abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130732770
Morgen!! :s)
pi_130732791
Goeiemorgen.

Ik ben een beetje klaar met de fitties in dieet. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130732806
Mogge! Moeite om eruit te komen :@
Zoute popcorn vind ik lekkerder.
pi_130732879
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zet maar eens een kind op de wereld. Dan verandert je visie wel op dat soort dingen :').
Bedoel dat er wordt gedaan alsof het geen medisch probleem is, terwijl dat wel zo is..
Worry is a misuse of imagination
pi_130732929
quote:
Dat gaat denk ik over mij O-) Mijn vriend is 12 jaar jonger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130733203
Ik was optijd opgestaan, moet ik me alsnog haasten! Te lang voor de kast staan treuzelwn om te beslissen wat ik op mijn eerste werkdag aan zou doen.... moet over 5 a 10 min weg en zit nu te ontbijten.... :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130733429
Ik ontbijt met tv aan in een roze duster en een handdoek om m'n haar.

Heb de afwas al gedaan en de was opgevouwen.

/Stepford wive

Vriendje heeft het eten klaar staan als ik terug kom van werk, dus dat is al weer wat geëmancipeerder :7
Worry is a misuse of imagination
  maandag 2 september 2013 @ 08:19:48 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130733439
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.

oe zou het gewoon zijn dat het drukste topic de meeste relletjes krijgt? Logisch wel eigenlijk!

</Sherlock>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130733468
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2013 08:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

oe zou het gewoon zijn dat het drukste topic de meeste relletjes krijgt? Logisch wel eigenlijk!

</Sherlock>
Kom gezellig naar Dieet dan. *O*
pi_130733643
Net gewogen, 3 weken bijna geen KT, 1 week vakantie en 1 kleine week last van voedselvergiftiging: -4,5 kg :{ Gaat veel te hard. Mijn doel was 90 na KT, maar ik weeg nu 83,5..
  maandag 2 september 2013 @ 08:46:44 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130733710
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 08:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kom gezellig naar Dieet dan. *O*
ik snap het niet! Zodat het daar drukker en relleriger wordt? XD
pi_130733717
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 08:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ik snap het niet! Zodat het daar drukker en relleriger wordt? XD
Ja, precies.
pi_130733731
Maria is ook zo'n gigantische reldel :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130733792
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja he?

Misschien tijd om weer eens een plofkip, koolhydraten, of een van-KT-word-ik-te-gespierd discussie te starten :P

Nee ik geloof dat er wat mensen naar dieet zijn overgestapt de laatste tijd omdat er nogal kritsch zou worden gereageerd hier.
Naja, kritiek is niet altijd leuk, maar ik vind dat beter dan dat alles maar ok wordt gevonden onder het mom van 'als je er maar van genoten hebt'. Maar goed, iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Misschien ben ik overal iets te fanatiek en direct in.. Anyway, tijd om te gaan slapen. Morgen eerste dag dat ik niks meer 'moet', raar idee.
Ik wilde toch even reageren :)

Ik denk dat slank en dieet gewoon heel anders is. Het is geen vergelijking denk ik.

In dieet wordt er wel degelijk kritiek gegeven op lijstjes.
Net zoals hier.
Hier heb ik veel aan jullie tips gehad. Maar merk dat ik mijn ei beter kwijt kan in dieet, misschien omdat je daar post met mensen die eenzelfde doel hebben. Veel kilo's afvallen.

Niet aanvallend bedoeld of iets. Maar in dieet geven we ook kritiek, dus denk niet dat dat een reden van "overstappen" is.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130733826
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2013 06:23 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen.

Nieuwe week, nieuwe kansen!
pi_130733835
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nieuwe week, nieuwe kansen!
Fair enough. :)
pi_130733985
quote:
:D Laat die jochies maar lullen, ze zijn gewoon bang dat het tij aan het keren is en dat tegen de tijd dat zij 40 zijn geen jonge blom meer naar hen omkijkt. :+
pi_130734001
:W

weer terug uti holland. T was heel druk, maar ook heel leuk. Hoe is het hier? Heb ik wat gemist?
pi_130734051
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

weer terug uti holland. T was heel druk, maar ook heel leuk. Hoe is het hier? Heb ik wat gemist?
Niks. Wilde nog wel even zeggen dat ik het jurkje je heel mooi vond staan! Dat had ik wel gezien maar niet gepost. Was de bruiloft leuk?
  maandag 2 september 2013 @ 09:13:38 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130734070
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Maria is ook zo'n gigantische reldel :D
Was wat ik zei rellerig? Nee toch? XD
pi_130734092
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 09:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Was wat ik zei rellerig? Nee toch? XD
My jimmies were rustled! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130734137
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wilde toch even reageren :)

Ik denk dat slank en dieet gewoon heel anders is. Het is geen vergelijking denk ik.

In dieet wordt er wel degelijk kritiek gegeven op lijstjes.
Net zoals hier.
Hier heb ik veel aan jullie tips gehad. Maar merk dat ik mijn ei beter kwijt kan in dieet, misschien omdat je daar post met mensen die eenzelfde doel hebben. Veel kilo's afvallen.

Niet aanvallend bedoeld of iets. Maar in dieet geven we ook kritiek, dus denk niet dat dat een reden van "overstappen" is.
Klopt, maar over het algemeen denk ik dat er hier kritischer wordt gereageerd op lijstjes. Niet iedereen vindt dat fijn zeker als je veel eraf wil krijgen en meer let op kcals dan op voedingsstoffen.
Maar, als Dieet een topic was vol mensen die veel kwijt zijn geraakt (die zijn er gelukkig wel) dan zou je dat moeten zien in de tickers.. Maar daar zie je veel tickers met 3 kg verlies in 2 jaar ofzo. Dan heb ik persoonlijk liever dat mensen echt zeggen waar t op staat dan dat alles maar prima wordt gevonden en goed gepraat.
Tuurlijk is mijn beeld niet compleet -ik lees er nauwelijks- maar ik zou van die zachte aanpak niet gemotiveerder worden.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en prima als je je in dieet meer op je plek voelt. Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het ook maar een saaie bende zijn.
  maandag 2 september 2013 @ 09:23:28 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130734212
Nouja, ik merk ook wel dat ik hier minder kom en dat is niet alleen door de zwangerschap. "Vroeger" (oma vertelt) was het hier wel een stuk gezelliger. Ik zie eerlijk gezegd wel dat er snel op nieuwkomers wordt ingehakt als ze iets niet goed doen. Echt niet altijd, maar het gebeurt wel. Kijk, zoals bij die frikandellen-dame, dan denk ik, die vraagt er om, maar soms gebeurt het ook wel bij anderen en ik ben het wel eens dat er gezegd mag worden dat er dingen niet goed gaat, maar de tone of voice is soms wel erg hard.

En ik denk niet dat ik de enige ben, ik mis echt wel een aantal vaste posters. En niets blijft zoals het is, dat is ook zo, maar ik mis wel structureel een stuk gezelligheid hier die er vroegah wel was.

/my 2 cents
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130734285
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Niks. Wilde nog wel even zeggen dat ik het jurkje je heel mooi vond staan! Dat had ik wel gezien maar niet gepost. Was de bruiloft leuk?
Thanks, lief! :)

Bruiloft is okay. T was wat gek om op donderdag middag in NL aan te komen, en gelijk door te gaan naar een feest waar niet gedanst werd. Ik was erg moe, dat maakte het niet makkelijker. Maar, weekend in NL was fijn. Familie gezien, veel tijd met vrienden doorgebracht, gebeachvolleybalt en gezwommen in de Noordzee!
pi_130734449
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt, maar over het algemeen denk ik dat er hier kritischer wordt gereageerd op lijstjes. Niet iedereen vindt dat fijn zeker als je veel eraf wil krijgen en meer let op kcals dan op voedingsstoffen.
Maar, als Dieet een topic was vol mensen die veel kwijt zijn geraakt (die zijn er gelukkig wel) dan zou je dat moeten zien in de tickers.. Maar daar zie je veel tickers met 3 kg verlies in 2 jaar ofzo. Dan heb ik persoonlijk liever dat mensen echt zeggen waar t op staat dan dat alles maar prima wordt gevonden en goed gepraat.
Tuurlijk is mijn beeld niet compleet -ik lees er nauwelijks- maar ik zou van die zachte aanpak niet gemotiveerder worden.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en prima als je je in dieet meer op je plek voelt. Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het ook maar een saaie bende zijn.
Er posten op dit moment mensen die 40 kilo zijn verloren.. Die meer als 20 kilo kwijt zijn. Dus nee jou beeld is niet compleet.

En wie zegt dat een harde aanpak goed is? Bij mij werkt dat averechts. Ik hoef echt geen kusjekroel of te worden betutteld, maar opbouwende kritiek en tips heb ik geen problemen mee..

Het is meer de manier waarop en hoe iets gezegd wordt.
pi_130734521
Sinds je hier alleen nog maar speltbrood en chiazaadjes mag eten vind ik er ook geen klap meer aan. Toch lees ik nog wel vrijwel dagelijks mee. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 september 2013 @ 09:49:09 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130734626
Ja, dat ook. Het is zo rigide.. geen carbs, wel krachttraining.. etc. Naja. Wat DaD zegt dus.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130734792
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Er posten op dit moment mensen die 40 kilo zijn verloren.. Die meer als 20 kilo kwijt zijn. Dus nee jou beeld is niet compleet.

En wie zegt dat een harde aanpak goed is? Bij mij werkt dat averechts. Ik hoef echt geen kusjekroel of te worden betutteld, maar opbouwende kritiek en tips heb ik geen problemen mee..

Het is meer de manier waarop en hoe iets gezegd wordt.
Eigenlijk voel ik me niet zo aangesproken. Ik heb wel eens kritiek, maar naar mijn idee hou ik het opbouwend en beschaafd. Ik zal niet iemand affakkelen, dat is mijn karakter niet.
Maar goed, er wordt soms nogal heftig op nieuwkomers gereageerd en slank is ook een redelijk gesloten kliekje van ons-kent-ons. Dat helpt ook niet mee.
pi_130734822
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Eigenlijk voel ik me niet zo aangesproken. Ik heb wel eens kritiek, maar naar mijn idee hou ik het opbouwend en beschaafd. Ik zal niet iemand affakkelen, dat is mijn karakter niet.
Maar goed, er wordt soms nogal heftig op nieuwkomers gereageerd en slank is ook een redelijk gesloten kliekje van ons-kent-ons. Dat helpt ook niet mee.
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen want ik bedoel het meer in zijn algemeenheid. Alleen je had de pech dat ik jou post een mooie vond om op te reageren ;)
pi_130734829
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds je hier alleen nog maar speltbrood en chiazaadjes mag eten vind ik er ook geen klap meer aan. Toch lees ik nog wel vrijwel dagelijks mee. :').
Werd ook eens in Dieet genoemd maar toen heb ik de 4 afgelopen topics doorgenomen en er werd geen een woord gerept over koolhydraten of krachttraining. :?
pi_130734941
Ik vind het wel grappig dat ook de mensen die altijd zoveel kritiek hadden op "Dieet" daar nu dagelijks te vinden zijn :D

En verder zal het allemaal wel...

Ik gooi er maar weer eens een lijstje in

O: griekse yoghurt (zonder chiazaadjes ;) )
T: koffie met een mini beetje warme melk (2x)
L: restje kipcurry + zuurdesem cracker met pindakaas + sambal
T: handje nootjes
D: beenham + heerlijke saus van honing + ketchup + kruiden + ketjap en snijbonen + broccoli
T: rauwkost
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130734961
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Werd ook eens in Dieet genoemd maar toen heb ik de 4 afgelopen topics doorgenomen en er werd geen een woord gerept over koolhydraten of krachttraining. :?
En weet je ik denk ook niet dat dat het punt is. Iedereen valt af op zijn eigen manier of eet op zijn eigen manier. Voor de een is dat lowcarb voor de ander vega voor de ander gewoon wat minder van alles.
Tuurlijk zijn er goede en foute dingen.
Maar iedereen heeft toch een beetje zijn eigen manier en denk dat dat ook geaccepteerd moet worden.

Het is echt niet mijn bedoeling om een discussie los te maken hoor.
Want heb hier een tijdje met plezier gepost en heb me nooit aangevallen gevoeld of wat dan ook. Maar ik kan het wel snappen dat andere dat wel op die manier voelen.
pi_130735596
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Disclaimer: onderstaande bevat mijn mening, mijn gevoel, hoe ik het ervaar, en zo nog wat synoniemen waarmee ik aan wil geven dat het niet zo hoeft te zijn, zoals ik het zie.

Waar het voor mij in ieder geval op neerkomt is dat ik het idee heb dat de tendens in dit topic de laatste tijd (en dat is niet een week, of zo) zo is dat je het alleen goed doet als je je aan vrij rigide regels houdt. Regels die niet zo bij mij passen. Misschien is dat wel niet zo, maar dat is wel hoe ik het ervaar (en XM in ieder geval met mij, als ik haar goed begrijp). Dat zorgt ervoor dat ik mij in dit topic niet meer prettig voel, wat dan weer niets wil zeggen over of het topic prettig is of niet.

Laat ik het zo zeggen: een aantal jaar geleden ging ik graag naar meets die hier werden georganiseerd. Uiteindelijk ben ik er maar naar twee geweest, volgens mij, omdat het toch vaak te ver weg was of op dagen dat ik moest werken, maar dan vond ik het wel jammer dat ik er niet bij was. Stel dat er nu een meet georganiseerd zou worden, dan zou ik niet eens twijfelen over wel of niet gaan. En nu hoop ik toch ook weer niet dat iedereen nu denkt: 'Alsof we jou erbij zouden willen hebben.' :+.

Naast dit alles ben ik het waarschijnlijk overigens ook gewoon wel wat ontgroeid, hoor. Ik ben al een hele poos netjes op gewicht, dus zo lang ik letterlijk en figuurlijk lekker in m'n vel zit, is de noodzaak er ook niet echt meer om mee te doen en lijstjes te posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 02-09-2013 11:20:01 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 september 2013 @ 10:42:49 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130735625
Zoveel mensen zoveel meningen :Y Ieder zo zijn manier, sommigen uiten hun mening alleen wat enthousiaster dan anderen :+

Zelf merk ik veelal wel positief effect van meer speltbrood en minder 'gewoon' brood, dus da's dikke (harhar) prima.

Post zelf wel weinig lijstjes lately omdat ik wel ongeveer weet wat de verschillende ideaalbeelden zijn en ik daar mijn eigen weg in probeer te vinden :P
pi_130735798
Lijstje voor vandaag:

O: wat sneden multigraanbrood met gerookte zalm
T: half banaantje, kleine snee brood met gerookte zalm
L: omelet met champignons en wat creme fraiche
T: smoothie van yoghurt, halve banaan, pindakaas, bosvruchten
S: 8/9km hardlopen
D: kip bhuna (van de Hairy Bikers) met een naanbroodje
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 2 september 2013 @ 11:26:00 #236
70532 loveli
N
pi_130736709
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef Skoap het volgende:
En verder zal het allemaal wel...
Dat vat het voor mij wel samen :P

Genoeg aan de hand buiten internet.
crap in = crap out
pi_130737212
Tsja.

Misschien ben ik wel een van de krachtsport-geen koolhydraten-drammers. Dat zou niet mijn bedoeling zijn, maar een van de moeilijkheden van geschreven teksten uitwisselen is natuurlijk om mee te krijgen hoe het verstaan wordt.

Ik ben niet van de kusjekroel. Ik ben niet van de gezelliggezelliglieflief.
Maar ik vind er hier weinig meer aan. Dat is vast niet erg - ik lees wat mee, ik post wel eens wat, en verder heb ik wel een eigen leven :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 2 september 2013 @ 11:49:43 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130737349
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef sigme het volgende:
Tsja.

Misschien ben ik wel een van de krachtsport-geen koolhydraten-drammers. Dat zou niet mijn bedoeling zijn, maar een van de moeilijkheden van geschreven teksten uitwisselen is natuurlijk om mee te krijgen hoe het verstaan wordt.

Ik ben niet van de kusjekroel. Ik ben niet van de gezelliggezelliglieflief.
Maar ik vind er hier weinig meer aan. Dat is vast niet erg - ik lees wat mee, ik post wel eens wat, en verder heb ik wel een eigen leven :).
Eigen leven is altijd goed! O+ Ik ben ook wel drukjes. Werkdingen, klusdingen, leuke dingen. Vind jou overigens geen drammer.

Ik ben wel van de gezelliglief :+
pi_130737612
Be the change you want to see!
  maandag 2 september 2013 @ 12:11:08 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130737992
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef anna82 het volgende:
Be the change you want to see!
Ghandiiiii!
pi_130738046
Ik ga vanavond een recept van de Bikers maken, Maria! De Chicken Bhuna :9
Ja doei.
  maandag 2 september 2013 @ 12:18:42 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130738178
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vanavond een recept van de Bikers maken, Maria! De Chicken Bhuna :9
Oe yay! O+ Leuk! Ben benieuwd!
pi_130738194
En de Veggie burgers en de Beef in Red Wine staan ook op 't programma :Y :9
Ja doei.
pi_130738811
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
En de Veggie burgers en de Beef in Red Wine staan ook op 't programma :Y :9
nu wil ik dat boek ook.

En ik ben het met DaD eens, maar ik lees wel veel mee.

Verder ben ik moe. beuh.
pi_130740121
Ah joh, het is ook zomer, dan is het altijd rustiger hier :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130740777
Planning:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D: vegaburger met veel groente (heb weinig groente gegeten dit weekend) en een broodje of wat andere KH
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130741071
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:04 schreef Quinazoline het volgende:
Planning:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D: vegaburger met veel groente (heb weinig groente gegeten dit weekend) en een broodje of wat andere KH

een bodempje champagne op een maandagmorgen, wat decadent!

que?

Verder vind ik het een mooi lijstje, gelof ik!
pi_130741116
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

een bodempje champagne op een maandagmorgen, wat decadent!

que?

Verder vind ik het een mooi lijstje, gelof ik!
Collega 25 jaar in dienst en we hadden een verrassingsontbijt georganiseerd. Dat doe ik niet iedere maandagochtend nee ;).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130744138
Had vandaag even de kajuitboot van mn ouders schoongemaakt. Het best poetst het tijdens het varen met de radio lekker aan. Was ik bijna van boord gelazerd en dan zou de boot alleen door zijn gevaren :+ Gelukkig kon ik de reling nog vastgrijpen en hing ik met 1 been in t water.. Daarna toch masr telefoon uit mn broekzak gehaald en gewoon nog een keer proberen :D
pi_130749909
Terug van eerste dag! Niet veel gedaan, maar dat was ook nog niet de bedoeling.
Dat mensen het hier minder leuk vinden dan eerder heeft vast ook wel met andere levensfases en zo te maken. Of dat het internet beu raakt (whuut? :+ )

Lijstje:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kaas, dubbele gebraden gehakt, cup a soup tomaat
D: pasta met spinaziesaus en feta
T: weet ik nog niet! (ik ga de folders doorspitten wat ik wil kopen :@ )
Wel met de fiets geweest vandaag :) Voor mij wel weer een accomplishment :+

Edit tijdens het folders kijken: Voor de liefhebbers: er zijn weer regenjassen in iets charmanter model bij lidl en ook korte regenlaarsjes http://www.folders.nl/lidl/folder?id=14693
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')