abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127573116
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee niet alleen warmte.
Genegenheid, mogelijkheid tot het voeren van een goed gesprek, leuke dingen doen, etc
Leuke dingen doen ~O>
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:30:29 #38
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127573136
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Echt, er is geen dweilen aan :@ :')

[..]

Nou, dat klinkt helemaal niet eng ook! :D
Zonder knuffels overleef ik het op het moment ook helemaal prima, ik zou me alleen maar opgelaten voelen :+

[..]

Da's dus het verneukerige, ik zie het direct als sociale afwijzing. De ander is in mijn ogen altijd belangrijker dan ikzelf, ik maak de fouten en ben dom bezig. Misschien maak ik een denkfout en zal het ongetwijfeld groter maken dan het is, maar zo werkt het wél hier :)
En op dit moment ben jij belangrijker dan de rest. En ja je bent dom bezig, Maar niet omdat je een berichtje stuurt, maar omdat je het meteen op jezelf betrekt en jezelf er klote door voelt. Het ligt niet aan jou.
En dat ik dit zeg gaat geen moer uitmaken omdat je dat voorlopig toch nog wel blijft doen.
En verder sluit ik mezelf bij KT aan en wil ik je gewoon een hele dikke knuffel geven.
  zondag 9 juni 2013 @ 01:39:29 #39
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573245
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En op dit moment ben jij belangrijker dan de rest. En ja je bent dom bezig, Maar niet omdat je een berichtje stuurt, maar omdat je het meteen op jezelf betrekt en jezelf er klote door voelt. Het ligt niet aan jou.
En dat ik dit zeg gaat geen moer uitmaken omdat je dat voorlopig toch nog wel blijft doen.
En verder sluit ik mezelf bij KT aan en wil ik je gewoon een hele dikke knuffel geven.
Het maakt even een moer uit, het blijft alleen niet hangen. Net zoals alle positieve zaken, het negatieve overruled altijd.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 9 juni 2013 @ 01:41:43 #40
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127573276
En..... bijgelezen. :+
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 9 juni 2013 @ 01:43:08 #41
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573292
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:41 schreef Senor__Chang het volgende:
Sorry, ik heb een kletsbui :+
Tante minthy!! O+
pi_127573296
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:41 schreef Senor__Chang het volgende:
:P Ik zit nog steeds te twijfelen of ik moet reageren op verscheide mails van mijn ex.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127573321
Speaking of the .. komt er weer zo'n reactie :r
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 9 juni 2013 @ 01:47:37 #44
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573350
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Speaking of the .. komt er weer zo'n reactie :r
Wat is de toon van haar berichten?
En waarom twijfel je? Ik heb je vaker zien zeggen dat je geen contact meer wilt, het stopt pas als je haar niet meer "voedt".
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 01:47:40 #45
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127573351
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry, ik heb een kletsbui :+
Geen sorry, dit is leuk om te lezen. :P
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:P Ik zit nog steeds te twijfelen of ik moet reageren op verscheide mails van mijn ex.
Nee, nee, nee en nee. Zero contact.

Beeeh, moet weer slapen nu. Morgen weer alles lezen. :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_127573362
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Wat is de toon van haar berichten?
En waarom twijfel je? Ik heb je vaker zien zeggen dat je geen contact meer wilt, het stopt pas als je haar niet meer "voedt".
Gevoelloos. Geen empathie. Ik twijfel omdat ik nog steeds het goede in haar zie. Maar dat er niet meer is ...
  zondag 9 juni 2013 @ 01:51:15 #47
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573395
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gevoelloos. Geen empathie. Ik twijfel omdat ik nog steeds het goede in haar zie. Maar dat er niet meer is ...
Die empathie zou je alsnog graag van haar willen? Je bent beter af als je het afkapt, je krijgt het niet van haar. Het enige dat ze doet is je geestelijk en emotioneel compleet leegzuigen, like a leech...
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 01:52:42 #48
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573412
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Geen sorry, dit is leuk om te lezen. :P

[..]

Beeeh, moet weer slapen nu. Morgen weer alles lezen. :P
Oh, ik zag het als hint... :')

Het loopt al aardig richting 2u, het aantal posts zal vast meevallen :P
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 01:53:01 #49
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127573416
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Het maakt even een moer uit, het blijft alleen niet hangen. Net zoals alle positieve zaken, het negatieve overruled altijd.
En dat zal nog wel even duren, maar gaat wel beter worden.
pi_127573443
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Die empathie zou je alsnog graag van haar willen? Je bent beter af als je het afkapt, je krijgt het niet van haar. Het enige dat ze doet is je geestelijk en emotioneel compleet leegzuigen, like a leech...
I know. Je hebt ook gewoon gelijk. Het doet gewoon nog steeds pijn. Zo maar plotseling wil je voor de rest van je leven met iemand zijn, schreef ze d'r naam al met mijn achternaam, alles al gepland, compleet over me heen. En dan poef, one big yuck fou!

Ik zou het willen. Al was het maar een;' Ik heb ook fouten gemaakt' . Ik blijf lezen; "ik ben volledig de verantwoordelijke, als het niet voor mijn fouten waren geweest waren we nu nog bij elkaar gebleven.".
pi_127573489
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:47 schreef Senor__Chang het volgende:

Dat is zo gruwelijk lastig. Ik weet gewoon dat ik haar in de toekomst weer ga tegenkomen. Ik vlieg woensdag overigens naar een vliegveld een 20/30 km van haar vandaan. En nee niet specifiek vanwege haar. Maar toch. Ze heeft me overigens verteld dat ze ging verhuizen.

Uff, al die emails van d'r. Er klopt NIKS van. Helemaal niks. Zo veel distortion en gekkigheid. :r
  zondag 9 juni 2013 @ 02:02:22 #52
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573517
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dat zal nog wel even duren, maar gaat wel beter worden.
Dat hoop ik ook, al vraag ik me af of het ooit weggaat. Dat negatief invullen heb ik al zolang ik weet :+
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 02:06:18 #53
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573561
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

I know. Je hebt ook gewoon gelijk. Het doet gewoon nog steeds pijn. Zo maar plotseling wil je voor de rest van je leven met iemand zijn, schreef ze d'r naam al met mijn achternaam, alles al gepland, compleet over me heen. En dan poef, one big yuck fou!

Ik zou het willen. Al was het maar een;' Ik heb ook fouten gemaakt' . Ik blijf lezen; "ik ben volledig de verantwoordelijke, als het niet voor mijn fouten waren geweest waren we nu nog bij elkaar gebleven.".
Zou je dan juist niet een grote big fuck you terugdoen door niet te happen? Ze blijft contact zoeken en blijft dit doen zolang jij je het bloed onder je nagels vandaan laat halen door haar.
Het is verdomd lastig om te doorbreken, maar door het compleet te negeren of zelfs voor jezelf haar bestaan te ontkennen kun je er vanaf komen. Daar heb ik dan weer ervaring mee ;)
Tante minthy!! O+
pi_127573586
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Zou je dan juist niet een grote big fuck you terugdoen door niet te happen? Ze blijft contact zoeken en blijft dit doen zolang jij je het bloed onder je nagels vandaan laat halen door haar.
Het is verdomd lastig om te doorbreken, maar door het compleet te negeren of zelfs voor jezelf haar bestaan te ontkennen kun je er vanaf komen. Daar heb ik dan weer ervaring mee ;)
Weet je wanneer dat contact kwam? Toen ik stopte met het 'begging' voor contact. Ik stopte en toen kwamen de mails...

Je hebt gewoon keihard gelijk hoor!
  zondag 9 juni 2013 @ 02:12:37 #55
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573632
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Weet je wanneer dat contact kwam? Toen ik stopte met het 'begging' voor contact. Ik stopte en toen kwamen de mails...

Je hebt gewoon keihard gelijk hoor!
Tja, bekend verhaal bij mensen met BPS. Ze leven op aandacht :P
Het zal uiteindelijk stoppen, maar daarvoor zul je sterk in je schoenen moeten blijven staan en niet happen. Jullie staan niet meer op een gelijkwaardig niveau en dat gaan jullie ook niet meer bereiken. Klinkt hard, niet lullig bedoeld.
Tante minthy!! O+
pi_127573664
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Tja, bekend verhaal bij mensen met BPS. Ze leven op aandacht :P
Het zal uiteindelijk stoppen, maar daarvoor zul je sterk in je schoenen moeten blijven staan en niet happen. Jullie staan niet meer op een gelijkwaardig niveau en dat gaan jullie ook niet meer bereiken. Klinkt hard, niet lullig bedoeld.
Wees zo hard als je zijn kan. Betreffende haar ben ik echt een watje. Ik heb er nog steeds zo veel kleding liggen, ik krijg nog veel geld van haar en heb nog zo veel vragen onbeantwoord.

Nog nooit meegemaakt in een relatie. De vorige gingen 'volwassen' uit.
pi_127573705
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Rustig aan.
pi_127573719
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Is er eigenlijk ''iets'' wat je kunt doen, of hoe je je gedachtes zou moeten sturen als je zegmaar erg last hebt van somberheid op een bepaald moment"?
Slechtste tip: drank. Maar het beste is om gewoon te gaan slapen?
pi_127573724
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:19 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Is niet altijd mogelijk, meerdere tips?
Rustig aan.
pi_127573735
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:19 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Drank helpt slechts op het moment van, maar ver-ergert de shit in de ochtend :D
pi_127573749
Nouja, slaap lekker.
Rustig aan.
pi_127573755
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is niet altijd mogelijk, meerdere tips?
Snelle inname van suikers .. bepaalde dingen die je shockeren (je weet wel wat ik bedoel). Valium helpt ook altijd wel.
pi_127573766
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Snelle inname van suikers .. bepaalde dingen die je shockeren (je weet wel wat ik bedoel). Valium helpt ook altijd wel.
shockeren?

Nee ik weet niet wat je bedoelt eigenlijk...?
Maarja ik lees het morgen.. Of niet :)
Groetjes slaap lekker.
Rustig aan.
pi_127573797
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Drank helpt slechts op het moment van, maar ver-ergert de shit in de ochtend :D
Dat verschilt ook per mens. Ikzelf heb daar nooit last van. Voel mij de volgende dag eigenlijk altijd veel beter.
Maar je hebt wel gelijk, sommige mensen voelen zich de volgende dag nog erger ;(
  zondag 9 juni 2013 @ 02:29:06 #65
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573812
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wees zo hard als je zijn kan. Betreffende haar ben ik echt een watje. Ik heb er nog steeds zo veel kleding liggen, ik krijg nog veel geld van haar en heb nog zo veel vragen onbeantwoord.

Nog nooit meegemaakt in een relatie. De vorige gingen 'volwassen' uit.
Je bent geen watje, ze heeft je gewoon (al dan niet bewust) nog steeds in de tang. Ik ken grote, sterke, brutale kerels die in zeer angstige en depressieve personen zijn veranderd na een relatie met een BPS'er, je persoonlijkheidskenmerken doen er weinig toe.
Die vragen krijg je niet of niet eerlijk beantwoord, die kleding zou ik lekker laten liggen (ik neem voor het gemak even aan dat je niet in je blote kont rondloopt nu) en naar dat geld kan je fluiten, of zou je dat via gerechtelijke stappen terug kunnen krijgen?
Tante minthy!! O+
pi_127573820
quote:
Ga naar de McDonald's. Dan heb je even afleiding en denk je aan wat anders, alleen voel je je dan klote om heel andere redenen :P
  zondag 9 juni 2013 @ 02:30:19 #67
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573824
quote:
Met cognitieve therapie zou je een eind kunnen komen, die technieken kan je op jezelf toepassen.
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 02:31:12 #68
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573831
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:30 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Ga naar de McDonald's. Dan heb je even afleiding en denk je aan wat anders, alleen voel je je dan klote om heel andere redenen :P
Klopt ja, dan voel je je vies volgevreten :')
Tante minthy!! O+
pi_127573835
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Je bent geen watje, ze heeft je gewoon (al dan niet bewust) nog steeds in de tang. Ik ken grote, sterke, brutale kerels die in zeer angstige en depressieve personen zijn veranderd na een relatie met een BPS'er, je persoonlijkheidskenmerken doen er weinig toe.
Die vragen krijg je niet of niet eerlijk beantwoord, die kleding zou ik lekker laten liggen (ik neem voor het gemak even aan dat je niet in je blote kont rondloopt nu) en naar dat geld kan je fluiten, of zou je dat via gerechtelijke stappen terug kunnen krijgen?
O+ Jij snapt waar ik door heen ga! Ik hoor 9 van de 10 keer, buff it up dude. It's just a girl? Waarom zou dramatisch doen?

Ik twijfel over gerechtelijke stappen inderdaad :)
pi_127573839
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt ja, dan voel je je vies volgevreten :')
Ohh je herkende het? :D
  zondag 9 juni 2013 @ 02:35:40 #71
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573870
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

O+ Jij snapt waar ik door heen ga! Ik hoor 9 van de 10 keer, buff it up dude. It's just a girl? Waarom zou dramatisch doen?

Ik twijfel over gerechtelijke stappen inderdaad :)
Toevallig afgelopen week nog in een topickick getrapt over dit onderwerp, zie R&P / (Ex)partner psychiatrisch patient
En ja, ik begrijp je volledig :+
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 02:37:05 #72
103397 minthy
Lief-ish
pi_127573886
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 02:32 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Ohh je herkende het? :D
Yup... Dan denk ik "Verdomme, m'n kont is al dik genoeg, waarom??!! :'( "