Mensen die tryhard.quote:Op maandag 22 september 2014 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Geen foto hebben .. Pls
Ik ga een reset doen en dan foto in pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Half 5 weer Tinder aangemaakt ()Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon (
! ) Vrijdag een date (
!!!!!)
Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half 5 weer Tinder aangemaakt ()Nog geen 2 minuten later eerste match die gelijk het gesprek begon (
! ) Vrijdag een date (
!!!!!)
Gewoon even bij jullie erin wrijven dat het zoveel fijner is om een vrouw te zijn zodat jullie nog harder kunnen huilen
Een voordeel, binnenkort weer een rampverhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een voordeel, binnenkort weer een rampverhaal.Nee, we weten allemaal dat het waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch ga ik ervoor
![]()
Slet.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, we weten allemaal dat het waar isMaar toch ga ik ervoor
Onzin. Positief blijven ja!quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, we weten allemaal dat het waar isMaar toch ga ik ervoor
Ninja edit falen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat verkloot je mijn quote.
! ) Vrijdag een date (
!!!!!)
Het zompige moeras had toch een sterk aantrekkende werking op TinderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
! ) Vrijdag een date (
!!!!!)
Wacht wat?! Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
! ) Vrijdag een date (
!!!!!)
Je mag zijn plumeau lenen om die spinnenwebben weg te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Denken dat ik niet kan daten zonder Tinder.quote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je mag zijn plumeau lenen om die spinnenwebben weg te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee niet waar.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Denken dat ik niet kan daten zonder Tinder.Geen grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee niet waar.
! ) Vrijdag een date (
!!!!!)
Stamp het er maar in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Maak vrijdag maar deze opmerking "chuck pwnd bruce". Krijg je yuuuup als antwoordquote:Op maandag 22 september 2014 20:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet met mij in ieder geval.
Oké dus je bent in een tijdmachine gestapt en er als 33 jarige uit gekomen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maak vrijdag maar deze opmerking "chuck pwnd bruce". Krijg je yuuuup als antwoord
Ok, ik geef het toe, ik liep je te trollen. Maar 33, doe normaal. Hij kan je vader zijnquote:Op maandag 22 september 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké dus je bent in een tijdmachine gestapt en er als 33 jarige uit gekomen?
Haha ik zei gekomen![]()
Niet haten. 37 is het oudst op dit moment, 38 staat nog op mijn verlanglijstquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe, ik liep je te trollen. Maar 33, doe normaal. Hij kan je vader zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |