Dit klinkt en is hypocriet, maar dat moet je ook niet willen toch? Een chick die zich met drie woorden het bed in laat lullen, lijkt me zo een die je in de club vraagt of ze je ff wil pijpen en het dan ook gewoon doet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plsik moet ook steeds het standaard riedeltje afdraaien
Dat directe ligt mij trouwens ook gewoon niet
Niet zo klagen mort, je riep op tc nog dat je 100 matches had. Dan lukt het vast bij een van die matches wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plsik moet ook steeds het standaard riedeltje afdraaien
Dat directe ligt mij trouwens ook gewoon niet
Klopt wel. Aan de ene kant wil je dat vrouwen makkelijker zijn .. Aan de andere kant hoeft het van mij niet als ze makkelijk zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit klinkt en is hypocriet, maar dat moet je ook niet willen toch? Een chick die zich met drie woorden het bed in laat lullen, lijkt me zo een die je in de club vraagt of ze je ff wil pijpen en het dan ook gewoon doet.
Probeer nu date voor straks te fixenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo klagen mort, je riep op tc nog dat je 100 matches had. Dan lukt het vast bij een van die matches wel.
Zet 'm opquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probeer nu date voor straks te fixen
Says it all...Zo moeilijk is het voor jou toch niet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probeer nu date voor straks te fixen
Niets mis mee toch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit klinkt en is hypocriet, maar dat moet je ook niet willen toch? Een chick die zich met drie woorden het bed in laat lullen, lijkt me zo een die je in de club vraagt of ze je ff wil pijpen en het dan ook gewoon doet.
Aan de andere kant, wel lekker makkelijk.Hoi neuk0n? Ja ok.
Op zich wel goede hunting grounds als je trio wiltquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, bi-vrouwen op FOK!
Wat een verrassing.
Sounds like a cock party.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op zich wel goede hunting grounds als je trio wilt
Ik overdrijf nooit. En getuige je 'succes' klopt het wat ik zei.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze overdreven ontzettend .. Kinderachtig gedoe
Maar ik ga zo drankje doen
Haha, lekker gek, lekker hip, lekker open-minded.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op zich wel goede hunting grounds als je trio wilt
Rot 's op man, wtf maak jij je in godsnaam druk om andere mensen hun geaardheid en of het ratio bivrouwen op Fok. Wat verwacht je dan op een site als deze, modepoppetjes en Starbuckmeisjes?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, lekker gek, lekker hip, lekker open-minded.
Haal die pot augurken uit je kut, joh.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Rot 's op man, wtf maak jij je in godsnaam druk om andere mensen hun geaardheid en of het ratio bivrouwen op Fok. Wat verwacht je dan op een site als deze, modepoppetjes?
Heeft verder geen fuck met lekker hip en shit te maken want dan was ik al hip in groep zeven toen ik verliefd werd. Ksst.
Zal doen bij je zusje, joh. En je moeder, als die nog een beetje geefbaar is, ik hou wel van milfies.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haal die pot augurken uit je kut, joh.
Typisch een KLB'er die komt overwaaien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal doen bij je zusje, joh. En je moeder, als die nog een beetje geefbaar is.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Typisch een KLB'er die komt overwaaien.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, bi-vrouwen op FOK!
Wat een verrassing.
Gewoon een paringsdansquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef yats het volgende:
What the fuck zijn jullie onvriendelijk. Hebben jullie een sekstekort ofzo?
Je kon het wel erg vinden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, bi-vrouwen op FOK!
Wat een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |