Als vrouw kun je daar best wat uit halen denk ik. Bijvoorbeeld of iemand puur voor seks date (want dan zal er toch een bepaalde reactie volgen) maar het zegt vaak ook iets over het karakter van iemand hoe hij/zij daarop reageert.quote:
Wist niet dat jij van de herenliefde was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naam is wel handig, want ik krijg allemaal gekke DM's de hele tijd
Ah welnee. De eerste keren had ik ook wel zoiets van "Waar ben ik aan begonnen"quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Eigenlijk daten in het algemeen, maar nog extra ongemakkelijk via tinder. Komt misschien door mijn gebrek aan ervaring ermee. Hoe groet je elkaar, wat als diegene heel anders is dan op tinder (qua persoonlijkheid/uiterlijk en dat soort dingen.
Nee niet dat soort DM's gekkiequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de herenliefde was.
In je kont plassenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah welnee. De eerste keren had ik ook wel zoiets van "Waar ben ik aan begonnen"![]()
Eigenlijk went het heel snel. Groeten doe je gewoon netjes met 3 kussen op de wang.
Ik denk dat het ook wel een beetje met je karakter te maken heeft, ik ben heel nuchter en gewend om vreemde mensen te ontmoeten non stop. Ik ben ook bijna nooit zenuwachtig. Tot nu toe één keer geweest omdat het een flink oudere ervaren man was maar verder gewoon eens proberen. Het is heel leuk juist omdat je niet weet wat je kan verwachten. Voor je het weet willen ze over je heen pissen en dat soort ongein.
quote:
Wat zegt dat over iemands karakter dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef yats het volgende:
maar het zegt vaak ook iets over het karakter van iemand hoe hij/zij daarop reageert.
geilquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah welnee. De eerste keren had ik ook wel zoiets van "Waar ben ik aan begonnen"![]()
Eigenlijk went het heel snel. Groeten doe je gewoon netjes met 3 kussen op de wang.
Ik denk dat het ook wel een beetje met je karakter te maken heeft, ik ben heel nuchter en gewend om vreemde mensen te ontmoeten non stop. Ik ben ook bijna nooit zenuwachtig. Tot nu toe één keer geweest omdat het een flink oudere ervaren man was maar verder gewoon eens proberen. Het is heel leuk juist omdat je niet weet wat je kan verwachten. Voor je het weet willen ze over je heen pissen en dat soort ongein.
Slet gespotquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:08 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Wat zegt dat over iemands karakter dan.
Ervaring. Heb het idee dat mannen heel anders naar me kijken wanneer je gelijk een seksdate hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo ben je van gedachten veranderd?
Ligt misschien aan de kwaliteit van de seks dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou d'r geen problemen mee hebben, aangezien het na de 2e date toch altijd exit is
Ik heb jou zo gemist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de kwaliteit van de seks dan.
Doorvraagtopic hequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
Hey SV, ik post helemaal niet meer in Sex SC?
Het zal m'n leeftijd wel zijn, maar ik ben echt niet gewend om drie zoenen te geven aan leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
3 zoenen? En ja iemand kan altijd tegenvallen maar dan hoeft het nog niet ongemakkelijk te zijn.
Ik ontmoet niet zoveel nieuwe mensen inderdaad, zou ik overigens wel willen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou, als ik er op duik tijdens de eerste date zullen ze wel wat langer blijven plakken hoor. Dan zijn ze omquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Au...Die is onder de gordel. Arme faxquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je negeert mijn appjequote:
Ik denk dat het ook je leeftijd is inderdaad. Jongeren zijn hier heel anders in, ik gaf vroeger ook geen 3 kussen aan leeftijdsgenootjes nu ik erover na denk jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het zal m'n leeftijd wel zijn, maar ik ben echt niet gewend om drie zoenen te geven aan leeftijdsgenoten.Zeker niet bij mensen die ik nog nooit gezien heb. Als ik nou snel een keer ga daten, dan zal het wel vanzelf gaan.
[..]
Ik ontmoet niet zoveel nieuwe mensen inderdaad, zou ik overigens wel willen.
Dit laatste heb je echt meegemaakt?
Kan ze niet in KPD?quote:
Vraag het aan em.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook je leeftijd is inderdaad. Jongeren zijn hier heel anders in, ik gaf vroeger ook geen 3 kussen aan leeftijdsgenootjes nu ik erover na denk ja![]()
Als ze leuk is druk dan gewoon 1 kus op haar wang
Ik heb teveel meegemaakt maar ik kies ook gewoon de verkeerde mannen uit![]()
Op dit moment heb ik een potentieel plakkertje alleen ga ik me dan weer afvragen wat er mis met hem is omdat alles klopt. Waarom is hij dan nog vrijgezel denk ik dan bij mezelf.
Keer het om en vraag je zelf eens af: waarom ben ik vrijgezel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook je leeftijd is inderdaad. Jongeren zijn hier heel anders in, ik gaf vroeger ook geen 3 kussen aan leeftijdsgenootjes nu ik erover na denk ja![]()
Als ze leuk is druk dan gewoon 1 kus op haar wang
Ik heb teveel meegemaakt maar ik kies ook gewoon de verkeerde mannen uit![]()
Op dit moment heb ik een potentieel plakkertje alleen ga ik me dan weer afvragen wat er mis met hem is omdat alles klopt. Waarom is hij dan nog vrijgezel denk ik dan bij mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |