Had die enige schattige nog gepraat? Of denkt ze dat je een vieze oude man bent?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Even kijken hoe het gesprek verloopt, maar dit is sowieso niet een lange termijn iemand...
Het is best wel obviousquote:
Geen matchquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had die enige schattige nog gepraat? Of denkt ze dat je een vieze oude man bent?
Mijn hamstermatch is de leukste sinds tijdenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Heeft er hier iemand nog gehosseld?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn hamstermatch is de leukste sinds tijdenSexy, lief, sportief, stoer beroep, gevoel voor humor en ze is nieuwsgierig naar de zoetheid van mijn sperma
Dat laatste is echt waar omdat we dus zulke gesprekken hebben. Vrouwen die van slap lullen houden
Leuk! Ik interpreteer dat laatste als dat je haar nog niet hebt ontmoet, snel doen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn hamstermatch is de leukste sinds tijdenSexy, lief, sportief, stoer beroep, gevoel voor humor en ze is nieuwsgierig naar de zoetheid van mijn sperma
Dat laatste is echt waar omdat we dus zulke gesprekken hebben. Vrouwen die van slap lullen houden
Joh...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is best wel obviousIn SEX bijv.
Helaas. Heeft ze ons beiden afgewezen. Ongehoord dit.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Heeft ze ons beiden afgewezen. Ongehoord dit.
Ik zie hier een matchquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Heeft ze ons beiden afgewezen. Ongehoord dit.
seks op de eerste datequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Leuk! Ik interpreteer dat laatste als dat je haar nog niet hebt ontmoet, snel doen!
Denk toch niet dat jullie bij elkaar hadden gepast, maar dat terzijde.quote:
Ik val niet op kale mannen.quote:
Geloofwaardig mort, heel geloofwaardig.quote:
Neuh niet echtquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk toch niet dat jullie bij elkaar hadden gepast, maar dat terzijde.
Of heb jij een stiekeme passie voor tv series, pokemon, console gaming en mijn soort muziek?
[..]
Ik val niet op kale mannen.
Ik vind dat echt ordinairquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Geloofwaardig mort, heel geloofwaardig.
Als het relatiemateriaal is heb ik het liever niet meteen ofzoquote:
Deze is dat toch nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als het relatiemateriaal is heb ik het liever niet meteen ofzo
Omdat we beiden daar wel eens postenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is best wel obviousIn SEX bijv.
SV is Gods gift to women. Die mag zich niet bindenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou nou. Hamstermeisje klinkt toch leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |