abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 03:22:41 #1
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144576055


Wat is Tinder en hoe werkt het?
Tinder is een datingapp voor je mobiele telefoon. Je koppelt Tinder aan je Facebook maar wel pas met als je minimaal 50 vrienden hebt. Tinder zal nooit iets posten op je Facebook maar gebruikt wel je likes, gemeenschappelijke vrienden en foto's. Je kan de afstand, leeftijd en het geslacht naar smaak instellen en zo beginnen met swipen. Indien je iemand naar rechts swiped en hij/zij heeft jou ook naar rechts geswiped dan worden jullie een match en kunnen jullie met elkaar chatten.
De mensen die jou als eerst geliket hebben zullen vooraan komen. Als je vaak Tindert zal het minder vaak voorkomen dat je gelijk matches hebt.

Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

FAQ
Q: Kan ik een foto op Tinder zetten zonder dat iemand die op Facebook ziet?
A: Ja. Upload hem via je telefoon naar Facebook en selecteer bij wie je foto mag zien “Alleen ik”. Op Tinder zie je hem dan staan tussen mobile uploads.

Q: Ik heb iemand geliket en die had maar 2km afstand. Nu we match zijn ineens 80km. hoe kan dit?
A: Dan heeft hij/zij jou geliket op het moment dat er 2km afstand was. Bijvoorbeeld mensen die in de trein Tinderen veroorzaken dat veel. Wanneer jullie match zijn zien jullie de echte afstand omdat hij/zij op dat moment dan misschien weer thuis is of op het werk.

Q: Ik krijg geen matches, wat is er aan de hand?
A: Waarschijnlijk ben je lelijk. Of dik. Of allebei. 7.gif

Q: Worden de bio’s gelezen?
A: In eerste instantie werd er gedacht van niet maar dit blijkt eigenlijk wel zo te zijn. Je geeft matches zo een manier om ergens mee te openen.

Q: Wat voor foto’s kan ik het beste gebruiken?
A: Duidelijke selfies. Begin niet met een groepsfoto of zonnebrillen foto. Voor de dames geldt dat de negerkindjes en dolfijnen best achterwege mogen blijven. Lieve heren, als jullie zo’n vieze smerige vis hebben gevangen willen wij die alleen op ons bord zien. Niet op de Tinder foto’s.
Let op! Dit is wel een kwestie van smaak.

Q: Wat kan ik met die momenten?
A: Met momenten kan je foto’s uploaden van o.a je sport, je eten of wat je op dat moment je aan het doen bent. De meeste gebruiken het voor recente selfies, hierdoor zie je oude matches vaak alsnog een gesprek beginnen.

Q: Ik had een match en nu is hij/zij ineens uit mijn lijst. Hoe kan dit?
A: Sommige mensen swipen alles naar rechts en op het moment dat de matches binnenkomen zullen zij kieskeurig selecteren.Het kan zijn dat je haar of zijn type toch niet was en dat zij de match hebben opgeheven. Je kan dan geen contact meer opnemen.

Q: Ik krijg geen berichten of meldingen van matches binnen. Is dat normaal?
A: Tinder is heel erg buggy, er zijn regelmatig updates maar helaas nog geen verbetering, log eens een keer uit of installeer Tinder opnieuw, soms is het dan iets beter maar dit is nooit zeker te zeggen.
Heb je een leuke match en doet Tinder raar? Gebruik dat dan om zijn of haar nummer te hosselen.

Q: Waarom zijn we match maar krijg ik geen reactie op mijn berichten?
A: Misschien was je openingszin niet leuk of heeft hij/zij op dat moment al gesprekken lopen of geen zin om er 1 te starten maar wil wel de lol van het swipen. Als boven de 200 matches zit heb je geen zin om iedere keer een gesprek te starten met iedereen. Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken. Stop met huilen en ga naar de volgende.

Deel hier je (wilde) Tinder avonturen en veel plezier. 7.gif
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:26:43 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576063
Zou hij nu ook op facebook geblokkeerd zijn? :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 03:30:07 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144576073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:26 schreef Dven het volgende:
Zou hij nu ook op facebook geblokkeerd zijn? :P
Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:32:03 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
Met een beetje geluk opent ze een topic op FOK!

Kunnen we hem daarvan op de hoogte brengen met de tip dat een DM allicht wel werkt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:32:46 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144576079
De mensen in deze reeks zijn wel erg high class :o
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 03:32:56 #6
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144576080
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Met een beetje geluk opent ze een topic op FOK!

Kunnen we hem daarvan op de hoogte brengen met de tip dat een DM allicht wel werkt
Misschien staat haar werk/school wel zichtbaar. Kan hij altijd nog daar langsgaan om het zeker te weten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:34:50 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Misschien staat haar werk/school wel zichtbaar. Kan hij altijd nog daar langsgaan om het zeker te weten
Stiekem dezelfde drukke bus of trein pakken als ze aan het forensen is en dan vlak achter haar gaan staan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 04:15:58 #8
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144576130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
_O-
pi_144576328
Ik ben een hbo'er die lesgeeft op het vmbo. Ben ik nu gemiddeld MBO-niveau?

Overigens op een semi-grappige manier een match om haar nr gevraagd. Ze moest er alleen om lachen, geen nr ;(

Terwijl ze leuke hamsterwangetjes heeft O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:10:26 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576410
Ik ben lid van mensa maar heb het vmbo niet afgerond. Wat nu.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144576572
Ja, doe allemaal maar alsof het wezenlijk anders is dan een foto afkeuren op een dolfijn of negerkindjes of een kort pittig kapsel. Dan kunnen jullie het nu in stilte met me oneens zijn en we weer over Tinder praten. :)

En ga haar alsjeblieft niet opzoeken op Facebook. :') Dan ben je pas echt een creep.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:41:44 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:38 schreef Sarasi het volgende:
Ja, doe allemaal maar alsof het wezenlijk anders is dan een foto afkeuren op een dolfijn of negerkindjes of een kort pittig kapsel. Dan kunnen jullie het nu in stilte met me oneens zijn en we weer over Tinder praten. :)

En ga haar alsjeblieft niet opzoeken op Facebook. :') Dan ben je pas echt een creep.
Ik zou jou gewoon afkeuren op je uiterlijk. Niet omdat je dom en/of kortzichtig bent.

Dat is tenminste eerlijk
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144576617
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zou jou gewoon afkeuren op je uiterlijk. Niet omdat je dom en/of kortzichtig bent.

Dat is tenminste eerlijk
Had om alle drie de redenen gerust gemogen.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:48:01 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576647
Eerlijk is eerlijk, ik keur alleen maar op sekswaardig of niet. De rest kijk ik niet naar om.

Maar de reden waarom je er op zit lijkt me in dezen wel van belang.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144577715
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Komt omdat het rijmt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:').

Zaterdag is nog vrij :(.
Get stoned
pi_144578073
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 02:20 schreef Donnis het volgende:
Ok ik zag net zo'n ontzettend leuk meisje op tinder.. Wou echt niet het risico lopen dat ik haar nooit meer zou zien als ze niet terug liket, dus via een gemeenschappelijke vriend opgezocht op Facebook. Zal ik haar een berichtje sturen? Ik ben realistisch en ze is zeker niet 'out of my league', maar voel me wel complete stalker om haar nu te contacten. Maar eigenlijk moet ik het proberen toch?
Er zijn genoeg mannen die dit plan met succes uitgevoerd hebben en met de desbetreffende chick nog regelmatig afspreken
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:02:12 #17
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144580033
Ik ben ook maar een tweederangs tinderaar met mijn HBO cursus/workshop
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:03:22 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144580058
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef Grielen het volgende:
Ik ben ook maar een tweederangs tinderaar met mijn HBO cursus/workshop
Jij compenseert met looks
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:08:09 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_144580167
Tijdenlang een beetje stom ploeteren en er dan in het uitgaansleven achter komen hoe verdomd makkelijk het in real life ook alweer was. :') Binnenkort daten met een meisje dat ik tegen ben gekomen met uitgaan.

Heb Tinder inmiddels een beetje afgezworen. Hier en daar nog een verdwaalde swype, maar echt serieus niet meer.

Al kom ik hier waarschijnlijk over een week wel weer op terug. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:14:59 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144582167
JA EINDELIJK DATE GEFIXED MET SCHEEL MEISJE _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144582406
^O^.
Get stoned
pi_144582681
Überhaupt denken dat een datingsite je je levenspartner kan bezorgen. Dat jullie er nog blijven/hoop hebben na al die verhalen over mislukte matches.
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:35:38 #23
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144582841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:31 schreef Audacious het volgende:
Überhaupt denken dat een datingsite je je levenspartner kan bezorgen. Dat jullie er nog blijven/hoop hebben na al die verhalen over mislukte matches.
Genoeg succesverhalen in mijn persoonlijke sfeer dus donderstraal een eind op :W

Niemand hier die zit te wachten op 1 of andere irritante belerende troll.

Edit: die ook nog eens sinds vanochtend pas geregistreerd is en nu al met een grote bek in een reeks ons even komt vertellen dat we het allemaal verkeerd doen :')
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_144583029
Alles kan.
Get stoned
pi_144583111
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Grielen het volgende:

[..]

Genoeg succesverhalen in mijn persoonlijke sfeer dus donderstraal een eind op :W

Niemand hier die zit te wachten op 1 of andere irritante belerende troll.

Edit: die ook nog eens sinds vanochtend pas geregistreerd is en nu al met een grote bek in een reeks ons even komt vertellen dat we het allemaal verkeerd doen :')
Als pas komen kijken ben ik objectief. Ik heb wel alles gelezen. En jij voelt je aangesproken.
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:59:28 #26
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144583549
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:43 schreef Audacious het volgende:

[..]

Als pas komen kijken ben ik objectief. Ik heb wel alles gelezen. En jij voelt je aangesproken.
Nee je komt hier om je eigen woordje te verkondigen, waarschijnlijk omdat je zelf keihard gefaald bent.

Of zie ik je later vandaag in het moslim topic roepen dat Allah niet bestaat, in het Gezond Slank topic dat salade eten geen ruk helpt als je niet ook gaat rennen?

Zo nee, waarom kwam je het dan specifiek doen in dit topic?

Want ik ken meer personen die succes hebben door datingsites/apps dan mensen die faalrelaties hebben gehad namelijk.

Maar jij zal wel weer gelijk hebben dus we kunnen maar snel alle datingsites van het internet gooien. Exit Tinder, exit badoo, exit relatieplanet, exit Lexa, want Audacious heeft gewoon gelijk _O_


Maar goed, tenzij je wel inhoudelijks iets te melden hebt mbt Tinder, verwijs ik je graag door naar andere topics op dit geweldige forum, er zijn er genoeg waar ze wel behoefte hebben aan je 'inbreng'.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:02:44 #27
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144583668
Uiteindelijk maakt het geen fuck uit natuurlijk waar en hoe je elkaar ontmoet, zij het in een kroeg op tinder of in de lokale supermarkt tijdens het boodschappen doen. Of de klik is er of niet.

Ontopic; Weer een match, benieuwd of deze wel spraakzaam is :P
pi_144583743
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:

[..]

Nee je komt hier om je eigen woordje te verkondigen, waarschijnlijk omdat je zelf keihard gefaald bent.

Of zie ik je later vandaag in het moslim topic roepen dat Allah niet bestaat, in het Gezond Slank topic dat salade eten geen ruk helpt als je niet ook gaat rennen?

Zo nee, waarom kwam je het dan specifiek doen in dit topic?

Want ik ken meer personen die succes hebben door datingsites/apps dan mensen die faalrelaties hebben gehad namelijk.

Maar jij zal wel weer gelijk hebben dus we kunnen maar snel alle datingsites van het internet gooien. Exit Tinder, exit badoo, exit relatieplanet, exit Lexa, want Audacious heeft gewoon gelijk _O_

Maar goed, tenzij je wel inhoudelijks iets te melden hebt mbt Tinder, verwijs ik je graag door naar andere topics op dit geweldige forum, er zijn er genoeg waar ze wel behoefte hebben aan je 'inbreng'.
Je reageert wel overdreven, vind je niet? Hoe zou dat toch komen? Al goed, ik ben weg.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:10:09 #29
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144583915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Audacious het volgende:

[..]

Je reageert wel overdreven, vind je niet? Hoe zou dat toch komen? Al goed, ik ben weg.
Dat komt omdat ik zwaar allergisch ben voor complete bullshit. Vooral omdat ik volgens jou mijn lieve 50+ moedertje maar even moet vertellen dat ze het vandaag maar moet uitmaken met haar vriend, die ze 4 jaar geleden heeft leren kennen via relatieplanet, ook al heb ik haar de afgelopen 4 jaar gelukkiger gezien dan de 20 jaar daarvoor.

Want een relatie via een datingsite, dat is gewoon een Utopie volgens 'Audacious'

Voor de rest ben ik best een aardige knul :)

En ontopic want anders krijg ik klappen van Re: Afgelopen zaterdag weer een leuke date gehad, zondag gelukkig overdag lekker kunnen bijkomen in de zon 8-)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_144583995
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef Grielen het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik zwaar allergisch ben voor complete bullshit. Vooral omdat ik volgens jou mijn lieve 50+ moedertje maar even moet vertellen dat ze het vandaag maar moet uitmaken met haar vriend, die ze 4 jaar geleden heeft leren kennen via relatieplanet, ook al heb ik haar de afgelopen 4 jaar gelukkiger gezien dan de 20 jaar daarvoor.

Want een relatie via een datingsite, dat is gewoon een Utopie volgens 'Audacious'

Voor de rest ben ik best een aardige knul :)

En ontopic want anders krijg ik klappen van Re: Afgelopen zaterdag weer een leuke tinderdate gehad, zondag gelukkig overdag lekker kunnen bijkomen in de zon 8-)
Chill man...
Succes met je date :D
pi_144584698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Audacious het volgende:

[..]

Chill man...
Succes met je date :D
Audacious en Audacity _O_

OT: wel matches, maar alleen de Amerikaanse uit New York reageert :(
Ze komt wel naar Europa volgende week, maar natuurlijk geen Nederland :{ . Italië... ik geef haar geen ongelijk :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144585409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke sorry. Misschien kunnen we het opnieuw proberen
Pas als je beloofd geduld te bewaren.
pi_144585433
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik wacht al 25 jaar op seks, vind je dat niet genoeg ofzo
Hey, ik wil geen maagd..
pi_144585489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring moet ik opdoen vooraleer ik me weer bij je mag melden
Tenminste één keer al gedaan.
pi_144585533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Laat maar zitten dan, dit gaat nooit iets worden ;(
Jammer. Je klonk veelbelovend.
pi_144585616
Waarom gebruikt men couchsurfing als datingwebsite? :') De score is 3/4e creeps, 1/4e oprechte mensen die een logeerplaats nodig hebben. En dan ook echt Creeps met een hoofdletter. :{
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:13:26 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:05 schreef Sarasi het volgende:
Waarom gebruikt men couchsurfing als datingwebsite? :') De score is 3/4e creeps, 1/4e oprechte mensen die een logeerplaats nodig hebben. En dan ook echt Creeps met een hoofdletter. :{
Bizarre succesratio met couchsurfing. Eerst zelf, nu met de couchsurfsters van een vriend van me. Beste datesite ooit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:15:40 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144585915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
IK BEN OOK EEN RAMP IN ONLINE DATING :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik wacht al 25 jaar op seks, vind je dat niet genoeg ofzo
_O- Heel geloofwaardig...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144585944
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Bizarre succesratio met couchsurfing. Eerst zelf, nu met de couchsurfsters van een vriend van me. Beste datesite ooit.
Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'. :')

Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt. :{
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:19:18 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

_O- Heel geloofwaardig...
Nog nooit FOK!ster gedate dus dat lijkt me een redelijke bevestiging.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:20:40 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144586053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Nog nooit FOK!ster gedate dus dat lijkt me een redelijke bevestiging.
Dan moet je ook niet in Bulgarije gaan wonen, anders was het je vast al gelukt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:22:07 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'. :')

Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt. :{
Oja als chick zal je vast wel wat rare verzoeken krijgen. Maar daar ga je gewoon niet op in. Slechts ingaan op de gasten die echt een slaapplek zoeken. Ook die krijg je na een avondje wel aan de gang hoor,

Ik reageerde zelf gewoon op chicks die een plekje zoeken om te overnachten. Seks is bijna een garantie. Zijn ze lelijk, koppel of man dan geef ik aan dat ik die avond net niet kan ofzo. Werkt prima.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:22:36 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586104
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet in Bulgarije gaan wonen, anders was het je vast al gelukt.
Ik FOK! al vier jaar en woon sinds 2,5 jaar in Bulgarije. Genoeg tijd gehad dus.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586157
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Oja als chick zal je vast wel wat rare verzoeken krijgen. Maar daar ga je gewoon niet op in. Slechts ingaan op de gasten die echt een slaapplek zoeken. Ook die krijg je na een avondje wel aan de gang hoor,

Ik reageerde zelf gewoon op chicks die een plekje zoeken om te overnachten. Seks is bijna een garantie. Zijn ze lelijk, koppel of man dan geef ik aan dat ik die avond net niet kan ofzo. Werkt prima.
Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is. :') Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:26:24 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is. :') Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Oh jawel hoor kan perfect. Je moet gewoon niet ingaan op viezeriken zoals ik er duidelijk 1 van ben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:29 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144586234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Oh jawel hoor kan perfect. Je moet gewoon niet ingaan op viezeriken zoals ik er duidelijk 1 van ben.
Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.

Nieuwe match heeft nog niets terug gezegd -O-
Zal ik nog wat sturen het is nu 5minuten geleden? Straks vind ze me niet leuk ;(
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:28:25 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat dat echt niet het geval is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is. :') Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Ik heb bij meerdere mannen gecouchsurft, en nooit wat aan de hand gehad :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144586320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is. :') Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Kan toch? Reageer je alleen op stellen of vrouwen :)

En dan natuurlijk uitzonderingen maken voor goddelijke mannen :')

We horen wel hier of er toch stiekem gedate is :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144586323
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:30 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik heb bij meerdere mannen gecouchsurft, en nooit wat aan de hand gehad :P
Dat scheelt dan weer.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:32:13 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586339
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat scheelt dan weer.
Een goede vriend van mij heeft op zo'n 5 dagen per week couchsurfers. Soms wel 6 tegelijk. Hij neukt ze echt niet allemaal hoor :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:33:19 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144586371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'. :')

Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt. :{
_O- Dat komt lichtelijk kansloos over. Overigens is couchsurfing an sich ideaal. Ik heb het bij diverse rondreizen goed kunnen gebruiken om een slaapplaats te vinden in steden waar je verder niemand kent.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik FOK! al vier jaar en woon sinds 2,5 jaar in Bulgarije. Genoeg tijd gehad dus.
Hm, dan doe je toch iets verkeerd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:33:58 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Dat komt lichtelijk kansloos over. Overigens is couchsurfing an sich ideaal. Ik heb het bij diverse rondreizen goed kunnen gebruiken om een slaapplaats te vinden in steden waar je verder niemand kent.

[..]

Hm, dan doe je toch iets verkeerd.
Ik denk dat mensen mij hier kennen en dat werkt redelijk afschrikwekkend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586443
Achja, mijn enige couchsurfing ervaring tot nu toe verliep ook prima en dat waren twee Duitsers, dus zal wel loslopen. Maar ik ga wel elke keer een beetje dood vanbinnen bij zo'n berichtje. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:36:29 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586472
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:35 schreef Sarasi het volgende:
Achja, mijn enige couchsurfing ervaring tot nu toe verliep ook prima en dat waren twee Duitsers, dus zal wel loslopen. Maar ik ga wel elke keer een beetje dood vanbinnen bij zo'n berichtje. :')
Valt wel mee toch?

Wou dat ik 10 jaar geleden wist dat het bestond. Had me een hoop nachten in parkjes slapen bespaard :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 14:47:04 #56
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144586807
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?

Wou dat ik 10 jaar geleden wist dat het bestond. Had me een hoop nachten in parkjes slapen bespaard :')
Huh je bent toch ook iets van 25?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:47:33 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586819
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Huh je bent toch ook iets van 25?
25 ja. Begonnen met reizen toen ik een jaar of 16 was dus dat komt ongeveer wel overeen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 14:49:18 #58
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144586879
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.

Nieuwe match heeft nog niets terug gezegd -O-
Zal ik nog wat sturen het is nu 5minuten geleden? Straks vind ze me niet leuk ;(
Misschien toevoegen op facebook
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144586886
Nog een match die volgens mij verwacht dat ik de date voorstel, maar agenda is nu voor de rest van de week vol :').
Get stoned
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:50:22 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Hinder het volgende:
Nog een match die volgens mij verwacht dat ik de date voorstel, maar agenda is nu voor de rest van de week vol :').
Gewoon effe als ontbijtje yoghurt laten eten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:50:33 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586928
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Misschien toevoegen op facebook
:D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 14:51:41 #62
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144586960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Hinder het volgende:
Nog een match die volgens mij verwacht dat ik de date voorstel, maar agenda is nu voor de rest van de week vol :').
Ik heb ook een date te plannen maar amper tijd :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144587425
Als date leuk genoeg is (lijkt) maak je gewoon tijd toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 16 september 2014 @ 15:08:08 #64
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144587496
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:05 schreef SiIk het volgende:
Als date leuk genoeg is (lijkt) maak je gewoon tijd toch?
Mwaah niet gaan werken ervoor Is wat overdreven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144587520
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:05 schreef SiIk het volgende:
Als date leuk genoeg is (lijkt) maak je gewoon tijd toch?
Als de mogelijkheid er voor is, zeker
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144587521
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mwaah niet gaan werken ervoor Is wat overdreven
Dat gaat wel wat ver ja.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:10:00 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144587560
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mwaah niet gaan werken ervoor Is wat overdreven
Hoeveel verdien je? Als een hoer duurder is dan wat je verdient op een dag werken dan is het in principe wel rendabel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144587579
Dat is afhankelijk van de verwachtingen en prioriteiten, ja. Misschien is dan het probleem dat ik er vrij neutraal naartoe zou gaan. Daar ga ik dan geen afspraken voor afzeggen die al weken staan.
Get stoned
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:19:29 #69
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144587833
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Misschien toevoegen op facebook
Ja? Werkt dat? :@

Ik zou alleen niet weten hoe ik haar moet vinden, is daar een programmatje voor ofzo? :o

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:05 schreef SiIk het volgende:
Als date leuk genoeg is (lijkt) maak je gewoon tijd toch?
Zou ik wel doen ja, mits ze de moeite waard lijkt te zijn natuurlijk.
pi_144587893
Al een paar dagen geen match gehad. Maar heb ook weinig echt leuke dames gezien :')
Had toch wel op wat nieuws gehoopt na afgelopen vrijdag :P
pi_144588339
Een date heeft afgezegd, dus heb alsnog 2 deze week. Chill. ^O^
Burning bridges gives you so much more
pi_144588571
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
hihihahaho ik heb haar gematcht dus het was niet eens nodig

ik was btw niet van plan om over tinder te beginnen, ze heeft gemeenschappelijke vrienden en studeert (zelfs tijdelijk zelfde studie gedaan hoor ik nu) in dezelfde stad dus had haar direct gevonden.

Kom trouwens uit een relatie van 4 jaar met een perfect meisje (intelligent en knap) maar deze was zowaar nog leuker, is toch terecht dat ik er dan alles aan wil doen, is nog niet vaak gebeurd dat ik dat gevoel had.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:55:07 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144588849
Je komt nogal wanhopig over.

Like haar gewoon en wacht af of ze je terug liked, zo niet ben je haar type blijkbaar niet.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:57:14 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144588912
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:45 schreef Donnis het volgende:

[..]

hihihahaho ik heb haar gematcht dus het was niet eens nodig

ik was btw niet van plan om over tinder te beginnen, ze heeft gemeenschappelijke vrienden en studeert (zelfs tijdelijk zelfde studie gedaan hoor ik nu) in dezelfde stad dus had haar direct gevonden.

Kom trouwens uit een relatie van 4 jaar met een perfect meisje (intelligent en knap) maar deze was zowaar nog leuker, is toch terecht dat ik er dan alles aan wil doen, is nog niet vaak gebeurd dat ik dat gevoel had.
Oke hans
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144591179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Je komt nogal wanhopig over.

Like haar gewoon en wacht af of ze je terug liked, zo niet ben je haar type blijkbaar niet.
Ik zou helemaal niet liken, maar kijken of je haar IRL via die vrienden kan ontmoeten...

Komt veel spontaner over :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:08:36 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144595143
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zou helemaal niet liken, maar kijken of je haar IRL via die vrienden kan ontmoeten...

Komt veel spontaner over :)
Het klinkt gewoon wat creepy dat soort dingen.

Ontopic; Een match die normaal praat en grappig is, i am amazed O+
pi_144596062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoeveel verdien je? Als een hoer duurder is dan wat je verdient op een dag werken dan is het in principe wel rendabel
Vreemde economische theorieën hou jij erop na.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:30:27 #78
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144596154
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het klinkt gewoon wat creepy dat soort dingen.

Ontopic; Een match die normaal praat en grappig is, i am amazed O+
Mooi nieuws dit man, ik weet nog dat 't tegenzat(en ja ik weet nog dat je kieskeurig was :P)
Maar mooi dit!
pi_144596307
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ontopic; Een match die normaal praat en grappig is, i am amazed O+
Bestaat dat? :o
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:39:04 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144599327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:30 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Mooi nieuws dit man, ik weet nog dat 't tegenzat(en ja ik weet nog dat je kieskeurig was :P)
Maar mooi dit!
Kijken hoelang ze me volhoudt. :')
Kieskeurig ben ik nog steeds hoor. ;)

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Bestaat dat? :o
Don't know, klinkt als een illusie dus dat zal het dan ook wel zijn.
pi_144601874
Stiekem best leuk eigenlijk :@ Heb het maar eens geprobeerd aangezien ik geen vriendin meer heb en de aandacht mis :@
Enig nadeel van Maastricht is dat je al die moffen ertussen hebt zitten uit Aachen :{
Daarentegen: Belgische chicks O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_144604196
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Don't know, klinkt als een illusie dus dat zal het dan ook wel zijn.
Alle vrouwen zijn een man of een FBI-agent op het internet. :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:37:43 #83
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144606437
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn een man of een FBI-agent op het internet. :')
Can confirm.

Ondertussen gaat het tinderen me goed af in België. Ik heb al een aantal persoonlijke tours aangeboden gekregen, maar ik kom al 4 jaar regelmatig in Antwerpen. Dan maar naar Bier Central. :P
pi_144606537
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Stiekem best leuk eigenlijk :@ Heb het maar eens geprobeerd aangezien ik geen vriendin meer heb en de aandacht mis :@
Enig nadeel van Maastricht is dat je al die moffen ertussen hebt zitten uit Aachen :{
Daarentegen: Belgische chicks O+
Limburg. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144608219
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Limburg. :')
Afstoten :P
pi_144614651
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef Seam het volgende:
Stiekem best leuk eigenlijk :@ Heb het maar eens geprobeerd aangezien ik geen vriendin meer heb en de aandacht mis :@
Enig nadeel van Maastricht is dat je al die moffen ertussen hebt zitten uit Aachen :{
Daarentegen: Belgische chicks O+
In die regio zijn de Belgen allemaal Waals :r Tenzij je goed in Waals/Frans bent :)
Duitse meiden zijn ganz geil ja! :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:25:18 #87
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144623190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

In die regio zijn de Belgen allemaal Waals :r Tenzij je goed in Waals/Frans bent :)
Duitse meiden zijn ganz geil ja! :Y
Nee hoor, alleen als je naar het zuiden gaat. Alles Westelijk van Maastricht is gewoon Vlaams. En Vlaamse vrouwen hebben toch best 'iets', dus zo slecht heeft hij het niet getroffen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144623975
Spontane ontmoeting met date van vrijdag. Wat valt dit tegen, zeg :').
Get stoned
pi_144624049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:46 schreef Hinder het volgende:
Spontane ontmoeting met date van vrijdag. Wat valt dit tegen, zeg :').
Hoe bedoel je?

Bij daglicht schrikken oid? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144624099
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:46 schreef Hinder het volgende:
Spontane ontmoeting met date van vrijdag. Wat valt dit tegen, zeg :').
Nog 2 dagen om een nieuwe date te regelen dus :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144624206
Echt totaal anders qua karakter dan wat ik via WA verwachtte. 't Matcht ook gewoon niet bij de foto's. D'r vriendin die erbij is, is wel lekker. Dat dan weer wel.
Get stoned
pi_144627241
Dat was raar. Pre-date met vrienden erbij, wat ze er niet bij had verteld voor ik op de fiets stapte. Ik denk nog even na over vrijdag.
Get stoned
  woensdag 17 september 2014 @ 16:20:53 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144627348
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef Hinder het volgende:
Dat was raar. Pre-date met vrienden erbij, wat ze er niet bij had verteld voor ik op de fiets stapte. Ik denk nog even na over vrijdag.
Ze wou waarschijnlijk weten wat haar vrienden van je vonden. ;)
pi_144627706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze wou waarschijnlijk weten wat haar vrienden van je vonden. ;)
Het leken niet echt beste vrienden die ze heel vaak zag. Misschien was het toevallig, ik vond het een beetje rare situatie, niet echt uit te leggen :').

Overigens rookte ze ook flink, dat vind ik echt een afknapper.
Get stoned
  woensdag 17 september 2014 @ 16:39:29 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144628059
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:29 schreef Hinder het volgende:

[..]

Het leken niet echt beste vrienden die ze heel vaak zag. Misschien was het toevallig, ik vond het een beetje rare situatie, niet echt uit te leggen :').

Overigens rookte ze ook flink, dat vind ik echt een afknapper.
Niet gewoon studiegenootjes of iets in die richting? Lijkt me inderdaad ook niet prettig nee om meteen voor de leeuwen gegooid te worden. :P
pi_144628147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:29 schreef Hinder het volgende:

[..]

Het leken niet echt beste vrienden die ze heel vaak zag. Misschien was het toevallig, ik vond het een beetje rare situatie, niet echt uit te leggen :').

Overigens rookte ze ook flink, dat vind ik echt een afknapper.
Nou, dan ga je vrijdag toch lekker niet.

Zeg je dat ze maar bij iemand anders de schoorsteen mag uithangen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144646629
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.

In real life ontmoet ik dan weer veel leuke mensen in de sportschool en onderweg, maar die hebben allemaal ongeïnteresseerd hun oordoppen in, dus praat zo lastig... :') Vorige relatie is alweer half jaar geleden dus ben weer op zoek, maar wil niet echt vlotten deze keer...
pi_144649919
Vrouw vraagt mij om een selfie te maken, ik doe dat, vraag ik het aan haar, komt ze met de excuus dat ze geen makeup op heeft. Dan vroeg ik haar of ze het wilt doen met makeup op, nog steeds nee. Ik denk catfish, wat denken jullie?

Hoe betrapt je zo'n iemand eigenlijk?
pi_144650036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Dzenan het volgende:
Vrouw vraagt mij om een selfie te maken, ik doe dat, vraag ik het aan haar, komt ze met de excuus dat ze geen makeup op heeft. Dan vroeg ik haar of ze het wilt doen met makeup op, nog steeds nee. Ik denk catfish, wat denken jullie?

Hoe betrapt je zo'n iemand eigenlijk?
Gewoon zeggen 'als ik dat al niet mag zien, hoef ik ook 's morgens niet naast je wakker te worden. Gr gr'
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144650300
Hamsterwangmeisje gaf haar nr O+ :o
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144652093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Dzenan het volgende:
Vrouw vraagt mij om een selfie te maken, ik doe dat, vraag ik het aan haar, komt ze met de excuus dat ze geen makeup op heeft. Dan vroeg ik haar of ze het wilt doen met makeup op, nog steeds nee. Ik denk catfish, wat denken jullie?

Hoe betrapt je zo'n iemand eigenlijk?
Auw, pijnlijk, je bent "gepakt" :'(.

Dit doen dames zo vaak, wel vragen of ze iets van jou mogen zien, maar op het moment dat het andersom is, dan krijg je het niet -O-
pi_144653537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Dzenan het volgende:
Vrouw vraagt mij om een selfie te maken, ik doe dat, vraag ik het aan haar, komt ze met de excuus dat ze geen makeup op heeft. Dan vroeg ik haar of ze het wilt doen met makeup op, nog steeds nee. Ik denk catfish, wat denken jullie?

Hoe betrapt je zo'n iemand eigenlijk?
Nooit dat soort verzoeken inwilligen. Take it or leave it.
  donderdag 18 september 2014 @ 12:07:10 #103
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144654544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Dzenan het volgende:
Vrouw vraagt mij om een selfie te maken, ik doe dat, vraag ik het aan haar, komt ze met de excuus dat ze geen makeup op heeft. Dan vroeg ik haar of ze het wilt doen met makeup op, nog steeds nee. Ik denk catfish, wat denken jullie?

Hoe betrapt je zo'n iemand eigenlijk?
Gewoon blokken en verder zoeken :)
pi_144655093
quote:
Lori Zalabak is a 19-year-old college student from California, and she downloaded Tinder last week. On her first day using the app, this guy decided to message her.


So what did Lori do? She found the guy’s mom on Facebook and sent over some screenshots. And then posted the whole thing on her Tumblr.

Every living creature on earth dies alone
pi_144655556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:33 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nooit dat soort verzoeken inwilligen. Take it or leave it.
Nou nou, het is maar een selfie. Niet alsof ie naaktfoto's heeft lopen versturen ofzo :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144656412
quote:
Een Facebookstalkster, dus.
Get stoned
pi_144664211
Maar hoe weet je nou wanneer je een catfish aan de haak hebt?
  donderdag 18 september 2014 @ 18:03:41 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144664673
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Dzenan het volgende:
Maar hoe weet je nou wanneer je een catfish aan de haak hebt?
Niet.
Maar het kan wel een indicatie zijn als iemand niet af wil spreken, de boot af houdt enzo, vage fotos, geen fotos. Dat soort dingen.
pi_144668334
telefonische verificatie.. ophalen code mislukt

ben ik dan zo lelijk
pi_144675840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Dzenan het volgende:
Vrouw vraagt mij om een selfie te maken, ik doe dat, vraag ik het aan haar, komt ze met de excuus dat ze geen makeup op heeft. Dan vroeg ik haar of ze het wilt doen met makeup op, nog steeds nee. Ik denk catfish, wat denken jullie?

Hoe betrapt je zo'n iemand eigenlijk?
Zeg gewoon dat je niet praat totdat ze zich geverifieerd heeft.
Hoogachtend
pi_144677754
Date van zondag reageert niet meer. Zielige bende ook :').
Get stoned
  donderdag 18 september 2014 @ 23:45:18 #112
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144678471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Hinder het volgende:
Date van zondag reageert niet meer. Zielige bende ook :').
Ga je nog naar die ene van morgen?
  donderdag 18 september 2014 @ 23:46:20 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144678512
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Hinder het volgende:
Date van zondag reageert niet meer. Zielige bende ook :').
Misschien is ze druk? :)
pi_144678579
Tinder weer opnieuw geïnstalleerd kwam meteen een ex scharrel tegen :p
2 maanden mee geouwehoert kan me nu wel voor me kop slaan dat ik niet met haar verder ben gegaan :')
pi_144678915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Ga je nog naar die ene van morgen?
Ja, heb toch niets beters te doen, en kan er gewoon op de fiets heen. Ik zie wel waar het schip strandt.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien is ze druk? :)
Heb al ruim twee dagen niets vernomen nadat ze een opmerking stuurde, waar ik een vraag over stelde. In de tussentijd wel verscheidene keren online geweest op WA (ja: :')).
Get stoned
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:00:37 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144679016
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Hinder het volgende:

[..]

Heb al ruim twee dagen niets vernomen nadat ze een opmerking stuurde, waar ik een vraag over stelde. In de tussentijd wel verscheidene keren online geweest op WA (ja: :')).
Zou het gewoon even afwachten. Laat het initiatief maar een beetje van haar kant komen, als dat niet komt zelf je conclusie trekken. Maar 2 dagen is te kort om dat te doen.
pi_144679134
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou het gewoon even afwachten. Laat het initiatief maar een beetje van haar kant komen, als dat niet komt zelf je conclusie trekken. Maar 2 dagen is te kort om dat te doen.
Precies, zou d'r ophalen zondag. Weet amper een adres, dus kan toch niet veel zo.
Get stoned
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:41:55 #118
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144680547
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef Hinder het volgende:

[..]

Precies, zou d'r ophalen zondag. Weet amper een adres, dus kan toch niet veel zo.
Ah aankomende. Dan is het helemaal vaag.
pi_144683916
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef Hinder het volgende:

[..]

Precies, zou d'r ophalen zondag. Weet amper een adres, dus kan toch niet veel zo.
Als je vandaag nog niets hoort, dan lijkt het me duidelijk. Veel plezier vandaag :)
pi_144698455
Flikt ze 't weer een vriendin mee te nemen. Ja, als ze ook nog eens niet in zijn voor een trio, dan wordt 't op deze manier natuurlijk helemaal niets.
Get stoned
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:32:26 #121
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144698865
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Hinder het volgende:
Flikt ze 't weer een vriendin mee te nemen. Ja, als ze ook nog eens niet in zijn voor een trio, dan wordt 't op deze manier natuurlijk helemaal niets.
Zonder waarschuwing? :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:33:34 #122
349633 SiIk
Echt zijde
pi_144698895
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef Hinder het volgende:
Flikt ze 't weer een vriendin mee te nemen. Ja, als ze ook nog eens niet in zijn voor een trio, dan wordt 't op deze manier natuurlijk helemaal niets.
Haha, volgens mij hebben we allemaal een vrij bijzonder beeld van der ondertussen :')
Ben benieuwd hoe ze er zelf over denkt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144698992
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Zonder waarschuwing? :P
Een kwartier van te voren, maar toen zat ik op de fiets, dus ik las 't pas toen ik al op de afgesproken plek stond :').

quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:33 schreef SiIk het volgende:

[..]

Haha, volgens mij hebben we allemaal een vrij bijzonder beeld van der ondertussen :')
Ben benieuwd hoe ze er zelf over denkt.
Ik verwacht later vanavond nog een vraag met hoe ik 't vond, net zoals woensdag.
Get stoned
pi_144699037
Overigens heeft de date van zondag gereageerd. Ze zou het spektakel regelen, maar dat was dus ook nog niet gebeurt. Geeft ook weer direct zo'n indruk. Ach, drie maal scheepsrecht, zullen we maar vanuit gaan.
Get stoned
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:38:40 #125
349633 SiIk
Echt zijde
pi_144699038
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:37 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ik verwacht later vanavond nog een vraag met hoe ik 't vond, net zoals woensdag.
Wat heb je toen geantwoord dan? :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144699080
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:38 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat heb je toen geantwoord dan? :P
Vrij neutraal, want ik ging er vanuit dat nu de herkansing was.
Get stoned
  vrijdag 19 september 2014 @ 17:42:04 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144699117
Schiet toch ook niet op dat soort dingen :')
pi_144699402
Nieuwe update vreet batterijen op de achtergrond? 35 procent in amper twee uur tijd. Voorheen amper 5 op een hele dag..
pi_144699597
Ik heb dat een paar keer gehad dat ik out-of-the-blue een berichtje kreeg op FB
van een meisje die ik uit mijn Tinderlijst had gegooid. Achteraf toch nog leuke gesprekken
gehad, en spreek een enkeling nog.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:33:27 #130
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144702538

Goeie tinderdate muziek wel voor sommige mensen hier.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:36:54 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144702664
Echt, ik snap vrouwen niet. Toevoegen, je zegt wat, en dan niets terugzeggen en verwijderen.

Why teh fuck like je dan... :')
pi_144703210
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:33 schreef Kutmanager het volgende:

Goeie tinderdate muziek wel voor sommige mensen hier.
1. Ze doen het voor hun ego, hoeveel mannen haar 'geliked' hebben
pi_144704085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Deezertje het volgende:
Merk hier de laatste tijd dat Tinder steeds meer op Paiq begint te lijken, puur om verveling tegen te gaan. Je moet rekenen op 8 van de 10 meiden die er niet zitten om een date (en uiteindelijk relatie) te scoren, maar dus puur voor 'even' een grappig gesprek... ik zit er zelf dus wel om een date te scoren.

Die zullen er ongetwijfeld ook tussen zitten, maar 8 op de 10 die er alleen voor een grappig gesprek zitten? Jongen, hoe kom je daar nu toch weer bij? Dat beweren ze alleen om je af te wimpelen. Oftewel, ze vinden je niet interessant genoeg. Moet jij eens kijken of ze nog beweren dat ze er alleen voor een babbeltje zitten als die ene leuke, dickswinging kerel op hun schermpje voorbijkomt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:21:11 #134
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144704429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:50 schreef Dzenan het volgende:

[..]

1. Ze doen het voor hun ego, hoeveel mannen haar 'geliked' hebben
Nouja het scheelt wel, ze woonde toch 60Km verderop.
Mij te ver weg :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die zullen er ongetwijfeld ook tussen zitten, maar 8 op de 10 die er alleen voor een grappig gesprek zitten? Jongen, hoe kom je daar nu toch weer bij? Dat beweren ze alleen om je af te wimpelen. Oftewel, ze vinden je niet interessant genoeg. Moet jij eens kijken of ze nog beweren dat ze er alleen voor een babbeltje zitten als die ene leuke, dickswinging kerel op hun schermpje voorbijkomt.
Het blijven wel vrouwen natuurlijk. :')
pi_144704539
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:38 schreef Hinder het volgende:
Ach, drie maal scheepsrecht, zullen we maar vanuit gaan.
Dacht ik ook :')

Verder wat HJ zegt, ik zeg ook dat ik niet date als iemand toch net niet leuk genoeg is of dat ze te ver weg wonen :') Mannen kunnen niet tegen een directe afwijzing.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144704625
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nouja het scheelt wel, ze woonde toch 60Km verderop.
Mij te ver weg :P

[..]

Het blijven wel vrouwen natuurlijk. :')
Weet ik wel, maar dat valt me zowel hier als in dat andere topic vaker op. Ze happen niet en dus hebben ze sowieso geen trek om te daten. Tsja. Die bewering klopt half. Niet met degene die dat oppert in ieder geval.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:33:20 #137
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144704898
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dacht ik ook :')

Verder wat HJ zegt, ik zeg ook dat ik niet date als iemand toch net niet leuk genoeg is of dat ze te ver weg wonen :') Mannen kunnen niet tegen een directe afwijzing.
Dan kan je dat toch ook zeggen? De logica ontgaat mij even waarom je eromheen zou draaien. Maar dat kunnen jullie vrouwmenschen goed, eromheen draaien :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Weet ik wel, maar dat valt me zowel hier als in dat andere topic vaker op. Ze happen niet en dus hebben ze sowieso geen trek om te daten. Tsja. Die bewering klopt half. Niet met degene die dat oppert in ieder geval.
Tja, soms ben je iemands type en soms niet. Shit happens.

Kan het alleen maar waarderen als iemand zulke dingen gewoon zegt. Voornamelijk onzekere types die daar niet tegen kunnen krijg ik het idee.
pi_144704998
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan kan je dat toch ook zeggen? De logica ontgaat mij even waarom je eromheen zou draaien. Maar dat kunnen jullie vrouwmenschen goed, eromheen draaien :P

[..]

Tja, soms ben je iemands type en soms niet. Shit happens.

Kan het alleen maar waarderen als iemand zulke dingen gewoon zegt. Voornamelijk onzekere types die daar niet tegen kunnen krijg ik het idee.
Net als een manmensch niet kan lezen. Mannen kunnen NIET tegen een directe afwijzing. Ik heb het een aantal keer geprobeerd op die manier en ben echt vaak zat de huid vol gescholden of stalk gedrag zowel met bellen/FB etc. Nee sorry, dan maar eromheen draaien.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144705019
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Tja, soms ben je iemands type en soms niet. Shit happens. Kan het alleen maar waarderen als iemand zulke dingen gewoon zegt.
Voornamelijk onzekere types die daar niet tegen kunnen krijg ik het idee.
Dat ben ik op zich ook wel met je eens, wat dat waarderen betreft, maar het is dan ook weer zo dat je vaak een wagonlading shit over je heen krijgt als je iemand afwijst. Wat UF al zegt, veel figuren kunnen daar totaal niet mee dealen. En dan snap ik wel dat dit een easy escape is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:43:08 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144705257
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Net als een manmensch niet kan lezen. Mannen kunnen NIET tegen een directe afwijzing. Ik heb het een aantal keer geprobeerd op die manier en ben echt vaak zat de huid vol gescholden of stalk gedrag zowel met bellen/FB etc. Nee sorry, dan maar eromheen draaien.
Vallen die types onder de categorie mannen dan? ;)
Het is misschien makkelijker maar het wil niet zeggen dat iedereen dat waardeert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat ben ik op zich ook wel met je eens, wat dat waarderen betreft, maar het is dan ook weer zo dat je vaak een wagonlading shit over je heen krijgt als je iemand afwijst. Wat UF al zegt, veel figuren kunnen daar totaal niet mee dealen. En dan snap ik wel dat dit een easy escape is.
Mja, makkelijker misschien wel met al die kanslozen erop.
pi_144705337
Afgelopen 3 dagen, 0 matches :'( :{
pi_144705376
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:33 schreef Kutmanager het volgende:

Goeie tinderdate muziek wel voor sommige mensen hier.
}:|
pi_144705508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vallen die types onder de categorie mannen dan? ;)
Het is misschien makkelijker maar het wil niet zeggen dat iedereen dat waardeert.

Dat snap ik, echt. En iedereen hier roept of denkt dat ie zo'n man niet is maar in praktijk.. Nee ik vind het te riskant. En dan heb ik het niet over de 31 jarige Ja-toggg-lekker-figuurtjes-in-mijn-haar-type. Gewoon dood normale mannen totdat ze afgewezen worden. Gewoon een "Ik vond het erg gezellig maar het klikte niet zoals ik had gehoopt, veel succes verder met daten!" is al teveel voor ze.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144705552
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

}:|
Ik vraag me af hoe KM aan dit nummer komt ;(
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144705567
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat snap ik, echt. En iedereen hier roept of denkt dat ie zo'n man niet is maar in praktijk.. Nee ik vind het te riskant. En dan heb ik het niet over de 31 jarige Ja-toggg-lekker-figuurtjes-in-mijn-haar-type. Gewoon dood normale mannen totdat ze afgewezen worden. Gewoon een "Ik vond het erg gezellig maar het klikte niet zoals ik had gehoopt, veel succes verder met daten!" is al teveel voor ze.
Niet voor mij, zover kom ik niet eens _O-
pi_144705593
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe KM aan dit nummer komt ;(
Hij is mijn FOK! broeder :P
pi_144705603
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Niet voor mij, zover kom ik niet eens _O-
Faxie, klaar met die kloon nou.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144705658
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Faxie, klaar met die kloon nou.
Ik ben geen kloon :')
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:53:44 #149
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144705703
Ik had laatst tegen een match gezegd dat ik even niet af kon spreken, omdat ik ging verhuizen en ik dus een paar dagen in het buitenland zat. Toen kreeg ik twee dagen later een berichtje met de boodschap dat het wel duidelijk was dat het mij geen fuck boeide. :')

Tinder haalt het beste in mensen naar boven.
pi_144705705
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon :')
Wat ;( Je bent echt? ;(

Gebruik je wel goede foto's op Tinder?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:54:01 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144705719
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Faxie, klaar met die kloon nou.
Fax is helemaal happy, hij heeft morgen een date met een enorm knappe vrouw
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:54:18 #152
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144705725
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon :')
Maar je jat wel RacerDKB's UI. :')
pi_144705762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef yats het volgende:

[..]

Fax is helemaal happy, hij heeft morgen een date met een enorm knappe vrouw
Ben ik allang van op de hoogte, zelfs pics gezien.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:55:36 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144705789
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ben ik allang van op de hoogte, zelfs pics gezien.
_O- Die fax toch. Maar het is hem gegund
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:55:53 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144705808
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat snap ik, echt. En iedereen hier roept of denkt dat ie zo'n man niet is maar in praktijk.. Nee ik vind het te riskant. En dan heb ik het niet over de 31 jarige Ja-toggg-lekker-figuurtjes-in-mijn-haar-type. Gewoon dood normale mannen totdat ze afgewezen worden. Gewoon een "Ik vond het erg gezellig maar het klikte niet zoals ik had gehoopt, veel succes verder met daten!" is al teveel voor ze.
Tja ze kunnen het gewoon niet handelen dat je ze afwijst UF. Welke man kan dat nou wel.

quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ben ik allang van op de hoogte, zelfs pics gezien.
Morgen? Dan zorg ik dat ik er overmorgen niet ben als de hell losbreekt hier :')
pi_144705825
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef Purrrp het volgende:
Ik had laatst tegen een match gezegd dat ik even niet af kon spreken, omdat ik ging verhuizen en ik dus een paar dagen in het buitenland zat. Toen kreeg ik twee dagen later een berichtje met de boodschap dat het wel duidelijk was dat het mij geen fuck boeide. :')

Tinder haalt het beste in mensen naar boven.
Je hebt de mensen die nooit opgeven (maand berichtjes sturen :') ) en je hebt mannen die na een uur al zeggen oke prima je hebt geen interesse duidelijk!

:')!

Stiekem mis ik Tinder best wel :')

quote:
17s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tja ze kunnen het gewoon niet handelen dat je ze afwijst UF. Welke man kan dat nou wel.
Bijna smooth, bijna.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:58:46 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144705946
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je hebt de mensen die nooit opgeven (maand berichtjes sturen :') ) en je hebt mannen die na een uur al zeggen oke prima je hebt geen interesse duidelijk!

:')!

Stiekem mis ik Tinder best wel :')

[..]

Bijna smooth, bijna.
Zolang ze terug praten zal het wel goed zitten toch :)

--

Wat is er voor nodig om je over de streep te trekken? :7
pi_144706022
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Maar je jat wel RacerDKB's UI. :')
Hij jat die van mij B-)
pi_144706082
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je hebt de mensen die nooit opgeven (maand berichtjes sturen :') ) en je hebt mannen die na een uur al zeggen oke prima je hebt geen interesse duidelijk!

:')!

Stiekem mis ik Tinder best wel :')

[..]

Bijna smooth, bijna.
FOK!-Dating al geprobeerd?
pi_144706107
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

FOK!-Dating al geprobeerd?
Probeer je me nu te hosselen?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144706177
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Probeer je me nu te hosselen?
Valt te proberen :P
pi_144706248
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Valt te proberen :P
Je woont te ver weg.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:07:41 #163
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144706415
Waarom ga je niet gewoon op paiq of ietts dergelijks uf? Zitten volgens mij normalere mensen.
pi_144706597
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je woont te ver weg.
Jaja
pi_144706615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom ga je niet gewoon op paiq of ietts dergelijks uf? Zitten volgens mij normalere mensen.
Ook al zo'n succes :')
pi_144706728
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat ;( Je bent echt? ;(

Gebruik je wel goede foto's op Tinder?
Zo echt als het maar kan, naar mijn idee wel.
pi_144706779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom ga je niet gewoon op paiq of ietts dergelijks uf? Zitten volgens mij normalere mensen.
Zit daar al langer dan op Tinder, ook best rare snuiters gehad hoor.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144706798
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Zo echt als het maar kan, naar mijn idee wel.
Mening van andere weleens gevraagd? Heb je rare dingen in je bio staan?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144706854
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mening van andere weleens gevraagd? Heb je rare dingen in je bio staan?
Nee, en nee :P . Ik heb het er net af gegooid. Zal Paiq nog eens proberen. Hoewel ik al een vermoeden heb, hoe dat gaat lopen :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:16:27 #170
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144706861
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Zit daar al langer dan op Tinder, ook best rare snuiters gehad hoor.
Ah, dan schiet het niet op nee :P

---

Als ik met debiele tinder info nog matches krijg moet C-N het helemaal krijgen :')
pi_144706936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dan schiet het niet op nee :P

---

Als ik met debiele tinder info nog matches krijg moet C-N het helemaal krijgen :')
Ik heb wel eens een foto van Chuck Norris geprobeerd. Ook geen succes |:( Blijkbaar waren het meer Bruce Lee fans _O-
pi_144706953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dan schiet het niet op nee :P

---

Als ik met debiele tinder info nog matches krijg moet C-N het helemaal krijgen :')
Rest vind ik zo geforceerd met die hele lappen tekst zo van "Dit ben ik" Ik ben niet in woorden uit te drukken :') Ik date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder :')

CN met die instellingen kom je er niet nee, vrouwen houden daar echt niet van.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:19:39 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144707010
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Rest vind ik zo geforceerd met die hele lappen tekst zo van "Dit ben ik" Ik ben niet in woorden uit te drukken :') Ik date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder :')

CN met die instellingen kom je er niet nee, vrouwen houden daar echt niet van.
_O- Je laat het wel heel dramatisch klinken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144707033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Je laat het wel heel dramatisch klinken.
Hoe bedoel je?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144707038
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:
CN met die instellingen kom je er niet nee, vrouwen houden daar echt niet van.
Ach, ik was dronken en dacht 'laat ik eens gek doen'. :P
pi_144707077
Zou muziek voorkeur ook nog van invloed kunnen zijn?
pi_144707094
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ach, ik was dronken en dacht 'laat ik eens gek doen'. :P
Had het over je negatieve "Ik-weet-wel-weer-hoe-dat-andere-af-gaat-lopen" houding
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:22:22 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144707132
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Deze zin : Ik date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder

Jij kan daten wil je wil joh, maak je niet druk daarover
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:23:10 #179
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144707186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een foto van Chuck Norris geprobeerd. Ook geen succes |:( Blijkbaar waren het meer Bruce Lee fans _O-
:D

quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Rest vind ik zo geforceerd met die hele lappen tekst zo van "Dit ben ik" Ik ben niet in woorden uit te drukken :') Ik date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder :')

CN met die instellingen kom je er niet nee, vrouwen houden daar echt niet van.
Ik heb ook een hele lap tekst, alleen dan voornamelijk om af te zeiken :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef yats het volgende:

[..]

Deze zin : Ik date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder

Jij kan daten wil je wil joh, maak je niet druk daarover
Als je geen normale types tegenkomt kan je daten tot je een ons weegt natuurlijk.
pi_144707192
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Had het over je negatieve "Ik-weet-wel-weer-hoe-dat-andere-af-gaat-lopen" houding
Tja, als het telkens op het zelfde eindigt ;)
pi_144707219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef yats het volgende:

[..]

Deze zin : Ik date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder

Jij kan daten wil je wil joh, maak je niet druk daarover
Daten/scharrelen ja, maar ik wil meer, ik wil iemand om mee op de bank te hangen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144707241
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Daten/scharrelen ja, maar ik wil meer, ik wil iemand om mee op de bank te hangen.
Klinkt goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:25:44 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144707312
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Daten/scharrelen ja, maar ik wil meer, ik wil iemand om mee op de bank te hangen.
Tja, dat is inderdaad wat lastiger vaak. Maar dat komt wel goed *knuffel*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144707329
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Tja, als het telkens op het zelfde eindigt ;)
Gebeurt bij mij ook. Gewoon doorgaan.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:26:56 #185
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144707397
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:26 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gebeurt bij mij ook. Gewoon doorgaan.
Dat dus. Kom op chuck, ooit komt het goed. Gewoon blijven proberen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144707555
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:26 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gebeurt bij mij ook. Gewoon doorgaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:26 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Kom op chuck, ooit komt het goed. Gewoon blijven proberen.
We gaan het beleven.
pi_144707670
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, dat is inderdaad wat lastiger vaak. Maar dat komt wel goed *knuffel*
Weet ik ook wel. Voor nu scharrelen we gewoon door.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:33:33 #188
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144707801
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:31 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Weet ik ook wel. Voor nu scharrelen we gewoon door.
Een prima alternatief in de tussentijd
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:00:35 #189
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144709341
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe KM aan dit nummer komt ;(
Gewoon een goede muzieksmaak hebben.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144711393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, dat is inderdaad wat lastiger vaak. Maar dat komt wel goed *knuffel*
Dus het is makkelijker om iemand eenmalig het bed in te krijgen dan op de bank mee te hangen/praten? Waarom lukt dat mij dan altijd wel itt dames in bed krijgen? Ik kan uren met een meid op de bank hangen, praten, lachen, knuffelen, rotzooien maar echt 'het' doen is nog niet vaak gelukt. Misschien date ik niet net 18-jarige onzekere meisjes? :+
pi_144711573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus het is makkelijker om iemand eenmalig het bed in te krijgen dan op de bank mee te hangen/praten? Waarom lukt dat mij dan altijd wel itt dames in bed krijgen? Ik kan uren met een meid op de bank hangen, praten, lachen, knuffelen, rotzooien maar echt 'het' doen is nog niet vaak gelukt. Misschien date ik niet net 18-jarige onzekere meisjes? :+
Yats is niet de juiste man om dat aan te vragen :') Waarschijnlijk ben je al gefriendzoned op het moment dat je binnen stapt. Hoe oud ben je en in welke leeftijd zoek je?

Dat een meisje/vrouw een ONS met je wilt betekend niet dat het een onzeker 18 jarige meisje is denk ik :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144711659
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Yats is niet de juiste man om dat aan te vragen :') Waarschijnlijk ben je al gefriendzoned op het moment dat je binnen stapt. Hoe oud ben je en in welke leeftijd zoek je?

Dat een meisje/vrouw een ONS met je wilt betekend niet dat het een onzeker 18 jarige meisje is denk ik :')
25, rond mijn leeftijd :P
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:13:05 #193
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144711775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
Lol.

Alsof die vrouwen niet denken, jeej die gast vindt me leuk en dan opscheppen bij elke vriendin.
Behalve die eckte egte arrogante maar dat zijn gewoon kut hoeren. Die moet je gewoon slaan.
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:16:29 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144711891
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Yats is niet de juiste man om dat aan te vragen :') Waarschijnlijk ben je al gefriendzoned op het moment dat je binnen stapt. Hoe oud ben je en in welke leeftijd zoek je?

Dat een meisje/vrouw een ONS met je wilt betekend niet dat het een onzeker 18 jarige meisje is denk ik :')
Waarschijnlijk wel ja. Als je afspreekt bij haar thuis en er gebeurd niks/weinig dan zal dat wel het geval zijn.
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:23:04 #195
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144712073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja. Als je afspreekt bij haar thuis en er gebeurd niks/weinig dan zal dat wel het geval zijn.
Of ze weet het no.....
Oh snap.
pi_144713297
Het is weer vrijdagavond hoor :')
Nieuwe tindermatch, eentje die ik weken terug geliked heb. Zal wel niet actief zijn geweest ofzo. Opent met 'Heb je zin in 3 piemels?'
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144713619
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef SiIk het volgende:
Het is weer vrijdagavond hoor :')
Nieuwe tindermatch, eentje die ik weken terug geliked heb. Zal wel niet actief zijn geweest ofzo. Opent met 'Heb je zin in 3 piemels?'
Dan is 'ie vast net klaar met z'n vorige match.
Get stoned
pi_144713727
Ik ga alle meets en dates voor dit weekend afzeggen door een privé-voorval.

Is die date van vanmiddag opeens meelevend en wil ze uitleg over wat er gebeurt is. Geef ik aan daar geen behoefte aan te hebben, dramt ze door met vragen tot bellen aan toe. Ik blokkeer niet gauw, maar wat is dit zielig, zeg.
Get stoned
  zaterdag 20 september 2014 @ 01:37:00 #199
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144713840
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:30 schreef Hinder het volgende:
Ik ga alle meets en dates voor dit weekend afzeggen door een privé-voorval.

Is die date van vanmiddag opeens meelevend en wil ze uitleg over wat er gebeurt is. Geef ik aan daar geen behoefte aan te hebben, dramt ze door met vragen tot bellen aan toe. Ik blokkeer niet gauw, maar wat is dit zielig, zeg.
En daardoor durf je de andere meets/dates niet meer aan? :P
  zaterdag 20 september 2014 @ 01:37:30 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144713851
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef SiIk het volgende:
Het is weer vrijdagavond hoor :')
Nieuwe tindermatch, eentje die ik weken terug geliked heb. Zal wel niet actief zijn geweest ofzo. Opent met 'Heb je zin in 3 piemels?'
Meteen ja gezegd natuurlijk :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:30 schreef Hinder het volgende:
Ik ga alle meets en dates voor dit weekend afzeggen door een privé-voorval.

Is die date van vanmiddag opeens meelevend en wil ze uitleg over wat er gebeurt is. Geef ik aan daar geen behoefte aan te hebben, dramt ze door met vragen tot bellen aan toe. Ik blokkeer niet gauw, maar wat is dit zielig, zeg.
En die van zondag? Daar nog wat van gehoord?
pi_144714110
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:37 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

En daardoor durf je de andere meets/dates niet meer aan? :P
Nee, door privé-situatie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]


En die van zondag? Daar nog wat van gehoord?
Ja, maar dat moet dus maar een andere keer.
Get stoned
pi_144714551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Die fax toch. Maar het is hem gegund
Die heeft ze niet van mij hoor :o

De Fokroddelmasjien draait weer op volle toeren zie ik :o
pi_144714603
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 02:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die heeft ze niet van mij hoor :o

De Fokroddelmasjien draait weer op volle toeren zie ik :o
Je bedoelt de R&P/SEX SC roddelmasjien?
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144714625
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 02:35 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Je bedoelt de R&P/SEX SC roddelmasjien?
Nouja zij weet het blijkbaar ook :o
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 20 september 2014 @ 04:29:37 #205
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144715247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Lol.

Alsof die vrouwen niet denken, jeej die gast vindt me leuk en dan opscheppen bij elke vriendin.
Behalve die eckte egte arrogante maar dat zijn gewoon kut hoeren. Die moet je gewoon slaan.
Niet op arrogante vrouwen vallen :') hou jij het dan maar bij de muurbloempjes
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144715351
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja zij weet het blijkbaar ook :o
Ja omdat je zelf die foto's in tc hebt gezet.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zaterdag 20 september 2014 @ 08:58:43 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144715796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus het is makkelijker om iemand eenmalig het bed in te krijgen dan op de bank mee te hangen/praten? Waarom lukt dat mij dan altijd wel itt dames in bed krijgen? Ik kan uren met een meid op de bank hangen, praten, lachen, knuffelen, rotzooien maar echt 'het' doen is nog niet vaak gelukt. Misschien date ik niet net 18-jarige onzekere meisjes? :+
Wat UF al zegt, ik ben niet de juiste persoon om dat aan te vragen. Ik herken je verhaal namelijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 20 september 2014 @ 08:59:23 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144715801
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 02:35 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Je bedoelt de R&P/SEX SC roddelmasjien?
Sommige users zitten daar echt 24/7 :') En dan miepen dat ze geen baan kunnen vinden. Een schop onder hun hol moeten ze hebben en niet te zuinig ook :)

On-topic: Hamstermeisje is leuk :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144717940
Sinds de nieuwe update werkt Tinder niet meer op mijn iPhone. Hij opent en sluit dan vervolgens meteen weer.
pi_144718617
is er een manier om een 'like' te cancelen? heb bij iemand per ongeluk naar rechts geswiped bij wie ik dat zeer zeker niet had moeten doen |:( (een vriendin van iemand die ik aan het daten ben :') )
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:53:58 #211
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144718620
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 04:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Niet op arrogante vrouwen vallen :') hou jij het dan maar bij de muurbloempjes
Dat zeg ik ook weer niet. Maar je hebt soms van die vrouwen bij danzig (danzig :') ) die dan alles denken te kunnen maken dus gaan ze mensen lastig vallen, mensen opzij duwen. Die moet je eigenlijk gewoon effe te grazen nemen.
pi_144718803
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef wickedmen het volgende:
Die moet je eigenlijk gewoon effe te grazen nemen.
Wat doen je dan zoal?
pi_144719506
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 05:32 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ja omdat je zelf die foto's in tc hebt gezet.
Owja _O-
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 september 2014 @ 12:41:09 #214
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_144719806
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef julian6 het volgende:
is er een manier om een 'like' te cancelen? heb bij iemand per ongeluk naar rechts geswiped bij wie ik dat zeer zeker niet had moeten doen |:( (een vriendin van iemand die ik aan het daten ben :') )
Nee je moet haar gewoon later blocken als jullie gematched worden
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_144720372
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:41 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee je moet haar gewoon later blocken als jullie gematched worden
Dan heeft ze mij allang herkend denk ik :') En als ik de match direct ophef lijkt het nog meer alsof ik eea te verbergen heb
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:07:19 #216
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144720470
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef julian6 het volgende:
is er een manier om een 'like' te cancelen? heb bij iemand per ongeluk naar rechts geswiped bij wie ik dat zeer zeker niet had moeten doen |:( (een vriendin van iemand die ik aan het daten ben :') )
Leg het gewoon luchtig uit aan haar.
pi_144722270
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Leg het gewoon luchtig uit aan haar.
moeilijk, gisteren nog met hen op stap geweest waar ik op het eind behoorlijk romantisch ben geworden met dat meisje

note to self: nooit meer met een brak hoofd gaan tinderen :')
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:14:30 #218
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144722284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef julian6 het volgende:
moeilijk, gisteren nog met hen op stap geweest waar ik op het eind behoorlijk romantisch ben geworden met dat meisje
Met die vriendin ja?
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:15:56 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144722312
Wees gewoon eerlijk als je uiteindelijk een match bent in plaats van al die energie steken in het proberen recht te breien.
pi_144722614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:41 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee je moet haar gewoon later blocken als jullie gematched worden
Zijn like kan wel geheel gecancelled worden. Dan moet hij nu direct zijn hele account wissen en daarna opnieuw aanmelden, betekend wel dat alle matches weg zijn en dat hij weer helemaal opnieuw begint.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144723033
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:30 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Zijn like kan wel geheel gecancelled worden. Dan moet hij nu direct zijn hele account wissen en daarna opnieuw aanmelden, betekend wel dat alle matches weg zijn en dat hij weer helemaal opnieuw begint.
`
hmm dat ga ik overwegen.. bedankt
pi_144723057
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef julian6 het volgende:
is er een manier om een 'like' te cancelen? heb bij iemand per ongeluk naar rechts geswiped bij wie ik dat zeer zeker niet had moeten doen |:( (een vriendin van iemand die ik aan het daten ben :') )
Hecht niet zoveel waarde aan die ''like''. Je kwam gewoon een bekende tegen, vond dat grappig en swipete haar zodoende naar rechts, klaar. Het is niet zo dat je haar een oneerbaar voorstel hebt gedaan toch?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 21 september 2014 @ 03:09:17 #223
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144743304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hecht niet zoveel waarde aan die ''like''. Je kwam gewoon een bekende tegen, vond dat grappig en swipete haar zodoende naar rechts, klaar. Het is niet zo dat je haar een oneerbaar voorstel hebt gedaan toch?
Nou, hij is wel een fokker, dus hij zou zomaar gevraagd kunnen hebben of hij haar anaal mag vernederen.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  zondag 21 september 2014 @ 03:09:55 #224
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144743311
Alcohol tast mijn hersenen aan, hij heeft haar nog helemaal niet gematcht. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144746754
quote:
6s.gif Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef Kutmanager het volgende:
Alcohol tast mijn hersenen aan, hij heeft haar nog helemaal niet gematcht. :')
:')!!
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144746802
quote:
6s.gif Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef Kutmanager het volgende:
Alcohol tast mijn hersenen aan, hij heeft haar nog helemaal niet gematcht. :')
Als dat klopt, dan heb ik het vermoeden dat jij al tien jaar lang elke avond comazuipt.
Hoogachtend
  zondag 21 september 2014 @ 11:25:13 #227
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144747069
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Als dat klopt, dan heb ik het vermoeden dat jij al tien jaar lang elke avond comazuipt.
Ja man.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144759305
Krijg bijna alleen maar Franse/Belgische mensen te zien. Hoe kan dit?
(she/her)
  zondag 21 september 2014 @ 17:40:05 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144760209
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
Krijg bijna alleen maar Franse/Belgische mensen te zien. Hoe kan dit?
Misschien op vakantie hier? Ook geregeld dat ik buitenlanders erop krijg, Amsterdam he :')
pi_144760217
quote:
6s.gif Op zondag 21 september 2014 17:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien op vakantie hier? Ook geregeld dat ik buitenlanders erop krijg, Amsterdam he :')
Nee want er staat 150km :P
(she/her)
  zondag 21 september 2014 @ 17:43:53 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144760322
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee want er staat 150km :P
Dat kan, ook wel eens matches gehad die 60km verderop zaten terwijl ik mn afstand op 20km heb.
pi_144760781
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee want er staat 150km :P
Dan zijn ze misschien wel in jouw omgeving geweest, hebben jou geliked en zijn weer teruggegaan.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144760806
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dan zijn ze misschien wel in jouw omgeving geweest, hebben jou geliked en zijn weer teruggegaan.
Nee ze hebben me niet eens geliked ofzo.
Ik krijg gewoon alleen maar mensen van boven de 150km te zien, geen een van bijvoorbeeld 70 ofzo
(she/her)
pi_144760829
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee ze hebben me niet eens geliked ofzo.
Ik krijg gewoon alleen maar mensen van boven de 150km te zien, geen een van bijvoorbeeld 70 ofzo
Op wat staat je range? Start anders de app gewoon ff opnieuw op.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 21 september 2014 @ 18:09:09 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144761032
Godver, geen enkele match en ik heb al wel honderd geswiped. Tijd om de foto's maar weer eens te veranderen :'). Ik snap echt niet waar het aan ligt, zo lelijk ben ik echt niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 21 september 2014 @ 18:15:36 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144761239
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, geen enkele match en ik heb al wel honderd geswiped. Tijd om de foto's maar weer eens te veranderen :'). Ik snap echt niet waar het aan ligt, zo lelijk ben ik echt niet.
Blijkbaar wel, ik heb zelfs matches. :')
  zondag 21 september 2014 @ 18:18:20 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144761332
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, ik heb zelfs matches. :')
Nou ja zeg ;(.

Maar in het buitenland loopt het altijd als een trein, schijnbaar ben ik onaantrekkelijk voor de Nederlandse dames :??
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144761354
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, ik heb zelfs matches. :')
Tinder vrouwen zijn een apart slag hoor. Of die van Paiq.
Hoe dan ook, op Paiq heb ik meer matches dan op Tinder :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144761523
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, geen enkele match en ik heb al wel honderd geswiped. Tijd om de foto's maar weer eens te veranderen :'). Ik snap echt niet waar het aan ligt, zo lelijk ben ik echt niet.
Welkom bij de club :')
  zondag 21 september 2014 @ 18:24:45 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144761555
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 18:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tinder vrouwen zijn een apart slag hoor. Of die van Paiq.
Hoe dan ook, op Paiq heb ik meer matches dan op Tinder :P
Zelfde hier, maar paiq 'werkt' makkelijker. Aangezien je gewoon kan zien wie je liked en dan wat sturen. Bij tinder is het afwachten.
pi_144761598
Knappe Tindermatch gehad.

Begint ze in krom Nederlands op mij te antwoorden en dat ik haar moet opzoeken bij eDarling? :')
Vage datingsite van Duitse origine. Niet gedaan natuurlijk en nu heeft ze mij al verwijderd.

Maar waarom eDarling? Het is geen site met nepabonnees heb ik het idee. Of het was een vent.
Lekker boeiend zulke vage types ben je liever kwijt dan rijk :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144761628
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef Godshand het volgende:
Knappe Tindermatch gehad.

Begint ze in krom Nederlands op mij te antwoorden en dat ik haar moet opzoeken bij eDarling? :')
Vage datingsite van Duitse origine. Niet gedaan natuurlijk en nu heeft ze mij al verwijderd.

Maar waarom eDarling? Het is geen site met nepabonnees heb ik het idee. Of het was een vent.
Lekker boeiend zulke vage types ben je liever kwijt dan rijk :)
Dat had ik ook, gelijk opgegeven voor spam.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_144761642
quote:
9s.gif Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja zeg ;(.

Maar in het buitenland loopt het altijd als een trein, schijnbaar ben ik onaantrekkelijk voor de Nederlandse dames :??
Haha dat heb ik ook vaak ja! In het buitenland heb ik ook veel meer matches dan hier. Inmiddels nu ook al ruim een week geen enkele match gehad ;(
pi_144761894
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook vaak ja! In het buitenland heb ik ook veel meer matches dan hier. Inmiddels nu ook al ruim een week geen enkele match gehad ;(
Dat is ook omdat je daar voor het eerst bent, en bij de dames meteen verschijnt zodra ze hun Tinder openen. Tinder zoekt naar iemand die je niet eerder beoordeeld hebt. Overigens kijkt Tinder volgens mij alleen naar lokatie, want sommige personen zie je vaker en die forensen waarschijnlijk: ze gaan naar werk elders en komen in jouw stad weer terug en je ziet haar dan weer in je beoordelingenlijst om te swipen.

Het op de "stapel komen" effect. In je eigen regio moet je voor de honderste keer weer concurreren met de andere vast aanwezige mannen in je regio en verschijnen de mannen die daar voor het eerst zijn (net voor het eerst aangemeld zijn en hun profiel hebben ingesteld), als nieuw in jouw regio verschijnen (toeristen, mensen die op familiebezoek zijn, dagje uit etc) of weer net terug zijn van forensenwerk elders.
Degenen die net een profiel hebben aangemaakt of voor het eerst in jouw regio verschijnen, komen het hoogst op de beoordelingsstapel. De rest die weer opnieuw verschijnen, of al langer in de regio zijn maar nog beoordeeld moeten worden komen lager op de beoordelingslijst.

De meeste mensen hebben na minuutje swipen wel er genoeg van gehad en de rest onderop krijgt dus geen like ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144762800
Is het nieuw dat je bij het wijzigen van foto's toestemming moet geven voor statusupdates :?

Ik dacht ik kijk weer eens even, maar ik weet niet precies wat dat inhoudt.
pi_144776799
Ik kan m'n foto's gewoon zonder problemen wijzigen.

Volgende week herkansing van de date die eigenlijk vandaag plaats zou vinden.
Get stoned
pi_144777236
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is ook omdat je daar voor het eerst bent, en bij de dames meteen verschijnt zodra ze hun Tinder openen. Tinder zoekt naar iemand die je niet eerder beoordeeld hebt. Overigens kijkt Tinder volgens mij alleen naar lokatie, want sommige personen zie je vaker en die forensen waarschijnlijk: ze gaan naar werk elders en komen in jouw stad weer terug en je ziet haar dan weer in je beoordelingenlijst om te swipen.

Het op de "stapel komen" effect. In je eigen regio moet je voor de honderste keer weer concurreren met de andere vast aanwezige mannen in je regio en verschijnen de mannen die daar voor het eerst zijn (net voor het eerst aangemeld zijn en hun profiel hebben ingesteld), als nieuw in jouw regio verschijnen (toeristen, mensen die op familiebezoek zijn, dagje uit etc) of weer net terug zijn van forensenwerk elders.
Degenen die net een profiel hebben aangemaakt of voor het eerst in jouw regio verschijnen, komen het hoogst op de beoordelingsstapel. De rest die weer opnieuw verschijnen, of al langer in de regio zijn maar nog beoordeeld moeten worden komen lager op de beoordelingslijst.

De meeste mensen hebben na minuutje swipen wel er genoeg van gehad en de rest onderop krijgt dus geen like ;(
Dat zou wel een logische verklaring zijn ja. Ik 'check' vaak in op dezelfde locaties (Purmerend waar ik woon, Amsterdam voor school en Haarlem waar ik werk). En inderdaad wat jij zegt zie ik ook regelmatig dezelfde mensen voorbij komen. Misschien toch maar eens vaker buiten dit gebied komen :9
pi_144778852
Zo ik zit dus te swipen op Tinder en ik kom een meisje tegen van vroeger die heeft dus mijn hart gebroken en me een lange tijd gepest.
Niet leuk maar goed ze zag er een stuk minder uit dan vroeger heb haar niet geliked.

Verder nog een meisje die tegen me zei dat ze een blind date wel leuk vond omdat ik geen foto had helaas vond ik haar niet zo aantrekkelijk dus heb ik niks terug geschreven.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 september 2014 @ 17:05:18 #249
206731 Mortaxx
Doomer
pi_144793820
Geen foto hebben .. Pls :')

Ik ga een reset doen en dan foto in pak :7
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144794697
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Geen foto hebben .. Pls :')

Ik ga een reset doen en dan foto in pak :7
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 22 september 2014 @ 17:40:07 #251
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144794886
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Geen foto hebben .. Pls :')

Ik ga een reset doen en dan foto in pak :7
Mensen die tryhard. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144797773
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144797821
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
  maandag 22 september 2014 @ 19:32:21 #254
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144798756
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een voordeel, binnenkort weer een rampverhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144799645
quote:
12s.gif Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Een voordeel, binnenkort weer een rampverhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, we weten allemaal dat het waar is ;( Maar toch ga ik ervoor 8-)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 22 september 2014 @ 19:53:25 #256
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144799740
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee, we weten allemaal dat het waar is ;( Maar toch ga ik ervoor 8-)
Slet.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144799833
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Slet.
Vind je wel lekker.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 22 september 2014 @ 19:56:13 #258
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144799842
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Vindt je wel lekker.
Vind*
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144799916
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Vind*
Wat verkloot je mijn quote.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 22 september 2014 @ 20:00:09 #260
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144800013
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee, we weten allemaal dat het waar is ;( Maar toch ga ik ervoor 8-)
Onzin. Positief blijven ja! :(
  maandag 22 september 2014 @ 20:00:19 #261
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_144800020
quote:
8s.gif Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat verkloot je mijn quote.
Ninja edit falen. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_144800568
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ninja edit falen. :')
Quoten verkloten :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144800904
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zompige moeras had toch een sterk aantrekkende werking op Tinder :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144801476
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht wat?! Ik ook :D
  maandag 22 september 2014 @ 20:38:18 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144801478
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag zijn plumeau lenen om die spinnenwebben weg te halen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144801723
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je mag zijn plumeau lenen om die spinnenwebben weg te halen?
Denken dat ik niet kan daten zonder Tinder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
11s.gif Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Wacht wat?! Ik ook :D
Nee niet waar.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144801755
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Denken dat ik niet kan daten zonder Tinder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Nee niet waar.
Geen grappen.
pi_144801773
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Geen grappen.
Niet met mij in ieder geval.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 22 september 2014 @ 20:48:27 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144801958
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ( :') )Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon ( :')! ) Vrijdag een date ( :')!!!!!)

Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stamp het er maar in hoor :6
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144801975
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:44 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Niet met mij in ieder geval.
Maak vrijdag maar deze opmerking "chuck pwnd bruce". Krijg je yuuuup als antwoord :P
pi_144802008
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Maak vrijdag maar deze opmerking "chuck pwnd bruce". Krijg je yuuuup als antwoord :P
Oké dus je bent in een tijdmachine gestapt en er als 33 jarige uit gekomen?

Haha ik zei gekomen :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144802037
Matches die tekst uit hun 'About' halen om subtiel aan te geven dat je opening niet ok was.
Get stoned
pi_144802280
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Oké dus je bent in een tijdmachine gestapt en er als 33 jarige uit gekomen?

Haha ik zei gekomen :')
Ok, ik geef het toe, ik liep je te trollen. Maar 33, doe normaal. Hij kan je vader zijn _O-
pi_144802330
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ok, ik geef het toe, ik liep je te trollen. Maar 33, doe normaal. Hij kan je vader zijn _O-
Niet haten. 37 is het oudst op dit moment, 38 staat nog op mijn verlanglijst :9~
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 22 september 2014 @ 21:03:49 #275
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144802751
Unicorn pijpte haar docenten waarschijnlijk ook voor hoge cijfers :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144802782
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Unicorn pijpte haar docenten waarschijnlijk ook voor hoge cijfers :)
_O-
pi_144802821
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Unicorn pijpte haar docenten waarschijnlijk ook voor hoge cijfers :)
Doen ze allemaal
pi_144802844
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Unicorn pijpte haar docenten waarschijnlijk ook voor hoge cijfers :)
Had jou gedaan. 7.gif
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144802887
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Unicorn pijpte haar docenten waarschijnlijk ook voor hoge cijfers :)
:D _O-
  maandag 22 september 2014 @ 21:14:27 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144803187
Free blowjobs?:9
pi_144803233
:')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144803278
quote:
25 al gehad :P
pi_144803488
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

25 al gehad :P
:')!
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144803525
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

:')!
O-)
  maandag 22 september 2014 @ 21:23:49 #285
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144803593
Hoe is het met je date uf?
pi_144803789
quote:
11s.gif Op maandag 22 september 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het met je date uf?
Tot nu toe is hij erg leuk, maar dat heb ik wel vaker gedacht.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144804570
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Niet haten. 37 is het oudst op dit moment, 38 staat nog op mijn verlanglijst :9~
Meld O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 22 september 2014 @ 21:49:25 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144804795
Whut the fuck...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 22 september 2014 @ 21:59:08 #289
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144805329
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Tot nu toe is hij erg leuk, maar dat heb ik wel vaker gedacht.
Ooit zal het wel goed komen toch?

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef yats het volgende:
Whut the fuck...
Sup? :o
pi_144806113
Hebben jullie ook van die wijven die "Ik ben geen barbiepop" bij hun bio hebben staan? :r
Hoogachtend
pi_144809639
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hebben jullie ook van die wijven die "Ik ben geen barbiepop" bij hun bio hebben staan? :r
Lol nee, nog nooit gezien :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 04:50:43 #292
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144812682
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hebben jullie ook van die wijven die "Ik ben geen barbiepop" bij hun bio hebben staan? :r
Wel 'Ik ben niet op zoek naar seks' terwijl ze zeg maar blij mag zijn dat er iemand over haar heen wil.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144812684
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hebben jullie ook van die wijven die "Ik ben geen barbiepop" bij hun bio hebben staan? :r
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 september 2014 04:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wel 'Ik ben niet op zoek naar seks' terwijl ze zeg maar blij mag zijn dat er iemand over haar heen wil.
Inverse psychologie... Snap dat dan!
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_144813027
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:46 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Lol nee, nog nooit gezien :')
Ik al herhaaldelijk gezien. Ik heb er nog geen eentje geliked, want ze zien er allemaal niet uit. :')
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 september 2014 04:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wel 'Ik ben niet op zoek naar seks' terwijl ze zeg maar blij mag zijn dat er iemand over haar heen wil.
_O- Onbegrijpelijk dat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 04:53 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

[..]

Inverse psychologie... Snap dat dan!
Dus eigenlijk spelen ze hard to get?
Hoogachtend
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:39:37 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144813053
Hallo jongens en meisje.

Ik heb de schele chick gedateerd. Was de moeite waard en precies zoals ik verwacht had.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144813058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
Hallo jongens en meisje.

Ik heb de schele chick gedateerd. Was de moeite waard en precies zoals ik verwacht had.
Kan ze nog lopen?
Hoogachtend
  dinsdag 23 september 2014 @ 07:43:23 #297
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144813074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Kan ze nog lopen?
Beetje als Koos Albert waarbij iemand een flinke slag in de linkerband van zn rolstoel getrapt heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144813235
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 07:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Beetje als Koos Albert waarbij iemand een flinke slag in de linkerband van zn rolstoel getrapt heeft.
Mooi, dan kan ze nog bier voor je halen.
Hoogachtend
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:22:06 #299
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144813406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Mooi, dan kan ze nog bier voor je halen.
Die was zo scheel ik geloof er niets van dat ze dat glas recht kan houden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144815611
1,2,3,4
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144815618
Hoedje van papier.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')