abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144576055

Wat is Tinder en hoe werkt het?
Tinder is een datingapp voor je mobiele telefoon. Je koppelt Tinder aan je Facebook maar wel pas met als je minimaal 50 vrienden hebt. Tinder zal nooit iets posten op je Facebook maar gebruikt wel je likes, gemeenschappelijke vrienden en foto's. Je kan de afstand, leeftijd en het geslacht naar smaak instellen en zo beginnen met swipen. Indien je iemand naar rechts swiped en hij/zij heeft jou ook naar rechts geswiped dan worden jullie een match en kunnen jullie met elkaar chatten.
De mensen die jou als eerst geliket hebben zullen vooraan komen. Als je vaak Tindert zal het minder vaak voorkomen dat je gelijk matches hebt.

Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

FAQ
Q: Kan ik een foto op Tinder zetten zonder dat iemand die op Facebook ziet?
A: Ja. Upload hem via je telefoon naar Facebook en selecteer bij wie je foto mag zien “Alleen ik”. Op Tinder zie je hem dan staan tussen mobile uploads.

Q: Ik heb iemand geliket en die had maar 2km afstand. Nu we match zijn ineens 80km. hoe kan dit?
A: Dan heeft hij/zij jou geliket op het moment dat er 2km afstand was. Bijvoorbeeld mensen die in de trein Tinderen veroorzaken dat veel. Wanneer jullie match zijn zien jullie de echte afstand omdat hij/zij op dat moment dan misschien weer thuis is of op het werk.

Q: Ik krijg geen matches, wat is er aan de hand?
A: Waarschijnlijk ben je lelijk. Of dik. Of allebei. 7.gif

Q: Worden de bio’s gelezen?
A: In eerste instantie werd er gedacht van niet maar dit blijkt eigenlijk wel zo te zijn. Je geeft matches zo een manier om ergens mee te openen.

Q: Wat voor foto’s kan ik het beste gebruiken?
A: Duidelijke selfies. Begin niet met een groepsfoto of zonnebrillen foto. Voor de dames geldt dat de negerkindjes en dolfijnen best achterwege mogen blijven. Lieve heren, als jullie zo’n vieze smerige vis hebben gevangen willen wij die alleen op ons bord zien. Niet op de Tinder foto’s.
Let op! Dit is wel een kwestie van smaak.

Q: Wat kan ik met die momenten?
A: Met momenten kan je foto’s uploaden van o.a je sport, je eten of wat je op dat moment je aan het doen bent. De meeste gebruiken het voor recente selfies, hierdoor zie je oude matches vaak alsnog een gesprek beginnen.

Q: Ik had een match en nu is hij/zij ineens uit mijn lijst. Hoe kan dit?
A: Sommige mensen swipen alles naar rechts en op het moment dat de matches binnenkomen zullen zij kieskeurig selecteren.Het kan zijn dat je haar of zijn type toch niet was en dat zij de match hebben opgeheven. Je kan dan geen contact meer opnemen.

Q: Ik krijg geen berichten of meldingen van matches binnen. Is dat normaal?
A: Tinder is heel erg buggy, er zijn regelmatig updates maar helaas nog geen verbetering, log eens een keer uit of installeer Tinder opnieuw, soms is het dan iets beter maar dit is nooit zeker te zeggen.
Heb je een leuke match en doet Tinder raar? Gebruik dat dan om zijn of haar nummer te hosselen.

Q: Waarom zijn we match maar krijg ik geen reactie op mijn berichten?
A: Misschien was je openingszin niet leuk of heeft hij/zij op dat moment al gesprekken lopen of geen zin om er 1 te starten maar wil wel de lol van het swipen. Als boven de 200 matches zit heb je geen zin om iedere keer een gesprek te starten met iedereen. Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn klootzakken. Stop met huilen en ga naar de volgende.

Deel hier je (wilde) Tinder avonturen en veel plezier. 7.gif
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:26:43 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576063
Zou hij nu ook op facebook geblokkeerd zijn? :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144576073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:26 schreef Dven het volgende:
Zou hij nu ook op facebook geblokkeerd zijn? :P
Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:32:03 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Met een beetje geluk opent ze een topic op FOK!

Kunnen we hem daarvan op de hoogte brengen met de tip dat een DM allicht wel werkt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:32:46 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144576079
De mensen in deze reeks zijn wel erg high class :o
pi_144576080
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Met een beetje geluk opent ze een topic op FOK!

Kunnen we hem daarvan op de hoogte brengen met de tip dat een DM allicht wel werkt
Misschien staat haar werk/school wel zichtbaar. Kan hij altijd nog daar langsgaan om het zeker te weten
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 03:34:50 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Misschien staat haar werk/school wel zichtbaar. Kan hij altijd nog daar langsgaan om het zeker te weten
Stiekem dezelfde drukke bus of trein pakken als ze aan het forensen is en dan vlak achter haar gaan staan.
  dinsdag 16 september 2014 @ 04:15:58 #8
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_144576130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

_O-
pi_144576328
Ik ben een hbo'er die lesgeeft op het vmbo. Ben ik nu gemiddeld MBO-niveau?

Overigens op een semi-grappige manier een match om haar nr gevraagd. Ze moest er alleen om lachen, geen nr ;(

Terwijl ze leuke hamsterwangetjes heeft O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:10:26 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576410
Ik ben lid van mensa maar heb het vmbo niet afgerond. Wat nu.
pi_144576572
Ja, doe allemaal maar alsof het wezenlijk anders is dan een foto afkeuren op een dolfijn of negerkindjes of een kort pittig kapsel. Dan kunnen jullie het nu in stilte met me oneens zijn en we weer over Tinder praten. :)

En ga haar alsjeblieft niet opzoeken op Facebook. :') Dan ben je pas echt een creep.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:41:44 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:38 schreef Sarasi het volgende:
Ja, doe allemaal maar alsof het wezenlijk anders is dan een foto afkeuren op een dolfijn of negerkindjes of een kort pittig kapsel. Dan kunnen jullie het nu in stilte met me oneens zijn en we weer over Tinder praten. :)

En ga haar alsjeblieft niet opzoeken op Facebook. :') Dan ben je pas echt een creep.
Ik zou jou gewoon afkeuren op je uiterlijk. Niet omdat je dom en/of kortzichtig bent.

Dat is tenminste eerlijk
pi_144576617
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zou jou gewoon afkeuren op je uiterlijk. Niet omdat je dom en/of kortzichtig bent.

Dat is tenminste eerlijk
Had om alle drie de redenen gerust gemogen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:48:01 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144576647
Eerlijk is eerlijk, ik keur alleen maar op sekswaardig of niet. De rest kijk ik niet naar om.

Maar de reden waarom je er op zit lijkt me in dezen wel van belang.
pi_144577715
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Komt omdat het rijmt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:').

Zaterdag is nog vrij :(.
Get stoned
pi_144578073
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 02:20 schreef Donnis het volgende:
Ok ik zag net zo'n ontzettend leuk meisje op tinder.. Wou echt niet het risico lopen dat ik haar nooit meer zou zien als ze niet terug liket, dus via een gemeenschappelijke vriend opgezocht op Facebook. Zal ik haar een berichtje sturen? Ik ben realistisch en ze is zeker niet 'out of my league', maar voel me wel complete stalker om haar nu te contacten. Maar eigenlijk moet ik het proberen toch?
Er zijn genoeg mannen die dit plan met succes uitgevoerd hebben en met de desbetreffende chick nog regelmatig afspreken
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:02:12 #17
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144580033
Ik ben ook maar een tweederangs tinderaar met mijn HBO cursus/workshop
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:03:22 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144580058
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef Grielen het volgende:
Ik ben ook maar een tweederangs tinderaar met mijn HBO cursus/workshop
Jij compenseert met looks
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:08:09 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_144580167
Tijdenlang een beetje stom ploeteren en er dan in het uitgaansleven achter komen hoe verdomd makkelijk het in real life ook alweer was. :') Binnenkort daten met een meisje dat ik tegen ben gekomen met uitgaan.

Heb Tinder inmiddels een beetje afgezworen. Hier en daar nog een verdwaalde swype, maar echt serieus niet meer.

Al kom ik hier waarschijnlijk over een week wel weer op terug. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:14:59 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144582167
JA EINDELIJK DATE GEFIXED MET SCHEEL MEISJE _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_144582406
^O^.
Get stoned
pi_144582681
Überhaupt denken dat een datingsite je je levenspartner kan bezorgen. Dat jullie er nog blijven/hoop hebben na al die verhalen over mislukte matches.
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:35:38 #23
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144582841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:31 schreef Audacious het volgende:
Überhaupt denken dat een datingsite je je levenspartner kan bezorgen. Dat jullie er nog blijven/hoop hebben na al die verhalen over mislukte matches.
Genoeg succesverhalen in mijn persoonlijke sfeer dus donderstraal een eind op :W

Niemand hier die zit te wachten op 1 of andere irritante belerende troll.

Edit: die ook nog eens sinds vanochtend pas geregistreerd is en nu al met een grote bek in een reeks ons even komt vertellen dat we het allemaal verkeerd doen :')
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_144583029
Alles kan.
Get stoned
pi_144583111
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Grielen het volgende:

[..]

Genoeg succesverhalen in mijn persoonlijke sfeer dus donderstraal een eind op :W

Niemand hier die zit te wachten op 1 of andere irritante belerende troll.

Edit: die ook nog eens sinds vanochtend pas geregistreerd is en nu al met een grote bek in een reeks ons even komt vertellen dat we het allemaal verkeerd doen :')
Als pas komen kijken ben ik objectief. Ik heb wel alles gelezen. En jij voelt je aangesproken.
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:59:28 #26
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144583549
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:43 schreef Audacious het volgende:

[..]

Als pas komen kijken ben ik objectief. Ik heb wel alles gelezen. En jij voelt je aangesproken.
Nee je komt hier om je eigen woordje te verkondigen, waarschijnlijk omdat je zelf keihard gefaald bent.

Of zie ik je later vandaag in het moslim topic roepen dat Allah niet bestaat, in het Gezond Slank topic dat salade eten geen ruk helpt als je niet ook gaat rennen?

Zo nee, waarom kwam je het dan specifiek doen in dit topic?

Want ik ken meer personen die succes hebben door datingsites/apps dan mensen die faalrelaties hebben gehad namelijk.

Maar jij zal wel weer gelijk hebben dus we kunnen maar snel alle datingsites van het internet gooien. Exit Tinder, exit badoo, exit relatieplanet, exit Lexa, want Audacious heeft gewoon gelijk _O_

Maar goed, tenzij je wel inhoudelijks iets te melden hebt mbt Tinder, verwijs ik je graag door naar andere topics op dit geweldige forum, er zijn er genoeg waar ze wel behoefte hebben aan je 'inbreng'.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:02:44 #27
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144583668
Uiteindelijk maakt het geen fuck uit natuurlijk waar en hoe je elkaar ontmoet, zij het in een kroeg op tinder of in de lokale supermarkt tijdens het boodschappen doen. Of de klik is er of niet.

Ontopic; Weer een match, benieuwd of deze wel spraakzaam is :P
pi_144583743
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:

[..]

Nee je komt hier om je eigen woordje te verkondigen, waarschijnlijk omdat je zelf keihard gefaald bent.

Of zie ik je later vandaag in het moslim topic roepen dat Allah niet bestaat, in het Gezond Slank topic dat salade eten geen ruk helpt als je niet ook gaat rennen?

Zo nee, waarom kwam je het dan specifiek doen in dit topic?

Want ik ken meer personen die succes hebben door datingsites/apps dan mensen die faalrelaties hebben gehad namelijk.

Maar jij zal wel weer gelijk hebben dus we kunnen maar snel alle datingsites van het internet gooien. Exit Tinder, exit badoo, exit relatieplanet, exit Lexa, want Audacious heeft gewoon gelijk _O_

Maar goed, tenzij je wel inhoudelijks iets te melden hebt mbt Tinder, verwijs ik je graag door naar andere topics op dit geweldige forum, er zijn er genoeg waar ze wel behoefte hebben aan je 'inbreng'.
Je reageert wel overdreven, vind je niet? Hoe zou dat toch komen? Al goed, ik ben weg.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:10:09 #29
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_144583915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Audacious het volgende:

[..]

Je reageert wel overdreven, vind je niet? Hoe zou dat toch komen? Al goed, ik ben weg.
Dat komt omdat ik zwaar allergisch ben voor complete bullshit. Vooral omdat ik volgens jou mijn lieve 50+ moedertje maar even moet vertellen dat ze het vandaag maar moet uitmaken met haar vriend, die ze 4 jaar geleden heeft leren kennen via relatieplanet, ook al heb ik haar de afgelopen 4 jaar gelukkiger gezien dan de 20 jaar daarvoor.

Want een relatie via een datingsite, dat is gewoon een Utopie volgens 'Audacious'

Voor de rest ben ik best een aardige knul :)

En ontopic want anders krijg ik klappen van Re: Afgelopen zaterdag weer een leuke date gehad, zondag gelukkig overdag lekker kunnen bijkomen in de zon 8-)
pi_144583995
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef Grielen het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik zwaar allergisch ben voor complete bullshit. Vooral omdat ik volgens jou mijn lieve 50+ moedertje maar even moet vertellen dat ze het vandaag maar moet uitmaken met haar vriend, die ze 4 jaar geleden heeft leren kennen via relatieplanet, ook al heb ik haar de afgelopen 4 jaar gelukkiger gezien dan de 20 jaar daarvoor.

Want een relatie via een datingsite, dat is gewoon een Utopie volgens 'Audacious'

Voor de rest ben ik best een aardige knul :)

En ontopic want anders krijg ik klappen van Re: Afgelopen zaterdag weer een leuke tinderdate gehad, zondag gelukkig overdag lekker kunnen bijkomen in de zon 8-)
Chill man...
Succes met je date :D
pi_144584698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Audacious het volgende:

[..]

Chill man...
Succes met je date :D
Audacious en Audacity _O_

OT: wel matches, maar alleen de Amerikaanse uit New York reageert :(
Ze komt wel naar Europa volgende week, maar natuurlijk geen Nederland :{ . Italië... ik geef haar geen ongelijk :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144585409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke sorry. Misschien kunnen we het opnieuw proberen
Pas als je beloofd geduld te bewaren.
pi_144585433
quote:

[..]

Ik wacht al 25 jaar op seks, vind je dat niet genoeg ofzo
Hey, ik wil geen maagd..
pi_144585489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring moet ik opdoen vooraleer ik me weer bij je mag melden
Tenminste één keer al gedaan.
pi_144585533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Laat maar zitten dan, dit gaat nooit iets worden ;(
Jammer. Je klonk veelbelovend.
pi_144585616
Waarom gebruikt men couchsurfing als datingwebsite? :') De score is 3/4e creeps, 1/4e oprechte mensen die een logeerplaats nodig hebben. En dan ook echt Creeps met een hoofdletter. :{
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:13:26 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144585852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:05 schreef Sarasi het volgende:
Waarom gebruikt men couchsurfing als datingwebsite? :') De score is 3/4e creeps, 1/4e oprechte mensen die een logeerplaats nodig hebben. En dan ook echt Creeps met een hoofdletter. :{
Bizarre succesratio met couchsurfing. Eerst zelf, nu met de couchsurfsters van een vriend van me. Beste datesite ooit.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:15:40 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144585915
quote:
IK BEN OOK EEN RAMP IN ONLINE DATING :'(
quote:

[..]

Ik wacht al 25 jaar op seks, vind je dat niet genoeg ofzo
_O- Heel geloofwaardig...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_144585944
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Bizarre succesratio met couchsurfing. Eerst zelf, nu met de couchsurfsters van een vriend van me. Beste datesite ooit.
Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'. :')

Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt. :{
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:19:18 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

_O- Heel geloofwaardig...
Nog nooit FOK!ster gedate dus dat lijkt me een redelijke bevestiging.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:20:40 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144586053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Nog nooit FOK!ster gedate dus dat lijkt me een redelijke bevestiging.
Dan moet je ook niet in Bulgarije gaan wonen, anders was het je vast al gelukt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:22:07 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'. :')

Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt. :{
Oja als chick zal je vast wel wat rare verzoeken krijgen. Maar daar ga je gewoon niet op in. Slechts ingaan op de gasten die echt een slaapplek zoeken. Ook die krijg je na een avondje wel aan de gang hoor,

Ik reageerde zelf gewoon op chicks die een plekje zoeken om te overnachten. Seks is bijna een garantie. Zijn ze lelijk, koppel of man dan geef ik aan dat ik die avond net niet kan ofzo. Werkt prima.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:22:36 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586104
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet in Bulgarije gaan wonen, anders was het je vast al gelukt.
Ik FOK! al vier jaar en woon sinds 2,5 jaar in Bulgarije. Genoeg tijd gehad dus.
pi_144586157
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Oja als chick zal je vast wel wat rare verzoeken krijgen. Maar daar ga je gewoon niet op in. Slechts ingaan op de gasten die echt een slaapplek zoeken. Ook die krijg je na een avondje wel aan de gang hoor,

Ik reageerde zelf gewoon op chicks die een plekje zoeken om te overnachten. Seks is bijna een garantie. Zijn ze lelijk, koppel of man dan geef ik aan dat ik die avond net niet kan ofzo. Werkt prima.
Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is. :') Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:26:24 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is. :') Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Oh jawel hoor kan perfect. Je moet gewoon niet ingaan op viezeriken zoals ik er duidelijk 1 van ben.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:29 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144586234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Oh jawel hoor kan perfect. Je moet gewoon niet ingaan op viezeriken zoals ik er duidelijk 1 van ben.
Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.

Nieuwe match heeft nog niets terug gezegd -O-
Zal ik nog wat sturen het is nu 5minuten geleden? Straks vind ze me niet leuk ;(
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:28:25 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat dat echt niet het geval is.
pi_144586308
quote:

[..]

Ik heb bij meerdere mannen gecouchsurft, en nooit wat aan de hand gehad :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144586320
quote:

[..]

Kan toch? Reageer je alleen op stellen of vrouwen :)

En dan natuurlijk uitzonderingen maken voor goddelijke mannen :')

We horen wel hier of er toch stiekem gedate is :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144586323
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:30 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik heb bij meerdere mannen gecouchsurft, en nooit wat aan de hand gehad :P
Dat scheelt dan weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')