abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130588800
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_130588906
Hup hup
Worry is a misuse of imagination
pi_130589352
Gefeliciteerd MC! *O*
pi_130589382
Naamtopic!
Bijna he, nog een paar uur en als er geen rare verrassingen zijn natuurlijk :)
pi_130589402
Go mc! Alvast gefeliciteerd! *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130589899
Lijstje!

O:kwark met snee bananenbrood van gister en bosbessen erdoor heen :9.
T:gerookte makreel
L: gerookte makreel, maïskolf, komkommer
T: tomaat
D:omelet met champs, tomaat, kaas.
T:misschien nog wat kwark met fruit.

Edit:beetje laag in cal. Dan ik zou willen. Nog even iets extra tussendoor erbij verzinnen :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Californium op 29-08-2013 12:13:44 ]
pi_130590456
Dit zijn shuttels (had het verkeerd geschreven zag ik :+ )> Wij beleggen ze met biefstukworst :Y) .
pi_130590458
Gefeliciteerd MC *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130590463
Go MC! *O* :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:19:57 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130590499
Lunch wordt. . Nu naar vd Valk. Nom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130590852
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef Laureline het volgende:
Dit zijn shuttels (had het verkeerd geschreven zag ik :+ )> Wij beleggen ze met biefstukworst :Y) .
Die heeft de oma van Freud altijd staan, maar dan de kaas variant. Die dingen zijn verslavend :(

En goede middag!

Succes straks MC!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:51:02 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130593496
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Lunch wordt. . Nu naar vd Valk. Nom
Enjoy! O+

Mc, nice! Succes! *O*

Smoothie :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130595012
Update:
O: havermout met kokosmelk en cacaonibs
T: koffie met koekje, appel
L: salade met 100 gr kip, quesedilla van 1 tortilla
T: tonic
T: kwark met gemengde noten en honing
D: sushi
T: bier en snacks
pi_130595443
Lijstje
O kwark
L pistolet met komijnekaas, krentenbol, een typisch geserveerde lunch
T half broodje kipfilet
S rondje rennen - 5 km
D weet ik nog niet?
pi_130596372
Mijn voorlopig lijstje:

O: speltboterham boter, ham en komkommer, speltboterham boter en pindakaas.
T: grote koffie verkeerd
T: 1 babybell kaasje
L: twee gevulde eitjes en diverse groenten met hummus
T: pure chocolade en thee
S: uurtje yoga
D: bloemkool, aardappelen, appelmoes. Misschien wat kaas of stukje vlees.
pi_130597159
Lijstje:

O: kwark&banaan
T: nectarine
L: 3 bth, bak salade
T: appel
.... heb trek nu, maar niks meer bij me..
D: noedels, boontjes, paprika, sla, gerookte kip, cashewnoten
B: 2 uur rustig fietsen
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130597574
Succes en veel plezier Mc!!

quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:40 schreef Skoap het volgende:
Pfff Luc heeft deze week alleen maandag nacht doorgeslapen... De rest van de nachten zijn prut. Pfff wat ben ik moe. :O

Nog 2 weken en dan zou deze sprong voorbij moeten zijn... Wat ben ik gezegend met een kind wat normaal gesproken wel goed slaapt....
*schudt hand :* Wij hebben deze week ook zo'n spookje die soms midden in de nacht niet meer wil slapen. Volgens mij last van zijn hoektanden die doorkomen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130598517
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Phaidra het volgende:
Succes en veel plezier Mc!!

[..]

*schudt hand :* Wij hebben deze week ook zo'n spookje die soms midden in de nacht niet meer wil slapen. Volgens mij last van zijn hoektanden die doorkomen.
Arme jullie!
En natuurlijk ook niet leuk voor I.

Ik zit echt een beetje als een zombie op mijn werk en dat maakt mijn werk er niet makkelijker op.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:51:48 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130602432
Lijst

O kwark, vla, peer
T's appel, nectarine, beker melk, 2 cafe noirs, cappuccino
L:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T: pennywafel
D: Brocccoli, rode bieten, aardappel gebakken uit de oven met knoflook, ui enzo, Biefstuk met champignons en paprika
T: Of een handje popcorn of niks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130602582
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

Arme jullie!
En natuurlijk ook niet leuk voor I.

Ik zit echt een beetje als een zombie op mijn werk en dat maakt mijn werk er niet makkelijker op.
Rot is dat he -O-. Inmiddels kan ik er wel een stuk beter tegen (doorslapen gebeurt hier bijna nooit, maar er is wel een verschil tussen 1x 10 min wakker of 3-4x en soms ruim een uur bezig). Voor jouw werk lijkt het me helemaal vervelend, vergt veel concentratie denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130602608
Uniek, je lunch ziet er heerlijk uit! :9
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130602661
^ Dat!
Is allerminst het standaard bolletje ham, bolletje kaas en een krentebol met een litervat margarine erop gesmeerd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130602696
Ja dat is ook een beetje het probleem. Ik heb een mega drukke baan die ook nog eens heel veel concentratie vraagt. Sowieso werk ik 4 * 9 en ik heb in die 4 * 9 echt geen moment echt rust.
Fok is vaak voor mij even mijn gedachten ordenen voor ik weer verder ga met de volgende klus.

Dus als je je dan een halve zombie voelt is zo'n werkdag best wel heftig.
(Vooral het nadenken over complexe problemen en ondertussen het geduld kunnen opbrengen om ook nog een team van 12 man aan te sturen)
pi_130602885
Ik ruik gebakken spekjes en nu krijg ik me toch honger :D
pi_130602898
Pfff Skoap, dat valt niet mee idd :X. Ik kan binnen bepaalde kaders wel wat schuiven met werkdagen en -tijden, dus als ik echt zombie ben, kan ik wat eerder stoppen en op een andere dag wat extra werken. Dat scheelt enorm.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130603078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:59 schreef Skoap het volgende:
Ja dat is ook een beetje het probleem. Ik heb een mega drukke baan die ook nog eens heel veel concentratie vraagt. Sowieso werk ik 4 * 9 en ik heb in die 4 * 9 echt geen moment echt rust.
Fok is vaak voor mij even mijn gedachten ordenen voor ik weer verder ga met de volgende klus.

Dus als je je dan een halve zombie voelt is zo'n werkdag best wel heftig.
(Vooral het nadenken over complexe problemen en ondertussen het geduld kunnen opbrengen om ook nog een team van 12 man aan te sturen)
De complexere dingen kun je niet delegeren?
Al snap ik dat je dat ook niet wilt want de complexe dingen zijn het leukst om te doen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130603653
Oh, en je CV updaten is maar stom }:|

Onder m'n werkervaring staat maar 1 ding en vind het te lullig om die 2x 2mnd te noemen dat ik bij m'n stagebedrijven ben blijven hangen in de zomervakantie :{
pi_130603704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De complexere dingen kun je niet delegeren?
Al snap ik dat je dat ook niet wilt want de complexe dingen zijn het leukst om te doen.
Ja dat probeer ik wel, maar dat gaat nog niet zo goed als ik zou willen.....
pi_130604037
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik wel, maar dat gaat nog niet zo goed als ik zou willen.....
Taalbarrière en de afstand werkt dan ook niet mee natuurlijk :{

:*
pi_130604702
Hoe heb jij je stage dan benoemd viZ? Ik heb mijn stages als werkervaring staan!
pi_130604941
Zag op intermediair dat je stages apart moet noemen.
quote:
Stages en scripties vallen weer onder een apart kopje, direct onder ‘Opleidingen'. Heb je meer dan vijf jaar werkervaring, bedenk dan eerst hoe relevant je stages nog zijn.
Alle 4 stages zijn wel vrij relevant eigenlijk want daar veel ervaring mee opgedaan.

En misschien maar gewoon laten zo. Hoorde al van afstudeerder waar ik technisch begeleider voor was dat hij best veel respons op z'n CV kreeg.

Nu nog een leuk 'profiel' schrijven, die ik had was beetje fout :')

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 29-08-2013 18:57:47 ]
pi_130605789
Ja oké. Als je al langer werkzaam bent is het anders. Mijn werkervaring, relevante dus, is alleen stages....
pi_130606089
Ja maar dat is dus bij 1 bedrijf :D

Ik noem de vakantieperiodes gewoon! Is in het vakgebied en ook een teken dat ik tijdens m'n stages goed genoeg m'n best heb gedaan om er te mogen blijven.
pi_130607285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Taalbarrière en de afstand werkt dan ook niet mee natuurlijk :{

:*
en onze business is niet makkelijk. Dus ze komen er vaak gewoon niet uit ....
pi_130607891
Thuis!
Heb een leuk cadeautje voor oma van lief en frutsels gekocht :@ en de aapjes waren ook lief! Leuk dagje gehad weer.

Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T minneola
L sap, broodje tonijn
T kaasstengel
D pasta bolognese met oa. 1 paprika pp
T danone/3
pi_130608659
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Skoap het volgende:

[..]

en onze business is niet makkelijk. Dus ze komen er vaak gewoon niet uit ....
Afzetmarkt wordt ook alleen maar verwender en verwender. :{ De groten hebben de middelen om iedereen met een goede breedbandverbinding te voorzien qua snelheid (en ook qua usability).

SPOILER
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:12:24 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130611076
LoL V1z! En ik maar trots wezen dat ik laatst zelf erachter gekomen was waarom mn more-tag het niet deed en daarna mn (door mij) gesloopte functions.php via Filezilla succesvol had vervangen voor het originele bestand :')

</nerd-nooblette>

Stukadoors zijn stom }:|

Site: "Je krijgt binnen 24 uur een offerte! *) "
*Ik mail met verzoek om offerte*
Drie dagen later: "Sorry ik was druk, wil je nog een offerte?"
Ik antwoord zelfde middag: "Uh ja eigenlijk wel, moet nog steeds gebeuren!"
Twee dagen later: "Ja sorry ik heb tot en met oktober al teveel opdrachten dus ik ga geen prijsopgaaf maken".

}:|
pi_130611434
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wil :D Ik ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
pi_130611613
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal voor de jompels! Het is gelukt! 7tje, niet heel denderend maar ok. Wat ik vooral heb geleerd heb in deze research master dat ik niet het onderzoek in wil :D Ik ben veel te resultaatgericht om goede onderzoeker te kunnen zijn..
Boeiend, je hebt het gehaald. Feli *O*

En nu? :+
pi_130612007
V1Z! Nerd :D
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:51:13 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130613246
MC *O*
BIER *O*
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:55:43 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130613473
Weekend! Morgen lekker hotelletje, wokken. Zaterdag ontbijtbuffetten, warm/koud buffet met drank.
Zondag uitbrakken :')
* uniekhoorn haar ultieme lekkere weekend
pi_130614592
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef An24 het volgende:

[..]

En nu? :+
Uniek gaf al een goede samenvatting :P
pi_130614604
Feli! :*
Ja doei.
pi_130614796
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

:+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:14:37 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130617891
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

De tieten missen nog -O-
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :Y
pi_130623903
quote:
Gefeliciteerd!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130624599
Gratz Mc! Lekker gevoel he? Nu vieren, tijdje genieten en dan hard op zoek naar een baan of ben je al voorzien of...?

Vaiz, nerd idd <3

Skoap :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:52:31 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130624831
quote:
Gefeliciteerd! :D *extra jompeldingen* *O* *O*

Weten wat je NIET wil is ook belangrijk :Y :D
pi_130625032
Stomme stukadoors :{
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De tieten missen nog -O-
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :Y
Met genoeg bier komen die vanzelf! ^O^
pi_130625089
gefeliciteerd Mc!

Pfff wordt een lange dag :D

Planning:
O: pistoletje met omelet, 150 gr mango, cappuccino
L1: kwark met fruit en cornflakes
L2: nog een broodje met iets en soep
D:hamburger!
pi_130625383
Ook hier lange dag.

Lijstje heeft niet zo veel zin, ik moet een bruiloft fotograferen vandaag. Nu nog even voorbereiden en dan tot half toen vanavond bezig :O
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:45:18 #53
70532 loveli
N
pi_130625761
Feli mc!
crap in = crap out
pi_130626174
Nou vannochtend was het 5 uur, toch al een verbetering :D
Daarna sliep hij, boven op mij :') met wat korte onderbrekingen weer door tot 7:45

Lijstje vandaag

O: griekse yoghurt
T: zuurdesem cracker met sambal smeerkaas
L: sla (met ei, kaas, tomaat, paprika, appel, dressing) en een restje kip curry
T: geen idee, ben waarschijnlijk bij een vriendin
D: zalm met wasabi mayo en broccoli , snijbonen
T: nootjes
T: wodka
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:10:10 #55
70532 loveli
N
pi_130626322
Fijn dat er toch 1 van de 2 goed heeft geslapen :') Doe je middagdutjes om wat in te halen?
crap in = crap out
pi_130626801
Nee dat lukt me helaas niet. Ben niet zo goed in overdag slapen.
pi_130629374
Ik moet 10cm rug in 1 week kwijtraken..
pi_130629450
Altijd makkelijker dan een heel lichaam, vooral als de vuilnismannen staken :{
pi_130629964
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:38 schreef Probability het volgende:
Ik moet 10cm rug in 1 week kwijtraken..
Lolwut?
Teveel ruggegraat? ;)
pi_130630095
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lolwut?
Teveel ruggegraat? ;)
Jurk die ik aan moet volgende week zaterdag gaat niet meer dicht ;(
pi_130630227
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:04:05 #62
70532 loveli
N
pi_130630299
Hoe is de zijnaad? Soms is dat een dubbele naad, stukje lostornen en je hebt al wat extra ruimte.
crap in = crap out
pi_130630482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Hoe is de zijnaad? Soms is dat een dubbele naad, stukje lostornen en je hebt al wat extra ruimte.
Volgens mij is daar niet heel veel winst te behalen.. Heb je een foto gestuurd!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:41:13 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130631473
Nieuw jurkje dan maar.

Lijst
O; boterham kaas, beschuit banaan, beker melk
L salade met gekookt ei, tonijn en dressing
T's: Paar duveltjes, dropjes, appel, gekookt ei
D wokken *O* en wijn met natuurlijk veel groente en fruit... en slagroom O+
T biertje in hotel met eventueel een 1 bitterbal
pi_130632329
Lekker gezwommen weer en op de handdoek gelegen, tot er een stomme vlieg me lastig kwam vallen.
Vanavond gaan we frituren en daarna borrel :@
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:55:55 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130634387
Wat is Nederland toch mooi.. Prachtig natuurgebied in Drenthe
Mooi
pi_130634469
Eten :~
pi_130635640
Ware woorden hier in dit topic, hulde. Gefeliciteerd 85.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:44:21 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130638241
Erdinge weiss is op nu een westmalle trippel. Zonnig terras hier in Steenwijk. Lang leve hotelkamerveiling. 15 ¤ in vier sterren hotel met ontbijt
pi_130640208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
gefeliciteerd Mc!

Pfff wordt een lange dag :D

Planning:
L1: kwark met fruit en cornflakes
L2: nog een broodje met iets en soep
D:hamburger!
Hm eindstand is:
T: 2 koffieleutjes, evergreen
L: salade geitenkaas
T: 150 gr ananas/appel, 2 koffieleutjes
D: burger!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:01:47 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130640808
Ik heb zoveel honger dat ik de wesp die inmijn bier is ggekropen wil opeten :')
  Vis een optie? vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:48:25 #72
70532 loveli
N
pi_130646363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zoveel honger dat ik de wesp die inmijn bier is ggekropen wil opeten :')
En? Was 'ie lekker?
crap in = crap out
pi_130647648
T: wijn en bitterballen
D: broodje kipdoner

:9

:9

(echo)
pi_130652152
Wat is het rustig hier :o

Foto's op de pc dumpen en dan op de bank O+
pi_130653262
Bayern tegen Chelsea joh, iedereen op de bank :P
pi_130660209
Was gezellig. goede afsluiter.
Lijstje is ruk.
pi_130661825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Erdinge weiss is op nu een westmalle trippel. Zonnig terras hier in Steenwijk. Lang leve hotelkamerveiling. 15 ¤ in vier sterren hotel met ontbijt
Leuk hotel? Mijn middelbare school stond daar.. Steenwijk is wel echt 'aparte' stad qua uitgaanspubliek. Niet de beste sfeer van t land..
Al plannen voor morgen? Er zijn wel leuke stadjes/dorpjes id buurt :Y
  Vis een optie? zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:15:36 #78
70532 loveli
N
pi_130665206
mogge :O
crap in = crap out
pi_130665832
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:15 schreef loveli het volgende:
mogge :O
^^ :O
pi_130666966
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen :+.

Dus, hier nog wat gemist? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130667137
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Score na een maand vakantie: rond de 1000 foto's, genoeg verhalen om de komende weken iedereen in mijn omgeving te vervelen en verbazen, vreselijk veel heerlijk voedsel gegeten en alsnog 3 kg afgevallen :+.

Klinkt goed! Is er nog iets van je overgebleven? Je bent al zo slank :o
pi_130667333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef Chicolate het volgende:

Nee hoor :+

Zag net al foto van je avontuur op FB voorbij komen O+ Dat soort idillische plekjes zie je niet op de camping bij Makkum :D
pi_130667368
Lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen, 2 eieren, plak ham
T: appel
L: 3 boterhammen, blikje tonijn
T: banaan, nog iets
S: 16 km hardlopen (wedstrijd, voor het eerst dat ik zo ver ga lopen :% :@ ) (start is om 18 uur, dus echt een rottijd)
D: fles sportdrink (omdat het lekker is), broodje gezond, nog meer wat mijn ouders nog meer in huis hebben. Groente bijvoorbeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quinazoline op 31-08-2013 11:49:59 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:46:28 #85
70532 loveli
N
pi_130667483
WB Chico!

O+ Marktplaats voor auto-onderdeeltjes O+
crap in = crap out
pi_130667490
Oeh! Spannend Q! Succes! ^O^
pi_130667811
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Klinkt goed! Is er nog iets van je overgebleven? Je bent al zo slank :o
Zie foto's op FB :P. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee hoor :+

Zag net al foto van je avontuur op FB voorbij komen O+ Dat soort idillische plekjes zie je niet op de camping bij Makkum :D
Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op :+.
pi_130667943
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zie foto's op FB :P. Vriendlief zou het waarderen als ik weer wat zachter word xD.

[..]

Binnenkort komen mijn eigen foto's ook online. Dus natuur zonder mijn kop er ook op :+.
Gelukkig maar!

Da's een stuk minder jaloersmakend want dan kan ik nog bedenken dat er geen mensen zijn geweest die dat wel in levende lijve hebben mogen aanschouwen. :')
pi_130668023
Oh en voor wie geen FB heeft of Maria als 'vriend':

:D O+
pi_130668114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier :P .

Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
S: half uur crosstrainer, 3/4 uur wandelen
T: 2 cappuccino
L: salade met hollandse garnaaltjes, avocado en 5 tomaten
D: halve beefburger, halve portie friet, glas witte wijn, salade
T: ovenchips, ons gesuikerde snoepmix
pi_130668133
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

Ah, zal zo eens kijken :Y
pi_130668141
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Oh en voor wie geen FB heeft of Maria als 'vriend':
[ afbeelding ]
:D O+
:D
pi_130668311
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik mijn gereserveerde boek bij de biep ging ophalen: ernaast stond precies die Tommy Wieringa die jij sigme aanraadde van de week! Vast besteld door een meelezer hier :P .

Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
S: half uur crosstrainer, 3/4 uur wandelen
T: 2 cappuccino
L: salade met hollandse garnaaltjes, avocado en 5 tomaten
D: halve beefburger, halve portie friet, glas witte wijn, salade
T: ovenchips, ons gesuikerde snoepmix
Dat vraag ik me dan wel eens af. Hoe eet je maar een halve beefburger?! :?

Ik ben als een valse hond als het om m'n bord eten gaat, ongevraagd iets van m'n bord nemen en dan heb je een dinglehopper in je hand! }:|
pi_130668321
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Welke had jij dan?
Heb net de DSM van sigmund gehaald, die is erg leuk :P
Vanmiddag verjaardag van lief zn oma, lief mens is dat.

V1z als eigen kindjes van je bord pikken is vast meer geaccepteerd dan bij jou. :)
pi_130669334
Ik voer gewoon de andere helft aan mijn meneer :Y) . Als je samen een ongezond gerecht neemt, is het veel minder erg! We zaten bij de Ierse pub in de tuin, verrassend goede witte wijn hadden ze daar voor een biertent trouwens.

En Puff, niets bijzonders/aan te raden. Ik had gewoon wat easy read besteld, omdat ik geen zin had te wachten op het volgende seizoen Game of Thrones lees ik nu maar even de boeken hoe het verder gaat :P . Meestal grijp ik nooit zo snel naar fantasyboeken, behalve als ik een film heb gezien, dan moet ik weten hoe het afloopt (vandaar dat ik me ook toch nog door Lordoftherings heb geworsteld, en de Hurrie Potters. Wel in het engels allemaal, ik krijg snel de griebels van de nederlandse vertalingen, wat is dat toch vaak tenenkrommend...)
pi_130669731
Helemaal als je natuurlijk al bepaalde termen kent in het Engels. Zo kijk ik ook eigenlijk nooit Engelstalige films met ondertiteling. Duurt een 10minuten voordat je hoofd in andere modus zit maar dan heb je tenminste niet dat je je ergert aan letterlijk vertaalde spreekwoorden en zo.
pi_130669976
Ik moet me wel gaan afmelden voor de Drekrees vrees ik :( ;(. Ziek geweest, dunner dan ooit, antibiotica en net terug van vakantie. Niet echt een combinatie waardoor ik me topfit voel, of uberhaupt in staat om een sloot te overleven :+.
pi_130672703
Veel hier vinden dat ook vast leuk, op sbs6 "bouw je droom" tot 17u.
Zo geweldig! Prachtige oude gebouwen omgetoverd tot onzinnig mooie woningen O+
pi_130673274
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Veel hier vinden dat ook vast leuk, op sbs6 "bouw je droom" tot 17u.
Zo geweldig! Prachtige oude gebouwen omgetoverd tot onzinnig mooie woningen O+
jaaaa, geweldig. Een Nederlands programma? Ik keek altijd een Brits programma, met een Britse architect die het presenteerde. Heerlijk programma was dat.
pi_130675413
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef An24 het volgende:

[..]

jaaaa, geweldig. Een Nederlands programma? Ik keek altijd een Brits programma, met een Britse architect die het presenteerde. Heerlijk programma was dat.
Dit is ook Brits inderdaad maar wel een andere presentator. Niet die lange halfkale kerel.
Toen noemde ze het ook nog "De grote verbouwing" volgens mij.
Maar zelfde stijl alleen nu levert de presentator(die dus ook architect is) ook ideeën aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')