Bedoel dat er wordt gedaan alsof het geen medisch probleem is, terwijl dat wel zo is..quote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingen.
Dat gaat denk ik over mijquote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef loveli het volgende:
Oh ja, Co![]()
KLB / vrouwen van tegen de 40
oe zou het gewoon zijn dat het drukste topic de meeste relletjes krijgt? Logisch wel eigenlijk!quote:Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben een beetje klaar met de fitties in dieet.
Kom gezellig naar Dieet dan.quote:Op maandag 2 september 2013 08:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
oe zou het gewoon zijn dat het drukste topic de meeste relletjes krijgt? Logisch wel eigenlijk!
</Sherlock>
ik snap het niet! Zodat het daar drukker en relleriger wordt? XDquote:
Ja, precies.quote:Op maandag 2 september 2013 08:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik snap het niet! Zodat het daar drukker en relleriger wordt? XD
Ik wilde toch even reagerenquote:Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja he?
Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten![]()
Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Nieuwe week, nieuwe kansen!quote:Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben een beetje klaar met de fitties in dieet.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef loveli het volgende:
Oh ja, Co![]()
KLB / vrouwen van tegen de 40
Niks. Wilde nog wel even zeggen dat ik het jurkje je heel mooi vond staan! Dat had ik wel gezien maar niet gepost. Was de bruiloft leuk?quote:Op maandag 2 september 2013 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
weer terug uti holland. T was heel druk, maar ook heel leuk. Hoe is het hier? Heb ik wat gemist?
My jimmies were rustled!quote:Op maandag 2 september 2013 09:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Was wat ik zei rellerig? Nee toch? XD
Klopt, maar over het algemeen denk ik dat er hier kritischer wordt gereageerd op lijstjes. Niet iedereen vindt dat fijn zeker als je veel eraf wil krijgen en meer let op kcals dan op voedingsstoffen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wilde toch even reageren
Ik denk dat slank en dieet gewoon heel anders is. Het is geen vergelijking denk ik.
In dieet wordt er wel degelijk kritiek gegeven op lijstjes.
Net zoals hier.
Hier heb ik veel aan jullie tips gehad. Maar merk dat ik mijn ei beter kwijt kan in dieet, misschien omdat je daar post met mensen die eenzelfde doel hebben. Veel kilo's afvallen.
Niet aanvallend bedoeld of iets. Maar in dieet geven we ook kritiek, dus denk niet dat dat een reden van "overstappen" is.
Thanks, lief!quote:Op maandag 2 september 2013 09:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Niks. Wilde nog wel even zeggen dat ik het jurkje je heel mooi vond staan! Dat had ik wel gezien maar niet gepost. Was de bruiloft leuk?
Er posten op dit moment mensen die 40 kilo zijn verloren.. Die meer als 20 kilo kwijt zijn. Dus nee jou beeld is niet compleet.quote:Op maandag 2 september 2013 09:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen denk ik dat er hier kritischer wordt gereageerd op lijstjes. Niet iedereen vindt dat fijn zeker als je veel eraf wil krijgen en meer let op kcals dan op voedingsstoffen.
Maar, als Dieet een topic was vol mensen die veel kwijt zijn geraakt (die zijn er gelukkig wel) dan zou je dat moeten zien in de tickers.. Maar daar zie je veel tickers met 3 kg verlies in 2 jaar ofzo. Dan heb ik persoonlijk liever dat mensen echt zeggen waar t op staat dan dat alles maar prima wordt gevonden en goed gepraat.
Tuurlijk is mijn beeld niet compleet -ik lees er nauwelijks- maar ik zou van die zachte aanpak niet gemotiveerder worden.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en prima als je je in dieet meer op je plek voelt. Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het ook maar een saaie bende zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |