Oh ik wel. Maar Faxie Airlines moet van koers veranderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niet met de zomer meereizen,
Wat ik wel merk is dat ik denk van oe, deze opmerking gaat ze niet waarderen. En hop! nog een snoeiharde counter eroverheen. Zulke vrouwen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:
Ze is stil.
Ik was niet serieus genoeg
Soms he, soms is je als een klootzak gedragen zoveel leuker! Ik had natuurlijk kunnen doen alsof. Maarja, geweten...
Langere tijd ziek zijn is sowieso vervelend, inderdaad. We zullen zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, da's wel naar. Maar ziek zijn kan ze weinig aan doen dan. Hopen dat ze niet hetzelfde heeft als ik en zaterdag weer beter is. Maar kan best wat langer duren, zeg ik uit ervaring
Moest glimlachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef SiIk het volgende:
Eentje in z'n bio:
'Houd van: lange romantische strandwandeling. Houd niet van: lopen, zand, romantiek en lengtes.'
Tuurlijk.quote:
Nou wat een dijenkletsers. Ik zou er spontaan homo van wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'
'If I said you have a beautiful body, would you hold it against me?'
'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'
Kom veel leuke tegen vandaag
Ze worden alleen zo vaak gebruikt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
'Ik ben best wel fan van koffie, dat drink ik bijna elke dag. Verder vind ik vruchtensap en aanmaaklimonade ook erg lekker! Ik sta voor veel dingen open en wil graag andere drankjes ook wel proberen.'
'I find a duck's opinion of me is very much influenced by whether or not I have bread.'
hommoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou wat een dijenkletsers. Ik zou er spontaan homo van worden
Ik vind het leuk. Maar voel je vrij om je eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou wat een dijenkletsers. Ik zou er spontaan homo van worden
Deze kende ik allemaal nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ze worden alleen zo vaak gebruikt.
Dat zijn ook standaard dingen hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Maar voel je vrij om je eigen mening te hebben.
[..]
Deze kende ik allemaal nog niet
Al die standaard dingen zijn wel kut ja
Oké.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn ook standaard dingen hoor.
Ach je mag het leuk vinden natuurlijk.
Wat een humorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef SiIk het volgende:
Wij begrijpen elkaar gewoon niet, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Hahaha
Ze heeft mij al verwijderdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik wel merk is dat ik denk van oe, deze opmerking gaat ze niet waarderen. En hop! nog een snoeiharde counter eroverheen. Zulke vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:02 schreef rhubarbje het volgende:
Moet je trouwens als man de zin 'work hard, play hard' toevoegen om op tinder te mogen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |