abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122813376
Beste lezer,

Ik ben opzoek naar Mannen waarvan hun partner of ex partner geestes ziek is.
En hoe jullie ervaring is met hulpverlening.

Ik ben sinds juni getrouwd, dit was niet geheel naar eigen wil. Maar ze wist mij zo te manipuleren dat ik het heb gedaan. Toen we getrouwd waren werd haar gedrag erger en erger, van manipuleren ging het tot chanteren tot mishandeling tot al mijn geld stelen tot een poging om mij van het leven te beroven.
Ik was zo bang voor haar dat ik niks tegen haar durfde te doen.

Mijn vrouw wou zelf geen hulp want er was naar haar zeggen niets mis met haar. Na de poging om mij mijn adem te ontnemen door op mijn armen te gaan zitten en het dekbed in mijn gezicht te druken. Heb ik de spoedeisende hulp gebeld, deze vonden het niet erg genoeg voor het crisis team. We moesten zelf maar langs komen, daar aangekomen werden we na een kort gesprekje naar huis gestuurd en het enigste wat hun oplossing was, "Ga maar eens naar de psychiater".

Ik durfde even niet meer met haar in een huis te leven en ben ergens anders gaan slapen. Na 2 dagen kwam ik thuis om mijn spullen te halen, zij was weg en ik moest maar wachten totdat zij iets zou laten horen.

Na 2 weken bleek ze de huur op te hebben gezecht en al haar afspraken had ze afgezecht inclusief haar baan.
Ze was echt weg.

Inmiddels liggen ik in een scheiding, en heeft ze al mijn geld gestolen en jaagd ze mij op kosten door vanalles.

Heeft nog iemand hier, hiermee ervaring? Ik zou graag eens wat ervaringen delen.

Bedankt voor het lezen, en laat wat horen.

Pim
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:46:52 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_122813932
quote:
op mijn armen te gaan zitten en het dekbed in mijn gezicht te druken
*;
pi_122814827
Hoe kun jr tegen je wil in trouwen?
Hulpverlening komt in nl traag op gang helaas! Ik zou haar passen laten blokkeren en de situatie uitleggen bij de bank en andere instanties
S. 2014
J. 2016
pi_122815502
Ik ken iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt ja.
pi_122815555
quote:
Ik zou graag eens wat ervaringen delen.
Ik denk dat op www.mannenzonderruggegraat.nl wel wat lotgenoten faalhazen te vinden zijn.

Godsklere man :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122815841
Waarom heb je de politie niet gebeld toen ze je probeerde te vermoorden? :?
Hallon!
pi_122815977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Pim-muziek het volgende:

Ik ben sinds juni getrouwd, dit was niet geheel naar eigen wil. Maar ze wist mij zo te manipuleren dat ik het heb gedaan.
Ik ben heel erg benieuwd hoe iemand je zo kan manipuleren dat je toch gaat trouwen.
pi_122816054
quote:
15s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:50 schreef BlueMage het volgende:
Waarom heb je de politie niet gebeld toen ze je probeerde te vermoorden? :?
Beter nog hoe heb je hier een relatie mee kunnen beginnen vervolgens getricked worden in een huwelijk en dan nog beroofd en bijna vermoord. Zag je dit niet aankomen? Het zou toch wel een reden hebben gehad dat je niet wilde trouwen?
pi_122816150
Wat is ze dan? Een psychopate?
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:31:36 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122819228
Je was met Belinda Bulstronk getrouwd?

Kerel, wat doe je jezelf toch allemaal aan. Doe allereerst onmiddelijk aangifte.

Pff, geen beginnen aan geloof ik. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:38:54 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122819351
doe aangifte van alles wat strafbaar is, zorg dat ze nergens meer bij kan en man the fuck up
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:12:24 #12
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_122821778
Ik denk dat je eerst eerlijk moet kijken naar je eigen aandeel in dit alles. Want zoals jij het opschrijft kon je er zelf niet zoveel aan doen, maar het waren wel allemaal jouw keuzes die tot deze situatie hebben geleid. Als je dit niet wil inzien, blijf je de rest van je leven een gewillig slachtoffer van de grillen van de mensen om je heen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:15:50 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122821895
Allejezus. Hier valt niet echt zinnig advies over te geven lijkt me. Sterkte in ieder geval. En wat Re zegt, toch wel zinnig advies!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_122821966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef Villas_Rubin het volgende:
Wat is ze dan? Een psychopate?
Ik gok een gevalletje borderline waarin TS de prins op het witte paard was die alles wel dacht te veranderen :')
pi_122822003
quote:
11s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef jogy het volgende:
Allejezus. Hier valt niet echt zinnig advies over te geven lijkt me. Sterkte in ieder geval. En wat Re zegt, toch wel zinnig advies!
Zolang TS over zich laat lopen en geen grenzen trekt kunnen wij adviseren wat we willen.
pi_122822232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Pim-muziek het volgende:
Beste lezer,

Ik ben opzoek naar Mannen waarvan hun partner of ex partner geestes ziek is.
En hoe jullie ervaring is met hulpverlening.

Ik ben sinds juni getrouwd, dit was niet geheel naar eigen wil. Maar ze wist mij zo te manipuleren dat ik het heb gedaan. Toen we getrouwd waren werd haar gedrag erger en erger, van manipuleren ging het tot chanteren tot mishandeling tot al mijn geld stelen tot een poging om mij van het leven te beroven.
Ik was zo bang voor haar dat ik niks tegen haar durfde te doen.

Mijn vrouw wou zelf geen hulp want er was naar haar zeggen niets mis met haar. Na de poging om mij mijn adem te ontnemen door op mijn armen te gaan zitten en het dekbed in mijn gezicht te druken. Heb ik de spoedeisende hulp gebeld, deze vonden het niet erg genoeg voor het crisis team. We moesten zelf maar langs komen, daar aangekomen werden we na een kort gesprekje naar huis gestuurd en het enigste wat hun oplossing was, "Ga maar eens naar de psychiater".

Ik durfde even niet meer met haar in een huis te leven en ben ergens anders gaan slapen. Na 2 dagen kwam ik thuis om mijn spullen te halen, zij was weg en ik moest maar wachten totdat zij iets zou laten horen.

Na 2 weken bleek ze de huur op te hebben gezecht en al haar afspraken had ze afgezecht inclusief haar baan.
Ze was echt weg.

Inmiddels liggen ik in een scheiding, en heeft ze al mijn geld gestolen en jaagd ze mij op kosten door vanalles.

Heeft nog iemand hier, hiermee ervaring? Ik zou graag eens wat ervaringen delen.

Bedankt voor het lezen, en laat wat horen.

Pim
Je bent waarschijnlijk gewoon een troll.

Maar dan toch één advies:

Ga zelf eens praten met een psychiater om na te gaan waarom je op zo'n vrouw valt. Gevalletje onzekerheid en daarom zo'n relatie aangaan lijkt me in het geval van jou.
pi_122822241
Het enige dat ik kan bedenken is: als je een gedeelde rekening hebt, neem al het geld dat er op staat op en verstop het ergens. Bij je ouders op zolder ofzo dan kan zij er niet meer bij.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:26:55 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_122822307
jezus, wat voor een man ben je dan
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_122822328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef Waaghals het volgende:
jezus, wat voor een man ben je dan
Dit kan hij gewoon niet serieus menen.
pi_122822370
TS is een pathologische beta.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:29:22 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122822394
mishandeling van mannen door vrouwen is nogal een taboe natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122822450
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef Re het volgende:
mishandeling van mannen door vrouwen is nogal een taboe natuurlijk
Misschien kan Pim het verwerken en bespreekbaar maken via zijn muziek. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_122824685
Tja, je hebt echt over je heen laten walsen. succes ermee verder, neem i.i.g. geen contact met haar op en de adviezen die zijn gegeven hier brengen je wel op de goede weg.

Mijn vriendin heeft zelf borderline (in een lichte vorm) maar die zou ook zo over mij heen walsen als ik mij niet dominant opstelt, haar ex was wel een beta en die heeft ze helemaal kapotgemaakt. Ze weet i.i.g. dat ze dat niet bij mij hoeft te flikken want ik pik niks.

Toch zijn wij 2 jaar gelukkig samen *;
pi_122824824
Hoe weet je dat jouw partner geesteziek is en niet jij? Als jij jezelf laat manipuleren dan is er denk ik eerder iets mis met jou dan met je partner. Maar dat ben ik natuurlijk.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:54:43 #25
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_122825482
Ik had een ex die continu ruzie zocht, na een half jaar uitgemaakt, had het idee dat ze borderline had.

Bij het uitmaken dreigde ze dat ze zelfmoord ging plegen als ik d'r niet terugnam. Uiteindelijk heeft ze d'r studie opgezegd, hulp gezocht, me verteld dat ze inderdaad borderline heeft, en onder behandeling is. Vervolgens is ze naar de andere kant van de wereld gegaan om verder te studeren. Krijg nu af en toe een update.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')