abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130688187
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen bruine bonen
:D !
pi_130688195
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef Californium het volgende:
Nu is het echt thuis! maandag eerste werkdag *O*.
Spannend!!
pi_130688269
:Y!
Maandag eerst een soort bijeenkomst van nieuwe werknemers! Hopelijk kan ik dan beetje mensen leren kennen!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:08:07 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130688342
Ik moet maandag ook weer. Zooo geen zin he :@ :X.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130688722
:D jij hebt een goede reden om thuis te willen blijven dus vind het niet raar dat je geen zin hebt!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130689248
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
dat had ik ook heel erg. Maar toen ik eenmaal weer in het ritme zat vond ik het ook wel weer erg fijn om te werken. En niet alleen maar bezig te zijn met flesjes en luiers.

Succes volgende week :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130689358
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef Californium het volgende:
:Y!
Maandag eerst een soort bijeenkomst van nieuwe werknemers! Hopelijk kan ik dan beetje mensen leren kennen!
Oh, wat fijn dat ze zoiets organiseren ook! :Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:54:03 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130689973
Succes Cali! Gaat vast helemaal goedkomen.

XM, lijkt mij ook heel moeilijk, sterkte om uit de spiraal te springen. Werken is sowieso wel vrij kut, nog maar 30 a 40 jaar joh..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130695039
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, lijkt me ook best pittig. Sterkte morgen :*
pi_130695054
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130695066
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes Cali! Gaat vast helemaal goedkomen.

XM, lijkt mij ook heel moeilijk, sterkte om uit de spiraal te springen. Werken is sowieso wel vrij kut, nog maar 30 a 40 jaar joh..
Over 40 jaar ben ik nog maar 67, denk niet dat we dan al kunnen stoppen met werken :') !

Vandaag poetsdag, meh. Maar geen croissantjes vanochtend.
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 09:20:22 #162
70532 loveli
N
pi_130695433
Vandaag rustdag :+
crap in = crap out
pi_130695589
Over 40 jaar ben ik tachtig :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130695637
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

Toen ben ik gaan zitten wachten tot Baard klaar was met zijn taak. De badkamer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130695865
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:20 schreef loveli het volgende:
Vandaag rustdag :+
....of vliegdag ;(

Nee, zo erg is het niet *O*
pi_130695894
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hadden gisteren ook een poetsdag. Ik heb het beddengoed afgehaald en gewassen, twee wassen opgehangen, eentje opgevouwen, toilet en keuken gepoetst, woon-, eet-, studeer- en slaapkamer opgeruimd en afgenomen, beneden en boven plus trap gestofzuigd.

:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 1 september 2013 @ 10:06:43 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130695962
quote:

:D :')

Duuf vraagt of ie m soms opnieuw moest betegelen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130696089
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D :')

Duuf vraagt of ie m soms opnieuw moest betegelen :').
Niet eens. :D.

Ik moest wel vanochtend douchen met de douchedeur open. Anders zou die nat en vies worden. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130696100
quote:

Haha, mannen O+
pi_130696522
Oh god, ik ben net als de Baard :@ . Sinds mijn urenlang schuren met de pannespons op de donkergrijze vloertegels (neem ze niet, mensen!) heb ik het droogrekje en de natte washandjes uit de badkamer verbannen. "Ja, anders kan ik weer beginnen!" bromde ik tegen mijn beduusde meneer :'( .
pi_130696662
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou vandaag weer beginnen, maar mijn baantje heeft laten weten dat ik per direct niet meer hoef te komen (0-uren contract) en dat er in het bedrijf al meerdere ontslagen zijn gevallen (ik zou over 2 weken zelf weg gaan). Ik heb nu zeker geen rechten ofzo? Wel jammer, had wel zin om mijn collega's weer te spreken (en wilde nog wat spullen meenemen met personeelskorting :+).

Dus dan maar kijken waar ik mijn laatste geld aan uit ga geven :+. Wie weet er een goede plek in Amsterdam om een (nieuwe/tweedehands) fiets te kopen? Ben op zoek naar een stevige (oma)-fiets met versnellingen en transportkrat voor niet al te duur :P. Die 'stel zelf een HEMA-fiets samen' is wel leuk, maar geen idee hoe stevig en dat kost me dan >400 euro.
Volgens een boel willekeurige ietwat slonzige mannen kun je bij hun een goede fiets kopen voor 50,-.
Of coke.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130696735
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geen bruine bonen
:D

Slechte zaak :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130697492
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 08:33 schreef Chicolate het volgende:

Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar bieden ook vaak fietsenmakers tweedehands fietsen aan, met nog een tijd garantie. Was ook de enige plek vorig jaar waar we voor de mini voor een kleine prijs een supergewild model vonden (26 inch omafiets zwart, handig zo'n geboortegolf... }:| ). Vaak zijn de aanbieders in de randgemeenten goedkoper, dus als je iemand kan regelen die jou erheen rijdt...?
pi_130697688
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik zou gewoon op Marktplaats kijken, daar bieden ook vaak fietsenmakers tweedehands fietsen aan, met nog een tijd garantie. Was ook de enige plek vorig jaar waar we voor de mini voor een kleine prijs een supergewild model vonden (26 inch omafiets zwart, handig zo'n geboortegolf... }:| ). Vaak zijn de aanbieders in de randgemeenten goedkoper, dus als je iemand kan regelen die jou erheen rijdt...?
Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen :+.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens een boel willekeurige ietwat slonzige mannen kun je bij hun een goede fiets kopen voor 50,-.
Of coke.
Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen? :+ Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts :'). En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 11:40:20 #175
70532 loveli
N
pi_130697745
Die stationsfietsen kosten toch veel minder dan 50 euro?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')