Geen flauw idee, gewoon genegeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen.
[..]
Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen?Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts
. En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Ik maak ook altijd foute keuzesquote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
Ik denk altijd heel goed na voor ik een foute keus maakquote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd foute keuzesdom, dom, dom
Zondagen vind ik altijd MEH, echt zo'n klotedag, ik werk hem lieverquote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer metwoon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
Ja he?quote:
Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingenquote:
Aanstellerige kutbende noem je zoiets.quote:Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja he?
Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten![]()
Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Kritiek is het probleem niet. Wanneer er een oordeel bij komt kijken wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja he?
Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten![]()
Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Die met suiker, bevat ook nog eens veel mnider kcal.quote:Op zondag 1 september 2013 23:54 schreef the85mc het volgende:
Popcorn met zout of suikerIk ben voor suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |