Fax is helemaal happy, hij heeft morgen een date met een enorm knappe vrouwquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Faxie, klaar met die kloon nou.
Ben ik allang van op de hoogte, zelfs pics gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
Fax is helemaal happy, hij heeft morgen een date met een enorm knappe vrouw
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ik allang van op de hoogte, zelfs pics gezien.
Tja ze kunnen het gewoon niet handelen dat je ze afwijst UF. Welke man kan dat nou wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat snap ik, echt. En iedereen hier roept of denkt dat ie zo'n man niet is maar in praktijk.. Nee ik vind het te riskant. En dan heb ik het niet over de 31 jarige Ja-toggg-lekker-figuurtjes-in-mijn-haar-type. Gewoon dood normale mannen totdat ze afgewezen worden. Gewoon een "Ik vond het erg gezellig maar het klikte niet zoals ik had gehoopt, veel succes verder met daten!" is al teveel voor ze.
Morgen? Dan zorg ik dat ik er overmorgen niet ben als de hell losbreekt hierquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ik allang van op de hoogte, zelfs pics gezien.
Je hebt de mensen die nooit opgeven (maand berichtjes sturenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef Purrrp het volgende:
Ik had laatst tegen een match gezegd dat ik even niet af kon spreken, omdat ik ging verhuizen en ik dus een paar dagen in het buitenland zat. Toen kreeg ik twee dagen later een berichtje met de boodschap dat het wel duidelijk was dat het mij geen fuck boeide.
Tinder haalt het beste in mensen naar boven.
Bijna smooth, bijna.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja ze kunnen het gewoon niet handelen dat je ze afwijst UF. Welke man kan dat nou wel.
Zolang ze terug praten zal het wel goed zitten tochquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je hebt de mensen die nooit opgeven (maand berichtjes sturen) en je hebt mannen die na een uur al zeggen oke prima je hebt geen interesse duidelijk!
!
Stiekem mis ik Tinder best wel
[..]
Bijna smooth, bijna.
FOK!-Dating al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je hebt de mensen die nooit opgeven (maand berichtjes sturen) en je hebt mannen die na een uur al zeggen oke prima je hebt geen interesse duidelijk!
!
Stiekem mis ik Tinder best wel
[..]
Bijna smooth, bijna.
Valt te proberenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Probeer je me nu te hosselen?
Ook al zo'n succesquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom ga je niet gewoon op paiq of ietts dergelijks uf? Zitten volgens mij normalere mensen.
Zo echt als het maar kan, naar mijn idee wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
WatJe bent echt?
![]()
Gebruik je wel goede foto's op Tinder?
Zit daar al langer dan op Tinder, ook best rare snuiters gehad hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom ga je niet gewoon op paiq of ietts dergelijks uf? Zitten volgens mij normalere mensen.
Mening van andere weleens gevraagd? Heb je rare dingen in je bio staan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zo echt als het maar kan, naar mijn idee wel.
Nee, en neequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mening van andere weleens gevraagd? Heb je rare dingen in je bio staan?
Ah, dan schiet het niet op neequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zit daar al langer dan op Tinder, ook best rare snuiters gehad hoor.
Ik heb wel eens een foto van Chuck Norris geprobeerd. Ook geen succesquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dan schiet het niet op nee
---
Als ik met debiele tinder info nog matches krijg moet C-N het helemaal krijgen
Rest vind ik zo geforceerd met die hele lappen tekst zo van "Dit ben ik" Ik ben niet in woorden uit te drukkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dan schiet het niet op nee
---
Als ik met debiele tinder info nog matches krijg moet C-N het helemaal krijgen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Rest vind ik zo geforceerd met die hele lappen tekst zo van "Dit ben ik" Ik ben niet in woorden uit te drukkenIk date overigens gewoon wel nog hoor dat is het niet maar ik word ook ouder
CN met die instellingen kom je er niet nee, vrouwen houden daar echt niet van.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]Je laat het wel heel dramatisch klinken.
Ach, ik was dronken en dacht 'laat ik eens gek doen'.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:
CN met die instellingen kom je er niet nee, vrouwen houden daar echt niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |