.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuh, Godshand is machtig.... dus ik heb de app uit mn telefoon gegooidquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb deze app nog nooit gebruikt en toch heb ik een vriendin.
Vertel ons je geheimquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb deze app nog nooit gebruikt en toch heb ik een vriendin.
Lul. Als je alles rechts swiped krijg je gegarandeerd matches...quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Neuh, Godshand is machtig.... dus ik heb de app uit mn telefoon gegooid
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
Lul. Als je alles rechts swiped krijg je gegarandeerd matches...
Oh shit ik ben dus wanhopigquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, .... maar wat heeft de app voor zin, als alle berichten doodbloeden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertel ons je geheim
[..]
Lul. Als je alles rechts swiped krijg je gegarandeerd matches...
en ditquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, dan krijg je matches waar je eigenlijk van schriktNee dan swipe ik liever dergelijke mensen naar links.
Er stond nergens in de voorwaarden waar ze aan moeten voldoen tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, dan krijg je matches waar je eigenlijk van schriktNee dan swipe ik liever dergelijke mensen naar links.
Ik heb al een week niet gekeken, ben ik nu een baas dan?quote:
Dan ga je naar de volgende.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt, .... maar wat heeft de app voor zin, als alle berichten doodbloeden.
Ik denk dat ik maar eens van mn zolder afkom.
Oppergodquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb al een week niet gekeken, ben ik nu een baas dan?
Waar woon jezelf dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Op Tinder praat ik meer met mensen dan offline. In de sportschool zit iedereen met doppen in, evenals het OV en willen ze niet zo snel praten. Tinder is dus handiger als je mensen moeilijk aanspreekt in real life. Alleen wonen de Tinder matches nooit echt in de buurt of nou ja zijn ze niet echt goed bereikbaar en komen uit kleine gehuchten
Welke regio?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon in de stad
Maar de matches vaak eromheen...
Ik heb het overleeft, vraag niet hoe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er stond nergens in de voorwaarden waar ze aan moeten voldoen toch
[..]
Ik heb al een week niet gekeken, ben ik nu een baas dan?
[..]
Dan ga je naar de volgende.
Whoa, gewaagd. Ik zou het niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |