Die heeft de oma van Freud altijd staan, maar dan de kaas variant. Die dingen zijn verslavendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Laureline het volgende:
Dit zijn shuttels (had het verkeerd geschreven zag ik)> Wij beleggen ze met biefstukworst
.
Enjoy!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Lunch wordt. . Nu naar vd Valk. Nom
*schudt handquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:40 schreef Skoap het volgende:
Pfff Luc heeft deze week alleen maandag nacht doorgeslapen... De rest van de nachten zijn prut. Pfff wat ben ik moe.
Nog 2 weken en dan zou deze sprong voorbij moeten zijn... Wat ben ik gezegend met een kind wat normaal gesproken wel goed slaapt....
Arme jullie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Phaidra het volgende:
Succes en veel plezier Mc!!
[..]
*schudt handWij hebben deze week ook zo'n spookje die soms midden in de nacht niet meer wil slapen. Volgens mij last van zijn hoektanden die doorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T: pennywafel
D: Brocccoli, rode bieten, aardappel gebakken uit de oven met knoflook, ui enzo, Biefstuk met champignons en paprika
T: Of een handje popcorn of niksNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Rot is dat hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
Arme jullie!
En natuurlijk ook niet leuk voor I.
Ik zit echt een beetje als een zombie op mijn werk en dat maakt mijn werk er niet makkelijker op.
De complexere dingen kun je niet delegeren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:59 schreef Skoap het volgende:
Ja dat is ook een beetje het probleem. Ik heb een mega drukke baan die ook nog eens heel veel concentratie vraagt. Sowieso werk ik 4 * 9 en ik heb in die 4 * 9 echt geen moment echt rust.
Fok is vaak voor mij even mijn gedachten ordenen voor ik weer verder ga met de volgende klus.
Dus als je je dan een halve zombie voelt is zo'n werkdag best wel heftig.
(Vooral het nadenken over complexe problemen en ondertussen het geduld kunnen opbrengen om ook nog een team van 12 man aan te sturen)
Ja dat probeer ik wel, maar dat gaat nog niet zo goed als ik zou willen.....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De complexere dingen kun je niet delegeren?
Al snap ik dat je dat ook niet wilt want de complexe dingen zijn het leukst om te doen.
Taalbarrière en de afstand werkt dan ook niet mee natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik wel, maar dat gaat nog niet zo goed als ik zou willen.....
Alle 4 stages zijn wel vrij relevant eigenlijk want daar veel ervaring mee opgedaan.quote:Stages en scripties vallen weer onder een apart kopje, direct onder ‘Opleidingen'. Heb je meer dan vijf jaar werkervaring, bedenk dan eerst hoe relevant je stages nog zijn.
en onze business is niet makkelijk. Dus ze komen er vaak gewoon niet uit ....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Taalbarrière en de afstand werkt dan ook niet mee natuurlijk
Afzetmarkt wordt ook alleen maar verwender en verwender.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
en onze business is niet makkelijk. Dus ze komen er vaak gewoon niet uit ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Boeiend, je hebt het gehaald. Feliquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wilIk ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Uniek gaf al een goede samenvatting
De tieten missen nogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Uniek gaf al een goede samenvatting
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wilIk ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Met genoeg bier komen die vanzelf!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De tieten missen nog![]()
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
Lolwut?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:38 schreef Probability het volgende:
Ik moet 10cm rug in 1 week kwijtraken..
Jurk die ik aan moet volgende week zaterdag gaat niet meer dichtquote:
Volgens mij is daar niet heel veel winst te behalen.. Heb je een foto gestuurd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Hoe is de zijnaad? Soms is dat een dubbele naad, stukje lostornen en je hebt al wat extra ruimte.
Hm eindstand is:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
gefeliciteerd Mc!
Pfff wordt een lange dag![]()
Planning:
O: pistoletje met omelet, 150 gr mango, cappuccino
L1: kwark met fruit en cornflakes
L2: nog een broodje met iets en soep
D:hamburger!
En? Was 'ie lekker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zoveel honger dat ik de wesp die inmijn bier is ggekropen wil opeten
Leuk hotel? Mijn middelbare school stond daar.. Steenwijk is wel echt 'aparte' stad qua uitgaanspubliek. Niet de beste sfeer van t land..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Erdinge weiss is op nu een westmalle trippel. Zonnig terras hier in Steenwijk. Lang leve hotelkamerveiling. 15 ¤ in vier sterren hotel met ontbijt
Klinkt goed! Is er nog iets van je overgebleven? Je bent al zo slankquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen.
Dus, hier nog wat gemist?
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen.
Dus, hier nog wat gemist?
Zie foto's op FBquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Is er nog iets van je overgebleven? Je bent al zo slank
Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook opquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee hoor
Zag net al foto van je avontuur op FB voorbij komenDat soort idillische plekjes zie je niet op de camping bij Makkum
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zie foto's op FB. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.
[..]
Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op.
Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hierquote:
Ah, zal zo eens kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zie foto's op FB. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.
[..]
Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Oh en voor wie geen FB heeft of Maria als 'vriend':
[ afbeelding ]![]()
Dat vraag ik me dan wel eens af. Hoe eet je maar een halve beefburger?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier.
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
S: half uur crosstrainer, 3/4 uur wandelen
T: 2 cappuccino
L: salade met hollandse garnaaltjes, avocado en 5 tomaten
D: halve beefburger, halve portie friet, glas witte wijn, salade
T: ovenchips, ons gesuikerde snoepmix
Welke had jij dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier.
jaaaa, geweldig. Een Nederlands programma? Ik keek altijd een Brits programma, met een Britse architect die het presenteerde. Heerlijk programma was dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Veel hier vinden dat ook vast leuk, op sbs6 "bouw je droom" tot 17u.
Zo geweldig! Prachtige oude gebouwen omgetoverd tot onzinnig mooie woningen
Dit is ook Brits inderdaad maar wel een andere presentator. Niet die lange halfkale kerel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef An24 het volgende:
[..]
jaaaa, geweldig. Een Nederlands programma? Ik keek altijd een Brits programma, met een Britse architect die het presenteerde. Heerlijk programma was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |