Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tapequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij blaarpleisters, de doodenkele keer dat ik een blaar heb. Al eens geprobeerd?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat zal ook onze verbouwing worden, die stijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.Maar dan heb je nog steeds wel een olfijboomgaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Oh, dat wissel ik af. Ik heb laatst 14km op blote poten gerend, waarvan dan ongeveer een kwart over asfalt / steen. Ik loop vaker op de sockwa's, luiaard die ik ben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Wat is het bezwaar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Blotevoetenrennen is een uiterste middel, als in: op sockwa's en zulks, aangezien het terrein (en de straten) zich daar hier niet echt voor lenen, en al helemaal niet op écht blote pootjes
Hééél veel crap op de weg (glas, dat soort zaken), en we rennen heel veel offroad, over keien, (scherpe!) stenen, etc. Gewoon niet te doen op blote voeten.quote:
Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij kan wel kleine dingetjes hoor. Maar op de 1 of andere manier is het dan net niet netjes. En als het te veel wordt, verliest hij het overzicht. Gelukkig is hij wel goed in veel andere dingen![]()
Oja, dat heeft mijn meneer ook altijd, dat is echt een ramp al met veel wandelen, zoals bijv. laatst op vacantie. Op het laatst zit gewoon 3/4 voet ingetapedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape![]()
![]()
Tere maat 42 voetjes
Het stoplicht!quote:
Die zijn onuitsprekelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:
[ afbeelding ]
Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
Ow, met zo'n vaselinelens! Dan doe ik er een stohoed bij op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder
"THIS. IS. BARNSLEY!"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:
[ afbeelding ]
Thx!quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"THIS. IS. BARNSLEY!"
[..]
Thx!
Ik doe m'n best
Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
Geen bruine bonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |