Hier in het west'n krijg je ze ook wel zo! Ik ben echter groot geworden op zelfgesneden plakken volkorenbrood met friesch kruidnaeghel-kaas, dus voor mij is een wit bolletje nog steeds een treatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe gaan jullie om met lunches die je voorgeschoteld worden?
Hier in het noorden hebben ze er weingi verstand van hoor, meestal is standaard::
Dikke vette room soep
witte bolletjes met dik margarine, kaas of ham, krentenbollen met dik margarine en kaas, kroketten met witte bolletjes.
1. het is niet lekker
2. vult niet
3. allemaal loze meuk
Overmorgen wokken, dan een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds feestje met warm/koud buffet
Het wordt de industrie voor mij, maar wel een R&D functie. Andere details evt via PMquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt heel tof Quinazoline! Blijf je in de wetenschap?
Er passen oneindig veel witte bolletjes in mij inderdaad, maar vind ze wel lekker. Niet zo'n handig combi dus. Probeer tegenwoordig dan iets van fruit bij me te hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe gaan jullie om met lunches die je voorgeschoteld worden?
Hier in het noorden hebben ze er weingi verstand van hoor, meestal is standaard::
Dikke vette room soep
witte bolletjes met dik margarine, kaas of ham, krentenbollen met dik margarine en kaas, kroketten met witte bolletjes.
1. het is niet lekker
2. vult niet
3. allemaal loze meuk
Overmorgen wokken, dan een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds feestje met warm/koud buffet
Ik voel me altijd grootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef anna82 het volgende:
Leuk Q! Een voorzichtige felicitatie!
Ik voel me dik, maar feitelijk ben ik het niet echt. Misschien voel ik me eerder 'groot' , nu ik er zo over nadenk..zucht..
Nu nog even genieten van mijn laatste elitaire treinreis, vanaf volgende week 2e klas in het kader van kostenbesparingen, noes!
Krijg je er van mij ook nog 1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:31 schreef Quinazoline het volgende:
Dank voor deallemaal
. Ik begin ook steeds meer
te worden, het einde en iets nieuws zijn in zicht
.
juist, precies dat!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef V1z0R het volgende:
Jompels voor Q?
Jompels voor Q!
[..]
Ik voel me altijd groot
Vergeet steeds dat de rest veelal klein is en het niet aan mij ligt...
What did you do?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, m'n telefoon is doodvermoord.
Altijd fijn.
Eigen stomme rotschuld...
duur garpje wel.
Nu wil ik chocolade.
Gelukkig is dat niet in huis en ben ik te lui om de deur uit te gaan.
Dan maar nootjes
Dank voor de Wieringa-tip! Ik ben wel liefhebber van Tommy, en jodenboeken hebben als onderwerp mijn warme belangstelling.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoihoi!
Heb bijgelezen
- ik kan me wel vinden in wat Sigme zei over de film. Nep sentiment. Labyrinto del fauno vond ik wel mooi ondanks dat er sentiment gemaakt wordt van de WO (geen joden)
- Jagar heeft een mooi jurkje!
- Ewan Mcgregor is Tof
- voor de liefhebbers van zgn 'jodenboeken', tommy wieringa's Dit zijn de namen, is best een mooi boek.
Daglijstje
O: dubbele boterham met pindakaas
T: 2 handjes studentenhaver, minneola
L: uiensoep, tonijnsalade (Tonijn nog een beetje rood), groentesapje
T: paar dropjes
T: weer soep! Weet niet welke
Oh ja, of het een geschikt bruiloftjurkje is heb ik geen idee van, maar het staat je goed.quote:
Heb je geen verzekering om op te lichten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, m'n telefoon is doodvermoord.
Altijd fijn.
Eigen stomme rotschuld...
duur garpje wel.
Nu wil ik chocolade.
Gelukkig is dat niet in huis en ben ik te lui om de deur uit te gaan.
Dan maar nootjes
Nee, dat lijkt mij ook vreselijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, of het een geschikt bruiloftjurkje is heb ik geen idee van, maar het staat je goed.
Ik hoorde vandaag een meisje vertellen dat ze voor haar bruiloft het thema 'paars' had. En daarom zocht ze paarse drank, ze had bedacht dat ze paarse welkomstdrankjes moest schenken. 80 stuks. Volgende week. Nu de paarse drank nog vinden. God wat ben ik blij dat ik geen vriendenkring heb die zulke dingen moet.
Mijn flesje kamferspiritus niet goed dichtgedraaidquote:
Helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je geen verzekering om op te lichten?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn flesje kamferspiritus niet goed dichtgedraaid
[..]
Helaas.
Ben nog niet begonnen! Nog twee dagen vakantiedagen opmaken, vrijdagavond afscheidsborrel samen met twee andere collega's en dan maandag echt beginnen. Een 8 tot 5/6 baan met 20 diensten per jaar, een stuk beter voor het ritme dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank voor de Wieringa-tip! Ik ben wel liefhebber van Tommy, en jodenboeken hebben als onderwerp mijn warme belangstelling.
Netjes lijstje voor jouw doen! Al wat gesetteld op het nieuwe werk en heb je daar ook nachtdiensten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."FUUUAAARK!"Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Lekker slapen in het vliegtuigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Beuh, slecht geslapen, veel wakker gelegen. Altijd, als ik weet dat ik mn slaap goed kan gebruiken. Vanavond bruiloft, en dan een intensief weekeind, en volgende week beginnen met lesgeven. Heerlijk!
Dit zijn de namen is heel anders geschreven dan Tommy! Ik was bij een boekenclubje haha..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank voor de Wieringa-tip! Ik ben wel liefhebber van Tommy, en jodenboeken hebben als onderwerp mijn warme belangstelling.
Netjes lijstje voor jouw doen! Al wat gesetteld op het nieuwe werk en heb je daar ook nachtdiensten?
Tof!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
Gert verhulst?![]()
En... Als het goed is ben ik vanmiddag Msc!
Dimitri!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
Gert verhulst?![]()
Ja voor stage al wat contact gehad met bedrijven, kon toen kiezen uit verschillende stages, sommigen waren ook geinteresseerd in na mijn studie. En binnenkort vakgerelateerde beurs, dus dat wordt even flink netwerken. Zin in!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:
Mag je eindelijk echt aan de bakAl wat dingen op 't oog?
Volgens mij in jouw richting ook nog best wat vraag naar mensen dus gaat vast goed komen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja voor stage al wat contact gehad met bedrijven, kon toen kiezen uit verschillende stages, sommigen waren ook geinteresseerd in na mijn studie. En binnenkort vakgerelateerde beurs, dus dat wordt even flink netwerken. Zin in!
Wel meteen een zware van em, maar wederom mooi geschreven!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:43 schreef Probability het volgende:
Ik ben trouwens nu bezig in eh, een boek van die Belgische schrijver, Verhulst - Godverdomse dagen op een godverdomse bol
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |