abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130676052
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit is ook Brits inderdaad maar wel een andere presentator. Niet die lange halfkale kerel.
Toen noemde ze het ook nog "De grote verbouwing" volgens mij.
Maar zelfde stijl alleen nu levert de presentator(die dus ook architect is) ook ideeën aan.
Grappig. Maar eens een keer kijken.
pi_130676635
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Grappig. Maar eens een keer kijken.
Kunt het online terugkijken ^O^

Hebt ook draken :') http://www.sbs6.nl/progra(...)lympoY/aflevering-73
Zo'n mooi gebouw, en dan een prefab ding neerzetten :') naja, ieder z'n smaak maar koop dan een leuk kavel met niks en een bouwvergunning.

[ Bericht 30% gewijzigd door V1z0R op 31-08-2013 17:59:06 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130678582
Dit huis ook weer }:| kutvolk met hun kutmooie dingen en kutte perfecte lichtinval, uitzicht? Kut leuk.

Gevoel dat je dan krijgt. Zo mooi! Maar zo inadequaat dat je jezelf dan voelt. Meh.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130679643
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef V1z0R het volgende:
Dit huis ook weer }:| kutvolk met hun kutmooie dingen en kutte perfecte lichtinval, uitzicht? Kut leuk.

Gevoel dat je dan krijgt. Zo mooi! Maar zo inadequaat dat je jezelf dan voelt. Meh.
Ik zou zelf ook heel graag een huis (ver)bouwen. Probleem: ik heb EDS, Freud is een IT'er :')
pi_130680573
Wat heeft IT'er daarmee te maken?! :D Techniek was mijn favo vak op de mavo, was zelfs 2jr boormeester :7
's Maandags blokuur techniek om mee te beginnen, zo leuk! Volgens mij ook enige vak dat ik met een 10 heb afgerond.

Was soort van hutten bouwen maar dan voor school O+
pi_130680688
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef V1z0R het volgende:
Wat heeft IT'er daarmee te maken?! :D Techniek was mijn favo vak op de mavo, was zelfs 2jr boormeester :7
's Maandags blokuur techniek om mee te beginnen, zo leuk! Volgens mij ook enige vak dat ik met een 10 heb afgerond.

Was soort van hutten bouwen maar dan voor school O+
Twee linker handen :P ;)
pi_130680814
Ik haat verbouwen, maar word er op 1 of andere manier altijd toe gedwongen: we hebben simpelweg niet genoeg geld voor een huis dat zo groot is als wij willen, maar wel helemaal 'af'. Nu dus ons eigen huis nog even opknappen voor de verkoop }:| , dan weer aan de slag in een kast van een herenhuis met 3 etages dat a.s. vrijdag van mij is O+ . Ik vind verbouwen net als sporten trouwens: het is heerlijk als je het gedaan hèbt. Tijdens denk je alleen maar: "Hoe lang nog?" :'(
pi_130680841
Oeh, waar ga je heen Lau?
Ja doei.
pi_130680909
We blijven wel in de stad hoor, de mini moet alleen ietsje verder fietsen naar school.
pi_130680946
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Twee linker handen :P ;)
Ah, de theo-IT'er?! :P

Was voor mij ook een zware afweging, mocht graag in het serverhok rondlopen en kabels trekken, maar het vooruitzicht om helpdeskwerk te doen en gebruikers te woord staan heeft me doen verder leren.
PLC's vond ik geweldig, zo simpel en deels zo complex :D ik ben dan ook iemand die je de oren van je kop lult als je bij een stoplicht bent die slecht afgesteld is :+
pi_130681025
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, de theo-IT'er?! :P

Was voor mij ook een zware afweging, mocht graag in het serverhok rondlopen en kabels trekken, maar het vooruitzicht om helpdeskwerk te doen en gebruikers te woord staan heeft me doen verder leren.
PLC's vond ik geweldig, zo simpel en deels zo complex :D ik ben dan ook iemand die je de oren van je kop lult als je bij een stoplicht bent die slecht afgesteld is :+
Hij kan wel kleine dingetjes hoor. Maar op de 1 of andere manier is het dan net niet netjes. En als het te veel wordt, verliest hij het overzicht. Gelukkig is hij wel goed in veel andere dingen :P O+
pi_130681057
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Laureline het volgende:
We blijven wel in de stad hoor, de mini moet alleen ietsje verder fietsen naar school.
Ik had al een vermoeden qua buurt :+ al had dat dichterbij Scheveningen ook nog gekund (Schippers/Staten)
Ja doei.
pi_130681106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef Laureline het volgende:
Ik haat verbouwen, maar word er op 1 of andere manier altijd toe gedwongen: we hebben simpelweg niet genoeg geld voor een huis dat zo groot is als wij willen, maar wel helemaal 'af'. Nu dus ons eigen huis nog even opknappen voor de verkoop }:| , dan weer aan de slag in een kast van een herenhuis met 3 etages dat a.s. vrijdag van mij is O+ . Ik vind verbouwen net als sporten trouwens: het is heerlijk als je het gedaan hèbt. Tijdens denk je alleen maar: "Hoe lang nog?" :'(
Zo te horen kan er nog best iets minder subsidie naar de kunsten >:O.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681249
Oh ja, verbouwen.

Ging vandaag niet door omdat ik aan m'n scriptie moest werken.

En dat is ook niet gebeurd.

Ik faal vandaag.

En ik moest ook al huilen tijdens het hardlopen omdat m'n blaren wéér opspeelden ;( -O-

Morgen wordt alles beter!
Ja doei.
pi_130681307
Lijst
• 4 uur op
• 5-6 uurtje zonnebank
• kar laden met bakstenen en balken
• bakstenen en balken afladen
• kippehok schoonmaken
• fietsband oppompen
• andere fiets scoren
• met vliegende haast naar sportschool fietsen
• bodypump
• uur fietsen (in jurk, met nette schoenen, op damesfiets) over onverharde paden
• koude sperzieboontjes met rode biet, beetje gehakt, 2 gekookte eitjes, wat olijven
• uur terugfietsen (idem)
• 1 pils
avondeten:
• vooraf : courgettesoep
• hoofd : gestoofde knolvenkel met roomkaas, gekookte wortel.
• toe : chocoladenpannekoekje met wat boter
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681343
Jah man, allemaal van jullie belastingcenten! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd dat ik dat gewoon ben, deze >:O . Hoi >:O !
pi_130681370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, verbouwen.

Ging vandaag niet door omdat ik aan m'n scriptie moest werken.

En dat is ook niet gebeurd.

Ik faal vandaag.

En ik moest ook al huilen tijdens het hardlopen omdat m'n blaren wéér opspeelden ;( -O-

Morgen wordt alles beter!
He, laat je niet kisten!
Niet meer dan normaal dat je na ruim 21 km hardlopen even wat kalmer aan moet doen dan je gewend bent. Die scriptie gaat jou wel lukken en je verbouwing gaat in een moordend tempo vergeleken met de mijne.
pi_130681406
Ja, vandaag is gewoon even een faaldagje, morgen er weer hard tegenaan!

En de 21km is alweer 2 weken geleden hoor! Maar m'n blaren willen niet herstellen/weg -O- beetje stom.
Ja doei.
pi_130681455
EN JE OLIJFBOOMGAARD, Sigme! Ik vind het geweldig O+
Ja doei.
pi_130681466
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, vandaag is gewoon even een faaldagje, morgen er weer hard tegenaan!

En de 21km is alweer 2 weken geleden hoor! Maar m'n blaren willen niet herstellen/weg -O- beetje stom.
Hoor es, die blaren gaan echt wel weg. Wanneer de boel genezen is. Niks aan te doen en niks aan te versnellen. Gewoon wachten, want te vroeg weer lopen betekent alleen maar extra lang op de blaren zitten.
pi_130681556
Huidge tactiek is weer wat rondjes lopen en eventuele nieuwe blaarlaagjes doorprikken en laten drogen zodat er weer een eeltlaagje ontstaat, want zowat 2 weken stilzitten heeft niet veel geholpen en deed niet veel goed voor het aanmaken van nieuwe stevige huid. Gebruik nu wel kamferspiritus, maar da's meer een 'opoe's middeltje', heb ik 't idee.

En zo maar eens sushi rollen. Vandaag toch 11km heel rustig gehobbeld en al met al ging het nog best redelijk: alleen de náre restblaren speelden op, de rest is blaarvrij gebleven. Dus al met al wel een kleine 'win'. ;)
Ja doei.
pi_130681558
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
EN JE OLIJFBOOMGAARD, Sigme! Ik vind het geweldig O+
En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
pi_130681568
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
pi_130681611
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Huidge tactiek is weer wat rondjes lopen en eventuele nieuwe blaarlaagjes doorprikken en laten drogen zodat er weer een eeltlaagje ontstaat, want zowat 2 weken stilzitten heeft niet veel geholpen en deed niet veel goed voor het aanmaken van nieuwe stevige huid. Gebruik nu wel kamferspiritus, maar da's meer een 'opoe's middeltje', heb ik 't idee.

En zo maar eens sushi rollen. Vandaag toch 11km heel rustig gehobbeld en al met al ging het nog best redelijk: alleen de náre restblaren speelden op, de rest is blaarvrij gebleven. Dus al met al wel een kleine 'win'. ;)
Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij blaarpleisters, de doodenkele keer dat ik een blaar heb. Al eens geprobeerd?
pi_130681620
Blotevoetenrennen is een uiterste middel, als in: op sockwa's en zulks, aangezien het terrein (en de straten :X ) zich daar hier niet echt voor lenen, en al helemaal niet op écht blote pootjes :D
Ja doei.
pi_130681637
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij blaarpleisters, de doodenkele keer dat ik een blaar heb. Al eens geprobeerd?
Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape :') _O-

Tere maat 42 voetjes :D
Ja doei.
pi_130681658
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
_O- Ja, dat zal ook onze verbouwing worden, die stijl.
SPOILER
pi_130681700
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Maar dan heb je nog steeds wel een olfijboomgaard O+
Ja doei.
pi_130681726
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Oh, dat wissel ik af. Ik heb laatst 14km op blote poten gerend, waarvan dan ongeveer een kwart over asfalt / steen. Ik loop vaker op de sockwa's, luiaard die ik ben.
pi_130681756
Lijstje dan maar:

O: 2 grote sneden zelfgebakken rogge/volkoren/granenboule
S: 11km hobbelen
L: 2 grote sneden zelfgebakken rogge/volkoren/granenboule
D: een lading sushi
T: wijntje ofzo :9

Lijkt weinig, maar komt met de sushi en het wijntje wel goed :Y
Ja doei.
pi_130681765
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Blotevoetenrennen is een uiterste middel, als in: op sockwa's en zulks, aangezien het terrein (en de straten :X ) zich daar hier niet echt voor lenen, en al helemaal niet op écht blote pootjes :D
Wat is het bezwaar?
pi_130681842
Echt blootvoets (of is het blootsvoets?) zie ik me ook niet snel doen hier. Grint, kiezels, schelpenpad, gebroken tegels, modder, takjes met splinters, rochels en drek...
pi_130681860
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het bezwaar?
Hééél veel crap op de weg (glas, dat soort zaken), en we rennen heel veel offroad, over keien, (scherpe!) stenen, etc. Gewoon niet te doen op blote voeten.

+ heb vandaag een stuk zonder m'n steunzooltjes gerend, kijken hoe dat ging icm blaren, en ondanks dat het wel íets beter was (zat nu helemaal geen inzool in dus) merkte ik wel dat ik die extra steun wel wat nodig heb om geen rare klappen te maken op m'n benen/heupen; had wat pijn.

Maargoed, we geven niet op. Want 6 oktober staat m'n eerste halve marathon gepland. Dus moet wel door blijven trainen ;(

Maar wíl ook door blijven trainen: loop zowat tegen de muren op zo zonder te kunnen hardlopen *kras* :P
Ja doei.
pi_130681883
Gefeliciteerd met het nieuwe huis, Lau! Succes met de verbouwing. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130681990
Oh, en heel veel koeien- en paardenpoep!
Ja doei.
pi_130682012
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
pi_130682014
Ik wil ook ooit een sigme worden :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Hij kan wel kleine dingetjes hoor. Maar op de 1 of andere manier is het dan net niet netjes. En als het te veel wordt, verliest hij het overzicht. Gelukkig is hij wel goed in veel andere dingen :P O+
Herkenbaar :D

M'n raam die krijtbord moest worden is krijtbord maar het deel eronder is nog steeds multiplex in plaats van vloerbedekking als krabplek.
Het deurraam met glasverf is nog steeds kaal, en maar 3 van de 5 Ghibli posters zijn ingelijst.

Ik ben heel goed in half werk :+
pi_130682056
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape :') _O-

Tere maat 42 voetjes :D
Oja, dat heeft mijn meneer ook altijd, dat is echt een ramp al met veel wandelen, zoals bijv. laatst op vacantie. Op het laatst zit gewoon 3/4 voet ingetaped 8-) .
pi_130682083
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

Ja doei.
pi_130682090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef V1z0R het volgende:
stoplicht die
raam die
Het stoplicht!
Het raam!
pi_130682115
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

[ afbeelding ]
Die zijn onuitsprekelijk.
pi_130682163
Maar misschien eerst eens wat vibrams uittesten:

Maar nu eerst: sushi!
Ja doei.
pi_130682188
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder O+
pi_130682235
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder O+
Ow, met zo'n vaselinelens! Dan doe ik er een stohoed bij op.
pi_130682595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
"THIS. IS. BARNSLEY!"

quote:
8s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Het stoplicht!
Het raam!
Thx!
Ik doe m'n best :@

Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
pi_130682612
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"THIS. IS. BARNSLEY!"

[..]

Thx!
Ik doe m'n best :@

Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
:*
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:04:03 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130685416
Iedereen die sport is een topper!

Ben net terug van een heel leuk collegafeest... Heb echt het meest lekkere buffet gegeten ooit! Wat een smaak, wat een finesse, wat een keus!!! Heerlijk warme hele zalm, heelrijke gambas , fijne varkenshaas, heerlijke sauzen, mooi rundvlees, prachtige salade, heerlijke gerookte vissoorten.
En een GRAND DESSERT, echt daar zeg je U tegen: 1 woord: ALLES
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130686307
Hoe was het eten dan, uniek?!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:26:31 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130686496
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Hoe was het eten dan, uniek?!
Geen bruine bonen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130688015
Zo! Naar de winkel geweest, gordijnen geplooid, winkel, lunch gemaakt, nog een keer naar de winkel, nog wat gordijnen geplooid, winkel, avondeten gemaakt, gordijnen opgehangen, hond van schoonouders uitgelaten.

Nu op de bank dwhn kijken. O+ en zijn pa hebben iig gordijnrails opgehangen en wasmachine aangesloten en nog wat andere dingen opgehangen... O+

Nu is het echt thuis! maandag eerste werkdag *O*.

Lekker vega paella gemaakt :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130688187
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen bruine bonen
:D !
pi_130688195
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef Californium het volgende:
Nu is het echt thuis! maandag eerste werkdag *O*.
Spannend!!
pi_130688269
:Y!
Maandag eerst een soort bijeenkomst van nieuwe werknemers! Hopelijk kan ik dan beetje mensen leren kennen!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:08:07 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688342
Ik moet maandag ook weer. Zooo geen zin he :@ :X.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130688722
:D jij hebt een goede reden om thuis te willen blijven dus vind het niet raar dat je geen zin hebt!
pi_130689248
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
dat had ik ook heel erg. Maar toen ik eenmaal weer in het ritme zat vond ik het ook wel weer erg fijn om te werken. En niet alleen maar bezig te zijn met flesjes en luiers.

Succes volgende week :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130689358
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef Californium het volgende:
:Y!
Maandag eerst een soort bijeenkomst van nieuwe werknemers! Hopelijk kan ik dan beetje mensen leren kennen!
Oh, wat fijn dat ze zoiets organiseren ook! :Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:54:03 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130689973
Succes Cali! Gaat vast helemaal goedkomen.

XM, lijkt mij ook heel moeilijk, sterkte om uit de spiraal te springen. Werken is sowieso wel vrij kut, nog maar 30 a 40 jaar joh..
pi_130695039
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, lijkt me ook best pittig. Sterkte morgen :*
pi_130695054
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130695066
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes Cali! Gaat vast helemaal goedkomen.

XM, lijkt mij ook heel moeilijk, sterkte om uit de spiraal te springen. Werken is sowieso wel vrij kut, nog maar 30 a 40 jaar joh..
Over 40 jaar ben ik nog maar 67, denk niet dat we dan al kunnen stoppen met werken :') !

Vandaag poetsdag, meh. Maar geen croissantjes vanochtend.
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 09:20:22 #162
70532 loveli
N
pi_130695433
Vandaag rustdag :+
crap in = crap out
pi_130695589
Over 40 jaar ben ik tachtig :+.
pi_130695637
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

Toen ben ik gaan zitten wachten tot Baard klaar was met zijn taak. De badkamer.
pi_130695865
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:20 schreef loveli het volgende:
Vandaag rustdag :+
....of vliegdag ;(

Nee, zo erg is het niet *O*
pi_130695894
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 1 september 2013 @ 10:06:43 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130695962
quote:

:D :')

Duuf vraagt of ie m soms opnieuw moest betegelen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130696089
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D :')

Duuf vraagt of ie m soms opnieuw moest betegelen :').
Niet eens. :D.

Ik moest wel vanochtend douchen met de douchedeur open. Anders zou die nat en vies worden. ;(.
pi_130696100
quote:

Haha, mannen O+
pi_130696522
Oh god, ik ben net als de Baard :@ . Sinds mijn urenlang schuren met de pannespons op de donkergrijze vloertegels (neem ze niet, mensen!) heb ik het droogrekje en de natte washandjes uit de badkamer verbannen. "Ja, anders kan ik weer beginnen!" bromde ik tegen mijn beduusde meneer :'( .
pi_130696662
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Volgens een boel willekeurige ietwat slonzige mannen kun je bij hun een goede fiets kopen voor 50,-.
Of coke.
pi_130696735
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen bruine bonen
:D

Slechte zaak :N
pi_130697492
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 08:33 schreef Chicolate het volgende:

Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar bieden ook vaak fietsenmakers tweedehands fietsen aan, met nog een tijd garantie. Was ook de enige plek vorig jaar waar we voor de mini voor een kleine prijs een supergewild model vonden (26 inch omafiets zwart, handig zo'n geboortegolf... }:| ). Vaak zijn de aanbieders in de randgemeenten goedkoper, dus als je iemand kan regelen die jou erheen rijdt...?
pi_130697688
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar bieden ook vaak fietsenmakers tweedehands fietsen aan, met nog een tijd garantie. Was ook de enige plek vorig jaar waar we voor de mini voor een kleine prijs een supergewild model vonden (26 inch omafiets zwart, handig zo'n geboortegolf... }:| ). Vaak zijn de aanbieders in de randgemeenten goedkoper, dus als je iemand kan regelen die jou erheen rijdt...?
Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen :+.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens een boel willekeurige ietwat slonzige mannen kun je bij hun een goede fiets kopen voor 50,-.
Of coke.
Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen? :+ Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts :'). En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 11:40:20 #175
70532 loveli
N
pi_130697745
Die stationsfietsen kosten toch veel minder dan 50 euro?
crap in = crap out
pi_130697758
Zag dat er gisternacht op straat een bierflesje kapot was gegooid op de bocht dus ik denk "daar moet ik morgen met de auto langs dus maar even opruimen"...
Hoeveel aanspraak je dan wel niet krijgt als je er met veger en blik staat :') :D
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen :+.

[..]

Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen? :+ Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts :'). En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Geen flauw idee, gewoon genegeerd. :+

:D blijft een aparte stad.
pi_130700638
Woah, ik ben aan het klussen.. Best wel leuk :) moet nu alleen weer dingen achter de computer doen.. Geen zin!!
Worry is a misuse of imagination
pi_130703228
Mij werd net verteld dat ik maar dood moest gaan in m'n moeders kelder :') en ik moest minder patat/chips eten.

Toen ik 16 was en online aan het gamen kreeg je nog vooral "GL & HF" (good luck and have fun) om je oren maar da's een beetje verandert. :D
pi_130703380
"Why don't you go die in your mom's basement and stop eating chips you fat fuck and lousy cunt of a supp"
  zondag 1 september 2013 @ 14:28:46 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130703434
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
pi_130703486
Ik kreeg m'n jurk dicht xD weinig eten tot zaterdag dan maar :7
pi_130703547
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
Ik maak ook altijd foute keuzes :{ dom, dom, dom :N
  zondag 1 september 2013 @ 15:38:24 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706037
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik maak ook altijd foute keuzes :{ dom, dom, dom :N
Ik denk altijd heel goed na voor ik een foute keus maak
  zondag 1 september 2013 @ 15:41:53 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706197
LIst:
O: boterham roomkaas, kruiden, ui, verse peper, boterham met filet americain, beker melk, cappuccino
L 2 beschuiten kaas, 2 appels, salad emet gekookt ei
B ;8 km wandelen tegen de wind in, 8km fietsen van de wind af O+
T's halve liter kippensoep met veel groente, peer, paar dropjes, 25gr chocolade, 2 handen bramen
D: sperziebonen, komkommersalade, bierstuk, aardappelkroketten, gegrilde courgette
T kwark, vla, peer
pi_130706304
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer met O+ woon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
  zondag 1 september 2013 @ 15:49:34 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706487
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer met O+ woon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
Zondagen vind ik altijd MEH, echt zo'n klotedag, ik werk hem liever :')
Wat moet dat raar zijn dat je niet meer bij je lief woont.. Succes met alles, komt allemaal wel goed maar ja, het is altijd even afwachten.
pi_130708842
List:
O: 2x volkoren, kaas en salami, banaan, beker melk, kop koffie
S: 110 km racefietsen 29 km/h gem. (bijna 4 uur sporten).
T: 2 energierepen 1 capochino
L: croissantjeham/kaas, tomaat, komkommer, melk, water, koffie.
T: appel
D: Chinees uit eten, veel groente, vlees en vis, geen bami, geen rijst, geen toetje.

Ik had me voor en na het sporten gewogen, 2,3 kg verschil, wel goed gedronken onderweg, toch hoofdzakelijk vochtverlies.
Blijf een beetje bewegen vandaag, blijft de vetverbranding doorsudderen. ;)
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  zondag 1 september 2013 @ 21:56:10 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130724149
Hoorde ik hier nou een speld vallen?
pi_130728468
Nice
pi_130728487
Lijkt mij niet helemaal gezond..

pi_130728893
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoorde ik hier nou een speld vallen?
Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
  zondag 1 september 2013 @ 23:32:12 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130729084
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:16 schreef Probability het volgende:
Lijkt mij niet helemaal gezond..

Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingen :').
pi_130729108
Lijst vandaag:

O: paar sneden brood, met Nederlandse Jong Belegen kaas O+
L: 8 stukjes sushi met soyasaus
D: nasi met pindasaus en kroepoek (en veel groenten)
T: 2 glaasjes rode wijn

Nu ik het zo opschrijf: :|W o|O

Morgen weer meer fruit en groenten en Kcals! :Y
Ja doei.
pi_130729505
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Aanstellerige kutbende noem je zoiets.
Volk met een te grote bek en ego, pretentieuze narcisten, algeheel schijtvolk.

Waar wij deel van uit maken. :)
pi_130729661
Je moeder draagt een pyjama! :{w
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:49:26 #196
70532 loveli
N
pi_130729684
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Kritiek is het probleem niet. Wanneer er een oordeel bij komt kijken wordt het een ander verhaal.

Verder: plofkip is beter voor het milieu dan niet-plofkip, carbs zijn ev0l en van KT word ik te gespierd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:50:15 #197
70532 loveli
N
pi_130729722
Tijd voor popcorn, ff bijlezen in dieet.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:53:02 #198
70532 loveli
N
pi_130729804
crap in = crap out
pi_130729849
Popcorn met zout of suiker ;) Ik ben voor suiker.
  maandag 2 september 2013 @ 05:05:16 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130732699
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:54 schreef the85mc het volgende:
Popcorn met zout of suiker ;) Ik ben voor suiker.
Die met suiker, bevat ook nog eens veel mnider kcal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')