quote:Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Unicorn pijpte haar docenten waarschijnlijk ook voor hoge cijfers
Doen ze allemaalquote:Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Had jou gedaan.quote:Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Meldquote:Op maandag 22 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet haten. 37 is het oudst op dit moment, 38 staat nog op mijn verlanglijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ooit zal het wel goed komen toch?quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tot nu toe is hij erg leuk, maar dat heb ik wel vaker gedacht.
Sup?quote:
Lol nee, nog nooit gezienquote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hebben jullie ook van die wijven die "Ik ben geen barbiepop" bij hun bio hebben staan?
Wel 'Ik ben niet op zoek naar seks' terwijl ze zeg maar blij mag zijn dat er iemand over haar heen wil.quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hebben jullie ook van die wijven die "Ik ben geen barbiepop" bij hun bio hebben staan?
quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Inverse psychologie... Snap dat dan!quote:Op dinsdag 23 september 2014 04:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel 'Ik ben niet op zoek naar seks' terwijl ze zeg maar blij mag zijn dat er iemand over haar heen wil.
Ik al herhaaldelijk gezien. Ik heb er nog geen eentje geliked, want ze zien er allemaal niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 04:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel 'Ik ben niet op zoek naar seks' terwijl ze zeg maar blij mag zijn dat er iemand over haar heen wil.
Dus eigenlijk spelen ze hard to get?quote:Op dinsdag 23 september 2014 04:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
[..]
Inverse psychologie... Snap dat dan!
Kan ze nog lopen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:39 schreef Dven het volgende:
Hallo jongens en meisje.
Ik heb de schele chick gedateerd. Was de moeite waard en precies zoals ik verwacht had.
Beetje als Koos Albert waarbij iemand een flinke slag in de linkerband van zn rolstoel getrapt heeft.quote:
Mooi, dan kan ze nog bier voor je halen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje als Koos Albert waarbij iemand een flinke slag in de linkerband van zn rolstoel getrapt heeft.
Die was zo scheel ik geloof er niets van dat ze dat glas recht kan houdenquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze nog bier voor je halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |