Als dat klopt, dan heb ik het vermoeden dat jij al tien jaar lang elke avond comazuipt.quote:Op zondag 21 september 2014 03:09 schreef Kutmanager het volgende:
Alcohol tast mijn hersenen aan, hij heeft haar nog helemaal niet gematcht.
Ja man.quote:Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als dat klopt, dan heb ik het vermoeden dat jij al tien jaar lang elke avond comazuipt.
Misschien op vakantie hier? Ook geregeld dat ik buitenlanders erop krijg, Amsterdam hequote:Op zondag 21 september 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
Krijg bijna alleen maar Franse/Belgische mensen te zien. Hoe kan dit?
Nee want er staat 150kmquote:Op zondag 21 september 2014 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien op vakantie hier? Ook geregeld dat ik buitenlanders erop krijg, Amsterdam he
Dat kan, ook wel eens matches gehad die 60km verderop zaten terwijl ik mn afstand op 20km heb.quote:
Dan zijn ze misschien wel in jouw omgeving geweest, hebben jou geliked en zijn weer teruggegaan.quote:
Nee ze hebben me niet eens geliked ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan zijn ze misschien wel in jouw omgeving geweest, hebben jou geliked en zijn weer teruggegaan.
Op wat staat je range? Start anders de app gewoon ff opnieuw op.quote:Op zondag 21 september 2014 18:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ze hebben me niet eens geliked ofzo.
Ik krijg gewoon alleen maar mensen van boven de 150km te zien, geen een van bijvoorbeeld 70 ofzo
Blijkbaar wel, ik heb zelfs matches.quote:Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, geen enkele match en ik heb al wel honderd geswiped. Tijd om de foto's maar weer eens te veranderen. Ik snap echt niet waar het aan ligt, zo lelijk ben ik echt niet.
Nou ja zegquote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb zelfs matches.
Tinder vrouwen zijn een apart slag hoor. Of die van Paiq.quote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb zelfs matches.
Welkom bij de clubquote:Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, geen enkele match en ik heb al wel honderd geswiped. Tijd om de foto's maar weer eens te veranderen. Ik snap echt niet waar het aan ligt, zo lelijk ben ik echt niet.
Zelfde hier, maar paiq 'werkt' makkelijker. Aangezien je gewoon kan zien wie je liked en dan wat sturen. Bij tinder is het afwachten.quote:Op zondag 21 september 2014 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tinder vrouwen zijn een apart slag hoor. Of die van Paiq.
Hoe dan ook, op Paiq heb ik meer matches dan op Tinder
Dat had ik ook, gelijk opgegeven voor spam.quote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef Godshand het volgende:
Knappe Tindermatch gehad.
Begint ze in krom Nederlands op mij te antwoorden en dat ik haar moet opzoeken bij eDarling?
Vage datingsite van Duitse origine. Niet gedaan natuurlijk en nu heeft ze mij al verwijderd.
Maar waarom eDarling? Het is geen site met nepabonnees heb ik het idee. Of het was een vent.
Lekker boeiend zulke vage types ben je liever kwijt dan rijk
Haha dat heb ik ook vaak ja! In het buitenland heb ik ook veel meer matches dan hier. Inmiddels nu ook al ruim een week geen enkele match gehadquote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Maar in het buitenland loopt het altijd als een trein, schijnbaar ben ik onaantrekkelijk voor de Nederlandse dames?
Dat is ook omdat je daar voor het eerst bent, en bij de dames meteen verschijnt zodra ze hun Tinder openen. Tinder zoekt naar iemand die je niet eerder beoordeeld hebt. Overigens kijkt Tinder volgens mij alleen naar lokatie, want sommige personen zie je vaker en die forensen waarschijnlijk: ze gaan naar werk elders en komen in jouw stad weer terug en je ziet haar dan weer in je beoordelingenlijst om te swipen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook vaak ja! In het buitenland heb ik ook veel meer matches dan hier. Inmiddels nu ook al ruim een week geen enkele match gehad
Dat zou wel een logische verklaring zijn ja. Ik 'check' vaak in op dezelfde locaties (Purmerend waar ik woon, Amsterdam voor school en Haarlem waar ik werk). En inderdaad wat jij zegt zie ik ook regelmatig dezelfde mensen voorbij komen. Misschien toch maar eens vaker buiten dit gebied komenquote:Op zondag 21 september 2014 18:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is ook omdat je daar voor het eerst bent, en bij de dames meteen verschijnt zodra ze hun Tinder openen. Tinder zoekt naar iemand die je niet eerder beoordeeld hebt. Overigens kijkt Tinder volgens mij alleen naar lokatie, want sommige personen zie je vaker en die forensen waarschijnlijk: ze gaan naar werk elders en komen in jouw stad weer terug en je ziet haar dan weer in je beoordelingenlijst om te swipen.
Het op de "stapel komen" effect. In je eigen regio moet je voor de honderste keer weer concurreren met de andere vast aanwezige mannen in je regio en verschijnen de mannen die daar voor het eerst zijn (net voor het eerst aangemeld zijn en hun profiel hebben ingesteld), als nieuw in jouw regio verschijnen (toeristen, mensen die op familiebezoek zijn, dagje uit etc) of weer net terug zijn van forensenwerk elders.
Degenen die net een profiel hebben aangemaakt of voor het eerst in jouw regio verschijnen, komen het hoogst op de beoordelingsstapel. De rest die weer opnieuw verschijnen, of al langer in de regio zijn maar nog beoordeeld moeten worden komen lager op de beoordelingslijst.
De meeste mensen hebben na minuutje swipen wel er genoeg van gehad en de rest onderop krijgt dus geen like
quote:Op maandag 22 september 2014 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Geen foto hebben .. Pls
Ik ga een reset doen en dan foto in pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |