Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreepquote:Op dinsdag 16 september 2014 03:26 schreef Dven het volgende:
Zou hij nu ook op facebook geblokkeerd zijn?
Met een beetje geluk opent ze een topic op FOK!quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
Misschien staat haar werk/school wel zichtbaar. Kan hij altijd nog daar langsgaan om het zeker te wetenquote:Op dinsdag 16 september 2014 03:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een beetje geluk opent ze een topic op FOK!
Kunnen we hem daarvan op de hoogte brengen met de tip dat een DM allicht wel werkt
Stiekem dezelfde drukke bus of trein pakken als ze aan het forensen is en dan vlak achter haar gaan staan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien staat haar werk/school wel zichtbaar. Kan hij altijd nog daar langsgaan om het zeker te weten
quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat dit de hele vriendinnengroep doorgaat: de tindercreep
Ik zou jou gewoon afkeuren op je uiterlijk. Niet omdat je dom en/of kortzichtig bent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:38 schreef Sarasi het volgende:
Ja, doe allemaal maar alsof het wezenlijk anders is dan een foto afkeuren op een dolfijn of negerkindjes of een kort pittig kapsel. Dan kunnen jullie het nu in stilte met me oneens zijn en we weer over Tinder praten.![]()
En ga haar alsjeblieft niet opzoeken op Facebook.Dan ben je pas echt een creep.
Had om alle drie de redenen gerust gemogen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou jou gewoon afkeuren op je uiterlijk. Niet omdat je dom en/of kortzichtig bent.
Dat is tenminste eerlijk
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt omdat het rijmt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zaterdag is nog vrij.
Get stoned
Er zijn genoeg mannen die dit plan met succes uitgevoerd hebben en met de desbetreffende chick nog regelmatig afsprekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:20 schreef Donnis het volgende:
Ok ik zag net zo'n ontzettend leuk meisje op tinder.. Wou echt niet het risico lopen dat ik haar nooit meer zou zien als ze niet terug liket, dus via een gemeenschappelijke vriend opgezocht op Facebook. Zal ik haar een berichtje sturen? Ik ben realistisch en ze is zeker niet 'out of my league', maar voel me wel complete stalker om haar nu te contacten. Maar eigenlijk moet ik het proberen toch?
Jij compenseert met looksquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:02 schreef Grielen het volgende:
Ik ben ook maar een tweederangs tinderaar met mijn HBO cursus/workshop
Genoeg succesverhalen in mijn persoonlijke sfeer dus donderstraal een eind opquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:31 schreef Audacious het volgende:
Überhaupt denken dat een datingsite je je levenspartner kan bezorgen. Dat jullie er nog blijven/hoop hebben na al die verhalen over mislukte matches.
Als pas komen kijken ben ik objectief. Ik heb wel alles gelezen. En jij voelt je aangesproken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Genoeg succesverhalen in mijn persoonlijke sfeer dus donderstraal een eind op
Niemand hier die zit te wachten op 1 of andere irritante belerende troll.
Edit: die ook nog eens sinds vanochtend pas geregistreerd is en nu al met een grote bek in een reeks ons even komt vertellen dat we het allemaal verkeerd doen
Nee je komt hier om je eigen woordje te verkondigen, waarschijnlijk omdat je zelf keihard gefaald bent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:43 schreef Audacious het volgende:
[..]
Als pas komen kijken ben ik objectief. Ik heb wel alles gelezen. En jij voelt je aangesproken.
Je reageert wel overdreven, vind je niet? Hoe zou dat toch komen? Al goed, ik ben weg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee je komt hier om je eigen woordje te verkondigen, waarschijnlijk omdat je zelf keihard gefaald bent.
Of zie ik je later vandaag in het moslim topic roepen dat Allah niet bestaat, in het Gezond Slank topic dat salade eten geen ruk helpt als je niet ook gaat rennen?
Zo nee, waarom kwam je het dan specifiek doen in dit topic?
Want ik ken meer personen die succes hebben door datingsites/apps dan mensen die faalrelaties hebben gehad namelijk.
Maar jij zal wel weer gelijk hebben dus we kunnen maar snel alle datingsites van het internet gooien. Exit Tinder, exit badoo, exit relatieplanet, exit Lexa, want Audacious heeft gewoon gelijk
Maar goed, tenzij je wel inhoudelijks iets te melden hebt mbt Tinder, verwijs ik je graag door naar andere topics op dit geweldige forum, er zijn er genoeg waar ze wel behoefte hebben aan je 'inbreng'.
Dat komt omdat ik zwaar allergisch ben voor complete bullshit. Vooral omdat ik volgens jou mijn lieve 50+ moedertje maar even moet vertellen dat ze het vandaag maar moet uitmaken met haar vriend, die ze 4 jaar geleden heeft leren kennen via relatieplanet, ook al heb ik haar de afgelopen 4 jaar gelukkiger gezien dan de 20 jaar daarvoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef Audacious het volgende:
[..]
Je reageert wel overdreven, vind je niet? Hoe zou dat toch komen? Al goed, ik ben weg.
Chill man...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik zwaar allergisch ben voor complete bullshit. Vooral omdat ik volgens jou mijn lieve 50+ moedertje maar even moet vertellen dat ze het vandaag maar moet uitmaken met haar vriend, die ze 4 jaar geleden heeft leren kennen via relatieplanet, ook al heb ik haar de afgelopen 4 jaar gelukkiger gezien dan de 20 jaar daarvoor.
Want een relatie via een datingsite, dat is gewoon een Utopie volgens 'Audacious'
Voor de rest ben ik best een aardige knul
En ontopic want anders krijg ik klappen van Re: Afgelopen zaterdag weer een leuke tinderdate gehad, zondag gelukkig overdag lekker kunnen bijkomen in de zon
Audacious en Audacityquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef Audacious het volgende:
[..]
Chill man...
Succes met je date
Pas als je beloofd geduld te bewaren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke sorry. Misschien kunnen we het opnieuw proberen
Hey, ik wil geen maagd..quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wacht al 25 jaar op seks, vind je dat niet genoeg ofzo
Tenminste één keer al gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel ervaring moet ik opdoen vooraleer ik me weer bij je mag melden
Jammer. Je klonk veelbelovend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dit gaat nooit iets worden
Bizarre succesratio met couchsurfing. Eerst zelf, nu met de couchsurfsters van een vriend van me. Beste datesite ooit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:05 schreef Sarasi het volgende:
Waarom gebruikt men couchsurfing als datingwebsite?De score is 3/4e creeps, 1/4e oprechte mensen die een logeerplaats nodig hebben. En dan ook echt Creeps met een hoofdletter.
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wacht al 25 jaar op seks, vind je dat niet genoeg ofzo
Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Bizarre succesratio met couchsurfing. Eerst zelf, nu met de couchsurfsters van een vriend van me. Beste datesite ooit.
Nog nooit FOK!ster gedate dus dat lijkt me een redelijke bevestiging.quote:
Dan moet je ook niet in Bulgarije gaan wonen, anders was het je vast al gelukt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit FOK!ster gedate dus dat lijkt me een redelijke bevestiging.
Oja als chick zal je vast wel wat rare verzoeken krijgen. Maar daar ga je gewoon niet op in. Slechts ingaan op de gasten die echt een slaapplek zoeken. Ook die krijg je na een avondje wel aan de gang hoor,quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'.
Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt.
Ik FOK! al vier jaar en woon sinds 2,5 jaar in Bulgarije. Genoeg tijd gehad dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in Bulgarije gaan wonen, anders was het je vast al gelukt.
Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Oja als chick zal je vast wel wat rare verzoeken krijgen. Maar daar ga je gewoon niet op in. Slechts ingaan op de gasten die echt een slaapplek zoeken. Ook die krijg je na een avondje wel aan de gang hoor,
Ik reageerde zelf gewoon op chicks die een plekje zoeken om te overnachten. Seks is bijna een garantie. Zijn ze lelijk, koppel of man dan geef ik aan dat ik die avond net niet kan ofzo. Werkt prima.
Oh jawel hoor kan perfect. Je moet gewoon niet ingaan op viezeriken zoals ik er duidelijk 1 van ben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is.Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh jawel hoor kan perfect. Je moet gewoon niet ingaan op viezeriken zoals ik er duidelijk 1 van ben.
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat dat echt niet het geval is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.
Ik heb bij meerdere mannen gecouchsurft, en nooit wat aan de hand gehadquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wilde juist eigenlijk via couchsurfing precies waar het voor bedoeld is.Ik twijfel nu best wel stevig of ik nog wel op mannen in moet gaan uberhaupt, eigenlijk.
Kan toch? Reageer je alleen op stellen of vrouwenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb bij meerdere mannen gecouchsurft, en nooit wat aan de hand gehad
Een goede vriend van mij heeft op zo'n 5 dagen per week couchsurfers. Soms wel 6 tegelijk. Hij neukt ze echt niet allemaal hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Paar stukjes uit mijn laatste verzoek: 'I was just randomly looking and what I find I don't know but I saw your picture of red hairs and smiling face and wanted to write you', 'we all have living on same world and have distances between people', 'people will meet eachother and built friendships and how they will fall in love if they dont answer to someone who says hi', 'anyway I wrote nonsense maybe, hope to see you'.
Misschien dat het minder achterlijk overkomt als je doet alsof je geen verborgen agenda hebt.
Hm, dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik FOK! al vier jaar en woon sinds 2,5 jaar in Bulgarije. Genoeg tijd gehad dus.
Ik denk dat mensen mij hier kennen en dat werkt redelijk afschrikwekkend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]Dat komt lichtelijk kansloos over. Overigens is couchsurfing an sich ideaal. Ik heb het bij diverse rondreizen goed kunnen gebruiken om een slaapplaats te vinden in steden waar je verder niemand kent.
[..]
Hm, dan doe je toch iets verkeerd.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:35 schreef Sarasi het volgende:
Achja, mijn enige couchsurfing ervaring tot nu toe verliep ook prima en dat waren twee Duitsers, dus zal wel loslopen. Maar ik ga wel elke keer een beetje dood vanbinnen bij zo'n berichtje.
Huh je bent toch ook iets van 25?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Wou dat ik 10 jaar geleden wist dat het bestond. Had me een hoop nachten in parkjes slapen bespaard
25 ja. Begonnen met reizen toen ik een jaar of 16 was dus dat komt ongeveer wel overeenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh je bent toch ook iets van 25?
Misschien toevoegen op facebookquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke man is dat, alleen niet elke geeft dat toe.
Nieuwe match heeft nog niets terug gezegd
Zal ik nog wat sturen het is nu 5minuten geleden? Straks vind ze me niet leuk
Gewoon effe als ontbijtje yoghurt laten etenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Hinder het volgende:
Nog een match die volgens mij verwacht dat ik de date voorstel, maar agenda is nu voor de rest van de week vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |