abonnement Unibet Coolblue
pi_127571999
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Vorige delen:

R&P / Depressie & Angst #1
R&P / Depressie & Angst #2
R&P / Depressie & Angst #3
R&P / Depressie & Angst #4
R&P / Depressie & Angst #5
R&P / Depressie & Angst #6
R&P / Depressie & Angst #7
R&P / Depressie & Angst #8
R&P / Depressie & Angst #9
R&P / Depressie & Angst #10
R&P / Depressie & Angst #11
R&P / Depressie & Angst #12
R&P / Depressie & Angst #13
R&P / Depressie & Angst #14 ..... waar we het kabinet NIET leuk vinden
R&P / Depressie & Angst #15 ..... zonder bijwerkingen!
R&P / Depressie & Angst #16
R&P / Depressie & Angst #17
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127572115
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel.
Maar ik denk dat het bij Fausti wel iets dieper gaat. Die laat volgens mij gewoon helemaal niemand toe in zijn leven.
Zeker, en als ze niet weggaan zorg ik wel dat ze weggaan. Dan laat ik mijn alter ego even op de vrije loop, slechts enkelen is het gelukt. Maar mijn achtergrond is vrij ernstigst, dat word vaak vergeten. En daar komt hij weer het enigste wat ik had was Konstant.
pi_127572187
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:43 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Zeker, en als ze niet weggaan zorg ik wel dat ze weggaan. Dan laat ik mijn alter ego even op de vrije loop, slechts enkelen is het gelukt. Maar mijn achtergrond is vrij ernstigst, dat word vaak vergeten. En daar komt hij weer het enigste wat ik had was Konstant.
Je lijkt me iig. een vrij interessante gast, de manier waar op je je hier beschrijft op Fok! En toch heb ik het idee puur op wat je schrijft, hoe je het schrijft, dat ik persoonlijk ergere gevallen ken.

Iedereen denkt dat zijn eigen leed het zwaarste is. Dat is niet zo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127572205
Pff, gewoon een volle kop nu en zat net gewoon lekker te tranen.
Rustig aan.
pi_127572212
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je lijkt me iig. een vrij interessante gast, de manier waar op je je hier beschrijft op Fok! En toch heb ik het idee puur op wat je schrijft, hoe je het schrijft, dat ik persoonlijk ergere gevallen ken.

Iedereen denkt dat zijn eigen leed het zwaarste is. Dat is niet zo.
Dat kun jij dus niet weten, met alle respect.
pi_127572292
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat kun jij dus niet weten, met alle respect.
Dat klopt! Dat kan ik ook niet. Er zijn gasten die hun ouders hebben zien afgeslacht voor hun eigen ogen met machetes en zelf verkracht op jonge leeftijd. Tot aan mensen die hun eigen ouders zelf moord hebben zien plegen op jonge leeftijd. Ik kan het inderdaad niet weten, alles wat ik wil zeggen is dat de gedachte dat jouw eigen leed het zwaarste leed niet zo is. Daar geloof ik weer niet in.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 00:50:09 #7
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127572306
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je lijkt me iig. een vrij interessante gast, de manier waar op je je hier beschrijft op Fok! En toch heb ik het idee puur op wat je schrijft, hoe je het schrijft, dat ik persoonlijk ergere gevallen ken.

Iedereen denkt dat zijn eigen leed het zwaarste is. Dat is niet zo.
Stoornissen e.d. zijn wel van het zwaarste kaliber wat je geestelijk kan hebben. Je kunt wel objectief gezien heel erg lijden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 00:51:40 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127572345
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:46 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat kun jij dus niet weten, met alle respect.
Met alle respect Fausti, ik denk dat in jouw geval niemand hier dat kan.
Het ene moment post je dingen over hoe je auto's krijgt van een ton, de maffia hitman uithangt en klusjes hebt gedaan voor 3 ton, en het volgende moment ben je blut en moet je leven van een uitkering.
Ik weet er echt niet alles van, maar voor mij kom je vaak over als iemand die een groot deel van de tijd in een droomwereld leeft.
pi_127572352
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Stoornissen e.d. zijn wel van het zwaarste kaliber wat je geestelijk kan hebben. Je kunt wel objectief gezien heel erg lijden.
Jip. Mijn moeder zit dus al meer dan 20 jaar in psychiatrische opvang, en ze weten nog steeds (!) niet wat ze heeft. Maar ze kan niet voor haar zelf zorgen. Het is een cocktail mix van alles door elkaar heen.

Wanneer weet jij of je een 'stoornis' hebt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 00:54:59 #10
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127572440
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jip. Mijn moeder zit dus al meer dan 20 jaar in psychiatrische opvang, en ze weten nog steeds (!) niet wat ze heeft. Maar ze kan niet voor haar zelf zorgen. Het is een cocktail mix van alles door elkaar heen.

Wanneer weet jij of je een 'stoornis' hebt?
Ik persoonlijk of over het algemeen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127572469
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat klopt! Dat kan ik ook niet. Er zijn gasten die hun ouders hebben zien afgeslacht voor hun eigen ogen met machetes en zelf verkracht op jonge leeftijd. Tot aan mensen die hun eigen ouders zelf moord hebben zien plegen op jonge leeftijd. Ik kan het inderdaad niet weten, alles wat ik wil zeggen is dat de gedachte dat jouw eigen leed het zwaarste leed niet zo is. Daar geloof ik weer niet in.
Hier ga ik niet eens op reageren.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Met alle respect Fausti, ik denk dat in jouw geval niemand hier dat kan.
Het ene moment post je dingen over hoe je auto's krijgt van een ton, de maffia hitman uithangt en klusjes hebt gedaan voor 3 ton, en het volgende moment ben je blut en moet je leven van een uitkering.
Ik weet er echt niet alles van, maar voor mij kom je vaak over als iemand die een groot deel van de tijd in een droomwereld leeft.
En zo houd je dus mensen uit de buurt, pas dat nu al zo'n 9 jaar toe. Met veel succes overigens...
  zondag 9 juni 2013 @ 00:58:01 #12
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127572511
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:55 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens op reageren.

[..]

En zo houd je dus mensen uit de buurt, pas dat nu al zo'n 9 jaar toe. Met veel succes overigens...
Maar waarom moet je dit ook toepassen op een anoniem forum dan?
Want je geeft nu toe dat het een verzonnen wereld is?
pi_127572519
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik persoonlijk of over het algemeen?
Die vraag was persoonlijk :). Je zei zelf immers dat je laatst zon grote lijst had ingevuld. Ik ben serieus benieuwd wat er uit komt. Ik heb zo mijn eigen bedenkingen wat er uit 'zou kunnen komen' en ben dus benieuwd wat dat gaat worden ;).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:01:09 #14
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127572576
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die vraag was persoonlijk :). Je zei zelf immers dat je laatst zon grote lijst had ingevuld. Ik ben serieus benieuwd wat er uit komt. Ik heb zo mijn eigen bedenkingen wat er uit 'zou kunnen komen' en ben dus benieuwd wat dat gaat worden ;).
Over een paar maanden misschien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127572603
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Over een paar maanden misschien.
Pfffft. Naja, ben erg benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen. Ben er van overtuigd, al ken ik je niet, dat je er wel uit gaat komen en dat die relatie en dergelijke ook wel ooit gaan komen. Al blijf ik je hier en daar wel schoppen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127572613
Een shitload voorraad sterke drank, 2 katten, een bijstandsuitkering, enorm goede boxen, toegang tot internet, computer met shitload aan de muziek waar ik van hou.....

Dat wil ik, en dan lekker laveloos zijn de hele dag.
Rustig aan.
pi_127572640
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Een shitload voorraad sterke drank, 2 katten, een bijstandsuitkering, enorm goede boxen, toegang tot internet, computer met shitload aan de muziek waar ik van hou.....

Dat wil ik, en dan lekker laveloos zijn de hele dag.
Ik dacht dat je liefde wou hebben?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:04:03 #18
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127572645
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Een shitload voorraad sterke drank, 2 katten, een bijstandsuitkering, enorm goede boxen, toegang tot internet, computer met shitload aan de muziek waar ik van hou.....

Dat wil ik, en dan lekker laveloos zijn de hele dag.
Ik heb alleen die shitload aan drank en de bijstandsuitkering niet.
En ik ben niet de hele dag laveloos.
pi_127572687
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb alleen die shitload aan drank en de bijstandsuitkering niet.
En ik ben niet de hele dag laveloos.
Het enige wat ik heb is de goede internet verbinding :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127572711
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik dacht dat je liefde wou hebben?
2 katten.
(jaja, ik hou overal rekening mee)
Rustig aan.
pi_127572747
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar waarom moet je dit ook toepassen op een anoniem forum dan?
Want je geeft nu toe dat het een verzonnen wereld is?
Bouw er een verhaal omheen, zodat niemand door heeft wat er nu echt speelt, pas het ook toe als een afweermechanisme. In de zin er zit waarheid in alleen anders uitgelegd, verteld. Ben dus onherkenbaar voor wie dan ook. En men raakt verward erdoor, wat mij weer rust geeft zodat ik niet herkend word.

Pas het overal in toe, overal. Ben toch nergens veilig.
pi_127572776
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Bouw er een verhaal omheen, zodat niemand door heeft wat er nu echt speelt, pas het ook toe als een afweermechanisme. In de zin er zit waarheid in alleen anders uitgelegd, verteld. Ben dus onherkenbaar voor wie dan ook. En men raakt verward erdoor, wat mij weer rust geeft zodat ik niet herkend word.

Pas het overal in toe, overal. Ben toch nergens veilig.
Je snapt ook wel dat de manier waarop je je nu beschrijft, je geen hulp wil en dus als je klaagt over specifieke hulpverlening die jouw niet kan helpen dat je niet het recht hebt om daar over te klagen. Klinkt als, jezelf in de vingers snijden en dan klagen dat het bloed.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127572815
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je snapt ook wel dat de manier waarop je je nu beschrijft, je geen hulp wil en dus als je klaagt over specifieke hulpverlening die jouw niet kan helpen dat je niet het recht hebt om daar over te klagen. Klinkt als, jezelf in de vingers snijden en dan klagen dat het bloed.
En jij hebt het recht niet om te veroordelen van iets wat jij niet kent.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:12:14 #24
103397 minthy
Lief-ish
pi_127572829
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
Pff, gewoon een volle kop nu en zat net gewoon lekker te tranen.
Hier ook en het ging gewoon best goed vandaag. Beetje bij familie in de tuin gehangen, met m'n nichtje naar de kinderboerderij geweest voor het eerst, me gewoon gedeisd gehouden na een drukke dag ervoor. Met moeite een meet afgezegd.

Een van m'n grootste angsten is het verkeerd begrepen worden of dat m'n goedbedoelde intenties niet duidelijk zijn. Ik heb net een bericht gestuurd naar iemand, gewoon om een kletsje te beginnen, zoals wel vaker. Dit werd volgens mij verward met nieuwsgierigheid of een "waarom klets je nu ineens wél tegen me?!", een fikse snauw.
Dat kwam hier zo ontzettend hard binnen dat ik er nog van onder de indruk ben en flink heb zitten grienen. Normaal gesproken zou het me ook geraakt hebben maar de laatste maanden zitten de tranen echt abnormaal los...
Echt balen, want ik ben dat gewiebel meer dan zat. En ik durf Facebook niet eens meer te openen, ook bezopen...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127572834
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En jij hebt het recht niet om te veroordelen van iets wat jij niet kent.
Eens! :) Maar waarom klaag je dan als jij je hier verhult in verschillende identities?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127572847
Eigenlijk best achterlijk dat je leeft...
En eigenlijk NIET wilt voelen...

En tegelijkertijd weet dat de enige manier om gelukkig te kunnen zijn is door juist wel te voelen...

Kortom.. Gevoel intact houden.... En op de mooiere dingen richten.... En wat je wilt...
Nogal van die vraagstukken waar ik enorm van ga janken...

Maargoed... Hoe valt er zonder daar antwoord op te hebben dan wel aardig te leven?
Beetje dingen doen.... Tjah... Opzicht...
Rustig aan.
pi_127572851
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook en het ging gewoon best goed vandaag. Beetje bij familie in de tuin gehangen, met m'n nichtje naar de kinderboerderij geweest voor het eerst, me gewoon gedeisd gehouden na een drukke dag ervoor. Met moeite een meet afgezegd.

Een van m'n grootste angsten is het verkeerd begrepen worden of dat m'n goedbedoelde intenties niet duidelijk zijn. Ik heb net een bericht gestuurd naar iemand, gewoon om een kletsje te beginnen, zoals wel vaker. Dit werd volgens mij verward met nieuwsgierigheid of een "waarom klets je nu ineens wél tegen me?!", een fikse snauw.
Dat kwam hier zo ontzettend hard binnen dat ik er nog van onder de indruk ben en flink heb zitten grienen. Normaal gesproken zou het me ook geraakt hebben maar de laatste maanden zitten de tranen echt abnormaal los...
Echt balen, want ik ben dat gewiebel meer dan zat. En ik durf Facebook niet eens meer te openen, ook bezopen...
I smell your burnout. Been there done that, ik loop in die zin een aantal maand op je voor. Al die tranen stoppen straks echt :D. Je bent nu gewoon even een emotionele wimp. Ik huilde godsgruwelijk veel en lang. Komt wel goed!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127572876
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens! :) Maar waarom klaag je dan als jij je hier verhult in verschillende identities?
En daar gaan we het dus niet over hebben, en dan heb je het dus ook niet begrepen wat ik net schreef.
pi_127572878
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook en het ging gewoon best goed vandaag. Beetje bij familie in de tuin gehangen, met m'n nichtje naar de kinderboerderij geweest voor het eerst, me gewoon gedeisd gehouden na een drukke dag ervoor. Met moeite een meet afgezegd.

Een van m'n grootste angsten is het verkeerd begrepen worden of dat m'n goedbedoelde intenties niet duidelijk zijn. Ik heb net een bericht gestuurd naar iemand, gewoon om een kletsje te beginnen, zoals wel vaker. Dit werd volgens mij verward met nieuwsgierigheid of een "waarom klets je nu ineens wél tegen me?!", een fikse snauw.
Dat kwam hier zo ontzettend hard binnen dat ik er nog van onder de indruk ben en flink heb zitten grienen. Normaal gesproken zou het me ook geraakt hebben maar de laatste maanden zitten de tranen echt abnormaal los...
Echt balen, want ik ben dat gewiebel meer dan zat. En ik durf Facebook niet eens meer te openen, ook bezopen...
Ik wil jou enorm hard knuffelen, als je mijn bierflesje was dan zou je knappen, dat je het weet.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:14:53 #30
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127572887
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook en het ging gewoon best goed vandaag. Beetje bij familie in de tuin gehangen, met m'n nichtje naar de kinderboerderij geweest voor het eerst, me gewoon gedeisd gehouden na een drukke dag ervoor. Met moeite een meet afgezegd.

Een van m'n grootste angsten is het verkeerd begrepen worden of dat m'n goedbedoelde intenties niet duidelijk zijn. Ik heb net een bericht gestuurd naar iemand, gewoon om een kletsje te beginnen, zoals wel vaker. Dit werd volgens mij verward met nieuwsgierigheid of een "waarom klets je nu ineens wél tegen me?!", een fikse snauw.
Dat kwam hier zo ontzettend hard binnen dat ik er nog van onder de indruk ben en flink heb zitten grienen. Normaal gesproken zou het me ook geraakt hebben maar de laatste maanden zitten de tranen echt abnormaal los...
Echt balen, want ik ben dat gewiebel meer dan zat. En ik durf Facebook niet eens meer te openen, ook bezopen...
Zolang jij zelf maar weet dat je intenties goed zijn he.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:15:52 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127572909
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil jou enorm hard knuffelen, als je mijn bierflesje was dan zou je knappen, dat je het weet.
Vrouwen zijn net als bierflesjes KT.
Je moet ze koesteren en begeren, maar niet laten knappen.
pi_127572925
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net als bierflesjes KT.
Je moet ze koesteren en begeren, maar niet laten knappen.
Oke oke.. Beetje ruimte voor der dan O+

Zal wel rustig met der omgaan dan.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:17:47 #33
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127572944
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oke oke.. Beetje ruimte voor der dan O+

Zal wel rustig met der omgaan dan.
Alhoewel ik mijn bier graag koud heb, en in een vrouw toch wel wat warmte zoek.
pi_127573078
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Alhoewel ik mijn bier graag koud heb, en in een vrouw toch wel wat warmte zoek.
Alleen warmte?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:27:30 #35
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127573095
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alleen warmte?
Nee niet alleen warmte.
Genegenheid, mogelijkheid tot het voeren van een goed gesprek, leuke dingen doen, etc
  zondag 9 juni 2013 @ 01:27:39 #36
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573098
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

I smell your burnout. Been there done that, ik loop in die zin een aantal maand op je voor. Al die tranen stoppen straks echt :D. Je bent nu gewoon even een emotionele wimp. Ik huilde godsgruwelijk veel en lang. Komt wel goed!
Echt, er is geen dweilen aan :@ :')
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil jou enorm hard knuffelen, als je mijn bierflesje was dan zou je knappen, dat je het weet.
Nou, dat klinkt helemaal niet eng ook! :D
Zonder knuffels overleef ik het op het moment ook helemaal prima, ik zou me alleen maar opgelaten voelen :+
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zolang jij zelf maar weet dat je intenties goed zijn he.
Da's dus het verneukerige, ik zie het direct als sociale afwijzing. De ander is in mijn ogen altijd belangrijker dan ikzelf, ik maak de fouten en ben dom bezig. Misschien maak ik een denkfout en zal het ongetwijfeld groter maken dan het is, maar zo werkt het wél hier :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127573116
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee niet alleen warmte.
Genegenheid, mogelijkheid tot het voeren van een goed gesprek, leuke dingen doen, etc
Leuke dingen doen ~O>
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:30:29 #38
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127573136
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Echt, er is geen dweilen aan :@ :')

[..]

Nou, dat klinkt helemaal niet eng ook! :D
Zonder knuffels overleef ik het op het moment ook helemaal prima, ik zou me alleen maar opgelaten voelen :+

[..]

Da's dus het verneukerige, ik zie het direct als sociale afwijzing. De ander is in mijn ogen altijd belangrijker dan ikzelf, ik maak de fouten en ben dom bezig. Misschien maak ik een denkfout en zal het ongetwijfeld groter maken dan het is, maar zo werkt het wél hier :)
En op dit moment ben jij belangrijker dan de rest. En ja je bent dom bezig, Maar niet omdat je een berichtje stuurt, maar omdat je het meteen op jezelf betrekt en jezelf er klote door voelt. Het ligt niet aan jou.
En dat ik dit zeg gaat geen moer uitmaken omdat je dat voorlopig toch nog wel blijft doen.
En verder sluit ik mezelf bij KT aan en wil ik je gewoon een hele dikke knuffel geven.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:39:29 #39
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573245
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En op dit moment ben jij belangrijker dan de rest. En ja je bent dom bezig, Maar niet omdat je een berichtje stuurt, maar omdat je het meteen op jezelf betrekt en jezelf er klote door voelt. Het ligt niet aan jou.
En dat ik dit zeg gaat geen moer uitmaken omdat je dat voorlopig toch nog wel blijft doen.
En verder sluit ik mezelf bij KT aan en wil ik je gewoon een hele dikke knuffel geven.
Het maakt even een moer uit, het blijft alleen niet hangen. Net zoals alle positieve zaken, het negatieve overruled altijd.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 01:41:43 #40
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127573276
En..... bijgelezen. :+
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 9 juni 2013 @ 01:43:08 #41
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573292
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:41 schreef Senor__Chang het volgende:
En..... bijgelezen. :+
Sorry, ik heb een kletsbui :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127573296
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:41 schreef Senor__Chang het volgende:
En..... bijgelezen. :+
:P Ik zit nog steeds te twijfelen of ik moet reageren op verscheide mails van mijn ex.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573321
Speaking of the .. komt er weer zo'n reactie :r
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:47:37 #44
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573350
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Speaking of the .. komt er weer zo'n reactie :r
Wat is de toon van haar berichten?
En waarom twijfel je? Ik heb je vaker zien zeggen dat je geen contact meer wilt, het stopt pas als je haar niet meer "voedt".
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 01:47:40 #45
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127573351
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry, ik heb een kletsbui :+
Geen sorry, dit is leuk om te lezen. :P
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:P Ik zit nog steeds te twijfelen of ik moet reageren op verscheide mails van mijn ex.
Nee, nee, nee en nee. Zero contact.

Beeeh, moet weer slapen nu. Morgen weer alles lezen. :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_127573362
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Wat is de toon van haar berichten?
En waarom twijfel je? Ik heb je vaker zien zeggen dat je geen contact meer wilt, het stopt pas als je haar niet meer "voedt".
Gevoelloos. Geen empathie. Ik twijfel omdat ik nog steeds het goede in haar zie. Maar dat er niet meer is ...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:51:15 #47
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573395
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gevoelloos. Geen empathie. Ik twijfel omdat ik nog steeds het goede in haar zie. Maar dat er niet meer is ...
Die empathie zou je alsnog graag van haar willen? Je bent beter af als je het afkapt, je krijgt het niet van haar. Het enige dat ze doet is je geestelijk en emotioneel compleet leegzuigen, like a leech...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 01:52:42 #48
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573412
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Geen sorry, dit is leuk om te lezen. :P

[..]

Nee, nee, nee en nee. Zero contact.

Beeeh, moet weer slapen nu. Morgen weer alles lezen. :P
Oh, ik zag het als hint... :')

Het loopt al aardig richting 2u, het aantal posts zal vast meevallen :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 01:53:01 #49
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127573416
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Het maakt even een moer uit, het blijft alleen niet hangen. Net zoals alle positieve zaken, het negatieve overruled altijd.
En dat zal nog wel even duren, maar gaat wel beter worden.
pi_127573443
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Die empathie zou je alsnog graag van haar willen? Je bent beter af als je het afkapt, je krijgt het niet van haar. Het enige dat ze doet is je geestelijk en emotioneel compleet leegzuigen, like a leech...
I know. Je hebt ook gewoon gelijk. Het doet gewoon nog steeds pijn. Zo maar plotseling wil je voor de rest van je leven met iemand zijn, schreef ze d'r naam al met mijn achternaam, alles al gepland, compleet over me heen. En dan poef, one big yuck fou!

Ik zou het willen. Al was het maar een;' Ik heb ook fouten gemaakt' . Ik blijf lezen; "ik ben volledig de verantwoordelijke, als het niet voor mijn fouten waren geweest waren we nu nog bij elkaar gebleven.".
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573489
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef Senor__Chang het volgende:

Nee, nee, nee en nee. Zero contact.
Dat is zo gruwelijk lastig. Ik weet gewoon dat ik haar in de toekomst weer ga tegenkomen. Ik vlieg woensdag overigens naar een vliegveld een 20/30 km van haar vandaan. En nee niet specifiek vanwege haar. Maar toch. Ze heeft me overigens verteld dat ze ging verhuizen.

Uff, al die emails van d'r. Er klopt NIKS van. Helemaal niks. Zo veel distortion en gekkigheid. :r
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 02:02:22 #52
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573517
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dat zal nog wel even duren, maar gaat wel beter worden.
Dat hoop ik ook, al vraag ik me af of het ooit weggaat. Dat negatief invullen heb ik al zolang ik weet :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 02:06:18 #53
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573561
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

I know. Je hebt ook gewoon gelijk. Het doet gewoon nog steeds pijn. Zo maar plotseling wil je voor de rest van je leven met iemand zijn, schreef ze d'r naam al met mijn achternaam, alles al gepland, compleet over me heen. En dan poef, one big yuck fou!

Ik zou het willen. Al was het maar een;' Ik heb ook fouten gemaakt' . Ik blijf lezen; "ik ben volledig de verantwoordelijke, als het niet voor mijn fouten waren geweest waren we nu nog bij elkaar gebleven.".
Zou je dan juist niet een grote big fuck you terugdoen door niet te happen? Ze blijft contact zoeken en blijft dit doen zolang jij je het bloed onder je nagels vandaan laat halen door haar.
Het is verdomd lastig om te doorbreken, maar door het compleet te negeren of zelfs voor jezelf haar bestaan te ontkennen kun je er vanaf komen. Daar heb ik dan weer ervaring mee ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127573586
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Zou je dan juist niet een grote big fuck you terugdoen door niet te happen? Ze blijft contact zoeken en blijft dit doen zolang jij je het bloed onder je nagels vandaan laat halen door haar.
Het is verdomd lastig om te doorbreken, maar door het compleet te negeren of zelfs voor jezelf haar bestaan te ontkennen kun je er vanaf komen. Daar heb ik dan weer ervaring mee ;)
Weet je wanneer dat contact kwam? Toen ik stopte met het 'begging' voor contact. Ik stopte en toen kwamen de mails...

Je hebt gewoon keihard gelijk hoor!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 02:12:37 #55
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573632
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Weet je wanneer dat contact kwam? Toen ik stopte met het 'begging' voor contact. Ik stopte en toen kwamen de mails...

Je hebt gewoon keihard gelijk hoor!
Tja, bekend verhaal bij mensen met BPS. Ze leven op aandacht :P
Het zal uiteindelijk stoppen, maar daarvoor zul je sterk in je schoenen moeten blijven staan en niet happen. Jullie staan niet meer op een gelijkwaardig niveau en dat gaan jullie ook niet meer bereiken. Klinkt hard, niet lullig bedoeld.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127573664
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Tja, bekend verhaal bij mensen met BPS. Ze leven op aandacht :P
Het zal uiteindelijk stoppen, maar daarvoor zul je sterk in je schoenen moeten blijven staan en niet happen. Jullie staan niet meer op een gelijkwaardig niveau en dat gaan jullie ook niet meer bereiken. Klinkt hard, niet lullig bedoeld.
Wees zo hard als je zijn kan. Betreffende haar ben ik echt een watje. Ik heb er nog steeds zo veel kleding liggen, ik krijg nog veel geld van haar en heb nog zo veel vragen onbeantwoord.

Nog nooit meegemaakt in een relatie. De vorige gingen 'volwassen' uit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573705
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Rustig aan.
pi_127573719
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Slechtste tip: drank. Maar het beste is om gewoon te gaan slapen?
pi_127573724
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:19 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Slechtste tip: drank. Maar het beste is om gewoon te gaan slapen?
Is niet altijd mogelijk, meerdere tips?
Rustig aan.
pi_127573735
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:19 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Slechtste tip: drank. Maar het beste is om gewoon te gaan slapen?
Drank helpt slechts op het moment van, maar ver-ergert de shit in de ochtend :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573749
Nouja, slaap lekker.
Rustig aan.
pi_127573755
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is niet altijd mogelijk, meerdere tips?
Snelle inname van suikers .. bepaalde dingen die je shockeren (je weet wel wat ik bedoel). Valium helpt ook altijd wel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573766
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Snelle inname van suikers .. bepaalde dingen die je shockeren (je weet wel wat ik bedoel). Valium helpt ook altijd wel.
shockeren?

Nee ik weet niet wat je bedoelt eigenlijk...?
Maarja ik lees het morgen.. Of niet :)
Groetjes slaap lekker.
Rustig aan.
pi_127573797
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Drank helpt slechts op het moment van, maar ver-ergert de shit in de ochtend :D
Dat verschilt ook per mens. Ikzelf heb daar nooit last van. Voel mij de volgende dag eigenlijk altijd veel beter.
Maar je hebt wel gelijk, sommige mensen voelen zich de volgende dag nog erger ;(
  zondag 9 juni 2013 @ 02:29:06 #65
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573812
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wees zo hard als je zijn kan. Betreffende haar ben ik echt een watje. Ik heb er nog steeds zo veel kleding liggen, ik krijg nog veel geld van haar en heb nog zo veel vragen onbeantwoord.

Nog nooit meegemaakt in een relatie. De vorige gingen 'volwassen' uit.
Je bent geen watje, ze heeft je gewoon (al dan niet bewust) nog steeds in de tang. Ik ken grote, sterke, brutale kerels die in zeer angstige en depressieve personen zijn veranderd na een relatie met een BPS'er, je persoonlijkheidskenmerken doen er weinig toe.
Die vragen krijg je niet of niet eerlijk beantwoord, die kleding zou ik lekker laten liggen (ik neem voor het gemak even aan dat je niet in je blote kont rondloopt nu) en naar dat geld kan je fluiten, of zou je dat via gerechtelijke stappen terug kunnen krijgen?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127573820
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Ga naar de McDonald's. Dan heb je even afleiding en denk je aan wat anders, alleen voel je je dan klote om heel andere redenen :P
  zondag 9 juni 2013 @ 02:30:19 #67
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573824
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Met cognitieve therapie zou je een eind kunnen komen, die technieken kan je op jezelf toepassen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 02:31:12 #68
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573831
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Ga naar de McDonald's. Dan heb je even afleiding en denk je aan wat anders, alleen voel je je dan klote om heel andere redenen :P
Klopt ja, dan voel je je vies volgevreten :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127573835
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Je bent geen watje, ze heeft je gewoon (al dan niet bewust) nog steeds in de tang. Ik ken grote, sterke, brutale kerels die in zeer angstige en depressieve personen zijn veranderd na een relatie met een BPS'er, je persoonlijkheidskenmerken doen er weinig toe.
Die vragen krijg je niet of niet eerlijk beantwoord, die kleding zou ik lekker laten liggen (ik neem voor het gemak even aan dat je niet in je blote kont rondloopt nu) en naar dat geld kan je fluiten, of zou je dat via gerechtelijke stappen terug kunnen krijgen?
O+ Jij snapt waar ik door heen ga! Ik hoor 9 van de 10 keer, buff it up dude. It's just a girl? Waarom zou dramatisch doen?

Ik twijfel over gerechtelijke stappen inderdaad :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573839
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt ja, dan voel je je vies volgevreten :')
Ohh je herkende het? :D
  zondag 9 juni 2013 @ 02:35:40 #71
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573870
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

O+ Jij snapt waar ik door heen ga! Ik hoor 9 van de 10 keer, buff it up dude. It's just a girl? Waarom zou dramatisch doen?

Ik twijfel over gerechtelijke stappen inderdaad :)
Toevallig afgelopen week nog in een topickick getrapt over dit onderwerp, zie R&P / (Ex)partner psychiatrisch patient
En ja, ik begrijp je volledig :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 02:37:05 #72
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573886
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:32 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Ohh je herkende het? :D
Yup... Dan denk ik "Verdomme, m'n kont is al dik genoeg, waarom??!! :'( "
Al meer dan een jaar niet geweest *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127575693
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Je gevoelens ervaren, dat werkt het beste. Het oog in de storm wezen.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:09:09 #74
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127577282
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Yup... Dan denk ik "Verdomme, m'n kont is al dik genoeg, waarom??!! :'( "
Al meer dan een jaar niet geweest *O*
Vorige week nog lekker geweest.
Zo lang ik nog in de glijbaan pas kan het nog.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:37:26 #75
103397 minthy
Lief-ish
pi_127577799
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vorige week nog lekker geweest.
Zo lang ik nog in de glijbaan pas kan het nog.
Daar doe ik niet eens moeite voor, gaat toch niet goed :P

Wakker gelegen tot zeker 4:30, daarna mocht ik niet meer op m'n wekker kijken. Tóch weer teveel prikkels gisteren blijkbaar. Jammer, want ik heb wel degelijk zin om iets te doen/ondernemen, maar moet dat in de avond/nacht bekopen. Net of je afgestraft wordt oid :r
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127577855
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar doe ik niet eens moeite voor, gaat toch niet goed :P

Wakker gelegen tot zeker 4:30, daarna mocht ik niet meer op m'n wekker kijken. Tóch weer teveel prikkels gisteren blijkbaar. Jammer, want ik heb wel degelijk zin om iets te doen/ondernemen, maar moet dat in de avond/nacht bekopen. Net of je afgestraft wordt oid :r
Heb je wel eens geprobeerd te mediteren voor het slapen?
  zondag 9 juni 2013 @ 12:40:41 #77
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127577872
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar doe ik niet eens moeite voor, gaat toch niet goed :P

Wakker gelegen tot zeker 4:30, daarna mocht ik niet meer op m'n wekker kijken. Tóch weer teveel prikkels gisteren blijkbaar. Jammer, want ik heb wel degelijk zin om iets te doen/ondernemen, maar moet dat in de avond/nacht bekopen. Net of je afgestraft wordt oid :r
Dat is wel heel erg vervelend.
Blijf je dan ook aan het malen?
pi_127577971
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je wel eens geprobeerd te mediteren voor het slapen?
Werkt dat? Ik heb echt weer een gare kut nacht gehad waar ik na 4en pas in slaap viel en wakker werd met mijn ex in mijn hoofd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127577995
Ik voel me KUT
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_127578263
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Werkt dat? Ik heb echt weer een gare kut nacht gehad waar ik na 4en pas in slaap viel en wakker werd met mijn ex in mijn hoofd.
Het kalmeert de geest, dus kan je ontspannen voor het slapen. :Y

Wanneer ik niet kon slapen, en nu soms nog een enkele keer, dan ga ik liggen op m'n rug (ben een buikslaper) met m'n ogen dicht en ontspan ik m'n lichaam. Dan luister ik naar m'n adem en laat m'n gedachten rustig langsglijden. Vaak val ik dan rustigaan alsnog in slaap. Op die manier rust ik toch uit, ondanks dat de slaap me niet vat. Dat is in principe ook mediteren. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 13:02:04 #81
103397 minthy
Lief-ish
pi_127578337
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je wel eens geprobeerd te mediteren voor het slapen?
Nee, ik heb de rust niet in m'n donder om me erin te verdiepen. M'n gedachten krijg ik toch niet onder controle als ik in een slechte periode zit ;)
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg vervelend.
Blijf je dan ook aan het malen?
Ja, wordt eigenlijk alleen maar erger als ik op bed lig :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127578455
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Je gevoelens ervaren, dat werkt het beste. Het oog in de storm wezen.
En hoe snel heeft dat zo zijn effecten? Hoe snel klaart het op?
Dus waar moet ik op letten om te zien dat het werkt zegmaar?
Rustig aan.
pi_127578877
Hoe stop je eigenlijk een negatieve gedachtenstroom?

Ik merk zelf dat als het eenmaal begint, dat ik mijzelf dieper en dieper de put in ga praten.

Na 2 maanden gestopt te zijn blowen net wel even een joint gehaald, dat werkt wel goed want ik voel me ineens een stuk beter. Niet een oplossing uiteindelijk maargoed.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_127579294
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:02 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, ik heb de rust niet in m'n donder om me erin te verdiepen. M'n gedachten krijg ik toch niet onder controle als ik in een slechte periode zit ;)
Je hoeft niet rust te hebben om te mediteren; je mediteert om rust te hebben. :D Het gaat ook niet om controle krijgen, eerder om vrijheid kweken. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En hoe snel heeft dat zo zijn effecten? Hoe snel klaart het op?
Dus waar moet ik op letten om te zien dat het werkt zegmaar?
Dat kan direct zijn of na twee weken, dat is voor ieder anders. Je zal meer rust in het hoofd hebben, meer in contact raken met je gevoelens en energie krijgen. Het middel en het doel zijn gelijk. :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:25 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe stop je eigenlijk een negatieve gedachtenstroom?

Ik merk zelf dat als het eenmaal begint, dat ik mijzelf dieper en dieper de put in ga praten.

Na 2 maanden gestopt te zijn blowen net wel even een joint gehaald, dat werkt wel goed want ik voel me ineens een stuk beter. Niet een oplossing uiteindelijk maargoed.
Niet in de stroom duiken als je niet nat wil worden. Blijf aan de oever staan, kijkend en luisterend naar het gekolk. Net zo lang dat je het geruis niet meer hoort en de golven onderdeel worden van het landschap.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:21:23 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127582204
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:02 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, ik heb de rust niet in m'n donder om me erin te verdiepen. M'n gedachten krijg ik toch niet onder controle als ik in een slechte periode zit ;)

[..]

Ja, wordt eigenlijk alleen maar erger als ik op bed lig :')
Ik zet vaak een film of serie op, dan val ik wel in slaap. Anders blijf ik vaak ook malen.
pi_127582617
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:43 schreef Gray het volgende:
Dat kan direct zijn of na twee weken, dat is voor ieder anders. Je zal meer rust in het hoofd hebben, meer in contact raken met je gevoelens en energie krijgen. Het middel en het doel zijn gelijk. :)
Maar 1 malig gebruiken dus en het heeft een blijvend effect?
Rustig aan.
pi_127583191
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zet vaak een film of serie op, dan val ik wel in slaap. Anders blijf ik vaak ook malen.
Ik zet altijd een film of een serie of iets anders op. Al voor jaren lang. De tijd dat ik zei;" Ik ga naar bed" ... en je gaat liggen en je ogen dicht doen je valt in slaap is al een jaar of 7 geleden :D.

Nu draait er altijd wel wat, tv, serie, film alles op slaap mode en dan sukkel ik vanzelf in slaap.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127583649
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar 1 malig gebruiken dus en het heeft een blijvend effect?
Niets is blijvend, al kan je wel een inzicht opdoen waarbij je leert hoe jezelf vrede te bezorgen. Dat zal alleen niet al bij de eerste keer gebeuren lijkt me, of er moet een wonder plaatsvinden. :P

Beter is blijvend mediteren, wat zeker beter is dan blijvend lijden onder (slaap)problemen. ;)
pi_127583691
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Niets is blijvend, al kan je wel een inzicht opdoen waarbij je leert hoe jezelf vrede te bezorgen. Dat zal alleen niet al bij de eerste keer gebeuren lijkt me, of er moet een wonder plaatsvinden. :P

Beter is blijvend mediteren, wat zeker beter is dan blijvend lijden onder (slaap)problemen. ;)
Ik snap wel hoe mediteren werkt denk ik...
Beetje innerlijke rust creeeren...

Maar punt is meer dat dat niet altijd mogelijk is want soms is dat gevoel wel erg sterk.
Rustig aan.
pi_127584111
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap wel hoe mediteren werkt denk ik...
Beetje innerlijke rust creeeren...

Maar punt is meer dat dat niet altijd mogelijk is want soms is dat gevoel wel erg sterk.
Het is meer de rust vinden die bestaat onder alle onrust. Als de ruimte die zich openbaart wanneer je een bankstel uit een kamer haalt, de stilte waaruit een klank ontstaat, etc.

Maar ik ben het met je eens dat het soms lastig is om niet mee te gaan in de onrust. Daarom is het ook zo belangrijk om mindful te wezen: je herkent wanneer je meegesleurd wordt in de stroom van gedachten en gevoelens, zodat je tijdig weer een stapje terug kan doen. Als een stapje terugdoen wanneer het water van de vloed je tenen raakt, zeg maar. :)

Met mindfulness kweek je concentratie, met concentratie kweek je zelfinzicht. Samen leidt dat tot rust, vrede, 'flow'. :)
pi_127584164
Nouja.. Ik word altijd wel redelijk overvallen door die onrust.. Dus ik kan niet ''tijdig'' een stapje terug doen.
Rustig aan.
pi_127584213
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja.. Ik word altijd wel redelijk overvallen door die onrust.. Dus ik kan niet ''tijdig'' een stapje terug doen.
Elk moment dat je terugstapt is de juiste tijd. ;)
pi_127584309
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Elk moment dat je terugstapt is de juiste tijd. ;)
En in terugstappen versta jij op dit moment?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:28:23 #94
103397 minthy
Lief-ish
pi_127584549
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Je hoeft niet rust te hebben om te mediteren; je mediteert om rust te hebben. :D Het gaat ook niet om controle krijgen, eerder om vrijheid kweken.

Op het moment lukt me niets anders dan piekeren. Net m'n dagelijkse wandelingetje gemaakt, zelfs dan stopt het niet en blijf ik me afvragen wat ik allemaal verkeerd doe of verkeerd heb aangepakt in het verleden. Het lukt me nog niet eens om rustig op de bank te zitten :P

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zet vaak een film of serie op, dan val ik wel in slaap. Anders blijf ik vaak ook malen.
Ik kan tv kijken zonder het te volgen, krijg er soms geen zak van mee. Dan zie ik dat er reclame op is en moet ontzettend hard nadenken om erachter te komen wat er ook alweer op was :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127584797
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En in terugstappen versta jij op dit moment?
Herkennen dat je onrust beleeft. Op dat exacte moment beleef je geen onrust, maar 'beleef' je herkenning. Dan ben je er dus al uit.

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Op het moment lukt me niets anders dan piekeren. Net m'n dagelijkse wandelingetje gemaakt, zelfs dan stopt het niet en blijf ik me afvragen wat ik allemaal verkeerd doe of verkeerd heb aangepakt in het verleden. Het lukt me nog niet eens om rustig op de bank te zitten :P
Dan ben je niet wandelen maar piekeren. Iemand die mindful wandelt, wandelt. ;)

Iemand die wandelt en piekert heeft zijn hoofd volzitten met allerlei gedachten gericht op het verleden of de toekomst. Die heeft zijn aandacht dus niet gericht op waar ie op het moment mee bezig is, zoals wandelen.
pi_127584890
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Herkennen dat je onrust beleeft. Op dat exacte moment beleef je geen onrust, maar 'beleef' je herkenning. Dan ben je er dus al uit.
Ik herken het wel.... Maar dan ben ik er nog niet uit?
Rustig aan.
pi_127584952
Zijn er dan nog momenten dat de onrust jouw wel overneemt gray? Dat mediteren, rust, etc. niet werkt. Of dat je merkt dat het niet volledig rust is in je hoofd?

En dat slaat niet door in paniek of angst?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127585173
Ik wil geen extra topic aanmaken, dus ik probeer het hier:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
pi_127585281
Ik bedoel psychische problemen.
pi_127585365
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik herken het wel.... Maar dan ben ik er nog niet uit?
Op het moment van herkenning is alleen herkenning. Wanneer je dat moment ziet vergaan, zoals alle momenten doen, ontstaat de volgende. Wanneer dat moment gevuld raakt met dezelfde ervaring als daarvoor, dan kan het overkomen alsof de onrust nooit weggeweest is. Maar dat is als zeggen dat de stilte tussen twee liedjes geen onderbreking is en de twee liedjes eigenlijk één zijn. ;)
pi_127585460
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er dan nog momenten dat de onrust jouw wel overneemt gray? Dat mediteren, rust, etc. niet werkt. Of dat je merkt dat het niet volledig rust is in je hoofd?

En dat slaat niet door in paniek of angst?
Die momenten zijn óf heel kort, of ze bestaan naast m'n rust.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef birdy-xx het volgende:
Ik wil geen extra topic aanmaken, dus ik probeer het hier:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Dat is wel wat ik heb gedaan. Immers, hoe kon ik iemand gelukkig maken en beschermen van leed als ik dat voor mezelf niet eens kon?

M'n ervaringen deel ik met iedereen die ernaar vraagt of er baat bij heeft om het te weten. Begrip is de voorganger van liefde is mijn ervaring. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 16:59:51 #102
103397 minthy
Lief-ish
pi_127585582
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef birdy-xx het volgende:
Ik wil geen extra topic aanmaken, dus ik probeer het hier:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Dubbel. Meestal heb ik veel contact voor een date en komt het wel ter sprake. Tegen m'n laatste date heb ik niets gezegd, omdat ik toen goed in m'n vel zat en nergens last van had. Dat is met veel misverstanden van mijn kant faliekant verkeerd gelopen en even daarna ben ik onderuit gegaan.

Ik heb nu al langere tijd intensief contact met een meer dan leuke vent die op de hoogte is van m'n huidige sores, al betrap ik mezelf erop dat ik ook tegenover hem niet het achterste van m'n tong laat zien. Wel meer dan ik normaal doe. Geen idee hoe dat verder gaat lopen en óf dat überhaupt gaat lopen, ook hier komt m'n angst om de hoek kijken :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127585646
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef birdy-xx het volgende:
ullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Later.
Rustig aan.
pi_127585891
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef Gray het volgende:
Begrip is de voorganger van liefde :)
*;
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:09:44 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127585908
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Dubbel. Meestal heb ik veel contact voor een date en komt het wel ter sprake. Tegen m'n laatste date heb ik niets gezegd, omdat ik toen goed in m'n vel zat en nergens last van had. Dat is met veel misverstanden van mijn kant faliekant verkeerd gelopen en even daarna ben ik onderuit gegaan.

Ik heb nu al langere tijd intensief contact met een meer dan leuke vent die op de hoogte is van m'n huidige sores, al betrap ik mezelf erop dat ik ook tegenover hem niet het achterste van m'n tong laat zien. Wel meer dan ik normaal doe. Geen idee hoe dat verder gaat lopen en óf dat überhaupt gaat lopen, ook hier komt m'n angst om de hoek kijken :)
Gewoon er voor gaan :*
  zondag 9 juni 2013 @ 17:14:32 #106
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127586061
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef birdy-xx het volgende:
Ik wil geen extra topic aanmaken, dus ik probeer het hier:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Stukje bij beetje vertellen met de tijd. Anders kan je iemand al wegjagen voordat het nog maar begonnen is.
Touching from a distance ~
pi_127586062
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Dubbel. Meestal heb ik veel contact voor een date en komt het wel ter sprake. Tegen m'n laatste date heb ik niets gezegd, omdat ik toen goed in m'n vel zat en nergens last van had. Dat is met veel misverstanden van mijn kant faliekant verkeerd gelopen en even daarna ben ik onderuit gegaan.

Ik heb nu al langere tijd intensief contact met een meer dan leuke vent die op de hoogte is van m'n huidige sores, al betrap ik mezelf erop dat ik ook tegenover hem niet het achterste van m'n tong laat zien. Wel meer dan ik normaal doe. Geen idee hoe dat verder gaat lopen en óf dat überhaupt gaat lopen, ook hier komt m'n angst om de hoek kijken :)
Maar als hij eerst al weet van je 'sores', dan kun je daar naartoe werken als hij je die kans geeft. Ik ben bang als ik direct zeg waar ik in zit en wat mijn problemen zijn, dat ze direct afhaken. Ik heb nu bij mijn laatste date het bij onze tweede date vertelt omdat hij zelf aandrong en we hadden al wekenlang veel contact gehad waardoor het ook vertrouwd voelde om het te vertellen. Dat was ook het einde van ons contact.

Dus ik weet niet of je direct eerlijk moet zijn en kans hebt dat je iemand direct wegjaagt omdat er genoeg andere vrouwen zijn zonder 'problemen', of je ze eerst moet laten kennen zodat je die kans krijgt om je te bewijzen.

Eigenlijk is het advies ook dat ik niet moet gaan daten totdat ik genoeg aan mijzelf heb gewerkt en teleurstellingen kan verwerken, maar ik voel mij telkens goed genoeg om het te proberen en wil verder. Het gaat allemaal te langzaam, ik wil ook leven, maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt voor anderen.

Misschien moet je het wel in delen brengen zodat het niet zo hard aankomt en de ander niet je therapeut hoeft te spelen. ( om het allemaal nog moeilijker te maken )
  zondag 9 juni 2013 @ 17:14:32 #108
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586064
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gewoon er voor gaan :*
Ja, maar in hoeverre moet je het een ander aandoen dat je niet goed in je vel hangt? Afgezien van m'n eigen geluk, dat van een ander is me meer waard :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 17:15:59 #109
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127586104
Ik wil eigenlijk gewoon bezig met mijn studie maar het gaat niet ;(
Misschien moet ik even weer contact opzoeken met de psycholoog.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 17:16:42 #110
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127586123
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, maar in hoeverre moet je het een ander aandoen dat je niet goed in je vel hangt? Afgezien van m'n eigen geluk, dat van een ander is me meer waard :P
Hij weet het al toch? Als hij ook bereid is om er voor te gaan dan weet ie al waar ie aan begint.
Wie niet waagt wie niet wint.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:17:10 #111
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127586136
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef birdy-xx het volgende:
Ik wil geen extra topic aanmaken, dus ik probeer het hier:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Ik voel me bezwaard om te gaan daten wanneer mijn problemen verholpen zijn. Dan heb ik namelijk misschien jaren of maanden wegegooid.

Wanneer? Boem, direct 1e date, hoppetah en hatseflats. Dat heb ik ook gedaan bij mijn huidige vriendin. Ik ging op reis om mijn vorige te vergeten en had daar een aantal zware momenten. Toen kwam daar in diezelfde stad opeens een leuke dame aan zetten, die voelde dat er wat 'was'. Alles op tafel gemieterd en we zijn nu nog steeds bij elkaar.

Je kunt beter direct alles weten ipv dat je na maanden of misschien jaren dingen gaat tegenkomen die minder leuk zijn. En daar zit je dan met 3 kinderen een dame die je niet meer wil en een hypotheek.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:17:42 #112
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127586153
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon bezig met mijn studie maar het gaat niet ;(
Misschien moet ik even weer contact opzoeken met de psycholoog.
Waarom gaat het niet? Ik heb hetzelfde btw, moet keihard nog even ergens voor knallen maar doe er geen flikker voor :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:18:12 #113
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586172
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef birdy-xx het volgende:

[..]

Maar als hij eerst al weet van je 'sores', dan kun je daar naartoe werken als hij je die kans geeft. Ik ben bang als ik direct zeg waar ik in zit en wat mijn problemen zijn, dat ze direct afhaken. Ik heb nu bij mijn laatste date het bij onze tweede date vertelt omdat hij zelf aandrong en we hadden al wekenlang veel contact gehad waardoor het ook vertrouwd voelde om het te vertellen. Dat was ook het einde van ons contact.

Dus ik weet niet of je direct eerlijk moet zijn en kans hebt dat je iemand direct wegjaagt omdat er genoeg andere vrouwen zijn zonder 'problemen', of je ze eerst moet laten kennen zodat je die kans krijgt om je te bewijzen.

Eigenlijk is het advies ook dat ik niet moet gaan daten totdat ik genoeg aan mijzelf heb gewerkt en teleurstellingen kan verwerken, maar ik voel mij telkens goed genoeg om het te proberen en wil verder. Het gaat allemaal te langzaam, ik wil ook leven, maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt voor anderen.

Misschien moet je het wel in delen brengen zodat het niet zo hard aankomt en de ander niet je therapeut hoeft te spelen. ( om het allemaal nog moeilijker te maken )
Ik blijf "ja-maren" :P
En het is ook gewoon zo dat als je niets doet, je ook niet op je bek kan gaan ;)

Van wie heb je dat advies gekregen?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 17:19:44 #114
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127586220
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom gaat het niet? Ik heb hetzelfde btw, moet keihard nog even ergens voor knallen maar doe er geen flikker voor :').
Ik voel me niet lekker. Ik voel me nooit lekker.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 17:20:07 #115
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586234
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon bezig met mijn studie maar het gaat niet ;(
Misschien moet ik even weer contact opzoeken met de psycholoog.
Herkenbaar. Hier moet in nog een paar dingetjes afmaken maar het lukt niet. In plaats van me erover op te fokken heb ik m'n afstuderen uitgesteld :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 17:21:29 #116
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586277
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hij weet het al toch? Als hij ook bereid is om er voor te gaan dan weet ie al waar ie aan begint.
Wie niet waagt wie niet wint.
Het alom gehate "als je niks uitvreet kan je ook niet op je flikker krijgen" ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 17:23:16 #117
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127586345
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Het alom gehate "als je niks uitvreet kan je ook niet op je flikker krijgen" ;)
Dat is ook weer waar. Maar aks je hem echt leuk vind moet je er gewoon voor gaan en het in ieder geval een kans geven.

Dus hop, vraag hem uit voor een date ofzo.
pi_127586626


[ Bericht 100% gewijzigd door birdy-xx op 09-06-2013 17:36:09 ]
pi_127586698
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef birdy-xx het volgende:

[..]

Maar als hij eerst al weet van je 'sores', dan kun je daar naartoe werken als hij je die kans geeft. Ik ben bang als ik direct zeg waar ik in zit en wat mijn problemen zijn, dat ze direct afhaken. Ik heb nu bij mijn laatste date het bij onze tweede date vertelt omdat hij zelf aandrong en we hadden al wekenlang veel contact gehad waardoor het ook vertrouwd voelde om het te vertellen. Dat was ook het einde van ons contact.

Dus ik weet niet of je direct eerlijk moet zijn en kans hebt dat je iemand direct wegjaagt omdat er genoeg andere vrouwen zijn zonder 'problemen', of je ze eerst moet laten kennen zodat je die kans krijgt om je te bewijzen.

Eigenlijk is het advies ook dat ik niet moet gaan daten totdat ik genoeg aan mijzelf heb gewerkt en teleurstellingen kan verwerken, maar ik voel mij telkens goed genoeg om het te proberen en wil verder. Het gaat allemaal te langzaam, ik wil ook leven, maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt voor anderen.

Misschien moet je het wel in delen brengen zodat het niet zo hard aankomt en de ander niet je therapeut hoeft te spelen. ( om het allemaal nog moeilijker te maken )
Verwar daten niet meer leven. ;)
  zondag 9 juni 2013 @ 17:33:25 #120
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127586705
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Herkenbaar. Hier moet in nog een paar dingetjes afmaken maar het lukt niet. In plaats van me erover op te fokken heb ik m'n afstuderen uitgesteld :)
Uitgesteld met of zonder datum? Want hoe schat je in dat je het wel weer kunt namelijk?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:39:44 #121
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586916
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar. Maar aks je hem echt leuk vind moet je er gewoon voor gaan en het in ieder geval een kans geven.

Dus hop, vraag hem uit voor een date ofzo.
We gaan het wel zien :)
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef birdy-xx het volgende:

Daar zit bij mij het dilemma; ik zou graag eerst zelf alles op de rit hebben en die ander er zo min mogelijk mee belasten.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uitgesteld met of zonder datum? Want hoe schat je in dat je het wel weer kunt namelijk?
Met datum, ik ga voor augustus ipv juli.Soms heb ik dagen waarop het wel lukt :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 17:40:53 #122
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127586955
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uitgesteld met of zonder datum? Want hoe schat je in dat je het wel weer kunt namelijk?
Ik wil eigenlijk het lekkere gevoel van heel vroeger terug. Ik heb het niet meer gehad sinds mijn twaalfde. Als het lekkere gevoel weer terug is, dan komt de motivatie vanzelf.
Zoals je je voelt komt niet omdat je ouder wordt en volwassen bent, maar omdat je je gewoon écht kut voelt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 17:41:10 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127586968
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:39 schreef minthy het volgende:

[..]

We gaan het wel zien :)

[..]

Daar zit bij mij het dilemma; ik zou graag eerst zelf alles op de rit hebben en die ander er zo min mogelijk mee belasten.

[..]

Met datum, ik ga voor augustus ipv juli.Soms heb ik dagen waarop het wel lukt :P
Succes er mee :*
  zondag 9 juni 2013 @ 17:42:37 #124
103397 minthy
Lief-ish
pi_127587014
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Succes er mee :*
Dank je! :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 17:43:34 #125
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127587046
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk het lekkere gevoel van heel vroeger terug. Ik heb het niet meer gehad sinds mijn twaalfde. Als het lekkere gevoel weer terug is, dan komt de motivatie vanzelf.
Zoals je voelt komt niet omdat je ouder wordt en volwassen bent, maar omdat je je gewoon écht kut voelt.
Zo voel ik me zelf ook hoor :). Gewoon echt kut. Ben even terug in NL voor de meds + afspraak met de psyche en ga weer vluchten. Bij mij is het dan met name dat ik het gevoel van voor mijn vorige relatie eigenlijk wel terug wil. Al zitten we wel beide met verschillende problemen. Jij zoekt meer sociaal leven ik zoek eigenlijk meer zin in het leven :P.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:44:41 #126
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127587076
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk het lekkere gevoel van heel vroeger terug. Ik heb het niet meer gehad sinds mijn twaalfde. Als het lekkere gevoel weer terug is, dan komt de motivatie vanzelf.
Zoals je je voelt komt niet omdat je ouder wordt en volwassen bent, maar omdat je je gewoon écht kut voelt.
Maar hoe denk je dat lekkere gevoel terug te krijgen dan?
  zondag 9 juni 2013 @ 17:54:11 #127
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127587424
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar hoe denk je dat lekkere gevoel terug te krijgen dan?
Ik heb echt geen flauw idee. Dat kutgevoel is nu integraal aan mij als persoon en het definieert me. Er is geen andere Comp_Lex die ik even tevoorschijn kan toveren. Ik voel me niet happy en het lukt me ook niet meer om me happy te voelen ;(
Weet je wat nu zo gek is? Nu gaat het sociaal een beetje zoals ik dat al altijd wilde zien, maar ik word daar niet door beïnvloed. Het doet me gewoon echt helemaal niks en dat vind ik zo verschrikkelijk kut. Het zal wel hetzelfde zijn als met relaties denk ik. Ik vind het geen flikker meer aan eigenlijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127589470
Eindelijk, een doorbraak: je (on)geluk is niet afhankelijk van de situatie.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:58:35 #129
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127589585
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:54 schreef Gray het volgende:
Eindelijk, een doorbraak: je (on)geluk is niet afhankelijk van de situatie.
Maar nu weet ik het echt niet meer. Nu komt het nooit meer goed met me. Ik hoop dat ik binnenkort officieel gestoord ben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127590711
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar nu weet ik het echt niet meer. Nu komt het nooit meer goed met me. Ik hoop dat ik binnenkort officieel gestoord ben.
Je weet het weldegelijk. Je hint er in deze post zelfs naar. Je moet alleen nog beter willen worden.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:46:13 #131
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127591580
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Je weet het weldegelijk. Je hint er in deze post zelfs naar. Je moet alleen nog beter willen worden.
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dit niet opgelost gaat worden zonder medicijnen. Ik wil niet respectloos overkomen, maar ik trap niet in trucjes en er hoeft ook niet tegen me gezegd te worden dat ik wel heel goed ben. Ik hoef geen complimenten te horen en ik wil ook niet geknuffeld worden.
Het kutte zit te diep in mij om eruit getrokken te kunnen worden. Ik heb er te lang mee geleefd. Op m'n twaalfde had het misschien nog op de normale manier opgelost kunnen worden, maar dat kan nu niet meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127592583
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dit niet opgelost gaat worden zonder medicijnen. Ik wil niet respectloos overkomen, maar ik trap niet in trucjes en er hoeft ook niet tegen me gezegd te worden dat ik wel heel goed ben. Ik hoef geen complimenten te horen en ik wil ook niet geknuffeld worden.
Het kutte zit te diep in mij om eruit getrokken te kunnen worden. Ik heb er te lang mee geleefd. Op m'n twaalfde had het misschien nog op de normale manier opgelost kunnen worden, maar dat kan nu niet meer.
Als jij denkt dat dit alleen met medicijnen opgelost gaat worden, dan moet je je vooral in die situatie begeven. Zeggen dat het te laat is voor het kutte om eruit getrokken te worden is zelfkastijding. Complimenten hoef je van mij niet te verwachten zolang je de verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf plaatst, slechts medeleven.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:22:34 #133
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127593305
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dit alleen met medicijnen opgelost gaat worden, dan moet je je vooral in die situatie begeven. Zeggen dat het te laat is voor het kutte om eruit getrokken te worden is zelfkastijding. Complimenten hoef je van mij niet te verwachten zolang je de verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf plaatst, slechts medeleven.
Ik had het niet over de mensen, maar over uit mijn kamer komen. De mensen zelf hebben er niets mee te maken. Ze zijn gewoon aardig en ze kunnen verder niks aan mijn situatie doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127594513
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik had het niet over de mensen, maar over uit mijn kamer komen. De mensen zelf hebben er niets mee te maken. Ze zijn gewoon aardig en ze kunnen verder niks aan mijn situatie doen.
Ik heb al tweemaal het gevoel alsof je niet op mij reageert, alsof je reactie in een verkeerd raam geplaatst zijn...

Welke mensen heb je het plots over? En je kamer? :?

Zodra ik thuis ben zal ik nog eens uitgebreid kijken, misschien mis ik iets.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:01:22 #135
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127595384
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb al tweemaal het gevoel alsof je niet op mij reageert, alsof je reactie in een verkeerd raam geplaatst zijn...

Welke mensen heb je het plots over? En je kamer? :?

Zodra ik thuis ben zal ik nog eens uitgebreid kijken, misschien mis ik iets.
Je had het over "(on)geluk is niet afhankelijk van de situatie" en "verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf leggen". Daar reageerde ik op. Situatie interpreteer ik als omgeving of context en verantwoordelijkheid heeft te maken met mensen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 21:33:51 #136
103397 minthy
Lief-ish
pi_127597479
Wie heeft die uiterst motiverende TT toegevoegd?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 21:41:25 #137
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127598002
Verander dat snel eens!
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_127598088
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je had het over "(on)geluk is niet afhankelijk van de situatie" en "verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf leggen". Daar reageerde ik op. Situatie interpreteer ik als omgeving of context en verantwoordelijkheid heeft te maken met mensen.
Ah, okay! Bedankt voor de toelichting. :)

Ik bedoelde situatie meer als 'buiten jezelf' en verantwoordelijkheid als de jouwe. Kortom, zoek geluk in jezelf en neem zelf de verantwoordelijkheid voor je (on)geluk. Ieder moment dat je niet daarmee bezig bent is een verspild moment.

Door aandachtig te zijn in al dat je ervaart kweek je de concentratie die nodig is voor het leren over wat er in je afspeelt. Wanneer je een probleem tot in de kern kent is het al geen probleem meer.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:56:22 #139
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127599000
quote:
8s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Senor__Chang het volgende:
Verander dat snel eens!
Joke's on me!

Btw, ze wil spoedig praten. Oh, nee, ze zegt, wij gaan(!) spoedig praten. Het is zo godsgruwelijke hard om haar niet toe te voegen op facebook, ze voegde me toe maar ik durf niet te klikken :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:59:24 #140
103397 minthy
Lief-ish
pi_127599240
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Joke's on me!

Btw, ze wil spoedig praten. Oh, nee, ze zegt, wij gaan(!) spoedig praten. Het is zo godsgruwelijke hard om haar niet toe te voegen op facebook, ze voegde me toe maar ik durf niet te klikken :D
En iedereen denkt nu dat ik zwaar in zak en as zit en levensmoe ben, omdat ik de TS ben :')

Dus zij deelt de lakens uit en bepaalt wat er gaat gebeuren? :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:00:05 #141
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127599284
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef minthy het volgende:

[..]

En iedereen denkt nu dat ik zwaar in zak en as zit en levensmoe ben, omdat ik de TS ben :')

Dus zij deelt de lakens uit en bepaalt wat er gaat gebeuren? :+
Dat doen alle vrouwen toch?
  zondag 9 juni 2013 @ 22:01:10 #142
103397 minthy
Lief-ish
pi_127599354
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat doen alle vrouwen toch?
Nee hoor, ik niet tenminste. Maar goed, misschien ben ik ook niet bepaald een hittepit :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:06:53 #143
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127599706
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, okay! Bedankt voor de toelichting. :)

Ik bedoelde situatie meer als 'buiten jezelf' en verantwoordelijkheid als de jouwe. Kortom, zoek geluk in jezelf en neem zelf de verantwoordelijkheid voor je (on)geluk. Ieder moment dat je niet daarmee bezig bent is een verspild moment.

Door aandachtig te zijn in al dat je ervaart kweek je de concentratie die nodig is voor het leren over wat er in je afspeelt. Wanneer je een probleem tot in de kern kent is het al geen probleem meer.
Ik ben een persoon die het moet ervaren. Dingen als "zoeken naar geluk" en "verantwoordelijkheid nemen" zijn zaken waar ik eigenlijk niks mee kan, omdat het niet concreet genoeg voor me is. Ik vind het jammer dat er geen handelingen zijn waarmee ik mezelf op een "magische" wijze weer gelukkig kan maken. Ik zou het liefst willen zien dat 10 pirouettes maken mij weer gelukkig zou kunnen maken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 22:07:00 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127599710
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee hoor, ik niet tenminste. Maar goed, misschien ben ik ook niet bepaald een hittepit :')
Ja dat zeg je nu
pi_127600433
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben een persoon die het moet ervaren. Dingen als "zoeken naar geluk" en "verantwoordelijkheid nemen" zijn zaken waar ik eigenlijk niks mee kan, omdat het niet concreet genoeg voor me is. Ik vind het jammer dat er geen handelingen zijn waarmee ik mezelf op een "magische" wijze weer gelukkig kan maken. Ik zou het liefst willen zien dat 10 pirouettes maken mij weer gelukkig zou kunnen maken.
Uiteraard moet je het ervaren, dat is voor iedereen zo. ;)

Je gaat echter geen geluk vangen als je niet je handen ophoudt. Het mist je handen als je niet kijkt waar het is. Zou je het zoeken in jezelf, dan zie je dat het geluk niet (alleen) in je handen ligt, maar in je eigen vingers zat die hele tijd. Dan zie je dat alles helemaal okay is, simpelweg omdat jij helemaal okay bent met alles. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 22:25:48 #146
103397 minthy
Lief-ish
pi_127600836
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat zeg je nu
Oprecht waar ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127600880
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oprecht waar ^O^
Hey hoe is het madame?
Rustig aan.
pi_127600916
Comp lex, zit je aan de medicijnen nog of nie?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:27:23 #149
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127600940
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oprecht waar ^O^
Dan zal ik het maar geloven
  zondag 9 juni 2013 @ 22:27:41 #150
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127600958
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Uiteraard moet je het ervaren, dat is voor iedereen zo. ;)

Je gaat echter geen geluk vangen als je niet je handen ophoudt. Het mist je handen als je niet kijkt waar het is. Zou je het zoeken in jezelf, dan zie je dat het geluk niet (alleen) in je handen ligt, maar in je eigen vingers zat die hele tijd. Dan zie je dat alles helemaal okay is, simpelweg omdat jij helemaal okay bent met alles. :)
Hoe werkt dit in combinatie met irrationele angsten en spanningen? Dat is iets wat ik volgens mij ook heb.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127600962
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oprecht waar ^O^
Dat jij een lieverd bent?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:28:13 #152
103397 minthy
Lief-ish
pi_127600999
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey hoe is het madame?
Kutdag, maar hij is bijna voorbij. Dan kan ik weer een nieuwe poging wagen aan een nieuwe en mogelijk betere dag ;)

En met u?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127601037
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Kutdag, maar hij is bijna voorbij. Dan kan ik weer een nieuwe poging wagen aan een nieuwe en mogelijk betere dag ;)

En met u?
STukkken beter dan gisterenavond...

Maarrrjah :)
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:29:31 #154
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127601075
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Comp lex, zit je aan de medicijnen nog of nie?
Nee, ik gebruik momenteel geen medicijnen, maar ik zou ze zo accepteren als ze op z'n minst mij een beetje gelukkiger kunnen maken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127601089
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik momenteel geen medicijnen, maar ik zou ze zo accepteren als ze op z'n minst mij een beetje gelukkiger kunnen maken.
Ik vraag mij af... Ooit XTC gebruikt?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:30:07 #156
103397 minthy
Lief-ish
pi_127601107
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan zal ik het maar geloven
Goedzo!
quote:
17s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat jij een lieverd bent?
Neen, dat ik niet een vrouw ben die alles bepaalt voor een vent :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:30:38 #157
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127601152
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag mij af... Ooit XTC gebruikt?
Nee, ik gebruik geen drugs. Ik drink en rook ook niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 22:30:48 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127601160
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef minthy het volgende:

[..]

Goedzo!

[..]

Neen, dat ik niet een vrouw ben die alles bepaalt voor een vent :+
Kijk, nu doe je het al een beetje ;)
pi_127601163
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef minthy het volgende:

Neen, dat ik niet een vrouw ben die alles bepaalt voor een vent :+
Zoals dat jij een lieverd bent?
Rustig aan.
pi_127601200
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik geen drugs. Ik drink en rook ook niet.
Zou het toch ergens wel aanraden als je echt alleen maar narigheid ziet en gezien hebt...
Je opeens intens gelukkig voelen geeft allicht wel wat hoop.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:33:24 #161
103397 minthy
Lief-ish
pi_127601333
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kijk, nu doe je het al een beetje ;)
Oh, sorry... Maar hier blijft het dan wat mij betreft ook bij :P
quote:
11s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoals dat jij een lieverd bent?
Nee.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:34:18 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127601383
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, sorry... Maar hier blijft het dan wat mij betreft ook bij :P

[..]

Nee.
Haha, ik vind het goed hoor :*
pi_127601384
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
Nee.
Wat bepaal je dan wel voor hem?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:35:42 #164
103397 minthy
Lief-ish
pi_127601467
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat bepaal je dan wel voor hem?
Niks. Ik zit in een leeftijdscategorie waarin je best wat zelfstandigheid mag verwachten.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:36:25 #165
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127601503
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zou het toch ergens wel aanraden als je echt alleen maar narigheid ziet en gezien hebt...
Je opeens intens gelukkig voelen geeft allicht wel wat hoop.
Ik ben het wel met je eens. Ik kan mezelf niet positief laten voelen, dus dan moet het maar op een kunstmatige manier gebeuren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127601530
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef minthy het volgende:

[..]

Niks. Ik zit in een leeftijdscategorie waarin je best wat zelfstandigheid mag verwachten.
Oh ik las wat verkeerd zie ik :)

Lekker boontjes doppen enzo...
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:38:27 #167
103397 minthy
Lief-ish
pi_127601636
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Ik kan mezelf niet positief laten voelen, dus dan moet het maar op een kunstmatige manier gebeuren.
Er zijn geen "happy pills" die je uit de ellende gaan trekken hè, ga ajb geen gekke dingen uithalen met drugs ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:39:24 #168
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127601693
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Er zijn geen "happy pills", die je uit de ellende gaan trekken hè, ga ajb geen gekke dingen uithalen met drugs ;)
Ik zal het wel even bespreken met de psychiater en arts-assistent.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127601727
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben het wel met je eens. Ik kan mezelf niet positief laten voelen, dus dan moet het maar op een kunstmatige manier gebeuren.
Nee, maar je weet ook gewoon niet wat dat uberhaupt inhoudt.. En XTC is wat dat betreft iets wat je echt maar 1x per kwartaal zou moeten willen doen uberhaupt, vaker ECHT niet, maar sowieso.... Gewoon 1x in de zoveel tijd om het even te gebruiken als reminder dat je je ook super positief KUNT voelen... Is misschien wel prettig...
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:40:17 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127601739
Ik denk dat drank en drugs nooit een oplossing is. Hoogstens maskeerd het de dingen een beetje. Het lost niks op.
pi_127601752
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zal het wel even bespreken met de psychiater en arts-assistent.
Meeste zijn gewoon anti drugs... De meeste zijn namelijk ook opgegroeid in een anti drugs omgeving...
Rustig aan.
pi_127601773
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat drank en drugs nooit een oplossing is. Hoogstens maskeerd het de dingen een beetje. Het lost niks op.
Drugs verschillen nogal.. Ik las gisteren nog een topic dat ketamine anti depressive eigenschappen heeft.
Rustig aan.
pi_127601820
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Er zijn geen "happy pills" die je uit de ellende gaan trekken hè, ga ajb geen gekke dingen uithalen met drugs ;)
Maar er zijn wel happy pills die je uit je emotionele zelfmedelijden kunnen halen.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:41:45 #174
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127601827
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Drugs verschillen nogal.. Ik las gisteren nog een topic dat ketamine anti depressive eigenschappen heeft.
Ook anti depressiva op zichzelf is geen oplossing.
pi_127601862
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ook anti depressiva op zichzelf is geen oplossing.
Dat is waar.
Maar het kan zeker een indirecte aanleiding zijn voor een oplossing.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:43:13 #176
103397 minthy
Lief-ish
pi_127601903
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, maar je weet ook gewoon niet wat dat uberhaupt inhoudt.. En XTC is wat dat betreft iets wat je echt maar 1x per kwartaal zou moeten willen doen uberhaupt, vaker ECHT niet, maar sowieso.... Gewoon 1x in de zoveel tijd om het even te gebruiken als reminder dat je je ook super positief KUNT voelen... Is misschien wel prettig...
Of je voelt je dubbelkut na je trip. Of je belandt in een psychose.
Ik vind het nogal eng om iemand die nog nooit iets gebruikt heeft drugs aan te raden eerlijk gezegd. Kan je ook beter aan een psycholoog/psychiater overlaten, een behandeling met daarbij medicatie.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:44:03 #177
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127601956
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meeste zijn gewoon anti drugs... De meeste zijn namelijk ook opgegroeid in een anti drugs omgeving...
Ik zou het wel prettig vinden als ik iets kan krijgen waar ik iets gelukkiger van word of mij de mogelijkheid geeft om gelukkiger te zijn.
Ik zou graag iets willen hebben tegen mijn angsten, geremdheid en spanningen in sociale omgevingen. Ik zou ook iets willen wat mij beter aan het werk zou kunnen zetten. Dat zou een hoop schelen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 22:44:07 #178
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127601959
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is waar.
Maar het kan zeker een indirecte aanleiding zijn voor een oplossing.
Het kan een hulpmiddel zijn, dat ben ik met je eens.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:44:10 #179
103397 minthy
Lief-ish
pi_127601961
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar er zijn wel happy pills die je uit je emotionele zelfmedelijden kunnen halen.
Tijdelijk, voor een blijvende oplossing is het geen optie.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127602002
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Of je voelt je dubbelkut na je trip. Of je belandt in een psychose.
Ik vind het nogal eng om iemand die nog nooit iets gebruikt heeft drugs aan te raden eerlijk gezegd. Kan je ook beter aan een psycholoog/psychiater overlaten, een behandeling met daarbij medicatie.
Ik denk dat als je diep genoeg gaat... Of lang genoeg depressief bent dat je risicovollere ondernemingen gaat verrichten...
Neemt niet weg dat je het inderdaad niet onbedacht moet gaan doen allemaal...
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:45:39 #181
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127602046
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Of je voelt je dubbelkut na je trip. Of je belandt in een psychose.
Ik vind het nogal eng om iemand die nog nooit iets gebruikt heeft drugs aan te raden eerlijk gezegd. Kan je ook beter aan een psycholoog/psychiater overlaten, een behandeling met daarbij medicatie.
Eens!

Zelfs alcohol en AD is al vrij tricky. Je voelt je kut, je gaat slapen maar dat wil niet dus ga je zuipen en kun je wel slapen maar door de biologische werking van je lichaam zal je alleen maar wakker worden met een enorme emotionele kater.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:47:34 #182
103397 minthy
Lief-ish
pi_127602172
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat als je diep genoeg gaat... Of lang genoeg depressief bent dat je risicovollere ondernemingen gaat verrichten...
Neemt niet weg dat je het inderdaad niet onbedacht moet gaan doen allemaal...
Dan nog, ik heb genoeg jongens naar de klote zien gaan na het gebruiken van drugs als zelfmedicatie. Avondje XTC met drank, crisisdienst, langdurige opname binnen de GGZ. Dan beter de veilige weg ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:48:10 #183
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127602205
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Dan nog, ik heb genoeg jongens naar de klote zien gaan na het gebruiken van drugs als zelfmedicatie. Avondje XTC met drank, crisisdienst, langdurige opname binnen de GGZ. Dan beter de veilige weg ;)
En toch is het facinerend om je dan toch in zo'n topic als hier te zien!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127602228
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Dan nog, ik heb genoeg jongens naar de klote zien gaan na het gebruiken van drugs als zelfmedicatie. Avondje XTC met drank, crisisdienst, langdurige opname binnen de GGZ. Dan beter de veilige weg ;)
De stomiteiten weg is natuurlijk anders dan een overwogen risico weg...

En als je niet verder wilt leven.. En alle hoop kwijt bent...
Dan zou ik toch echt aanraden andere opties te proberen.
Rustig aan.
pi_127602232
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat klopt! Dat kan ik ook niet. Er zijn gasten die hun ouders hebben zien afgeslacht voor hun eigen ogen met machetes en zelf verkracht op jonge leeftijd. Tot aan mensen die hun eigen ouders zelf moord hebben zien plegen op jonge leeftijd. Ik kan het inderdaad niet weten, alles wat ik wil zeggen is dat de gedachte dat jouw eigen leed het zwaarste leed niet zo is. Daar geloof ik weer niet in.
Maar iedereen ervaart dingen op een andere manier.
pi_127602264
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe werkt dit in combinatie met irrationele angsten en spanningen? Dat is iets wat ik volgens mij ook heb.
Die komen evenzo uit jezelf. Ze liggen slechts ergens aan de andere kant van het spectrum van wat een mens voelen kan. Wanneer je ontdekt waar het ontstaat in jezelf, dan ben je bij de kern. Vanaf dat moment lost het op, zo is mijn ervaring. Ooit las ik een artikel over Stoicijnen, die middels rationele analyse gevoelens als angsten wisten weg te vangen. Net nog kwam ik dit tegen:
Zen Mind in the Middle of Chaos & Stress

Wanneer het echter zo verlammend werkt dat je tot niets meer in staat bent, dan is het verstandig om via psychiatrische therapie een steuntje in de rug te krijgen. Ondertussen kan je werken aan de psychologische kant van het probleem, door zelfreflectie en contemplatie. Welke methode voor jou het beste werkt is iets dat alleen jij kan uitvinden. En voor hetzelfde geld vind je alles wat ik aanbreng bullshit die niet voor jou werkt en weet jij iets veel beters. Dan zeg ik: doen! :)
  zondag 9 juni 2013 @ 22:50:00 #187
103397 minthy
Lief-ish
pi_127602310
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En toch is het facinerend om je dan toch in zo'n topic als hier te zien!
Huh? Die begrijp ik niet :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 22:50:08 #188
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127602319
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Catnip het volgende:

[..]

Maar iedereen ervaart dingen op een andere manier.
Wat wil je hier mee zeggen? Dat iemand die een kat verloren heeft meer pijn kan hebben dan iemand die zijn familie heeft zien afgeslacht voor zijn neus?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:53:08 #189
103397 minthy
Lief-ish
pi_127602530
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De stomiteiten weg is natuurlijk anders dan een overwogen risico weg...

En als je niet verder wilt leven.. En alle hoop kwijt bent...
Dan zou ik toch echt aanraden andere opties te proberen.
In hoeverre ben je in staat puur rationeel te denken als je een psychische aandoening/stoornis hebt? De jongens die ik begeleid hebben allen een vorm van autisme en daarnaast vaak andere stoornissen. Normaal begaafd, maar niet in staat om van tevoren risico's/oorzaak en gevolgen in te schatten.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127602571
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef minthy het volgende:

[..]

In hoeverre ben je in staat puur rationeel te denken als je een psychische aandoening/stoornis hebt? De jongens die ik begeleid hebben allen een vorm van autisme en daarnaast vaak andere stoornissen. Normaal begaafd, maar niet in staat om van tevoren risico's/oorzaak en gevolgen in te schatten.
Tjah..
Zal per individu verschillen.
Rustig aan.
pi_127602872
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee zeggen? Dat iemand die een kat verloren heeft meer pijn kan hebben dan iemand die zijn familie heeft zien afgeslacht voor zijn neus?
Misschien.
Dat hangt ook weer van een heleboel dingen af.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:59:32 #192
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127602937
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef Catnip het volgende:

[..]

Misschien.
Dat hangt ook weel van een heleboel dingen af.
Klopt :) Hoe is het verder? :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:00:44 #193
103397 minthy
Lief-ish
pi_127602998
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah..
Zal per individu verschillen.
Binnen mijn doelgroep zie je de één na de ander onderuit gaan met drank en/of drugs, sowieso een groot probleem binnen beschermd wonen.
Zelf durf ik er niet eens aan te beginnen, wordt een ellende :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127603022
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Binnen mijn doelgroep zie je de één na de ander onderuit gaan met drank en/of drugs, sowieso een groot probleem binnen beschermd wonen.
Zelf durf ik er niet eens aan te beginnen, wordt een ellende :P
Ik drink nu ook een biertje :)
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:02:16 #195
103397 minthy
Lief-ish
pi_127603072
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik drink nu ook een biertje :)
Geniet er vooral van. Ieder zijn eigen keuze, van mij hoeft het niet.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127603111
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee zeggen? Dat iemand die een kat verloren heeft meer pijn kan hebben dan iemand die zijn familie heeft zien afgeslacht voor zijn neus?
Kap er eens mee, je weet geen zak af van mijn verleden.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:03:08 #197
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127603142
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef minthy het volgende:

[..]

Geniet er vooral van. Ieder zijn eigen keuze, van mij hoeft het niet.
Ik drink er zelf ook een, maar weet precies wat mijn limieten zijn. Ik ga nooit over de schreef.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127603151
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klopt :) Hoe is het verder? :D
Gaat wel goed geloof ik, de medicatie slaat wel aan.
Daar ben ik zo blij mee.
Sommige dingen blijven lastig, zoals vandaag..ging toch niet zo heel goed..Voelde me slap, kreeg het behoorlijk benauwd in de kerk. Er waren -geloof ik- maar 30 mensen dus dat is wel een beetje raar.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:04:52 #200
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127603251
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag mij af... Ooit XTC gebruikt?
Aantal keren, maar vrijwel geen effect op me, dus probeer het niet meer.
Touching from a distance ~
  zondag 9 juni 2013 @ 23:04:55 #201
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127603253
quote:
13s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Kap er eens mee, je weet geen zak af van mijn verleden.
Vertel het dan? Dat doe je namelijk toch niet. Kap er eens mee dat je je aangetrokken voelde. Ik vroeg me puur af of iemand waar een relatief kleiner vergrijp meer pijn zou kunnen doen op mentaal vlak ivg met iemand die een zwaarder vergrijp heeft gehad. Daar zou toch een soort van mate van perspectief in moeten zitten? Toch? Uiteraard iedereen voelt dat anders maar enige mate van realiteits zin is toch ook belangrijk als step for recovery.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127603424
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:04 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Aantal keren, maar vrijwel geen effect op me, dus probeer het niet meer.
Terecht dan :)

Ik wil weer een keertje doen maar zit nu aan de AD dus lijkt me geen strak plan.
Rustig aan.
pi_127603445
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zou het toch ergens wel aanraden als je echt alleen maar narigheid ziet en gezien hebt...
Je opeens intens gelukkig voelen geeft allicht wel wat hoop.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, maar je weet ook gewoon niet wat dat uberhaupt inhoudt.. En XTC is wat dat betreft iets wat je echt maar 1x per kwartaal zou moeten willen doen uberhaupt, vaker ECHT niet, maar sowieso.... Gewoon 1x in de zoveel tijd om het even te gebruiken als reminder dat je je ook super positief KUNT voelen... Is misschien wel prettig...
Zelf heb ik het slechts één keer gebruikt en de realisatie die toen tot me kwam is dat alles dat ik toen ervoer ook kon zónder die drugs. Het is alleen niet zo 'makkelijk' als een pil poppen en klaar. Zo'n pil zet met kracht die knoppen om; knoppen die er altijd al waren. Ik wist dan ook meteen dat ik aan één keer genoeg had. Daarna zette ik me actiever in om die knoppen eigenhandig te vinden. En dat geluksgevoel in het hart kwam zelfs vandaag nog tot me, dus het is al aardig gelukt. :)
pi_127603511
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Zelf heb ik het slechts één keer gebruikt en de realisatie die toen tot me kwam is dat alles dat ik toen ervoer ook kon zónder die drugs. Het is alleen niet zo 'makkelijk' als een pil poppen en klaar. Zo'n pil zet met kracht die knoppen om; knoppen die er altijd al waren. Ik wist dan ook meteen dat ik aan één keer genoeg had. Daarna zette ik me actiever in om die knoppen eigenhandig te vinden. En dat geluksgevoel in het hart kwam zelfs vandaag nog tot me, dus het is al aardig gelukt. :)
Gray vertelt dus dat het een goed plan is :)
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:09:42 #205
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127603529
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Terecht dan :)

Ik wil weer een keertje doen maar zit nu aan de AD dus lijkt me geen strak plan.
welke ad zit jij aan?
Touching from a distance ~
  zondag 9 juni 2013 @ 23:10:16 #206
103397 minthy
Lief-ish
pi_127603565
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik drink er zelf ook een, maar weet precies wat mijn limieten zijn. Ik ga nooit over de schreef.
Dan is het prima toch?
Doordat m'n beide ouders verslaafd waren heb ik een zeer grote kans om ook verslaafd te raken. Daarom doe ik het niet en ben ik er zo wars van ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127603581
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

welke ad zit jij aan?
Sertraline.
Rustig aan.
pi_127603624
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Terecht dan :)

Ik wil weer een keertje doen maar zit nu aan de AD dus lijkt me geen strak plan.
Kan het dan niet? :o
pi_127603649
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef Catnip het volgende:

[..]

Kan het dan niet? :o
Vast wel.. Maar geen zin in risico's nemen :)
Kan het wel aan de dokter vragen.
Rustig aan.
pi_127603689


[ Bericht 100% gewijzigd door FAUSTI op 09-06-2013 23:54:15 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 23:13:45 #211
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127603752
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sertraline.
ik sinds een tijdje paroxetine, maar dit is het ook niet voor mij. Anafranil misschien eens proberen hierna, m'n medicatieopties beginnen steeds kleiner te worden. :P
Touching from a distance ~
pi_127603776
Ik denk dat beide sitting elfing en fausti twee prima gasten zijn.

Waarom het botst? Ik denk miscommunicatie en dat het nergens voor nodig is...

Verzoen eens met elkander en probeer elkaar te begrijpen?
Rustig aan.
pi_127603789
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vast wel.. Maar geen zin in risico's nemen :)
Kan het wel aan de dokter vragen.
Ik ga het sowieso niet gebruiken, ben ik veel te jong. En ik vind het best wel troep.
Weet ook niet of het samengaat met Fluoxetine aka Prozac.
pi_127603804
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

ik sinds een tijdje paroxetine, maar dit is het ook niet voor mij. Anafranil misschien eens proberen hierna, m'n medicatieopties beginnen steeds kleiner te worden. :P
Paroxetine was die prozac toch?
Die heb ik ook gedaan.. Ik werd er slecht van niet normaal...
Rustig aan.
pi_127603830
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gray vertelt dus dat het een goed plan is :)
Nee, ik zeg dat het voor het verkennen van je innerlijke belevingswereld niet nodig is.
pi_127603835
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik ga het sowieso niet gebruiken, ben ik veel te jong. En ik vind het best wel troep.
Weet ook niet of het samengaat met Fluoxetine aka Prozac.
O dat was die... :P
Die werkte nogal kut voor mij.

nvm toch goed.
Rustig aan.
pi_127603909
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat het voor het verkennen van je innerlijke belevingswereld niet nodig is.
Maaar het gaf jou wel wezenlijk motivatie Gray, je kunt veel zeggen...
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:16:42 #218
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127603914
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Paroxetine was die prozac toch?
Die heb ik ook gedaan.. Ik werd er slecht van niet normaal...
nee seroxzat. of is dat ook gewoon prozac? :P slik die middelen trouwens puur voor m'n angsten al aantal jaren niet meer last van depressie's dus daar niet voor nodig.
Touching from a distance ~
pi_127603926
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O dat was die... :P
Die werkte nogal kut voor mij.

nvm toch goed.
Maakt niet uit!!
Maar waarom werkte het niet goed?
Ik heb het idee dat het bij mij wel aanslaat. Alhoewel sommige dingen nog echt moeizaam verlopen.
pi_127603975
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh k

[..]

Maakt niet uit!!
Maar waarom werkte het niet goed?
Ik heb het idee dat het bij mij wel aanslaat. Alhoewel sommige dingen nog echt moeizaam verlopen.
Jawel jawel, mieren hebben ook seksuele behoeften...

Het middel was niet geschikt voor mij, ik werd er juist super somber van.... Tjah :)
Rustig aan.
pi_127604033
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jawel jawel, mieren hebben ook seksuele behoeften...

Het middel was niet geschikt voor mij, ik werd er juist super somber van.... Tjah :)
Hoeveel mg kreeg je?
Ik slik nu 20..maar soms zou ik wel willen dat het meer word.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:19:12 #222
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127604056
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Catnip het volgende:

[..]

Hoeveel mg kreeg je?
Ik slik nu 20..maar soms zou ik wel willen dat het meer word.
ik nu 30mg
Touching from a distance ~
pi_127604069
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Catnip het volgende:

[..]

Hoeveel mg kreeg je?
Ik slik nu 20..maar soms zou ik wel willen dat het meer word.
Hetzelfde denk ik?
Basis gewoon...

Hoezo wil je dat het meer wordt? Welke positieve punten herken je?
Rustig aan.
pi_127604278
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hetzelfde denk ik?
Basis gewoon...

Hoezo wil je dat het meer wordt? Welke positieve punten herken je?
Ik huil minder vaak. Voordat ik het slikte voelde ik me steeds zo rot dat ik continu aan het janken was. Nu voel ik me wel iets beter..En bepaalde gedachtes..over zelfmoord...vaak verbeeld ik me al hoe ik van een flat af ga springen. Tijdje ook echt bang geweest als ik op de flat bij mijn tante was dat ik er uit mezelf van af zou gaan springen. Het voelde alsof ik de controle kwijt was. Heel naar..dus wat mij betreft zou ik daar wel wat meer voor willen slikken. Of meer abilify..
pi_127604315
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik huil minder vaak. Voordat ik het slikte voelde ik me steeds zo rot dat ik continu aan het janken was. Nu voel ik me wel iets beter..En bepaalde gedachtes..over zelfmoord...vaak verbeeld ik me al hoe ik van een flat af ga springen. Tijdje ook echt bang geweest als ik op de flat bij mijn tante was dat ik er uit mezelf van af zou gaan springen. Het voelde alsof ik de controle kwijt was. Heel naar..dus wat mij betreft zou ik daar wel wat meer voor willen slikken. Of meer abilify..
Dus dat is nu weg?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:24:42 #226
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127604350
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik huil minder vaak. Voordat ik het slikte voelde ik me steeds zo rot dat ik continu aan het janken was. Nu voel ik me wel iets beter..En bepaalde gedachtes..over zelfmoord...vaak verbeeld ik me al hoe ik van een flat af ga springen. Tijdje ook echt bang geweest als ik op de flat bij mijn tante was dat ik er uit mezelf van af zou gaan springen. Het voelde alsof ik de controle kwijt was. Heel naar..dus wat mij betreft zou ik daar wel wat meer voor willen slikken. Of meer abilify..
vraag je dat toch aan? heb ikzelf kort geleden ook gedaan dosis van 20 naar 30mg te verhogen.
Touching from a distance ~
pi_127604399
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus dat is nu weg?
Dat van die zelfmoordgedachtes niet. Het is ook niet zo dat ik het ga doen..maar ik denk er wel steeds over na, En ben bang dat ik eens de controle ga verliezen..maar zoiets gebeurd vast niet.
pi_127604414
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

vraag je dat toch aan? heb ikzelf kort geleden ook gedaan dosis van 20 naar 30mg te verhogen.
Misschien wel slim inderdaad..
pi_127604474
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat van die zelfmoordgedachtes niet. Het is ook niet zo dat ik het ga doen..maar ik denk er wel steeds over na, En ben bang dat ik eens de controle ga verliezen..maar zoiets gebeurd vast niet.
Heb je er ook totaal geen controle over?
Rustig aan.
pi_127604573
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb je er ook totaal geen controle over?
Jawel, maar ik ben er gewoon zo bang voor.
pi_127604599
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat beide sitting elfing en fausti twee prima gasten zijn.

Waarom het botst? Ik denk miscommunicatie en dat het nergens voor nodig is...

Verzoen eens met elkander en probeer elkaar te begrijpen?
Dat die dan even zijn glazen bol weggooit.
pi_127604613
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Catnip het volgende:

[..]

Jawel, maar ik ben er gewoon zo bang voor.
Ik bedoel over je suicide gedachtes.. Of je die niet kunt negeren zegmaar?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:30:32 #233
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127604617
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat van die zelfmoordgedachtes niet. Het is ook niet zo dat ik het ga doen..maar ik denk er wel steeds over na, En ben bang dat ik eens de controle ga verliezen..maar zoiets gebeurd vast niet.
Bij mij werkte nadat ik besluit genomen had tijdens een depressie dat ik al m'n keuze's maakte geestelijk en mij niet door emoties keuze's liet maken. Met in het achterhoofd het idee van, het wordt wel weer beter en dat werd het ook.
Touching from a distance ~
pi_127604626
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef FAUSTI het volgende:
die dan even zijn glazen bol weggooit.
Zeg nou maar gewoon, ''lieve setting, laten we het goedmaken''
Rustig aan.
pi_127604643
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel over je suicide gedachtes.. Of je die niet kunt negeren zegmaar?
Ik kan ze wel redelijk negeren.
pi_127604676
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Purplesparks het volgende:
erkte nadat ik besluit genomen had tijdens een depressie dat ik al m'n keuze's maakte geestelijk en mij niet
Uiteindelijk is het leven leven wat jij wilt leven in je gedachten hetgeen wat je wilt en niet hetgeen wat jou emoties je ingeven.
Rustig aan.
pi_127604688
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik kan ze wel redelijk negeren.
Doen :) :*
Hoe oud was jij?
Rustig aan.
pi_127604690
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maaar het gaf jou wel wezenlijk motivatie Gray, je kunt veel zeggen...
Het bevestigde eerder wat ik al vermoedde, namelijk dat externe invloeden niet nodig zijn om op interne ontdekkingstocht te gaan. Wat ik toen ervoer had ik al eens eerder ervaren; dit was slechts een herinnering. Het bracht meer context aan bij wat ik al aan inzicht had opgedaan.

Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar wil benadrukken dat het onnodig is. Wil je dagelijks kunnen genieten van zulke bewustzijnstoestanden, dan zal je dat moeten kweken. Je kan niet dagelijks een pil slikken voor zoiets. ;)
pi_127604723
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doen :) :*
Hoe oud was jij?
Nu pas 15 jaar :@
23 Augustus word ik 16.
pi_127604733
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Het bevestigde eerder wat ik al vermoedde, namelijk dat externe invloeden niet nodig zijn om op interne ontdekkingstocht te gaan. Wat ik toen ervoer had ik al eens eerder ervaren; dit was slechts een herinnering. Het bracht meer context aan bij wat ik al aan inzicht had opgedaan.

Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar wil benadrukken dat het onnodig is. Wil je dagelijks kunnen genieten van zulke bewustzijnstoestanden, dan zal je dat moeten kweken. Je kan niet dagelijks een pil slikken voor zoiets. ;)
Sorry maar voor mij kwam er duidelijk naar voren dat je het weer ergens voor ging doen allemaal, dat is een heeeeel groot iets.
Rustig aan.
pi_127604741
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef Catnip het volgende:

[..]

Nu pas 15 jaar :@
23 Augustus word ik 16.
Bijna legaal *O*
Rustig aan.
pi_127604818
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bijna legaal *O*
Jippieee :D
pi_127604843
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sorry maar voor mij kwam er duidelijk naar voren dat je het weer ergens voor ging doen allemaal, dat is een heeeeel groot iets.
De reden dat ik het uberhaupt deed was ter verkenning. Wat bleek is dat ik niets nieuws ontdekte. Ik ontdekte hoogstens dat ik niets nieuws ervoer, slechts een opgepompte versie van wat ik al kende.

Wel vond ik het een leuke ervaring. Eén van m'n beste zelfs. En toch compleet onnodig. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 23:35:52 #244
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127604845
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het leven leven wat jij wilt leven in je gedachten hetgeen wat je wilt en niet hetgeen wat jou emoties je ingeven.
Je tijdenlang rot voelen zonder een specifieke reden, of trigger is het handig bewust te blijven dat die periode weer voorbij gaat. ook al was het door een specifieke reden, dan wordt het toch gewoon beter weer uiteindelijk. nouja, familiekwaaltje dus gewoon meegekregen van mn familie denk ik.
Touching from a distance ~
pi_127604961
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeg nou maar gewoon, ''lieve setting, laten we het goedmaken''
Kap eens.
pi_127604993
quote:
18s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Kap eens.
Oeh setting ik hou van je xoxoxox
Rustig aan.
pi_127605009
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat van die zelfmoordgedachtes niet. Het is ook niet zo dat ik het ga doen..maar ik denk er wel steeds over na, En ben bang dat ik eens de controle ga verliezen..maar zoiets gebeurd vast niet.
Het wordt nog een stuk serieuzer wanneer je zelfs niet eens meer bang bent ervoor. Zo ging het voor mij op een gegeven moment goed voelen. :o

Toen ik daar na een tijdje op mediteerde (nog voordat ik doorhad dat ik al een tijdje mediteerde), toen beleefde ik plots een doorbraak. Later besefte ik dat ik op dat moment mediteerde op vergankelijkheid, of op zogenaamde 'emptiness' zoals dat in het boeddhisme genoemd wordt. Niets was wezenlijk anders, maar niets was ooit meer hetzelfde. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 23:40:24 #248
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127605028
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef Catnip het volgende:

[..]

Nu pas 15 jaar :@
23 Augustus word ik 16.
Blijf in het achterhoofd dus houden dat alles vanzelf weer beter zal gaan.
Touching from a distance ~
  zondag 9 juni 2013 @ 23:40:41 #249
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127605043
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:35 schreef Catnip het volgende:

[..]

Jippieee :D
Hoe kijk jij als 15-jarige eigenlijk tegen ons aan? Wij zijn allemaal van die "grote volwassen mensen" die al heel ver heen zijn qua studie of gewoon aan het werk zijn enzo. We zijn allemaal misschien een beetje wat we wilden worden, etc. Ik ben meer dan 10 jaar ouder dan jij en wat voor ideeën krijg je als je onze posts zo leest? Ik ben benieuwd hoe iemand van jouw leeftijd tegen onze problemen aankijkt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127605086
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oeh setting ik hou van je xoxoxox
Doe dat maar in DM :')
pi_127605088
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie :6
Rustig aan.
pi_127605098
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Doe dat maar in DM :')
*;
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:42:08 #253
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127605120
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie :6
27, nog 8 jaar voordat ik pas oud ben.
Touching from a distance ~
pi_127605124
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

*;
En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
  zondag 9 juni 2013 @ 23:42:27 #255
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127605130
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie :6
20 hier. Boks.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_127605143
quote:
6s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

20 hier. Boks.
*tikt em aan*
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:42:59 #257
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605159
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie :6
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 23:43:18 #258
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127605170
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
Omdat de andere te positief was.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 9 juni 2013 @ 23:44:08 #259
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127605211
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing :')
Ik ben benieuwd hoe oud Gray is. :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_127605212
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie :6
Oeehh daten :D
  zondag 9 juni 2013 @ 23:44:11 #261
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605213
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
Geen idee, ik heb hem zonder TT geopend. Ik haat het namelijk om reeksen te openen waarbij je ook nog na moet denken over een titel :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 23:44:37 #262
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127605233
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing :')
Ach leeftijd is maar een getal joh
:')
pi_127605235
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oeehh daten :D
Met wie? :o
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:45:13 #264
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605263
quote:
5s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe oud Gray is. :P
Het is vast een oude monnik O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127605285
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Het is vast een oude monnik O+
Ik ben over 15 uur bij monniken :)
Rustig aan.
pi_127605313
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Met wie? :o
Met jou!! :P
  zondag 9 juni 2013 @ 23:46:25 #267
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605327
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ach leeftijd is maar een getal joh
:')
Om te gieren... :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127605336
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Catnip het volgende:

[..]

Met jou!! :P
Ik met mezelf? :o
Ik ben wel leuk *;
Goed plan! :9~
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:46:53 #269
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605348
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben over 15 uur bij monniken :)
Met een reden? Rust vinden oid?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127605363
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Met een reden? Rust vinden oid?
Bier kopen. :') :D
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:47:05 #271
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127605364
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Om te gieren... :')
Just keep punchin Minthy
pi_127605395
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik met mezelf? :o
Ik ben wel leuk *;
Goed plan! :9~
Haha, nee ik met jou.
5 jaar valt wel mee.. :P
  zondag 9 juni 2013 @ 23:47:39 #273
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605399
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bier kopen. :') :D
Oké, die zag ik niet aankomen... :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127605418
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb hem zonder TT geopend. Ik haat het namelijk om reeksen te openen waarbij je ook nog na moet denken over een titel :P
Op die toer :)
pi_127605420
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Catnip het volgende:

[..]

Haha, nee ik met jou.
5 jaar valt wel mee.. :P
Je bent illegaal, dat mag niet. :{w
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:48:03 #276
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127605425
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 9 juni 2013 @ 23:48:07 #277
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605429
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Just keep punchin Minthy
Punch me suf jong, komt goed!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127605440
quote:
5s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe oud Gray is. :P
M'n moeder zei altijd dat ik al oud was vanaf m'n geboorte. Geen idee of ze me toen al als grijsaard zag. Van de week m'n eerste aangetroffen in m'n wenkbrauw, al is het misschien zo'n zomerblonde. :P
pi_127605474
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Oké, die zag ik niet aankomen... :')
Hehe, voor een bruiloft ook :) Als geschenk.
Rustig aan.
pi_127605499
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent illegaal, dat mag niet. :{w
Tsss pech.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:49:25 #281
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127605500
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Punch me suf jong, komt goed!
That's the spirit.
I didn't hear a bell, one more round.
pi_127605514
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Catnip het volgende:

[..]

Tsss pech.
23 augustus. ~O>
Rustig aan.
pi_127605523
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

23 augustus. ~O>
o|O
:D oO<
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:50:28 #284
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127605551
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
M'n moeder zei altijd dat ik al oud was vanaf m'n geboorte. Geen idee of ze me toen al als grijsaard zag. Van de week m'n eerste aangetroffen in m'n wenkbrauw, al is het misschien zo'n zomerblonde. :P
Ik ben benieuwd hoe oud Gray is. :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 9 juni 2013 @ 23:50:47 #285
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127605575
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Gray het volgende:

[..]

M'n moeder zei altijd dat ik al oud was vanaf m'n geboorte. Geen idee of ze me toen al als grijsaard zag. Van de week m'n eerste aangetroffen in m'n wenkbrauw, al is het misschien zo'n zomerblonde. :P
61? 62? ;) Ben zelf overigens 25.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:51:48 #286
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605631
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

That's the spirit.
I didn't hear a bell, one more round.
Nope, in rust op de bank :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 23:52:39 #287
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127605674
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Nope, in rust op de bank :7
Ja ik ook.
pi_127605718
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe oud Gray is. :P
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

61? 62? ;) Ben zelf overigens 25.
Ik ben nog geen 30 in mensenjaren...
pi_127605739
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

23 augustus. ~O>
Ja, dan ga ik los!!11!
pi_127605756
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja, dan ga ik los!!11!
:D
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:55:24 #291
103397 minthy
Lief-ish
pi_127605811
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ik ook.
Goedzo, rust in de tent ;)
Ook veel teveel spierpijn om te boksen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 23:57:19 #292
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127605879
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Goedzo, rust in de tent ;)
Ook veel teveel spierpijn om te boksen.
Na de partij krijgen boksers altijd een massage he.
  maandag 10 juni 2013 @ 00:00:52 #293
103397 minthy
Lief-ish
pi_127606006
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Na de partij krijgen boksers altijd een massage he.
Aan mijn zere lijf geen polonaise :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 10 juni 2013 @ 00:01:19 #294
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127606026
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Aan mijn zere lijf geen polonaise :P
Nee, het is nog geen carnaval.
Wel opletten he
  maandag 10 juni 2013 @ 00:10:44 #295
103397 minthy
Lief-ish
pi_127606387
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee, het is nog geen carnaval.
Wel opletten he
Oh ja, sorry :@
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127606870
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe oud Gray is. :P
Check je DM jung! En nee, dit betrof niet zijn leeftijd :P. Meer mijn gegevens.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127606972
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat beide sitting elfing en fausti twee prima gasten zijn.

Waarom het botst? Ik denk miscommunicatie en dat het nergens voor nodig is...

Verzoen eens met elkander en probeer elkaar te begrijpen?
Ik denk dat jij ook wel een toffe gast bent ;).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 10 juni 2013 @ 00:32:21 #298
103397 minthy
Lief-ish
pi_127607059
De liefde hier!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127607160
Eén ding is zeker: we zijn allemaal gevoelig. Anders zaten we hier niet. ;)
  maandag 10 juni 2013 @ 00:37:43 #300
103397 minthy
Lief-ish
pi_127607191
quote:
17s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:36 schreef Gray het volgende:
Eén ding is zeker: we zijn allemaal gevoelig. Anders zaten we hier niet. ;)
True!
Soms een tikkie té, dat dan weer wel :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127607235
quote:
17s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef minthy het volgende:

[..]

True!
Soms een tikkie té, dat dan weer wel :7
Hoort er bij. Ik heb een aantal contacten opgedaan via FOK! die ik anders niet zou heb opgedaan. Die zou ik echt niet kwijt willen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')