abonnement Unibet Coolblue
pi_131955230
Welkom bij het Fun met Funda topic! *O*

Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!



Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen ~O>

Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !

SPOILER: Uitleg in de spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige delen vind je hier :

Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic

TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden

En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen o|O

En weer verder. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 08:22:21 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131961490
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

http://www.funda.nl/koop/(...)g-54-58/plattegrond/

Plattegronden zijn gewoon te vinden daar hoor, van de kelder en alle verdiepingen en bijhuizen :)
Ja, dat zag ik later ook, maar ik vond het gewoon grappig dat bij de foto's alleen dat mini-plaatje geshowd werd.
***
pi_131975012
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Sterkte daarmee ;) Koop breekt geen huur jwt.
Nooit? Stel dat een huis aangeboden wordt met de suggestie van sloop. Kan je dan de huurders ook niet kwijtraken?
pi_131975119
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef k_man het volgende:
Ik laat nog maar eens een badkamer zien. Wat is dit nou weer?

[ afbeelding ]
Het idee is beter dan de uitwerking ervan. Het ziet eruit alsof ze deze strook om het kleurbeeld uit het schilderij geknipt hebben.

Het huis is onder architectuur gebouwd. Wat houdt dat precies in?

Ik vind die verhoogde ramen altijd een erg onrustig beeld en een vervelend licht geven:



Maar er blijken vervelender vensters te bedenken te zijn. De lompe gevel verandert de boekenrekken in een verzameling luciferhoutjes en laat de kamer klein lijken.

  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:02:50 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_131977418
Ik lurk hier al heel lang mee, tijd om zelf eens mee te posten

Vloerkleedjes kunnen ook op tafel hoor





Hier het rest van het huis

[ Bericht 4% gewijzigd door droomvrouwtje op 08-10-2013 19:08:43 ]
Be happy with the little things in life
pi_131978470
Nou, super opmerkelijk. Half bejaard Nederland heeft van die kleedjes op tafel.
pi_131979027
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik lurk hier al heel lang mee, tijd om zelf eens mee te posten

Vloerkleedjes kunnen ook op tafel hoor

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier het rest van het huis
Jij komt duidelijk niet bij oudere mensen (lees zoiets van 70+) in huis? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131985801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk niet bij oudere mensen (lees zoiets van 70+) in huis? :{
Van die kleedjes waarbij het geen flikker uitmaakt dat oma de helft naast de kopjes flikkert :')
pi_131986225
quote:
:9~ Er mag wel wat meer kleur in, maar man wat gaaf. Bovendien zag ik volgens mij in de gauwigheid een jacuzzi op het dak staan.
pi_131986842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Van die kleedjes waarbij het geen flikker uitmaakt dat oma de helft naast de kopjes flikkert :')
Juist ja. :P Overigens had ik een oma die die kleedjes regelmatig liet stomen....niet dat er er koffie ingoot....althans niet toen ze nog niet dementerend was. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131987399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Juist ja. :P Overigens had ik een oma die die kleedjes regelmatig liet stomen....niet dat er er koffie ingoot....althans niet toen ze nog niet dementerend was. :')
Bij mijn oma kon je met die kleedjes een compleet derde wereld land voeden :@
pi_131987480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:08 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bij mijn oma kon je met die kleedjes een compleet derde wereld land voeden :@
Handig als ze vergeten was boodschappen te doen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131993235
quote:
Leuk hokje maar waarom zo'n zeikorgelmuziekje eronder :')

Veel mensen haken af als je een zogenaamd leuk muziekje eronder zet...

Marketingknurften begrijp dat nu eens!!!!!! |:(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_131993450
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Leuk hokje maar waarom zo'n zeikorgelmuziekje eronder :')

Veel mensen haken af als je een zogenaamd leuk muziekje eronder zet...

Marketingknurften begrijp dat nu eens!!!!!! |:(
De tv die op een kinderkamer voorbijkomt past ook echt totaal niet bij de rest van het huis haha!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_131996768
quote:
quote:
NIEUW LANDHUIS VAN JAN GROENEWEG AAN ZWARTE WATER ZWOLLE AL TE KOOP

Een gloednieuw landhuis aan de Holtenbroekerdijk 60 in Zwolle staat alweer te koop. Het landhuis is gebouwd op de plek van een voormalige ambtswoning van Rijkswaterstaat aan het Zwarte Water.
Het landhuis is van ondernemer Jan Groeneweg uit Groningen. Hij kocht de locatie van Rijkswaterstaat, sloopte het huis dat er op stond en liet er een kapitale villa voor in de plaats zetten. Het landhuis is nog maar net een paar maanden klaar en wordt nu alweer te koop aangeboden.
Binnen kijken op YouTube
In opdracht van de makelaar is er een verkoopvideo gemaakt. Die staat sinds een paar dagen op YouTube en wordt veel bekeken.

Veel mensen vragen zich af van wie het landhuis is en wat het verhaal erachter is. Makelaar Drieklomp Makelaars en Rentmeesters in Nunspeet is de verkopende makelaar. Dat is dezelfde makelaar die de oude ambtswoning van Rijkswaterstaat verkocht. Maar informatie over het landhuis in de huidige staat is nog niet gepubliceerd.
Vraagprijs nog onbekend
De makelaar had niet verwacht dat het filmpje van het landhuis zoveel aandacht zou trekken en was eigenlijk nog niet helemaal klaar voor de verkoop: "Als u meer informatie wilt moet u volgende week maar terugbellen." Het is ook niet duidelijk wat de vraagprijs wordt.
Een woordvoerder van de eigenaar belt sneller terug en legt uit dat het om een demonstratiewoning gaat van het bedrijf Thermogreen in Hardenberg. Het is een energieneutrale woning die gebouwd is met ISOSTUC, een product van Jan Groeneweg. "Er is geen steen gebruikt bij de bouw, het is allemaal kunststof," vertelt de woordvoerder.
Reden verkoop
Het huis is bedoeld om te laten zien dat je met het product niet alleen standaard woningen kunt bouwen, maar ook kapitale villa's: "Vanuit Turkije en China komen er mensen kijken naar het huis."
Maar waarom staat het huis te koop? Volgens de woordvoerder woont Jan Groeneweg er op dit moment zelf en hoeft het huis niet per se verkocht te worden: "Maar als er een geïnteresseerde koper is, dan mag het huis weg. Misschien is er wel een ondernemer die op zoek is naar zo'n duurzaam huis als dit inclusief landingsplek voor een helikopter en een privéhaven."
Maar of dat de echte reden is voor de verkoop, of dat er misschien toch een andere reden is, blijft de vraag.
Ik zit de eerste anderhalve minuut alleen maar te wachten tot de tune van Medisch Centrum West begint door dat domme muziekje
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:57:38 #17
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131998815
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Veel mensen haken af als je een zogenaamd leuk muziekje eronder zet...

Marketingknurften begrijp dat nu eens!!!!!! |:(
Ongelooflijk, dat was al in 1995 een absolute 'no go'. Knullig en zeer onprofessioneel.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132006445
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef k_man het volgende:
Nou, super opmerkelijk. Half bejaard Nederland heeft van die kleedjes op tafel.
Daarom breekt ook half bejaard Nederland zijn heup door die kleedjes omdat ze er over struikelen. Wel kwaliteit mijn oma had ze al een jaar of 50 toen het bejaardentehuis en mijn moeder en tantes op d'r in aan het praten waren om ze voor haar eigen veiligheid weg te halen. Hoop gedoe maar de kleedjes bleven waar ze lagen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:19:04 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132006540
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Daarom breekt ook half bejaard Nederland zijn heup door die kleedjes omdat ze er over struikelen. Wel kwaliteit mijn oma had ze al een jaar of 50 toen het bejaardentehuis en mijn moeder en tantes op d'r in aan het praten waren om ze voor haar eigen veiligheid weg te halen. Hoop gedoe maar de kleedjes bleven waar ze lagen
Struikelen over kleedjes op tafel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_132006556
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef vipergts het volgende:

[..]

Daarom breekt ook half bejaard Nederland zijn heup door die kleedjes omdat ze er over struikelen. Wel kwaliteit mijn oma had ze al een jaar of 50 toen het bejaardentehuis en mijn moeder en tantes op d'r in aan het praten waren om ze voor haar eigen veiligheid weg te halen. Hoop gedoe maar de kleedjes bleven waar ze lagen
Struikelen over kleedjes die op tafels liggen?! :?

quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Struikelen over kleedjes op tafel?
Dat dus :P

[ Bericht 24% gewijzigd door Bartjebart op 09-10-2013 15:28:48 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132007405
k_man roept dat het niet opmerkelijk is; Halve pagina vol gepraat over kleedjes op tafel. 8)7
Je raekt an de dinge geweun.
pi_132007506
Tja, veel mensen willen kennelijk graag onderschrijven wat ik zei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2013 15:47:40 ]
pi_132008556
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef k_man het volgende:
Tja, veel mensen willen kennelijk graag onderschrijven wat ik zei.
Ik ben het met je eens dat het niet heel opmerkelijk is, maar droomvrouwtje geeft aan dat ze voor het eerst ook iets post hier. Dan is het niet een erg fijn welkom als je post meteen zo wordt afgebrand.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_132008604
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niet heel opmerkelijk is, maar droomvrouwtje geeft aan dat ze voor het eerst ook iets post hier. Dan is het niet een erg fijn welkom als je post meteen zo wordt afgebrand.
En daarnaast geldt ook dat voor de een iets opmerkelijk is wat voor de ander wellicht heel normaal is.

Misschien hebben wel heel veel mensen zo'n afbeelding van een (deel van een) kunstwerk langs hun bad.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132008699
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niet heel opmerkelijk is, maar droomvrouwtje geeft aan dat ze voor het eerst ook iets post hier. Dan is het niet een erg fijn welkom als je post meteen zo wordt afgebrand.
Kom op, zo erg was het nou ook weer niet. Ik heb niks beledigends gezegd. Bovendien geeft ze ook aan dat ze al een tijd meeleest, dus ze is niet nieuw hier. :)
pi_132008750
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:20 schreef Bartjebart het volgende:
Misschien hebben wel heel veel mensen zo'n afbeelding van een (deel van een) kunstwerk langs hun bad.
Ja, wie weet hebben honderden, zo niet duizenden huizen dat. In dat geval zou het wel opmerkelijk zijn dat die huizen nooit te koop worden aangeboden en deze als enige wel. :P
pi_132008810
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Kom op, zo erg was het nou ook weer niet. Ik heb niks beledigends gezegd. Bovendien geeft ze ook aan dat ze al een tijd meeleest, dus ze is niet nieuw hier. :)
Nee jouw opmerking was ook niet heel beledigend, het ging me er meer om dat "veel mensen willen kennelijk graag onderschrijven wat ik zei". Eén opmerking dat het niet heel opmerkelijk is lijkt mij wel voldoende, dan hoeft er niet nog een halve pagina met soortgelijke opmerkingen op te volgen
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_132008838
Ah, op die manier. Dan begreep ik je verkeerd.
pi_132048452
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-27/fotos/#foto-7

Die foto's van 7 t/m 13

Waaaaaaaarom?


+ Die donkere keuken :')
pi_132048614
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Pap89 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-27/fotos/#foto-7

Die foto's van 7 t/m 13

Waaaaaaaarom?


+ Die donkere keuken :')
staat van onderhoud laten zien.
pi_132048705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Pap89 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-27/fotos/#foto-7

Die foto's van 7 t/m 13

Waaaaaaaarom?

+ Die donkere keuken :')
Niks mis met de keuken wel die afwasmachine die afsteekt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132058427
quote:
Gelegen in het pittoreske oude schippersdorp ‘Vreeswijk’ staat deze prachtige 5-kamer woning aan de Vaartse Rijn tegenover de Museumwerf.
Pittoresk


Voor- en achterkant ogen even somber.


Ingesloten balkon met museumwerf aan de overkant van het kanaal..


Ik begrijp die naar voren stekende siermuurtjes nooit. Hier zijn ze helemaal deprimerend.

Huizen aan het kanaal hebben vaak helemaal geen privacy.


http://www.funda.nl/koop/(...)ns-hendriklaan-27-c/


Bij huisnummer 2B geven ze een vrolijker beeld van de voorgevel. Maar ook zie je beter hoe de nieuwbouw het wervende pittoreske verdrijft.
pi_132062287
Gezicht weggepoetst:


Gelukkig hebben we de weerspiegeling nog:
pi_132063047
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Voor- en achterkant ogen even somber.


Sackboy huis?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_132063285


Handig hok voor als je sexslaaf snel verveeld is.

http://www.funda.nl/koop/(...)rins-hendriklaan-32/
pi_132063498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Teslynd het volgende:


Ik begrijp die naar voren stekende siermuurtjes nooit. Hier zijn ze helemaal deprimerend.[ afbeelding ]

Naar voren stekende siermuurtjes? Wat bedoel jij hiermee? Of is dat die rechtse muur op het balkon?
En dat is een vreemde constructie, je kijkt dus op het balkon van de buren? En de buren links van jou weer op jouw balkon?
pi_132063594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Handig hok voor als je sexslaaf snel verveeld is.

http://www.funda.nl/koop/(...)rins-hendriklaan-32/
Bijzonder en als je de plattegrond bekijkt lijkt het de kelder te zijn. Erg bijzonder
pi_132066032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Teslynd het volgende:

Ik begrijp die naar voren stekende siermuurtjes nooit. Hier zijn ze helemaal deprimerend.[ afbeelding ]

Huizen aan het kanaal hebben vaak helemaal geen privacy.
[ afbeelding ]
je vind de naar voren stekende siermuurtjes deprimerend, maar zonder muurtjes heb je geen privacy zoals bij de volgende foto. het is nooit goed?
pi_132066599
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
Naar voren stekende siermuurtjes? Wat bedoel jij hiermee? Of is dat die rechtse muur op het balkon?
En dat is een vreemde constructie, je kijkt dus op het balkon van de buren? En de buren links van jou weer op jouw balkon?
Nee, het balkon loopt niet over de volle breedte. Je kjikt dus grotendeels uit op je eigen balkon, maar er is één raam waar helemaal geen balkon aan grenst.
pi_132069258
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, het balkon loopt niet over de volle breedte. Je kjikt dus grotendeels uit op je eigen balkon, maar er is één raam waar helemaal geen balkon aan grenst.
Je hebt helemaal gelijk, ik zat aan de verkeerde kant van het huis te kijken, verwarrend dat er aan beide kanten een balkon is
pi_132073076
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Bijzonder en als je de plattegrond bekijkt lijkt het de kelder te zijn. Erg bijzonder
Staat ook in de omschrijving, was de TV kelder voor de kinderen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_132093565
"Hier waak ik..."

pi_132094274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Handig hok voor als je sexslaaf snel verveeld is.

http://www.funda.nl/koop/(...)rins-hendriklaan-32/

Wel jong genoeg om nog met poppen te spelen, maar niet even een leuning naast de trap in haar kamer :X
(op een andere foto nog beter te zien, boven is dus ook een speelplek)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:38:53 #44
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_132100750
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 08:56 schreef k_man het volgende:
"Hier waak ik..."

[ afbeelding ]
Ow O+ Klein hondje, groot hart :)
pi_132100810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:14 schreef Resistor het volgende:

[..]


Wel jong genoeg om nog met poppen te spelen, maar niet even een leuning naast de trap in haar kamer :X
(op een andere foto nog beter te zien, boven is dus ook een speelplek)
Jij hebt geen kinderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_132100938
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Naar voren stekende siermuurtjes? Wat bedoel jij hiermee? Of is dat die rechtse muur op het balkon?
En dat is een vreemde constructie, je kijkt dus op het balkon van de buren? En de buren links van jou weer op jouw balkon?
Dat is de ruimte tussen de balkons. Die muurtjes zijn overigens wel fijn wat privacy betreft.
pi_132100946
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 08:56 schreef k_man het volgende:
"Hier waak ik..."

[ afbeelding ]
Wat een schatje.
pi_132101306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Messina het volgende:

[..]


Jij hebt geen kinderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor echt jonge kinderen is een leuning alleen maar onhandig, dat haalt ze uit balans. Die gaan eerder met de handen op de trap naar boven en langs de muur maar beneden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132101568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En voor echt jonge kinderen is een leuning alleen maar onhandig, dat haalt ze uit balans. Die gaan eerder met de handen op de trap naar boven en langs de muur maar beneden.
Ach, stuiteren worden ze ook hard van :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_132111659
een leuning is niet alleen om je aan vast te houden. maar ook om te voorkomen dat je naast de trap naar beneden valt.
  † In Memoriam † zondag 13 oktober 2013 @ 01:57:34 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132114886
quote:
Jij hebt geen kinderen.
Zij misschien ook niet meer inmiddels. Kom op, met kleine kinderen plaats je daar toch een leuning/hekje?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132114995
Je weet hoe kinderen lekker kunnen klauteren? Ook zonder leuning? *)
  zondag 13 oktober 2013 @ 02:08:18 #53
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_132115016
Beetje zuinig om er dan geen leuning te plaatsen.
pi_132126559


Zou dit huis nu overstroomd zijn?

http://www.funda.nl/koop/(...)38/fotos/?mna#foto-2
pi_132128437
Modern huis met neutrale basiskleuren en ingericht met veel kleur en kunst



Dus geen gewone deurstoppers op de gang



Oud en nieuw en Ikea gecombineerd

pi_132128627
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef Teslynd het volgende:
Modern huis met neutrale basiskleuren en ingericht met veel kleur en kunst



Dus geen gewone deurstoppers op de gang



Oud en nieuw en Ikea gecombineerd


Wat een allegaartje dat huis :{

Mooie keuken wel, die berken dan (ook IKEA). Maar er staat sowieso heel veel IKEA :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132129773
Al een poosje kijk ik mee hier, uiteraard heb ik zee creatieve dingen voorbij zien komen. heb nu ook een huisje gekocht en met het rondkijken naar een huisje ben ik ook dingen tegen gekomen van omg, hoe hebben ze dat verzonnen??



http://www.funda.nl/koop/(...)15825-steendijk-101/
pi_132129793
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:00 schreef LittleLady het volgende:
Al een poosje kijk ik mee hier, uiteraard heb ik zee creatieve dingen voorbij zien komen. heb nu ook een huisje gekocht en met het rondkijken naar een huisje ben ik ook dingen tegen gekomen van omg, hoe hebben ze dat verzonnen??

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)15825-steendijk-101/
ergens in de jaren 90 was dat in mintgroen
pi_132129852
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

ergens in de jaren 90 was dat in mintgroen
Tja hoe ze het verzinnen, ik had het even wit gemaakt en ik had de voegjes in de badkamer ook effe gedaan.
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:23:33 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_132137251
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 13 oktober 2013 @ 22:50:48 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132141989
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Best een aardig huis verder, alleen 239k is echt way overprized. 160k komt eerst.
Ik heb niet veel positiefs over Gouda te zeggen, maar in die wijk gaan ze nog wel weg voor >200k
Hoewel een vraagprijs van 239 idd behoorlijk boven de grens is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO maandag 14 oktober 2013 @ 03:19:25 #63
22592 crew  Ole
pi_132147061
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132151383
quote:

quote:
Do excuse us. We’ll come back later.


_O-



Wie zet in?

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 14-10-2013 12:01:04 ]
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:03:34 #65
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132151629
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:17 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een allegaartje dat huis :{

Mooie keuken wel, die berken dan (ook IKEA). Maar er staat sowieso heel veel IKEA :P
Je kan het een allegaartje noemen, maar ik vind juist heel veel dingen erg leuk en creatief gedaan in dat huis. Zo lijken de bewoners van een oud dressoir/wandkast een badkamermeubel te hebben gemaakt:



:Y

Sowieso vind ik het wel leuk als mensen het lef hebben om duur design (ik zie daar bijvoorbeeld een aantal Pallone's van Leolux staan) doodleuk te combineren met Ikea en oma's ouwe kastjes.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb niet veel positiefs over Gouda te zeggen, maar in die wijk gaan ze nog wel weg voor >200k
Hoewel een vraagprijs van 239 idd behoorlijk boven de grens is.
Makelaar, die voor de tigste keer belt: "Laat nou eindelijk die vraagprijs eens wat zakken, zo gaat dat huis nooit verkocht worden"
Verkopers: "Ja maar, ja maar, er zit nog een in 2005 afgesloten aflossingsvrije tophypotheek van 250K op!"

:'( :'( :'(
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132152059
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:53 schreef Iemand91 het volgende:

Wie zet in? [ afbeelding ]
Eeeeer staaaaat eeeeen Paard in de gang *O* *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_132152255
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Makelaar, die voor de tigste keer belt: "Laat nou eindelijk die vraagprijs eens wat zakken, zo gaat dat huis nooit verkocht worden"
Verkopers: "Ja maar, ja maar, er zit nog een in 2005 afgesloten aflossingsvrije tophypotheek van 250K op!"

:'( :'( :'(
Ach, die komen dan vanzelf een keer in Uitstel van Executie...
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:34:19 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132152315
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Makelaar, die voor de tigste keer belt: "Laat nou eindelijk die vraagprijs eens wat zakken, zo gaat dat huis nooit verkocht worden"
Verkopers: "Ja maar, ja maar, er zit nog een in 2005 afgesloten aflossingsvrije tophypotheek van 250K op!"

:'( :'( :'(
Dat het huis van de buren voor ¤ 10.000 meer te koop staat zal eerder doorslaggevend zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:35:01 #69
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132152332
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat het huis van de buren voor ¤ 10.000 meer te koop staat zal eerder doorslaggevend zijn.
Die zitten er dan nog wel een paar jaartjes aan vast vrees ik. :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:36:14 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132152357
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Die zitten er dan nog wel een paar jaartjes aan vast vrees ik. :{
Mwah, ik denk dat als ze nu zakken naar 220.000, dat ze het dan voor 210.000 wel kwijt zijn, en rap ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:39:45 #71
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132152422
quote:
Is dat in het midden onderop wat ik denk dat het is??? :X :r

🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:42:19 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132152477
Het zal je huis maar zijn.... gisteren in het (lokale) nieuws:



Way overpriced wat mij betreft, zeker gezien de locatie, maar goed de makelaar had het huis al midden in de vijver op de kaart gezet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:49:59 #73
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132152612
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Is dat in het midden onderop wat ik denk dat het is??? :X :r

[ afbeelding ]
Wat dan? Ik zie alleen maar rommel
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:51:43 #74
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132152647
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:42 schreef Leandra het volgende:
Het zal je huis maar zijn.... gisteren in het (lokale) nieuws:

[ afbeelding ]

Way overpriced wat mij betreft, zeker gezien de locatie, maar goed de makelaar had het huis al midden in de vijver op de kaart gezet :')
Awwww.... :{

Ik weet niet of het zo overpriced is. Het is een bijzonder mooie woning (vind ik dan) en tsja, Amersfoort, niet goedkoop.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:01:38 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132152853
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Awwww.... :{

Ik weet niet of het zo overpriced is. Het is een bijzonder mooie woning (vind ik dan) en tsja, Amersfoort, niet goedkoop.
Kruiskamp....

En een tussenwoning, voor 45k meer woon je in een tweekapper op stand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132152858
Heb ik eindelijk een goeie voor dit topic, is hij net verkocht :'(

Heb wel een link, alleen niet van Funda.

Dit huis, is een typische jaren 70 woning.
Waar sindsdien ook niet veel aan veranderd is.

Mijn reden voor vermelding in dit topic.....



Een zwembad met een hoog Yab Yum gehalte.
http://www.koopwoning.com(...)z-u88Vnj9kx5f3cgiYhg
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:04:26 #77
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132152928
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kruiskamp....
Ik lees in die link juist dat de wijk er stevig op vooruitgegaan is. :)

quote:
En een tussenwoning, voor 45k meer woon je in een tweekapper op stand.
Die 45K extra zal nou net het grote obstakel zijn om "op stand" te gaan wonen. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132153501
quote:
Wil er straks wel even langsrijden als je het wil weten ;)
Is niemand trouwens die vreselijke tuinafscheidings betonblok-dingen opgevallen?
Vreselijk :X
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:28:03 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132153574
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik lees in die link juist dat de wijk er stevig op vooruitgegaan is. :)

[..]

Die 45K extra zal nou net het grote obstakel zijn om "op stand" te gaan wonen. :P
Laat ik het zo stellen; als mijn grens op de 319 lag om in Amersfoort te kunnen kopen dan zou Kruiskamp een plek zijn die ik met dat budget niet eens zou overwegen.

Maar om door de jaren 80 inrichting en hertenkoppen aan de muur heen te kijken is soms ook lastig ;)

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132153642
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Is dat in het midden onderop wat ik denk dat het is??? :X :r

[ afbeelding ]
Wat is er opmerkelijk aan een sjaal?
pi_132153785
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Is dat in het midden onderop wat ik denk dat het is??? :X :r

[ afbeelding ]
Ja, het is een Nerfgun. En nu?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_132153800
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:25 schreef cookiebook het volgende:

[..]

Wil er straks wel even langsrijden als je het wil weten ;)
Is niemand trouwens die vreselijke tuinafscheidings betonblok-dingen opgevallen?
Vreselijk :X
die is ook het vermelden wel waard
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:43:04 #83
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132153958
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:
Maar om door de jaren 80 inrichting en hertenkoppen aan de muur heen te kijken is soms ook lastig ;)

[ afbeelding ]
Volgens mij was dat ook in de jaren 80 gewoon een oubollige bejaarden-inrichting. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:32:33 #84
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132157087
quote:
5s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:49 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Wat dan? Ik zie alleen maar rommel
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat is er opmerkelijk aan een sjaal?
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:36 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ja, het is een Nerfgun. En nu?
Het zal dan wel weer aan mij liggen, maar ik vond het net een stapel Kotex/Always die gebruikt zijn.... Hier de foto iets groter...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132157788
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef Ireth het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het zal dan wel weer aan mij liggen, maar ik vond het net een stapel Kotex/Always die gebruikt zijn.... Hier de foto iets groter...
Ik heb nog nooit een stapel gebruikte Kotex/Always gezien, dus ik heb weinig referentie van hoe dat eruit zal zien.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_132158690
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef Ireth het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het zal dan wel weer aan mij liggen, maar ik vond het net een stapel Kotex/Always die gebruikt zijn.... Hier de foto iets groter...
Heb hem nog wat groter gemaakt en zie het nu - dat wij op het bed keken ipv eronder en dat het inderdaad pakjes maandverband zouden kunnen zijn, maar evengoed wat anders.
pi_132159102
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Heb hem nog wat groter gemaakt en zie het nu - dat wij op het bed keken ipv eronder en dat het inderdaad pakjes maandverband zouden kunnen zijn, maar evengoed wat anders.
Restanten van de wok op de hoek. :9
Jeroentje.
pi_132159851
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Je kan het een allegaartje noemen, maar ik vind juist heel veel dingen erg leuk en creatief gedaan in dat huis. Zo lijken de bewoners van een oud dressoir/wandkast een badkamermeubel te hebben gemaakt:

[ afbeelding ]

:Y

Sowieso vind ik het wel leuk als mensen het lef hebben om duur design (ik zie daar bijvoorbeeld een aantal Pallone's van Leolux staan) doodleuk te combineren met Ikea en oma's ouwe kastjes.

[..]

Makelaar, die voor de tigste keer belt: "Laat nou eindelijk die vraagprijs eens wat zakken, zo gaat dat huis nooit verkocht worden"
Verkopers: "Ja maar, ja maar, er zit nog een in 2005 afgesloten aflossingsvrije tophypotheek van 250K op!"

:'( :'( :'(
Ja er zitten ook absoluut leuke dingen in het huis hoor! Maar het is wel een hele grote mix van stijlen en stijlen zijn niet doorgetrokken. Dan heb je een redelijk strakke badkamer met inderdaad een mooi wastafelmeubel. En daar leg je dan roze handdoeken bij...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:50:16 #89
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132161450
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja er zitten ook absoluut leuke dingen in het huis hoor! Maar het is wel een hele grote mix van stijlen en stijlen zijn niet doorgetrokken. Dan heb je een redelijk strakke badkamer met inderdaad een mooi wastafelmeubel. En daar leg je dan roze handdoeken bij...
Die roze handdoeken zijn ook niet echt mijn ding, maar die hoef je gelukkig niet over te nemen. :P
Het overgrote deel van de inrichting word ik juist vrolijk van. Origineel en eigenzinnig en eindelijk eens wat anders dan zo'n cliché grijs-met-anthraciete 'gestylede' woning.
(en geen xenos-boeddha te bespeuren! ^O^ )

Die mintgroene details aan de buitengevel zouden van mij overigens direct een stevig likkie verf krijgen. :Y)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132161720
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Die roze handdoeken zijn ook niet echt mijn ding, maar die hoef je gelukkig niet over te nemen. :P
Het overgrote deel van de inrichting word ik juist vrolijk van. Origineel en eigenzinnig en eindelijk eens wat anders dan zo'n cliché grijs-met-anthraciete 'gestylede' woning.
(en geen xenos-boeddha te bespeuren! ^O^ )

Die mintgroene details aan de buitengevel zouden van mij overigens direct een stevig likkie verf krijgen. :Y)
Nee maar die roze handdoeken staan een beetje symbool voor wat betreft de inrichting. In de woonkamer ook met een bank en dan 3 fauteuils waarvan 2 verschillende soorten.

Maar je neemt natuurlijk, behalve de keuken, helemaal niks over. Maar toch kijken we er hier wel vaak naar :P

Dat mintgroen moet inderdaad snel weg :P net als die grote 2 ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:07:43 #91
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132161981
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee maar die roze handdoeken staan een beetje symbool voor wat betreft de inrichting. In de woonkamer ook met een bank en dan 3 fauteuils waarvan 2 verschillende soorten.
Ik denk dat jij van mijn eigen inrichting ook gillend gek zou worden. :P

quote:
Dat mintgroen moet inderdaad snel weg :P net als die grote 2 ;)
Mintgroen is misschien wel de allerfoutste kleur die ik kan bedenken. Samen met zalmroze. :X
Laat dat alsjeblieft nóóit meer mode worden!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132162166
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik denk dat jij van mijn eigen inrichting ook gillend gek zou worden. :P

[..]

Mintgroen is misschien wel de allerfoutste kleur die ik kan bedenken. Samen met zalmroze. :X
Laat dat alsjeblieft nóóit meer mode worden!
Nu ben ik benieuwd! :D
Foto's! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:17:44 #93
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132162270
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd! :D
Foto's! :D
Allegaartje van chromen buis-meubels, Artifort klassiekers, bergen Ikea en héél veel kringloop. :D
(neuh, geen foto's... die komen er pas als ik deze tent weer ga verkopen en dat zal nog wel eventjes duren want ik woon er pas ruim een jaar 8-) )

[ Bericht 11% gewijzigd door HetKlusKonijn op 14-10-2013 18:35:25 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132185516
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kruiskamp....

En een tussenwoning, voor 45k meer woon je in een tweekapper op stand.
Als je nieuwbouw zoekt is dit wel een erg leuk straatje, beetje zweeds ogend.. Wij hebben in Kruiskamp gekeken, maar waren best wat redenen om daar niet te kopen. Ik vond de sfeer van de wijk erg deprimerend. Maar ken mensen die daar graag willen wonen. maar 320 betalen voor een huis in die buurt. Maar goed in Amersfoort, weten ze het ook niet hoor. Wij kochten ons huis voor 212, ondanks dat staan bij de zijburen de zelfde huizen (iets kleiner) met een veel kleinere tuin nu 3 huizen te koop tussen de 239 en de 253..
pi_132185824
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Allegaartje van chromen buis-meubels, Artifort klassiekers, bergen Ikea en héél veel kringloop. :D
(neuh, geen foto's... die komen er pas als ik deze tent weer ga verkopen en dat zal nog wel eventjes duren want ik woon er pas ruim een jaar 8-) )
*;
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:31:37 #96
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_132187373
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Mintgroen is misschien wel de allerfoutste kleur die ik kan bedenken. Samen met zalmroze.
Zalmgroen!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:15:04 #98
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_132219961
quote:
Wat een lelijke inrichting voor verder een prachtig huis
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 11:53:43 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132221106
Huis is inderdaad wel mooi, maar het meubilair zou w.m.b. grotendeels naar de AVR mogen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:59:30 #100
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132221311
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
Huis is inderdaad wel mooi, maar het meubilair zou w.m.b. grotendeels naar de AVR mogen. :Y
Ik vrees dat het grotendeels nog peperduur spul is ook, maar oeh! wat lelijk. :X
Over 'smaak' valt niet alleen maar te twisten. ;)

Jammer ook van die lelijke foto's, het lijkt er op of de makelaar weer eens flink heeft zitten kloten met de groothoeklens (totaal overbodig bij dat enorme huis), en er lijkt ook een raar 'lichtgevend' filter over die foto's te liggen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  roze woensdag 16 oktober 2013 @ 12:02:07 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132221399
quote:
Wel een schattig huisje zeg O+
Your beauty never ever scared me.
pi_132221419
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
Huis is inderdaad wel mooi, maar het meubilair zou w.m.b. grotendeels naar de AVR mogen. :Y
Lekker landelijk :r
pi_132221436
Nouja zeggen, overdrijven is ook een kunst.
Zo lelijk is de inrichting niet

Ow en anders daag ik jullie uit foto's van je eigen inrichting hier te plaatsen 16.gif
pi_132221462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
Nouja zeggen, overdrijven is ook een kunst.
Zo lelijk is de inrichting niet
Nee, het is lekker landelijk.
pi_132221473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
Nouja zeggen, overdrijven is ook een kunst.
Zo lelijk is de inrichting niet

Ow en anders daag ik jullie uit foto's van je eigen inrichting hier te plaatsen [ afbeelding ]
Staan hier al ergens. :7 8-)
pi_132221483
quote:
13s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nee, het is lekker landelijk.
Je zou bijna denken dat ik het niet over jou had...
pi_132221523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Staan hier al ergens. :7 8-)
Was jij die persoon die niet zo'n mooie keuken had als die buurman waar het linkse gedeelte rechts was geplaatst en andersom en waar de koelkast niet meer open kon? :9
pi_132221543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Was jij die persoon die niet zo'n mooie keuken had als die buurman waar het linkse gedeelte rechts was geplaatst en andersom en waar de koelkast niet meer open kon? :9
Ik zal maar gewoon ja zeggen.
Nee dus.
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 12:08:04 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132221575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:02 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Lekker landelijk :r
Ik snap je smiley niet zo. :@
Is er iets mis met landelijk wonen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132221591
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik snap je smiley niet zo. :@
Is er iets mis met landelijk wonen? :?
De inrichting ;)
pi_132221633
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:06 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik zal maar gewoon ja zeggen.
Nee dus.
Owja bedankt, ik heb teruggezocht en gevonden. Top, thanks, groet
pi_132221652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef friekin_ het volgende:

[..]

De inrichting ;)
Is toch niet landelijk? Ik vind dat eerder neobarok, en dat is inderdaad :r
pi_132221728
Dat moet wel maf voelen, op maandag ochtend even een eitje bakken op dat gasfornuis onder die afzuigkap...
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:01 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_132225316
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 14:18:11 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132225667
Het is een beetje, eeh, erg minimalistisch. (8>
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:26:33 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_132225974
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Cynix ® het volgende:
Het is een beetje, eeh, erg minimalistisch. (8>
Het kan nog veel minimalistischer hoor:


;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:20:35 #117
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_132254524


Weer iemand die 50 jaar in hetzelfde huis heeft gewoond. Hier
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_132254643
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:20 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]

Weer iemand die 50 jaar in hetzelfde huis heeft gewoond. Hier
Goeie parkeerplaats.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:56:59 #119
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_132255745
Leuk schermpje bij je Jacuzzi



nice appartement ook alleen de vraagprijs....

[ Bericht 19% gewijzigd door Cynix ® op 17-10-2013 14:39:52 ]
pi_132255835
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:20 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]

Weer iemand die 50 jaar in hetzelfde huis heeft gewoond. Hier
Goeiendag wat een oude troep...

Dat is nog geen ton waard man :')
pi_132255846
Een hele hoop poezen op het bed (zie ook de drie foto's erna) en ze houden van groen en geel. In dit huis.



In dog years I'm dead
pi_132257479
In dog years I'm dead
pi_132258434
quote:
Dat is niet echt heel opmerkelijk toch? VInd het juist wel mooi, houd niet zo van een tv in huis en dit is een handige manier om em toch te hebben.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_132260288
en voor de romatische avonden heb je natuurlijk gewoon een haardvuur dvdeetje :)
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:27:06 #125
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132260846
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is niet echt heel opmerkelijk toch? VInd het juist wel mooi, houd niet zo van een tv in huis en dit is een handige manier om em toch te hebben.
Heb je die hoogte gezien? Lekker ongemakkelijk TV kijken zo...
Don't let my username fool you...
pi_132261190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:59 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Goeiendag wat een oude troep...

Dat is nog geen ton waard man :')
Makkelijk gezegd, leuke oneliner.
Gezien het feit dat het met afstand de goedkoopste woning in de wijk is en hij binnen een week al onder voorbehoud verkocht is durf ik te zeggen dat je uit je nek lult ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132261269
quote:
Creatief _O-


En die groene kamer... Dat kan toch niet? :'(
pi_132270200
Hee kijk, zo te zien een mooie ruime garage



Tig foto's verder...



Hier: http://www.funda.nl/koop/kantens/huis-47354953-pastoriepad-1/
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:21:19 #129
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132270654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Leuk schermpje bij je Jacuzzi

[ afbeelding ]

nice appartement ook alleen de vraagprijs....
Heerlijk WK enzo kijken :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_132271833
Mooie vloeren, verder saaie kleuren en grijze wandschildering



Onsamenhangende achterplaats met golfplatenveranda, met van alles erin en toch is het niets.



Benedenwoning wordt geveild vanaf ¤ 100.000
pi_132278758
Goedkoop gedaan zo te zien, maar niks mis mee wat mij betreft, ziet er netjes uit zo. :)
En vrij makkelijk aan te passen als je wilt, zowel de veranda als de rest van de tuin. :)
pi_132283722
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef Teslynd het volgende:
Mooie vloeren, verder saaie kleuren en grijze wandschildering

[ afbeelding ]

Onsamenhangende achterplaats met golfplatenveranda, met van alles erin en toch is het niets.

[ afbeelding ]

Benedenwoning wordt geveild vanaf ¤ 100.000
Ik vind het nog mooi hoor :@
pi_132284434
Het uitzicht aan de voorkant is wel vrij bijzonder. Je kijkt daar tegen het Emmaviaduct aan.
pi_132284759
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef Teslynd het volgende:
Mooie vloeren, verder saaie kleuren en grijze wandschildering

[ afbeelding ]

Onsamenhangende achterplaats met golfplatenveranda, met van alles erin en toch is het niets.

[ afbeelding ]

Benedenwoning wordt geveild vanaf ¤ 100.000
Ik snap nooit iets van die posts van jou. Wat is je punt? Waarom post je die foto's in dit topic? :?
pi_132284862
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:07 schreef tvdleur het volgende:
Hee kijk, zo te zien een mooie ruime garage

[ afbeelding ]

Tig foto's verder...

afbeelding

Hier: http://www.funda.nl/koop/kantens/huis-47354953-pastoriepad-1/
Volgens mij is dit de rest van de garage. Aan de buitenkant zie je drie vierkante raampjes. Eentje van de kleine garage en twee in deze kamer annex kantoortje. Op foto nummer drie zie je in het overzicht het tuinhuisje achter de garage die je hier ook kan zien in de dubbele deuren.
Jeroentje.
pi_132285131
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef Teslynd het volgende:
Mooie vloeren, verder saaie kleuren en grijze wandschildering

[ afbeelding ]

Onsamenhangende achterplaats met golfplatenveranda, met van alles erin en toch is het niets.

[ afbeelding ]

Benedenwoning wordt geveild vanaf ¤ 100.000
Wat is daar zo opmerkelijk aan? Behalve dat het goedkoop is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:58:28 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132285411
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 03:08 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik snap nooit iets van die posts van jou. Wat is je punt? Waarom post je die foto's in dit topic? :?
Vlgs mij is het eerder bedoeld als test case voor dingen die hij zelf stiekem eigenlijk wel mooi vind.

En die muurschildering vind ik verder echt heel tof gedaan, zo over die radiatorombouw doorlopend. :Y
***
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:15:57 #138
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132285556
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 03:08 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik snap nooit iets van die posts van jou. Wat is je punt? Waarom post je die foto's in dit topic? :?
Ah, ik was dus niet de enige :') Strakke tuin, alles netjes verzorgd, tip top in orde, maar het is ineens onsamenhangend :? En ook dat interieur, de wandschildering zou ik zelf nooit doen, maar vind het wel gedurfd.
Don't let my username fool you...
pi_132287975
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 04:22 schreef jpajs het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de rest van de garage. Aan de buitenkant zie je drie vierkante raampjes. Eentje van de kleine garage en twee in deze kamer annex kantoortje. Op foto nummer drie zie je in het overzicht het tuinhuisje achter de garage die je hier ook kan zien in de dubbele deuren.
[ afbeelding ]
staat ook in de omschrijving. Er is een slaapkamer+badkamer van gemaakt. Ideaal voor oudere mensen maar misschien wat onhandig voor de verkoop.
  † In Memoriam † vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:24:12 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132289190
Tsja, plaats een kraantje en noem het een badkamer. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132289343
Er is gewoon een normale badkamer met iets meer dan alleen een kraantje. Boven zit geen badkamer.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:14:19 #142
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132290687
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:29 schreef loecje het volgende:

[..]

staat ook in de omschrijving. Er is een slaapkamer+badkamer van gemaakt. Ideaal voor oudere mensen maar misschien wat onhandig voor de verkoop.
Ja, ik denk dat het huis gewoon is aangepast voor oudere mensen die slecht ter been zijn en geen trappen meer kunnen lopen. De inrichting - of wat daar nog van over is - wijst ook al in de richting van bejaarden.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:05:11 #143
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_132297899
Het huis van de film "Schatjes" staat ook te koop:
http://www.funda.nl/koop/(...)nburglaan-157/fotos/
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_132299032
Geen foto van de beroemde douche.
pi_132304316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het huis gewoon is aangepast voor oudere mensen die slecht ter been zijn en geen trappen meer kunnen lopen. De inrichting - of wat daar nog van over is - wijst ook al in de richting van bejaarden.
De bovenmeester van mijn lagere school woonde daar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132311987
Modern?

Drie ovens ? ook nog eens half voor de deur...

:') !

:r


Link :
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1

Prijs is trouwens behoorlijk scherp, aantal jaren terug waren ze ruim 280.000 bagger interieur kan soms gunstig voor je prijs zijn !
Interessant he ?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:17:43 #147
269689 crew  Viv
pi_132316710
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Modern?
Nee, dit krijg je wanneer woonwagenbewoners een rijtjeshuis chique willen inrichten. :D
pi_132318492
Ja kijk, mooi is-ie niet. Maar om daarom een onscherpe foto te gaan plaatsen?



bron: http://www.funda.nl/koop/(...)ing-olivereiland-86/
pi_132318530
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Drie ovens ? ook nog eens half voor de deur...
Ik denk zo dat die ingebouwde oven dan kapot is.

Overigens geweldig interieur. Het is jammer dat ik in die regio niets zoek.
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:33:56 #151
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_132354561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Modern?
....
Drie ovens ? ook nog eens half voor de deur...
...
Waarschijnlijk een Aziaat. Veel kleur, veel kitsch en 3 ovens ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:50:10 #152
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132354956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef zwarteweduwe het volgende:
Ja kijk, mooi is-ie niet. Maar om daarom een onscherpe foto te gaan plaatsen?

[ afbeelding ]

bron: http://www.funda.nl/koop/(...)ing-olivereiland-86/
En de bril omlaag doen voor de foto is ook even teveel gevraagd...
Don't let my username fool you...
pi_132386006
Gezellige wachtkamer woonkamer


Vreemde frutsels boven het bed


En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:


In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:24:27 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132386104
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En de bril omlaag doen voor de foto is ook even teveel gevraagd...
Nu weet je iig al dat de muren en vloer goed smerig zijn, extra spetters.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:27:44 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132386177
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezellige wachtkamer woonkamer
[ afbeelding ]

Vreemde frutsels boven het bed
[ afbeelding ]

En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:
[ afbeelding ]

In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/
Eerlijk is eerlijk: dit is de woonkamer.

The love you take is equal to the love you make.
pi_132386717
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: dit is de woonkamer.

[ afbeelding ]
De foto die ik postte maakt daar deel van uit, dat gedeelte is achter die muur met de haard (of zo), naast de keuken. Eén grote open ruimte.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:52:00 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132386748
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:50 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

De foto die ik postte maakt daar deel van uit, dat gedeelte is achter die muur met de haard (of zo), naast de keuken. Eén grote open ruimte.
Wat jij postte was meer het eetgedeelte dan de woonkamer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_132388045
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezellige wachtkamer woonkamer
[ afbeelding ]

Vreemde frutsels boven het bed
[ afbeelding ]

En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:
[ afbeelding ]

In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/
Even eerlijk, plaatje 1 vind ik ook een beetje kil, maar plaatje 2 vind ik best stijlvol op deze manier en plaatje 3 is natuurlijk helemaal geweldig. :D
pi_132388198
Tevens Blauwestad is toch dat gefaalde villawijk wat nu meer een spookwijk is?
Locatie locatie. Als dit huis ergens in de randstad stond zou die voor minimaal 2 miljoen van eigenaar verwisselen, voor alsnog is het echt een koopje. :o
pi_132388417
quote:
Die TV ook.
Zou het een gevalletje scheiding zijn waarbij de ex de flatscreen tv mee mocht nemen naar zijn nieuwe stek? Zo'n klein beeldbuisje zie je niet zo vaak meer...
pi_132388441
De wijk Overgooi in Almere is ook zo'n leuke:

Eerste foto van deze woning, gaaf! :9



Een latere foto...oh... :{ :r


En dan nog zo zo een.



:o



quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Die TV ook.
Zou het een gevalletje scheiding zijn waarbij de ex de flatscreen tv mee mocht nemen naar zijn nieuwe stek? Zo'n klein beeldbuisje zie je niet zo vaak meer...
Niet iedereen heeft behoefte aan een (grote) tv die als centraal punt in de woonkamer staat.

+
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Daar is de televisie.
[ afbeelding ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:00:11 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132388466
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Die TV ook.
Zou het een gevalletje scheiding zijn waarbij de ex de flatscreen tv mee mocht nemen naar zijn nieuwe stek? Zo'n klein beeldbuisje zie je niet zo vaak meer...
Daar is de televisie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_132388498
Oh, dus de kinderen mogen gewoon niet meekijken en hebben hun eigen TV.

Sorry, mijn internet is hier bagger dus ik klik meestal niet door :@
pi_132388582
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezellige wachtkamer woonkamer
[ afbeelding ]

Vreemde frutsels boven het bed
[ afbeelding ]

En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:
[ afbeelding ]

In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/


er was geen landingsbaan bij toch?
pi_132399226
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezellige wachtkamer woonkamer
[ afbeelding ]

Vreemde frutsels boven het bed
[ afbeelding ]

En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:
[ afbeelding ]

In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/
Ligt Johan Cruyff daar begraven in de voortuin?
pi_132399318
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef Iemand91 het volgende:
De wijk Overgooi in Almere is ook zo'n leuke:

Eerste foto van deze woning, gaaf! :9

[ afbeelding ]

Een latere foto...oh... :{ :r
[ afbeelding ]

En dan nog zo zo een.

[ afbeelding ]

:o

[ afbeelding ]

[..]

Niet iedereen heeft behoefte aan een (grote) tv die als centraal punt in de woonkamer staat.

+

[..]

Ik vind die tweede juist mooi; óók de achterkant :Y.
pi_132399506
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef Iemand91 het volgende:
De wijk Overgooi in Almere is ook zo'n leuke:

Eerste foto van deze woning, gaaf! :9

[ afbeelding ]

Een latere foto...oh... :{ :r
[ afbeelding ]

En dan nog zo zo een.

[ afbeelding ]

:o

[ afbeelding ]

[..]

Niet iedereen heeft behoefte aan een (grote) tv die als centraal punt in de woonkamer staat.

+

[..]

Dat eerste huis is op de tv geweest, hoe het gebouwd is. De houten panelen aan de voorzijde zijn te verschuiven. :Y
pi_132399639
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezellige wachtkamer woonkamer
[ afbeelding ]

Vreemde frutsels boven het bed
[ afbeelding ]

En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:
[ afbeelding ]

In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/
Die kroeg-aan-huis kan ik echt totaal niet rijmen met de inrichting in de rest van het huis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:23:32 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132400035
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kroeg-aan-huis kan ik echt totaal niet rijmen met de inrichting in de rest van het huis.
Een zoon die nog niet het huis uit wil?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:56:50 #170
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132403141
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kroeg-aan-huis kan ik echt totaal niet rijmen met de inrichting in de rest van het huis.
Ik vind het helemaal geweldig. ^O^

Het overgrote gedeelte van het huis is zó designerig dat het wel een meubeltoonzaal lijkt, en gelukkig hebben de bewoners dat ook beseft, dus is er voor het èchte leven een kroeg-aan-huis gecreëerd. :D
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132403565
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kroeg-aan-huis kan ik echt totaal niet rijmen met de inrichting in de rest van het huis.
Ik dus ook niet, beneden zo strak, slaapkamer toch weer een andere (romantischer) stijl en dan die kroeg..
pi_132403571
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef announcement het volgende:

[..]

Ligt Johan Cruyff daar begraven in de voortuin?
_O-
pi_132403687
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezellige wachtkamer woonkamer
[ afbeelding ]

Vreemde frutsels boven het bed
[ afbeelding ]

En als klap op de vuurpijl dit, allemaal in hetzelfde huis:
[ afbeelding ]

In de o zo gezellige Blauwestad: http://www.funda.nl/koop/blauwestad/huis-48419166-vikna-14/
Dat bed is zo tot hemelbed gemaakt, met de gordijnen afgeknipt i.p.v. opgenomen.
En de plafondlampaansluiting zoals gebruikelijk mooi in het midden van de slaapkamer, dus hier binnen het hemelbedgebeuren opgenomen.

En hier is dan de gezellige salon nog een keertje:

  maandag 21 oktober 2013 @ 20:27:30 #174
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132407071
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een zoon die nog niet het huis uit wil?
Of de mancave van de man des huizes die niets te zeggen had over de rest van het huis... Elke man heeft zijn mancave nodig :Y
Don't let my username fool you...
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:29:20 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132407150
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Of de mancave van de man des huizes die niets te zeggen had over de rest van het huis... Elke man heeft zijn mancave nodig :Y
Ja, zoals elke vrouw een moord doet voor een wokkinklossut.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:46:25 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132408018
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zoals elke vrouw een moord doet voor een wokkinklossut.
Die in Blauwestad gewoon uit Ikea Pax-kasten bestaat.... daar gaat je dure designhuis :')

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132408207
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die in Blauwestad gewoon uit Ikea Pax-kasten bestaat.... daar gaat je dure designhuis :')

[ afbeelding ]
Dat viel mij ook al op inderdaad :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:51:37 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132408303
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die in Blauwestad gewoon uit Ikea Pax-kasten bestaat.... daar gaat je dure designhuis :')

[ afbeelding ]
Is er wat mis dan, met die kasten?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:53:40 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132408418
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is er wat mis dan, met die kasten?
Niets, maar in duur design (het is immers niet voor niets twee keer zo duur als de omgeving) verwacht je geen relatief goedkope pax-kasten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:58:04 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132408656
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niets, maar in duur design (het is immers niet voor niets twee keer zo duur als de omgeving) verwacht je geen relatief goedkope pax-kasten.
Twee keer zo duur als de omgeving?

En ik deel die verwachting niet zo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_132408792
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En ik deel die verwachting niet zo.
Oh nou in dat geval is het niet meer dan logisch inderdaad ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:03:02 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132408963
quote:
12s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh nou in dat geval is het niet meer dan logisch inderdaad ^O^
Ik beweer niet dat het 'logisch' is, ik vind het niet zo :') -waardig als jullie.
The love you take is equal to the love you make.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 21:23:12 #183
269689 crew  Viv
pi_132410247
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef Iemand91 het volgende:
De wijk Overgooi in Almere is ook zo'n leuke:

Eerste foto van deze woning, gaaf! :9

[ afbeelding ]

Een latere foto...oh... :{ :r
[ afbeelding ]
Ik vind het wel slim zo, weinig inkijk vanaf de straatkant en grote ramen aan de tuinkant. O+
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:58:07 #184
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132412207
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zoals elke vrouw een moord doet voor een wokkinklossut.
Ik moest twee keer lezen voor ik het begreep. Haha. 8)7
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:00:02 #185
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132412314
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niets, maar in duur design (het is immers niet voor niets twee keer zo duur als de omgeving) verwacht je geen relatief goedkope pax-kasten.
Nou, wellicht juist zeer verstandige bewoners die begrijpen dat veel duurdere kasten niks toevoegen en die hun geld juist lekker hebben besteed aan zaken die echt in het oog springen? ;)

Sowieso niks mis met die kasten.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:56:15 #186
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132415710
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef announcement het volgende:

[..]

Ligt Johan Cruyff daar begraven in de voortuin?
Ik moest ff zoeken! :D _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:59:01 #187
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132415844
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die in Blauwestad gewoon uit Ikea Pax-kasten bestaat.... daar gaat je dure designhuis :')

[ afbeelding ]
Die hele inloopkast is net zo groot als mijn slaapkamer!! :o :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132421610
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niets, maar in duur design (het is immers niet voor niets twee keer zo duur als de omgeving) verwacht je geen relatief goedkope pax-kasten.
Waar zie je dan duur design meubilair in dat huis?
pi_132422554
De mensen van dat eerste huis in Almere Overgooi zijn niet zo heel erg lang geleden op de lokale tv geweest om te vertellen over het ontwerp van hun huis, want het was het mooiste en beste dat ze ooit gedaan hebben en dit was hun absolute droom die ze nooooooit meer zouden opgeven.
Dat is ongeveer anderhalf jaar geleden en hij staat nu al weer een tijdje op Funda.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132422705
Wat een verschrikkelijke huizen, die laatste paar moderne villa's :r

Doe mij maar 'gewoon' een mooie 'ouderwetse' rietgedekte villa, met een moderne en strakke inrichting, maar niet zo over-the-top als in die laatste paar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132422804




http://www.trulia.com/pro(...)lem-PA-19020#photo-1

Lelijker dan dit krijg je het niet snel ingericht :')
pi_132500237
Hier is iemand helemaal los gegaan met de tegelsnijder



Maar de pleebril vastzetten lukte blijkbaar niet, en zie ik daar links van de pot nou een zeer creatieve waterleiding lopen?

Met badkamer in dezelfde kleur, in dit huis.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 00:12:22 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_132500314
Ik zou de wc-borstel ook even weggehaald of omgedraaid hebben voor de foto. En het handdoekje (tegen de lekkage?) onder de wastafel ook.

En op alle andere foto's ligt/staat nog meer rotzooi :D
Dat zo'n makelaar daar niks van zegt, dat begrijp ik echt niet.

Oh wacht, ik zie nu dat het een executoriale verkoop betreft. Dat verklaart een hoop.

[ Bericht 29% gewijzigd door livelink op 24-10-2013 00:17:28 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_132500431
Het is een executoriale verkoop, daar zit vast een (niet zo'n leuk) verhaal aan vast en daar heeft de manier van foto's maken vast mee te maken.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 00:18:28 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_132500465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef R2R het volgende:
Het is een executoriale verkoop, daar zit vast een (niet zo'n leuk) verhaal aan vast en daar heeft de manier van foto's maken vast mee te maken.
Ja, ik zag het net zelf ook. Triest wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_132503534
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik vind het wel slim zo, weinig inkijk vanaf de straatkant en grote ramen aan de tuinkant. O+
Die gedachte zal er wel achter zitten inderdaad, maar het blijft lelijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2013 @ 10:00:01 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132505473
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef R2R het volgende:
Het is een executoriale verkoop, daar zit vast een (niet zo'n leuk) verhaal aan vast en daar heeft de manier van foto's maken vast mee te maken.
Je bedoelt dat de bewoners, door het tonen van stapels was etc, hopen dat het huis niet verkocht wordt?
Geen idee of ze daar uiteindelijk beter mee af zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:51:03 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132506613
quote:
O+
Ik zou die auto alleen acuut verkopen. :D Wat een lelijk ding!
Oh, en een ander gasfornuis erin. Ik vind de stijl niet bij de rest van het huis passen.
Maar verder mag er een strikje omheen hoor!
***
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:56:19 #200
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132506737
quote:
Knap, een auto cadeau krijgen die nog niet in productie is...
De eerste BMW i8 wordt pas verwacht in het eerste kwartaal van 2014...
Don't let my username fool you...
pi_132506940
quote:
Flink perceel zeg. Voor mijn gevoel wel minimaal 1,5 keer te duur.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_132507003
Nee droogdok Bosch en Duin, is gewoon mega duur.. en je krijgt een auto van 1,5 ton.. als ik een huis van bijna 4 miljoen kan kopen, maak ik mij niet druk over een auto eigenlijk!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 13:09:01 #203
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132510341
Overigens wordt er hier ook over gesproken...
Don't let my username fool you...
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:02:11 #204
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132514056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef R2R het volgende:
Het is een executoriale verkoop, daar zit vast een (niet zo'n leuk) verhaal aan vast en daar heeft de manier van foto's maken vast mee te maken.
Waarschijnlijk een heel treurig verhaal inderdaad. Gevalletje Echtscheiding, vermoed ik.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132516313
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Waarschijnlijk een heel treurig verhaal inderdaad. Gevalletje Echtscheiding, vermoed ik.
Of baan kwijt geraakt, hypotheek niet meer kunnen betalen etc. Nog triester misschien -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132517954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of baan kwijt geraakt, hypotheek niet meer kunnen betalen etc. Nog triester misschien -O-
Ik las been kwijt geraakt. :@
Het huis is van 2007 :o
pi_132522435
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:00 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de bewoners, door het tonen van stapels was etc, hopen dat het huis niet verkocht wordt?
Geen idee of ze daar uiteindelijk beter mee af zijn.
Het ziet er uit als een normaal ingericht en bewoond huis. Het is geen drama met het wasgoed, zoals je bij sommige huizen kleren en allerlei zooi overal rondgestrooid ziet.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:19:29 #208
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132546490
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het ziet er uit als een normaal ingericht en bewoond huis. Het is geen drama met het wasgoed, zoals je bij sommige huizen kleren en allerlei zooi overal rondgestrooid ziet.
Nou sorry hoor, maar als ik mijn huis wil verkopen dan zorg ik er toch echt wel voor dat ik de boel een beetje opruim... beter dan dit in ieder geval.

Iemand nog interesse in een prachtige watertoren in Utrecht? :)
Het lijkt er sterk op dat de huidige eigenaren al begonnen waren met het restaureren en bewoonbaar maken van de binnenkant, maar dat ze 't project toch helaas hebben moeten opgeven.

(kreeg de foto's niet gelinked, helaas)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:25:41 #209
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132546677
quote:
Waarom niet gewoon een gefilmde video?
pi_132546796
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar als ik mijn huis wil verkopen dan zorg ik er toch echt wel voor dat ik de boel een beetje opruim... beter dan dit in ieder geval.

Iemand nog interesse in een prachtige watertoren in Utrecht? :)
Het lijkt er sterk op dat de huidige eigenaren al begonnen waren met het restaureren en bewoonbaar maken van de binnenkant, maar dat ze 't project toch helaas hebben moeten opgeven.

(kreeg de foto's niet gelinked, helaas)
Lijkt niet duur voor de grond alleen al, maar er is nog wel veel werk aan en de binneruimte lijkt beperkt bruikbaar door het weinige licht. Ik vraag me af of je de tank eruit mag slopen. Dan kan je een van de mooiste ruimtes van Utrecht maken volgens mij, met een wijds uitzicht.


Edit - ik zie net dat het een werk bestemming heeft, niet om te wonen dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door PeuRac op 25-10-2013 13:39:46 ]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_132547556
Engelse Funda met heeeeeele grote TV (hier)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:26:31 #212
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132548261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Edit - ik zie net dat het een werk bestemming heeft, niet om te wonen dus.
Het màg wel. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:30:24 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132548360
The love you take is equal to the love you make.
pi_132548382
quote:
Foto is ook wel zo leuk hè ;)


Maar het mooiste is nog wel dit:
quote:
3 kamers (voorheen 4)
Dat moest eerder nóg kleiner zijn geweest? :')
pi_132548383
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het màg wel. ;)
Ik zag het nog weer later ja, vanaf de 1e verdieping, de begaande grond is alleen voor bedrijfsdoeleinden.

Ik zag trouwens ook dat er nog 9.5 ton aan restauratie nodig is :X
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:32:09 #217
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132548410
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zag het nog weer later ja, vanaf de 1e verdieping, de begaande grond is alleen voor bedrijfsdoeleinden.
:Y

quote:
Ik zag trouwens ook dat er nog 9.5 ton aan restauratie nodig is :X
Haha, ja, ik vraag me af hoeveel de eigenaren al aan cash aan dit 'projectje' hebben verloren... :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132548472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Foto is ook wel zo leuk hè ;)
[ afbeelding ]

Maar het mooiste is nog wel dit:

[..]

Dat moest eerder nóg kleiner zijn geweest? :')
ben benieuwd waar ze dan de bijbehorende kast hebben. (dit is een beter bed-set.)
:P

ah! gevonden! op de gang
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132548593
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

:Y

[..]

Haha, ja, ik vraag me af hoeveel de eigenaren al aan cash aan dit 'projectje' hebben verloren... :X
Veel, gezien dat ze op een oude matras slapen :+

Het lijkt erop dat er niet veel meer is gedaan dan het verkoop klaar te maken (10 jaar oude oerwoud uit de tuin gehaald onder andere). En een begin maken met de restauratie.

Overigens is het al een lange droom van mij om ooit in een watertoren te wonen. Helaaas kom ik anderhalf miljoen te kort ;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_132563597
Aparte gieter wel



In dit appartement.
pi_132564235


als je van zilver in je inetrieur en in je zwembad houdt

is dit gespiegeld of niet? Ik moest goed kijken. Erg sfeervol in ieder geval


met toffe thuisbios


de buren hebben dan weer een boksring (weet niet meer of ik deze hier al eens voorbij heb zien vliegen)


[ Bericht 50% gewijzigd door Dzjonka op 25-10-2013 21:41:50 ]
pi_132564480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef R2R het volgende:
Aparte gieter wel

[ afbeelding ]

In dit appartement.
Aparte schommelstoel ook wel.
pi_132564684
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Aparte schommelstoel ook wel.
Nou nee. Dat is een wereldberoemd ontwerp. Charles & Ray Eames.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 21:42:19 ]
pi_132565326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Dzjonka het volgende:
de buren[/url] hebben dan weer een boksring (weet niet meer of ik deze hier al eens voorbij heb zien vliegen)
Een keer of tien, schat ik zo. :P
pi_132565349

in een nineties design paradijs (hoe heet die barokke stoel met vlekjes ookalweer?)
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:56:21 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132565503
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou nee. Dat is een wereldberoemd ontwerp. Charles & Ray Eames.
Kunst is niet altijd universeel mooi he? ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132565512
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Dzjonka het volgende:
(hoe heet die barokke stoel met vlekjes ookalweer?)
Geen idee hoe-ie heet, maar het lijkt er eentje van Mendini.
pi_132565571
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Kunst is niet altijd universeel mooi he? ;)
Ik zei toch niks over mooi of lelijk? Alleen dat-ie erg bekend en dientengevolge niet echt apart of opmerkelijk is. :)
pi_132565731
enne, wat te zeggen van een blote man onderaan de trap in dit kamperspaleisje (doet me ook veel denken aan een hotel aan de Turkse kust)

pi_132565854
quote:
Tjee, ze hebben 'm niet alleen in blauw en roze, maar ook nog in het groen. Sowieso wel een opmerkelijk huis, aardig om alle foto's even na te lopen. :)

pi_132566041
Het is een beestenboel hiero


en nog veel meer dode muur en vloerversiering op de andere foto's.
pi_132566583
Belgisch, zo mooi



is dit Flintstonehuis al eens aan de beurt geweest? Kost net geen 5 miljoen.....


pi_132567348
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Aparte schommelstoel ook wel.
Wat dacht je van de vuilnisbak?

http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-9

En het stopcontact :)
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-13

En de badkamer is gewoon zielig...
pi_132567801
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Dzjonka het volgende:
enne, wat te zeggen van een blote man onderaan de trap in dit kamperspaleisje (doet me ook veel denken aan een hotel aan de Turkse kust)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat lijkt me echt het huis van Tony Montana
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:09:20 #236
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132568802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:37 schreef PeuRac het volgende:

Overigens is het al een lange droom van mij om ooit in een watertoren te wonen. Helaaas kom ik anderhalf miljoen te kort ;(
Jij ook al? :'(
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Dat is een wereldberoemd ontwerp. Charles & Ray Eames.
Yep. Of-ie zijn geld waard is, is uiteraard een heel andere kwestie. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door HetKlusKonijn op 26-10-2013 01:16:27 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:16:50 #237
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132569013
De watertoren! :o

Na jarenlang een oranje dak gehad te hebben (bouwzeil) en diverse rechtzaken omdat de eigenaar het dak moest maken, is het een tijdje gekraakt geweest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Veel, gezien dat ze op een oude matras slapen :+

Het lijkt erop dat er niet veel meer is gedaan dan het verkoop klaar te maken (10 jaar oude oerwoud uit de tuin gehaald onder andere). En een begin maken met de restauratie.

Overigens is het al een lange droom van mij om ooit in een watertoren te wonen. Helaaas kom ik anderhalf miljoen te kort ;(
En van die kraak zie je nu de restanten liggen gok ik zo. Hij staat nu al een tijdje in de steigers en het dak is inmiddels vernieuwd. Ik had begrepen dat de eigenaar er appartementen in zou maken en die zou gaan verhuren/verkopen, maar nu staat ie dus te koop...

Ligt me een prachtig lapje grond bij...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 01:10:00 #238
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132573327
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Ireth het volgende:
De watertoren! :o

Na jarenlang een oranje dak gehad te hebben (bouwzeil) en diverse rechtzaken omdat de eigenaar het dak moest maken, is het een tijdje gekraakt geweest.

[..]

En van die kraak zie je nu de restanten liggen gok ik zo. Hij staat nu al een tijdje in de steigers en het dak is inmiddels vernieuwd. Ik had begrepen dat de eigenaar er appartementen in zou maken en die zou gaan verhuren/verkopen, maar nu staat ie dus te koop...

Ligt me een prachtig lapje grond bij...
Wist ik, zelfs als rechtgeaarde volbloed Utrechter, niks van, maar gezien bepaalde "schilderingen" en andere overduidelijke andere "hints", had mij al duidelijk moeten worden dat die toren inderdaad gekraakt was.

Zoals al vermoed - het projectje is kennelijk mislukt. ;)

Prachtig bouwsel overigens. Typisch gevalletje van "Industrieel Erfgoed" ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door HetKlusKonijn op 26-10-2013 01:19:00 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 01:26:06 #239
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132573765
Wat een schattig bruidspaar. O+
Niks mis met het flatje overigens.



Hier.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132575670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat een schattig bruidspaar. O+
Niks mis met het flatje overigens.

[ afbeelding ]

Hier.
T33 radiator van 1,5 meter voor het raam, slecht geïsoleerd? Dat is een flinke knoeperd! Daar krijg je het wel een hete slaapkamer mee ;)
Laat die handjes wapperen!
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:00:43 #241
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132575932
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat een schattig bruidspaar. O+
Niks mis met het flatje overigens.
Maar is die witte emmer nou een prullenbak of een soort chemisch toilet? :X
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132576369
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 09:00 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar is die witte emmer nou een prullenbak of een soort chemisch toilet? :X
Een luieremmer. Lekker, pal naast je bed. :|W
pi_132576687
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat een schattig bruidspaar. O+
Niks mis met het flatje overigens.

[ afbeelding ]

Hier.
Waarom zijn de meeste foto's zo laag genomen?
Op deze foto is het goed te zien, alsof de foto genomen is door een kindje
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-11
pi_132576695
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 09:59 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Een luieremmer. Lekker, pal naast je bed. :|W
Hoef je niet ver te lopen om het weg te gooien :)
pi_132576781
En weer zo'n typisch gruwelijk lelijk blokkendoos gebouw in een wijk met nog meer blokkendozen.
pi_132576821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat een schattig bruidspaar. O+
Niks mis met het flatje overigens.

[ afbeelding ]

Hier.
De muurschildering op 't balkon is ook wel aardig:
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:10:42 #247
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132577223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wist ik, zelfs als rechtgeaarde volbloed Utrechter, niks van, maar gezien bepaalde "schilderingen" en andere overduidelijke andere "hints", had mij al duidelijk moeten worden dat die toren inderdaad gekraakt was.
Link
Heeft zelfs een tijdje een spandoek buiten aan de toren gehangen van de krakers.

(ik loop er minimaal 4x per dag langs, dus dat kon me niet ontgaan zijn :D )

En hier overigens het bericht over dat de eigenaar het zou gaan verhuren.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:43:24 #248
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132577809
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 09:59 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Een luieremmer. Lekker, pal naast je bed. :|W
G*dver, die had nog niet eens gezien toen ik dat plaatje postte. :X :r
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:41 schreef R2R het volgende:
En weer zo'n typisch gruwelijk lelijk blokkendoos gebouw in een wijk met nog meer blokkendozen.
Tsja, we kunnen nou eenmaal niet allemaal die vrijstaande rietgedekte jaren-30 villa betalen hè.

Het zijn prima startersflats, zeer populair hier, want zie maar eens zo'n 70-80 vierkante meter woonruimte te scoren voor ongeveer een ton in Utrecht. En van binnen zie je echt niet hoe lelijk die blokkendozen van buiten zijn.... ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:45:27 #249
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132577850
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:45 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

De muurschildering op 't balkon is ook wel aardig:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die plantenbak en dat uitzicht... ach ja. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:59:48 #250
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_132583822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Het zijn prima startersflats, zeer populair hier, want zie maar eens zo'n 70-80 vierkante meter woonruimte te scoren voor ongeveer een ton in Utrecht. En van binnen zie je echt niet hoe lelijk die blokkendozen van buiten zijn.... ;)
Dit appartement staat desondanks al te koop sinds februari 2012.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:17:06 #251
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132584280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:59 schreef freako het volgende:

[..]

Dit appartement staat desondanks al te koop sinds februari 2012.
Dat is niet de enige. Probleem is dat veel verkopers nog steeds teveel vragen. Wie niet akkoord gaat met een bod van ongeveer een ton, blijft met z'n pandje zitten. Grotendeels omdat de potentiële kopers (grotendeels starters en mensen die nou niet echt een topsalaris verdienen) wel zouden willen, maar geen hogere hypotheek krijgen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132584404
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 09:59 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Een luieremmer. Lekker, pal naast je bed. :|W
Moest het 2 keer lezen. Zat me af te vragen wat een luie remmer was (en hoeveel auto's dat kost op jaarbasis) :+
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_132592641
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Probleem is dat veel verkopers nog steeds teveel vragen.
Ja gek hé?
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:29:23 #254
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132599987
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja gek hé?
Dat vind ik inderdaad gek, want tenzij je de afgelopen vijf jaar onder een rots geleefd hebt, zou je als verkoper moeten weten dat de hoofdprijs er tegenwoordig echt niet meer in zit.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132600250
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad gek, want tenzij je de afgelopen vijf jaar onder een rots geleefd hebt, zou je als verkoper moeten weten dat de hoofdprijs er tegenwoordig echt niet meer in zit.
Ach, mijn moeder heeft juist de prijs hoog gelaten omdat ze onderhand niet meer de noodzaak heeft om direct te verhuizen. scheelt kosten begreep ik :)
Liefde en infectie
pi_132600861
Waarom staat het dan te koop?
pi_132600997
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad gek, want tenzij je de afgelopen vijf jaar onder een rots geleefd hebt, zou je als verkoper moeten weten dat de hoofdprijs er tegenwoordig echt niet meer in zit.
Heb jij 40K op je rekening staan om alleen van je huidige huis af te komen?
Rots...
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:00:33 #258
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132601036
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heb jij 40K op je rekening staan op je huis te verkopen?
Je bedoelt, heb ik destijds netjes afgelost op mijn hypotheek, om het risico op een onder-water-staand huis te vermijden? Het antwoord is "ja".

Maar dit wordt een beetje off-topic, dus laat ik het hierbij. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132601133
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Je bedoelt, heb ik destijds netjes afgelost op mijn hypotheek, om het risico op een onder-water-staand huis te vermijden? Het antwoord is "ja".

Maar dit wordt een beetje off-topic, dus laat ik het hierbij. :)
Wacht even, jij had het over een rots... En met die annuiteitenhypotheek, moet je dan niet al minimaal 10 jaar in een huis wonen om nog geen 20% van de hypotheek af te lossen...? Diezelfde 20% van die rotsbewoners. En jij en je partner zagen natuurlijk ook al voor 2008 die crisis aankomen aangezien jullie daarom afloste ivm onder-water-staan. Ik begrijp dat je de discussie bij voorbaat al in de kiem wil smoren

Ik leef blijkbaar onder een rots. Jij bent al de derde trouwens. Er staat hier een huis te koop, welke prijs moeten wij vragen?
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:14:13 #260
58560 Oksel
Gezellig.
pi_132601443
Ongeveer een WTF bij elke foto.

http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-2/omschrijving/

2,9 miljoen.. :X
  Moderator / Miss SHO zondag 27 oktober 2013 @ 00:33:38 #261
22592 crew  Ole
pi_132602059
Lijkt wel een herberg. Er zijn genoeg stoelen in elk geval
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132602408
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wacht even, jij had het over een rots... En met die annuiteitenhypotheek, moet je dan niet al minimaal 10 jaar in een huis wonen om nog geen 20% van de hypotheek af te lossen...? Diezelfde 20% van die rotsbewoners. En jij en je partner zagen natuurlijk ook al voor 2008 die crisis aankomen aangezien jullie daarom afloste ivm onder-water-staan. Ik begrijp dat je de discussie bij voorbaat al in de kiem wil smoren

Ik leef blijkbaar onder een rots. Jij bent al de derde trouwens. Er staat hier een huis te koop, welke prijs moeten wij vragen?
Zijn meer mensen die zo verstandig zijn geweest om vroegtijdig, af en toe wat af te lossen.
pi_132607799
Vergeet de foto's niet ;)
Hypotheekdingen mogen in WGR.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_132607909
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Oksel het volgende:
Ongeveer een WTF bij elke foto.

http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-2/omschrijving/

2,9 miljoen.. :X
Heel gaaf, speciaal object. Maar een onderhoud dat erbij komt kijken!!

Woonhuis is erg gaaf.
Laat die handjes wapperen!
pi_132608031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Dzjonka het volgende:
[ afbeelding ]

als je van zilver in je inetrieur en in je zwembad houdt

is dit gespiegeld of niet? Ik moest goed kijken. Erg sfeervol in ieder geval
[ afbeelding ]

met toffe thuisbios
[ afbeelding ]

de buren hebben dan weer een boksring (weet niet meer of ik deze hier al eens voorbij heb zien vliegen)
[ afbeelding ]
Op zich heeft zo'n loft wel wat, maar wat een geld :X

Voor zo'n bedrag zou ik persoonlijk toch een leuke villa in een bosrijke omgeving kopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_132608769
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad gek, want tenzij je de afgelopen vijf jaar onder een rots geleefd hebt, zou je als verkoper moeten weten dat de hoofdprijs er tegenwoordig echt niet meer in zit.
Dus jij hebt geen problemen met het doorverkopen van iets met meer dan 10.000 euro verlies?
pi_132609044
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dus jij hebt geen problemen met het doorverkopen van iets met meer dan 10.000 euro verlies?
Ik niet in ieder geval. Een normale auto zakt ook in waarde nadat je hem gekocht hebt.


hier kan je kijken hoe de bedorven etenswaren uit de koelkast lopen :P (had toch een fotootje nodig om wat on-topics te zeggen :+ )
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_132609061
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Oksel het volgende:
Ongeveer een WTF bij elke foto.

http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-2/omschrijving/

2,9 miljoen.. :X
Waar zou je moeten beginnen als je zoiets koopt..... platgooien en opnieuw beginnen lijkt me het makkelijkst.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_132609107
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:12 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval. Een normale auto zakt ook in waarde nadat je hem gekocht hebt.
Een normale auto is niet al 1 of meerdere keren doorverkocht met een zeer vette winst, voordat het in waarde zakt.

Ik weet dat dit OT is, maar ik kan er gewoon niet tegen als oorzaak-gevolg door elkaar gehaald worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat is niet de enige. Probleem is dat veel verkopers nog steeds teveel vragen.
Probleem is dus niet dat veel verkopers teveel vragen, maar dat men over de ruggen van anderen geld wil verdienen door verkopers van nu huizen door te laten verkopen met zeer extreme verliezen. Alles werd kunstmatig hoog gehouden en heel wat mensen zijn er rijk van geworden, en de verkopers van nu zijn de dupe, omdat alles ineens afgepakt moet worden.
pi_132609427
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Een normale auto is niet al 1 of meerdere keren doorverkocht met een zeer vette winst, voordat het in waarde zakt.

Ik weet dat dit OT is, maar ik kan er gewoon niet tegen als oorzaak-gevolg door elkaar gehaald worden.

[..]

Probleem is dus niet dat veel verkopers teveel vragen, maar dat men over de ruggen van anderen geld wil verdienen door verkopers van nu huizen door te laten verkopen met zeer extreme verliezen. Alles werd kunstmatig hoog gehouden en heel wat mensen zijn er rijk van geworden, en de verkopers van nu zijn de dupe, omdat alles ineens afgepakt moet worden.

Maak dan een WGR topic aan ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:33:17 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132609508
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Oksel het volgende:
Ongeveer een WTF bij elke foto.

http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-2/omschrijving/

2,9 miljoen.. :X
Ik vind alleen de buitenkant mooi, de rest is afschuwelijk!
Resistance is futile.
pi_132617740
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

pedante eikel :)
Wel een die gelijk heeft, *bezem pakt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_132625541
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar als ik mijn huis wil verkopen dan zorg ik er toch echt wel voor dat ik de boel een beetje opruim... beter dan dit in ieder geval.
Het punt is denk ik ook dat ze niet WILLEN verkopen.
De bank dwingt ze om te verkopen. Weet ook niet hoeveel tijd en moeite ik dan in de verkoop en het mooi maken voor foto's zou willen steken.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132625923
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:12 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval. Een normale auto zakt ook in waarde nadat je hem gekocht hebt.


hier kan je kijken hoe de bedorven etenswaren uit de koelkast lopen :P (had toch een fotootje nodig om wat on-topics te zeggen :+ )
Of de schapen tellen :') trouwens ga nu maar in wgr verder! Mijn lievelingstopic wordt vervuild :(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 27 oktober 2013 @ 21:00:23 #275
269689 crew  Viv
pi_132633313
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef Clicks_nl het volgende:
Het punt is denk ik ook dat ze niet WILLEN verkopen.
De bank dwingt ze om te verkopen. Weet ook niet hoeveel tijd en moeite ik dan in de verkoop en het mooi maken voor foto's zou willen steken.
Aan de andere kant: als ze wèl tijd en moeite zouden steken in de verkoop, zijn ze sneller verlost van een huis wat kennelijk te duur voor ze is, èn ze houden er wellicht een kleinere restschuld aan over dan op deze manier...
pi_132633979
Bij dat huis, stond de fotograaf ineens voor de deur. Nog voor het moment dat je huis leeg moet staan, ongeacht de veilingdatum.

Wat vaak voorkomt bij huizen die op funda staan waar niks opgeruimd is, is dat het een echtscheiding betreft waar de persoon die er nog in woont, eigenlijk niet wil dat het verkocht wordt maar gedwongen is om het huis wel 'officieel' te koop te zetten
pi_132637073
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:00 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Aan de andere kant: als ze wèl tijd en moeite zouden steken in de verkoop, zijn ze sneller verlost van een huis wat kennelijk te duur voor ze is, èn ze houden er wellicht een kleinere restschuld aan over dan op deze manier...
:( ga weg met die onneuzele discussie over verdomde hypotheken. Foto's wil ik zien en wel opmerkelijke foto's van de funda website over jawel funda! Grrr... nu is mijn biertje ook nog te koud.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 27 oktober 2013 @ 22:05:09 #278
269689 crew  Viv
pi_132637457
quote:
8s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:58 schreef ManianMan het volgende:
:( ga weg met die onneuzele discussie over verdomde hypotheken. Foto's wil ik zien en wel opmerkelijke foto's van de funda website over jawel funda! Grrr... nu is mijn biertje ook nog te koud.
Sorry k_man ManianMan :*
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:47:45 #279
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132641963
Wanhopige Opmerkelijke verkooptekst:

quote:
"LET OP! De vraagprijs van deze woning is een dagprijs. Deze dagprijs is niet onderhandelbaar, maar de woning wordt vanaf donderdag 3 oktober 2013 elke dag ¤ 1.000 goedkoper. Wij blijven de prijs elke dag verlagen, tot ruim onder de marktwaarde. Wacht u een paar dagen, dan verdient u dus geld. Maar wacht u te lang, dan is iemand anders u vóór!
U vindt de actuele dagprijs op ElkeDagGoedkoper via de button rechts"
voor (relatief) peperduur seniorenappartement, kennelijk aan de straatstenen niet kwijt te raken.

Hier word je zelfs/ook als senior dan ook niet vrolijk van lijkt me:

:{

Verder best een mooi appartement.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132642267
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wanhopige Opmerkelijke verkooptekst:

[..]

voor (relatief) peperduur seniorenappartement, kennelijk aan de straatstenen niet kwijt te raken.

Hier word je zelfs/ook als senior dan ook niet vrolijk van lijkt me:
[ afbeelding ]
:{

Verder best een mooi appartement.
Nou ja de badkamer an sich is niet heel verkeerd toch? Speciaal toilet, gelijkvloers.
Als ze nog even wachten hebben ze extra veel EXPEDIT trouwens :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:59:01 #281
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132642329
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ja de badkamer an sich is niet heel verkeerd toch? Speciaal toilet, gelijkvloers.
Als ze nog even wachten hebben ze extra veel EXPEDIT trouwens :')
Nee, maar ik moest toch een foto'tje plaatsen... :P
En ik vind die hele stellage die er om die plee heen gebouwd is nou niet bepaald aantrekkelijk.
NB: de flat is bedoeld voor bewoners waarvan er minstens ééntje 50+ is. Goeie hemel, alsof je op je 50e er al zo aan toe bent... ik neem aan dat er 80+ wordt bedoeld. :X

Stikt van de EXPEDIT inderdaad. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132642451
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En ik vind die hele stellage die er om die plee heen gebouwd is nou niet bepaald aantrekkelijk.
NB: de flat is bedoeld voor bewoners waarvan er minstens ééntje 50+ is.
Ik ken mensen die jonger zijn maar in verband met een rolstoel/slecht ter been zijnde er graag zouden willen wonen. (Vraagprijs er even buiten gelaten, maar qua woning kan het best een uitkomst zijn)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_132642456
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nee, maar ik moest toch een foto'tje plaatsen... :P
En ik vind die hele stellage die er om die plee heen gebouwd is nou niet bepaald aantrekkelijk.
NB: de flat is bedoeld voor bewoners waarvan er minstens ééntje 50+ is. Goeie hemel, alsof je op je 50e er al zo aan toe bent... ik neem aan dat er 80+ wordt bedoeld. :X

Stikt van de EXPEDIT inderdaad. :Y
Nee ik ook niet, maar voor mensen met een WMO indicatie is het op zich toch een prima huis? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 28 oktober 2013 @ 00:04:18 #284
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132642486
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik ken mensen die jonger zijn maar in verband met een rolstoel/slecht ter been zijnde er graag zouden willen wonen. (Vraagprijs er even buiten gelaten, maar qua woning kan het best een uitkomst zijn)
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
Nee ik ook niet, maar voor mensen met een WMO indicatie is het op zich toch een prima huis? :P
En juist dié mogen er niet in zolang ze nog geen 50 zijn... :{

Anyway, het ging mij hoofdzakelijk om het verkooptekstje. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132642507
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

[..]

En juist dié mogen er niet in zolang ze nog geen 50 zijn... :{

Anyway, het ging mij hoofdzakelijk om het verkooptekstje. ;)
Die is inderdaad behoorlijk opvallend ja! Ik ben benieuwd voor welk bedrag ze het huis weten te verkopen :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132642601
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En juist dié mogen er niet in zolang ze nog geen 50 zijn... :{

Anyway, het ging mij hoofdzakelijk om het verkooptekstje. ;)
Weet ik wel, maar het ging me dan ook voornamelijk om deze zinsnede van je:

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Goeie hemel, alsof je op je 50e er al zo aan toe bent... ik neem aan dat er 80+ wordt bedoeld.
Oftewel, met de leeftijdseis is ansich niks mis (eerder te hoog dan te laag), over de prijs valt te twisten.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  maandag 28 oktober 2013 @ 00:16:27 #287
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132642711
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Oftewel, met de leeftijdseis is ansich niks mis (eerder te hoog dan te laag), over de prijs valt te twisten.
Het is zeer wel mogelijk dat ik me aan die klakkeloze leeftijdsgrens erger, juist ómdat ik weet dat er vele jongere gehandicapte mensen zijn die dolgraag voor een dergelijke woning in aanmerking zouden komen, terwijl tegelijkertijd de indruk wordt gewekt dat een 50+er 'dus' sowieso een 'krakkemik' is. Zie ook die afschuwelijke marketingstrategie bij, bijvoorbeeld, een 'Ouderenbeurs voor 55+-ers'. Het gaat mij dus om de beeldvorming waar ik mij ten zeerste aan erger.

Ik, en met mij zowat al mijn 50+-vrienden, zouden er niet dood gevonden willen worden. :{w
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 28 oktober 2013 @ 00:28:58 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132643011
Het betekent gewoon dat ze niet het risico willen lopen dat er nog kinderen komen wonen, en dat risico loop je met iemand die beduidend jonger is maar wel een WMO-indicatie heeft nou eenmaal wel.

Ja okay, een vent van 55 kan ook nog makkelijk vader worden, maar die weet vast niet veel te versieren in een vruchtbare leeftijd als ze weet dat hij in een "senioren-complex" woont ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 oktober 2013 @ 00:35:06 #289
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132643146
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:28 schreef Leandra het volgende:
Het betekent gewoon dat ze niet het risico willen lopen dat er nog kinderen komen wonen, en dat risico loop je met iemand die beduidend jonger is maar wel een WMO-indicatie heeft nou eenmaal wel.
Ah, op die fiets. Had ik niet aan gedacht. Mea culpa. :)

quote:
Ja okay, een vent van 55 kan ook nog makkelijk vader worden, maar die weet vast niet veel te versieren in een vruchtbare leeftijd als ze weet dat hij in een "senioren-complex" woont ;)
Ik wil ze de kost niet geven, die kerels die op 55+-leeftijd nog een jong blommetje van 38 scoren en die toch weer een kindje weten te produceren. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 28 oktober 2013 @ 00:37:37 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132643185
Ja dat wel, maar een vent die in een "senioren-complex" woont is nou niet bepaald een aantrekkelijke partij voor een dame in vruchtbare leeftijd ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 oktober 2013 @ 00:38:35 #291
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132643200
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ja dat wel, maar een vent die in een "senioren-complex" woont is nou niet bepaald een aantrekkelijke partij voor een dame in vruchtbare leeftijd ;)
Als 't een rijk suikeroompje is... :P -

Okee, sorry mods, we kletsen weer teveel in dit topic! ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:20:08 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132648392
Wat een enorm lullig (en lelijk) keukentje in een huis van 1,4 miljoen!





http://funda.nl/48562055/

Okok, het gaat natuurlijk om het land en de stallen en de locatie maar toch...
***
pi_132648476
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een enorm lullig (en lelijk) keukentje in een huis van 1,4 miljoen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://funda.nl/48562055/

Okok, het gaat natuurlijk om het land en de stallen en de locatie maar toch...
Maar wel hoogglans en gouden knopjes, dus toch wat sjieker dan een doorsnee keuken :P
pi_132650756
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Maar wel hoogglans en gouden knopjes, dus toch wat sjieker dan een doorsnee keuken :P
Maar ook een echt enorm contrast met de woonkamer waar die keuken in zit. Zie ik daar trouwens TL verlichting?! :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2013 12:22:23 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:02:01 #295
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132652259
Mijn gratis tip voor de bewoners: overschilderen 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132653969
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn gratis tip voor de bewoners: overschilderen 8-)
[ afbeelding ]
Hey there momma, wanna touch my biceps?
pi_132655452
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nee, maar ik moest toch een foto'tje plaatsen... :P
En ik vind die hele stellage die er om die plee heen gebouwd is nou niet bepaald aantrekkelijk.
NB: de flat is bedoeld voor bewoners waarvan er minstens ééntje 50+ is. Goeie hemel, alsof je op je 50e er al zo aan toe bent... ik neem aan dat er 80+ wordt bedoeld. :X

Stikt van de EXPEDIT inderdaad. :Y
Het is juist aantrekkelijk voor 50+'ers. Je weet dat je er kan blijven wonen als je later ouderdomskwalen krijgt of invaliderende ongelukken. En géén gedoe meer om dan je douchestoel en je wc-steun te krijgen - wat je tegen die tijd nauwelijks nog krijgen kan wegens opheffen van AWBZ en minimaliseren van de vervanger WMO. De plattegrond laat zien dat het echt geschikt is: je kan je met je rollator bewegen in woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer.

Die tekst is van het kaliber Hijg, hijg, maak snel open en zie welke ongeloofwaardige geschenken u misschien krijgt, hijg, hijg!!!!
pi_132659278
Hebben we net de geklets over hypotheken afgerond, krijgen we nu een eindeloze discussie over seniorenappartementen?
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 16:25:24 #299
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132659379
Moet dat niet zijn: het geklets? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 16:26:28 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132659431
Maar, inderdaad: meer foto's, minder gezever! :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:33:14 #301
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132661873
opnieuw proberen dan maar?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')