abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130697758
Zag dat er gisternacht op straat een bierflesje kapot was gegooid op de bocht dus ik denk "daar moet ik morgen met de auto langs dus maar even opruimen"...
Hoeveel aanspraak je dan wel niet krijgt als je er met veger en blik staat :') :D
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh dankje. Heb via marktplaats een goedkope fietsenmaker gevonden met veel tweedehands fietsen, op 2 km van mijn huis. Wat je wel als een soort randgemeente kunt beschouwen :+.

[..]

Dan mag je hem zeker eerst zelf aanwijzen en daarna een blokje gaan lopen? :+ Zat tijdje geleden rond 3 uur ('s nachts) in Amsterdam met iemand te kletsen, fietsen naast ons gelegd, komt er een gast aanlopen met een fiets en vraagt of we een fiets willen kopen. Om 3 uur 's nachts :'). En toen mn band lek was, wilde zo'n zelfde type juist mijn fiets kopen.
Geen flauw idee, gewoon genegeerd. :+

:D blijft een aparte stad.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130700638
Woah, ik ben aan het klussen.. Best wel leuk :) moet nu alleen weer dingen achter de computer doen.. Geen zin!!
Worry is a misuse of imagination
pi_130703228
Mij werd net verteld dat ik maar dood moest gaan in m'n moeders kelder :') en ik moest minder patat/chips eten.

Toen ik 16 was en online aan het gamen kreeg je nog vooral "GL & HF" (good luck and have fun) om je oren maar da's een beetje verandert. :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130703380
"Why don't you go die in your mom's basement and stop eating chips you fat fuck and lousy cunt of a supp"
  zondag 1 september 2013 @ 14:28:46 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130703434
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130703486
Ik kreeg m'n jurk dicht xD weinig eten tot zaterdag dan maar :7
pi_130703547
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ja, het eerste heeft automagisch het tweede als consequentie, dus dat is best wel stom om zo in combinatie te fulmineren.
Ik maak ook altijd foute keuzes :{ dom, dom, dom :N
  zondag 1 september 2013 @ 15:38:24 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706037
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik maak ook altijd foute keuzes :{ dom, dom, dom :N
Ik denk altijd heel goed na voor ik een foute keus maak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 september 2013 @ 15:41:53 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706197
LIst:
O: boterham roomkaas, kruiden, ui, verse peper, boterham met filet americain, beker melk, cappuccino
L 2 beschuiten kaas, 2 appels, salad emet gekookt ei
B ;8 km wandelen tegen de wind in, 8km fietsen van de wind af O+
T's halve liter kippensoep met veel groente, peer, paar dropjes, 25gr chocolade, 2 handen bramen
D: sperziebonen, komkommersalade, bierstuk, aardappelkroketten, gegrilde courgette
T kwark, vla, peer
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130706304
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer met O+ woon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
  zondag 1 september 2013 @ 15:49:34 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130706487
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben nogal meh vandaag. Omdat het een suffe zondag is, omdat ik vanaf morgen niet meer met O+ woon doordeweeks en omdat ik morgen nieuw begin. Ik moet altijd eerst de kat uit de boom kijken.
Zondagen vind ik altijd MEH, echt zo'n klotedag, ik werk hem liever :')
Wat moet dat raar zijn dat je niet meer bij je lief woont.. Succes met alles, komt allemaal wel goed maar ja, het is altijd even afwachten.
pi_130708842
List:
O: 2x volkoren, kaas en salami, banaan, beker melk, kop koffie
S: 110 km racefietsen 29 km/h gem. (bijna 4 uur sporten).
T: 2 energierepen 1 capochino
L: croissantjeham/kaas, tomaat, komkommer, melk, water, koffie.
T: appel
D: Chinees uit eten, veel groente, vlees en vis, geen bami, geen rijst, geen toetje.

Ik had me voor en na het sporten gewogen, 2,3 kg verschil, wel goed gedronken onderweg, toch hoofdzakelijk vochtverlies.
Blijf een beetje bewegen vandaag, blijft de vetverbranding doorsudderen. ;)
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  zondag 1 september 2013 @ 21:56:10 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130724149
Hoorde ik hier nou een speld vallen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130728468
Nice
pi_130728487
Lijkt mij niet helemaal gezond..

pi_130728893
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoorde ik hier nou een speld vallen?
Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
  zondag 1 september 2013 @ 23:32:12 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130729084
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:16 schreef Probability het volgende:
Lijkt mij niet helemaal gezond..

Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingen :').
pi_130729108
Lijst vandaag:

O: paar sneden brood, met Nederlandse Jong Belegen kaas O+
L: 8 stukjes sushi met soyasaus
D: nasi met pindasaus en kroepoek (en veel groenten)
T: 2 glaasjes rode wijn

Nu ik het zo opschrijf: :|W o|O

Morgen weer meer fruit en groenten en Kcals! :Y
Ja doei.
pi_130729505
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Aanstellerige kutbende noem je zoiets.
Volk met een te grote bek en ego, pretentieuze narcisten, algeheel schijtvolk.

Waar wij deel van uit maken. :)
pi_130729661
Je moeder draagt een pyjama! :{w
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:49:26 #196
70532 loveli
N
pi_130729684
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Kritiek is het probleem niet. Wanneer er een oordeel bij komt kijken wordt het een ander verhaal.

Verder: plofkip is beter voor het milieu dan niet-plofkip, carbs zijn ev0l en van KT word ik te gespierd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:50:15 #197
70532 loveli
N
pi_130729722
Tijd voor popcorn, ff bijlezen in dieet.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 1 september 2013 @ 23:53:02 #198
70532 loveli
N
pi_130729804
crap in = crap out
pi_130729849
Popcorn met zout of suiker ;) Ik ben voor suiker.
  maandag 2 september 2013 @ 05:05:16 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130732699
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:54 schreef the85mc het volgende:
Popcorn met zout of suiker ;) Ik ben voor suiker.
Die met suiker, bevat ook nog eens veel mnider kcal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')