abonnement Unibet Coolblue
pi_130588800
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_130588906
Hup hup
Worry is a misuse of imagination
pi_130589352
Gefeliciteerd MC! *O*
pi_130589382
Naamtopic!
Bijna he, nog een paar uur en als er geen rare verrassingen zijn natuurlijk :)
pi_130589402
Go mc! Alvast gefeliciteerd! *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130589899
Lijstje!

O:kwark met snee bananenbrood van gister en bosbessen erdoor heen :9.
T:gerookte makreel
L: gerookte makreel, maïskolf, komkommer
T: tomaat
D:omelet met champs, tomaat, kaas.
T:misschien nog wat kwark met fruit.

Edit:beetje laag in cal. Dan ik zou willen. Nog even iets extra tussendoor erbij verzinnen :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Californium op 29-08-2013 12:13:44 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130590456
Dit zijn shuttels (had het verkeerd geschreven zag ik :+ )> Wij beleggen ze met biefstukworst :Y) .
pi_130590458
Gefeliciteerd MC *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130590463
Go MC! *O* :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:19:57 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130590499
Lunch wordt. . Nu naar vd Valk. Nom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130590852
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Laureline het volgende:
Dit zijn shuttels (had het verkeerd geschreven zag ik :+ )> Wij beleggen ze met biefstukworst :Y) .
Die heeft de oma van Freud altijd staan, maar dan de kaas variant. Die dingen zijn verslavend :(

En goede middag!

Succes straks MC!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:51:02 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130593496
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Lunch wordt. . Nu naar vd Valk. Nom
Enjoy! O+

Mc, nice! Succes! *O*

Smoothie :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130595012
Update:
O: havermout met kokosmelk en cacaonibs
T: koffie met koekje, appel
L: salade met 100 gr kip, quesedilla van 1 tortilla
T: tonic
T: kwark met gemengde noten en honing
D: sushi
T: bier en snacks
pi_130595443
Lijstje
O kwark
L pistolet met komijnekaas, krentenbol, een typisch geserveerde lunch
T half broodje kipfilet
S rondje rennen - 5 km
D weet ik nog niet?
pi_130596372
Mijn voorlopig lijstje:

O: speltboterham boter, ham en komkommer, speltboterham boter en pindakaas.
T: grote koffie verkeerd
T: 1 babybell kaasje
L: twee gevulde eitjes en diverse groenten met hummus
T: pure chocolade en thee
S: uurtje yoga
D: bloemkool, aardappelen, appelmoes. Misschien wat kaas of stukje vlees.
pi_130597159
Lijstje:

O: kwark&banaan
T: nectarine
L: 3 bth, bak salade
T: appel
.... heb trek nu, maar niks meer bij me..
D: noedels, boontjes, paprika, sla, gerookte kip, cashewnoten
B: 2 uur rustig fietsen
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130597574
Succes en veel plezier Mc!!

quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:40 schreef Skoap het volgende:
Pfff Luc heeft deze week alleen maandag nacht doorgeslapen... De rest van de nachten zijn prut. Pfff wat ben ik moe. :O

Nog 2 weken en dan zou deze sprong voorbij moeten zijn... Wat ben ik gezegend met een kind wat normaal gesproken wel goed slaapt....
*schudt hand :* Wij hebben deze week ook zo'n spookje die soms midden in de nacht niet meer wil slapen. Volgens mij last van zijn hoektanden die doorkomen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130598517
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Phaidra het volgende:
Succes en veel plezier Mc!!

[..]

*schudt hand :* Wij hebben deze week ook zo'n spookje die soms midden in de nacht niet meer wil slapen. Volgens mij last van zijn hoektanden die doorkomen.
Arme jullie!
En natuurlijk ook niet leuk voor I.

Ik zit echt een beetje als een zombie op mijn werk en dat maakt mijn werk er niet makkelijker op.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:51:48 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130602432
Lijst

O kwark, vla, peer
T's appel, nectarine, beker melk, 2 cafe noirs, cappuccino
L:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T: pennywafel
D: Brocccoli, rode bieten, aardappel gebakken uit de oven met knoflook, ui enzo, Biefstuk met champignons en paprika
T: Of een handje popcorn of niks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130602582
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

Arme jullie!
En natuurlijk ook niet leuk voor I.

Ik zit echt een beetje als een zombie op mijn werk en dat maakt mijn werk er niet makkelijker op.
Rot is dat he -O-. Inmiddels kan ik er wel een stuk beter tegen (doorslapen gebeurt hier bijna nooit, maar er is wel een verschil tussen 1x 10 min wakker of 3-4x en soms ruim een uur bezig). Voor jouw werk lijkt het me helemaal vervelend, vergt veel concentratie denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130602608
Uniek, je lunch ziet er heerlijk uit! :9
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130602661
^ Dat!
Is allerminst het standaard bolletje ham, bolletje kaas en een krentebol met een litervat margarine erop gesmeerd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130602696
Ja dat is ook een beetje het probleem. Ik heb een mega drukke baan die ook nog eens heel veel concentratie vraagt. Sowieso werk ik 4 * 9 en ik heb in die 4 * 9 echt geen moment echt rust.
Fok is vaak voor mij even mijn gedachten ordenen voor ik weer verder ga met de volgende klus.

Dus als je je dan een halve zombie voelt is zo'n werkdag best wel heftig.
(Vooral het nadenken over complexe problemen en ondertussen het geduld kunnen opbrengen om ook nog een team van 12 man aan te sturen)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130602885
Ik ruik gebakken spekjes en nu krijg ik me toch honger :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130602898
Pfff Skoap, dat valt niet mee idd :X. Ik kan binnen bepaalde kaders wel wat schuiven met werkdagen en -tijden, dus als ik echt zombie ben, kan ik wat eerder stoppen en op een andere dag wat extra werken. Dat scheelt enorm.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130603078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:59 schreef Skoap het volgende:
Ja dat is ook een beetje het probleem. Ik heb een mega drukke baan die ook nog eens heel veel concentratie vraagt. Sowieso werk ik 4 * 9 en ik heb in die 4 * 9 echt geen moment echt rust.
Fok is vaak voor mij even mijn gedachten ordenen voor ik weer verder ga met de volgende klus.

Dus als je je dan een halve zombie voelt is zo'n werkdag best wel heftig.
(Vooral het nadenken over complexe problemen en ondertussen het geduld kunnen opbrengen om ook nog een team van 12 man aan te sturen)
De complexere dingen kun je niet delegeren?
Al snap ik dat je dat ook niet wilt want de complexe dingen zijn het leukst om te doen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130603653
Oh, en je CV updaten is maar stom }:|

Onder m'n werkervaring staat maar 1 ding en vind het te lullig om die 2x 2mnd te noemen dat ik bij m'n stagebedrijven ben blijven hangen in de zomervakantie :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130603704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De complexere dingen kun je niet delegeren?
Al snap ik dat je dat ook niet wilt want de complexe dingen zijn het leukst om te doen.
Ja dat probeer ik wel, maar dat gaat nog niet zo goed als ik zou willen.....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130604037
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik wel, maar dat gaat nog niet zo goed als ik zou willen.....
Taalbarrière en de afstand werkt dan ook niet mee natuurlijk :{

:*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130604702
Hoe heb jij je stage dan benoemd viZ? Ik heb mijn stages als werkervaring staan!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130604941
Zag op intermediair dat je stages apart moet noemen.
quote:
Stages en scripties vallen weer onder een apart kopje, direct onder ‘Opleidingen'. Heb je meer dan vijf jaar werkervaring, bedenk dan eerst hoe relevant je stages nog zijn.
Alle 4 stages zijn wel vrij relevant eigenlijk want daar veel ervaring mee opgedaan.

En misschien maar gewoon laten zo. Hoorde al van afstudeerder waar ik technisch begeleider voor was dat hij best veel respons op z'n CV kreeg.

Nu nog een leuk 'profiel' schrijven, die ik had was beetje fout :')

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 29-08-2013 18:57:47 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130605789
Ja oké. Als je al langer werkzaam bent is het anders. Mijn werkervaring, relevante dus, is alleen stages....
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130606089
Ja maar dat is dus bij 1 bedrijf :D

Ik noem de vakantieperiodes gewoon! Is in het vakgebied en ook een teken dat ik tijdens m'n stages goed genoeg m'n best heb gedaan om er te mogen blijven.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130607285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Taalbarrière en de afstand werkt dan ook niet mee natuurlijk :{

:*
en onze business is niet makkelijk. Dus ze komen er vaak gewoon niet uit ....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130607891
Thuis!
Heb een leuk cadeautje voor oma van lief en frutsels gekocht :@ en de aapjes waren ook lief! Leuk dagje gehad weer.

Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T minneola
L sap, broodje tonijn
T kaasstengel
D pasta bolognese met oa. 1 paprika pp
T danone/3
pi_130608659
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Skoap het volgende:

[..]

en onze business is niet makkelijk. Dus ze komen er vaak gewoon niet uit ....
Afzetmarkt wordt ook alleen maar verwender en verwender. :{ De groten hebben de middelen om iedereen met een goede breedbandverbinding te voorzien qua snelheid (en ook qua usability).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:12:24 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130611076
LoL V1z! En ik maar trots wezen dat ik laatst zelf erachter gekomen was waarom mn more-tag het niet deed en daarna mn (door mij) gesloopte functions.php via Filezilla succesvol had vervangen voor het originele bestand :')

</nerd-nooblette>

Stukadoors zijn stom }:|

Site: "Je krijgt binnen 24 uur een offerte! *) "
*Ik mail met verzoek om offerte*
Drie dagen later: "Sorry ik was druk, wil je nog een offerte?"
Ik antwoord zelfde middag: "Uh ja eigenlijk wel, moet nog steeds gebeuren!"
Twee dagen later: "Ja sorry ik heb tot en met oktober al teveel opdrachten dus ik ga geen prijsopgaaf maken".

}:|
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130611434
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wil :D Ik ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
pi_130611613
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wil :D Ik ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
Boeiend, je hebt het gehaald. Feli *O*

En nu? :+
pi_130612007
V1Z! Nerd :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:51:13 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130613246
MC *O*
BIER *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:55:43 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130613473
Weekend! Morgen lekker hotelletje, wokken. Zaterdag ontbijtbuffetten, warm/koud buffet met drank.
Zondag uitbrakken :')
* uniekhoorn haar ultieme lekkere weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130614592
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef An24 het volgende:

[..]

En nu? :+
Uniek gaf al een goede samenvatting :P
pi_130614604
Feli! :*
Ja doei.
pi_130614796
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Uniek gaf al een goede samenvatting :P
:+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:14:37 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130617891
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Uniek gaf al een goede samenvatting :P
De tieten missen nog -O-
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130623903
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wil :D Ik ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
Gefeliciteerd!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130624599
Gratz Mc! Lekker gevoel he? Nu vieren, tijdje genieten en dan hard op zoek naar een baan of ben je al voorzien of...?

Vaiz, nerd idd <3

Skoap :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:52:31 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130624831
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wil :D Ik ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
Gefeliciteerd! :D *extra jompeldingen* *O* *O*

Weten wat je NIET wil is ook belangrijk :Y :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130625032
Stomme stukadoors :{
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De tieten missen nog -O-
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :Y
Met genoeg bier komen die vanzelf! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130625089
gefeliciteerd Mc!

Pfff wordt een lange dag :D

Planning:
O: pistoletje met omelet, 150 gr mango, cappuccino
L1: kwark met fruit en cornflakes
L2: nog een broodje met iets en soep
D:hamburger!
pi_130625383
Ook hier lange dag.

Lijstje heeft niet zo veel zin, ik moet een bruiloft fotograferen vandaag. Nu nog even voorbereiden en dan tot half toen vanavond bezig :O
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:45:18 #53
70532 loveli
N
pi_130625761
Feli mc!
crap in = crap out
pi_130626174
Nou vannochtend was het 5 uur, toch al een verbetering :D
Daarna sliep hij, boven op mij :') met wat korte onderbrekingen weer door tot 7:45

Lijstje vandaag

O: griekse yoghurt
T: zuurdesem cracker met sambal smeerkaas
L: sla (met ei, kaas, tomaat, paprika, appel, dressing) en een restje kip curry
T: geen idee, ben waarschijnlijk bij een vriendin
D: zalm met wasabi mayo en broccoli , snijbonen
T: nootjes
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:10:10 #55
70532 loveli
N
pi_130626322
Fijn dat er toch 1 van de 2 goed heeft geslapen :') Doe je middagdutjes om wat in te halen?
crap in = crap out
pi_130626801
Nee dat lukt me helaas niet. Ben niet zo goed in overdag slapen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130629374
Ik moet 10cm rug in 1 week kwijtraken..
Worry is a misuse of imagination
pi_130629450
Altijd makkelijker dan een heel lichaam, vooral als de vuilnismannen staken :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130629964
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:38 schreef Probability het volgende:
Ik moet 10cm rug in 1 week kwijtraken..
Lolwut?
Teveel ruggegraat? ;)
pi_130630095
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lolwut?
Teveel ruggegraat? ;)
Jurk die ik aan moet volgende week zaterdag gaat niet meer dicht ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_130630227
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:04:05 #62
70532 loveli
N
pi_130630299
Hoe is de zijnaad? Soms is dat een dubbele naad, stukje lostornen en je hebt al wat extra ruimte.
crap in = crap out
pi_130630482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Hoe is de zijnaad? Soms is dat een dubbele naad, stukje lostornen en je hebt al wat extra ruimte.
Volgens mij is daar niet heel veel winst te behalen.. Heb je een foto gestuurd!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:41:13 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130631473
Nieuw jurkje dan maar.

Lijst
O; boterham kaas, beschuit banaan, beker melk
L salade met gekookt ei, tonijn en dressing
T's: Paar duveltjes, dropjes, appel, gekookt ei
D wokken *O* en wijn met natuurlijk veel groente en fruit... en slagroom O+
T biertje in hotel met eventueel een 1 bitterbal
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130632329
Lekker gezwommen weer en op de handdoek gelegen, tot er een stomme vlieg me lastig kwam vallen.
Vanavond gaan we frituren en daarna borrel :@
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:55:55 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130634387
Wat is Nederland toch mooi.. Prachtig natuurgebied in Drenthe
Mooi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130634469
Eten :~
pi_130635640
Ware woorden hier in dit topic, hulde. Gefeliciteerd 85.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:44:21 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130638241
Erdinge weiss is op nu een westmalle trippel. Zonnig terras hier in Steenwijk. Lang leve hotelkamerveiling. 15 ¤ in vier sterren hotel met ontbijt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130640208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
gefeliciteerd Mc!

Pfff wordt een lange dag :D

Planning:
O: pistoletje met omelet, 150 gr mango, cappuccino
L1: kwark met fruit en cornflakes
L2: nog een broodje met iets en soep
D:hamburger!
Hm eindstand is:
O: pistoletje met omelet, 150 gr mango, cappuccino
T: 2 koffieleutjes, evergreen
L: salade geitenkaas
T: 150 gr ananas/appel, 2 koffieleutjes
D: burger!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:01:47 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130640808
Ik heb zoveel honger dat ik de wesp die inmijn bier is ggekropen wil opeten :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:48:25 #72
70532 loveli
N
pi_130646363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zoveel honger dat ik de wesp die inmijn bier is ggekropen wil opeten :')
En? Was 'ie lekker?
crap in = crap out
pi_130647648
T: wijn en bitterballen
D: broodje kipdoner

:9

:9

(echo)
pi_130652152
Wat is het rustig hier :o

Foto's op de pc dumpen en dan op de bank O+
pi_130653262
Bayern tegen Chelsea joh, iedereen op de bank :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130660209
Was gezellig. goede afsluiter.
Lijstje is ruk.
pi_130661825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Erdinge weiss is op nu een westmalle trippel. Zonnig terras hier in Steenwijk. Lang leve hotelkamerveiling. 15 ¤ in vier sterren hotel met ontbijt
Leuk hotel? Mijn middelbare school stond daar.. Steenwijk is wel echt 'aparte' stad qua uitgaanspubliek. Niet de beste sfeer van t land..
Al plannen voor morgen? Er zijn wel leuke stadjes/dorpjes id buurt :Y
  Vis een optie? zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:15:36 #78
70532 loveli
N
pi_130665206
mogge :O
crap in = crap out
pi_130665832
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:15 schreef loveli het volgende:
mogge :O
^^ :O
pi_130666966
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen :+.

Dus, hier nog wat gemist? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130667137
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen :+.

Dus, hier nog wat gemist? :P
Klinkt goed! Is er nog iets van je overgebleven? Je bent al zo slank :o
pi_130667333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen :+.

Dus, hier nog wat gemist? :P
Nee hoor :+

Zag net al foto van je avontuur op FB voorbij komen O+ Dat soort idillische plekjes zie je niet op de camping bij Makkum :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130667368
Lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen, 2 eieren, plak ham
T: appel
L: 3 boterhammen, blikje tonijn
T: banaan, nog iets
S: 16 km hardlopen (wedstrijd, voor het eerst dat ik zo ver ga lopen :% :@ ) (start is om 18 uur, dus echt een rottijd)
D: fles sportdrink (omdat het lekker is), broodje gezond, nog meer wat mijn ouders nog meer in huis hebben. Groente bijvoorbeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quinazoline op 31-08-2013 11:49:59 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:46:28 #85
70532 loveli
N
pi_130667483
WB Chico!

O+ Marktplaats voor auto-onderdeeltjes O+
crap in = crap out
pi_130667490
Oeh! Spannend Q! Succes! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130667811
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Klinkt goed! Is er nog iets van je overgebleven? Je bent al zo slank :o
Zie foto's op FB :P. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee hoor :+

Zag net al foto van je avontuur op FB voorbij komen O+ Dat soort idillische plekjes zie je niet op de camping bij Makkum :D
Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130667943
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zie foto's op FB :P. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.

[..]

Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op :+.
Gelukkig maar!

Da's een stuk minder jaloersmakend want dan kan ik nog bedenken dat er geen mensen zijn geweest die dat wel in levende lijve hebben mogen aanschouwen. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130668023
Oh en voor wie geen FB heeft of Maria als 'vriend':

:D O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130668114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier :P .

Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
S: half uur crosstrainer, 3/4 uur wandelen
T: 2 cappuccino
L: salade met hollandse garnaaltjes, avocado en 5 tomaten
D: halve beefburger, halve portie friet, glas witte wijn, salade
T: ovenchips, ons gesuikerde snoepmix
pi_130668133
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zie foto's op FB :P. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.

[..]

Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op :+.
Ah, zal zo eens kijken :Y
pi_130668141
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Oh en voor wie geen FB heeft of Maria als 'vriend':
[ afbeelding ]
:D O+
:D
pi_130668311
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier :P .

Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
S: half uur crosstrainer, 3/4 uur wandelen
T: 2 cappuccino
L: salade met hollandse garnaaltjes, avocado en 5 tomaten
D: halve beefburger, halve portie friet, glas witte wijn, salade
T: ovenchips, ons gesuikerde snoepmix
Dat vraag ik me dan wel eens af. Hoe eet je maar een halve beefburger?! :?

Ik ben als een valse hond als het om m'n bord eten gaat, ongevraagd iets van m'n bord nemen en dan heb je een dinglehopper in je hand! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130668321
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier :P .
Welke had jij dan?
Heb net de DSM van sigmund gehaald, die is erg leuk :P
Vanmiddag verjaardag van lief zn oma, lief mens is dat.

V1z als eigen kindjes van je bord pikken is vast meer geaccepteerd dan bij jou. :)
pi_130669334
Ik voer gewoon de andere helft aan mijn meneer :Y) . Als je samen een ongezond gerecht neemt, is het veel minder erg! We zaten bij de Ierse pub in de tuin, verrassend goede witte wijn hadden ze daar voor een biertent trouwens.

En Puff, niets bijzonders/aan te raden. Ik had gewoon wat easy read besteld, omdat ik geen zin had te wachten op het volgende seizoen Game of Thrones lees ik nu maar even de boeken hoe het verder gaat :P . Meestal grijp ik nooit zo snel naar fantasyboeken, behalve als ik een film heb gezien, dan moet ik weten hoe het afloopt (vandaar dat ik me ook toch nog door Lordoftherings heb geworsteld, en de Hurrie Potters. Wel in het engels allemaal, ik krijg snel de griebels van de nederlandse vertalingen, wat is dat toch vaak tenenkrommend...)
pi_130669731
Helemaal als je natuurlijk al bepaalde termen kent in het Engels. Zo kijk ik ook eigenlijk nooit Engelstalige films met ondertiteling. Duurt een 10minuten voordat je hoofd in andere modus zit maar dan heb je tenminste niet dat je je ergert aan letterlijk vertaalde spreekwoorden en zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130669976
Ik moet me wel gaan afmelden voor de Drekrees vrees ik :( ;(. Ziek geweest, dunner dan ooit, antibiotica en net terug van vakantie. Niet echt een combinatie waardoor ik me topfit voel, of uberhaupt in staat om een sloot te overleven :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130672703
Veel hier vinden dat ook vast leuk, op sbs6 "bouw je droom" tot 17u.
Zo geweldig! Prachtige oude gebouwen omgetoverd tot onzinnig mooie woningen O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130673274
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Veel hier vinden dat ook vast leuk, op sbs6 "bouw je droom" tot 17u.
Zo geweldig! Prachtige oude gebouwen omgetoverd tot onzinnig mooie woningen O+
jaaaa, geweldig. Een Nederlands programma? Ik keek altijd een Brits programma, met een Britse architect die het presenteerde. Heerlijk programma was dat.
pi_130675413
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef An24 het volgende:

[..]

jaaaa, geweldig. Een Nederlands programma? Ik keek altijd een Brits programma, met een Britse architect die het presenteerde. Heerlijk programma was dat.
Dit is ook Brits inderdaad maar wel een andere presentator. Niet die lange halfkale kerel.
Toen noemde ze het ook nog "De grote verbouwing" volgens mij.
Maar zelfde stijl alleen nu levert de presentator(die dus ook architect is) ook ideeën aan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130676052
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit is ook Brits inderdaad maar wel een andere presentator. Niet die lange halfkale kerel.
Toen noemde ze het ook nog "De grote verbouwing" volgens mij.
Maar zelfde stijl alleen nu levert de presentator(die dus ook architect is) ook ideeën aan.
Grappig. Maar eens een keer kijken.
pi_130676635
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Grappig. Maar eens een keer kijken.
Kunt het online terugkijken ^O^

Hebt ook draken :') http://www.sbs6.nl/progra(...)lympoY/aflevering-73
Zo'n mooi gebouw, en dan een prefab ding neerzetten :') naja, ieder z'n smaak maar koop dan een leuk kavel met niks en een bouwvergunning.

[ Bericht 30% gewijzigd door V1z0R op 31-08-2013 17:59:06 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130678582
Dit huis ook weer }:| kutvolk met hun kutmooie dingen en kutte perfecte lichtinval, uitzicht? Kut leuk.

Gevoel dat je dan krijgt. Zo mooi! Maar zo inadequaat dat je jezelf dan voelt. Meh.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130679643
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef V1z0R het volgende:
Dit huis ook weer }:| kutvolk met hun kutmooie dingen en kutte perfecte lichtinval, uitzicht? Kut leuk.

Gevoel dat je dan krijgt. Zo mooi! Maar zo inadequaat dat je jezelf dan voelt. Meh.
Ik zou zelf ook heel graag een huis (ver)bouwen. Probleem: ik heb EDS, Freud is een IT'er :')
pi_130680573
Wat heeft IT'er daarmee te maken?! :D Techniek was mijn favo vak op de mavo, was zelfs 2jr boormeester :7
's Maandags blokuur techniek om mee te beginnen, zo leuk! Volgens mij ook enige vak dat ik met een 10 heb afgerond.

Was soort van hutten bouwen maar dan voor school O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130680688
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef V1z0R het volgende:
Wat heeft IT'er daarmee te maken?! :D Techniek was mijn favo vak op de mavo, was zelfs 2jr boormeester :7
's Maandags blokuur techniek om mee te beginnen, zo leuk! Volgens mij ook enige vak dat ik met een 10 heb afgerond.

Was soort van hutten bouwen maar dan voor school O+
Twee linker handen :P ;)
pi_130680814
Ik haat verbouwen, maar word er op 1 of andere manier altijd toe gedwongen: we hebben simpelweg niet genoeg geld voor een huis dat zo groot is als wij willen, maar wel helemaal 'af'. Nu dus ons eigen huis nog even opknappen voor de verkoop }:| , dan weer aan de slag in een kast van een herenhuis met 3 etages dat a.s. vrijdag van mij is O+ . Ik vind verbouwen net als sporten trouwens: het is heerlijk als je het gedaan hèbt. Tijdens denk je alleen maar: "Hoe lang nog?" :'(
pi_130680841
Oeh, waar ga je heen Lau?
Ja doei.
pi_130680909
We blijven wel in de stad hoor, de mini moet alleen ietsje verder fietsen naar school.
pi_130680946
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Twee linker handen :P ;)
Ah, de theo-IT'er?! :P

Was voor mij ook een zware afweging, mocht graag in het serverhok rondlopen en kabels trekken, maar het vooruitzicht om helpdeskwerk te doen en gebruikers te woord staan heeft me doen verder leren.
PLC's vond ik geweldig, zo simpel en deels zo complex :D ik ben dan ook iemand die je de oren van je kop lult als je bij een stoplicht bent die slecht afgesteld is :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130681025
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, de theo-IT'er?! :P

Was voor mij ook een zware afweging, mocht graag in het serverhok rondlopen en kabels trekken, maar het vooruitzicht om helpdeskwerk te doen en gebruikers te woord staan heeft me doen verder leren.
PLC's vond ik geweldig, zo simpel en deels zo complex :D ik ben dan ook iemand die je de oren van je kop lult als je bij een stoplicht bent die slecht afgesteld is :+
Hij kan wel kleine dingetjes hoor. Maar op de 1 of andere manier is het dan net niet netjes. En als het te veel wordt, verliest hij het overzicht. Gelukkig is hij wel goed in veel andere dingen :P O+
pi_130681057
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Laureline het volgende:
We blijven wel in de stad hoor, de mini moet alleen ietsje verder fietsen naar school.
Ik had al een vermoeden qua buurt :+ al had dat dichterbij Scheveningen ook nog gekund (Schippers/Staten)
Ja doei.
pi_130681106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef Laureline het volgende:
Ik haat verbouwen, maar word er op 1 of andere manier altijd toe gedwongen: we hebben simpelweg niet genoeg geld voor een huis dat zo groot is als wij willen, maar wel helemaal 'af'. Nu dus ons eigen huis nog even opknappen voor de verkoop }:| , dan weer aan de slag in een kast van een herenhuis met 3 etages dat a.s. vrijdag van mij is O+ . Ik vind verbouwen net als sporten trouwens: het is heerlijk als je het gedaan hèbt. Tijdens denk je alleen maar: "Hoe lang nog?" :'(
Zo te horen kan er nog best iets minder subsidie naar de kunsten >:O.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681249
Oh ja, verbouwen.

Ging vandaag niet door omdat ik aan m'n scriptie moest werken.

En dat is ook niet gebeurd.

Ik faal vandaag.

En ik moest ook al huilen tijdens het hardlopen omdat m'n blaren wéér opspeelden ;( -O-

Morgen wordt alles beter!
Ja doei.
pi_130681307
Lijst
• 4 uur op
• 5-6 uurtje zonnebank
• kar laden met bakstenen en balken
• bakstenen en balken afladen
• kippehok schoonmaken
• fietsband oppompen
• andere fiets scoren
• met vliegende haast naar sportschool fietsen
• bodypump
• uur fietsen (in jurk, met nette schoenen, op damesfiets) over onverharde paden
• koude sperzieboontjes met rode biet, beetje gehakt, 2 gekookte eitjes, wat olijven
• uur terugfietsen (idem)
• 1 pils
avondeten:
• vooraf : courgettesoep
• hoofd : gestoofde knolvenkel met roomkaas, gekookte wortel.
• toe : chocoladenpannekoekje met wat boter
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681343
Jah man, allemaal van jullie belastingcenten! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd dat ik dat gewoon ben, deze >:O . Hoi >:O !
pi_130681370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, verbouwen.

Ging vandaag niet door omdat ik aan m'n scriptie moest werken.

En dat is ook niet gebeurd.

Ik faal vandaag.

En ik moest ook al huilen tijdens het hardlopen omdat m'n blaren wéér opspeelden ;( -O-

Morgen wordt alles beter!
He, laat je niet kisten!
Niet meer dan normaal dat je na ruim 21 km hardlopen even wat kalmer aan moet doen dan je gewend bent. Die scriptie gaat jou wel lukken en je verbouwing gaat in een moordend tempo vergeleken met de mijne.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681406
Ja, vandaag is gewoon even een faaldagje, morgen er weer hard tegenaan!

En de 21km is alweer 2 weken geleden hoor! Maar m'n blaren willen niet herstellen/weg -O- beetje stom.
Ja doei.
pi_130681455
EN JE OLIJFBOOMGAARD, Sigme! Ik vind het geweldig O+
Ja doei.
pi_130681466
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, vandaag is gewoon even een faaldagje, morgen er weer hard tegenaan!

En de 21km is alweer 2 weken geleden hoor! Maar m'n blaren willen niet herstellen/weg -O- beetje stom.
Hoor es, die blaren gaan echt wel weg. Wanneer de boel genezen is. Niks aan te doen en niks aan te versnellen. Gewoon wachten, want te vroeg weer lopen betekent alleen maar extra lang op de blaren zitten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681556
Huidge tactiek is weer wat rondjes lopen en eventuele nieuwe blaarlaagjes doorprikken en laten drogen zodat er weer een eeltlaagje ontstaat, want zowat 2 weken stilzitten heeft niet veel geholpen en deed niet veel goed voor het aanmaken van nieuwe stevige huid. Gebruik nu wel kamferspiritus, maar da's meer een 'opoe's middeltje', heb ik 't idee.

En zo maar eens sushi rollen. Vandaag toch 11km heel rustig gehobbeld en al met al ging het nog best redelijk: alleen de náre restblaren speelden op, de rest is blaarvrij gebleven. Dus al met al wel een kleine 'win'. ;)
Ja doei.
pi_130681558
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
EN JE OLIJFBOOMGAARD, Sigme! Ik vind het geweldig O+
En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681568
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
pi_130681611
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Huidge tactiek is weer wat rondjes lopen en eventuele nieuwe blaarlaagjes doorprikken en laten drogen zodat er weer een eeltlaagje ontstaat, want zowat 2 weken stilzitten heeft niet veel geholpen en deed niet veel goed voor het aanmaken van nieuwe stevige huid. Gebruik nu wel kamferspiritus, maar da's meer een 'opoe's middeltje', heb ik 't idee.

En zo maar eens sushi rollen. Vandaag toch 11km heel rustig gehobbeld en al met al ging het nog best redelijk: alleen de náre restblaren speelden op, de rest is blaarvrij gebleven. Dus al met al wel een kleine 'win'. ;)
Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij blaarpleisters, de doodenkele keer dat ik een blaar heb. Al eens geprobeerd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681620
Blotevoetenrennen is een uiterste middel, als in: op sockwa's en zulks, aangezien het terrein (en de straten :X ) zich daar hier niet echt voor lenen, en al helemaal niet op écht blote pootjes :D
Ja doei.
pi_130681637
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij blaarpleisters, de doodenkele keer dat ik een blaar heb. Al eens geprobeerd?
Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape :') _O-

Tere maat 42 voetjes :D
Ja doei.
pi_130681658
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Ja, dat zal ook onze verbouwing worden, die stijl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130681700
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan heb je nog steeds wel een olfijboomgaard O+
Ja doei.
pi_130681726
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Oh, dat wissel ik af. Ik heb laatst 14km op blote poten gerend, waarvan dan ongeveer een kwart over asfalt / steen. Ik loop vaker op de sockwa's, luiaard die ik ben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681756
Lijstje dan maar:

O: 2 grote sneden zelfgebakken rogge/volkoren/granenboule
S: 11km hobbelen
L: 2 grote sneden zelfgebakken rogge/volkoren/granenboule
D: een lading sushi
T: wijntje ofzo :9

Lijkt weinig, maar komt met de sushi en het wijntje wel goed :Y
Ja doei.
pi_130681765
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Blotevoetenrennen is een uiterste middel, als in: op sockwa's en zulks, aangezien het terrein (en de straten :X ) zich daar hier niet echt voor lenen, en al helemaal niet op écht blote pootjes :D
Wat is het bezwaar?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681842
Echt blootvoets (of is het blootsvoets?) zie ik me ook niet snel doen hier. Grint, kiezels, schelpenpad, gebroken tegels, modder, takjes met splinters, rochels en drek...
pi_130681860
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het bezwaar?
Hééél veel crap op de weg (glas, dat soort zaken), en we rennen heel veel offroad, over keien, (scherpe!) stenen, etc. Gewoon niet te doen op blote voeten.

+ heb vandaag een stuk zonder m'n steunzooltjes gerend, kijken hoe dat ging icm blaren, en ondanks dat het wel íets beter was (zat nu helemaal geen inzool in dus) merkte ik wel dat ik die extra steun wel wat nodig heb om geen rare klappen te maken op m'n benen/heupen; had wat pijn.

Maargoed, we geven niet op. Want 6 oktober staat m'n eerste halve marathon gepland. Dus moet wel door blijven trainen ;(

Maar wíl ook door blijven trainen: loop zowat tegen de muren op zo zonder te kunnen hardlopen *kras* :P
Ja doei.
pi_130681883
Gefeliciteerd met het nieuwe huis, Lau! Succes met de verbouwing. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130681990
Oh, en heel veel koeien- en paardenpoep!
Ja doei.
pi_130682012
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130682014
Ik wil ook ooit een sigme worden :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Hij kan wel kleine dingetjes hoor. Maar op de 1 of andere manier is het dan net niet netjes. En als het te veel wordt, verliest hij het overzicht. Gelukkig is hij wel goed in veel andere dingen :P O+
Herkenbaar :D

M'n raam die krijtbord moest worden is krijtbord maar het deel eronder is nog steeds multiplex in plaats van vloerbedekking als krabplek.
Het deurraam met glasverf is nog steeds kaal, en maar 3 van de 5 Ghibli posters zijn ingelijst.

Ik ben heel goed in half werk :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130682056
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape :') _O-

Tere maat 42 voetjes :D
Oja, dat heeft mijn meneer ook altijd, dat is echt een ramp al met veel wandelen, zoals bijv. laatst op vacantie. Op het laatst zit gewoon 3/4 voet ingetaped 8-) .
pi_130682083
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

Ja doei.
pi_130682090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef V1z0R het volgende:
stoplicht die
raam die
Het stoplicht!
Het raam!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130682115
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

[ afbeelding ]
Die zijn onuitsprekelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130682163
Maar misschien eerst eens wat vibrams uittesten:



Maar nu eerst: sushi!
Ja doei.
pi_130682188
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder O+
pi_130682235
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder O+
Ow, met zo'n vaselinelens! Dan doe ik er een stohoed bij op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130682595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

[ afbeelding ]
"THIS. IS. BARNSLEY!"

quote:
8s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Het stoplicht!
Het raam!
Thx!
Ik doe m'n best :@

Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130682612
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"THIS. IS. BARNSLEY!"

[..]

Thx!
Ik doe m'n best :@

Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:04:03 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130685416
Iedereen die sport is een topper!

Ben net terug van een heel leuk collegafeest... Heb echt het meest lekkere buffet gegeten ooit! Wat een smaak, wat een finesse, wat een keus!!! Heerlijk warme hele zalm, heelrijke gambas , fijne varkenshaas, heerlijke sauzen, mooi rundvlees, prachtige salade, heerlijke gerookte vissoorten.
En een GRAND DESSERT, echt daar zeg je U tegen: 1 woord: ALLES
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130686307
Hoe was het eten dan, uniek?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:26:31 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130686496
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Hoe was het eten dan, uniek?!
Geen bruine bonen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130688015
Zo! Naar de winkel geweest, gordijnen geplooid, winkel, lunch gemaakt, nog een keer naar de winkel, nog wat gordijnen geplooid, winkel, avondeten gemaakt, gordijnen opgehangen, hond van schoonouders uitgelaten.

Nu op de bank dwhn kijken. O+ en zijn pa hebben iig gordijnrails opgehangen en wasmachine aangesloten en nog wat andere dingen opgehangen... O+

Nu is het echt thuis! maandag eerste werkdag *O*.

Lekker vega paella gemaakt :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130688187
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen bruine bonen
:D !
pi_130688195
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef Californium het volgende:
Nu is het echt thuis! maandag eerste werkdag *O*.
Spannend!!
pi_130688269
:Y!
Maandag eerst een soort bijeenkomst van nieuwe werknemers! Hopelijk kan ik dan beetje mensen leren kennen!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:08:07 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688342
Ik moet maandag ook weer. Zooo geen zin he :@ :X.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130688722
:D jij hebt een goede reden om thuis te willen blijven dus vind het niet raar dat je geen zin hebt!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130689248
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maandag ook weer. Zooo geen zin he :@ :X.
dat had ik ook heel erg. Maar toen ik eenmaal weer in het ritme zat vond ik het ook wel weer erg fijn om te werken. En niet alleen maar bezig te zijn met flesjes en luiers.

Succes volgende week :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130689358
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef Californium het volgende:
:Y!
Maandag eerst een soort bijeenkomst van nieuwe werknemers! Hopelijk kan ik dan beetje mensen leren kennen!
Oh, wat fijn dat ze zoiets organiseren ook! :Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:54:03 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130689973
Succes Cali! Gaat vast helemaal goedkomen.

XM, lijkt mij ook heel moeilijk, sterkte om uit de spiraal te springen. Werken is sowieso wel vrij kut, nog maar 30 a 40 jaar joh..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130695039
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maandag ook weer. Zooo geen zin he :@ :X.
Meh, lijkt me ook best pittig. Sterkte morgen :*
pi_130695054
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130695066
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes Cali! Gaat vast helemaal goedkomen.

XM, lijkt mij ook heel moeilijk, sterkte om uit de spiraal te springen. Werken is sowieso wel vrij kut, nog maar 30 a 40 jaar joh..
Over 40 jaar ben ik nog maar 67, denk niet dat we dan al kunnen stoppen met werken :') !

Vandaag poetsdag, meh. Maar geen croissantjes vanochtend.
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 09:20:22 #162
70532 loveli
N
pi_130695433
Vandaag rustdag :+
crap in = crap out
pi_130695589
Over 40 jaar ben ik tachtig :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130695637
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

Toen ben ik gaan zitten wachten tot Baard klaar was met zijn taak. De badkamer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130695865
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:20 schreef loveli het volgende:
Vandaag rustdag :+
....of vliegdag ;(

Nee, zo erg is het niet *O*
pi_130695894
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

Toen ben ik gaan zitten wachten tot Baard klaar was met zijn taak. De badkamer.
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 1 september 2013 @ 10:06:43 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130695962
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

Toen ben ik gaan zitten wachten tot Baard klaar was met zijn taak. De badkamer.
:D :')

Duuf vraagt of ie m soms opnieuw moest betegelen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130696089
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D :')

Duuf vraagt of ie m soms opnieuw moest betegelen :').
Niet eens. :D.

Ik moest wel vanochtend douchen met de douchedeur open. Anders zou die nat en vies worden. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130696100
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

Toen ben ik gaan zitten wachten tot Baard klaar was met zijn taak. De badkamer.
Haha, mannen O+
pi_130696522
Oh god, ik ben net als de Baard :@ . Sinds mijn urenlang schuren met de pannespons op de donkergrijze vloertegels (neem ze niet, mensen!) heb ik het droogrekje en de natte washandjes uit de badkamer verbannen. "Ja, anders kan ik weer beginnen!" bromde ik tegen mijn beduusde meneer :'( .
pi_130696662
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Volgens een boel willekeurige ietwat slonzige mannen kun je bij hun een goede fiets kopen voor 50,-.
Of coke.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130696735
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen bruine bonen
:D

Slechte zaak :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130697492
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar bieden ook vaak fietsenmakers tweedehands fietsen aan, met nog een tijd garantie. Was ook de enige plek vorig jaar waar we voor de mini voor een kleine prijs een supergewild model vonden (26 inch omafiets zwart, handig zo'n geboortegolf... }:| ). Vaak zijn de aanbieders in de randgemeenten goedkoper, dus als je iemand kan regelen die jou erheen rijdt...?
pi_130697688
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar bieden ook vaak fietsenmakers tweedehands fietsen aan, met nog een tijd garantie. Was ook de enige plek vorig jaar waar we voor de mini voor een kleine prijs een supergewild model vonden (26 inch omafiets zwart, handig zo'n geboortegolf... }:| ). Vaak zijn de aanbieders in de randgemeenten goedkoper, dus als je iemand kan regelen die jou erheen rijdt...?
Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen :+.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens een boel willekeurige ietwat slonzige mannen kun je bij hun een goede fiets kopen voor 50,-.
Of coke.
Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen? :+ Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts :'). En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 11:40:20 #175
70532 loveli
N
pi_130697745
Die stationsfietsen kosten toch veel minder dan 50 euro?
crap in = crap out
pi_130697758
Zag dat er gisternacht op straat een bierflesje kapot was gegooid op de bocht dus ik denk "daar moet ik morgen met de auto langs dus maar even opruimen"...
Hoeveel aanspraak je dan wel niet krijgt als je er met veger en blik staat :') :D
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen :+.

[..]

Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen? :+ Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts :'). En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Geen flauw idee, gewoon genegeerd. :+

:D blijft een aparte stad.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130700638
Woah, ik ben aan het klussen.. Best wel leuk :) moet nu alleen weer dingen achter de computer doen.. Geen zin!!
Worry is a misuse of imagination
pi_130703228
Mij werd net verteld dat ik maar dood moest gaan in m'n moeders kelder :') en ik moest minder patat/chips eten.

Toen ik 16 was en online aan het gamen kreeg je nog vooral "GL & HF" (good luck and have fun) om je oren maar da's een beetje verandert. :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130703380
"Why don't you go die in your mom's basement and stop eating chips you fat fuck and lousy cunt of a supp"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 1 september 2013 @ 14:28:46 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130703434
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130703486
Ik kreeg m'n jurk dicht xD weinig eten tot zaterdag dan maar :7
Worry is a misuse of imagination
pi_130703547
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
Ik maak ook altijd foute keuzes :{ dom, dom, dom :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 1 september 2013 @ 15:38:24 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706037
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik maak ook altijd foute keuzes :{ dom, dom, dom :N
Ik denk altijd heel goed na voor ik een foute keus maak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 september 2013 @ 15:41:53 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706197
LIst:
O: boterham roomkaas, kruiden, ui, verse peper, boterham met filet americain, beker melk, cappuccino
L 2 beschuiten kaas, 2 appels, salad emet gekookt ei
B ;8 km wandelen tegen de wind in, 8km fietsen van de wind af O+
T's halve liter kippensoep met veel groente, peer, paar dropjes, 25gr chocolade, 2 handen bramen
D: sperziebonen, komkommersalade, bierstuk, aardappelkroketten, gegrilde courgette
T kwark, vla, peer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130706304
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer met O+ woon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
  zondag 1 september 2013 @ 15:49:34 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706487
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer met O+ woon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
Zondagen vind ik altijd MEH, echt zo'n klotedag, ik werk hem liever :')
Wat moet dat raar zijn dat je niet meer bij je lief woont.. Succes met alles, komt allemaal wel goed maar ja, het is altijd even afwachten.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130708842
List:
O: 2x volkoren, kaas en salami, banaan, beker melk, kop koffie
S: 110 km racefietsen 29 km/h gem. (bijna 4 uur sporten).
T: 2 energierepen 1 capochino
L: croissantjeham/kaas, tomaat, komkommer, melk, water, koffie.
T: appel
D: Chinees uit eten, veel groente, vlees en vis, geen bami, geen rijst, geen toetje.

Ik had me voor en na het sporten gewogen, 2,3 kg verschil, wel goed gedronken onderweg, toch hoofdzakelijk vochtverlies.
Blijf een beetje bewegen vandaag, blijft de vetverbranding doorsudderen. ;)
ZX spectrum &gt; Amiga 500 &gt; PC &gt; PC &gt; PC &gt; Wii &gt; PS3 &gt; ICS
  zondag 1 september 2013 @ 21:56:10 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130724149
Hoorde ik hier nou een speld vallen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130728468
Nice
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130728487
Lijkt mij niet helemaal gezond..

Worry is a misuse of imagination
pi_130728893
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoorde ik hier nou een speld vallen?
Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
  zondag 1 september 2013 @ 23:32:12 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130729084
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:16 schreef Probability het volgende:
Lijkt mij niet helemaal gezond..

Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130729108
Lijst vandaag:

O: paar sneden brood, met Nederlandse Jong Belegen kaas O+
L: 8 stukjes sushi met soyasaus
D: nasi met pindasaus en kroepoek (en veel groenten)
T: 2 glaasjes rode wijn

Nu ik het zo opschrijf: :|W o|O

Morgen weer meer fruit en groenten en Kcals! :Y
Ja doei.
pi_130729505
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Aanstellerige kutbende noem je zoiets.
Volk met een te grote bek en ego, pretentieuze narcisten, algeheel schijtvolk.

Waar wij deel van uit maken. :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130729661
Je moeder draagt een pyjama! :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:49:26 #196
70532 loveli
N
pi_130729684
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Kritiek is het probleem niet. Wanneer er een oordeel bij komt kijken wordt het een ander verhaal.

Verder: plofkip is beter voor het milieu dan niet-plofkip, carbs zijn ev0l en van KT word ik te gespierd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:50:15 #197
70532 loveli
N
pi_130729722
Tijd voor popcorn, ff bijlezen in dieet.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:53:02 #198
70532 loveli
N
pi_130729804
crap in = crap out
pi_130729849
Popcorn met zout of suiker ;) Ik ben voor suiker.
  maandag 2 september 2013 @ 05:05:16 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130732699
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:54 schreef the85mc het volgende:
Popcorn met zout of suiker ;) Ik ben voor suiker.
Die met suiker, bevat ook nog eens veel mnider kcal.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130732770
Morgen!! :s)
pi_130732791
Goeiemorgen.

Ik ben een beetje klaar met de fitties in dieet. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130732806
Mogge! Moeite om eruit te komen :@
Zoute popcorn vind ik lekkerder.
pi_130732879
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingen :').
Bedoel dat er wordt gedaan alsof het geen medisch probleem is, terwijl dat wel zo is..
Worry is a misuse of imagination
pi_130732929
quote:
Dat gaat denk ik over mij O-) Mijn vriend is 12 jaar jonger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130733203
Ik was optijd opgestaan, moet ik me alsnog haasten! Te lang voor de kast staan treuzelwn om te beslissen wat ik op mijn eerste werkdag aan zou doen.... moet over 5 a 10 min weg en zit nu te ontbijten.... :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130733429
Ik ontbijt met tv aan in een roze duster en een handdoek om m'n haar.

Heb de afwas al gedaan en de was opgevouwen.

/Stepford wive

Vriendje heeft het eten klaar staan als ik terug kom van werk, dus dat is al weer wat geëmancipeerder :7
Worry is a misuse of imagination
  maandag 2 september 2013 @ 08:19:48 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130733439
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.

Ik ben een beetje klaar met de fitties in dieet. ;(
oe zou het gewoon zijn dat het drukste topic de meeste relletjes krijgt? Logisch wel eigenlijk!

</Sherlock>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130733468
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2013 08:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

oe zou het gewoon zijn dat het drukste topic de meeste relletjes krijgt? Logisch wel eigenlijk!

</Sherlock>
Kom gezellig naar Dieet dan. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130733643
Net gewogen, 3 weken bijna geen KT, 1 week vakantie en 1 kleine week last van voedselvergiftiging: -4,5 kg :{ Gaat veel te hard. Mijn doel was 90 na KT, maar ik weeg nu 83,5..
  maandag 2 september 2013 @ 08:46:44 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130733710
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 08:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kom gezellig naar Dieet dan. *O*
ik snap het niet! Zodat het daar drukker en relleriger wordt? XD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130733717
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 08:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ik snap het niet! Zodat het daar drukker en relleriger wordt? XD
Ja, precies.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130733731
Maria is ook zo'n gigantische reldel :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130733792
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Ik wilde toch even reageren :)

Ik denk dat slank en dieet gewoon heel anders is. Het is geen vergelijking denk ik.

In dieet wordt er wel degelijk kritiek gegeven op lijstjes.
Net zoals hier.
Hier heb ik veel aan jullie tips gehad. Maar merk dat ik mijn ei beter kwijt kan in dieet, misschien omdat je daar post met mensen die eenzelfde doel hebben. Veel kilo's afvallen.

Niet aanvallend bedoeld of iets. Maar in dieet geven we ook kritiek, dus denk niet dat dat een reden van "overstappen" is.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130733826
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.

Ik ben een beetje klaar met de fitties in dieet. ;(
Nieuwe week, nieuwe kansen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130733835
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nieuwe week, nieuwe kansen!
Fair enough. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130733985
quote:
:D Laat die jochies maar lullen, ze zijn gewoon bang dat het tij aan het keren is en dat tegen de tijd dat zij 40 zijn geen jonge blom meer naar hen omkijkt. :+
pi_130734001
:W

weer terug uti holland. T was heel druk, maar ook heel leuk. Hoe is het hier? Heb ik wat gemist?
pi_130734051
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

weer terug uti holland. T was heel druk, maar ook heel leuk. Hoe is het hier? Heb ik wat gemist?
Niks. Wilde nog wel even zeggen dat ik het jurkje je heel mooi vond staan! Dat had ik wel gezien maar niet gepost. Was de bruiloft leuk?
  maandag 2 september 2013 @ 09:13:38 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130734070
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Maria is ook zo'n gigantische reldel :D
Was wat ik zei rellerig? Nee toch? XD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130734092
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 09:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Was wat ik zei rellerig? Nee toch? XD
My jimmies were rustled! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130734137
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wilde toch even reageren :)

Ik denk dat slank en dieet gewoon heel anders is. Het is geen vergelijking denk ik.

In dieet wordt er wel degelijk kritiek gegeven op lijstjes.
Net zoals hier.
Hier heb ik veel aan jullie tips gehad. Maar merk dat ik mijn ei beter kwijt kan in dieet, misschien omdat je daar post met mensen die eenzelfde doel hebben. Veel kilo's afvallen.

Niet aanvallend bedoeld of iets. Maar in dieet geven we ook kritiek, dus denk niet dat dat een reden van "overstappen" is.
Klopt, maar over het algemeen denk ik dat er hier kritischer wordt gereageerd op lijstjes. Niet iedereen vindt dat fijn zeker als je veel eraf wil krijgen en meer let op kcals dan op voedingsstoffen.
Maar, als Dieet een topic was vol mensen die veel kwijt zijn geraakt (die zijn er gelukkig wel) dan zou je dat moeten zien in de tickers.. Maar daar zie je veel tickers met 3 kg verlies in 2 jaar ofzo. Dan heb ik persoonlijk liever dat mensen echt zeggen waar t op staat dan dat alles maar prima wordt gevonden en goed gepraat.
Tuurlijk is mijn beeld niet compleet -ik lees er nauwelijks- maar ik zou van die zachte aanpak niet gemotiveerder worden.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en prima als je je in dieet meer op je plek voelt. Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het ook maar een saaie bende zijn.
  maandag 2 september 2013 @ 09:23:28 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130734212
Nouja, ik merk ook wel dat ik hier minder kom en dat is niet alleen door de zwangerschap. "Vroeger" (oma vertelt) was het hier wel een stuk gezelliger. Ik zie eerlijk gezegd wel dat er snel op nieuwkomers wordt ingehakt als ze iets niet goed doen. Echt niet altijd, maar het gebeurt wel. Kijk, zoals bij die frikandellen-dame, dan denk ik, die vraagt er om, maar soms gebeurt het ook wel bij anderen en ik ben het wel eens dat er gezegd mag worden dat er dingen niet goed gaat, maar de tone of voice is soms wel erg hard.

En ik denk niet dat ik de enige ben, ik mis echt wel een aantal vaste posters. En niets blijft zoals het is, dat is ook zo, maar ik mis wel structureel een stuk gezelligheid hier die er vroegah wel was.

/my 2 cents
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130734285
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Niks. Wilde nog wel even zeggen dat ik het jurkje je heel mooi vond staan! Dat had ik wel gezien maar niet gepost. Was de bruiloft leuk?
Thanks, lief! :)

Bruiloft is okay. T was wat gek om op donderdag middag in NL aan te komen, en gelijk door te gaan naar een feest waar niet gedanst werd. Ik was erg moe, dat maakte het niet makkelijker. Maar, weekend in NL was fijn. Familie gezien, veel tijd met vrienden doorgebracht, gebeachvolleybalt en gezwommen in de Noordzee!
pi_130734449
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt, maar over het algemeen denk ik dat er hier kritischer wordt gereageerd op lijstjes. Niet iedereen vindt dat fijn zeker als je veel eraf wil krijgen en meer let op kcals dan op voedingsstoffen.
Maar, als Dieet een topic was vol mensen die veel kwijt zijn geraakt (die zijn er gelukkig wel) dan zou je dat moeten zien in de tickers.. Maar daar zie je veel tickers met 3 kg verlies in 2 jaar ofzo. Dan heb ik persoonlijk liever dat mensen echt zeggen waar t op staat dan dat alles maar prima wordt gevonden en goed gepraat.
Tuurlijk is mijn beeld niet compleet -ik lees er nauwelijks- maar ik zou van die zachte aanpak niet gemotiveerder worden.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en prima als je je in dieet meer op je plek voelt. Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het ook maar een saaie bende zijn.
Er posten op dit moment mensen die 40 kilo zijn verloren.. Die meer als 20 kilo kwijt zijn. Dus nee jou beeld is niet compleet.

En wie zegt dat een harde aanpak goed is? Bij mij werkt dat averechts. Ik hoef echt geen kusjekroel of te worden betutteld, maar opbouwende kritiek en tips heb ik geen problemen mee..

Het is meer de manier waarop en hoe iets gezegd wordt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130734521
Sinds je hier alleen nog maar speltbrood en chiazaadjes mag eten vind ik er ook geen klap meer aan. Toch lees ik nog wel vrijwel dagelijks mee. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 september 2013 @ 09:49:09 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130734626
Ja, dat ook. Het is zo rigide.. geen carbs, wel krachttraining.. etc. Naja. Wat DaD zegt dus.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130734792
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Er posten op dit moment mensen die 40 kilo zijn verloren.. Die meer als 20 kilo kwijt zijn. Dus nee jou beeld is niet compleet.

En wie zegt dat een harde aanpak goed is? Bij mij werkt dat averechts. Ik hoef echt geen kusjekroel of te worden betutteld, maar opbouwende kritiek en tips heb ik geen problemen mee..

Het is meer de manier waarop en hoe iets gezegd wordt.
Eigenlijk voel ik me niet zo aangesproken. Ik heb wel eens kritiek, maar naar mijn idee hou ik het opbouwend en beschaafd. Ik zal niet iemand affakkelen, dat is mijn karakter niet.
Maar goed, er wordt soms nogal heftig op nieuwkomers gereageerd en slank is ook een redelijk gesloten kliekje van ons-kent-ons. Dat helpt ook niet mee.
pi_130734822
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Eigenlijk voel ik me niet zo aangesproken. Ik heb wel eens kritiek, maar naar mijn idee hou ik het opbouwend en beschaafd. Ik zal niet iemand affakkelen, dat is mijn karakter niet.
Maar goed, er wordt soms nogal heftig op nieuwkomers gereageerd en slank is ook een redelijk gesloten kliekje van ons-kent-ons. Dat helpt ook niet mee.
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen want ik bedoel het meer in zijn algemeenheid. Alleen je had de pech dat ik jou post een mooie vond om op te reageren ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130734829
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds je hier alleen nog maar speltbrood en chiazaadjes mag eten vind ik er ook geen klap meer aan. Toch lees ik nog wel vrijwel dagelijks mee. :').
Werd ook eens in Dieet genoemd maar toen heb ik de 4 afgelopen topics doorgenomen en er werd geen een woord gerept over koolhydraten of krachttraining. :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130734941
Ik vind het wel grappig dat ook de mensen die altijd zoveel kritiek hadden op "Dieet" daar nu dagelijks te vinden zijn :D

En verder zal het allemaal wel...

Ik gooi er maar weer eens een lijstje in

O: griekse yoghurt (zonder chiazaadjes ;) )
T: koffie met een mini beetje warme melk (2x)
L: restje kipcurry + zuurdesem cracker met pindakaas + sambal
T: handje nootjes
D: beenham + heerlijke saus van honing + ketchup + kruiden + ketjap en snijbonen + broccoli
T: rauwkost
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130734961
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Werd ook eens in Dieet genoemd maar toen heb ik de 4 afgelopen topics doorgenomen en er werd geen een woord gerept over koolhydraten of krachttraining. :?
En weet je ik denk ook niet dat dat het punt is. Iedereen valt af op zijn eigen manier of eet op zijn eigen manier. Voor de een is dat lowcarb voor de ander vega voor de ander gewoon wat minder van alles.
Tuurlijk zijn er goede en foute dingen.
Maar iedereen heeft toch een beetje zijn eigen manier en denk dat dat ook geaccepteerd moet worden.

Het is echt niet mijn bedoeling om een discussie los te maken hoor.
Want heb hier een tijdje met plezier gepost en heb me nooit aangevallen gevoeld of wat dan ook. Maar ik kan het wel snappen dat andere dat wel op die manier voelen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130735596
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Werd ook eens in Dieet genoemd maar toen heb ik de 4 afgelopen topics doorgenomen en er werd geen een woord gerept over koolhydraten of krachttraining. :?
Disclaimer: onderstaande bevat mijn mening, mijn gevoel, hoe ik het ervaar, en zo nog wat synoniemen waarmee ik aan wil geven dat het niet zo hoeft te zijn, zoals ik het zie.

Waar het voor mij in ieder geval op neerkomt is dat ik het idee heb dat de tendens in dit topic de laatste tijd (en dat is niet een week, of zo) zo is dat je het alleen goed doet als je je aan vrij rigide regels houdt. Regels die niet zo bij mij passen. Misschien is dat wel niet zo, maar dat is wel hoe ik het ervaar (en XM in ieder geval met mij, als ik haar goed begrijp). Dat zorgt ervoor dat ik mij in dit topic niet meer prettig voel, wat dan weer niets wil zeggen over of het topic prettig is of niet.

Laat ik het zo zeggen: een aantal jaar geleden ging ik graag naar meets die hier werden georganiseerd. Uiteindelijk ben ik er maar naar twee geweest, volgens mij, omdat het toch vaak te ver weg was of op dagen dat ik moest werken, maar dan vond ik het wel jammer dat ik er niet bij was. Stel dat er nu een meet georganiseerd zou worden, dan zou ik niet eens twijfelen over wel of niet gaan. En nu hoop ik toch ook weer niet dat iedereen nu denkt: 'Alsof we jou erbij zouden willen hebben.' :+.

Naast dit alles ben ik het waarschijnlijk overigens ook gewoon wel wat ontgroeid, hoor. Ik ben al een hele poos netjes op gewicht, dus zo lang ik letterlijk en figuurlijk lekker in m'n vel zit, is de noodzaak er ook niet echt meer om mee te doen en lijstjes te posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 02-09-2013 11:20:01 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 september 2013 @ 10:42:49 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130735625
Zoveel mensen zoveel meningen :Y Ieder zo zijn manier, sommigen uiten hun mening alleen wat enthousiaster dan anderen :+

Zelf merk ik veelal wel positief effect van meer speltbrood en minder 'gewoon' brood, dus da's dikke (harhar) prima.

Post zelf wel weinig lijstjes lately omdat ik wel ongeveer weet wat de verschillende ideaalbeelden zijn en ik daar mijn eigen weg in probeer te vinden :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130735798
Lijstje voor vandaag:

O: wat sneden multigraanbrood met gerookte zalm
T: half banaantje, kleine snee brood met gerookte zalm
L: omelet met champignons en wat creme fraiche
T: smoothie van yoghurt, halve banaan, pindakaas, bosvruchten
S: 8/9km hardlopen
D: kip bhuna (van de Hairy Bikers) met een naanbroodje
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 2 september 2013 @ 11:26:00 #236
70532 loveli
N
pi_130736709
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef Skoap het volgende:
En verder zal het allemaal wel...
Dat vat het voor mij wel samen :P

Genoeg aan de hand buiten internet.
crap in = crap out
pi_130737212
Tsja.

Misschien ben ik wel een van de krachtsport-geen koolhydraten-drammers. Dat zou niet mijn bedoeling zijn, maar een van de moeilijkheden van geschreven teksten uitwisselen is natuurlijk om mee te krijgen hoe het verstaan wordt.

Ik ben niet van de kusjekroel. Ik ben niet van de gezelliggezelliglieflief.
Maar ik vind er hier weinig meer aan. Dat is vast niet erg - ik lees wat mee, ik post wel eens wat, en verder heb ik wel een eigen leven :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 2 september 2013 @ 11:49:43 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130737349
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef sigme het volgende:
Tsja.

Misschien ben ik wel een van de krachtsport-geen koolhydraten-drammers. Dat zou niet mijn bedoeling zijn, maar een van de moeilijkheden van geschreven teksten uitwisselen is natuurlijk om mee te krijgen hoe het verstaan wordt.

Ik ben niet van de kusjekroel. Ik ben niet van de gezelliggezelliglieflief.
Maar ik vind er hier weinig meer aan. Dat is vast niet erg - ik lees wat mee, ik post wel eens wat, en verder heb ik wel een eigen leven :).
Eigen leven is altijd goed! O+ Ik ben ook wel drukjes. Werkdingen, klusdingen, leuke dingen. Vind jou overigens geen drammer.

Ik ben wel van de gezelliglief :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130737612
Be the change you want to see!
  maandag 2 september 2013 @ 12:11:08 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130737992
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef anna82 het volgende:
Be the change you want to see!
Ghandiiiii!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130738046
Ik ga vanavond een recept van de Bikers maken, Maria! De Chicken Bhuna :9
Ja doei.
  maandag 2 september 2013 @ 12:18:42 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130738178
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vanavond een recept van de Bikers maken, Maria! De Chicken Bhuna :9
Oe yay! O+ Leuk! Ben benieuwd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130738194
En de Veggie burgers en de Beef in Red Wine staan ook op 't programma :Y :9
Ja doei.
pi_130738811
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
En de Veggie burgers en de Beef in Red Wine staan ook op 't programma :Y :9
nu wil ik dat boek ook.

En ik ben het met DaD eens, maar ik lees wel veel mee.

Verder ben ik moe. beuh.
pi_130740121
Ah joh, het is ook zomer, dan is het altijd rustiger hier :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130740777
Planning:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D: vegaburger met veel groente (heb weinig groente gegeten dit weekend) en een broodje of wat andere KH
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130741071
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:04 schreef Quinazoline het volgende:
Planning:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D: vegaburger met veel groente (heb weinig groente gegeten dit weekend) en een broodje of wat andere KH

een bodempje champagne op een maandagmorgen, wat decadent!

que?

Verder vind ik het een mooi lijstje, gelof ik!
pi_130741116
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

een bodempje champagne op een maandagmorgen, wat decadent!

que?

Verder vind ik het een mooi lijstje, gelof ik!
Collega 25 jaar in dienst en we hadden een verrassingsontbijt georganiseerd. Dat doe ik niet iedere maandagochtend nee ;).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130744138
Had vandaag even de kajuitboot van mn ouders schoongemaakt. Het best poetst het tijdens het varen met de radio lekker aan. Was ik bijna van boord gelazerd en dan zou de boot alleen door zijn gevaren :+ Gelukkig kon ik de reling nog vastgrijpen en hing ik met 1 been in t water.. Daarna toch masr telefoon uit mn broekzak gehaald en gewoon nog een keer proberen :D
pi_130749909
Terug van eerste dag! Niet veel gedaan, maar dat was ook nog niet de bedoeling.
Dat mensen het hier minder leuk vinden dan eerder heeft vast ook wel met andere levensfases en zo te maken. Of dat het internet beu raakt (whuut? :+ )

Lijstje:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kaas, dubbele gebraden gehakt, cup a soup tomaat
D: pasta met spinaziesaus en feta
T: weet ik nog niet! (ik ga de folders doorspitten wat ik wil kopen :@ )
Wel met de fiets geweest vandaag :) Voor mij wel weer een accomplishment :+

Edit tijdens het folders kijken: Voor de liefhebbers: er zijn weer regenjassen in iets charmanter model bij lidl en ook korte regenlaarsjes http://www.folders.nl/lidl/folder?id=14693
pi_130750525
^^ Eens! Eerste dag was leuk! Niet zoveel gedaan! Wel de trauma Helikopter gezien :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 2 september 2013 @ 19:23:55 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130750951
Q, ga eens wat meer eten.

En iedereen post maar wat ie wil, het is vrij toch? Geen zin? dan niet, geen tijd? dan niet.
Eigenlijk boeit het niet zo :P
Ik ben van de GROENTE politie

Lijst;
O; kwark/vla/bramen/peer
T;s cup a soup snert, halve paprika, 200 gr wortel, halve komkommer, boterham kaas
L 2 boterhammen met 1 koude tartaar, tomaat, gegrilde ui, likje curry. Kom aspergeroomsoep met ham, beker melk
T paar dropjes, 2 appels, handje druiven, nectarine
D Gestoofde prei met kruiden, melk, kaas, room
Gewokte spitskool met ui, paprika, kerrie en room
Spaghetti met alleen verse kruiden, knoflook en wat olijfolie
Daarbij wat grote slabladen om het op bord in te rollen op het bord (met eventueel natuurlijk de sausjes, augurkjes, pepertjes e.d.)
En een gegrilde scholfilet uit de oven

MOest maar even makkelijk hoor, het avondeten, wij hadden plotseling overleg dus bijna 12 uur gewerkt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130751197
Lekker is gestoofde prei he, Uniek? Ik eet het ook vanavond. Samen met sperzieboontjes, courgette en gegrilde kipdijfiletjes. :9
pi_130751592
Hoi allemaal! :@ Ik ben heel lang weggeweest maar ik kan wel weer wat gezond eten-tips en vooral schoppen gebruiken, dus mag ik weer meedoen? :)

Stiekem wel grappig om te zien dat sommige dingen hier nooit veranderen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_130751628
Trouwens vandaag op de weegschaal gestaan, 75 kg. Terug bij af zeg maar.
pi_130751925
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trouwens vandaag op de weegschaal gestaan, 75 kg. Terug bij af zeg maar.
Dat verbaast me niks, puffje. Ik had laatst al eens een post gemaakt en weer gewist met de vraag of je de knop niet kon vinden. In het kader van de geen kusjekroel, nu dan toch: je eet slecht lately. Goede nieuws is dan natuurlijk dat het veel beter kan en dat je dat dan vanzelf gaat merken op de weegschaal.
pi_130752310
conleche, jij hebt toch een recept voor koolhydraatarme crackers? Mag ik dat nog eens van je? Ik mis een botertransportmiddel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130752360
Ik had geen beste eetdag: (graanvrije) pannekoeken als middageten, twee borden chinees als avondeten. Het was een enerverende, vermoeiende en treurige dag. De koeien zijn verkocht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130752361
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 19:50 schreef sigme het volgende:
conleche, jij hebt toch een recept voor koolhydraatarme crackers? Mag ik dat nog eens van je? Ik mis een botertransportmiddel.
Beetgaar gekookte worteltjes met een klontje roomboter :9 Maar dat verveelt vast elke dag 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130752400
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef sigme het volgende:
Ik had geen beste eetdag: (graanvrije) pannekoeken als middageten, twee borden chinees als avondeten. Het was een enerverende, vermoeiende en treurige dag. De koeien zijn verkocht.
Ow, dat is niet leuk, sigme -O- Ik heb even gemist waarom de koeien weg moesten? Of waren het vleeskoeien?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130752632
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetgaar gekookte worteltjes met een klontje roomboter :9 Maar dat verveelt vast elke dag 8-)
Oh ja, dat eet ik ook erg graag, en best vaak, want er staan mooie dikke wortels in de moestuin. Maar zonder brood heb ik weinig om koude roomboter op te smeren terwijl ook dat juist erg lekker is. Vandaag op de pannekoeken :9~.

De koeien, uitgebreide toelichting in F&F / sigme's diergaarde deel drie
Korte uitleg: we kunnen ze niet eeuwig houden en we konden ze nu goed verkopen (dat is: het kost veel geld maar ze worden gedekt en blijven nog een paar jaar lopen).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 2 september 2013 @ 19:57:52 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130752675
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef sigme het volgende:
Ik had geen beste eetdag: (graanvrije) pannekoeken als middageten, twee borden chinees als avondeten. Het was een enerverende, vermoeiende en treurige dag. De koeien zijn verkocht.
In leven en welzijn of voor de slacht?

Chinees is wel erg algemeen.. ik at Nederlands en een ietsiepietsie Italiaans :D

Puff, schrok je er zelf van of viel het je mee?

Mini... WB ... denk ik :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 2 september 2013 @ 19:59:44 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130752779
Ow.. je had het al verteld van de koeien.

Het spijt mij maar ik kom bijna nooit in F&F of zo...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130752813
WB Mini, leuk je weer terug te zien! :)

Over KH's gesproken :') :D


quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Disclaimer: onderstaande bevat mijn mening, mijn gevoel, hoe ik het ervaar, en zo nog wat synoniemen waarmee ik aan wil geven dat het niet zo hoeft te zijn, zoals ik het zie.

Waar het voor mij in ieder geval op neerkomt is dat ik het idee heb dat de tendens in dit topic de laatste tijd (en dat is niet een week, of zo) zo is dat je het alleen goed doet als je je aan vrij rigide regels houdt. Regels die niet zo bij mij passen. Misschien is dat wel niet zo, maar dat is wel hoe ik het ervaar (en XM in ieder geval met mij, als ik haar goed begrijp). Dat zorgt ervoor dat ik mij in dit topic niet meer prettig voel, wat dan weer niets wil zeggen over of het topic prettig is of niet.

Laat ik het zo zeggen: een aantal jaar geleden ging ik graag naar meets die hier werden georganiseerd. Uiteindelijk ben ik er maar naar twee geweest, volgens mij, omdat het toch vaak te ver weg was of op dagen dat ik moest werken, maar dan vond ik het wel jammer dat ik er niet bij was. Stel dat er nu een meet georganiseerd zou worden, dan zou ik niet eens twijfelen over wel of niet gaan. En nu hoop ik toch ook weer niet dat iedereen nu denkt: 'Alsof we jou erbij zouden willen hebben.' :+.

Naast dit alles ben ik het waarschijnlijk overigens ook gewoon wel wat ontgroeid, hoor. Ik ben al een hele poos netjes op gewicht, dus zo lang ik letterlijk en figuurlijk lekker in m'n vel zit, is de noodzaak er ook niet echt meer om mee te doen en lijstjes te posten.
Was ook een poosje dat het rigide was :{ maar de "KH's zijn ev0l" was al een poosje niet aanwezig.
Vandaar.

Denk ook dat Puff wel een punt heeft. Veel hier zijn in een andere fase van hun leven beland waardoor de focus ergens anders komt te liggen. Op zich niets mis mee maar andere aspecten komen dan meer bovendrijven.
Volk dat in tweeën dondert. Volk dat appendages vind...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130753100
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 19:50 schreef sigme het volgende:
conleche, jij hebt toch een recept voor koolhydraatarme crackers? Mag ik dat nog eens van je? Ik mis een botertransportmiddel.
Ja! En het is heel simpel. Verwarm de oven op 150 graden. Klop twee eiwitten stijf met een snufje zout. Strooi er geraspte kaas over. Spatel het voorzichtig door elkaar. Op een bakplaat met bakpapier leg ik dan een rond vormpje van zo'n 8 cm in doorsnee, maar kan natuurlijk zo groot als je wilt. Doe wat van het mengsel erin, ongeveer een driekwart centimeter dik. Verwijder vormpje en ga door met de volgende, (met vormpje bedoel ik zo'n metalen ring.) Ik heb ongeveer 8 crackertjes hieruit. Bakken totdat lichtbruin. Eventueel nog even keren op het einde.

Ook te gebruiken als pizzabodem.
pi_130753296
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow.. je had het al verteld van de koeien.

Het spijt mij maar ik kom bijna nooit in F&F of zo...
Oh, je hoeft om mij niet naar F&F hoor. Als het belangrijk is meld ik het hier wel :+.
Maar de koeien zijn voor het leven weg, dus da's mooi.

Twee blakend gezonde koeien leveren 1200 euro op trouwens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130753324
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! En het is heel simpel. Verwarm de oven op 150 graden. Klop twee eiwitten stijf met een snufje zout. Strooi er geraspte kaas over. Spatel het voorzichtig door elkaar. Op een bakplaat met bakpapier leg ik dan een rond vormpje van zo'n 8 cm in doorsnee, maar kan natuurlijk zo groot als je wilt. Doe wat van het mengsel erin, ongeveer een driekwart centimeter dik. Verwijder vormpje en ga door met de volgende, (met vormpje bedoel ik zo'n metalen ring.) Ik heb ongeveer 8 crackertjes hieruit. Bakken totdat lichtbruin. Eventueel nog even keren op het einde.

Ook te gebruiken als pizzabodem.
Dank!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130753394
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks, puffje. Ik had laatst al eens een post gemaakt en weer gewist met de vraag of je de knop niet kon vinden. In het kader van de geen kusjekroel, nu dan toch: je eet slecht lately. Goede nieuws is dan natuurlijk dat het veel beter kan en dat je dat dan vanzelf gaat merken op de weegschaal.
Klopt helemaal. Daarom was ik er ook niet verbaasd over (zelfs een beetje opgelucht dat het niet meer was). Maar belangrijker is dat ik een hele tijd erg weinig bewogen heb. Daarom hoop ik ook dat de combinatie van werk op fietsafstand, meer regelmaat en dit besef zorgt voor een betere knop dan ik de laatste tijd heb proberen te vinden.
  maandag 2 september 2013 @ 20:17:44 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130753814
Sigme, da's jammer van de koes! Chinees is niet goed, wel lekker :9

Ik had ehhh dit:

O: meergranenpistoletje kiprollade + sla, verse jus d'orange
T: paar nootjes
L: meergranenpistoletje ozzewoz + soyamelksmoothie met spinazie, frambozen, chiazaad, lijnzaad, pietsje honing
T: meergranenpistoletje met rosbief
T: versgeperst sap (mango-sinaasappel)
D: salade met tonijn, kikkererwten, tomaat, verse peterselie, rode ui :9

Hmmm vond hem in mn hoofd best wel goed, nu is ie 'okay' want was de sappies vergeten :+ Maar goed, wel vers.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 2 september 2013 @ 20:32:22 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130754706
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, da's jammer van de koes! Chinees is niet goed, wel lekker :9

Ik had ehhh dit:

O: meergranenpistoletje kiprollade + sla, verse jus d'orange
T: paar nootjes
L: meergranenpistoletje ozzewoz + soyamelksmoothie met spinazie, frambozen, chiazaad, lijnzaad, pietsje honing
T: meergranenpistoletje met rosbief
T: versgeperst sap (mango-sinaasappel)
D: salade met tonijn, kikkererwten, tomaat, verse peterselie, rode ui :9

Hmmm vond hem in mn hoofd best wel goed, nu is ie 'okay' want was de sappies vergeten :+ Maar goed, wel vers.
Owwwwwwwww lekker!
Maar net zoals Puff... dit zijn lijstjes om op gewicht te blijven, niet om af te vallen...
Niet dat het hoeft trouwens :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130754717
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Daarom was ik er ook niet verbaasd over (zelfs een beetje opgelucht dat het niet meer was). Maar belangrijker is dat ik een hele tijd erg weinig bewogen heb. Daarom hoop ik ook dat de combinatie van werk op fietsafstand, meer regelmaat en dit besef zorgt voor een betere knop dan ik de laatste tijd heb proberen te vinden.
Ja soms heb je even een ontstruisvogeling nodig. Dat had ik ook half juli. Voor die tijd at ik ook al tijden slecht. :Y
  Vis een optie? maandag 2 september 2013 @ 20:56:35 #272
70532 loveli
N
pi_130756160
Toch tof dat de koeien niet naar de slager hoeven O+

Ik krijg de amandelmeelpannekoekjes niet echt mooi (besteed er ook nauwelijs tijd aan), maar het is fijn om een handige/snelle lunch te kunnen maken.

Lijstjes lijken weer ergens op:
O: volle kwark met honing
T: stuk leverworst
L: amandelmeelpannekoekje
T: 2 gekookte eieren
D: kip met broccoli
crap in = crap out
pi_130756318
Ik doe ook pas sinds eind juli weer gezond. Maar wat voor gruwelijke lijstjes ik wel of niet postte, nooit enig commentaar gehad. Maarja, zelf wist ik natuurlijk wel dat ik slecht bezig was.

Vandaag:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: crosstrainer met 2 afleveringen van het tenenkrommende 'The Biggest Loser'
L: salade met 5 tomaten, 1 avocado, ons hollandse garnalen
T: 2 glazen tomaten-groentesap
D: kalkoenfilet, 2 ons sugar snaps, wat ovenaardappels
T: denk wel iets van yoghurt, met een ons ovenchips van de AH (die met olijfsmaak zijn veel te lekker..)

En sigme, een leeg veldje! Dat was dus het laatste hoofdstuk van 'Hoe moet ik met mijn kalf?" begrijp ik? Verkopen voor 1200 euro :7 !
pi_130756435
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Laureline het volgende:
S: crosstrainer met 2 afleveringen van het tenenkrommende 'The Biggest Loser'
Ga je daar nou harder van trainen? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130756598
Oja, soms kreeg ik toch wel commentaar hoor! Meestal iets van: "Zo, lekker!" na een heerlijk diner ofzo.
Maar goed ook eigenlijk, slaag werkt bij mij alleen averechts. Zo van: "O, die zak gesuikerde snoepmix is dus niet goed? Neem ik toch een pak negerzoenen erbij oO< .
pi_130756799
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ga je daar nou harder van trainen? :7
Ojee, die Biggest Loser, ik weet het niet hoor. Dat weet jij vast, als arts: ik erger me te plètter aan dat programma, dus dan maak ik vast meer adrenaline, of een ander stresshormoon ofzo aan, denk ik zomaar even (8> . Verbrand je dan meer, of kan ik juist beter 'Feng-Shui Tuinieren in je eigen Zen' gaan kijken?
pi_130757062
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef loveli het volgende:
Toch tof dat de koeien niet naar de slager hoeven O+

Ik krijg de amandelmeelpannekoekjes niet echt mooi (besteed er ook nauwelijs tijd aan), maar het is fijn om een handige/snelle lunch te kunnen maken.

Lijstjes lijken weer ergens op:
O: volle kwark met honing
T: stuk leverworst
L: amandelmeelpannekoekje
T: 2 gekookte eieren
D: kip met broccoli
He, een lovelilijstje!
En netjes ook nog :).

Ik heb nog nooit pannekoekjes gemaakt van alleen amandelmeel, dat lijkt me ook niet makkelijk. En veel te zwaar vooral - amandelmeel is 600kcal/ons. Ik meng het met kastanjemeel en/of rijstemeel en/of boekweitmeel. Vandaag waren mijn pannekoekjes van al deze vier, in ongeveer gelijke verhouding (iets minder dan een kwart amandel). Met wat ei en water, en het werden echt prachtige pannekoekjes. Tikje zoet, ik weet niet of dat van het kastanjemeel of van de amandel komt - of van beide.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130757109
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Laureline het volgende:
Oja, soms kreeg ik toch wel commentaar hoor! Meestal iets van: "Zo, lekker!" na een heerlijk diner ofzo.
Maar goed ook eigenlijk, slaag werkt bij mij alleen averechts. Zo van: "O, die zak gesuikerde snoepmix is dus niet goed? Neem ik toch een pak negerzoenen erbij oO< .
Hmm. We hebben het Laurelientje naar jou vernoemd he, niet naar die verloofde van Ravian.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130757122
quote:
18s.gif Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Laureline het volgende:

Ojee, die Biggest Loser, ik weet het niet hoor. Dat weet jij vast, als arts: ik erger me te plètter aan dat programma, dus dan maak ik vast meer adrenaline, of een ander stresshormoon ofzo aan, denk ik zomaar even (8> . Verbrand je dan meer, of kan ik juist beter 'Feng-Shui Tuinieren in je eigen Zen' gaan kijken?
Je stresshormoon cortisol zorgt er voor dat je eetlust wordt verhoogd, het verlaagt het testosteron wat tot spierverlies kan leiden en het maakt je moe. Ik zou geen stressvolle programma's meer kijken als ik jou was -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130757268
Ah, vandaar dat ik van stress zo aankom. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 2 september 2013 @ 21:22:52 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130757739
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Owwwwwwwww lekker!
Maar net zoals Puff... dit zijn lijstjes om op gewicht te blijven, niet om af te vallen...
Niet dat het hoeft trouwens :9
Kennelijk idd, want volgens mij doet deze manier van eten nie zo veel _O- Ik heb meestal OF teveel OF te weinig :') Maar wel een goede D, dat gaat nog wel eens mis, dus hoera daarvoor :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130758172
Is er al gekotst op tv in de biggest loser? Wat een bagger tv.

WeeBee Mini! Hoe is het up north?

Lijstje
O kwark, banaan, bosbessen, zonder havermout, wat me nu doet bedenken dat het op is en ik heb geen nieuwe gekocht, oh noes.
L pistoletje met oude kaas, sla en rode pesto bij de alle broodjes voor 1,70-tent op de zuid-as waar het echt STORM loopt. Sloebers :)
T boterham pindakaas + extra pindakaas
S uurtje bootcamp
D pastasalade met spinazie, feta, tomaat

En nu bedenk ik me dat de avondwinkel ws wel havermout in het assortiment heeft!
pi_130758545
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je stresshormoon cortisol zorgt er voor dat je eetlust wordt verhoogd, het verlaagt het testosteron wat tot spierverlies kan leiden en het maakt je moe. Ik zou geen stressvolle programma's meer kijken als ik jou was -O-
Shit, ik erger me zo graag (en geef dan hardop commentaar :') ). Sporten is al zo doodsaai.
pi_130758570
Ik ben wat late to the party, maar ik post ook een stuk minder hier.

Heb zelf het idee dat het topic vooral veel serieuzer is geworden :+ En ik ben geen extreem serieuze poster. Ja, tuurlijk kan ik serieus zijn als het nodig is, maar ik hou van onzin, lamme links, maffe filmpjes, onnozele opmerkingen, achterlijke grapjes en dat soort dingen.

Voor mijn gevoel was daar vroeger een stuk meer ruimte voor hier. Nu voel ik me half schuldig als ik offtopic iets neerplemp. Is dat per se slecht? Nee, het topic is eigenlijk een serieus topic. Alleen zit ik er daardoor wat minder op mijn plek.

Het was eerst gezelliger/minder serieus/grappiger. En dan laat ik kritiek op lijstjes -of dat nou wel goed wordt gebracht ja/nee, etc.- buiten beschouwing.
pi_130758604
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je stresshormoon cortisol zorgt er voor dat je eetlust wordt verhoogd, het verlaagt het testosteron wat tot spierverlies kan leiden en het maakt je moe. Ik zou geen stressvolle programma's meer kijken als ik jou was -O-
Als ik aan de prednison zat, dan had ik inderdaad altijd HONGURRRR JONGUH :D :')
pi_130758757
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

Als ik aan de prednison zat, dan had ik inderdaad altijd HONGURRRR JONGUH :D :')
Daar krijg je vanzelf wel een dikke kop van, prednison 8-)

Acute heftige stress zorgt overigens voor het tegenovergestelde: dat je geen hap meer door je keel kan krijgen. Dus ik weet niet hoe vreselijk dat Biggest Loser programma is, maar als de acute stress toeslaat zit je goed :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130758836
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar krijg je vanzelf wel een dikke kop van, prednison 8-)

Acute heftige stress zorgt overigens voor het tegenovergestelde: dat je geen hap meer door je keel kan krijgen. Dus ik weet niet hoe vreselijk dat Biggest Loser programma is, maar als de acute stress toeslaat zit je goed :7
I know... Dan had ik altijd zo'n rond, dik glimhoofd :D :')
Echt, dat glimmen deed ik extra veel dan. Strak gespannend velletje/dunnere huid, who knows :s)
pi_130762678
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

I know... Dan had ik altijd zo'n rond, dik glimhoofd :D :')
Echt, dat glimmen deed ik extra veel dan. Strak gespannend velletje/dunnere huid, who knows :s)
Maakte je dr ook een *plieng* geluid bij, dat je blinkte ;)

Vandaag aparte dag qua activiteiten en eten:
O 3 bth met worst, kaas, appelstroop
S 1,5 uur surfen
L 4 bth kaas, worst
B boot schoonmaken
T koffie met appeltaart
B boot schoonmaken deel 2 inclusief optrekoefeningen aan de buitenkant van de boot :+
T gegrilde kipfilet
D wat rijst met ananas kip kerrie
S 1,5 uur KT
T banaan
T bakje tomaten met tonijn
Misschien nog wat kwark zo als ik ga slapen.
pi_130762831
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef anna82 het volgende:
Is er al gekotst op tv in de biggest loser? Wat een bagger tv.

WeeBee Mini! Hoe is het up north?
Afgezien van mijn gewicht, best goed. :) Net terug van vakantie, vandaar ook dat ik me nu kom melden. :P
En bij jou? En de rest, trouwens?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_130766380
@Maria: de Chicken Bhuna heeft zéker potentie, was lekker, maar véél te veel vocht in het recept. Had al 500ml stock gedaan in plaats van 600, maar ook dat was echt nog ruim te veel. Volgende keer maar eens beginnen met 250 en dan eventueel wat erbij doen als het écht nodig is! Verder lekker! :9
Ja doei.
pi_130769074
Mogguh :z

O: bakje kwark met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas, appeltje
L: klein bakje salade (feta/tomaat/komkommer/olijf), gekookt eitje
T: 2 boterhammen appelstroop
D: gevulde paprika's + salade
S: rondje hardlopen

Op- en aanmerkingen altijd welkom, niet verplicht. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130769144
goedemorgen!

vandaag het eerste college, het gaat weer los! Zin ink maar ook altijd wel weer spannend..
pi_130769166
Planning hier
O: boterham met kaas (over van gister :@), boterham pindakaas
T: minneola
L: dubbele boterham kaas, dubbele gebraden gehakt
T: appel
D: sperzieboontjes met zoete aardappel en een tartaartje
T: bakje yoghurt, druiven
pi_130769202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Planning hier
O: boterham met kaas (over van gister :@), boterham pindakaas
T: minneola
L: dubbele boterham kaas, dubbele gebraden gehakt
T: appel
D: sperzieboontjes met zoete aardappel en een tartaartje
T: bakje yoghurt, druiven
Is dit een werkdag? En hoe zijn de mogelijkheden op je werk qua lunch en andere pauze's? Ik vind namelijk je lunch best groot en je eerste en tweede T dan weer relatief klein. Maar goed, als optelsom best prima dacht ik zo. Sowieso goede en lekkere D! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130769228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is dit een werkdag? En hoe zijn de mogelijkheden op je werk qua lunch en andere pauze's? Ik vind namelijk je lunch best groot en je eerste en tweede T dan weer relatief klein. Maar goed, als optelsom best prima dacht ik zo. Sowieso goede en lekkere D! :9
Klopt, vandaag heb ik onderwijs, dan is het niet zo netjes om te eten, maar een boterham tussendoor lukt soms wel. Ik schrijf het vooral samen op, omdat de boterhammen samen in een pakketje zitten :@ Gisteren heb ik mn 3 boterhammen ook in 2 delen gegeten.
pi_130769237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Klopt, vandaag heb ik onderwijs, dan is het niet zo netjes om te eten, maar een boterham tussendoor lukt soms wel. Ik schrijf het vooral samen op, omdat de boterhammen samen in een pakketje zitten :@ Gisteren heb ik mn 3 boterhammen ook in 2 delen gegeten.
Oh nee, dan zou ik het inderdaad ook zo doen! :Y Je kan er moeilijk met je salade of gekookt eitjes gaan zitten. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 08:51:28 #297
70532 loveli
N
pi_130769330
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 06:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Morgen!! :s)
Vandaag!! :s)
crap in = crap out
pi_130769364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Vandaag!! :s)
O+
pi_130769458
Overmorgen van eergisteren! :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130769609
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130769616
En dicht!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')