Nou, als dit niet duidelijk genoeg is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat we beiden daar wel eens posten
Ok.
Happen is niet zo fijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
Hap nou niet zo Straw, hij zei niet eens een naam
Gelukkig. Het lijkt me echt awkward.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb nog geen date (verhaal) voorbij zien komen de laatste tijd.
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gelukkig. Het lijkt me echt awkward.
Bedoel je internet daten in het algemeen of alleen via Tinder? Hoezo eigenlijk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gelukkig. Het lijkt me echt awkward.
Een squirter ja?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:57 schreef Hinder het volgende:
Woensdag tweede date. 't Schijnt nat te worden.
Neem je regenjasje mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:57 schreef Hinder het volgende:
Woensdag tweede date. 't Schijnt nat te worden.
Dat dus, al zorgt alcohol er soms voor dat ik dat 'vergeet'quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als het relatiemateriaal is heb ik het liever niet meteen ofzo
Eigenlijk daten in het algemeen, maar nog extra ongemakkelijk via tinder. Komt misschien door mijn gebrek aan ervaring ermee. Hoe groet je elkaar, wat als diegene heel anders is dan op tinder (qua persoonlijkheid/uiterlijk en dat soort dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bedoel je internet daten in het algemeen of alleen via Tinder? Hoezo eigenlijk?
Kan ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
Hap nou niet zo Straw, hij zei niet eens een naam
Naam is wel handig, want ik krijg allemaal gekke DM's de hele tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Naam was overbodig.
Voor mij hoeft het ook niet, maar ik zou het ook niet weigeren mocht het er van komen vermoed ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vond dat eerst bullshit, maar ben het er nu wel mee eens. Bij een potentieel plakkertje ga ik niet meer seksdaten.
Op zich is het ook wel een goede 'test' hoe iemand in elkaar steekt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vond dat eerst bullshit, maar ben het er nu wel mee eens. Bij een potentieel plakkertje ga ik niet meer seksdaten.
want? Wat kun je daar uit afleiden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich is het ook wel een goede 'test' hoe iemand in elkaar steekt.
3 zoenen? En ja iemand kan altijd tegenvallen maar dan hoeft het nog niet ongemakkelijk te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Eigenlijk daten in het algemeen, maar nog extra ongemakkelijk via tinder. Komt misschien door mijn gebrek aan ervaring ermee. Hoe groet je elkaar, wat als diegene heel anders is dan op tinder (qua persoonlijkheid/uiterlijk en dat soort dingen.
quote:
We gaan 't meemaken, ik neem de paraplu ook maar mee. Je weet maar nooit waar 't goed voor kan zijn.quote:
Hoezo ben je van gedachten veranderd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |