Tja...bedankt voor de tipquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu een vrouw vinden die dat ook kan, yats. Installeer Tinder en zet je beste foto's erop.
Dankjequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinterklaas is a-coming.
Nee maar leuk. Hoop dat de bijlesdate een succes wordt.
Is al goedquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We zullen zien
En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We zullen zien
En sorry van net. Beetje een rotdag gehad dus reageerde wat vurig.
Voel de liefdequote:
Ik hou van liefdequote:
Kan je een beetje lullen ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hou van liefde![]()
En even offtopic; morgen een heel ontwerpproces van drie verschillende vakken presenteren en ik heb tot nu toe vier blaadjes vol gekalkt.
R.I.P.
Nee hoor, het is soms het meest zure dat er is, maar vaker het mooiste dat er is.quote:
Hoezo? als je moeite er mee hebt en wil tips , pm mequote:
Smooth.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoezo? als je moeite er mee hebt en wil tips , pm me
Ik denk dat het een diepliggend probleem is. Ben verder vrij zelfverzekerd en ik kan ook wel prima lullen, alleen niet tijdens een presentatie. Dan klap ik dicht en raak ik het hele verhaal kwijt. Wellicht ook wel een stukje voorbereiding, maar zelfs met voorbereiding is het niets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoezo? als je moeite er mee hebt en wil tips , pm me
Als je dichtklapt zeg je dat: "Sorry, heb ff een blackout...."dan ga je even zitten en neem je slok van het een en ander en kijk je nog eens je publiek aan. Je publiek zal daar respect voor hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het een diepliggend probleem is. Ben verder vrij zelfverzekerd en ik kan ook wel prima lullen, alleen niet tijdens een presentatie. Dan klap ik dicht en raak ik het hele verhaal kwijt. Wellicht ook wel een stukje voorbereiding, maar zelfs met voorbereiding is het niets.
Jepquote:
Ja, daar kom ik helaas niet mee weg haha. Het is een schoolopdracht, momentje nemen mag wel maar nonchalant een bak gaan doen hahahaha.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je dichtklapt zeg je dat: "Sorry, heb ff een blackout...."dan ga je even zitten en neem je slok van het een en ander en kijk je nog eens je publiek aan. Je publiek zal daar respect voor hebben
Je moet niet zoveel aan scharen en Tinder denken, dan gaat de voorbereiding sneller!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik helaas niet mee weg haha. Het is een schoolopdracht, momentje nemen mag wel maar nonchalant een bak gaan doen hahahaha.
Heel de opdracht verkeerd begrepen, ik moet echt wat vaker naar school en dan ook bewust deelnemen aan de les in plaats van direct m'n oordoppen in te doen en soundcloud af te surfen en pas een avond van tevoren beginnen.
Moet wel zeggen dat dat het best werkt bij mij en er meestal pareltjes uit voort komen. Nu dat nog kan dan, straks bij grotere projecten ga ik geheid rippen. Ohwacht, dit is een groot project.
We hoeven niet te presenteren, we moeten een heel dummy volmaken met een paar moodboards erbij en dat gewoon neerleggen en dan gaan ze er 3-4 minuten in kijken. Moet alleen wel een uiteindelijk ontwerp (keer vier, verschillende vakken) bij zitten, en ik ben nog niet eens echt uit m'n concept, en mijn A3 tekenpapier is erdoorheen.
Godsamme, wordt een late dit. Wel een kleine conceptpresentatie maar dat is voor een ander vak dat ik niet zo belangrijk vind.
Tevens helemaal opgefokt, vergeten dat Ritalin en koffie samen dus echt averechts werken bij mij.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel aan scharen en Tinder denken, dan gaat de voorbereiding sneller!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast een sorry briefje schrijven gezien m'n vriend zo netjes had opgeruimd.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 04:13:36 ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Verward en chaotisch, is wel een beetje kenmerkend voor mijn vakgebied.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dit_intervuuu.html
Leefomgeving op het moment;
[ afbeelding ]Heilige neuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast een sorry briefje schrijven gezien m'n vriend zo netjes had opgeruimd.![]()
Hoezo een chaootThe bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Verward en chaotisch, is wel een beetje kenmerkend voor mijn vakgebied.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dit_intervuuu.html
Leefomgeving op het moment;
[ afbeelding ]Inderdaad ikea ja. Die bank heb ik ook, maar dan gespiegeld en blauwe stof ipv dat beige poepkleurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast een sorry briefje schrijven gezien m'n vriend zo netjes had opgeruimd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |