Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Pim-muziek het volgende:Beste lezer,
Ik ben opzoek naar Mannen waarvan hun partner of ex partner geestes ziek is.
En hoe jullie ervaring is met hulpverlening.
Ik ben sinds juni getrouwd, dit was niet geheel naar eigen wil. Maar ze wist mij zo te manipuleren dat ik het heb gedaan. Toen we getrouwd waren werd haar gedrag erger en erger, van manipuleren ging het tot chanteren tot mishandeling tot al mijn geld stelen tot een poging om mij van het leven te beroven.
Ik was zo bang voor haar dat ik niks tegen haar durfde te doen.
Mijn vrouw wou zelf geen hulp want er was naar haar zeggen niets mis met haar. Na de poging om mij mijn adem te ontnemen door op mijn armen te gaan zitten en het dekbed in mijn gezicht te druken. Heb ik de spoedeisende hulp gebeld, deze vonden het niet erg genoeg voor het crisis team. We moesten zelf maar langs komen, daar aangekomen werden we na een kort gesprekje naar huis gestuurd en het enigste wat hun oplossing was, "Ga maar eens naar de psychiater".
Ik durfde even niet meer met haar in een huis te leven en ben ergens anders gaan slapen. Na 2 dagen kwam ik thuis om mijn spullen te halen, zij was weg en ik moest maar wachten totdat zij iets zou laten horen.
Na 2 weken bleek ze de huur op te hebben gezecht en al haar afspraken had ze afgezecht inclusief haar baan.
Ze was echt weg.
Inmiddels liggen ik in een scheiding, en heeft ze al mijn geld gestolen en jaagd ze mij op kosten door vanalles.
Heeft nog iemand hier, hiermee ervaring? Ik zou graag eens wat ervaringen delen.
Bedankt voor het lezen, en laat wat horen.
Pim