abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130681637
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij blaarpleisters, de doodenkele keer dat ik een blaar heb. Al eens geprobeerd?
Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape :') _O-

Tere maat 42 voetjes :D
Ja doei.
pi_130681658
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Ja, dat zal ook onze verbouwing worden, die stijl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130681700
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

En daar gaan we dus niet (niet! niet! NIET!) zelf bouwen he. Dat laten we gewoon doen. Een goede daad, geld brengen naar hardwerkende spanjolen.

SPOILER
Maar dan heb je nog steeds wel een olfijboomgaard O+
Ja doei.
pi_130681726
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Oh, dat wissel ik af. Ik heb laatst 14km op blote poten gerend, waarvan dan ongeveer een kwart over asfalt / steen. Ik loop vaker op de sockwa's, luiaard die ik ben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681756
Lijstje dan maar:

O: 2 grote sneden zelfgebakken rogge/volkoren/granenboule
S: 11km hobbelen
L: 2 grote sneden zelfgebakken rogge/volkoren/granenboule
D: een lading sushi
T: wijntje ofzo :9

Lijkt weinig, maar komt met de sushi en het wijntje wel goed :Y
Ja doei.
pi_130681765
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Blotevoetenrennen is een uiterste middel, als in: op sockwa's en zulks, aangezien het terrein (en de straten :X ) zich daar hier niet echt voor lenen, en al helemaal niet op écht blote pootjes :D
Wat is het bezwaar?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130681842
Echt blootvoets (of is het blootsvoets?) zie ik me ook niet snel doen hier. Grint, kiezels, schelpenpad, gebroken tegels, modder, takjes met splinters, rochels en drek...
pi_130681860
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het bezwaar?
Hééél veel crap op de weg (glas, dat soort zaken), en we rennen heel veel offroad, over keien, (scherpe!) stenen, etc. Gewoon niet te doen op blote voeten.

+ heb vandaag een stuk zonder m'n steunzooltjes gerend, kijken hoe dat ging icm blaren, en ondanks dat het wel íets beter was (zat nu helemaal geen inzool in dus) merkte ik wel dat ik die extra steun wel wat nodig heb om geen rare klappen te maken op m'n benen/heupen; had wat pijn.

Maargoed, we geven niet op. Want 6 oktober staat m'n eerste halve marathon gepland. Dus moet wel door blijven trainen ;(

Maar wíl ook door blijven trainen: loop zowat tegen de muren op zo zonder te kunnen hardlopen *kras* :P
Ja doei.
pi_130681883
Gefeliciteerd met het nieuwe huis, Lau! Succes met de verbouwing. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130681990
Oh, en heel veel koeien- en paardenpoep!
Ja doei.
pi_130682012
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ik ook dacht dat het blotevoetenrennen voor moblo wel wat was, met al die blaren. Jij rent toch op sockwa's, sigme? Of echt hardcore BLOOT?
Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
pi_130682014
Ik wil ook ooit een sigme worden :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Hij kan wel kleine dingetjes hoor. Maar op de 1 of andere manier is het dan net niet netjes. En als het te veel wordt, verliest hij het overzicht. Gelukkig is hij wel goed in veel andere dingen :P O+
Herkenbaar :D

M'n raam die krijtbord moest worden is krijtbord maar het deel eronder is nog steeds multiplex in plaats van vloerbedekking als krabplek.
Het deurraam met glasverf is nog steeds kaal, en maar 3 van de 5 Ghibli posters zijn ingelijst.

Ik ben heel goed in half werk :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130682056
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup, die verschuiven. En als ik tape plak, krijg ik blaren op de randen van de tape :') _O-

Tere maat 42 voetjes :D
Oja, dat heeft mijn meneer ook altijd, dat is echt een ramp al met veel wandelen, zoals bijv. laatst op vacantie. Op het laatst zit gewoon 3/4 voet ingetaped 8-) .
pi_130682083
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

Ja doei.
pi_130682090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef V1z0R het volgende:
stoplicht die
raam die
Het stoplicht!
Het raam!
pi_130682115
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar heb vandaag inderdaad met Mr.Mo gehad over eventueel wat meer minimal/barefoot running. Je hebt ook deze dingen trouwens:

[ afbeelding ]
Die zijn onuitsprekelijk.
pi_130682163
Maar misschien eerst eens wat vibrams uittesten:

Maar nu eerst: sushi!
Ja doei.
pi_130682188
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij de weg, echt hardcore BLOOT rennen, hmm, tsja, neh. Hoewel dat natuurlijk wel de uiterste consequentie van mijn liefhebberijen zou zijn.
Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder O+
pi_130682235
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, wel even slowmotion filmen dan, met een seventiesmuziekje eronder O+
Ow, met zo'n vaselinelens! Dan doe ik er een stohoed bij op.
pi_130682595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
"THIS. IS. BARNSLEY!"

quote:
8s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Het stoplicht!
Het raam!
Thx!
Ik doe m'n best :@

Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130682612
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"THIS. IS. BARNSLEY!"

[..]

Thx!
Ik doe m'n best :@

Da's toch, na het goede voedsel gedeelte, wat ik het meeste heb opgestoken hier om beter ABN te spreken en te gebruiken.
:*
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:04:03 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130685416
Iedereen die sport is een topper!

Ben net terug van een heel leuk collegafeest... Heb echt het meest lekkere buffet gegeten ooit! Wat een smaak, wat een finesse, wat een keus!!! Heerlijk warme hele zalm, heelrijke gambas , fijne varkenshaas, heerlijke sauzen, mooi rundvlees, prachtige salade, heerlijke gerookte vissoorten.
En een GRAND DESSERT, echt daar zeg je U tegen: 1 woord: ALLES
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130686307
Hoe was het eten dan, uniek?!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:26:31 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130686496
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Hoe was het eten dan, uniek?!
Geen bruine bonen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130688015
Zo! Naar de winkel geweest, gordijnen geplooid, winkel, lunch gemaakt, nog een keer naar de winkel, nog wat gordijnen geplooid, winkel, avondeten gemaakt, gordijnen opgehangen, hond van schoonouders uitgelaten.

Nu op de bank dwhn kijken. O+ en zijn pa hebben iig gordijnrails opgehangen en wasmachine aangesloten en nog wat andere dingen opgehangen... O+

Nu is het echt thuis! maandag eerste werkdag *O*.

Lekker vega paella gemaakt :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')